Сад се у Тел Авиву већ може купати: Министрица Ковач на азбуком именованој фотографији!!!

Осим што се (рутински) мало путовало у топле крајеве, нас на Фронтал.СРБ је одушевило што је неком из министарства пало на памет да фотографију именује ћирилицом!

среда, фебруар 13, 2019 / 20:51

Фотографије које шаљу службеници за односе са јавношћу су традиционално ужасног и квалитета и композиције, на нивоу селфија са друштвених мрежа, али они најчешће ни имена својим министарстава не пишу азбуком на налогу е-поште, а камоли да их користе за име фотографије.

До сада смо изнимно наишли на овакве случајеве, вјероватно када се заборави склонити српско писмо, па се са чуђењем установи да може и тако. Ово пишемо управо због оних медијских посленика, који су полуписмени па немају подешене програме за манипулацију сликом да користи српско писмо. До њих је.

Овај пут су државне мастиљаре зарадиле своју плату и освјетлале Влади РС образ у језичком смислу. Свака част и саоппштење у цјелости:

Браво министарственици – видите да се може!

Министар трговине и туризма Драгица Ковач присуствовала је 25. Међународном сајму туризма – ИМТМ 2019, који је одржан 12. и 13. фебруара у Тел Авиву, у Израелу.

Током дводневне манифестације, кроз понуду бањског и вјерског туризма, активног одмора са понудом националних паркова, планинарења, рафтинга, кањонинга и других видова авантуристичког туризма, као и туристичку понуду градова Бањалуке и Требиња, шесту годину заредом представљени су туристички капацитети Републике Српске.

Министар Драгица Ковач изразила је задовољство што су испуњена очекивања, јер је штанд Републике Српске и ове године био веома посјећен, а остварен је и контакт са великим бројем туроператора и представника туристичке индустрије из Израела и других земаља.

Она је навела да је на овогодишњем сајму посебна пажња посвећена била понуди бањских центара у Републици Српској. „Израелско тржиште је захтјевно, стога је и понуда која је представљена овдје прилагођена специфичним циљним групама. С обзиром на то да се показало да наши бањски центри имају изузетне услове у погледу конкурентности цијена и садржаја који се нуде туристима у земљама региона, представљање бања у Тел Авиву имало је за циљ додатно анимирање туриста са других тржишта, какво је израелско. Циљ је да се структура гостију у бањама прошири и на даља тржишта осим земаља региона“, рекла је Ковачева.

Она је потврдила да ће се у наредном периоду више пажње посветити промоцији комплетне понуде здравственог туризма Републике Српске, која поред понуде бањског туризма укључује и понуду здравствених и велнес услуга. Према њеним ријечима, бање Врућица и Слатина предњаче са понудом услуга и сигурно је да могу испунити услове и најзахтјевнијих гостију. „Желимо показати са каквим потенцијалима Српска располаже и рећи свима да су добродошли у Републику Српску“, нагласила је Ковачева.

Министар Драгица Ковач истакла је да је Република Српска међу првим земљама у региону препознала Израел као тржиште од стратешког значаја, који су потом слиједиле и друге земље попут Србије, Хрватске и Словеније. Она је навела да Министарство трговине и туризма финансијски подржава учешће на сајмовима туризма на којима се постиже што боља репрезентативност и видљивост Српске, те да је највећи сајам туризма у источном дијелу Медитерана управо такав догађај.

Представљање туристичке понуде Републике Српске организовано је у сарадњи са Туристичком организацијом Републике Српске и Представништвом Републике Српске у Израелу.                                                                             



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *