Званично потврђено: Вукановић излази на изборе на нивоу цијеле Српске
Преносимо отворено писмо које је Небојша Вукановић, новинар БН телевизије и некадашњи кандидат за градоначелника Требиња упутио грађанима Српске. Поштовани грађани Српске, Централна изборна комисија БиХ овјерила је пријаву нестраначког политичког субјекта „За правду и ред – Листа Небојше Вукановића“ који ће имати своје кандидате за посланике у Народној скупштини Републике Српске. Листа је настала […]
Преносимо отворено писмо које је Небојша Вукановић, новинар БН телевизије и некадашњи кандидат за градоначелника Требиња упутио грађанима Српске.
Поштовани грађани Српске,
Централна изборна комисија БиХ овјерила је пријаву нестраначког политичког субјекта „За правду и ред – Листа Небојше Вукановића“ који ће имати своје кандидате за посланике у Народној скупштини Републике Српске. Листа је настала као тежња да се након више деценија на домаћој политичкој сцени појаве потпуно нове идеје, људи, програми и форме дјеловања. Ово је први пут у послијератном периоду да једна нестраначка листа учествује на парламентарним изборима, јер су управо странке као интересне групације главни извор корупције, непотизма, негативне селекције, партијског запошљавања и свих осталих негативних појава у друштву.
Циљ Листе је да се око идеје и програма окупе млади људи, интелектуалци и сви остали грађани који сматрају да нам је неопходна не само промјена власти, већ демонтажа накарадног система, деполитизација, департизација, праведнија прерасподјела ресурса, буџетских средстава и смањење јаза између богатих и сиромашних, смјена генерација, позитивна селекција, кадровска политика која ће бирати најбоље и најспособније а не најпослушније партијске кадрове, максимална одговорност изабраних представника, јачање институција које ће се разрачунати са главним носиоцима корупције, криминала, непотизма и осталих појава које су нас разориле и довеле у тренутну ситуацију…
Интелектуална елита у протеклом периоду углавном је ћутала, била на маргинама или се водила конформизмом и ситним личним интересима, и тако препустила најважнију област живота од народа отуђеној, недостојној и неодговорној групи која нас је опљачкала и довела до руба провалије. Крајње је вријеме да се пробуде и активирају сви наши људски и интелектуални потенцијали, окупе се око заједничког циља и створе јаку групацију у Народној скупштини Републике Српске која ће бити гарант крупних реформи, великих заокрета и завођења правде и реда у Републици Српској.
Ствари се не могу промијенити ћутањем, остављањем коментара на друштвеним мрежама и порталима, изливима бијеса, протестима, уништавањем имовине или чекањем да неко други уради нешто за нас, већ легитимним средствима, мирном револуцијом и великом политичком еволуцијом која ће на важне позиције довести најодговорније, најспособније и најобразованије кадрове којима ће на првом мјесту бити колективни а не лични интереси, и који ће умјесто новаца тајкуна, страначке машинерије и странаца имати искључиво подршку народа.
Наредних дана јавности ће бити представљен Програм те концепт рада и функционисања на предстојећим изборима. Листа је већ окупила значајан број угледних људи и интелектуалца на подручју Херцеговине, Бањалуке, Семберије и Сарајевско-романијске регије, а ускоро ће кренути са обиласком свих регија и формирањем листи кандидата по изборним јединицама. Сви који желе да подрже пројекат, дају одређени допринос и активно учествују у промјенама могу нас контакирати преко друштвених мрежа или на емаил адресу : [email protected]
Двије деценије на власти се циклично смјењују једни те исти политичари чије смо крајње домете и поражавајуће резултате могли давно да видимо, па је дошло крајње вријеме да покушамо направити велики заокрет, ослободити се стега, уцјена и притисака и кренути путем свеопштег опоравка који ће нама и будућим генерацијама омогућити да живимо слободно у нормалној, праведној и уређеној држави.
Imaš moj glas. Neka sila bude uz tebe!
Bravo Vukane!
Dobro, zašto bar 6 mjeseci ranije nije pokrenuo čitavu ovu priču? Nije ni sada kasno, moglo bi se desiti da nešto i učini, ali gdje 4 mjeseca pred izbore…
Свака част, ово је једини искрен избор, једина поштена варијанта. Не може се слобода добити на меку душеку, мора се за њу борити. Могло је ово и прије, али боже мој, ваљда ће људи препознати квалитет, таман толико да се крене напријед.
Сретно Вукане, немојте постустати
Републико Српска,омладино,опљачкани,преварени,понижени до крајњих граница устаните и борите се !!!! Сложно задајмо ударац овим бједницима и њиховим полтронима који су нас уништавали предходне 22 године,ДОСТА ЈЕ ШЉАМА СНСДа,СДСа,ПДПа,НДПа,ДНСа,СП… ДОСТА ЈЕ БИЛО !!!!
Заталасај Вукане
Od ovog poteza korist će imati samo SNSD, i Vukanović ako je za ovo dobio koju cifru od njih. Po sadašnjem izbornom zakonu nema šanse da pređe cenzus ni u jednoj izbornoj jedinici,ili možda postoji mala šansa u Hercegovini. Ljudi moraju racionalno razmišljati, i glasati za stranke i kandidate koji mogu preći cenzus. Šta vrijedi glasati za kandidata za kog vjerujem da je pošten, etičan, ako je nikakva šansa da bude izabran. Sutra da se kandiduje Slobodan Vasković kao nezavisni kandidat, ne bi glasao za njega, mada ga jako cijenim kao novinara, i čovjeka velike lične i profesionalne hrabrosti. Naravno, Vasković se ne bi ni kandidovao, jer zna da bi tim potezom pomogao SNSD-u. Bojim se da i Vukanović dobro zna da pripomaže SNSD-u. Ovi izbori su jasan odabir između režima koji 9 godina uništava RS, i Saveza za promjene. Ako je nekome isti SNSD i Savez za promjene, onda zaslužuje još 4 godine terora SNSD-a.
U istoj mjeri u kojoj Vukanović ide na ruku SNSD-u to čini i SDS svojom inertnošću…razumio bih kalkulacije SDS-a da se nalazimo u zemlji koja ima manje-više identične probleme sa zemljama koje su pravno uredjene – j-ga, mi nemamo takve probleme…mi nismo uredjeni uopšte; zemlju nam vode mafijaši…ne može se kalkulisati u takvoj poziciji…
Neka se SDS probudi konačno, pa ni Vukanović ni Šukalo ni ini ne bi ni vidjeli mogućnost osnivanja trećeblokovskih stranaka…da SDS radi svoj posao kako treba, “treći“ se ne bi ni pojavljivali…
Treći blokovi su tu prije svega zbog nedovoljne kategoričnosti i kalkulantske politike SDS-a…
Нека нама Вукана! Мислим да би могао ући у Скупштину са једним до два посланика максимално, али паметно би било да када би приступио Савезу за промјене, у супротном оде вода Додику на воденицу.
DRAG MI JE VUKAN, ALI… VIŠE NE VOLIM DODIKA NEGO ŠTO VOLIM VUKANA.
Moje lične simpatije ovdje su na strani Vukana. Pomogao bih mu ko bratu rođenom. Plakate bih mu lijepio ako treba. Merdevine držao onom ko ih lijepi. Međutim…
bojim se da je Marsel potpuno u pravu.
SNSD ima svoje kompaktno glasačko tijelo. To su budžetlije-izjelice-neradnici. Leziljebovići iz „Staklenke“, agencija sa sve i svašta, direkcija za koješta, kancelarija za ništa, javnih-SNSD-ovih preduzeća u kojima su 2/3 zaposlenih „crvendaća“ klasičan tehnološki i moralni višak, i slično. Glasanje za SNSD jedina im je opcija da zadrže postojeće sinekure koje primaju; primaju li primaju. Ovolikačke primaju a ništa ne rade.
Na drugoj strani fronte morali bi stajati svi ostali.
Svako parčanje „ostalih“ glasača direktna je pomoć SNSD-u. To stari lisac, Mile, zna bolje nego ja. Ovdje se on, ka i u životu vodi devizom „Milutinu polutinu“!
Budžetlije-izjelice-neradnici nikad neće glasati za Vukana. Niti za bilo koga drugog osim za Velikog Baju. Ostali hoće. Sve će to biti glasovi „oštunjeni“ od Saveza za promjene.
Nema ovdje ni lijevice, ni desnice, ni centra, ni necentra, ni sredinice, ni bloka, ni blokića, ni ciglice… ovdje postoje samo dvije opcije
ILI SI ZA MILA, ILI SI PROTIV MILA
Ko to ne vidi slijep je kod očiju.
P.S. Ne vjerujem da Vukan to radi sračunato. Posebno ne za pare. To nikako. Nije on takav čovjek. On je više… idealista. U potpunosti vjerujem u njegovu iskrenost. Uostalom, njegovo promišljanje aktuelne, predaktuelne i postaktuelne političke situacije mi je veoma, veoma, veoma blisko. Da na drugoj strani tasa nije u pitanju rušenje totalitarnog režima (sa elementima kulta ličnosti), i sam bih svoj glas dao Vukanu. Jer glasati znači vjerovati. Ovog puta ne mogu glasati za Vukana, uprkos tome što mu vjerujem. Jer više, mnogo više, mnogo mnogo više ne vjerujem Miloradu Dodiku.
Zasto SDS nije podrzao Vukana za nacelnika Trebinja nego je podrzao kompanjone iz mafije (PDP),nije ni sad kasno da se SDS i Vukan dogovore ali mafijaške strukture trebinjskog SDSa ne vole Vukana i prave kočnicu normalnim strujama u SDS Hercegovine,oni bi sa Vukanom dobili puno više nego ako budu pričali o Vukanu kao kukavičijom jajetu na oktobarskim izborima,jer pamti Hercegovina i lopovluke SDSa kao što trpi i ove lopovluke SNSDa.
Imaš moj glas i glasove moje porodice!
Jebi mater ovom zlu koje nas je snašlo!!!
Slažem se sa mišljenjem Karabaje i Marcela.
Citirao bih Karabaju:
“ Ne vjerujem da Vukan to radi sračunato. Posebno ne za pare. To nikako. Nije on takav čovjek. On je više… idealista. U potpunosti vjerujem u njegovu iskrenost. Uostalom, njegovo promišljanje aktuelne, predaktuelne i postaktuelne političke situacije mi je veoma, veoma, veoma blisko. Da na drugoj strani tasa nije u pitanju rušenje totalitarnog režima (sa elementima kulta ličnosti), i sam bih svoj glas dao Vukanu. Jer glasati znači vjerovati. Ovog puta ne mogu glasati za Vukana, uprkos tome što mu vjerujem. Jer više, mnogo više, mnogo mnogo više ne vjerujem Miloradu Dodiku“
Moja podrška Vukane.Znam da će jedan dobar dio glasova uzeti od opozicije,ali vreme je za nešto novo.Ako Bog da pa uđeš u NSRS sa svojih nekoliko poslanika,eto prilike da se vaš glas čuje,da se neke stvari mijenjaju.Tačno je da će ove krvopije na vlasti dobiti svoje glasove od onih koji sisaju budžet,ali mislim da im to neće biti dovoljno i da im se smiješi silazak sa vlasti i nadam se mnogima zatvor gde su davno trebali biti.
Pozdrav dekiju!
I da se kafa nekad popije u spasovdanskoj…
Мени је Вукан недовољно познат као политичар. Као новинар ок, има петље, иако некада мало претјера у сензационализму. Једино што ми је код њега сметало је то што је мијешао новинарство и политику. Сада се изгледа опредијелио, ако је? Што се тиче Народне скупштине мислим да би био добар посланик и гласао би за њега, само ми није јасни шта значи кандидовање на свим нивоима, јер кандидатура за предсједника РС иде директно на руку Додику. Ипак би за Вукана гласали незадовољни и тиме би разводнио један број гласова бопозиције.
Moja podrška samo ako se pridruži savezu, nisu ni tu idealni, daleko od toga,sve je to s koca i konopca na kraju, ali sad je izbor izmedju sivila i potpunog mraka i smrti, izbor je jasan. Ako je ovo opet priča o nekom trećem bloku to direktno ide na ruku Miloradu Dodiku i sigurno će ga obradovati.
Nema ovdje ni lijevice, ni desnice, ni centra, ni necentra, ni sredinice, ni bloka, ni blokića, ni ciglice… ovdje postoje samo dvije opcije
To!
Travničanin, 06.06.2014. 14:45:32 „Ako Bog da pa uđeš u NSRS sa svojih nekoliko poslanika,eto prilike da se vaš glas čuje“.. Vukanovićeva lista će u najboljem slučaju imati jednog poslanika, a vjerovatno ni jednog. Pri tom će u svakoj izbornoj jedinici oduzeti od nekoliko stotina, do par hiljada glasova Savezu za promjene. I kakva korist što je Vukanović vjerovatno bolji čovjek od znatnog broja kandidata Saveza za promjene, kad će on svojom kandidaturom neutralisati hiljade opozicionih glasova, i učiniti veće zlo nego i jedan Dodigov aktivist na terenu.U konačnom ishodu, to može biti katastrofalno. Ako koalicija 1. mart bude odlučivala o većini u Skupštini, ubijeđen sam da će podržati SNSD, jer 1.mart želi uništenje RS, a s kim će to bolje obaviti nego s Dodigom? Vidjeli smo šta znači dok je SNSD na vlasti, mogućnost da se čuje opozicioni glas u Skupštini RS. Ne znači ništa, možeš na svakoj sjednici biti najaktivniji poslanik,ali RTRS ne prenosi zasjedanje, narod to ne vidi. Vukanovićev glas se puno više čuje dok je novinar na BN-u, i kroz svoj novinarski rad itekako može uticati na javno mnjenje. Apelujem na sve iskrene patriote da ne glasaju za Vukanovića. Parafrazirajući Karabaju, puno više mrzim Dodiga, nego što volim Vukanovića.
Sada je
biti ili ne biti,
postojati ili nepostojati,
sad se bije presudna bitka,
bitka izmedju života ili smrti.
Vukane, svaki glas tebi ide u korist naše štete, našeg uništenja, u korist firčijevog završnog udarca.
Kada je pitanje biti ili ne biti, Vukane, samo zajedno možemo da se odupremo zlu zvanom dodik.
Vukane, samo sa savezom za promjene , kome god je stalo da se dobije ova prsudna bitka , bitka izmedju života i smrti u bukvalnom smislu riječi , možemo tiraninu stati za vrat, mi ili on, pitanje je sad.
Molim savez za promjene i Vukana da stanu zajedno u odsudni boj!
Vremena više nemamo, ovo su poslednji dani našeg postojanja ukoliko se svi zajedno ne odupremo najvećem tiraninu našem u istoriji našega postojanja.
Vukane, ti si velik čovjek, široka duša harcegovačka, stani tamo gdje ti je mjesto,stani sa svojim narodom , spašavaj zemlju i narod svoj od pomora, od dodik kuge!!!!!
Zbijmo redove i naprijed u borbi za slobodu!
Ne sumnjam da je Vukanović pošten, ali će se morati izjasniti da li je uz „savez“ ili je „sredina“. Ako se i on izjasni da je „sredina“ može samo sebe da krivi kad ga prozovu da je Dodikov plaćenik, ma koliko to bila laž i ma koliko bio dobronamjeran.
Честитам Вукане на овјери, нека ти је Бог на помоћи, сјети се Крсмановића 2010 године, одбори у цијелој Српској, у Фочи начелник са 5200 гласова на локалним изборима 2008 године и опет не доби ни једног посланика,иако му је у његовој јединици требало око 3.000 гласова да прође.
Мали су овдје монета за поткусуривање, знамо ми то добро из Еколошке партије, узеше нам два посланика нису се ни окренули.
I šta kada ne pređe cenzus šta će biti s tim glasovima? Razmišljate li vi uopšte o tome i kome u prilog idu ovakvi „slobodni strelci“?
Па у савезу за промјене је и коалиција СНС-СРС која неће прећи цензус нигдје, па не видим да се неко трза за те гласове, нити их СДС зове. Пустите патетику. Вукан СИГУРНО улази у скупштину, а за цензус је борба отворена. Па и да се то не деси, не видим зашто би неко жалио савез за промјене, ко да ће они жалити вас кад буду правили коалицију са Додиком? Више ће повући на изборе оних људи који нису ни за кога, подићи праг цензуса и оставити нпр СП испод цензуса. Мало ли је
Честитке Вукану и срећно му било. Ови што га плаше цензусом немају појма. Довољно је да само узме 70% гласова које је само у Требињу добио и ето му 3% у 6. избордној јединици. А намаће се и компензациони мандат. Кад је Стевандић са 200 гласова у бањалучкој изборној јединици постао посланик, вјероватно Вукан неће бити сам у НСРС.
Коначно је на видику неко за кога бих могао гласати, а да не морам запушити нос. Једино ако ме БН не испровоцира…
Од свих коментара највише се провалио Карабаја, али шта се ту може. И он је на некаквом синекури. Морамо чоека разумјети.
А Фронтал је доказао моћ тиме да имамо случај да ће Симо и Драгосер гласати за исту листу. Још ако се оствари да нам Св. Рибар буде на Вукановој листи у 5. изборној јединици, ја и Реуф послије заокруживања идемо на пиву у спасовданску.
А нешто ми говори да ће и мајор Вукотић повести бијељинску листу.
Вјеровали или не, и мене су већ нудили за листу, али још нисам донио одлуку.
Хм, да ме Симо хвали, добро би ставио прст на чело да видим гдје сам се зајебао! Све у свему, мани се Вукане чорава посла!
Ајде?
NOIR, 06.06.2014. 21:01:08
Good point.
MLAĆENJE GLOGINJA TUĐIM KLINCEM
Istina je, lako je tuđim klincem mlatiti gloginje. Je li tako, Pero? Pero „Ispod tepiha“.
Međutim, vjerovao ili ne, ima nas koji ne radimo ništa ispod tepiha.
Pošto je u nekoliko navrata ovdje spominjana moja plata, čim se vratim sa puta, koliko u ponedjeljak, ljubazno ću zamoliti redakciju „Frontala“ da ovdje objavi moju platnu listu za posljednji mjesec za koji mi je isplaćena.
Tek istine radi.
Pa ćemo da vidim da li Pere (i ostale anonimne režimske kere) imaju kuraži da slijede moj primjer!!!
Карабаја, нисам мислио на Фронталову синекуру, не прави се наиван.
Kako ono onda ondje reče Krleža: „Svejedno ko će me ubiti – Dido ili Đido!“ Tako i danas ovdje SNSD ili SDS, isto vam se (crno) piše.
Vukan je idealista, ali ipak potpuno drugačiji čovjek. Potencijalni neprelazak cenzusa i dobijanje nedovoljnog broja glasova nije najteži neuspjeh koji prijeti, bar ne nekome ko ne navija da bi sutra mogao džabe da loče iz korita. Vrebaju tu mnogo teže opasnosti. Dobra vijest je da će se za početak lokači iz korita koncentrisati u velikim štabovima, pa ovaj Vukanov tim za sada neće morati da prlja ruke, ni da se valja u blatu. Za početak.
A da, Sizifa sebi treba da predstavimo kao srećnog.
Lijep pozdrav
PRPA MIŠEVI
Sve što sam od Frontala ili bilo koga drugog naplatio izvan organa uprave gdje sam trenutno zaposlen, i čiju ću platnu listu objaviti, pokloniću za predizbornu kampanju SNSD-a! Dajem časnu riječ!
P.S. Šta je, miševi, čim se spomene transparentnost primanja odmah prpa?
Карабаја,
Страначки посао наплаћујеш из органа управе. Транспарентно, нема шта…
NE RAZUMIJEŠ TI TO, DRUŽE SUDIJA
Svoj posao radim profesionalno. Radim mnogo i odgovorno. Pa… da ne pretjeram, radim za 2,5 zaposlena. I naplaćujem, po mom mišljenju – pristojno.
Znam da je to režimlijama neshvatljivo ali… ja imam svoje mišljenje. Glava mi ne služi samo za šišanje. Možda zato što sam izgubio kosu.
Između ostalog imam i političko mišljenje. Ali i nešto što se zove… pa da ostanemo u granicama pristojne javne komunikacije – muški atributi.
Naučen sam da mišljenje iznosim bez obzira koliko korespondiralo ili bilo u koliziji sa bilo čijim drugim mišljenjem. Pa i vladajućim.
Činim to i kad je kontraproduktivno i kontraprofitabilno za mene.
To je to što nas odvaja; nepremostiva granica.
Znam da je to neshvatljivo ljudima koji moraju da misle svi ko jedan – Veliki Baja.
To što pišem van radnog vremena, moja je lična stvar. Ali i odgovornost. Uz spremnost da snosim posljedice.
Nego, smije li profesionalni vozač poslije radnog vremena voziti svoje privatno auto i u svrhe u koje on želi?
Karabaja, potpisujem i ovjeravam!
svojeručno, čika prijedor!
Mоја подршка иде Вукану!
А зашто не размишљате да би Вуканова екипа могла бити језичак на ваги да се промијени власт, да се извуку на изборе оне којима није симпатичан ни Тихо Глигорић, ни Слобо Поповић, ни мој колега Дроњак?
Као прво, истраживања показују да је Вукан дебело изнад цензуса у задњој изборној јединици. Према истраживању које је радио СДС Вукан има 1 посланика сигурно. Ко мени не вјерује, нека пита г-дина Босића! Или нам може НОИР овдје то потврдити из прве руке. По истраживању СНСД-а, у Херцеговини СНСД, Вукан и СДС имају по два, а ПДП једног од 7 укупно.
Друго, Вуканова листа ће освојити вјероватно вичше гласова него нпр. ПДП (сам) или СРС РС, а сигурно више него СНС (Митровић), а ипак сви атакују баш на Вукана. ЗАШТО? Зато што га се плаше да би могао закотрљати нешто што ће умањити њихов резултат.
Треће, Вукановић с реално бар 15000 гласова може бити значајан тас на ваги при избору Предсједника РС. Зато га не пљујте, већ тражите у њему партнеа, јер он сигурно не може бити на страни ове власти. Али човјек жели суштинске промјене, а не КУРТА-МУРТА. Која је то разлика између Вучуревића и Додика? Који је то бољитак за грађане Требиња остварен промјеном власти?
А мени је лично г-дин Михајлица рекао да је Вукан најзаслужнији за промјене у Билећи. Тачно тако, Вукан је отварао афере, а овара их и данас (Братић). Он ради посао опозиције. Зато није коректно од високих дужносника СДС-а и СРС РС да овдје овако коментаришу о том момку, којем се никад нису ни захвалили за Билећу.
Четврто, човјек је за 3 дана скупио 3100 потписа. Двоје који су му скупљали потписе међу студентима у БЛ ми кажу да је већина студената одушевљена његовим изласком на изборе, а чуо сам да га по херцеговачким општинама дочекују као краља, да је много популарнији од Додика.
Пето, Небојша Вукановић је због својг односа према СНСД власти добио отказ у школи, баш као и његова сестра као трудница. Ја сам му упознао и мајку и увјерио се да се ради о честитим, поштеним људима.
СИГУРАН САМ ДА ЋЕ ВУКАН БИТИ ОСВЈЕЖЕЊЕ У НСРС, ДА ЋЕ ТАМО БИТИ КАО ШЕШЕЉ У ХАГУ. ОН ЈЕ ИДЕАЛАН ЗА НАРОДНОГ ПОСЛАНИКА. Имам бројне пријатеље по опозиционим странкама и готово сви га подржавају. Не знам по чему би Иванић, који је срушио Владу СДС-а и довео Додика 2005. након промашаја с Микеревићем, био бољи партнер СДС-у од Вукановића. Или Глигорић, о чијем криминалу је овдје писао СДС дужносник Елез.
Зато будите коректни према Вукану, тражите у њему партнера и мијењајте се и сами, с обзиром да у Требињу или Добоју јако личите на Додикову власт. Част Мићи мИћићу, мада је и у БН далеко од идеалног.
Да се разумијемо, мој глас за Предсједника иде Младену Босићу или било коме другом, а за ПСБиХ и члана Предсједништва такође неком из опозиције. Ако Младен Иванић буде за члана Предсјендиштва, онда нећу ни за кога гласати. А ЛОБИРАЋУ ЖЕСТОКО ЗА ВУКАНА. Ко не жели за њега, лобираћу да ипак гласа за неког из опозиције, само контра овој ненародној власти, овом злу. И не видим да је проблем ако неко не жели с Глигорићем или Слобом Поповићем. Већи је проблем ако неко не зове Вукана који носи 4800 гласова само у Требињу, а зове Глигорића и оне који су довели Додика на власт. Зар су они који прелазе у партизане 1945. бољи од првобораца против криминалаца?
drazen78bl, 06.06.2014. 23:41:32 Ako si mislio da sam ja jedan od tih visokih „dužnosnika“ SDS-a ili neke druge stranke, onda griješiš. Ja sam tek običan aktivist volonter u NDP-u, posve nebitan lik, iskreno nisam sa tim zadovoljan, ali šta ću, nemam kumova, prijatelja, rodbine da me poguraju.. Ali imam želju da doprinesem rušenju Dodiga, i smatram da je to moja patriotska dužnost. I ne gadim se od mogućnosti da ću pri tom pomoći dolasku na vlast možda nekih ljigavaca i karijerista iz Saveza za promjene. Ova vlast je najgora moguća, istinski genocidna prema srpskom narodu, a jedino ih može oboriti Savez za promjene.
Дражене, промашио си поенту. Суштина приче је РУШЕЊЕ разулране банде по имену СНСД. Заиста не видим шта је спорно да Вукан подржи Савез за промјене. Лако се мандати раздијеле, ваљда је примарни циљ ПРОМЈЕНА ВЛАСТИ?!
Marcel, 07.06.2014. 00:37:22
“Ja sam tek običan aktivist volonter u NDP-u, posve nebitan lik, iskreno nisam sa tim zadovoljan, ali šta ću, nemam kumova, prijatelja, rodbine da me poguraju.“
Зар и код Чаве и Јандре?! Не могу да вјерујем.
Телалук се скроз погубио. Онај ко им даје инструкције за коментарисање је скроз зглајзо.
Вукану се замјера што је пријавио листу јер, забога, требао се прикључити Савезу за промјене. А тај исти савез је јасно нагласио да ће заједнички ићи само на предсједничеке изборе (РС и БиХ) и ништа више. СДС иде самостално на свим нивоима, а ови који нису сигурни у цензус се удружују.
Зашто се СДС-у не замјера самостална листа. Изгледа да је Вукан требао чекати да се неко смилује па да га стави на своју листу.
Невјероватних глушпости ћемо се начитати о Вукану ових дана.
Да је Савез за промјене направљен тако да се на свим нивоима иде са заједничким лиостама, онда би примједбе имале мјеста. Овако им је паметније да ућуте.
Што се цензуса тиче Вуканова листа га сигурно прелази у Херцеговини и сарајевсјој регији. То су сигурна два посланика. Очекивати је да послије СДС-ових брљотина у Добоју народ који је окренуо главу од Обрена не крене ка Додику него ка Вукану и ето трећег посланика. Бањалука и Приједор могу извући један компензациони и са 4 си већ релевантан фактор. Толико сигурно неће имати ни ПДП, а о овима који се удружују да би скупили 3% нећу ни да говорим.
А ако нам се прикључи и мајор, ето и петог посланика.
Karabaja, 06.06.2014. 23:06:47
“To što pišem van radnog vremena, moja je lična stvar. Ali i odgovornost. Uz spremnost da snosim posljedice.“
“ I naplaćujem, po mom mišljenju – pristojno.“
Колико се мени чини ти би пристао сносити још пристојније посљедице свог писања.
„Лако се мандати раздијеле, ваљда је примарни циљ ПРОМЈЕНА ВЛАСТИ?!“
Korisniče buddha, valjda je primarni cilj demontaža korumpirane države i izgradnja onog čega nema – institucija koje će društvo urediti i pokrenuti naprijed! Promjena vlasti ovdje nikako ne može da bude cilj, već samo sredstvo. Nerazlikovanje cilja i sredstva za njegovo postizanje je jednako loše kao i obrnuto uzrokovanje, a ekspliciranje nepodnošljive lakoće „dijeljenja mandata“ sigurna garancija da se promjenom vlasti ništa neće desiti u životu čovjeka koji nije u stranačkoj uniformi. Osim Vukana, za sada se ne vidi niko ko u cilju ima baš ovakve neuniformisane ljude, svi ostali politikanti te ljude vide kao glasačko sredstvo za dostizanje svojih ličnih i partijskih ciljeva.
Lijep pozdrav
Kakva je razlika između „Saveza za promjene“ i SNSDA ? Ko će me ubjediti da je Ivanić manji lopov od Dodika,da je kontroverzni finansijer SDS manji lopov od ovog finansijera SNSDa što pare nosi u gepeku? Ko će me ubjediti da iza oktobra neće uslijediti novi stampedo poltrona na budzetske poslove,znam ih bar 10 koji čekaju smjenu vlasti i posao ,ko će me ubjediti da će se raspisati konkurs za bilo koje radno mjesto?Alo pa Ivanić i Bosić kao i Klošarac i Majkićka primaju mjesečno 7-8 hiljada maraka za svoj nerad i očekujemo promjene,PROMJENE MOGU DONIJETI SAMO LJUDI KOJI SU PORED ŽIVE GLAVE PREDHODNIH GODINA SAČUVALI I ČIST OBRAZ,a ne ova stoka koja nas je uzjahala od 95 do danas.
Disidentu, e toga se i ja bojim.
Ne, prebjega , njih je uvijek bilo, nego onih koji će ih raširenih ruku primiti.
Sve članove, što kažu, istaknute, odd članova opštinskih odbora pa naviše, iz fašističke sekte esenesdea i njihovih kolaboracionista koji su nam glave došli, staviti na crnu listu koji treba da odgovaraju za neljudsko i neprijateljsko djelovanje protiv zemlje i ljudi u njoj.
Oduzeti opljačkano.
Plašim se da će savez za promjene postati deponija otpada.
Primjećujem kako se kroz komentare provlači teza da Vukan ovo čini iz čistog altruizma. Teško je, ovako napamet, ocijeniti kakvi su njegovi motivi, no, jedno je sigurno: često novinari, sportisti, glumci i ine poznate osobe koriste popularnost kako bi obezbjedili mandat u parlamentu. Dobijaju „pristojnu“ i sigurnu platu u narednih 48 mjeseci i to je situacija kakvu bi svako od nas poželio. Istovremeno, još jedna stvar je sigurna: niko od tih i takvih „političara“ nije ostvario nikakve ozbiljnije promjene u društvu, ma čak nije ostvario ni ozbiljniju političku (dalju)karijeru.
Dakle, bar po mom skromnom mišljenju, jedino na čemu bi Vuksanu trebalo čestitati jeste NAČIN na koji pokušava započeti političku karijeru. Manje-više sve „poznate osobe“ svoj politički angažman započinju tako što se „prodaju“ nekoj političkoj opciji, pa se bez ikakvog truda pozicioniraju kao parlamentarci (samo prodaju svoju slavu). Vuksan u tom pogledu djeluje drugačije i sam (samostalno) pokušava osvojiti mandat u skupštini. To je za svaku pohvalu! No, to otvara jednu sasvim novu dimenziju bavljenja politikom na ovim prostorima. Šta pokušavam reći?
Na našim prostorima postoji „zanimanje“ u vidu profesionalnog političkog predstavljanja građana i naroda. Dakle, poslanici u parlamentima, odbornici u skupštinama gradova i opština, članovi upravnih i nadzornih odbora i ino za svoj politički angažman primaju „masne“ naknade, a ponekad im je to i „osnovno zanimanje“ (plata). Samo po sebi to je već problem jer BiH na godišnjem nivou izdvaja najmanje milijardu maraka za primanja takvih „političkih predstavnika“. Međutim, to nije najveći problem ovakvog vida „političkog predstavljanja“, nego je NEKVALITETNOST političkih predstavnika taj ozbiljni problem. U 90 i vipe odsto slučajeva kao politički predstavnici naroda i građana javljaju se kojekakva potrčkala i „jajočeši“ nekolicine dominantnih političkih vođa. Takvi ljudi ne samo da nemaju nikakve odeja ili kompetencija za bavljenje politikom, nego su najobičnije tupadžije kakvima je najveće stručno znanje da zapamte koje dugme služi da bi se glasalo „ZA“, a koje „protiv“ (zamislite, moraju zapamtiti čak dva dugmeta).
Dakle, već sam pisao šta je ovoj zemlji potrebno da bi popravila kvalitet političkih predstavnika – a to je USTAVNA ZABRANA PROFESIONALNOG POLITIČKOG PREDSTAVLJANJA! Tu konkretno želim istaći da poslanici, odbornici, članovi upravnih i nadzornih odbora i slični stranački kadrovi ne mogu primati platu za svoje političko djelovanje. Takvu praksu je i SFRJ imala i iole upućeniji znaju da su članovi SKJ egzistenciju obezbjeđivali zaposlenjem, a svoj politički angažman su činili pro bono. Sjećam se da je postojala naknada za prevoz ili obrok, ali je većini bilo „ispod dostojanstva“ da to traže. Tada su politički predstavnici državu koštali tek u neznatnom obimu, a koliko je koštaju danas? Rekoh najmanje milijardu maraka!
No, osim ušteda, ovakvim volonterskim političkim djelovanjem dobijamo jednu, bar po meni, važniju kvalitativnu promjenu. U okolnostima kad se za političko djelovanje ne može primati plata politikom se najčešće bave situirani pojedinci iz tzv. srednjeg staleža (inače one najbolje kategorije društva). Vidite, parlamentarna demokratija je uništila feudalizam i monarhistička uređenja, no, pitanje je ko je činio okosnicu takve demokratije. Tada su „narodni predstavnici“, parlamentarci bili situirani bankari, trgovci, zanatlije ili industrijalci, intelektualci i slični, kakvi su donosili zakone i druge odluke u sferi pozitivnih političkih promjena na bazi sopstvenih uvjerenja, a nikako na osnovu želja i potreba svojih „poslodavaca“ u vidu političkih vođa. Dakle, tek ekonomski nezavisan politički predstavnik može glasati po sopstvenom uvjerenju, a onaj kom je šef stranke „dao hljeb u ruke“ služi tek kao „priučeni tasteraš“ (pritiska tastere za glasanje).
Na kraju, da rezimiram, jednom ustavnom odredbom u kojoj se utvrđuje da se političko predstavljanje može vrđitio samo u volonterskom obličju postižemo dvostruku korist: prvo, ostvarujemo ogromne uštede, te, drugo, kvalitativno mijenjamo strukturu političkih predstavnika.
Sad, zanima me zbog čega ama baš ni jedna politička opcija ili politički angažovan pojedinac ne predlaže nešto slično. Pa čak ni ove „NVO ćerestije“ neće da predlože nešto slično. Svi stariji od 45 godina dobro znaju da je nešto slično postojalo u bivšoj nam državi, a takvih je u političkim krugovima najviše. Eto, razmišljam nešto kako su ti i takvi upravo razorili sopstvenu državu kako bi došli u poziciju da naplaćuju svoje „političke usluge“….
„Tu konkretno želim istaći da poslanici, odbornici, članovi upravnih i nadzornih odbora i slični stranački kadrovi ne mogu primati platu za svoje političko djelovanje. Takvu praksu je i SFRJ imala i iole upućeniji znaju da su članovi SKJ egzistenciju obezbjeđivali zaposlenjem, a svoj politički angažman su činili pro bono.“
Au, šta sve ovaj profesor ono i dsz piše! Teško je odlučiti je li ovo iznad besmislenije ili smješnije. Korisniče Borislave, dvadeseti vijek je pokazao da koncepcije koje si izučavao ne rade. NE RADE! Znam da ti je teško, ali oprosti se sa promašenim ideologijama i politikama i bolje ćeš se osjećati.
Lijep pozdrav
Vukane, podrška! Ovaj čovjek mora imati samo jednu stvar na umu: da okupi ljude koji su moralne vertikale u svojim sredinama! Novi ljudi koji su, kao što je neko već napisao, sačuvali svoj obraz u ovom višegodišnjem ludilu! Vukan je mlad, normalno da je ambiciozan i da treba dobro da povuče, pobogu ljudi pa to je i prirodno! Cenzus će preći, Oroz dobro zbori, kakvo raspianje glasova? Ako se SDS i Savez plaše „tričavih“ par hiljada Vukanovih glasova, onda ne trebaju ni da se upuštaju u izbornu trku! Opozicija je imala toliko materijala i vremena da argumentovano kritikuje poziciju i da je tako radjeno sada se ovi nasilni savezi ne bi ni pravili, nego bi se vlast odavno promijenila. Dakle, nije poenta mijenjanja vlasti, nego sistema, a to dugoročno mogu samo mladi, moralni ljudi! Naprijed Vukane, ne kalkuliši i samo tuci, dosta je bilo jajarizma!
Nikada moj glas nije dobio neko od ovih krvopija koji vrše vlast i uništavaju sve čega se dohvate.Istovremeno znam da dobar dio onih koji čine Savez za promjene nisu oni od kojih treba očekivati neki progres i napredak ako dođu na vlast.Većina je imala priliku,jer su učestvovali u vlasti pa nisam primjetio neke ozbiljnije rezultate.Zato sa velikim zadovoljstvom prihvatam svako novo lice na političkoj sceni RS u nadi da će doći stvarne promjene i boljitak za ovaj napaćeni narod.Zato moja puna podrška Vukanu,jer je pokazao da ima hrabrosti,znanja i sposobnosti da donese nešto novo.Nije mi jasno kako pojedini komentatori licitiraju sa nekakvim brojem glasova koje će dobiti Vukanova lista.Odakle takvi podaci i zašto se plasiraju kada nemaju uporišta.Ako se radi na bazi nekakvih istraživanja,onda to pogotovo nije validan podatak,kada se zna da se ovakvi podaci naručuju.Zato napred Vukane,za početak imaš jedan glas u Prijedoru a do izbora biće ih na hiljade.
immortal, 07.06.2014. 10:06:13
Kaže li „Filozofija palanke“ (karikiram) da je neprimjereno ponašanje tipa – veličanja sebe nipodaštavanjem drugih?
Osim toga, kaže li da je neprimjereno druge ocjenivati na bazi premalo i pogrešno shvaćenih podataka?
Dakle, nisam nikakav „profesor ono i dsz“, ali znam ponešto o društvenim naukama, no, ovdje je pitanje – šta vi želite? Ukoliko su vam ideje koje sam predstavio neprihvatljive (prevaziđene), a Bože moj, uvijek vam stoji na raspolaganju da poslušate Dodika, Bosića, Lagumdžiju ili Čovića. Tu ćete sigurno pronaći „moderna shvatanja“ kako urediti i kvalitativno poboljšato ovu zemlju i društvo.
Lijep pozdrav i vama…
Немам појма о каквим истраживањима „Дражен“ говори, али он очито зна шта Босић зна. Мени је логично и прихватљиво да Вукан освоји мандат за посланика у Херцеговини. И вјерујем да би био добар посланик. Мени је питање кандидатуре за предсједника РС. Ту мислим да би он правио само штету опозицији. Ево питајте „Сима“ да ли је то тако.
Добрих коментара је било на ову тему, свака част.
Оно што је сигурно, систем се коначно мора успоставити ту је Бранислав Поповић погодио суштину, суштина нашег битисања овдје звана Република Српска се мора очувати и ојачати, о томе сам писао на сто начина до сада увијек са истим циљем.
Запослена и здрава нација са 100% чистом животном средином је могућа за кратко вријеме ако искористимо правилно преостале природне ресурсе , правда и ред се подразумијева, нови људи се подразумијевају.
Колико је тешко бити човјек, држати се идеје и пазити да своје сачуваш, а туђе поштујеш, да нудиш несебично ништа не тражећи за узврат, најбоље се може видјети кроз рад Еколошке партије РС.
Никад нисмо били ни са ким, поштујемо друге, што је добро увијек похвалимо, што је лоше покудимо, нажалост такви су најопоснији за власт и оне тзв. велике опозиционе партије којима је основни циљ власт.
Велике партије си интересне фирме, имају све услове да разнесу кога хоће, не презају од било којег чина ако су им угрожене позиције, нема ту правде,не треба ни да буде, само будале вјерују да се нешто може промијенити кроз поштено дјеловање и несебичност.
Ово написах да се Вукан не занесе,да зна шта ради.
Надам се да није будала да троши свој новац, вријеме и памет узалуд, да га блате и пљују по порталима и другим медијима плаћеници који својим писањем коментара показују карактер њихових ментора.
С поштовањем
Nastavniče ono i dsz Borislave, ako je tebi izlaz iz ovoga sranja danas u povratku na eskaju poimanje društva i koncept drugarskog voluntarizma, onda je za početak izuzetno da si beskrajno drvljenje sveo na tri rečenice.
Lijep pozdrav
„…да нудиш несебично ништа не тражећи за узврат, најбоље се може видјети кроз рад Еколошке партије РС…“
Jbt, sve bolji od boljeg drugara iskaču.
Lijep pozdrav
Hahaha, za eko zelembaća su najopasnije , kako kaže, velike opozicione partije kojima je cilj vlast.
A on ide na izbore ne zbog vlasti, nego iz turističkih, sportskih ili recimo, iz umjetničkih razloga.
O fašizmu pozicionih partija, naravno kao njihov kolaboracionista, ni riječi, po običaju.
POKAZNA VJEŽBA: BATINA UVIJEK IMA I DRUGI KRAJ
Montaža, kao profesionalni zahvat na fono ili video prilogu, je oblast rada regulisana Kodeksom o montaži. To je skup načela o profesionalnom ponašanju u ovoj branši. Ni jedan montažer nikad ne bi smio na materijalu izvršiti takav zahvat da ga smisleno dekonstruiše i rekonstruiše; “rasklapa” i nanovo “sklapa” nečije izjave i na taj način da im daje sasvim drugačiji smisao od onog što je govornik rekao.
Simo P. Oroz uzeo je moju rečenicu sa kraja teksta, ubacio je na početak, i time napravio konstrukciju potpuno suprotnog smisla od onog što sam ja rekao. Tako tipično za Esenesede ovce.
To se ne smije raditi.
Izvršiću pokaznu vježbu, samo ilustracije radi zašto se to ne smije raditi. Na dva primjera.
1. Poigraću se slovima njegovog pseudonima, izpremetaću ih kao on moje rečenice, i time pseudonimu dati jedan potpuno novi smisao. Iako će slova ostati ista.
2. Povadiću Simine rečenice iz konteksta, i to samo od komentara iz ove teme, neću ići dalje, i napraviću potpuno nove konstrukcije, a svaku rečenicu ću dosljedno citirati, do posljednjeg slova.
PONAVLJAM: ZAMOLIĆU DA NIKO OVO VIŠE NE RADI, OVO JE SAMO POKAZNA VJEŽBA ZA SIMU. JEDINI CILJ JESTE DA ON VIŠE OVO NE RADI; DA NE RADI LJUDIMA ONO ŠTO ON NE ŽELI DA ONI NJEMU RADE!!!
1. Simo P. Oroz = Zimo Posro
2. “Честитке Вукану и срећно му било. И он је на некаквом синекури. Карабаја, нисам мислио на Фронталову синекуру, не прави се наиван. Вјеровали или не, и мене су већ нудили за листу, али још нисам донио одлуку. Једино ако ме БН не испровоцира. Морамо чоека разумјети. To су сигурна два посланика. А ако нам се прикључи и мајор, ето и петог посланика.” Itd. Itd.
POENTA: Sasvim je civilizovano da različito mislimo. I da sučeljavamo i suprotstavljamo mišljenja. Pa i da pokušavamo vlastiti stav argumentima nametnuti kao ispravan. To nije nimalo lako. Ali jeste prihvatljivo.
Primitivizam i laž poput ove koju sam ja napisao ovdje pod 1. i 2. ili one laži koju je Simo iskontruisao da sam napisao kako “radim van radnog vremena i to pristojno naplaćujem” a ja sam napisao potpuno surotnu misao, nisu nikom potrebni. I ne vode nikuda.
Primitivizam izaziva novi primitivizam; umjesto da se takmičimo u tome ko će dobaciti više i dalje, počinjemo se naprezati ko će udariti niže i prljavije.
To je sasvim pogrešan put. Stranputica.
NI OVO NE RADITE
Симо П. Ороз, 07.06.2014. 07:56:37 [118392]
Телалук се скроз погубио. Онај ко им даје инструкције за коментарисање је скроз зглајзо.
JER(BO) BI VAM NEKO MOGA ODGOVORITI OVAKO:
“Sve se čovjek bruka sa čovjekom: gleda majmun sebe u zrcalo!”
Ево погледајте коментар „приједора“ и мој прошли коментар.
Била је прича да мање партије,ма колико били часни њихови чланови, имали добре идеје и програме, ако наступају поштено биће покрадени на изборима и сатанизовани од плаћених коментатора и медија који раде за своје менторе.
У мом коментару стоји да су такви(независни и часни) најопаснији за власт и највеће опозиционе партије,провјерите кога сам ја ту изоставио, никога, пријатељски сам писао о новим људима који могу дати допринос у наредном времену и опомињао на личном искуству.
Управо је ПРИЈЕДОР потврдио моју констатацију својим свијесним подметањем, рачунајући да неће посјетиоци поново читати коментар,како би се увјерили колико монструозно лаже и подмеће овај луциферов војник.
Ево погледајте коментар „приједора“ и мој прошли коментар.
Била је прича да мање партије,ма колико били часни њихови чланови, имали добре идеје и програме, ако наступају поштено биће покрадени на изборима и сатанизовани од плаћених коментатора и медија који раде за своје менторе.
У мом коментару стоји да су такви(независни и часни) најопаснији за власт и највеће опозиционе партије,провјерите кога сам ја ту изоставио, никога, пријатељски сам писао о новим људима који могу дати допринос у наредном времену и опомињао на личном искуству.
Управо је ПРИЈЕДОР потврдио моју констатацију својим свијесним подметањем, рачунајући да неће посјетиоци поново читати коментар,како би се увјерили колико монструозно лаже и подмеће овај луциферов војник.
Колико видим, нико није пружио контрааргументе на моје тезе. Откуд Вам уопште у глави да Вукан са својим посланицима неће бити на страни опозиције? Ја не бих стао на његову страну никад да у старту из бил какве комбинаторике није искључен снсд. Како то прави Вукан штету, а не праве Митровић или Михајлица, који ће тешко преко цензуса?
Да се разумијемо, ја обојици желим успјех, само констатујем.
Гдину Босићу је Бог послао Вукана као шансу. Ово је шанса да се понуди алтернатива Иванићу и сличнима, који су изњедрили кадрове типа Мастила и довели Додика на власт, а и данас се нуде. Ово је шанса да се под притиском ураде системске промјене, да се почисти олош увластитим редовима. Па ко ће сутра бити коректор нове власти? Неће ваљда Калабић и Баштинац?! Ако постоји мудрости у СДСу придобиће
…Вукана на своју страну, али не кроз Савез за промјене, гдје има сјајних људи, али и смећа.
Можда Вукан очекује да га као честитог и некомпромитованог Савез подржи за Предсједника?! Ни по чему Вукан није инфериоран у односу на било којег кандидата.@А опет његови гласови могу бити пресудни за демонтажу Додика. Не заборавите да ће Вукан извести на биралишта апстиненте! Можда Вукан очекује да ће СДС срушити Вучуревића и уз ове да идемо у вандредне за начелника Требиња. Колико знам ништа неће тражити за себе лични, само неке принципе у корист шире заједнице, па ће то бити идеална прилика да видимо да ли је опозицији пречи народ или партијаши.
А Васковић Вам је објаснио да је Симо Рајко Васић, па Вам је јасно шта он покушава.
Марцел, нисам мислио на Вас!
НОИР, тешко да не знате, али нема везе. Ако сте искрени, на истом сте задатку с Вуканом. Покажите у Требињу по чему је сад боље него под Ћуком или пружите прилику Вукану?
Нисам прочитао ни текст, а ни све коментаре, али ипак бих да нешто приупитам, ево нпр. Дражена.
1. Да ли је то, што, нпр. због личног анимозитета према попу Дурићу и на основу тога склепаним прилозима за тв, неко, као, има политички капацитет?
2. Ко су кандидати, каква им је инфраструктура?
3. Да ли Вукановић има шта да понуди или се само рачуна на популарност његових „осврта“ на тренутну ситуацију
4. Ако Небојша и прогули, а лично ми је свеједно хоће ли или не, зар није више и Богу и народу досадило да у Скупштинама гледа групице од два три посланика који се одмах по верификацији мандата почињу утркивати не би ли се боље продали и постали, ко бива независни, од кога и од чега, за ових 20 година још нико није утврдио
5. Ако је бенефит од тога да Небојша прогули у Скупштину то, да имамо новог Шешеља…..мислим, хвала, али не хвала.
Да се разумијемо, нисам нешто за, али не дај Боже да сам против, само питам.
Да, а шта мислите ако Газда Дане буде носилац листе у БЛ? То је 4-5 посланика за Вукана!
Након Додика и поплава немамо ми времена. Требају нам брзе системске промјене. Супстанца је поједена. Ако ћемо као у Требињу, нема нас нигдје.
О не требају наводници, ја јесам Дражен. Милосављевић.
drazen78bl, 07.06.2014. 22:39:17
Опростите, да ли је ово одговор на мој коментар, ако јесте, ништа нисам сконт*о.
Заметице, радо бих ти одговорио, али не троши ми се енергија тамо гдје нема шансе за приближавање ставова. А мрзак ми је и нато зликовац Весли.7
drazen78bl
Ja sam bio pomalo skeptičan u početku, ali ako si ti dio ove priče onda ja nemam sumnje da je cijela ova stvar sa kandidaturom dobronamjerna, samo ako vam kampanja bude nedvosmisleno opoziciona. Pozdravljam ideju da se izvedu apstinenti na glasanje a to možete samo ako budete išli samostalno, ali jasno opoziciono. Biće vremena za kritikovanje današnje opozicije kad ovo zlo ode u istoriju…
Па добро, нема шансе ни за приближавање ставова са Симом, па Те то није спрјечавало да водиш километарске полемике, нема везе, знао сам свакако да немаш одговоре. Прича ти је типична крајишка, врло лако се одушевите, па се о*ладите, па се опет попалите, па *ладите, само, толико каљења доводи до пуцања.
vojo85, 07.06.2014. 23:20:28
Хвала на лијепим ријечима. Лично неће на никакву листу, али ћу снажно подржати Вукана за НСРС и све кандидате опозиције на другим нивоима. Лобираћу колико је у мојој моћи, па ако неком није избор Вукан, лобираћу да гласају за кандидате опозиције, али не за Глигорића, Иванића, Лагумџијиног Поповића. Мени нико још овдје није објаснио зашто је Вукан проблем, а ови нису. Одлазак Додика ћу славити. Ко прати моје писање, јасно му је да сам до краја принципијелан и да немам никаквих тајни. Мене и моје колеге су позивале неке странке опозиције да уђемо колективно, али нисмо, иако је познато да сам ја идеолошки јако близак неким странкама опозиције и у њима имам много добрих познаника. Мораће неко остати да критикује добронамјерно и наредну власт. Вукан је идеалан за то. Или ће се ипак искористити шанса да се направи радикални заокрет и суштинске промјене.
Заметица Јован, 07.06.2014. 23:49:19
Имаш злочинца у аватару, генерализујеш и вријеђаш цијелу популацију једне регије фашистички, наступаш тако да тражиђ мане и дискредитујеш и нема се ту шта причати. А одговои ће ти се дати сами.
А Симо, он је наша маскота. Полако и он сазријева, паралелно с Чанком.
Одговора нема, то је јасно, јер како другачије објаснити дјечју увријеђеност, нервозу и гутање слова, неког ко се декларише као лобиста онога ко је тема питања. Рекао сам да нисам ни за, а ни против, очекивао сам пар одговора, не би ли можда превагнуло неко мишљење, а оно…….лобиста се понаша као да му је неко украо лизало. Ако је неко, на овом медију, прије пар мјесеци био лобиста СДС-а и позивао на уједињење свега живог и мртвог не би ли се срушио режим, па се показао тако што ни кључеве мјесне заједнице није могао да обезбиједи, а сад постаје лобиста неког другог, и неће лобирати за оне који су се ујединили, а као лобиста не зна одговорити на пар врло простих питања, шта је то онда, него паљење и *лађење, што наравно, резултује пуцањем.
Још једно врло просто питање, кога сам то дискредитовао, ако је питање шта је нечији програм дискредитација, онда су гробари у праву, па је питање везано за докторат Неше слине једнак нападу на државу и Владу.
Вукановићу,имаш глас мене и моје породице!!!
Не јави се „приједор“ да објасни овдје коментаторима како ме то нападе,а ја написах исто и за власт и за бившу власт, што је иначе карактеристика мога писања овдје већ двије године.
Наравно да се чуда могу направити,наравно да треба нова и позитивна енергија, наравно да се може до 30% оних који не гласају(претежно популација од 20 до 40 година) паметном причом извести на изборе.
Зато треба имати идеју,јасан програм и рокове,јаке, некомпромитоване и одговорне људе којима је основна карактеристика толееранција и сарадња,односно међусобни компромис у корист општег добра као основа успјешног политичког дјеловања.
Нека не забораве сви који ово читају и анализирају да су данас тзв. познати политичари прије десет, неки и двадесет година година почели као анонимуси, далеко од позиције у јавном мнењу које данас има Вукановић, Еколошка партија РС са својом идејом и што да не рећи,веома опасним предсједником што ће показати наредни мјесеци.
Мора се и на овај начин рећи јер годинама радиш несебично, излажеш се критикама разних партијских лихвара као што је ПРИЈЕДОР и неки други.
Да неће било који политичар, или партија рећи нешто добро за Вукановића, Лазаревића и многе друге који су своја леђа потурили борећи се за промјене.
Поштено је рећи, нека кроз ту борбу буде и личног интереса, па зар ће кандидати других партија ићи на изборе другачије него да остваре и себе?
Наравно да не.
Зашто онда не би свако од нас који немамо личну ни партијску хипотеку рекли за себе да вриједимо и тражили од грађана повјерење?
Моји ранији коментари на овај текст су имали за циљ упозорење да си најопаснији кад ниси ничији а имаш м*да и памет, тада те велики касапе.
Такво искуство има Еколошка партија РС са избора 2010 године, када су нам безочно украдена два посленичка мандата и вјероватно један компензацијски.
У том смислу сам коментарисао ово саопштење уз најбоље намјере да би добио од „приједора“коментар који га је за сва времена уништио на овом порталу.
С поштовањем Никола Лазаревић
Karabaja, 07.06.2014. 14:29:40
“Primitivizam izaziva novi primitivizam; umjesto da se takmičimo u tome ko će dobaciti više i dalje, počinjemo se naprezati ko će udariti niže i prljavije.“
Слажем се. Међутим, свједоци смо да се примитивизам својих не примјећује, а једну обичну Карасимину зајебанцију проглашаваш апокалипсом морала.
drazen78bl, 07.06.2014. 22:15:37
“Можда Вукан очекује да га као честитог и некомпромитованог Савез подржи за Предсједника?!“
Ово је жестоко подметање Вукану. Дражен к’ом фол даје подршку Вукану, а пушта причу о Вукановим предсједничким амбицијама. У првој реченици овог текста стоји:“Централна изборна комисија БиХ овјерила је пријаву нестраначког политичког субјекта „За правду и ред – Листа Небојше Вукановића“ који ће имати своје кандидате за посланике у Народној скупштини Републике Српске.“
Било би занимљиво да нам Карабаја протумачи је ли ово подметање. По Карабаји наравно да није јер иде на јажу СДС-а.
“А Васковић Вам је објаснио да је Симо Рајко Васић, па Вам је јасно шта он покушава.“
Када је Васковић подметао да сам ја Рајко Васић, а овај блентов у то повјеровао, Карабаја није ни посумњао да се можда ради о подметању.
Sačekaću program i imena sa liste.
Ne dijelim neko posebno oduševljenje Vukanom. Sa jedne strane Vukan je bez bilo kakvih rezultata iza sebe a sa druge strane mesijanske je političke misije. Teško ja to varim.
Predlažem da nađe sebi nekog lektora jer pisati saopštenje ovog tipa i tekst za čitanje u TV prilogu – dvije su različite stvari.
BORISLAV R., 07.06.2014. 09:55:12
“Primjećujem kako se kroz komentare provlači teza da Vukan ovo čini iz čistog altruizma. Teško je, ovako napamet, ocijeniti kakvi su njegovi motivi, no, jedno je sigurno: često novinari, sportisti, glumci i ine poznate osobe koriste popularnost kako bi obezbjedili mandat u parlamentu. Dobijaju „pristojnu“ i sigurnu platu u narednih 48 mjeseci i to je situacija kakvu bi svako od nas poželio.“
Карабаја, је ли ово подметање? Нешто си тих. Зашто ниси реаговао на ову Бориславову подметачину?
По Карабаји, подметачина је само кад се нешто напише против њега и СДС-а, а на ова подметања Вукану од стране Дражена и Борислава, Вуканов пријатељ Карабаја ЋУТИ.
Екс,
нисам ни ја одушевљен, но сам обрадован да послије дуго времена изгледа нећу морати гласати за Додика.
drazen78bl, 08.06.2014. 00:43:46
“Заметица Јован, 07.06.2014. 23:49:19
Имаш злочинца у аватару, генерализујеш и вријеђаш цијелу популацију једне регије фашистички …“
Дражене, твој пријатељ, некадашњи главни давитељ на Фронталу је отворено вријеђао Крајишнике хитлеровским расистичким и нацистичким лажима, а ти се тог пријатељства ниси одрекао нити си то осуђивао. Ја јесам и имао бих право да то припишем и Заметици, али нећу зато што то није тај случај.
За разлику од твог пријатеља, Заметица је један од ријетких коментатора чије коментаре пажљиво читам, без обзира што се слажемо једино око Вучића.
Заметица није расиста, а лијепо је човјек рекао да у фамилији има Крајишника. Вјероватно му се у фамилију увалио неки зет који му ‘оће узети пола имања, па га јебе стереотип, а не заборави да је Домазет крајишко презиме.
drazen78bl, 08.06.2014. 00:43:46
“Лично неће на никакву листу …“
Ишао би ти на листу, али те нико не зове.
“…али ћу снажно подржати Вукана за НСРС …“
Пусти ту причу о подржавању. За кога ћеш ти лично гласати? То је једино гдје се може примјетити твој утицај.
“… и све кандидате опозиције на другим нивоима.“
Други ниво је, на примјер, парламентрна скупштина БиХ.
Ако подржиш све кандидате гласачки листић ће ти бити неважећи, а тиме ће и твој једини мјерљиви утицај бити раван нули.
Лобираћу колико је у мојој моћи, па ако неком није избор Вукан, лобираћу да гласају за кандидате опозиције, али не за Глигорића, Иванића, Лагумџијиног Поповића.“
Што отворено не кажеш, лобираћу за Стевандића? Само ти лобирај, а Стевандић има и без тебе формулу да са 200 гласова постане посланик.
“А Симо, он је наша маскота. Полако и он сазријева, паралелно с Чанком.“
Дјечко, о незрелости не бих овом приликом, али ако не слажеш да ћеш гласати за Вуканову листу, а знам да хоћеш, доћи ћеш у ситуацију да мораш лизати оно што си попљувао.
VIDIM I DRVO I ŠUMU I BALVAN U SVOME OKU I TRUN U TVOME
Simo,
Regovao sam zato jer je tvoja podmetačina bila usmejerna lično na moju malenkost. Uopštio sam poruku, pa apelovao da se to ne čini, jer je to izrazito negativan društveni trend. I stranputica.
Dajte da se misaono „rokamo“ na jednom višem intelektualnom nivou. Polemika je zahtjevna u svakom smislu. Teška. Lako je raditi lake i niske stvari, izazovi su negdje drugdje.
Ne pada mi na pamet da detektujem sve političke podmetačine, ni ovdje ni u realnom svijetu, jer je to Sizifov posao, pošto se kompletan politička borba i vodi, ponajviše, putem – podmetačina.
Ako ti tvrdiš, misliš i navodiš da su to podmetačine, neću svoje vrijeme uopšte trošiti na dokazivanje jesu li ili nisu. Neću čak ni razmišljati o tome. Vidi ti to sa njihovim autorima. Ali to učinu u polemičkom i makar malo sofisticiranijem stilu.
Nisam opterećen ni time ko je persona iza nika „Simo“. Ja sam se ovdje, kao i svugdje gdje pišem, identifikovao ličnim imenom i prezimenom. I svime ostalim. Učinilo je to na Frontalu samo još nekoliko ljudi. To je moj i njihov lični izbor. Činim to tako gdje god pišem. To sam ja, to je moje stil. Stil jestejednako čovjek. Star sam da bise korjenito mijenjao. Mogu korigovati poneki detalj. Kad mi neko argumentuje da nisam u pravu.
Ne zamjeran ni onima koji pišu anonimno. To je njihov izbor. Poštujem drugo i drugačije. Da li volim i sipmatišem, je neki drugi „par rukava“ ali je istovremeno potpuno irelevantno.
Mada znam, tvrdim, potvrđujem, da je mnogo lakše „lajuckati“ iz zavjetrine nicka nego se isprsiti ličnim generalijama. Različita je to specifična težina. Jer su i kosekvence nemjerljivo drugačije.
Ne mogu znati ko si ti. A i ne zanima me baš mnogo. Malo – da. Međutim, sa samo malko primjene analitičko-sintetičkog metoda mogu detektovati ešalon kome pripadaš. Jedan si od njih 10-ak. Dodikovih mAsketira. To je taj prvi propagandno-borbeni ešalon SNSD-a koji čine: Vasić, Simić, Bokić, Milinović, Kusmuk, Dragičević… i ostali kvazi-novinari koji su u startu, od kako su propisali, politički kurvali svoja novinarska pera.
Ti si jedan od njih. Apsolutno mi je svejedno koji si. Ovdje obavljaš veoma ozbiljne zadatke PR „pokrivanja“ jednog značajnog i uticajnog nezavisnog medija. Ma koliko da to negiraš samo ispadaš smiješan i neozbiljan. Pošto poznaješ teoriju PR-a morao bi znati i da se na takve tvrdnje ne reaguje, one se jednostavno – prećute. Zato mi i ne moraš ništa odgovarati.
Takav posao, taj koji ti radiš i gdje radiš, ne povjerava se svakom. Posebno ne izvršiocima. Isključivo prvopozivcima. Kreativcima sa širokim spektrom ovlaštenja.
Izvršioci, tvoji i tvog tima, su ovi „nikići“ koji se pojave, bljesnu sa „genijalnostima“ tipa „Dodo je najbolji“ i gasnu kao svjetlost svica u noći. To su tek petopozivci. Njihova aktivnost je na nivo lijepljenja plakata pred izbore.
Vi prvopozivci, međutim, tu trajete godima. Ekstrahovao sam vas čak šest na Frotalu. I to profeionalaca na zadatku. Jedino što nisam siguran, nego samo pretpostavljam, je to da li se radi o vas troje sa po dva nicka.
Eto tako… samo ti piši. Ne znam ko si lično, niti sam time optereće. Znam odakle dolaziš, zašto si ovdje, šta pišeš i zbog čeka to činiš. I to mi je sasvim dovoljno da tvoje pisanje uzimam jedino kao reper koji su to pravci u kojima razmišlja i djeluje prvopozivni PR ešalon Milorada Dodika.
Korisno mi je to znati.
Puno pozdrava, Zoran Janković, Rogatica.
Карабаја,
“Pošto poznaješ teoriju PR-a morao bi znati i da se na takve tvrdnje ne reaguje, one se jednostavno – prećute. Zato mi i ne moraš ništa odgovarati.“
Да бих ти доказао да не познајем теорију ПР, нити имам везе са ликовима које помињеш, нормално је да ћу ти одговорити, уз ризик да, као и увијек, испаднем смијешан.
Поента је у томе што ти не можеш да схватиш да постоје људи којима се једни лопови не мијењају другим. То смо радили деценијама и ево докле смо стигли.
Вуканов потез сваки нормалан човјек мора поздравити. Како кажу Кинези:“И најдужи пут почиње првим кораком.“
Ја сам често овдје критиковао Вукана и то ћу и даље наставити ако буде било разлога, али то не мијења моју одлуку да га свесрдно подржим у овој кампањи.
Што се тиче мог представљања именом и презименом, оног момента када ја за своје писаније, у којима неуспјешно покушавам бити духовит, будем добио једну марку из буџета, као што их добијаш ти, не само да ћу ставити своје име у ник, него и слику са главом и брадом.
Valjalo bi da se Vukanović u svome programu jasno i uvjerljivo ogradi od “spekulacija“ koje su se vezivale za Pavićev “treći blok“ i onda ne može biti nikakvih posebnih problema. Na kraju krajeva, upravo takav potez bi mu donio ogroman broj glasova onih koji se i dalje plaše da je u pitanju još jedna Bajina predizborna kalkulacija….
Ne znam koji su mu motivi i koliki “apetiti“, ali, ukoliko je ozbiljan – poslije izbora ne treba da žuri ni u koaliciju sa Savezom za promjene, nego treba da zadrži poziciju zdrave opozicije….
Narod ne vidi bitnu, suštinsku, razliku SDS-SNSD i to je, prije svega SDS-ov, najveći problem – to im se konstantno obija od glavu…a to je i mjesto gdje se bilo koji, ozbiljan, treći blok treba pozicionirati…u vakuum suštinskog nerazlikovanja politika SDS-SNSD…
SDS iz dana u dan potiskuje činjenicu da smo zemlja koju je okupirala sistemski uređena mafijaška hobotnica koja u rukama ima izvršnu i zakonodavni vlast – ponašaju se kao da se nalazimo u manje-više uređenom društvu u kojemu treba razriješiti par sitnica…to nije neozbiljno, to je saučesništvo…nisu oni slijepi pored očiju, nego, jednostavno, ne žele da vide zato što ne smiju ili zato što su i sami, bitno – korumpirani…
Sve ovo uz uvjerenje da Vukanovićevi motivi nisu prizemni…
Симо П. Ороз, 09.06.2014. 07:20:36
Citirali ste jedan moj navod i iz istog izveli „zaključak“, no, u istom komentaru sam iznio još jedan interesantan navod (koji niste uobzirili):
„Dakle, bar po mom skromnom mišljenju, jedino na čemu bi Vuksanu trebalo čestitati jeste NAČIN na koji pokušava započeti političku karijeru. Manje-više sve „poznate osobe“ svoj politički angažman započinju tako što se „prodaju“ nekoj političkoj opciji, pa se bez ikakvog truda pozicioniraju kao parlamentarci (samo prodaju svoju slavu). Vuksan u tom pogledu djeluje drugačije i sam (samostalno) pokušava osvojiti mandat u skupštini. To je za svaku pohvalu!“
…ups! Sad primijetih kako Vukanovića nazivam „Vuksanom“. Izvinjavam se zbog te pogreške.
Бориславе,
Ово што ви хвалите је начин (средство) за долазак до циља. Међутим, оно што је најбитније, а то је Вуканов циљ, ви сте омаловажили.
Заметица Јован, 07.06.2014. 23:49:19 [118461]
Па добро, нема шансе ни за приближавање ставова са Симом, па Те то није спрјечавало да водиш километарске полемике, нема везе, знао сам свакако да немаш одговоре. Прича ти је типична крајишка, врло лако се одушевите, па се о*ладите, па се опет попалите, па *ладите, само, толико каљења доводи до пуцања.
Због мржње према Крајишницима и стварања антагонизама између регија,знам сигурно да више никад нећу гласати за СДС.Ја волим Херцеговину и Романију једнако,Семберију и Подриње.Ако паљанска клика не види да у Крајини живи 70 % популације РС-а,онда таквим размишљањем никад неће добити изборе.Зашто је Неша слина?
Глас за Вукана.
RIJEČ VUČE RIJEČ
Čak me isprovocirate da otkrivam „cake“ zanata kojim se bavim. A koje ne bih da otrkivam.
Naime, ja podržavam Vukana. Iskreno. I vjerujem u njegov subjetkivitet i integritet. Pozdravljam i njegovu pojavu na političkoj sceni. I rekao sam to ne jednom. Ponoviću koliko god još hoćete puta.
Pa upravo je to jedan od razloga zašto sam napisao ovoliko postova na ovoj temi; da „navučem“ čitanost ne bi li što više ljudi pročitalo ovo Vukano obraćanje naciji i u njemu našlo „ono nešto“. Što tu, nesumnjivo, ima.
Jesam li ikad i na jednu drugu temu napisao ovoliko komentara? Mislite li da je to slučajno? Ja i kad dozvolim da budem isprovociran činim to svjesno, jer tada najubojitije riječi izlaze iz mojih prstiju.
Simo, izvini, ali ja ti ništa ne vjerujem što ti napišeš. Iako ljudima, u principu, apriori vjerujem. Od SNSD-a sam naučio da ljudi jedno misle a drugo da govore. SNSD-ovcima ne vjerujem da je mlijeko bijelo a mrak crn. Zašto je to tako?
Jednom sam vjerovao crvenoj bandi. Goloprs sam stao pred njih, „sirak tužni bez igđe ikoga“ čist kao sunce i jutarnja rosa. Sa 45 godina i političkim junferstvom. Rekao sam im: „Evo mene, eto vas. Ja nisam nikad bio ni u jednoj političkoj stranci, vi ste svi izmijenjali po 5-6. Zar imate sad obraza da mene ugnjetavate, a znate da nisam član SDS-a“. I Imali su obraza. Odnosno – neimali su obraza.
Ta stoka prokomunističko-proustaško-probalijsko-prosrpsko-proprofiterska. Jer nemaju lica, nego samo maske. Desetine njih jednu preko druge. Po ukazanoj potrebi skidaju i isture onu koja je na cijeni u datom momentu. Kao što su sad isturili ko fol prosrpsku, a na vlast su došli zahvaljujući upravo glasovima muslimana i vojnoj sili SFOR-a. Sve za šta druge optužuju upravo oni rade. Neviđeni i nezapamćeni su to licemjeri. To majka više ne rađa.
Koliko ključnih ljudi u SNSD-u slavi krsnu slavu? Koliko njih je kršteno? Sa koliko godina? Jesu li im djeca krštena? Znaju li pravilno ući u crkvu, kad oboriti glavu i smjerno stajati. Kad i kako se prekrstiti, kad kleknuti, kad i koga i zašto poljubiti u ruku? Pa na koncu konca koliko ljudi iz najbližeg okruženja Milorada Dodika je poženjeno i poudato, ili su im otac ili majka inovjernici? Hoćete li da vam ja nabrojim? Mogu ako hoćete, na desetine njih. I to ključnih. Najključnijih.
Da mi neko ovdje nešto ne imputira, nemam ja ništa protiv tih ljudi, ali njihov kredibilitet da pričaju o tome ko je prosrpski a ko probošnjački orjentisan je -100!!! Stotinu puta je poštenije da kurva priča o poštenju nego li oni o svome prosrpstvu i nečijem probošnjaštvu.
Da imaju imalo pameti, kao što je nemaju, kad se priča o toj temi oborili bi glavi i gledali u vrhove cipela. Ma jok, ta stoka je glavna u „srbovanju“ zbog njih više ne mogu da uđem u crkvu za bilo koji veliki pravoslavni praznik, iako sam to činio od malih nogu.
“Crni dane, a crna sudbino !
O kukavno Srpstvo ugašeno,
zla nadživjeh tvoja svakolika,
a s najgorim hoću da se borim !
Da, kad glavu razdrobiš tijelu,
u mučenju izdišu členovi…”
Simo, moja skoro pa životna misija jeste borba protiv SNSD-ZLA.
Nisam za to plaće. Znaš to i ti isto kao i ja. Uzalud ponavljaš tu laž.
Ja znam pisati, ne znam ništa drugo raditi.
Ne da nisam plaćen za ovo, nego sam spreman da platim da mi se omogući i da prostor da se borim, na svoj način – pisanjem, protiv zla koje uništava moj narod.
Iskreno se nadam da i Vukan misli slično. Da nije ove moje borbe sa SNSD-uhljupima i moj glas bi išao za Vukana. Napisao sam to. Ponavljam. Koliko hoćete puta.
„Koliko ključnih ljudi u SNSD-u slavi krsnu slavu? Koliko njih je kršteno? Sa koliko godina? Jesu li im djeca krštena? Znaju li pravilno ući u crkvu, kad oboriti glavu i smjerno stajati. Kad i kako se prekrstiti, kad kleknuti, kad i koga i zašto poljubiti u ruku? Pa na koncu konca koliko ljudi iz najbližeg okruženja Milorada Dodika je poženjeno i poudato, ili su im otac ili majka inovjernici? Hoćete li da vam ja nabrojim? Mogu ako hoćete, na desetine njih. I to ključnih. Najključnijih.“
Eto na šta spadoše prigovori drskoj vladajućoj oligarhiji. Red klerikalizma, pa red prebrojavanja krvnih zrnaca. Jesen-zima 1991/92. Džaba je učiti piar, kad čovjek ostane filozof palanke. Ovaj citat odozgo je dokaz da se nikakva promjena neće desiti glasanjem za mainstream opoziciju. Dido ili Đido!
Za nadati se da će se djelić unutar retardirane neuniformisane glasačke mašinerije nekim čudom sabrati, pa izgurati koje zrno nekonvencionalne opozicije koja ne organizuje tabore i šatore. Ne bi li to sjeme potjeralo nešto novo pod nebom u ovoj raspaloj rupetini.
Lijep pozdrav
PONOVO ZLOPOTREBA NA NAČIN ČUPANJA IZ KONTEKSTA
Zaista bi sve bilo ovako kako kaže „Immortal“. U visokom stepenu opštosti u posmatranju napisane riječi.
Ako se citirano stavi u kontekst u kome jeste napisan: Da je okosnica kampanje koju vodi SNSD laž o vlastitoj „srbolikosti“ i tuđem „probosanstvu“ onda sve ove činjenice u potpunosti dobiju svoje mjesto i svoj smisao. Kao jedinica bačena na desetku.
Po „Immortal“ logici onda bi se, po ovom citatu istrgutom iz konteksta:
“ Ako vidiš siromaški odjevena putnika:oborio glavu a poklopio se po konju kao da je u prošnju pošao,udri slobodno,to je Rogatičanin. Takvi su svi:tvrdice i tutumraci,a puni para kao šipak. Ali ako vidiš neku divaniju:prekrstio noge na sedlu,kuca u šarkiju i pjeva iza glasa,ne udaraj i ne kaljaj ruke uzalud,nego pusti trice neka prodje;to je Višegradjanin,a taj nema ništa,jer se u njih para ne drži.”
I Ivo Andrić komotno mogao nazvati, ne samo filozofom palanke, nego I recimo, žutim piscem, kvazipsihologom koji ljude cijeni po vanjskom izgledu, materijalistom koji karakterologiju ličnosti zasniva na materijalnom stanju posmatranog, žutim novinarom, lokalnim tračerom, mrziteljem Rogatičana, lokal patriotom… iliti bilo čim i kim sličnim a grdnim.
Ne dirajte riječi. Ne dirajte rečenice. Neka stoje tamo gdje ih je autor napisao. I neka same govore. Zar je mome pisanju, zaista jednostavnom I razmljivom, potrebno ovoliko I ovakvih tumača.
Tumača-iskrivljivača-čupača-lagača!
Još ljepši pozdrav!
Šta je iščupano iz konteksta, piaru?
Pošto sam ja odvratno loš sa logikom, evo ti mi objasni unutar svojih konteksta u kojoj logičkoj vezi stoje probosanstvo/antibosantstvo sa znanjem/neznanjem kako ući u crkvu i kome poljubiti ruku. Koje kombinacije su dozvoljene ili moguće, a koje nisu? Vidim da si ekpert za takve veze, pa da svi nešto naučimo, a ne da tolerišemo da je na „najključnijoj“ antibosanskoj poziciji neko ko ne zna kako ući u crkvu, već da postavimo vas koji znate.
Zašto ti pratiš čija je žena ili majka inovjerna, pa bi da ih nabrajaš? Što je tebi briga vjera nečije žene ili majke, a očigledno jeste čim ih pratiš i znaš koliko ih je? Pa ti opet traži kontekst u koji ćeš sakriti primitivizam.
Andrić se već suviše ofucao koliko ga razna nepismena i polupismena mraka razvlači, pa ga bar ti poštedi.
Lijep pozdrav
Инфантилизам је корелативан паланачком духу.;)
приједоре,
шта је, што то шта не дематујеш, нема те два дана на коментарима како сам те раскринкао, нећеш га ти овдје више нешто написати, а да људима не докажем каква си удбашка вуцибатина.
По педесет пута дневно овдје давиш својим негативним коментарима, лажеш, подмећеш, кунеш,уништаваш овај портал,све за новац, зар не,патолошка,или плаћена лажовчино?
immortal, 09.06.2014. 16:53:51 Od svih lica iza kojih se kriju trolovi Dodigovog režima, mislim da je lice „besmrtnog“ Konstantinovića jedno od onih najiskrenijih. Stoga se stavovi Konstantinovića u njegovom palanačkom antisrpskom pamfletu, sa velikom sigurnošću mogu uzeti za mišljenje vrha SNSD-a o srpskom narodu, njegovoj istoriji, kulturi i legitimnim nacionalnim interesima.
Marcel, 09.06.2014. 19:18:13 [118595]
Mарсел,пријатно си ме изненадио.Истина је увијек на пола пута.
Korisniče Marcel, upućujem te da proučiš pojam argumentum ad hominem.
Inače, za tvoju informaciju, postoje ljudi koji nisu podivljali, pa da na jedno oko vide SNSD, and na drugo SDS.
Lijep pozdrav
Дај,опустите се мало.
http://www.youtube.com/watch?v=RWH7KtgzcKc
Дођосмо до скоро 100 коментара, а нико не рече ништа што би неког, ко је гледе овог Вукановићевог кандидирања неодлучан, опредијелило. Кад сам питао ко су колеге са листе и какав је програм, нападоше ме ко ратног злочинца. Послије многи рекоше то исто, изнесоше ставове да Небојшина кандидатура, без плана и програма личи на кандидатуре разних моделсица и иних селебритија, који рачунају само на популарност, па ником ништа. Бавите се бројањем крвних зрнаца, а нико не рече зашто би гласао за Вукановића.
Што се тиче крајишника, по енти пут кажем да их не мрзим, свеједно ми је, били милионери или кокузи, само износим мишљења у која сам се увјерио кроз комуникацију са истим. Данас им неко ваља ко мајка Тереза, сутра га пљују ко злочинца, данас су комунисти, сутра се трпају у цркву, ко сардине, 1992-ге су ратни злочинци, затварају у логоре и убијају, а 97-ме су за суживот, за Фрању и Сејфу и страни тенк, а газе аута са СС таблицама……….За ово вакта колико коментаришем на фронталу нико никад није демантовао ни слово од оног што сам написао, ни слово, али………ево и сад, вјерујем да нико неће рећи да је ишта од овог што рекох лаж, али ће преовладавати одговори типа „и требало је скакат*, и требало их је протјерати, мислим на 1997-му, и сл. Најјачи ми је овај „печат“ што каже да због моје мржње према крајишницима никад неће гласати за СДС, и да у крајини живи 70 посто људи, онда аналогија каже да су крајишници најодговорнији за стање у РС, као највјернији сљедбеници бордо црвених.
nisu svi koji trenutno zive na podrucju poznatom pod nazivom „Krajina“ i „krajisnici“…
Podrška Vukanu, pozdrav ostalima. 😀
„Бавите се бројањем крвних зрнаца, а нико не рече зашто би гласао за Вукановића.“
Zato što čovjek bez pardona tuče po svim aferama bez obzira ko im je autor i sponzor, zato jer ulaže energiju da buljuku kvazinovinara pokaže šta je istraživačko novinarstvo, zato jer nema pardona pred lažnim autoritetima čije sitne i krupne podvale raskrinkava, zato jer se svojim radom zalaže za neku bolju i nekorumpiranu državu i zato jer takav ne žali energije, napora i živaca da nešto i promijeni, zato jer može pokrenuti i ujediniti široku grupu ljudi najrazličitijih pogleda na život i politiku u borbi za demontažu korumpirane države, zato jer su protiv njega jogunasti partijski vojnici stacionirani pod svim velikim partijskim šatorima.
E, ovo zadnje je i najbolji pokazatelj da se Vukan nalazi na pravom putu, pa makar bio pomalo naivan, pomalo nerealan i pomalo idealista. Kad je osnova dobra, problemi i nedostaci se mogu rješavati.
Lijep pozdrav
Добро, супер, прича, удара, раскринкава…….и ? За шта се залаже, с ким ће и шта ће, ево рецимо, пензионер, гледа Вукановића, Вукановић прича, удара, раскринкава, аргументовано, а каже ли оно што пензића највише занима, хоће ли, и ако ће бити, одакле ће се исплаћивати пензије? Ево данас, у неким новинама, линк, неко ударио пјешакињу, џаба је њој што неко прича како ју је ударио младић од 21 годину у аудију, како је бахат, не јебе зебру, блабла, од тога њој сигурно неће бити боље.
Све то што сте навели, може се подвести под популизам.
Zalaže se da prosječna penzija bude 3000 evra, nja-nja-nja-nja-nja.
Ti sad pričaš kao da će rezultat izbora biti Vukan jedan sam sjedi u skupštini i vladi i zarađuje penzije svim penzionerima i plate svim radnicima, pa koliko bude.
Misliš da će sistem promijeniti pod uticajem ovih što su nas u svojim intervalima doveli dovde. Srećom oni nisu populisti i to su dokazali za 25 godina. Ništa lakše – glasaj za njih i riješio si problem. Putuj igumane i ne brini za manastir.
Lijep pozdrav
У Скупштини и Влади се пензионерима и радницима не зарађује, моје је да питам, а колико видим, нема ко да одговори. Нисам убијеђен да се систем може може промијенити „промјенама“, али сам до сада у 100 одсто случајева, у цијелом региону, гледао како се највећи „букачи“, одмах по верификацији у Скупштини добро продају, углавном онима против којих су букали, јер они једини имају паре.
NE DIRAJTE MOJE KRUGOVE
Najčešće pišem kratke rečenice. I u njima iznosim jasne misli. Činim tako baš zato da bih izbjegao dvosmislenosti u tumačenju. Čak mislim da se tu nema ništa ni tumačiti.
Pročitaš kako je napisano i… to je to.
Može da ti se svidi, može i da ti se ne svidi; možeš da se slažeš, a možeš i da se ne slažeš sa prezetovanim mišljenjem. Možeš da voliš stil ili autora, možeš i da ne voliš; sve je to na – izvolite! Bez pritiska i prisile. I bez mita i korupcije.
Samo nemojte, ko Boga vas molim, nemojte meni da tumačite moje misli. Ima li veće budalaštine na svijetu nego da mi (ili bilo kome drugom) bilo ko objašnjava šta sam ja napisao. I šta sam želio i mislio reći. Ima li veće
budalaštine od toga?
“Noli turbare circulos meos”. Imate svoje! Radite sa njima šta god hoćete. Ne onanišite po mojim (napisanim) mislima.
Ali ako baš moram deseti put da pojasnim istu stvar, evo učiniću i to, najjednostavnije što mogu.
1. „Prebrojavanje krvnih zrnaca“ je frazem koji su nam podvalili. Učinili su to upravo oni koji su nam svima, prije toga, prebrojali krvna zrnca. I ne samo to nego su kompletan sistem konstruisali tako da je on uspostavljen upravo na prebrojavanju krvnih zrnaca. Sve u BiH funkcioniše po nacionalnom ključu. I to onom iz 1992. godine. Kad su to postigli onda su nam uvalili „prebrojavanje krvnih zrnaca“ kao politički floskulu kojom nas sprečavaju da u tkivu zasnovanom na krvnim zrncima različite boje učestvuju i naša krvna zrnca.
Ja ovo, stvarno, ne umijem jednostavnije pojasniti.
Kad god vam neko kaže da je pojava „prebrojavate krvna zrnca“ radi to sa namjerom da vas prevari, i da u tkivu ostane više njegovih krvnih zrnaca nego vaših
2. Ne može ova Vlada tvrditi kako je „prosrpska“ kad je Vlada sa najviše nesrba u njenom sastavu otkako postoji Republika Srpska. Može biti samo suprotno od toga. Jel ovo dovoljno jasno?
3. Ne može ova Vlada tvrditi da je „prosrpska“ a da je neko drugi „probosanski“ kad je upravo ova Vlada sa najviše mješovitih „krvnih zrnaca“, počevši od njenog vrha pa naniže (valjda sam već ranije pojasnio da je neko drugi sistem „brojanja krvnih zrnaca“ inkorporirao u sistem kao relevantan a ne ja; ja ga samo primjenjujem kao opšte prihvaćen).
4. Ne može Milorad Dodik lansirati tezu da je on čuvar Republike Srpske, jer kad je on švercovao ronhil ja primao metke i gelere u glavu; meni ne može: dozvoljavam da bilo kome drugom može. On je sklonio svoju porodicu u Beograd dok je moja osluškivala borbe i strahovala za moj život.
5. Ne može Milorad Dodik koji je u Republiku Srpsku ugradio – ništa, meni pričati da je čuva od mene kad sam u nju ugradio svoju krv i meso. Dozvoljavam da vama – može. Dozvolite da meni – ne može.
6. Ne može Republika Srpska biti njegova kuća, kad sam je ja napravio. Kad je kuća završena on je mene iz nje istjerao, a on se uselio. I tvrdi da je sad njegova. I da je brani od mene. Poput onih bijednika koji su u ratu bez nevolje useljavali u tuđu imovinu i zavoljeli je više nego svoju. Meni ne može to pričati, dozvoljavam da drugima može.
7. Ne može Milorad Dodik druge optuživati da su „probosanki“ orjentisani i da „sarađuju sa međunarodnom zajednicom“ kad je on sa svoja dva polanika i muslimanskim poslanicima koje su dovozili helikopteri SFORA, usred noći, održao sjednicu NS RS i preoteo vlast. I nikad je više nije ispustio. Hej: preoteo je vlast u Republici Srpskoj uz pomoć muslimana i podržan od međunarodne zajednice, a sada nekog drugog optužuje da je „probosanski“ i „promeđunarodni“. Pa jesmo li to svi mi budale da to ne vidimo; treba to da gledamo i da slušamo i da ćutimo!? Neka čuti ko može, ja ne mogu!
8. Nacionalni program i odbrana nacionalnog interesa kao okosnica političkog djelovanja je koncept koji je Dodik preoteo od SDS-a. Preoteo na način da je SFOR-u odnio spiskove Srba iz SDS-a koji su „remetilački faktor“ i bez kojih bi on mogao sarađivati sa Bošnjacima. Preko 60 ljudi je pohapšeno, progonjeno, ostalo bez ličnih dokumenata, bez plata i sredstava za život… poslao ih je u Hag i u „Viktor Bubanj“ a onda preoteo njihov desničarski koncept i na osnovu njega vlada i danas. Zar je moguće da se ne sjećate kako je on nedavno bio „svježi dašak vjetra“ međunarodne zajednice. A sada je, odjednom „čuvar Srpske“ Malo morgen!
9. Jedino na osnovu čega Milorad Dodik ima podršku naroda jeste odlučna politika nesaradnje sa međunarodnom zajednicom i sa Sarajevom. Upravo to je preoteo od SDS-a. A SDS prokazao strancima zbog tih političkih postulata. Gdje je tu zdrav razum?
10. SNSD je Savez nezavisnih socijaldemokrata. Stranka ljevice. Kad bi se zajebavali. Desniji je od desnice; veči katolik od pape. Kako je to i kad postao? Onda kad je međunarodna zajednica kažnjavala SDS što ne sarađuje sa njom Dodik je rekao „pomozite mi da ih skinem, ja ću sarađivati sa vama“. Kada je međunarodna zajednica kažnjavala SDS zbog nesaradnje sa Sarajevom on je rekao „pomozite mi da ih skinem sa vlasti, ja ću sarađivati sa Sarajevom. Pa to kao da je juče bilo, da li je moguće da je narod to zaboravio!? Kad je Dodik vidio da tako nemože zadržati vlast, da narod prvo želi da sačuva Republiku Srpsku pa tek onda da sarađuje sa onima koji to uvažavaju on je rekao „ja sam čuvar Republike Srpske, ko je*e OHR, a Sarajevo je Teheran“.
Kad je bio iskren: kad je vodio promeđunarodnu, prosarajevsku, ili sad kad vodi pročuvarsku politiku???
Koja je politička profilacija SNSD-a? Lijeva stranka centralne desnice!? Šta je SNSD od toga?
Sve ovo mi liči na onu basnu kako je magarac pronjakao. Ovako (nekako) glasi. Pitali ko je najljepši od svih životinja. Magarac je povikao: „Ja, ja, ja“! Pitali ko je najači. „Ja, ja, ja“ požuri magarac da se dokaže. Ređala se pitanja, i sve se isto ponavljalo. Onda se pitac dosjeti kako da prevari magarca i upita: „Ko je najgluplji od svih životinja“? „Ja, ja, ja“ povika magarac. Kako tad tako i danas.
Ovo se i Dodiku mora dogoditi. Prije ili kasnije. Ja mislim bolje prije nego kasnije. Dozvoljavam da neko ne misli tako.
Karabaja, 09.06.2014. 23:44:44 [118623]
“2.Ne može ova Vlada tvrditi kako je „prosrpska“ kad je Vlada sa najviše nesrba u njenom sastavu otkako postoji Republika Srpska. Može biti samo suprotno od toga. Jel ovo dovoljno jasno?“
Ризикујући да ме Карабаја поново оптужи да вадим реченице из контекста, реаговаћу само на ову глупост коју је написао под тачком 2.
Наиме, Уставом РС је регулисано да Влада РС има 16 министара, од тога 8 Срба, 5 Бошњака и 3 Хрвата.
Тако је било и у владама прије СНСД-а, тако је било и у владама СНСД-а, тако ће бити у следећој влади. Док се не промијени устав.
Није ми јасно да ли Карабаја ово није знао или је намјерно покушао провући још једну од својих бројних подметачина.
Lazarevicu oprosti ali ti se ne mozes porediti sa Vukanom i svrstavati se u isti kos.
Dovoljno je izaci na CIK i pogledati rezultate sa ranijih izbora i lokalnih i opstih i vidjeti da si oborio sve negativne rekorde i dozivio debakl.
Nisu te valjda svaki put mogli pokrasti?!
Pozdravi mi Josku Fisera i mani se vise politike, vidis da ti ne ide.
Redakcijo, postoji li mogućnost da ispod komentara stavite opciju -svidja mi se, lajkovanje?
E, onda bih ja „lajkovao “ arhidjakonov komentar
Interesantan prijedlog za stavljanje pluseva i minusa,samo sto bi trebalo ograniciti jedan komentator ima pravo samo jednom da ocijeni,i da to mogu samo registrovani komentatori a ne da nagrne cijela besposlena zgrada vlade na klikanje.
Razmislite o ovome:)
Naravno, alas bi uvijek od mene dobio jedan veliki like…
Šta drugo i zaslužuje, kako on kaže, svetac i kao političar, i kao čovjek…Naš Kolarac…
симо,
наравнпо да ризикујеш кад мораш написати неке ствари које се јавно не говоре због општег интереса Српске и њених грађана.
Што се тиче ових других коментара апсолутно су неважни, поготово од ове ложовчине „приједора“који није прочитао коментар у коме сам рекао исто за власт и бившу власт и напао ме да сам писао само против бивших власти.
Што се тиче поређења Вукана и мене апсолутно је депласирано, поређење долази у обзир само са неким који су до сада били у власти, нас двојица сигурно нисмо.
Наше идеје су комплементарне, код њега правда и ред, код нас 100% еколошки чиста држава,програм који размишља деценије унапријед,резерве хране за минимум три године, запослена и здрава нација, зар то све не подсразумјева правну државу, ред и невиђену дисциплину која се често помиње у нашем програму.
Оно на шта сам ја упозорио је моћ великих који имају медије, новац и хиљаде људи на терену који народ дезинформишу, краду и купују гласове.
Тајно се увијек удруже против нових људи који имају карактер и добру идеју да не би дошло до размножавања таквих у народу.
Поменуо сам Крсмановића и његов примјер кад је имао 5.200 гласова као начелник, а после удруживања великих није донио три хиљаде у својој изборној јединици.
Сличну ситуацију сад има Вукан, добио је четири хиљаде за начелника у Требињу што је довољно за посланика, видјећемо, ја га упозоравам због личног искуства.
Еколошка партија је први пут ишла на изборе 2010 године, ја сам по агенцијама имао 54% два дана прије избора у Палама.
На вече после осам су ме звали из других партија, први један од садашњих посланика у Сарајеву из СНСД-а и честитали убједљиву побједу.
До јутра је све нестало,бројало се до пет ујутро на мјестима гдје је гласало мање од 200 људи, техника је то, о томе је негдје прије Рајко Васић писао и управо рекао да гдје се год броје гласови до јутарњих сати да се ради о сигурној крађи.
Ево иду избори, у Палама су они који су опљачкали мене и Еколошку партију отровали и понизили народ довожењем хиљада тона отровног отпада из федерације на Сарајевско-романијску регију доводећи у опасност преко 100.000 становника Српског Сарајева и исто толико општине Стари Град из федерације који се снадбијевају водом са ове територије.
Ја сам то све зауставио ризикујући живот пошто су општинске власти узеле новац и тај сав посао повјериле веома опасним људима.
Клима у Палама је таква да би ми сигурно добили огромну већину гласова од оправдано забринутих грађана да су сад избори, видјећемо.
Ово све написах као упозорење за оно мало нових људи који ће се појавити на изборима јесенас,ја више нисам нови,иако је остала неизраубована наша потитивна прича.
С поштовањем Никола Лазаревић
„Jedino na osnovu čega Milorad Dodik ima podršku naroda jeste odlučna politika nesaradnje sa međunarodnom zajednicom i sa Sarajevom. Upravo to je preoteo od SDS-a. A SDS prokazao strancima zbog tih političkih postulata. Gdje je tu zdrav razum?“
Rogatički piaru, u 3LPM što vam je dobra ta odlučna politika nesaradnje sa međunarodnom zajednicom, sjajno ste to smislili, lijevčanski mesar i traktorista preuzeo, a retardi podržavaju i kusaju njene plodove svaki dan. Hoćete li kroz ove izbore promovisati povratak u svoje ruke te odlučne politike nesaradnje sa svima ili ćete konačno da se zastidite i odreknete takvih kretenluka.
Lijep pozdrav
„Нисам убијеђен да се систем може може промијенити „промјенама“, али сам до сада у 100 одсто случајева, у цијелом региону, гледао како се највећи „букачи“, одмах по верификацији у Скупштини добро продају, углавном онима против којих су букали, јер они једини имају паре.“
Sve si odlično prozreo i ne daj da te prevari Vukan. On sigurno ima lukav plan da nakon ko zna koliko godina odbijanja da bude poslušnik i da zarad kinte popusti pred pritiscima, pa sad hoće podmuklo da se uvuče u skupštinu preko tvog glasa i onda će se prodati. Ali srećom ta fora kraj tebe ne može proći. Velike šatordžije sa razrađenim planovima i nobelovcima u svojim redovima su sigurniji, ne bi se oni prodali – para nema. Takvih je 0% za razliku od ovih malih podmuklih zbog kojih smo u sranju i kojih je 100%.
Lijep pozdrav
„Еколошка партија је први пут ишла на изборе 2010 године, ја сам по агенцијама имао 54% два дана прије избора у Палама.
На вече после осам су ме звали из других партија, први један од садашњих посланика у Сарајеву из СНСД-а и честитали убједљиву побједу.
До јутра је све нестало,бројало се до пет ујутро на мјестима гдје је гласало мање од 200 људи, техника је то, о томе је негдје прије Рајко Васић писао и управо рекао да гдје се год броје гласови до јутарњих сати да се ради о сигурној крађи.“
Jbt, vjeruješ li ti stvarno u ovo što pišeš?
Lijep pozdrav
Vukan je: mlad, svjež i neiskompromktovan, osjetio je na svojoj koži svu silinu vlasti, radio je teške fizičke poslove da bi preživio (on može da shvati kako je nama, običnim smrtnicima), ništa nije mu nije poklonjeno, nego je sve svojim radom stekao, njegove godine su „zlatna sredina“ jer može (i mora) da poveže mladost (18+) i iskustvo (50+), istakao se u novinarskom poslu iako nije novinar po profesiji, zna udariti šakom kad ga neko napadne (doslovno) itd. To su neki od razloga zašto njega i njemu slične (a ima ih) treba podržati, samo mora biti mudar i spreman na prljavu igru! Mislim da on to može, zato još jednom – podrška!
Pitanje za Dražena ili nekog drugog iz kruga stranke ili bliskog stranci. Na izborima bi moglo biti mnogo apstinenata (što vlast priželjkuje), ljudima je puna kapa politike. Koliko
stranka može da podstakne ljude da izadnju na izbore? recimo u Hercegovini gdje Vukanović ima ugled? I koliko je to realno?
Ja boze sacuvaj sto se nalupeta ovaj Lazarevic, njega niko ne uzima za ozbiljno na Palama i sve preko 54 glasa za njega je uspjeh,zivi bili pa vidjeli.
Istrazivanja prije izbora su pokazala da ima podrsku 54 glasa a 54 procenta.
Ne trosite vrijeme na njega jer je lik totalno nebitan! Necu ni ja vise pisati.
Ribar, udarila vrućina, preko 30 na Palama.:D
VAZNO UPOZORENJE SVIM POSJETITELJIMA FRONTALA
Osoba koja se predstavlja kao „dragoslav racic“je osoba sa posebnim potrebama,sklona lazima i po nalogu sadasnje vlasti sirenjuMEDJRELIGIJSKE mrznje.Inace je porijeklom Turcin,koji ima vrlo bliske veze sa miloradom dodikom(dodik mu je ocuh)zato upozoravam sve ostale korisnike ovog portala da ga nesvataju ozbiljno jer haj sto je seljacina,nego je jadnik udaren u glavu(ko malog ga tovar nabio nogom)
Заметица Јован, 09.06.2014. 22:03:06 [118618]
Весели Кларче,немој ти причати о популизму и поготово о ратним злочинима.Информиши се мало,ко је био у обезбјеђењу,кад кажеш да смо газили аута са регистрацијама СС.Како то да највећи наркодилери,утеривачи дугова,силеџије,људи са дебелим досијеом као Рат и мир,чувају тадашње руководство СДС-а.Шта су они имали заједничко са тим криминалцима,одговори ми молим те?Како то да убијете скоро сваког начелника полиције на Палама,зар то није мало чудно?Зашто је убијен Маузер?Ви сте зло.А Вукан је нов,ето зато,можда се и он поквари,ко ће га знати.
Поздрав од печата.
Да скратим, Небојша Вукановић је честит човјек с којим дијелим исти систем вриједности, на овим просторима давно изгубљен. То је основни разлог моје подршке. Ја гласам за људе. Програми су као јаје јајету и углавном добри. Да цијенимо по програмима, могли бисмо и за снсд или сп, али су они миљама далеко од оног што пише у програмима. Прочитао сам већ Вуканов програм и чак ту је он направио искорак у односу на друге. Знам и неке људе који ће на листе, па могу рећи да су то већином потпуно нови људи у политици, што нам је свакако потребно.
Војо, није то странка, већ надстраначка организација. Нема ту чланства. Наравно да ће изаћи они који су разочарани у све ликове који се врте на политичкој сцени задњих 20година. Овим се избија и аргумент Додику да су сви против њега већ виђени.
Мој став је да сада морамо сви против власти, али да је оваква прича насушна потреба, како би сутра сдс власт имала јак коректив, људе који су на страни народа обичног, опљачканог.
Рекох ја да је Симо Ороз маскота Фронтала. Више ме је овдје цитирао него доконе фејсбук домаћице Андрића. Све док Рајко Васић не тужи Васковића, Симо је Рајко (по принципу Шаровић треба да тужи Додика). И не знам што бјежи од тога. Кад се појавио у бојелим докољенкама на Локомобилу, био нам је свима идол. Касније је показао какав је мак кад је оф фризерки стварао професоре новинарства. А онда дође кооперант Дроњак с глоговим коцем
B-)
бијелим*
маг*
Извињавам се!
Primjećujem da se kroz komentare provlači pitanje šta to Nebojšu Vukanovića čini „posebnim“, pa i zbog čega glasati za njega?
Tu osjećam potrebu za otvaranjem jedne posebne dimenzije političko-novinarskog djelovanja našeg Nebojše. Naime, naše novinarstvo je bukvalno na samom dnu exjugoslavenskih društava, dok o ostatku Svijeta da i ne govorimo. U tom kontekstu treba poštivati svakog novinara koji ima dovoljno sposobnosti da razotkrije teške nezakonitosti kakve „caruju“ ovim entitetom, ali i dovoljno hrabrosti da o tome javno govori. Mediji su svuda u svijetu jedan od najvažnijih subjekata formiranja kolektivne svijesti o važnijim pitanjima društva, države ili čak globalnih odnosa. Kod nas je problem što se o najtežim zločinima protiv vlastitog naroda i društva uglavnom ćuti, ili maksimalno „šapuće“ po kafanama. Sad, kako u takvim okolnostima stvarati svijest protiv kriminala, korupcije, bahatosti i čak besmisla u ponašanju moćnika? U tom pogledu treba ispoštovati svakog ko je spreman javno progovoriti o problemima koji nas sve zajedno muče. Ako je otvoreno govorio o brojnim aferama i kriminalu kao novinar, pa zbog čega to ne bi činio i kao političar. Tom analogijom bi Nebojšu, kao i svakog sličnog, trebalo podržati i u ostvarivanju poslaničkog mandata.
No, pitanje je koliko je svako od nas iskren prema samom sebi? Načelno svi tražimo promjene u društvu, a pitanje je koliko smo spremni promijeniti same sebe? Biću iskren i reći otvoreno: samo bitange i neradnici mogu glasati za lopove, a kako bi dobili „izgovor“ za svoje loše navike (besposličaranje, ovisnosti, neiskrenost…). Uostalom, kakav narod takvi mu i političari, doktori, sudije, policajci, novinari… eh da, možemo mi sebe lagati i dalje… to je uvijek opcija!
Ne dirajte moga alasa. On nam je u ovo sumorno vrijeme dežurno lupetalo pa se zahvaljujući njemu i nasmijemo
Počeo sam da vjerujem da koliko je sam od sebe lupetalo, da i namjerno lupa kako bi nas nasmijao , kao kada sam bio mali pa mi pričali priče o Šildjanima.
Hvala ti alasu, na uveseljavanju,na tvojim riboLOVAČKIM pričama, u kojima broj glasača koji su glasali za tebe pretvaraš u procenat.
Pa nisi ti ni tako loš!
Imati 54 glasa! Bravo. Izvini , potcijenio sam te, mislio sam trojica , a ono moj alaščina dobio 54 glasa.
Pozdrav od čika prijedora.
Da ti lažem da ću glasati za tebe nije pošteno.
Neću da krijem, moj glas ide mom firčiju.
Интересантно је како се смењују плаћеници на коментарима, ево ја ћу додати један, тек толико да опет о Вукан сутра буде први на реду за коментарисање.
Што се тиче Пала видјећете идућих дана.
Да није било поплаве већ би све горило због злочина који су урадиле паљанске власти трујући народ Српског Сарајева за новац.
A ŠTA ĆEMO SA OVIM
Pošto mi neki i dalje uzimaju dijelove misli iz konteksta, uprkos mome protivljenju i zahtjevu da postove iščitavaju kao cjelinu, jedno moje promišljanje te situacije.
Ako sam u 10 tačaka pogriješio u jednoj (a nisam ni u njoj,znam ja da je onom koji pita to jasnije čak nego meni o krvnim zrncima Dodikove Vlade), to je super. To onda znači da je moje mišljenje 90% validno i tačno. Dodik o tom procentu moće samo sanjati.
A ovo, JESTE OVAKO ILI NIJE:
„SNSD je Savez nezavisnih socijaldemokrata. Stranka ljevice. Kad bi se zajebavali. Desniji je od desnice; veći katolik od pape. Kako je to i kad postao? Onda kad je međunarodna zajednica kažnjavala SDS što ne sarađuje sa njom Dodik je rekao „pomozite mi da ih skinem, ja ću sarađivati sa vama“. Kada je međunarodna zajednica kažnjavala SDS zbog nesaradnje sa Sarajevom on je rekao „pomozite mi da ih skinem sa vlasti, ja ću sarađivati sa Sarajevom. Pa to kao da je juče bilo, da li je moguće da je narod to zaboravio!? Kad je Dodik vidio da tako nemože zadržati vlast, da narod prvo želi da sačuva Republiku Srpsku pa tek onda da sarađuje sa onima koji to uvažavaju on je rekao „ja sam čuvar Republike Srpske, ko je*e OHR, a Sarajevo je Teheran“.
Kad je bio iskren: kad je vodio promeđunarodnu, prosarajevsku, ili sad kad vodi pročuvarsku politiku???
Koja je politička profilacija SNSD-a? Lijeva stranka centralne desnice!? Šta je SNSD od toga?
Sve ovo mi liči na onu basnu kako je magarac pronjakao. Ovako (nekako) glasi. Pitali ko je najljepši od svih životinja. Magarac je povikao: „Ja, ja, ja“! Pitali ko je najači. „Ja, ja, ja“ požuri magarac da se dokaže. Ređala se pitanja, i sve se isto ponavljalo. Onda se pitac dosjeti kako da prevari magarca i upita: „Ko je najgluplji od svih životinja“? „Ja, ja, ja“ povika magarac. Kako tad tako i danas.
POnavljam: JE LI OVO ISTINA ILI NIJE???
Tako je alasu moj.
Jako je interesantno kako se smjenjuju plaćenici.
Bezobraznici jedni.
Vidjećete vi kako to mojj alas sredjuje, ima trovači za pare svi da gore.
Šteta što neću da glasam za njega, ne mogu da izdam svog firčija.
Bistro, alasu, lupetalo naše!
No sikiriki, nemoj da te plaćenici sikiraju.
Kako rekoh – SNSD su “lijevi“ u onolikoj mjeri u kolikoj su US Republikanci napušena hipi komuna…
Nisu oni ni lijevo ni desno ni gore ni dole – oni su odmetnuta kriminalna oligarhija kojoj je i država i narod na prvom mjestu, da, ali samo kao predmet pljačke i zloupotrebe…
Opet, nisu oni problem, problem je SDS koji ne želi da preuzme odgovornost…
http://www.nebojsavukanovic.info/node/1149
http://www.nebojsavukanovic.info/node/1149