Уз детаљно образложење: Тихомир Левајац из Бање Луке, добитник Годишње награде УКРС

Фронтал.РС, будући да непрофитно и неразумно подржава домаћу производњу у области умјетности и примјењене умјетности, па чак и индустрије забаве; преноси са хроничарским задовољством образложење награде у име жирија. Тешком муком и чудом се чудивши.


Посљедње краљевство (The Last Kingdom)

Када је у трећој сезони краљ Алфред преминуо, укусно и историчарима подношљиво је завршена незбивена, а могућа и неиспричана прича о незананом јунаку. Утреду од Бебенбурга. Казана у једном од најбољих историјских тв-серијала данашњег Запада.


Растко Петровић: Шести дан

Одличан почетак, односно првих 150 или нешто више страна. Остатак, поготово након првих 200, постаје несносан за читање. Тако бих, у случају да желим нагласити Растков осјећај за умјетничко, а желим, морали сасвим преквалификовати ово дјело.



Страх (Terror)

Сценариста се препустио свим маштањима која су му била могућа у оквиру приче да су сви отишли, а нико се није вратио да каже шта им се десило.


Дневник Дијане Будисављевић: Прилог наставку истребљења Срба

Ово је филм за који сценарио као да је написао Милорад Пуповац, а режирала и продуцирала га Колинда Грабар-Китаровић. Сасвим је разумљиво онда, што је добио силне награде по хрватским фестивалима и новац државе Србије.



Други живот (Another life)

Научнофантастични серијал који кроз ово обличје провлачи подсвјесне политичко-идеолошке поруке важне за одређене људе у Америци. Прије свега о инклузивности свих раса, нација, вјера, полних оријентација и социјалних структура у велике подухвате ове земље. Најприје у свемиру.


Чернобил: Катастрофа доброг укуса

У најкраћем: још једна Нетфликсова мини серија, али у продукцији ХБО. Стандард. Без икаквог додатног, издвојивог квалитета. Направљена по свим правилима рестриктивне, капиталреалистичке поетике, у случајевима када се говори о Русији, а посебно Совјетском савезу.


Свијет будућности (Future World)

Помијешајте сценографију Побјешњелог Макса, патетичност Аутомате, те немотивисану исфолираност акције у Притајеном злу.