
ДЕВС (DEVS)
Дизнијевска, гротескна фигура дјевојчице с плавим очима, уздиже се изнад високе и густе шуме, а под њеним ногама је технолошка компанија која носи њено име. Амаја.
Дизнијевска, гротескна фигура дјевојчице с плавим очима, уздиже се изнад високе и густе шуме, а под њеним ногама је технолошка компанија која носи њено име. Амаја.
Проф. др Сарита Вујковић, музејска савјетница и директорица Музеја савремене умјетности Републике Српске изабрана за овогодишњег селектора 30. Меморијала Надежде Петровић у Чачку, а у саопштењу о томе има само двије свете латиничне ријечи? Јупи!
Истовременом пројекцијом на РТРС, РТС и Првој ТВ у Црној Гори, створена је нека врста телекомуникационе Велике Србије, које се они који свој идентитет заснивају на антисрпству највише плаше. Страх их је свесрпске самосвијести и солидарности. Ако филм садржајем и разочара, овим је већ одавно освјетлао образ својим творцима.
Дизнијевска, гротескна фигура дјевојчице с плавим очима, уздиже се изнад високе и густе шуме, а под њеним ногама је технолошка компанија која носи њено име. Амаја.
У овом дијелу Црњански је постао мало излизан. Тај осјећај може доћи из психолошких аспеката рецепијента, али прије да је у питању тематско усмјерење дотичног. Овдје је тежиште далеко више на салонско-љубавним јадима, него што је на правцу отечественом.
Проф. др Сарита Вујковић, музејска савјетница и директорица Музеја савремене умјетности Републике Српске изабрана за овогодишњег селектора 30. Меморијала Надежде Петровић у Чачку, а у саопштењу о томе има само двије свете латиничне ријечи? Јупи!
Фронтал.РС, будући да непрофитно и неразумно подржава домаћу производњу у области умјетности и примјењене умјетности, па чак и индустрије забаве; преноси са хроничарским задовољством образложење награде у име жирија. Тешком муком и чудом се чудивши.
Велик је број Срба убеђених да ”Последњи плес”, заиста сјајан документарни серијал о Џордану и Булсима, представља драгоцено упутство, па и уџбеник, за постизање успеха.
Када је у трећој сезони краљ Алфред преминуо, укусно и историчарима подношљиво је завршена незбивена, а могућа и неиспричана прича о незананом јунаку. Утреду од Бебенбурга. Казана у једном од најбољих историјских тв-серијала данашњег Запада.
Да није било ове ужасне заблуде са Хрватима, гдје бисмо били?
Ј. Дучић
Одличан почетак, односно првих 150 или нешто више страна. Остатак, поготово након првих 200, постаје несносан за читање. Тако бих, у случају да желим нагласити Растков осјећај за умјетничко, а желим, морали сасвим преквалификовати ово дјело.
Сценариста се препустио свим маштањима која су му била могућа у оквиру приче да су сви отишли, а нико се није вратио да каже шта им се десило.