Кинези напредују на листи потрошача луксузне робе

Кина ће за три године премашити Јапан и САД по луксузној потрошњи, наводи се у извјештају швајцарске приватне банке о прогнози кретања на тржишту луксузне робе. Предвиђа се да ће се у будућих десет година 40 одсто раста потрошње у Кини односити на луксузну робу. У извјештају се истиче да су сатови и мушка гардероба […]

уторак, октобар 4, 2011 / 20:02

Кина ће за три године премашити Јапан и САД по луксузној потрошњи, наводи се у извјештају швајцарске приватне банке о прогнози кретања на тржишту луксузне робе.

Предвиђа се да ће се у будућих десет година 40 одсто раста потрошње у Кини односити на луксузну робу.

У извјештају се истиче да су сатови и мушка гардероба најбрже растући сегмент тржишта луксузне робе и изражава увјерење да ће раст потрошње накита бити у порасту, јавља Кинески међународни радио.

Према ријечима швајцарских аналитичара, Кина врло брзо може да буде прво тржиште луксузне робе, прије свега јер потенцијални купци старости испод 45 година чине 73 одсто тржишта. То је два пута више у односу на Јапан и САД.

Друго, број мушких потрошача је много већи него у те двије земље. Осим тога, све више људи поклања већу пажњу путовањима и луксузном уживању, а велики је и потенцијал милионера у унутрашњости Кине. Све то убрзава раст тржишта луксузне робе у Кини.

С обзиром да је глобална привреда у рецесији, аналитичари швајцарске банке указују да се тржиште луксузне робе од 2008. године постепено сели у Азију.

Око 65 одсто потенцијалних купаца скупих, рафинираних производа живи управо у новорастућим економијама.



Оставите одговор