One to beam up
Горан Дакић, познат и као капетан Жан Лук Пикар, привезао је Ентерпрајз негдје око Крчединске Аде; једним оком мотрећи пловак на Дунаву, стигао је да напише и пошаље текст.
Горан Дакић, познат и као капетан Жан Лук Пикар, привезао је Ентерпрајз негдје око Крчединске Аде; једним оком мотрећи пловак на Дунаву, стигао је да напише и пошаље текст.
Ко може да пише умјетничку критику? Или – ко смије да пише умјетничку критику?
Затрче се вукови и из крда одвоје једну кошуту. Док је чопор обара на земљу, остатак крда је откасао на безбједно. Неки ће ускоро почети и да пасу.
Признајем, ево, јавно, да не разликујем дур од мола. Са ритмовима имам силу мука. Наслућујем чему снизилице и повисилице, али не бих смио да кажем да знам њихове дефиниције.
Када је прије неколико година у бањалучком Банском двору изведен Моцартов "Реквијем", под пуним свјетлом телевизијских рефлектора и у бијелим кошуљама, маестро Станко Шепић је критику тог мегаломанског залогаја провинције свео у двије реченице:"Првокласан слет. А где је штафета?"
Новинарство је свакодневна књижевност.
"Намера је била" о култури неколико ријечи суботом. Покоји верс, можда интервју, запис није неопходан, али неће ни да смета.
Звао ме неки дан друг (који није Кожо) око поднева. Хоће, каже, да ми исприча нешто (што није виц). Нема он тај обичај, па помислих да се нешто занимљиво иза бријега ваља.
Сасвим случајно ми је ових дана у руке доспјела књига Гдје је излаз, Милета М. Кнежевића.
У спомен на професора Божу Марића, афористичара и сатиричара (1952-2013).