Дани(ј)ел Симић

Митровданска дефанзива

Брука у Невесињу, на крају премуљена и протурена као сукоб крезубих са свезубима, необориво је потврдила само једно. На Војску Републике Српске и њене борце, дакле на саме темеље наше Државе, може се попишати ко год и како год хоће. Без икаквих посљедица!

понедељак, новембар 11, 2019 / 05:31

Ником од вајних новинара и новинарчина, није пало на памет да режисера увезеног из Бање Луке, а који је одбио тв-пренос и са собом у бојкот манифестације (према њиховим ријечима) повукао два глумца из Београдског пашалука, пита да подробније образложи шта је то па његову танану душицу толико погодило?

Зашто је стијег на којем је писало: МИТРОВДАНСКЕ БИТКЕ 1992. – 1994. НА НЕВЕСИЊСКОМ РАТИШТУ морао бити уклоњен?

То се, напросто, уметнике (од глагола уметати) не пита! Испашћете увријеђени или бар забринути Србин, а то значи затуцани дегенерик, којег се не зове на Сарајево филм фестивал или медијске саборе по Ровињу.

Излив изјаве у мозак

Стога ни Воју Ћетаља нико није питао да детаљније образложи њихов каснији, удружени медијски подухват. Накнадни излив изјаве у мозак вели да је, осим овог већ наведеног и крајње неспорног банера, требало да се дода још неки? Или не? Доста је, како сам ја разумио, био „амблем и заставе“? Је ли? Ма, је ли стварно?

Какав је тачно транспарент још требао бити, ако није овај који смо сви видјели? Каква је била његова садржина, ако већ (то каже Ћетаљ) није тражио да се скине било шта он, већ редитељ који би да буде дајректор? Још боље директор фестивала (а можда и позоришта), којег је он са Декијем Луткицом подржао?

Уколико није био никакав страначки приватизован транспарент типа „Свјетло на крају тунела“, онда је РЕДИТЕЉУ СМЕТАЛО ДА ЊИХОВО ДЈЕЛО БУДЕ ИСПРЕД (еј, испред!) ИМЕНА СЛАВНИХ ПОБЈЕДА ПРВЕ СРПСКЕ ВОЈСКЕ ОД ПРВОГ СВЈЕТСКОГ РАТА? Глумци су ту трајно издували у земљи Српској, дакако, јер су га у томе подржали.

А то, рођаци, не може тек тако да прође!

Особа А, Б или В?

Од таблоидних прдимаховина, ту су још и у наслов извучене тврдње да их је „локални политичар покушао уценити и изманипулисати“?

Који је то политичар?

Храбри смо да играмо увријеђену младу, те повриједимо сиротињу рају која се надигла против награде дезертеру, али не и да га именујемо? Је ли, БХ и други новинари? Хајде поименце? Авдаловић или Таминџија?

Који се то крезубац „лошег укуса“ усудио да покуша курвински насртај на њихово умјетничко ја, истрајавањем да ту мора бити и (мени сада пресвети) стијег, опјеван уз електричне гусле?

Важно је приумити да пишем наглашено нестраначку причу. Не само јер сам ван свих секти и регистрованих политичких вјерских заједница, или што се Фронтал већ одредио по овом питању, уз моје потпуно слагање. Просто, и ја сам носио униформу ВРС.

Дезертери против Дезертерчина

Нема те одвратности којом се може описати и сама могућност да неко ко је све учинио како би избјегао могућност да одбрани дјецу, жене и старце Невесиња и остатка источне Херцеговине, буде почасни гост на свечаној академији. Од тога су, али само можда, одвратније једино кохорте оних што се ухватише за једног од безбројних дезертерских скакаваца. Дебелих у мирнодобље.

Само једном и само данас. Ето можда и сутра. Прекосутра ће од њега (и сличних њих) добити уговор о оглашавању.

Исти они, што су кандидовали и горљиво заговарали за најбитнију непосредно изабрану функцију у Српској човјека 1976-ог годишта, а који при оптужбама за дезертерство, у предизборној кампањи није макар показао доказ да се одазвао на регрутацију? Па се рат завршио, прије него што је стигао да изгине као у епској пјесми? А истог је географски контролисаног поријекла као и Таминџија. Као и Ратко Младић.

Како је могуће да исти они, који су истрајавали на томе да је Жељкицин дид био усташа, немају ништа против „уметнички“ мотивисаног потеза особа А, В и Д!?

(Аца, Воја, Деки)

Но, у свему овоме је идеолошки најегзотичније нешто друго.

Како је оваква неопростива увреда једног реализатора из Републике Шумске, запосленог у државној установи и ангажованог за вријеме апсолутне власти СНСД, направила од Луткице и Ћетаља хероје Другосрбијанаца из круга двојке, те домаће опозиције и њихових медија? За А. Пејаковића нико не прави тагове испод чланка, јер је, као и 99 одсто умјетника из Српске, у Сингидунуму небитнији од посљедњег џигерана са Башчаршије.

Ко имало прати вјетроказе наших локалполитичких Бљескова, Олуја и Маестрала; што дувају и варе на политичкој сцени Српске, пријетећи да испуше и оно мало тековина које је пожњела ВРС, зна да је то логички немогуће. Али! У нашим блатним џадама „уметника“ и осталих, опростиво је само кад се неко отворено посере по Српској и њеним тековинама. Посебно по њеној војсци. И мртвима.

Ова иста екипа којој је засметало да у кадру буде алфанумеризација Митровданског мистерија, већ сутра пошто ово обнародујем, у Београду ће промовисати фестивал Кестенбург. У организацији, пази сад, Представништва Српске у Београду. Покровитељ овог студентског фестивала је Кабинет предсједника РС, а пријатељ Народно позориште РС?! Дакле људи из, или постављени од странке чији је „лош укус“ и „стицање политичких поена“ одбијен за подршку.

Вађење врућег Кестенбурга из ватре

У случају када, на све ово, „уредница Кестенбурга“ јесте запослена у државној, односно градској управи, те у сред кампање из Јужне Кореје шаље свој лик и саопштење насловљено изборним слоганом СНСД (Под заставом Српске), никако до главе не долази да медијски трач-мајстори и политички контра-спинери; нијесу изнашли да су сав овај циркус „Особе А, В и Д“ намјерно и по директиви исценирале, како се уживо у програм РТРС не би чули звиждуци народном трибуну Таминџији, или да се неки Херцеговац крвав испод коже попне на бину и уђе у кадар, па подере књижицу са уписаним ратним стажом?

При том је занимљив детаљ како баш Ћетаљ истрајава у наглашавању тога да (врло симптоматичан избор ријечи) нијесу добили „никакав позив одозго“. Опет игра детекције. Одакле одозго? Од Комшића или Џаферовића?

Са друге стране, уколико је истина оно што је објавила АТВ, а пренио РТРС, у свакој земљи окружења (чак и Бесловесној Србији, јер СНС Александра Вучића то огрешење о странку никад не би опростио) фестивал би изгубио спонзорство предсједнице. За Колинду, којој би тражили да се са бине скине натпис о Вуковару (гдје су битку изгубили), усудио бих се да гарантујем.

А у Мостар туристички?

Ако су им дали по хиљадарку да направе родољубиву приредбу, све да су домаћини тражили да се попну на сто и играју, морали су то урадити. То им је посао. Није ваљда да мисле како могу уваљати шанерисану причу да је „Особама А, В и Д“, више стало до Митровданских јунака, од самих Невесињаца који су у наштампаној церади видјели готово па мошти?

Прије бих помислио да је овако било дугорочно згодније по силазак у ОХР-ова два града без избора, да се одради још која тезгица и звизне селфи са мостом као подеснијом сценографијом на тај дан. Незгодно је и код источних и код западних Мостараца доћи, пошто сте славили битку у којој су они изгинули поражени. Овако си заслужни граћанин у кафани, док се не докопаш Београда па зацвркућеш да ти је Српска „други завичај“.

А што не први? Ја Пирот не дијелим од Костајнице.

У САД би им узели посао и избацили их из синдиката. Па ти доказуј да нијеси хтио „никог да увредиш„. Творац некада планетарно познатог хита Гангам стајл, рецимо, морао се јавно извинити и одрећи се својих дјела из метал фазе, када је позивао на протјеривање америчких окупатора из (опет те) Јужне Кореје. Иначе ништа наступ на историјском крунисању Обаме Предсједничког Працрнца.

Недодирљиви Селебритићи (и Невладинићи)

Но, код нас вам је, ако сте било какав селебритић, па још из Београда, све допуштено. Зато онај који је одбио пренос прославе (од)бранитеља од Митровданских офанзива, пазите сад, увелико планира директан пренос отварања свог фестивала. И то баш на РТРС!

Нарочито вам је код нас у Српској појединац недодирљив у медијима и код политичке елите, ако је био познат још у СФРЈ. Кад су они навлачили кожицу на Врући кај. Умјетник је код нас славан и добар, искључиво ако није одавде.

Дозвољено је да буде из Српске поријеклом (као Небојша Глоговац), али нипошто да живи у њој као Коља Пејаковић. А и њему се гледа кроз прсте, јер је на шоубизнисном Дедињу хиротонисан кроз Халила који први залила. Смијешни, ако већ не и глупи Босанац.

Међу нашим глумцима се неће наћи ни један да јавно каже како су Сергеј Трифуновић, Бранка Катић, Драган Мићановић (допуните списак) тешке конформистичке самозаљубљене сплачине од хуманоида. Нити ће одбити да са њима раде. Полетиће! Платиће! И то ако треба.

Умјетнички дојам дезертерства

Дакле, пошто је Бања Лука остала на нивоу једне примитивне касабице погодне за тезгарење, а Београд све чини да је остави у тој улози, која год селебрити шуша дође у наш котар, приређује јој се Вече богова. Наши глумци не могу водити ни квиз на РТРС, а браћа Трифуновићи могу до миле воље носити мајице Јована Дивјака и цијепати српске заставе. Опет ће их звати да дођу и добију хонорар. Медији се ломити, ко ће први да их интервјуише.

Ни овима са друге стране није смрдљива „она сељачина“ и „дикаторски шовиниста“ Додик, па су паре геноцидне творевине радо узели и Горан Марковић (700.000 КМ) и Срђан Драгојевић (1.500.000 КМ). Уз све то се за хонорар огребао и Емир Хаџихафизбеговић, који је за свој минули србомрзачки рад био награђен чак и позивом да буде жири Фестивала Петар Кочић у Бањој Луци. Што најбоље говори колико у културном смислу СНСД дјелује као „Чувар Српске“.

И Кустурица плати Мирјану Карановић, није да не плати.

Узроци зашто су српско писмо, национална обиљежја, а посебно војска и њени хероји први уступци на списку, при покушају да неки српски умјетник постане „регионална звијезда“, пребројни су и презамршени. Чак и за овако дугу колумну.

Нијесам глумац, писац сам

Пишем је, умјесто да се наспавам пред далек пут. Пишем, јер ме живо заболе коме ћу се још додатно замјерити. Поготово од ових што их зову на масне тезге, а плату примају из буџета.

Пишем, јер ми је доста више и властодржаца и новинара режимских медија, који користе латиницу „мени из ината“, одушевљавају се криптоусташама у слободно вријеме и изигравају објективне космополитске хероје на друштвеним мрежама. Доста је и свештеника СПЦ, који се оглашавају кад Ник Вујичић напусти њихову парохију и покровитељство Проинтера.

Пишем и јер ми је пун (не путни) куфер свих оних „опозиционара“ на власти у Сарајстану, који презиру папке и издајнике. „Истраживачких новинара“ који прогоне дезертере у политичком и јавном животу; а пробушиће себи кољено да се сликају са Жељком Самарџићем (први, јер је Херцеговац), Здравком Чолићем, Ненадом Јанковићем, Милићем Вукашиновићем… (такође допуните списак).

Пишем јер сам слободан и усправан човјек. Пишем да бих јавно рекао да су сви набројани обичне дезертерчине. Изметине издајничке. У Српску не би, да образа имају, смјели ногом крочити док се не поспу пепелом и обећају да ће бесплатно наступати на свим прославама овог типа, док не одслуже војсци дупло свој кукавичлук и издајство рода и завичаја.

Пишем, да неко неупућен не би стварно повјеровао да је постојао било какав „уметнички“ разлог да сви заједно овако обрукате оно што је, сигуран сам не само мени, најсветије!



36 КОМЕНТАРА

  1. Ово ти ја Дане потпусујем све на крају, доста игре у тексту, али си на крају поентирао тројком са десет метара, тачка.

  2. Ово је јаче од мене, извини Симо, али близу си да ти реп на гузици израсте,све са оним трокутом на крају, да ти рогови израсту на глави, а да у шапи држиш онај трозубац.

    Значи, теби би више одговарало да је данас 06. 06. 666-те, тачка.

    1. Шта ти је?
      Да није опет оно?

      Човјече, само сам подсјетио да је данас један од најзначајнијих дана у српској историји и да се догађај десио једанаестог дана у једанаестом мјесецу у једнаест часова.

      Јел’ти сад јасно зашто ови бројеви?

  3. Данијел Симић је у емотивном тексту био оштар, понијело га, ерупција гњева, озлојеђености свим тим процесима, све присутнијим аутошовинизмом, подилажењу којекаквим дрипцима помијешано са позитивним набојем према Српској.
    Више је оплео по лицемјерима који селективно бирају које ће дезертере прозивати, а које миловати.

    Што се тиче особа В и Д, они су добили велику пажњу медија, посебно су „активни“ антисрпски портали, који сву ту причу на свој начин проституишу.
    Зато није лоше послушати старе латине, „Audiautur et altera pars“ (нека се чује и друга страна“). А „друга страна“, сами глумци, демантују да је тако било и да им не би на памет пало да траже уклањање транспарента.

    Сам догађај је исполитизован, има ту и локалних нетрпељивости, ту не знам ко је исправан а ко има покварене намјере, не познајем те људе, нагињање једној или другој политичкој опцији ми не значи ништа, битно је колико су ти људи честити, имаћу увијек симпатија према мојим саборцима из ВРС, до момента наравно када се слижу са онима који опогањују и олајавају Српску, и наравно да ми је увијек на првом мјесту ова наша Српска.

    Имамо ми данас и тих београдских, или „београђаских“ како сами воле рећи, глумаца који Српску у широком луку заобилазе, зато трче у федерално Сарајево како би се шлихтали тамошњој јавности и казали коју угодну уху сарајевске махале.
    А особе В и Д су се радо одазвали позиву и у Невесиње и у Србиње, у ову нашу Српску, самим тим заслужују „право на одбрану“, а могуће су овдје увучњни у неке локалне игре.
    Зато и није лоше видјети колико има истине у свему ономе што су пренијели антисрпски медији, хоће ти слагати.
    Данијелу похвале на одличном тексту.

  4. Дакле , ствари би по свој прилици стајале ‘вако :
    Нашла се на улици три дрипца. Два глумца и режисер. Онда они навалише да праве приредбу , ‘нако , по свом нахођењу и без да су се са „нетким“ договорили. Тај „нетко“ одријеши кесу и даде , преко својих скутоноша , дрипцима по ‘иљадарку
    А дрипци ко дрипци. Додатно се продаше „неком о’зго“ ко им је , по свему судећи , или мио или им је и он тутнуо по ‘иљадарку. Или можда и више? Нису диверзије и диверзанти јефтини.
    А шта се иза свега крије , ђаво би га знао?
    Или је стварно диверзија?
    Или је жртвовање „samozatajnog“ (пишем рјеч у онако како се пише на језику из кога долази) јарца?
    Можда овце?
    У сваком случају ради се о папкару.
    Или је „Славуј“ са својом екипом уср’о мотку па га пре’ебаше дрипци и они „о’зго“?
    Заказао стари кадар а стигла вунена времена.
    Одговора још нема а да ли ће га бити још се не зна.
    Неки причају да би кривац за све могао бити Чича?
    Кажу , усталасала се Мањача.
    Слагао их „нетко“ да су му други и да није имао никог прије њих него , оног , првог и доживотног.
    Тај „нетков“ је покушао прескочити љествицу ал’ претегла главуша а помало трбушина и стражњица.
    Чека се „интегрална“ интервенција да на залетној стази изгради рампу која ће бити читавих десет сантиметара испод љествице.
    Чека се и прорачун „про-сфинктера“ да израчуна потребну брзину у односу на дужину залетне стазе као и на висину препреке.
    При том ће узети у обзир све потребне параметре.
    Како „ружу вјетрова“ тако и остале „руже“ и „буже“ а првенствено „ружу ‘рваЦку“.
    Све се овдје пита ова посљедња.

  5. Зове ме жена у петак ујутро и додаје ми мобилни. Каже да ме зове Миле.
    Који му је сад, зна да сам на одмору, упитах се.
    Вели мени Миле да му напишем говор док он дође до Невесиња па да му пошаљем. Каже да ја то знам добро написати.

    Није да ми није била драга похвала, али у једном моменту ми сину у глави.
    Миле, де још једом размисли о томе да ли требаш ићи, рекох му.
    Зашто да не идем, упита Миле.

    Па јеси ли видиокако су дочекали Чову на Купресу.
    Теби је исто припремљено. Имао си генералну пробу са оним професором.

    Миле с езамисли на тренутак и упита ко то орагнизује. Вукан, Аган и Осман, рекох му.

    Онда нећу ићи, фала Симо.

    Тако је било…

  6. Господине Симићу погледајте фотографије са свечане сједнице Скупштине општине Невесиње на којој је додијељена спорна Повеља и реците колико на истој има људи који нису истакнути активисти владајућих партија (осим опозиционих одборника). Колико је бораца било на тргу приликом полагања свијећа?
    Живи били и свако добро.

    1. Заиста не могу коментаристи нешто гдје нисам био присутан, нити знам какав је био протокол нити да ли је сједница у хали била у исто вријеме када и скуп на тргу.

      Оно што знам је да је један частан борац, очито револтиран (не бих улазио у разлоге револта) нахушкан од стране Вукановића да испара чланску картицу БОРС-а.

      Како баш да је поцијепа пред Вукановићем и камерама БН-а?

      https://www.youtube.com/watch?v=FiQV60FMefg

      1. Ни на тргу ни у Скупштини НЕМА бораца. То су чињенице. Питајте било кога из Невесиња. Полагање свијећа је било прије скупштине, а академија на крају. Догађаји се нису временски преклапају. Јели Вукан наговорио и командира ПС да поднесе оставку? Невесињци су бојкотовали све догађаје, а ко је у праву око мушеме не знам. Знам да се та мушема мало „чудне“ боје појавила први пут. Био је и прије натпис на бини, али на њему су били стихови и био је у бојама српске заставе.

      2. Морам признати да, упркос много информација, не могу повезати шта се заиста догодило.

        Био бих ти веома захвалан да хронолошки кажеш шта се тачно догађало.

      3. Митровдан је дан општине Невесиње и Слава БОРСа. 1. новембра Скупштина општине доноси одлуку о додели Повеље Таминџији, не дозвољава се обраћам предсједника БОРСа Шиповца. После тога Регионални одбор БОРСа изузев Невесиња саопштава да ће само доћи да положе цвијеће и напустити Невесиње. 7.11. навече пријем за породице погинулих и додела одликовања. 8.11. помен у цркви, затим полагање свијећа на споменик на тргу присуствују све званице (министри, БОРС, начелници, посланици, ратни команданти) број грађана веома мали, нешто старијих и средњошколци. После тога Сједница скупштине и додела Повеље Таминџији, присуствују одборници, актив жена СНСД и активисти те странке доведени да аплаудирају. Опозиција негодује, постоје снимци. Спорна академија је одржана након скупштине, ко је у праву око мушеме стварно не знам. Током дана је командир ПС, добар ратник, поднио оставку. Сви проблеми су почели наређењем Таминџије да му се дијели Повеља (једини он је могао донијети ту одлуку, начелник нема капацитет за то). Овај спор са глумцима је по мени само скретање пажње.

      4. Колико сам схватио БОРС Невесиње је тражио да без њиховог допуштења општина не може дати повељу коме хоће.

        Мислим да је проблем што Дан општине Невесиње пада на исти дан када и слава БОРС-а, па људи бркају неке ствари.

        Када БОРС даје нека признања не би требало да се у то петља општина.
        Када општина даје нека признања не би требао да се петља БОРС.

        Овдје је локални БОРС злоупотријебљен у политичке сврхе.
        По мени је упитан легитимитет сваког локалног БОРС-а, с обзиром на начин како се она бирају. Одборници у сваком случају имају јачи легитимитет.

  7. Dobra ti ova Sinara. Sam pitas i sam odgovaras. Aferim za izum. Udbaski metodi i dalje pale. Da se Vlasi ne dosjete. Vidim i da si avanzov’o. Od obicne „tackice“ (pi…ce) do neobicne „zvezdice“. Kru’ te ‘ebo. Ode nam Simara u partizane. Zvjezdica k’o kuca.
    KAKO TE NIJE SRAMOTA

  8. Зашто је „stijeg“ … морао бити уклоњен?
    Можда баш због тога што је „stijeg“ а не „ратна застава“?
    Зашто је и „амблем“ морао бити уклоњен?
    Можда због тога што личи на „лого“ неке фирме?
    На „лого-амблему“ се користе два писма па не можемо са сигурношћу рећи да ли је оно у средини писано ћирилицом „РС“ или , можда , latinicom „PC“.
    Онда се човјек пита , ако је писано латиницом , да није то скраћеница од „Pro-inter Company“?
    Нисмо се борили под овим амблемима. Борили смо се под грбом , заставом и химном Републике Српске
    Зар је Дан(и)јел заборавио да погледа шта му се налази на лијевом рамену и на беретки , на фотографији са заклетве?
    То , што се власт мора рекламирати у свакој прилици је њихов проблем а наш проблем је то што су примитивци и што немају мјеру у бахатости.
    Борили смо се када нам је химна била „Боже Правде“.
    Сада нам је химна , пардон ,“свечана пјесма“ : „Моја Република“.
    То је за формалне прилике а у неформалним приликама се пјева , „великом баји“ , омиљена : „Ово је моја кућа“.
    Можда ће ускоро и „свечана пјесма“ еволуирати па ће се пјевати ова :

    ЛИЈЕПА БАЈИНА

    Лијепа „Моја република“ , ој прћијо моја мила,
    „ује“ Пеје дједовино , да би вазда моја била.

    Мио ми је сваки евро , мила ми је свака марка;
    свако моје србовање , баш је увјек било варка.

    Теци крушко , шљиво теци , нит‘ ти дрења снагу губи,
    цјелом свијету мораш рећи , да свој народ „баја“ љу-уби.

    Док ми банка паре крије , док ми воћњак бура вије;
    док зликовце своје кријем , док ми црно срце бије.

    А када еволуира у потпуности , пјеватиће се „лијепа њина“ „лијепе њине“ у сред Бајине Јаруге.
    Можда је отпјева и сам P. M. Thompson?

    1. А,шта то смета пјесми „Република Српска“?Није спорна „Боже правде“ али и ова није Додикова,како ти то мислиш,већ свију нас из Републике Српске.Биће да теби одговара само оно што ти мислиш и ништа друго.

      1. Ооооо , када би Ви пажљиво прочитали коментар , све би Вам било јасније.
        Овако?
        Али да помогнем малчице.
        Као што рекох а и Ви сте сами написали , „пјесма „Реп. Српска“ “ је ипак само пјесма , додуше „свечана“ , а „Боже правде“ је химна. Прво се интонује химна а послије се пјева „свечана пјесма“ па онда све остале пјесме.
        И да не дужим.
        Прочитајте поново ако треба и неколико пута па онда размислите о прочитаном а ако Вам и послије тога не буде јасно …

  9. Објаснио све. Нису били спорни грб (амблем) и застава. Спорна је била мушема (види на слици уз текст) са рекламом некаквог одбора и у боји коју користи владајућа партија. Грб и застава су били на проби. Иначе до сада, па и вече уочи Митровдана на бини је био натпис „Знаш ли ово мјесто славно, знаш ли брате Невесиње равно – митровданске битке 1992. и 1994“ у бојама српске заставе.

    1. Хвала.

      Сад ми је још јасније.
      Спорна је бордо боја мушеме на којој бијелим словима пише “МИТРОВДАНСКЕ БИТКЕ 1992. И 1994. ГОДИНЕ НА НЕВЕСИЊСКОМ РАТИШТУ“.

      А нико с еније сјетио да протестује због црвених столица у хали.

      То значи да се тражила длака у јајету само да се направи инцидент.

      Хвала пријатељу на информацијама.

      Емотивно сам везан за Невесиње јер је на првим вишестраначким изборима 1990.године мој СПО ту побиједио, али видим да комуњаре из СДС-а и сада муте воду.

  10. Не одговара С.П.О. сам себи. Човјек је питао ја му одговорио, онолико колико знам, а знам доста о стању у некад јуначком Невесињу. Звјездица нема никакво значење, глупо ми да измишљам неко кодно име. Доста ми је било деведесетих Соколова, Тигрова и сл.

    1. Како само слинић пати што он није позван, јер он би њима „реко“ све ово што пискара и што га тишти. Није више довољно бити ни татин син да се увалиш у ТВ студио и паламудиш о „држави шумској“, нашим светим „националним интересима“, гуслама и ћирилици. Да нисмо ваљали балване и бавили се етничким чишћењем у слободно време сада би мр слинич био еуропљанин и интелектуалац, а не шуфтина што може препишати „државу“ после једног пива. Јебига, шта је, ту је. Но пассаран.

  11. “Pozivam sve iskrene,časne i poštene borce da u znak protesta zbog ponižavajućeg i podaničkog odnosa vlasti prema boračkoj populaci, organizujemo jedan dan u BL za javno uništavanje boračkih knjižica.POŽURIMO VEĆ SUTRA MOŽE BITI KASNO.Javite mi se“

    Због поданичког односа власти према борачкој популацији???

    Аган дефинитивно пуко.
    Ни реченицу није у стању правилно написати.

    https://www.nezavisne.com/novosti/bih/Mektic-pozvao-borce-da-javno-uniste-boracke-knjizice/568660

    1. Nije puko…Nikad nije ni bio u vinklu
      jebemtikrua… dje spadosmo…
      Sta smo mi Bogu zgrijesili kad su nam politicari Mektic, Spiric, Stevandic, Cavic, Majkicka..

      Ponekad pomislim da bi nam turci manje zla nanijeli nego ovi nasi

  12. Не познајем аутора, случајно сам налетео на чланак на порталу србијаданас.нет. Хтео сам само да кажем, свака част за текст човече, од сад пратим и ваш портал. Поздрав и свако добро

  13. А када сам ја пријенеколико година веома аргумеетовано бесједио да БОРС треба укинути, да нам не треба нови СУБНОР који ће само уностити завадуу народ, попљували сте сваку моју ријеч.

    Партизанија је бишу државу прогурала кроз гузицу, и овој се не спрема ништа боље.

    Још једноч, рашћерати партизанију, ногу у гузицу и мотику у руке и марш!

    Бранили свој праг, а сад хоће да им то неко плати…

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *