18:35 Трактори су на њивама10:07 Прави пријатељ: Лукашенко обећао помоћи Српску, а ми му шаљемо Сребренку Голић10:04 И да га нису употријебили, и да јесу, ово је дно: Вучевић пише Венсу да се САД укључе у истрагу око звучног топа10:00 Пољски министар одбране поздравља разговоре Путин-Трамп као први корак у правом смијеру17:41 Гогановић са Ефбиховцима и Натовцима каже да је потребно да се млади мотивишу да им се придруже17:37 Дачић показао звучни топ и рекао да га МУП Србије није користио на протесту у суботу17:32 Сипа јуче хапси по Српској, Додик данас каже да то раде по измишљеним законима17:29 Директор Хеликоптерског сервиса РС, демантовао да је Стевандић прешао из Србије хеликоптером17:27 Суд досудио скоро шест милиона евра за оштећене приликом масакра у ОШ Владислав Рибникар Београд17:20 Трамп разговарао са Зеленским, о оном што је причао са Путином

У сриједу Конференција о маркетингу и брендирању

У организацији Министарства трговине и туризма, 10.11.2010. године с почетком у 09.00 часова, у Административном центру Владе РС, одржаће се Прва конференција о маркетингу и брендирању под називом "Маркетинг у трговини, брендирадње производа и услуга". Конференцију ће отворити министар трговине и туризма Републике Српске Предраг Глухаковић. Рад Конференције, ће се одвијати кроз два панела „Улога […]

понедељак, новембар 8, 2010 / 15:04

У организацији Министарства трговине и туризма, 10.11.2010. године с почетком у 09.00 часова, у Административном центру Владе РС, одржаће се Прва конференција о маркетингу и брендирању под називом "Маркетинг у трговини, брендирадње производа и услуга".

Конференцију ће отворити министар трговине и туризма Републике Српске Предраг Глухаковић.

Рад Конференције, ће се одвијати кроз два панела „Улога и значај брендирања у Републици Српској“ и „Заштита аутохтоних производа и клавитета хране“.

На поменутој Конференцији, биће обрађени: тематика брендирања; дефинисање и улога бренда у савременим тржишним условима; изградња бренда и значај стратегије и улоге креативности у процесу грађења бренда; модели и кључеви имплементације бренда; као и различита искуства у процесу брендирања.



Оставите одговор