Нови Сад: Обнова посљедњег од три моста које је срушио НАТО
Градња новог Жежељевог моста преко Дунава у Новом Саду, вриједног 49 милиона евра, требало би да буде настављена већ почетком наредне седмице, најављено из "Железница Србије", једног од инвеститора. У овом предузећу кажу да радови на том друмско-жељезничком мосту више не смију чекати јер сваки дан доноси нови велики трошак за државу и извођаче. Представници […]
Градња новог Жежељевог моста преко Дунава у Новом Саду, вриједног 49 милиона евра, требало би да буде настављена већ почетком наредне седмице, најављено из "Железница Србије", једног од инвеститора.
У овом предузећу кажу да радови на том друмско-жељезничком мосту више не смију чекати јер сваки дан доноси нови велики трошак за државу и извођаче.
Представници "Железница Србије", покрајинских власти Војводине и извођача радова потписали су недавно анекс уговора, који предвиђа додатна три милиона евра за завршетак радова на новом Жежељевом мосту у Новом Саду.
Тада је и јавности упућено обећање да ће тај изузтено важан мост за Србију, који се налази на европском коридору, бити завршен за 17 мјесеци.
Жежељев мост изграђен је 1961. године, а срушен је током НАТО агресије на некадашњу СР Југославију 1999. године и посљедњи је од три моста срушена у Новом Саду, који још није обновљен у пуном капацитету.
Умјесто Жежељевог моста је још за мандата Слободана Милошевића изграђен привремени жељезнички мост, који сада треба бити замијењен трајним рјешењем.