Рајко Васић: Осма офанзива сарајевске мултиетичности
Светозар Пударић, Подбудимир Федерације БиХ, Српски Сарај Син, један из скупине српских функционера Есдепеа, којих има нешто више него српских гласача истог, купи поене приношењем љиљана на Казане, једно од бројних српских страдалишта у Патриотском, Гранатираном, Опсаднутом, Слободарском Сарају. Та јевтина пропагандна акција Есдепеа, дио је Налета Мултитничности коју је предузела Есдепеова власт како би […]
Светозар Пударић, Подбудимир Федерације БиХ, Српски Сарај Син, један из скупине српских функционера Есдепеа, којих има нешто више него српских гласача истог, купи поене приношењем љиљана на Казане, једно од бројних српских страдалишта у Патриотском, Гранатираном, Опсаднутом, Слободарском Сарају.
Та јевтина пропагандна акција Есдепеа, дио је Налета Мултитничности коју је предузела Есдепеова власт како би поткријепила своју грађановштину, свету српско-хрватско-муслиманску тројност и самооплодну мултинационалност. У том склопу су и хапшења везана за Логор Силос и остала Српска Ратна Излетишта. Док нене, коне и патриотџије остају запањени. Ту су и привођења и претресања других освједочених патриота. Ту је и кахвенисање Ејупа Ганића у тужилаштву на тему Доброкољачка.
Очекујем дан када ће Лагумџија негирати да је његова Партија бошњачка пошто су на челу Федерације Србин Живко и Србин Светозар. Јер, Живко и није неко хрватско име.
Пударић је своју мултиетничност партијске провенијенције демонстрирао и у великом интервјуу бањалучком Прессу. Ту описује како је на Казане носио Љиљане што бих ја, и да сам мртав у тим Казанима, сматрао увредом. Прича о томе како се Ербих бранила под љиљанима, па су их неки упрљали, па их сада не могу користити као обиљежје Ваше Државе, па их је носио на казане јер су симбол поновног рађања и невине смрти. Какве монстрозне мртвозорнике има Есдепе.
Ербих се бранила као Држава, али је у Сарају, тада, у њеном Главном Граду, било стање прелаза из невласти у хаос па криминалци нису били под пуном контролом и било је појава да је неко намјерно, на злочине, окретао главу и није хтио да зна. А у Доброкољачкој се радило о легитимном војном циљу. Суд ће то доказати. Задивљујуће како то Есдепеовац зна. Аналогија са Кофером. Неко у Казане, нешто у Кофере.
Страдање Срба у Сарајеву не може се дочарати само Казанима и Добровољачком. Добровољачка је израз чистог дивљаштва муслиманске патриотске власти над Јна. Казани су само мали узорак тортуре, теророра и убијања којег су годинама трпјели Срби у Сарајеву. Муслимански улични и подземни патриоти под окриљем Есдеа, не имавши храбрости кренути у пробој тог страшног Четничког Обруча, иживљавали су се над немоћним српским цивилима Сарајева.
Постдејтонски Сарајевски Дивјак, Светозар, не може избрисати ту чињеницу. Једино му на руку иде српско својство да од својих страдање не жртвенише сваки божји дан како то чине сарајевски медији чинећи да свакодневни живот Бошњака претварају у морбидно ижртвљавање над њима и латентну репетицију српских злочина.
А кад све утихне, кад прође дневна потреба, слећи ће се и Осма офанзива Есдепеове мултиетничности. Нити ће бити споменика на Казанима, нити љиљана, нити ће ко бити осуђен за Силосе нити за Добровољачку…