Руски и кинески ударац на Боинг и Ербас

Руси и Кинези планирају да до 2032. године заузму десет одсто свјетског тржишта широкотрупних авиона и тако задају озбиљан пословни ударац "Боингу" и "Ербасу". Претпоставља се да ће будући кинеско-руски авион имати до 350 сједишта и да ће бити намијењен за летове на дистанцама до 12.000 километара. Заједнички пројекат руске Уједињене корпорације за производњу авиона […]

недеља, јун 15, 2014 / 10:08

Руси и Кинези планирају да до 2032. године заузму десет одсто свјетског тржишта широкотрупних авиона и тако задају озбиљан пословни ударац "Боингу" и "Ербасу".

Претпоставља се да ће будући кинеско-руски авион имати до 350 сједишта и да ће бити намијењен за летове на дистанцама до 12.000 километара.

Заједнички пројекат руске Уједињене корпорације за производњу авиона и кинеске корпорације СОМАС омогућиће производњу 600 до 900 авиона.
Конструктори напомињу да ти авиони неће бити намијењени само домаћим тржиштима.

Циљ су и тржишта југоисточне Азије, Русије, Заједнице Независних Држава, али и западне дестинације.

Предност широкотрупног авиона састоји се у „оптимизацији“ авиона за поједина тржишта.

Посебно је значајна могућност кориштења унапријеђеног модела мотора и савремених композиционих материјала који се користе у пројекту кратког и средњолинијског путничког авиона „МС-21″ – наводе стручњаци.

„Авионски пројекат“ Русије и Кине договорен је недавно у Шангају, када су руски и кинески државни врх потписали низ значајних уговора, међу којима је велики гасни уговор вриједан 400 милијарди долара, преносе агенције.



Оставите одговор