Растко Петровић: Шести дан

Одличан почетак, односно првих 150 или нешто више страна. Остатак, поготово након првих 200, постаје несносан за читање. Тако бих, у случају да желим нагласити Растков осјећај за умјетничко, а желим, морали сасвим преквалификовати ово дјело.


Страх (Terror)

Сценариста се препустио свим маштањима која су му била могућа у оквиру приче да су сви отишли, а нико се није вратио да каже шта им се десило.

Дневник Дијане Будисављевић: Прилог наставку истребљења Срба

Ово је филм за који сценарио као да је написао Милорад Пуповац, а режирала и продуцирала га Колинда Грабар-Китаровић. Сасвим је разумљиво онда, што је добио силне награде по хрватским фестивалима и новац државе Србије.


Други живот (Another life)

Научнофантастични серијал који кроз ово обличје провлачи подсвјесне политичко-идеолошке поруке важне за одређене људе у Америци. Прије свега о инклузивности свих раса, нација, вјера, полних оријентација и социјалних структура у велике подухвате ове земље. Најприје у свемиру.


Чернобил: Катастрофа доброг укуса

У најкраћем: још једна Нетфликсова мини серија, али у продукцији ХБО. Стандард. Без икаквог додатног, издвојивог квалитета. Направљена по свим правилима рестриктивне, капиталреалистичке поетике, у случајевима када се говори о Русији, а посебно Совјетском савезу.



Свијет будућности (Future World)

Помијешајте сценографију Побјешњелог Макса, патетичност Аутомате, те немотивисану исфолираност акције у Притајеном злу.


Црна недеља и Лада Самара

Уколико вам се допадају они мање дијалошки уводни дијелови, визуелно лиризовани, прије саме шпице серијала Мртви ходе, ово је серија за вас. Свих 8 епизода начињено је од таквих саставака.



Ноћни летачи (Nightflyers)

Одмах на почетку дознамо судбину Агате Матесон. Докторке, психијатра, и скривеног телепате у нивоу Л-3.