Берлин: Представљен голф 7
У Берлину је представљен "голф 7″, нова генерација популарног аутомобила њемачке компаније, који је свјетлост дана угледао прије 36 година.Нови петовратни хечбек ће се у Европи наћи на тржишту као модел за производну 2013. годину, док га у Сјеверној Америци могу очекивати као модел за производну 2014. годину. Нова “седмица” дизајнерски представља еволуцију претходне генерације, […]
У Берлину је представљен "голф 7″, нова генерација популарног аутомобила њемачке компаније, који је свјетлост дана угледао прије 36 година.Нови петовратни хечбек ће се у Европи наћи на тржишту као модел за производну 2013. годину, док га у Сјеверној Америци могу очекивати као модел за производну 2014. годину.
Нова “седмица” дизајнерски представља еволуцију претходне генерације, доносећи оштрије линији, као и понеки нови детаљ.
Примјетан је познати стилски образац Фолксвагена, али треба истаћи да је “голф 7″ заснован на потпуно новој М КЈУ Б платформи, коју дијели са “аудијем А3″ и “сеат леоном”, а која ће у будућности постати стандард за моделе фолксваген групе.
Дужина новог хечбека је 4255 милиметара, што је за 56 мм већа дужина у односу на претходну генерацију, уз 59 мм веће међуосовинско растојање које износи 2637 милиметара. “Седмица” је такође шира – 13 милиметара, 1799 укупно, са 28 милиметара нижим огибљењем – 1452 – у поређењу са моделом шесте генерације.
Повећане спољашње димензије се одражавају и на унутрашњост, у виду додатног простора за ноге, рамена и лактове. Запремина пртљажника је 30 литара веће него код претходне генерације и износи 380 литара, пише “Ауто портал”.
Новине на централној конзоли су системи екрана осјетљивих на додир, који ће на одређеним тржиштима у Европи бити стандардни на свим моделима. Понуда почиње од 5.8-инчних екрана, а “звијезда” је 8-инчни екран сателитске навигације.
Нови “голф” је можда већи од свог претходника, али захваљујући новој архитектури, техникама производње, моторима и другим факторима, готово 100 килограма је лакши од “шестице”. Укупна тежина новог модела износи 1050 килограма.
“Голф 7″ има широку понуду бензинских у дизел агрегата, док опције преноса укључују шестостепени мануелни и шестостепени и седмостепени ДСГ са дуплим квачилом.
За модел за европско тржиште развијене су двије нове генерације мотора, са стоп-старт системом, распона снаге од 84 до 148 “коња”. Када је ријеч о бензинским агрегатима, купци ће моћи да бирају између 1.2-литарског ТСИ мотора са 84 КС, као и 1.4-литарског ТСИ са 1238 КС са технологијом деактивације два цилиндра. Потрошња код ова два агрегата износи 4.9, односно 4.8 литара на 100 километара.
Понуду дизел мотора чине 1.6-литарски са 104 КС (3.8 лит/100 км) и 2.0-литарски са 148 КС (4.1 лит/100 км). Најефикаснији модел је Голф блу моушн, “дизелаш” са комбинованом потрошњом од 3.2 лит/100 км и емисијом угљен-диоксида од свега 85 г/км.
За сада нема информација који агрегати ће бити понуђени на другим тржиштима, укључујући и америчко.
Моделу са петоро врата ће се придружити и модел са троја врата, нова ГТИ верзија, модели са Р ознаком, верзије са погоном на сва четири тачка, “голф плус” миниван, караван и кабриолет.
Двојка је закон.:D;)
Јели ко јавио председнику и овима из владе…мслм једно десетак комада, нек се нађе…
sjećam se kada su predstavili golfa 4 , mislila sam kako ću ga za koju godinu moći sebi pruštiti….hm, evo i sedmice, a ja još uvijek hodam pješke 😉