Пивара пронашла и наградила деду који моторком отвара Нектар

Представници Бањалучке пиваре у Шиповљанима код Дрвара пронашли су деду чији је видео снимак о отварању новог "Нектара" моторном пилом за 15 дана на страници Јутјуб прегледан више од два и по милиона пута. За Пивару ово значи много више од промоције њеног најпознатијег бренда. „Хтјели смо да ступимо у контакт с човјеком који је […]

субота, јун 9, 2012 / 17:29

Представници Бањалучке пиваре у Шиповљанима код Дрвара пронашли су деду чији је видео снимак о отварању новог "Нектара" моторном пилом за 15 дана на страници Јутјуб прегледан више од два и по милиона пута.

За Пивару ово значи много више од промоције њеног најпознатијег бренда.

„Хтјели смо да ступимо у контакт с човјеком који је успио да привуче пажњу више од два и по милиона људи. Срећни смо, наравно, што је наш ‘Нектар’ дио ове приче, али нам је такође важно што људи из нашег окружења имају могућност да подијеле своја умијећа с великим бројем људи код нас и у свијету и драго нам је што имамо прилику да покажемо овом човјеку колика је инспирација нама у Пивари, али и многим људима који су видјели његов снимак,“ рекао је Дејан Чато, директор маркетинга Бањалучке пиваре.

Радован Марић који на снимку моторном пилом отвара боцу „Нектара“ представнике Пиваре угостио је као прави домаћин и пиво им, наравно, отворио моторком.

„Изненађен сам и срећан због доласка представника Бањалучке пиваре. Цијели живот пијем ‘Нектар’ и драго ми је да са свијетом могу да подијелим моје повјерење у ‘Нектар’, као и моју вјештину,“ рекао је Радован Марић.

Коментари на видеу:

Осим на језицима с овог простора, остављени су на многим свјетским језицима, што показује глобално интересовање за идеје и вјештине људи у овом дијелу свијета. То је за Пивару доказ да и компаније и појединци с ових простора, преко друштвених мрежа имају прилику да изађу изван оквира свог географског домета и покажу свијету шта могу и знају. Ово је такође још један корак у намјери Бањалучке пиваре да прати свјетске трендове. Пивара схвата значај друштвених мрежа и прилику да путем онлине комуникације успостави директан контакт са својим купцима широм свијета, али и с много ширим кругом људи с којим дијели исте идеје.

Позив за доставу информација о деди из Дрвара објављен је на ФБ страници Бањалучке пиваре а прве информације о деди с видео снимка доставили су рођака и унук Радована Марића, Божана и Марко Марић, који су такође награђени.

Награда деди и његовој родбини тек је први корак којим Пивара жели показати подршку духу и креативности људи с наших простора. До сљедећег корака, Бањалучка пивара позива све своје купце и фанове на друштвеним мрежама да уживају у „Нектару“ и у снимку отварања „Нектара“ моторном пилом, да буду креативни, али и опрезни у оваквим и сличним вјештинама, саопштено је из пиваре,.



0 КОМЕНТАРА

  1. Ti Drvarcani zive u 17. vijeku. Skoro sam bio u Drvaru, sve im ravno do mora, te javio se drekavac, sad otvaraju motorkom pivo, i to su im hit teme razgovora. A, „grad“ mila moja majko! Bog davno rekao:Laku noc. Mjesto ubrzano izumire i nestaje.U bolnicu idu u Livno i Mostar , sto nema veze s vezom. I umjesto da Drvarcani dignu glas protiv toga oni o drekavcu i otvaranju piva motorkom.
    Da zive u ovom vremenu podsjeti ih samo helikopter kad dovozi i odvozi Spirica na vikend u njegovo selo.

Оставите одговор