Отворено писмо Небојше Вукановића владики Григорију
Из Требиња нам поново стиже узнемирујући глас, а ми се одазивамо на исти, тј. окрећемо и друго ухо. Господа Младен Дурић и Небојша Вукановић, поново су имали изразито ексцесан сусрет. Но, како је први поменути уједно и владика Српске православне цркве, познат по крштеном имену Григорије, рачунамо да његов став може лакше доспјети до јавности. […]
Из Требиња нам поново стиже узнемирујући глас, а ми се одазивамо на исти, тј. окрећемо и друго ухо.
Господа Младен Дурић и Небојша Вукановић, поново су имали изразито ексцесан сусрет. Но, како је први поменути уједно и владика Српске православне цркве, познат по крштеном имену Григорије, рачунамо да његов став може лакше доспјети до јавности.
За Вукановића и људе сличне њему, данас готово да и нема слуха. Можемо рећи да, ето, има на Фронтал.РС; али уопште нисмо поносни на ту чињеницу. Писмо преносимо у цјелости, озлојеђени што је то вјероватно један од ријетких путева да јавност уопште сазна за скандал који се десио у Требињу, за вријеме свечаности под будним оком наших медија. Посебно оних који се зову јавни.
Отворено писмо (лично и персонално)
Не знам шта Вас је, преосвештени и свакој власти преподобни владико, натјерало да ме без икаквог повода и разлога као пса нападнете испред наше Херцеговачке Грачанице, и не знам због чега ме већ ево три године стално нападате, критикујете, проклињете, ометате и не дозвољавате ми да радим свој посао?!
Пише: Небојша Вукановић
Дошао сам, преосвештени владико, на паркинг наше Црквине, како бих узео изјаву од предсједника Републике Српске и Вашег великог пријатеља Милорада Додика. Не знам шта је разлог да са својим сарадницима дођете и уз најгоре клетве отјерате ме испред светиње. Да сам највећи зликовац и усташа јамар који је пунио Ржану, Корићку, Шурманачку или Придворачку јаму, не би сте се на онакав начин окомили на мене.
Тражили сте од мене да одем негдје и нисте ми дали да узмем изјаву од предсједника и однедавно Вашег пријатеља, Милорада Додика, вјероватно страхујући да бих га могао питати нешто што Вама и њему не одговара и покварити Вам расположење, угодно вече и дружење. Ако сте то жељели, и ако Вам није био циљ да ме повриједите и понизите пред великим бројем људи и Ваших пријатеља, могли сте то да урадите преко својих блиских сарадника, на лијеп начин.
Ја бих сигурно отишао.
Кад начин није лијеп
Умјесто тога Ви сте, глумећи неку велику силу, дошли са екипом и рекли ми да идем, да се склоним, да пијем негдје пиће и да не могу да снимам и радим. Питао сам Вас зашто, али умјесто одговора наредили сте својим људима да ме носе, јер не смијем да газим по Вашем имању, и док су ме момци гурали уносили сте ми се у више наврата у лице исколачених очију и звјерског погледа, уз ријечи да ће ми због свега судити Свети Василије, да сам готов, да ми нема спаса, и да ми је Ваша клетва гора него да сте ме претукли; јер ће ране проћи, а посљедице гњева нашег великог светитеља неће никада.
Није Црквина ни моја, а ни Ваша владико. Па чак ни ктитора Бранка Тупањца, који је за њену изградњу дао 2.500.000 долара, и немате право да се тако понашате, да неком браните да улази у наше цркве и манастире. Моји преци су радили по Америци и помагали градњу и обнову наших светиња, много прије него што смо се Ви и ја родили, и нико у њихово име нема право да вјерницима брани улазак у наше богомоље, да запале свијеће и помоле се Богу.
Свашта сам у животу до сада прошао и преживио, али нешто слично нисам никада. Не знам када ће Свети Василије да услиши Ваше клетве и колико ћу још дуго да поживим, али је сигурно владико да Ваш звјерски оштар поглед, исколачене очи и тешке ријечи и клетве изречене високим тоном, никада нећу заборавити.
Рок трајања клетве
Не знам због чега ме тако мрзите, па ме проклињете и нападате скоро сваки пут када ме видите, али покушаћу, као грешник грешнику, да Вам опростим. Не бих никада пожелио да Ваша мајка, не дај Боже, прође кроз агонију, плаче и страхује за свог сина јединца као што то ових дана, али и често пута последњих година, доживљава моја мајка. Стара, побожна и богобојажљива хришћанка крштена прије 64 године.
Она и остали чланови моје породице без великог страха, захвалности и молитве у тешким тренутцима и искушњеима; не спомињемо име великог светитеља, заштитника обесправљених, угњетаваних, понижених и болесних. Никако не могу да је смирим и да јој објасним да Свети отац Василије, слава му и милост, слуша само искрене молитве; а не клетве доконих, уплашених и нервозних људи.
Свети Василије живио је подвижнички, одрекао се свих овоземаљских ужитака и молио се у малој пећини за напаћени и турским зулумима исцрпљени народ. Велики светитељ и тада као и данас помаже болесним, обесправљеним и невољницима широм свијета, и сигуран сам да му није драго када неко његово име злоупотребљава и, умјесто за молитву, душевно и тјелесно исцјељење, користи га за клетву и призивање болести и несрећа.
Подвижници, насљедници и изборни резултати
Сигуран сам да му је посебно жао када га злоупотребљавају његови насљедници, који умјесто да се моле за спас народа и нас грешника траже од њега да неком суди и да га кажњава. Моја породица и ја били смо у манастиру Тврдош у мају 1997. године када сте Ви, тада игуман манастира, дочекали свете и нетрулежне мошти великог светитеља и одржали чувену бесједу, молећи Светог Василију да нас утврди и окријепи. Сви смо Вас тада без ријечи и даха слушали и дивили Вам се.
Не знам и не могу да схватим шта се у међувремену догодило и какво сте Ви преображење доживјели па да на велики хришћански празник и славу града, призивате светитеља и тражите да ми суди. Није Вам то владико први пут. Ћутио сам и трпио дуго времена Ваше нападе и увреде, надајући се да ће те схватити да гријешите, све док ме прошле године на Савин дан у Билећи не назвасте фићфирићем и уочи тешке операције запријетисте ми да ћу се ја, као и чланови моје породице, тешко разбољети јер тобоже пљујем по Херцеговини и моштима светаца, дијелим и завађам народ.
Знам да Вам је тешко пало што су Ваши нови пријатељи тада изгубили на изборима од Ваших старих пријатеља и што сте били на засједању Сабора и избору патријарха па нисте могли да им помогнете. Сматрали сте да сам ја одговоран за њихов лош резултат, јер сам открио неке подвале и обмане Ваших пријатеља министара.
Запитате ли се некада владико да ли је власт, нека функција и побједа на изборима, важнија од здравља и среће једног човјека и једне породице? Зар је смртни гријех говорити истину, указивати на неправду, нападати тајкуне и моћнике и покушати заштити сиротињу која се понижава и моли за кору хљеба?
Нелијеп начин број два
Није Вам то било доста па сте ме поново без повода и разлога пред својим другарима, локалним директорима, начелницима и моћницима напали јесенас испред стадиона Леотара, пријетећи ми, крстећи ми се у лице неким клетвама и тјерајући ме са стадиона као да сам дошао у Вашу кућу и називајући ме тада умјесто „фићфирићем“ – „папарацом“.
Гурнули сте ме у општини током прославе чувене „чаше гостољубља“ прије три мјесеца, назвавши ме „непријатељем“ и „сељаком“ ког треба једном за сва времена научити како треба да се понаша. У Пребиловцима сте ми на почетку овог мјесеца пријетили судом и тужбом за сваку изговорену ријеч, а на крају сте за славу града позвали Светог Василија, слава му и милост, да ме казни и уништи, и тако ријеши Ваш и велики проблем Ваших пријатеља политичара.
Ја нисам папа и знам да понекад гријешим, као и сви ми обични смртници, али и да сам најгори човјек на свијету, и да сам одговоран за највећа страдања и злодјела, Ви владико не бисте смјели да ме кунете и призивате тешке болести, мени и мојој породици. Ви се причешћујете сваког дана и седмице, требали бисте да се молите за мене као и за све остале грешнике, да ме молитвом, љубављу и стрпљењем поправите, ако сам нешто згријешио. Клетвама и нападима сигурно нећете ништа постићи, а сигуран сам да и Свети Василије на чијем трону сада сједите није срећан и поносан на то што радите.
Истина, пастирска брига и незгодна питања
Истина би, преосвештени и свакој власти преподобни Владико, требала све нас да ослободи, и не знам зашто се Ви ње толико бојите. Ја говорим истину и покушавам да указујући на неправду и безакоње, помогнем пониженим и угњетаваним. Није ваљда то толико страшан гријех, од кога треба да страдам ја и моја породица. Ако сам згријешио откривајући афере и проневјере и нападајући редом све моћнике, мафијаше и тајкуне; који су нас довели до дна, онда нека ме Свети Василије, слава му и милост, као и сви остали свеци, казне и нека страдам у паклу! Неће ми бити жао. Можда би онда и Вас прогласили за посебног и блаженог владику, чије ријечи слушају светитељи.
Ја знам да сте Ви од недавно велики пријатељ са нашим предсједником, премијером и министрима; баш као што сте раније били блиски пријатељи са неким другим предсједником и министрима, и да Вам је непријатно када им ја постављам неугодна питања, али схватите више једном заувијек – да је то мој посао. Зашто ме стално критикујете, нападате, понижавате, кунете и вријеђате? Зашто стално покушавате да ме спријечите да радим овај тежак посао?
Замислите како би се Ви осјећали да дођем у цркву и да вас пред народом критикујем и да Вам кажем да се крст или кандило не држи тако, да појци треба другачије да поје, да фреске траба да буду свјетлије? Или да Вас питам гдје је и зашто је уклоњен иконостас Атанасија Поповића у Саборном храму и зашто није направљен нови, иако је ХЕТ из добити за 2009. Годину, за те намјене издвојио 50.000 марака? Зашто нема иконостаса у више наших цркава, и зашто нам се вјерски објекти стављају под хипотеку?
Не смијем ни да помислим како би сте Ви тада реаговали.
Што ли ми је ово све требало?
Мени би било много лакше, боље и корисније, да ћутим и нијемо посматрам ствари око себе, и да не указујем на проблеме у нашем друштву, да не истражујем афере и да другачије радим свој посао. Сигурно бих и даље био професор у школи, имао далеко већу плату и примања, био под мањим притиском и стресом, а породица би коначно могла да одахне.
Ипак, много тога ризикујем ни за шта, настојећи да промијеним ствари које су нас довеле у ову готово безизлазну ситуацију. Низмјерно сам поносан и срећан када ме неки невољник благослови и захвали ми се, јер сам му неким својим прилогом или текстом помогао да нађе какав-такав посао, наплати зарађене новце и прехрани породицу у ова тешка времена.
Знам да Ви и ваши пријатељи политичари о мени свашта причате, мијешате ми се у приватни живот и тврдите да сам нечији плаћеник, који жели да науди и нанесе зло Херцеговини. И сада, као и ко зна који пут раније, свима Вам кажем да ћу прогутати све што сам написао и направио, ако нађете макар једну особу која ми је некада дала барем поткошуљу и која може да ме уцијени на било који начин.
Знам да ће те помислити и рећи да сам лицемјер који глуми Робина Худа, али ја сам све до назад неколико година истоварао камионе и радио најтеже физичке послове код наших тајкуна и најбоље знам кроз шта већина становништва пролази.
Туђа рука свраб не чеше
Још 1989. године, преосвештени владико, много прије Вашег доласка у Херцеговину, ја сам као десетогодишњи дјечак осјетио право лице Требиња и каква су раслојавања у нашем друштву. Још тада, иако сам био одличан ђак, када сам рекао да ми је отац пензионер нисам могао да идем на тестирање у Музичку школу; јер наводно нисам имао талента…
Требало би ми пет страница текста да Вам наведем примјере колико сам пута био обесправљен и понижен, јер нисам син неког локалног директора и моћника. Радећи најтеже послове завршио сам факултет, уписао постдипломске студије и надао се да ће ми бар тада Господари живота и смрти у нашем граду дозволити да нађем неки пристојан посао и живим као човјек. Али нису!
Иако сам био сам на конкурсу у Гимназији и Економској школи, Ваши садашњи пријатељи и бивши чланови Комитета нису ми дали да радим ни 4 часа седмично замјене за плату од 70 марака, а касније су ме ти исти као неподобног без разлога избацили из основне школе.
Нису се пуно освртали на 60 писама које су моји ученици убацили у сандуке, нити на групу од 150 ученика која је преко Фејсбука тражила да им се, како они кажу, најбољи наставник врати на посао. Да не радим за послодавце из Бијељине и Подгорице, сигурно је да у Требињу никада не бих успио да зарадим ни једну марку.
Зашто? Зато што се не понижавам, не клечим, не молим и немам никакву партијску књижицу. Није имао ни мој отац, дјед, прадјед; па ни ја ваљда нећу да погазим ту свијетлу породичну традицију, на коју сам посебно поносан.
Партијске и друге књижице
Ја преосвештени и свакој власти преподобни владико због тога критикујем и покушавам да промијеним систем у коме живимо и желим да направимо боље и праведније друштво у коме ће сви имати иста права. Не желим, владико, да сутра моје дијете, ако Свети Василије не услиши Ваше клетве прије него што заснујем породицу, или нечија друга дјеца, морају да прођу оно што сам ја и многи други прошли. Овај град има велике могућности, али, нажалост, већ деценијама све контролише мања група људи, углавном Ваших пријатеља, и због тога је хиљаде младих и спутаваних морало да напусти пријестоницу културе, спорта и туризма и побјегне трбухом за крухом.
Све док моћници владају из сјенке, ситуација се неће побољшати, и неће је поправити ни три Ваше фондације. Боли ме владико када видим сиротињу на улици како проси и понижава се за кору хљеба, боли ме када видим гладне, старе, изнемогле и болесне како раде у пољу на 40 степени, а не могу годинама да напалте зарађене новце. Не знам како Ви то не видите, и из неког од својих бројних луксузних дворова не осјетите?
Ако сам од неког требао имати подршку, онда би сте то требали бити управо Ви. Очекивао сам да ће те штитити народ од тајкуна и харачлија, као што сте то радили прије десетак година када се трагично и на мистериозан начин утопио младић Чихорић у Требишњици. Ако желимо да осптанемо, ствари се морају мијењати из коријена и због тога ја на овај начин, и са тако пуно енергије, елана и заноса; радим овај посао желећи нашем граду, Херцеговини и народу – само најбоље.
Шта је све лијепо?
Лијепо је од вас што хвалите нашег начелника и предсједника, и тврдите да су они најбољи јер о пријатељима и треба тако говорити. Драго ми је да су власт и црква савршено сарађују и што сте, како каже начелник, постали штафета коју заједно трчите за наш напаћени народ.
Лијепо је чути да су све идеолошке разлике између бивших комуниста и свештених лица превазиђене, и да нема више великих подјела. Бојим се само владико да се штафета трчи у погрешном смјеру, и да су Вам стари кадрови и директори које је још Комитет и злогласни ДБ поставио велики терет и баласт на ногама кога би се требало отарасити.
Сматрам, преосвештени и свакој власти преподобни владико, да је дошло крајње вријеме да се ствари корјенито мијењају, и да потпуно једна нова гарниутура младих и одавде протјераних људи и интелектуалаца треба да се врати у напаћени град и Херцеговину, и покуша спасити што се спасити може.
Можете Ви мене врло лако маћи, али сам сигуран да ће се наћи неко други ко ће наставити мој посао и да су промјене неизбјежне. Након арапског прољећа, европске јесени, талас промјена доћи ће и на Балкан. Ако не ове, онда неке наредне јесени, али сам сигуран да овај трули и пропали систем не може дуго да опстне.
Сви јунаци, ником поникоше…
Након последњег напада владико схватио сам колико сте моћна и утицајна особа јер осим моје матичне куће, БН тлевизије, нико није чак ни пренио информацију о инциденту који се догодио на Преображенску ноћ на требињској гори Тавор. Сви јунаци ником поникоше, и у црну земљу пропадоше.
Ниједна јавна личност, ниједна невладина организација, партија, Удружење новинара или појединац не диже глас и није смогао храбрости да нешто каже и бар благо осуди ничим изазван напад на новинара. И у вријеме најтежих окупација увијек би се на овим просторима нашао неки хајдук и одметник, који не би био дио система, али сада изгледа да више нема никога. Да сте огањ који жари све пред собом, у граду од 30 и кусур хиљада становника, мислио сам, опет ће се наћи јунак који ће смјети бар мало да се опече и проговори.
Али, не бијаше никога.
Нити сам је некада тражио нити ми треба нечија подршка и заштита, али је ипак страшно колико Вас се људи боје, да нико јавно не смије да проговори ни једну ријеч. Иако немам никакву моћ и функцију, било ко и било када да ме звао и замолио за помоћ, увијек сам био спреман да се жртвујем, са сваким да дођем у конфликт, како бих истјерао правду и неког заштитио.
И са Вама сам, ако се сјећате, дошао у сукоб штитећи неке које сте били напали. Сада нема никог ко би Вам на пристојан начин рекао да није лијепо клети младића, који само ради свој одговоран посао најбоље и најпоштеније што зна и умије.
За чије бабе здравље?
Већ дуго времена ми многи пријатељи говоре да нико не заслужује оволику жртву и страдање, и да треба да одустанем, а изостанак било какве реакције у нашем граду је најбоља потврда.
Ипак, не радим ја ово ни због Вас ни Ваших бивших и садашњих пријатеља, преосвештени владико, ни због народа већ због себе! Јер када помогнете и само једном невољнику, сигуран сам да сам учинио добро и богоугодно дјело, које је по вољи и милости Светог Василија Острошког и Тврдошког Чудотворца, слава му и милост.
Зато се и не бојим Ваших клетви владико, и молим се Богу да Вам опрости гријехове, јер очито је да некада не знате шта радите.
Знам да ће многи рећи да сам недостојан да Вам пишем и да од тога нема користи, али ја бих Вас замолио да се прије наредног напада, оптужбе или клетве, прво запитате колико је добро и богоугодно то што радите, и шта би о свему рекао наш отац Свети Василије Острошки?
Слава му и милост.
svaka cast Vukanovicu. azasto mislis da je db i komitet postavio samo trebinjske vlastodrsce a njega nije, meni se cini da je to isto drustvo.č
Браво Нешо, све што си написао је истина, овај је дојадио, понаша се као да живимо у православној џамахирији гдје вјерски поглавари врше функцију световне власти.
Прије десет година је на утакмици Младост Гацко- Леотар Требиње на трибинама у Гацку покушао да се бије са навијачима Младости. Наравно, од тешких батина га је спасило то што је носио мантију па су људи само псовкама реаговали.
Vukanoviću tvoja greška je što si ti , za razliku od Mladena Durića , čovjek koji ima svoj obraz i svoju čast. Da si prodana duša ti bi radio na Davidovićevoj televiziji i Mladenu i njegovim prijateljima ( samo do kada će mu biti prijatelji) postavljao bi pitanja koja ti oni napišu. A što se tiče Mladena , oprosti mu Bože jer ne zna šta radi.
На страну све што је овај владика и тако то. Нека мени неко каже, дали је избацивање новинара са једне јавне манифестације спречавање истог да обавља свој посао?
Уколико је ово све истина што Вукановић пише, дакле не ово што га је проклињао владика Григорије, већ ово што је рекао да га носе и да су га изгурали, онда би овдје треба ода се јави јавни тужилац.
То је све шта би ја рекао. Остало је само сад напрђивање. Да ли је владика тајкун и да ли је Вукановић фићфирић и папарацо. Не знам ни једног ни другог.
Ја ово што пише Вукановић видим на начин да је истина увијек негдје између. Владика већ одавно претјерује са својим политичарењем, а материјализам му је, поред сујете, највећа мана. Многе пријатеље коју су му говорили оно што мисле,а што се њему није допадало, он је одавно изгубио, а окружио се полтронима који га укопаше. Његова моћ о којој говори Вукановић је велика срамота и боље би му било да ауторитет гради на својим великим претходницима на чијем се трону налази. А имао је од кога да учи, само што је својеглав и гони по своме, а када се на ту његову природу додају моћници власти онда имамо то што имамо. А што се тиче Вукановића он свакако изазива пажњу. али није све ни у сензационализму којем је он као новинар склон, а ни у оцрљивању свега и свачега и по сваку цијену. Ја сам примијетио да се често слуши неистинама, да претјерује и то му не служи на част, иако то народ воли да чује. А ако му је набољи пријатељ Блажо Стевовић и Никола Секуловић са којима се удружио прије годину дана у оном сукобу са владиком, онда је и он једна комплетна будала. А амбициозности оне болесне не недостаје ни једноме ни другоме.
Jedno svetovno lice, jos vladika,pa jos preoveceni,jos kandidat za patrijarha da kune,gura,psuje,huli govori o moralnom posrnucu u kojem se nalazimo,inspiraciji da mrzimo ako ne mislimo kao vodja ili sadasnji prijatelj,znaci da se stavi prst na celo i dobro razmisli. Ako novinar,istrazivac,profesinalac,patriota koga boli sto narod tesko zivi,koji ima harizmu prkosa i inata,koji se ne boji, koji vjeruje, koji voli Svetog Vasilija,javno kaze sta misli pa zar je to razlog da ga neko kune,pa zar jedan vladika da kune,da huli,da priziva. Niko nije kriv gospodine pope sto si u biznisu propao,sto si cekvenu zemlju stavljao pod hipoteka a garancija bila svajcarski franak,sto vino slabo ide,sto kobile ne njiste,sto hoteli ne rade, sto ljudi pocinju da shvataju sustini tvog ovozemaljskog propovedanja,tvoje molitve,tvoje vjere,nevjerni pope.
Ostavi coveka nek radi svoj posao,neka istrazuje,nek proziva osnovano,a ti pope ostavi se ekonomije vidis da ti ne ide, uhvati se mantije i kandila,valjda to nisi zaboravio.
Čudan je ovaj sukob na relaciji Vukanović – vladika Grigorije. Već duže vrijeme oni imaju neke neraščišćene račune koji utiču na medije i crkvu.
Sve je za ljude pa i konfrontiranje, ali zato su ljudi tu da bi pričali i nalazili zajednički jezik, posebno ako je posao u pitanju.
Pa, samo je bilo pitanje vremena kada ce gospodin Vladika biznismen Zahumsko-hercegovacki pokazati pravo lice.
Jos jadnija je spoznaja kakvi nas nezainteresovani i izmrcvareni ljudi okruzuju, kakav hendikep da se svaki sarlatan koji se igra buducnoscu ovih hodajucih mrtvaca ne moze i ne smije kazniti, cak ni manekeni koji paradiraju bilo da su u svestenickim odorama ili skupim odjelima i koji se malo-malo reklamiraju na nacionalnoj televiziji kao teleshop.
Mislim da je ovo komunizam samo sad nekih novih klinaca, onih koji su ga toliko prezirali, problem je sto ga mnogi ne prepoznaju.
Neprimjereni ljudi propovjedaju na neprikladan nacin, vozeci se skupocjenim automobilima, spavajuci u skupocjenim kucama, kupujuci stanove po prestonicama!
E Vladike, Vladike…
Svaka čast, Vukanoviću! I nije baš da nije niko digao glas.. bilo je na FB nekoliko osoba.. ali…
Mladen Durić je odavno postao sve druga , a najmanje svetovno lice. Čovjek je izgubio kompas i plovi na talasima koji nemaju nikakve veze sa vjerom i Bogom. Na žalost nije on jedini.
„Можете Ви мене врло лако маћи, али сам сигуран да ће се наћи неко други ко ће наставити мој посао и да су промјене неизбјежне. Након арапског прољећа, европске јесени, талас промјена доћи ће и на Балкан. Ако не ове, онда неке наредне јесени, али сам сигуран да овај трули и пропали систем не може дуго да опстне.“
Svaka čast Nebojša care !!!!
Ja dosadna i preko svake mjere prepotentna čovjeka. Znam ja da Hercegovci imaju problem sa egom i da im je narav prije svega kurčevita ali Nebojša ga baš pretjera.
Ima li dole u tom hercegovačkom kršu neki problem važniji i teži od te tvoje prepirke i dječinje svađe sa Grigorijem? To što on tebe poprijeko pogleda i unese ti se u lice uz poneku psovku i kletvu je izgleda najveća hercegovačka muka i jedina stvar o kojoj mi prosti bosanski gorštaci trebamo znat i mislit?
Piši bolanebio o Hercegovini i narodu. Bar na trenutak prestani misliti na sebe, svoje frustracije i komplekse.
види овог глупана јбт, ко теби дрма кавез?
Драган Ђилас: „Demonstracije 1992. godine su bile vrlo specifične. Organizovane su tako što se skupila grupa studenata sa različitih fakulteta. Prvi sastanak je bio na Bogosloviji, i organizovao ga je današnji vladika zahumsko-hercegovački Grigorije, Mladen Durić mu je svetovno ime. Deset dana posle tog sastanka on je otišao, kada sam pitao gde je rekli su da se zamonašio, otišao kod Atanasija. „Gde baš sada, što nije sačekao bar još mesec dana.“
http://www.youtube.com/watch?v=HqwYu9P1QEA
„уносили сте ми се у више наврата у лице исколачених очију и звјерског погледа“
Као да описује шведску плавушу из једног нискобуџетног филма 18+!
„Ја нисам папа и знам да понекад гријешим…“
По мом комшилуку се прича да и папа понекад згријеши. http://www.youtube.com/watch?v=1jrkdAfEP84&feature=related
„Ви владико не бисте смјели да ме кунете и призивате тешке болести, мени и мојој породици. Ви се причешћујете сваког дана и седмице, требали бисте да се молите за мене као и за све остале грешнике, да ме молитвом, љубављу и стрпљењем поправите, ако сам нешто згријешио.“
Ja сам мислио да је ово суштина вјере. Ипак су у служби Бога само људи, ништа другачији од народа из кога долазе. Зато вјеру и Цркву одвајам од битанги, који јој урушавају углед.
Овај ех-1978 непије редовно лекове.Кад он и такви неузимају терапију треба им коментаре неузимати за озбиљно.
На жалост пуно је Младена Дурића у СПЦ,вањда је ђаво умешао прсте.
Слажем се са драженом да СПЦ треба одвојити од битанги, али треба бити и искрену и рећи да тренутно има прилично битанги у мантијама.
Народ то све гласније прича,али нема могућности да то
пласира у неки од медија,па Небојшу можемо да схватимо и као глас народа
NOIR, 25.08.2011. 22:16:33
“А ако му је набољи пријатељ Блажо Стевовић и Никола Секуловић са којима се удружио“
Једино што ваља у требињу су управо ова двојица. Све је остало голи комуниста. Па и овај новинарчић.
optimus, 26.08.2011. 12:10:06
Прије неколико мјесеци сам овдје написао да постоји много битанги у мантијама и доживио нешто слично као Вукановић од једног коментатора.
Зар требамо да се дивимо таквим изродима који тјерају народ од Цркве?
Нема генерализације. Сигурно да је већина свештеника достојна посла који обављају, али један добар број и није. Ако неко то каже јавно, одмах је анатемисан да напада на Цркву и вјеру.
Зашто се битанге крију иза Свете Цркве? То је напад искључиво на њих, недостојне свог позива.
Зар требамо стављати под тепих чињеницу да је комунистичка власт жељела контолу над СПЦ и да су преко својих служби убацивали своје људе у Цркву, па смо имали и „црвеног“ патријарха? Мислимо ли да се то данас не дешава. Свака власт тежи да преко Цркве држи народ под контолом.
Треба ли ме спалити на ломачи ако кажем да Григорије не треба да се бави бизнисом, већ треба да ради оно што ради Вукановић? Да штити гладне и обесправљене, да позива своје пријатеље на власти да поштују Божије заповијести „не лажи, не кради, не убиј“.
ЗАШТО НИЈЕДАН ВЛАДИКА НЕ ПРОГОВОРИ О МОРАЛНОМ СУНОВРАТУ ДРУШТВА? MИСЛИТЕ ЛИ ДА ГРИГОРИЈЕ ЗАИСТА ВЈЕРУЈЕ У БОГА? КАКО ЈЕ НАШ ПРЕДСЈЕДНИК (након што је 1997. излазио са муслиманским посланицима приликом причести народних посланика) НАПРАСНО ПОСТАО ВЈЕРНИК? СИГУРНО ГА НИЈЕ УЈЕО ОБАД. А ТАЈИН ТАЈО, Г. ЛИВНЕ НА РТРС-У ЈАВНО КАЖЕ ДА НЕ ВЈЕРУЈЕ ДА БОГ ПОСТОЈИ, ДА ПОШТУЈЕ ХРИСТА КАО НАЈВЕЋЕГ РЕВОЛУЦИОНАРА У ИСТОРИЈИ, АЛИ ДА НИЈЕ БОЖИЈИ СИН.
Кум од мог доброг пријатеља је некада радио за војну безбједносну службу (ЈНА). Он је намјестио ону скривену камеру Мартину Шпегељу http://www.youtube.com/watch?v=eTvADQTkUcM (за ово не знам да је икад ико процесуиран). Касније је пензионисан, али је наставио да се бави обавјештајним радом за друге службе.
Кад смо били у гостима код његовог кума, он и супруга су имали само хвалоспјеве на рачун владике Григорија. Ја сам их питао да ли је у реду напад на Вукановића (то је било након напада на стадиону Леотара), али они си били одушевљени промоцијом књиге владике Григорија у Банском двору и дивили су се скромности тог човјека, тврдећи да је то нови партијарх Павле.
Није ми било тешко повезати коцкице? Можда сам помало параноидна личност.
„ex-1978, 26.08.2011. 09:22:32 [12405]
Ja dosadna i preko svake mjere prepotentna čovjeka. Znam ja da Hercegovci imaju problem sa egom i da im je narav prije svega kurčevita ali Nebojša ga baš pretjera.
Ima li dole u tom hercegovačkom kršu neki problem važniji i teži od te tvoje prepirke i dječinje svađe sa Grigorijem? To što on tebe poprijeko pogleda i unese ti se u lice uz poneku psovku i kletvu je izgleda najveća hercegovačka muka i jedina stvar o kojoj mi prosti bosanski gorštaci trebamo znat i mislit?
Piši bolanebio o Hercegovini i narodu. Bar na trenutak prestani misliti na sebe, svoje frustracije i komplekse“.
Ја безобразнијег, приземнијег и одвратнијег шпијуна и провокоатора не видјех овдје од овог екс 1978. Па ти нечовјече, да ти није жуљало не би ни читао, а да те није погодило не би ни вријеђао овог новинара, ево и ја сам како ти кажеш „босански горштак“ мада ти је то глупа констатација, па сам сконтао да је све написао Вукановић о Херцеговини и и народу и да при томе није лијечио своје фрустрације. А јеси глуп неопјевано, није народ у Новотекст, јок тамо је стока, у бившем ИАТ-у је такође стока која прави еурокрем на кашикицу, де ти 1978 сједи на авион у БЛ па одлети У Требиње, па види ти лично како живи народ, а престани зајебавати паметне људе и правити се будала, то можеш тамо на вашем (СНСД) сајту или можда на сајту Преса, тај је ваш такође или гријешим?? Одјебиx-(
„ex-1978, 26.08.2011. 09:22:32 [12405]
Ja dosadna i preko svake mjere prepotentna čovjeka. Znam ja da Hercegovci imaju problem sa egom i da im je narav prije svega kurčevita ali Nebojša ga baš pretjera.
Ima li dole u tom hercegovačkom kršu neki problem važniji i teži od te tvoje prepirke i dječinje svađe sa Grigorijem? To što on tebe poprijeko pogleda i unese ti se u lice uz poneku psovku i kletvu je izgleda najveća hercegovačka muka i jedina stvar o kojoj mi prosti bosanski gorštaci trebamo znat i mislit?
Piši bolanebio o Hercegovini i narodu. Bar na trenutak prestani misliti na sebe, svoje frustracije i komplekse“.
Ја безобразнијег, приземнијег и одвратнијег шпијуна и провокоатора не видјех овдје од овог екс 1978. Па ти нечовјече, да ти није жуљало не би ни читао, а да те није погодило не би ни вријеђао овог новинара, ево и ја сам како ти кажеш „босански горштак“ мада ти је то глупа констатација, па сам сконтао да је све написао Вукановић о Херцеговини и и народу и да при томе није лијечио своје фрустрације. А јеси глуп неопјевано, није народ у Новотекст, јок тамо је стока, у бившем ИАТ-у је такође стока која прави еурокрем на кашикицу, де ти 1978 сједи на авион у БЛ па одлети У Требиње, па види ти лично како живи народ, а престани зајебавати паметне људе и правити се будала, то можеш тамо на вашем (СНСД) сајту или можда на сајту Преса, тај је ваш такође или гријешим?? Одјебиx-(
Као посљедицу видим само нарушавање угледа Српске православне цркве .
А ових дана је учестала медијска кампања у свим дијеловима Српства , а није искљчено да изнутра неко постиче (свјесно или не ), а медији нереално напумпавају (свјесно или не ).
Тај углед се нарушава изнутра, а не од стране народа. Шта хоћете, да возите најскупља кола, да имате велике трошкове живота и висок стандард, да живите у вилама и апартманима и да будете заштићени од јавне ријечи, море марш тамо бандо, ап ако је и и из реда попова. Свака част смјерним вјерницима, али ови бизнисмени као Григорије, па онај Качавенда, па онда Јефрем некада, а Радујковић одавно, па Хризостом (питајте о пословима са фирмом Гратод) ма има ту колико хоћете материјала, па увожење из Кине икона и плочица са ликом упокојеног (убијеног) Владике Платона, па све је то бизнис и профит, а онда када их неко пита о томе онда је то проблем, је ли???? Онда су они духовљаци, а када броје шушке онда су нешто друго. Таман смо вратили људе у цркве, али их оваква братија и материјалне вође које живе у цркви и од народа, поново тјерају од цркве, не као у социјализму, ово је много болније и несагледиво лоше тјерање вјерника, ово је заувијек за разлику од времена социјализма..x-(
И да, ако ће нам се овако понашати сви велики црквенодостојници нека се уруши скроз православље код нас.
хахахаха ….“ и да “ пазиш мало када идеш на семинаре увијек заборавиш оно најбитније .
Ако те засрби глава откини је , онда те неће србити , надам се да ћеш бити досљедан у својим ставовима .
Не идем ја на семинаре, што бих ишао. Неки симпозијум у реду, али семинари су за почетну фазу каријере B-)B-)B-)
О каквој ти досљедности причаш?? И теби је новинар кривx-(x-(x-(
Ја не бих подцјењивао овакву кампању владике. Потребно је само да се једна будала прими и атакује на НВ као на безбожника. После ће бити да је нападач био неурачунљив или фанатик. После Гарића ништа није чудно. Небојша, чув
ај се, и свако добро ти желим. А ко би да гледа о народу херцеговачком, има БН, небојша се редовно јавља
ćaomanu, 26.08.2011. 20:21:17
sto je najgore nisu to uopste budale.sve te „budale“rade u dobrim firmama a jedini im je posao da ponekad ucine „sitnu uslugu“ za vlast(vladiku ubrajam u vlast) a u tim firmama ni Neso ni ja nikad necemo dobiti posao pa da zivimo 100 godina. vi koji zivite u vecim sredinama ne znate koji su to problemi kad ne mozes dobiti zaposlenje ni tvoja firma posao ako nisi politicki podoban.ako se ujedine snsd i sds nebojsu ocekuju veeeliki problemi
У читавом низу сизифовских покушаја, видим да сте ријешили и Цркву да реформишете.
За почетак бисте требали разумјети да је Црква профитна организације под маском тражења пута Божијег. Свака озбиљна корпрације има свој бизнис план, свој бренд, своје тржиште, клијенте, приход, расход и све остало од чега се живи, па тако и Црква. Од ваздуха и ријечи Божије се не би опстало.
„Ad cock“ јопет има ерекцију!!!
Вријеме је да се отворе кишобрани, почело је да штрцка са катедре…B-)B-)B-)
Ad hik
Љубазно бих те замолио да ми одговориш на 2 питања
1- Да ли си запослен,радиш ли нешто, или ти је посао да по цели дан сједиш поред рачунара и пишеш коментаре?
2- Постоји ли можда нека област или тема а да ти ниси „велики“ експерт?
Примећујем да се „разумеш“ и у све религије,економију,политику,псиихологију ,историју и да не губим више време набрајајући
Надам се да ће одговор бити искрен
Ad hoc, 26.08.2011. 20:46:17
konacno se potpuno slazem sa ad hoc
samo mi nije jasno zasto ime firme pise velikim slovom?
Ad hoc, 26.08.2011. 20:46:17
konacno se potpuno slazem sa ad hoc
Pijanog degenerika bi za sada bilo bezvrijedno komentarisati. Božidare, od mene imaš jedan gratis.
Hristo, to što si napisao je netačno. Religijom se jako malo bavim i gledam je uglavnom spolja. Crkveno uređenje me ne interesuje, jedino što znam (posebno kroz brojne afere) da su velikom broju crkvenjaka, pa dakle i Crkvi zlato i novci jako dragi. O istoriji pišem samo ako je u ekonomskom kontekstu, a o istorisjkim događajima samo kao o jako krupnom kamnenju. Detaljan tok kosovske bitke ili bitke na Sutjesci me uopšte ne interesuje. Psihologiju koristim samo kad trebam prepoznati idiote. Politiku minimalno komentarišem i nikakva vlast me kao što možeš vidjeti ne frustrira, niti nervira.
Ekonomija i finansije, e to svakako. Nadam se da si od mene i ti ponešto već imao prilike naučiti o ekonomiji i finansijama.
Često pratim izvještavanja ovog novinara na BNTV.Primjetio sam da čovjek nema dlake na jeziku i ima veoma dobre izvještaje i komentare o zbivanjima u Hercegovini.Sve to je propraćeno specifičnom bojom glasa,što dodatno zainteresuje one koji slušaju i gledaju ovog novinara.Lično mislim da čovek veoma dobro radi svoj posao.Šteta što nemamo više ovakvih ljudi i novinara.Zato moja puna podrška gospodine Vukanoviću.Mislim da je to što radiš dobro za narod,ali nažalost nije po tebe,a koliko vidim i za tvoju porodicu.Ako je tačno da Bog sve vidi,ne brini u pravu si.Mene samo brine koja je donja granica izdrživosti ovog napaćenog naroda.Kada će ovaj narod početi da misli svojom glavom.Ili smo toliko neuki da nemožemo razlikovati šta je dobro,a šta nije.Šta je laž,a šta istina…
Herc, koristio sam veliko slovo da označim samu instituciju Crkve.
Ad hik
Сматрам, без љутње, да историју јако слабо познајеш,а психологију још манје.Економију на нивоу гимназијалца
Колико познајеш ислам?
Мислиш ли да и међу хоџама има таквих као што је Младен Дурић?
Hristo, bez ljutnje, boli me kurac i za tobom i za Durićem i za hodžama. To je tvoja ekipa i ti se njima bavi.
НЕМАШ ТИ НИ КУРАЦ А НИ МОЗАК
Да имаш курац неби висио стално на фронталу и а да имаш мозак неби писао такве глупости
МАГАРЧИНО
MONTEKRISTO, 26.08.2011. 21:55:56
„Мислиш ли да и међу хоџама има таквих као што је Младен Дурић?“
naravno da ima ali oni su baketov i rixaduov problem ako je njima lijepo ne vidim zasto bi ja kvario neciju srecu a ovaj je moj problem a jos veci problem je velika vecina mog naroda koja mu sve to odobrava ukljucujuci tu i tebe i nikako da shvatite ovo gore sto ad hoc ponavlja po ko zna koji put
Hristo, ko te jebe, ušljiva i smrdljiva bitango! Sa svojim mozgom jedino se hodžama i Durićem možeš baviti. Sve ostalo su za tebe duboke tajne. Javi se Božidaru, to je nivo pameti koji ti je kompatibilan.
herc 64
Ти си глупљи него магарећији к…ц, и ништа неможеш да схватиш правилно.
Сигурно си ишао у специјални разред у основну школу заједно са умоболним Ad hic-om.
Само сто је он понављао први разред , а ти други.
Herc, je li i dalje očekuješ da društvo puno ovakvih debila kao što je ova pizdurina Hristo samo od sebe krene naprijed? Kakav je sadržaj ovog društva, stanje je još uvijek odlično!
MONTEKRISTO, 26.08.2011. 22:26:03
posto ocigledno nikad nisi vidio skolu to ti je ona bijela kuca pored prodavnice i kafane u tvom selu.doduse kod tebe je skola vjerovatno na istom nivou kao i prodavnica i kafana ali ne boj se i ako pogrijesis pa udjes u kafanu naucices vise od onog sto znas.
shvatio sam ja dobro sta bi ti da kazes ali ti ne shvatas sta ja hocu da kazem:vladika koji svaki dan krsi bozije zapovjedi nije moj vladika a ako je tvoj to je tvoj problem mene ne mjesaj u to.
Ad hoc, 26.08.2011. 22:30:40
tesko ovom ce ocigledno prije uci magareci u guzicu nego cenat u glavu.ali sta mozes jedina druga opcija je ona pametan zivi gdje mu je dobro a budala gdje se rodila ali nesto nisam pristalica ove opcije jer nisam siguran da postoji puno boljih opcija zbog kojih se vrijedi truditi a ne znam zasto bih ostavio idiotima sve sto su generacije stvorile mada ni to nije nesto mnogo
herc64, Ad hic
Вас двојица се прво набијте сваки своме тати ка к..у, а онда преподобном владики
Herc, ne brini se mnogo za ono što su generacije ostavile. Još malo, pa nestalo. Kad dođe dan i ta imovina se istopi, ostaće društvo koje će očeikavti da Hristo u njemu stvori vrijednost, a Hristo jedino može vrijednost preraspodjeliti kroz trgovinu. On Duriću dadne guzice, a Durić njemu 20 maraka. Đubrad kao što je Hristo jedino kurvanjem i mogu doći do zarade.
Ad hoc, 26.08.2011. 22:30:40
potpuno se slazem
MONTEKRISTO, 26.08.2011. 22:51:27
najveca stvar koju mozes uciniti za srpstvo je da se lijecis sto prije to bolje medicina svakim danom napreduje mozda i za tebe ima nade.
MONTEKRISTO, 26.08.2011. 22:51:27
ja nisam peder a nisam znao ni da vladika jeste hvala na informaciji
Ad hik., herc64
Пошто ће вас да карају ваше тате ја ћу да вам карам маме
Uz Božidara i Rama, evo i Hristo jednom rukom kucka po tastaturi, a drugom trlja ovu glavu koju je izvukao iz gaća. Jesi li ga izdrkao, Hristo? Pazi da ti sperma ne špricne u oko.
montekristo
Што се расправљаш са двојицом познатих ПСИХОПАТА И ЏУКЕЛА Ad hocom i hercom 64.
Зар невидиш да се јављају из неке душевне болнице.
Једино треба обавестити дежурне докторе да им та двојица пацијената упадају у маничну фазу своје болести- манично депресивне психозе
Optimuša sam skoro i zaboravio. Optimuš je znanje ljudsko! O, jebo li te magarac tako blentavog i retardiranog, optimalno! A onda ti njega.
Ad hoc
Мислим да се монтекристо треба извинити магрцима ,зато што је и тебе назвао магарцем и тиме увредио ове ничим криве животиње.
А ти ПСИХОПАТО узми своје лекиће да попијеш и биће ти боље.Док те нису везали за кревет,јер такве буидале и џукеле су за везање
Kako god, jebo tebe magarac, optimuše! To je najviše što zavrijeđuješ.
Ја ћу се придружити монтекристу код хануме-маме
optimus
Немам ништа против да ми се придружиш.
И у праву си. Извињавам се магарцима што сам их у исти кош ставио са овом будалетином Ad hik-om
Ja se nemam namjeru pridruživati vašim odvratno groznim gospođama mamama koje su raspale kurvetine sa trotoara, ali bih vas pridružio magarcima koje vidim jako simpatišete. Ako vas mago dobro izjebe, možda postanete malo pametniji. To bi opravdalo vašu duševnu bol, jadni pizduni!
Opet je pijani portir zaboravio zaključati kapiju psihijatrije …..
Млохави „ad cock“ са фризурицом у виду адолфових брчића, остао брез медикамената!:D
Намјесто валијума зобље вијагру да све пршти!!!
Ахахахахахахахах…..:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
хехехе..и што је интересантно ад хок ни на једној теми не пропушта да узме моју ствар у уста! B-)
Подршка од мене за новинара БН Вукановића, истраживачко новинарство је изузетно важно за функционисање цивилног друштва, нисмо ми у касарни да се зна ко шта смије причати и писати, ово треба гледати позитивно да нам се не би десио негативан ефекат блее92 из братске Србије!
Dva gratisa bi bila previše. Još jedan od kurvinih sinova pokušava pojačati djelovanje kohorte frustriranih bilmeza, ali tu nema pomoći. Prljavština u kojoj se kupaš Božidare na kraju će da te uguši.
Jebuh se ponovo javlja u punoj potenciji, ovaj put sa otvorenim pederskim aspiracijama. Idi u Crkvu, Ramo! Tamo ćeš naći više dječaka sa sklonostima kao što su tvoje.
U psihijatriji pise ovako
Laka retardacija IQ 50-70 – imbecili
srednje teška ret.IQ 35-5o- debili
teška retardacija IQ lO-35- idioti
najteža retardacija IQ O-lO Ad hoc
Tvoj je problem što postoje i bukvalno negativni IQ-jevi. Ti si u toj zoni, posrani magarče.
…IQ-jevi…!!!
Ахахахахахахахахахахахах…:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Јел’ ти то дрес?!!!:D:D:D:D:D:D
Или су „АД КОКСОВИ“ ахахахахахах…..
Старо млохаво, озад содомисано спловило!!!B-)B-)B-)
e jebi ga ovi nasi vracevi se bas osilili,vjera se pocela utjerivati silom.Ako pricaju polako to ne znaci da pricaju i mudro. Ja bih to u katran i perje i toljagom protjerao,al mnogo je budalastog i nepismenog naroda,ostadoh u manjini
Božidar, vladičanski veličanstveni spermolizac i spermogutač i jebiguz opet nešto pokušava reći. Božo, šta je bilo? Jesi li žedan?
Подршка Вукановићу:D;););););)
Biblija jasno govori (Jovanovo Otkrovenje) da ce u poslednje dane svijeta antihrist nastojati da zatruje srca svih ljudi da ni svestenstvo nece biti postedjeno toga. To se i ostvaruje. Tako imamo odredjen broj svestenih lica koja umjesto da sluze narodu kao licni primjer svega pozitivnog sto treba da krasi ljudsko bice, ona krenula onim drugim putem. Oni su ljudi kao i mi, pa samim tim i gresnici. Mi svakako ne treba Crkvi da okrecemo ledja samo zato sto neki svestenik ne valja. Zna se kako nas Crkva uci, i treba tako da se ponasamo koliko mozemo a Bog ce suditi i nama i Grigoriju samo sto ce njemu biti gore, jer on valjda bolje od nas zna da Bog postoji. Nama se jos moze i tolerisati duhovno slijepilo i neznanje ali njemu ne. Ovo kazem kao vjernik, dakle kuku njemu kad jednog dana pred Boga stane.
mister no, maxon,
јбг излгеда да се Григорије негдје у лакташима регистрово за главног дистрибутера или дилера вјере у Бога, а добио је видим и конкурента „платформашког“ са друге стране завјесе, ефендију серића, е сад једном је „бог“ у лакташима, а другом негдје залуто од сарајева до новог пазара, тешко и вјери и нама којима је Бог у срцу са њима таквим какви једино могу бити, благо ретардирани екстреми!:(
Страшно је да се дешавају овакве ствари!
Искрено не могу да вјерујем да сам погрешно процијенила владику Григорија. Имала сам високо мишљење о њему… Често сам у Требињу и чула сам само ријечи хвале на рачун владике Григорија. Ипак, остављам могућност да су људи можда неупућени.
Проблеми почињу оног тренутка када се спријатељио са Додиком, а како су многи и овде против Додика у сваком тренутку, па и када стави плаву умјесто жуте кравате… мислим да губе објективност и у овом случају!. Не могу да оправдам, ако је ово заиста тачно, али бих вољела да чујем и другу страну. Генерално, непрофесионализам рађа непрофесионализам. Сјећам се једног прилога Миликице Милојевић на АТВ, оно је заиста било страшно непрофесионално и након тога је дошло до сличне реакције. Тако је и са г. Вукановићем. Често претјерује са неким стварима, иако ми је веома симпатичан и подржавам већину онога што ради. Мени је нпр. тешко пало оно што сам чула у његовом прилогу након убиства у дискотеци које се десило недавно у ТБ… балкански Бронкс… мислим да се претјерује у приказивању Требиња као најцрње рупе, иако то није тако, али то није разлог за овакво понашање владике, начелника, начелниковог брата…
Примјећујем да је већина коментатора прибјегла осудама, описивању страшног суда, гријеховима владике… чак и погрдним ријечима… тиме сте урадили исто оно што г. Вукановић каже да да је њему рекао владика. Мислим да је врло цивилизовано наисао ово писмо, иако је доживио то што је доживио, смогао је снаге да се издигне из приче, он је оштећена страна, али није дозволио себи оно што су себи дозволили неки коментатори. Треба да се залажемо за смиривање ситуације, а не да заузимамо стране, навијамо…
Надам се да ће све ово да престане. Нека свако ради свој посао, клетве свакако немају никакве везе са вјером. Поздрав г. Вукановићу и његовој породици, посебно мами!
Што се тиче Фондације… не знам гдје се изгубила тема, не могу да тражим сада, али то је дио онога што ми смета. Све осуђујемо и прије него што се деси. Прије неког времена смо овде закључили да би Црква требала да се позабави овим… сада када је бар нешто почело да се дешава, осудили смо, а да Фондација није ни почела са радом. Треба пружити шансу свему, па тако и овоме. Ако се кроз одређен временски период покаже да „то није то“ и да се иза тога крије нешто друго… прва ћу и овде и гдје год треба да осудим такво понашање!
Анчи, ако ти је за утјеху, ниси једина жртва преиспољне демагогије „лијепог владике“.:D
Када су кренули први аброви око сатанизације мученог Артемија, а пало је у вријеме избора Патријарха, моја супруга није данима причала са мном!:-o
Усудио сам се сумњати у добре намјере и крепост овако згодног архиепископа!!!
Наравно, данас се моја драга чуди и пренемаже, али јој не пада на памет извињење свом „чо’еку“ и признање на мудрости и хладној глави.
Све је то природно, људи смо, и религијско усхићење често се веже уз лијепо лице, да је другачије, не би нам фреске и иконе биле онако красне…
Негдје сам одавно прочитао, да се Нечастиви међу нама појављује увијек у облику који нам прија оку, никад онако како га ми сликамо – са роговима и копитама. Он је увијек „Онај који заводи“ а не онај који плаши…
На овом клипу се види Атанасије Јевтић како позира крај масонских споменикаhttp://www.youtube.com/watch?v=oWDdE_dFkN8
iskren da budem,ne poznam ni doticnog novinara ni njegov rad,niti smatram da pravo novinarstvo vise postoji oni vecinom prelaze granice pristojnog ponasanja,i u zivotu i u svojim pisanjima. Primjedba mi se odnosila na ovu histeriju oko popova,crkava i raznih „cuda“,vracamo se u srednji vijek,i to je jako zalosno.Mnogo novca se slijeva u dzepove tih „skromnih“ sluga bozijih koje niko ne kontrolise! Bog je u srcu a ne u njihovim dućanima (citaj:crkvama,dzamijama i sl.)
anja banja luka, 28.08.2011. 10:07:57
anja meni se cini da tvioj jedini problem nije sto si jedinica(negdje si to navela) nego sto si prirodna plavusa.ne znam gdje si u tb i koga pitala za grigorija, vjerovatno konobare pod platanima jer su ti samo oni to mogli reci, naime to je njegov hotel i on ih je sve tu zaposlio. mogla si pitati radnike novotexa,agrokopa, popovog polja,industrije alata mozda bi ti oni rekli koju pametnu i to samo nasamo u drustvu ne smiju jer koga on stavi na crnu listu taj u tb nece naci posao.o Vukanovicu nemam bas posebno visoko misljenje ali je izmislio novinarstvo za ostale trebinjske novinare i opet ne radi ni za jednu firmu iz tb govori li ti to nesto?ako je vladici stalo do veceg broja djece sto ne plati zaposlene u svojim firmama ili oni nemaju djecu? evo ti nekoliko linkova http://www.trebinjedanas.com/node/4530 http://www.crhovrs.org/index.php?option=com_lqm&application=1&query=3&Itemid=7&lang=sr http://www.crhovrs.org/index.php?option=com_lqm&application=1&query=3&Itemid=7&lang=sr http://www.youtube.com/watch?v=aL52Gc_a5pE
herc64, 28.08.2011. 15:03:25
Ово је већ други пут да ме вријеђате тако да сте се управо дискредитовали као саговорник. Нисам ни природна ни неприродна плавуша. У ТБ имам доста пријатеља, нису конобари!
Велико, мало слово, ћемо. ћете (пише се заједно)… па ајде када смо генерално сви „ненаучени постали учитељи другима“ да и ја исправим, отпаметујем и укажем на нешто.
Божо Чукеранац, 28.08.2011. 10:46:11
Значи, крив је и за то што госпођа Чукеранац није причала са тобом?! :D:D:D Хвала, насмијао си ме, као и увијек! Позз
госпођа Чукеранац (екс Чукурановић) :D:D:D
А не, не… Екс је била Трандафиловић, али неспоразум је настао јер су се они раније презивали Крстић, све до ујка Теодосија, а онда су прешли на Трандафиловић…:D:P
било би лијепо кад би чули и одговор владике Григорија..
Можда је недоступан! А сигурно да би било лијепо.
anja banja luka, 28.08.2011. 23:16:39
drago mi je da su u mom tekstu jedine greske mala i velika slova.kad vec imas toliko prijatelja u tb zamoli ih da ti kazu ko je prosle godine bio sportista godine u tb pa nam fino stavi na portal da znamo i mi.vladika nije direktno povezan ali jeste po „komandnoj odgovornosti“ jer kad se u sve petlja mogao je i u to.izvini jos jedna moja greska, zaboravio sam, tvoji prijatelji ne rade pod platanima kao konobari nego vjerovatno u eprs,het ili mtel jer u tim firmama ima najvise onih kojima je jedina strucna sprema vladicanski blagoslov.
у требињу се не сукобљавају два човјека, већ двије концепције
било би лијепо кад би чули и одговор владике Григорија..
Раденко, 30.08.2011. 11:24:23
чули смо брее, чули смо..и више него што треба, чули смо како га куне и призива тешку болест и то све у сред билећке цркве!? Чули смо како куне новинара ко нека индијанска баба, зар је то свештено лице?
Чули смо и видимо како људи чекају своје муком зарађене паре испред Агрокопа, шта уради григориос са тим виноградима?
Да чујемо ко је „радио са аутима“ годинама по Требињу, како је могуће да особа којој је украдено ауто, купи нов број и само са њега позове полицију, а онда на тај „непознат“ број стигне позив-порука „уколико желиш своје ауто назад, остави 10 хиљада марака ту и ту..“, а ко има стварну власт над полицијом у Требињу, па питајте григорија!?