Интегралов конзорицијум гради аутопут на југу Србије

Конзорцијум којег чине "Интеграл инжењеринг” из Лакташа, "Приједорпутеви” из Приједора и "Интер-коп” из Шапца изабран је за најповољнијег понуђача за изграднју дионице Царичина Долина – Владичин Хан на аутопуту Е75 у Србији. Конзорцијум којег предводе предузећа из Српске доставио је најнижу понуду за изградњу ове дионице у износу од 6,306 милијарди динара, односно око 110 […]

петак, фебруар 1, 2013 / 13:38

Конзорцијум којег чине "Интеграл инжењеринг” из Лакташа, "Приједорпутеви” из Приједора и "Интер-коп” из Шапца изабран је за најповољнијег понуђача за изграднју дионице Царичина Долина – Владичин Хан на аутопуту Е75 у Србији.

Конзорцијум којег предводе предузећа из Српске доставио је најнижу понуду за изградњу ове дионице у износу од 6,306 милијарди динара, односно око 110 милиона КМ.

Другорангирани понуђач на тендеру био је аустријски “Штрабаг” са понудом од 7,139 милијарди динара, а трећи турски “Догус” који је вриједност радова процијенио на 7,219 милиона динара.

Иза њих остало је још осам понуђача из Србије, Италије, Чешке, Кине, Грчке, Aустрије и Бугарске, који су за изградњу поменуте дионице аутопута у близи Врања доставили понуде у вриједности између осам и десет милијарди динара.

Укупна дужина дионице на којој се налази и неколико мостова је 6,75 километара, а рок за извођење радова је 720 дана од дана потписивања уговора са извођачем.

Изградња дионице Царичина Долина – Владичин Хан финансира се путем кредита Европске инвестиционе банке.

Aутопут Е75 налази се на коридору 10, који улази у Србију на граници са Мађарском и води ка граници са Македонијом.

Тај пројекат, чија је укупна вриједност око 1,3 милијарде евра, је један од најважнијих у Србији због чега је проглашен националним интересом.

Да би завршила тај пројекат Србија намјерава да употријеби средства из кредита Европске инвестиционе банке, Свјетске банке, Европске банке за обнову и развој и донације.

Циљ пројекта је да се омогући одржив економски развој и да Србија искористи своју географску позицију и настави свој развој као кључна транзитна држава на транс-европској мрежи.



0 КОМЕНТАРА

Оставите одговор