Бијељина биљежи рекордан број посјета туриста из Србије

Бијељина је постала интересантна туристичка дестинација због много садржаја које нуди, најчешћи гости су из региона, а ове године највише их је било из Србије, изјавила је Срни директор бијељинске Туристичке организације Јасмина Абдулахагић.

уторак, август 24, 2021 / 11:56

Она је оцијенила да су људи, након дуге паузе усљед рестриктивних мјера због пандемије вируса корона, сада жељни путовања, те навела да су ове године за Бијељину били заинтересовани и гости из Словеније.

Абдулахагићева је навела да су у понуди као топ-дестинације етно-село "Станишић" и Бања "Дворови", које су се показале веома атрактивном у претходном периоду, посебно када су уведени туристички ваучери.

Према њеним ријечима, излетиште у Љељенчи постаје све интересантнија туристичка дестинација, гдје у једном комплексу може да се проведе активан дан, почев од пецања до роштиљана, спортова на отвореном, као што су тенис, кошарка, фудбал, шетња кроз шуму.

"Највећи број туриста долази нам из Србије. Само у једном викенду смо имали, на примјер из Вршца, четири аутобуса са туристима, више од 200 људи. Затим два аутобуса туриста из Ниша", навела је она.

Абдулахагићева је истакла да се обим послова Туристичке организације временом повећао и да долазе у ситуацију да дјелимично и управљају појединим туристичким дестинацијама.

"Већ смо у фази да уређујемо стазе око манастира Тавна, до водопада Скакавац, до Новакове пећине заједно са Планинарским удружењем Мајевица, а све с циљем боље понуде нашим туристима који дођу да обиђу манастир Тавну да могу да обиђу још нешто поред тога", рекла је она.

Абдулахагићева је нагласила да је улога Туристичке организације Бијељина у развоју туризма неспорно велика, да предано раде на промоцији понуде, посјећујући и велики број манифестација.

"Туристичка организација се труди да ову своју понуду пласира што боље кроз брошуре које штампамо, око пет-шест хиљада годишње, промоције посредством електронских медија, а ту су и Фејсбук, Инстаграм, наша веб страница", наводи Абдулахагићева.

Абдулахагићева је рекла да Туристичка организација у центру града уређује своје просторије, гдје ће на инфо-пулту и викендима радити један број радника.

Она је оцијенила да ће до краја јесени у центру града бити постављен "селфи знак", о којем се већ дуго прича, а сада је завршена пројектна документација.

Говорећи о манифестацијама, од којих су неке, како је рекла, "замрле" у вријеме пандемије вируса корона, Абдулахагићева је навела да су ове године успјели да организују неколико догађаја.

"Савска регата била је изненађујуће масовна, било је више од 220 пловила. Одржан је Златни котлић Семберије, а планирана је и умјетничка колонија од 10. до 15. септембра, која ће окупити 20 сликара из Србије и БиХ, од којих седам из нашег града", навела је она.

Она је додала да је Туристичка организација Бијељина позвана да учествује у "Данима Српске у Београду", те напоменула да се увијек одазову таквим манифестацијама, како би што боље промовисали своју туристичку понуду.

"Важно је да не дође поново до пооштравања мјера, забрана окупљања и затварања због пандемије јер би нам то отежало посао, и не само нама, јер ми бринемо и о осталиим факторима туризма који су били погођени током пандемије – угоститељи, поготово хотелијери, добрим дијелом и ресторани и заиста се надамо да неће поново доћи до неког затварања", рекла је она.

Она је напоменула да су ове године урађена три промотивна филма, од којих је филм "Окуси Српску" финансирало Министарство трговине и туризма Републике Српске, а односи се, углавном, на гастрономску понуду, други је радила ТВ екипа "Балкан трип", а једну репортажу урадио је сарајевски "О" канал.

Абдулахагићева је подсјетила да је до пандемије Туристичка организација Бијељина из године у годину имала повећање броја туриста за 20 до 30 одсто.

Туристичка организација Бијељина основана је 2004. године.



Оставите одговор