Ктиторски заокрет: Куста ипак неће о Јасеновцу, снимаће код куће на Дрини

Филм, за који је предсједник Србије Александар Вучић послије састанка са руководством Републике Српске најавио да ће упутити позив прослављеном српском режисеру Емиру Кустурици да га сними, јесте „На Дрини ћуприја“, сазнају Вечерње новости.

Најбољи студентски сценарио „Кућа има рогове“ добио 5.000 КМ од државе Српске

Министарство просвјете и културе Републике Српске наградило је три најбоља рада пристигла на конкурс за најбољи студентски сценарио који је реализован у сарадњи Кинотеке Републике Српске и Академије умјетности Универзитета у Бањој Луци, а под покровитељством овог министарства.


Плијен (Prey)

У суштини, ово и није толико лош филм. Једино је мало пребрзан. Поготово у дијелу око одласка у програм „Изгубљено – нађено“. Не постиже се мотивација лика, бар не у степену да је тај фактор изненађења искориштен.


УСУД – ИСТРЕБЉЕЊЕ (DOOM – ANNIHILATION)

Код оваквих филмова, развијених по видеоигри, поготово овој, легендарној не само међу онима у првом лицу, једино се питате кад ће редитељ да примјени тај кадар у пуцњави на чудовишта?


Свијет будућности (Future World)

Помијешајте сценографију Побјешњелог Макса, патетичност Аутомате, те немотивисану исфолираност акције у Притајеном злу.


Ктиторски заокрет: Куста ипак неће о Јасеновцу, снимаће код куће на Дрини

Филм, за који је предсједник Србије Александар Вучић послије састанка са руководством Републике Српске најавио да ће упутити позив прослављеном српском режисеру Емиру Кустурици да га сними, јесте „На Дрини ћуприја“, сазнају Вечерње новости.


Најбољи студентски сценарио „Кућа има рогове“ добио 5.000 КМ од државе Српске

Министарство просвјете и културе Републике Српске наградило је три најбоља рада пристигла на конкурс за најбољи студентски сценарио који је реализован у сарадњи Кинотеке Републике Српске и Академије умјетности Универзитета у Бањој Луци, а под покровитељством овог министарства.


Плијен (Prey)

У суштини, ово и није толико лош филм. Једино је мало пребрзан. Поготово у дијелу око одласка у програм „Изгубљено – нађено“. Не постиже се мотивација лика, бар не у степену да је тај фактор изненађења искориштен.


УСУД – ИСТРЕБЉЕЊЕ (DOOM – ANNIHILATION)

Код оваквих филмова, развијених по видеоигри, поготово овој, легендарној не само међу онима у првом лицу, једино се питате кад ће редитељ да примјени тај кадар у пуцњави на чудовишта?


Свијет будућности (Future World)

Помијешајте сценографију Побјешњелог Макса, патетичност Аутомате, те немотивисану исфолираност акције у Притајеном злу.