Азбукоубиство породице Додик
Проинтер, Агапе, Игокеа – све се то пише латиницом, па је чак и Централни спортски клуб Армије (ЦСКА) из Москве, нарисан на плакату с латиничним грбом, уз спонзорство Турског телекома.

Ни један од јавности доступних бизниса породице Додик, не користи српско писмо у свом пословању. Барем сигурно не они најпознатији брендови.
Ово не пишемо први пут, а исто је и код осталих посљератних тајкуна који се обезбјеђују политиком (типа Станивуковићи), да би ово била нека критика. Јер духовне дисциплине и критика у тој области нашу владајућу класу не занима.
Ово је проблем са њих саме и њихов опстанак, мада они то не виде. Ако стичете богатство и паралелно друштвени углед бавећи се политиком, а у политици говорите једно, док у приватном животу радите друго – прије или касније обоје ће пропасти.
Или се не правити да сте естрадни српски патриота, или тај патриотизам показивати и у свакодневном животу.
Све остало је друштвена схизофренија.