Година дана НАТО порталоида: Нескривена мржња према православљу (4)

Иако смо анализу пропаганде коју емитује порталоид Епицентар у почетку замислили кроз првих 30 спонзорисаних објава које су кружиле на Фејсбуку, посао се по природи несмирености анонимне машинерије лажи не зауставља.


Дарко Ристов Ђого: Само ме не обавезуј

То је "Символ вјере" данашњице. Без обавезе – секс. Без обавезе – политика. Без обавезе – народност. Без обавезе – живот. Обавеза је веза између нашег доживљаја оног субјективног и стварности -оног објективног.


Владике Григорије и Максим: О посту

Током засједања на Сабору Православне Цркве на Криту 2016., дискутовано је и на тему поста, односно његове актуалности у савременој православној егзистенцији. На ову тему обратили су се епископи СПЦ Григорија и Максима, који су изнијели промишљања о овом питању.


Наставља се раскол: Александријска црква признала украјинске расколнике

У вријеме литургије у Каиру, јуче је поводом празника Светог Архистратига Михаила по новом календару, александријски патријарх Теодор је у диптиху поглавара помјесних цркава поменуо Епифанија Думенка вођу "Православне цркве Украјине".


Вартоломејева америчка авантура доживјела пропаст

Раскол унутар Православне Цркве изазван давањем томоса о аутокефалнoсти украјинским расколницима од стране Константинопољског патријарха Вартоломеја све више и дубље разара једиство Православнога свијета. Овога пута епицентар расколничкога разарања пренесен је на амерички континент, гдје је дошло до подјеле унутар украјинске диајспоре која живи у САД и Канади.


Московска патријаршија смијенила егзарха у Минску

Свети синод Руске православне цркве је у јеку протеста у Минску неочекивано смијенио егзарха у Бјелорусији. Одлука је изазвала бурну расправу у тамошњој јавности, а и нама је занимљива јер из Црне Горе се отворено поручује да је то "тренд који требају пратити".


У Грчкој је започет судски процес против признања расколничке украјинске "цркве"

Пред Државним саветом Грчке 11. марта покренут је поступак за повлачење признања расколничке "Украјинске православне цркве," формиране прошле године под покровитељством истанбулске патријаршије и НАТО савеза.


Дарко Ристов Ђого: Зашто је у Сарајеву тако тешко рећи Србин, па се каже "православац"?

Био сам свештеник у сарајевској Преображењској цркви годину и по дана и до данас она је за мене остала "моја Црква". Волио сам и вољели су ме тамо, у цркви којој сваких двије "хефте" неко разбије нешто. Сарајевски катакомбни Хришћани. Срби. Или, како би у Сарајеву рекли, "православци". Зашто?