Бања Лука: Старчевица добила пластични кружни ток

На раскрници у Улици Мајке Југовића у Бањој Луци никао је монтажно – пластични кружни ток, који ће, уколико се покаже као добро рјешење, осванути и на другим бањалучким раскрсницама. Умјесто трајних кружних токова који, како се наводи, коштају милионе марака у градској администрацији су се одлучили за јефтиније рјешење. Цијена кружног тока, који је […]

понедељак, август 19, 2013 / 08:52

На раскрници у Улици Мајке Југовића у Бањој Луци никао је монтажно – пластични кружни ток, који ће, уколико се покаже као добро рјешење, осванути и на другим бањалучким раскрсницама.

Умјесто трајних кружних токова који, како се наводи, коштају милионе марака у градској администрацији су се одлучили за јефтиније рјешење.

Цијена кружног тока, који је јуче постављен, је 29.000 марака.



0 КОМЕНТАРА

  1. Да, да… док је Миле правио кружне токове коштали су милионе, сад ваљају и пластични.

    Али, ако је ово на слици 29 хиљада???? :P:D
    Ђуро Чекић, тражи 20 да сагради кућу за шесторо дјеце…па упоредите.

  2. 1. Ja sam tek juče popodne prošao i oduševio se kružnim tokom. Treba ih stavljati na sve i jednu raskrsnicu.
    Manje se čeka, manje se troši goriva, saobraćajne nesreće se svode na minimum a dugoročno je dosta jeftinije od semoafora.

    2. Jedan takav kao što su dvojica komentatora prije mene mije slao slično na fejsu i pošto ti retardi mogu da seru bez da provjere informacije uzeo sam i proguglao i evo šta sam našao:
    Ovakvi kružni tokovi bez znakova, radova, postavljanja i uredjivanja koštaju od 5000 do 15 000 eura. To je cijena bez poreza i PDV-a.

    Slučajno sam naiđao i na cijene ovih betonskih i recimo ovaj kao što je naš kod gimnazije u Essex-u je plaćen 2. miliona dolara.

    Pa vi klošari što niste ni kućicu za pse nikad napravili guglajte i nadjite koliko su gradovi u ragionu i svijetu potrošili na ovakve projekte uljepšavanja grada.
    Meni je samo bitno da nije zakon prekršen i da ide u prilog gradu. a iznerviraju me retardirane sitne duše!

  3. @squallp

    da, u pravu si, nisam upratio ove pacijente koji porede kruzni tok sa kucom Djuri Cekicu.

    Porediti te stvari je kao porediti kruske i jabuke.

    Mislim da 29000 KM nije velika cijena. Treba imati u vidu da su radovi izvedeni u nedelju, 20-ak radnika x 11 prekovremenih sati, a nedeljom se radi da se izbjegnu guzve, i to je cijena manjeg blokiranja sabracaja i gubljenja nerava.

  4. 1. Ja sam tek juče popodne prošao i oduševio se kružnim tokom. Treba ih stavljati na sve i jednu raskrsnicu.
    Manje se čeka, manje se troši goriva, saobraćajne nesreće se svode na minimum a dugoročno je dosta jeftinije od semoafora.

    2. Jedan takav kao što su dvojica komentatora prije mene mije slao slično na fejsu i pošto ti retardi mogu da seru bez da provjere informacije uzeo sam i proguglao i evo šta sam našao:
    Ovakvi kružni tokovi bez znakova, radova, postavljanja i uredjivanja koštaju od 5000 do 15 000 eura. To je cijena bez poreza i PDV-a.

    Slučajno sam naiđao i na cijene ovih betonskih i recimo ovaj kao što je naš kod gimnazije u Essex-u je plaćen 2. miliona dolara.

    Pa vi klošari što niste ni kućicu za pse nikad napravili guglajte i nadjite koliko su gradovi u ragionu i svijetu potrošili na ovakve projekte uljepšavanja grada.
    Meni je samo bitno da nije zakon prekršen i da ide u prilog gradu. a iznerviraju me retardirane sitne duše!

  5. Evo ih naslednici majmuna koji su i banu Lazareviću zamjerali što gradi škole i puteve!
    Isti ste takvi, ko vas rodi jadna mu majka.

    Podržavam u potpunosti gradnju ovakvih projekata a ova cijena je sitnica za takve stvari, jeftinije je i od semafora.

    Joj pogotovo je prejak ovaj što poredi projekat uredjenja grada sa ovim Čekom koji provocira grad i nas da bi napravio kuću?!
    A isti njegov rodjak po gradu nosa majice SNSD-a i malo malo prijeti da će štrajkovati gladju ako mu ne nadju posao!

  6. sasa75, 19.08.2013. 12:08:45
    Pa vi klošari što niste ni kućicu za pse nikad napravili guglajte i nadjite
    @squallp

    da, u pravu si, nisam upratio ove pacijente koji porede kruzni tok sa kucom Djuri Cekicu.
    ——————

    Јебо вам клошар и пацијент маму у уста!
    „Клошар“ је направио, и кућу и троје дјеце и државу и искрварио за ово срање у којем ти уживаш, а одрастао у много већем центру од овог сељаклука од града.

    Само се клошарима и могу продавати оваква м…под бубреге.

  7. milenkojaric, 19.08.2013. 12:39:31 [88113]
    Evo ih naslednici majmuna koji su i banu Lazareviću zamjerali što gradi škole i puteve!
    Isti ste takvi, ko vas rodi jadna mu majka.
    ——————————-
    То што је направио бан Лазаревић и јесте једина и трајна вриједност у Б Луци. А видимо како се цијени та вриједност.
    Велелпни бански двор у срцу града годинама личи на ругло, и рујину.
    Није се имало пара јел’? Или мајмуни можда сједе негдје на другој страни!?

  8. Mislim da bismo mi zarez komentatori koji nismo članovi vladajuće stranke zarez trebali biti obazriviji prema komentatorima koji jesu članovi vladajuće stranke. Oni imaju višeslojne informacije. Na primjer:

    sasa75, 19.08.2013. 12:08:45 [88104]

    Nije kruzni tok samo ono sto se na povrsini vidi.

    Dakle, ko zna šta je urađeno ispod zemlje na mjestu novog kružnog toka. Možda stanica podzemne željeznice?
    Bilo kako bilo, prvo je napravljen semafor na mjestu na kojem nije bio potreban, a sad kružni tok na tom istom mjestu.

    ***

    A zanimljivo da se i „skvalp“ ponovo pojavio. Koliko ih je sad tačno aktivno? „milenkojaric“, „sasa75“, „herctrol“, „ana_uric“, „filipvito“… bilo bi lijepo saznati koji od njih dijele IP adrese.

  9. Hronicni nedostatak vijesti tokom godisnjih odmora:

    Kruzni tok od 29.000 KM.

    Da ima previse razloga da vlast ovo hvali… nema. Dobro rjesenje, za male pare olaksati probleme gradjana, ali ima u gradu dosta mjesta gdje treba uloziti truda i ponuditi dobra rjesenja.

    Veci problem je sto opozicija i „nezavisni intelektualci“ uporno pokusavaju sve kritikovati, pa cak i neka rjesenja koja su dobra, prakticna i svrsishodna.

    Te kako je plasticni, te gdje su pare kod ovih skupljih, te mogla se nekom kuca napraviti umjesto ovoga…

    Smijurija ziva!

  10. Prošao sam dosad tri puta kroz „kružni tok“, biciklom, vrijeme je za utisak.

    Solidan promašaj.

    Prvo što je semafor bio glupost, a sad je od dvije trake napravljena jedna, guši se saobraćaj na pravcu da bi se moglo skretati do Centruma/Merkatora iz suprotnih smjerova, što i nije bila neka nemoguća misija.

    Takođe, budalaština je bila pogrešna horizontalna signalizacija na tom mjestu (puna linija), a najveću štetu će pretrpiti policijski pauk kojeg sam nebrojeno puta vidio kako prelazi preko te iste pune linije od Centruma prema Merkatoru… sad će momci u plavom malo morati da „šveraju“.

  11. Joj bojane bojane. Pitaj nekog tu iz komšiluka šta misli. Ljudi dva dana po fejsu šeruju oduševljenja i mišljenje da treba nastaviti sa ovakvom praksom.

    Najbitnija stvar koja je rješena je da je ovim onemogućeno divljanje motorima i autima koje su naši nesavjesni sugradjani radili svakodnevno i nesavjesni prelazak preko pune linije na tom pravcu.

    Pitaj kako je bilo stanarima zgrade iznad centruma da iz pravca banjalučkog polja i starčevice dodju do svojih stanova, morali su ići do centra da naidju na prvu raskrsnicu gdje mogu da urade polukružno.

    Takodje slična priča za ljude koji su iz pravca grada išli u Merkator.

    Dzaba tebi što se ti upinješ da obezvrjediš sve što je dobro uradjeno u gradu. Ljudi vide i poštuju to i to je i tebi evidentno samo ti huja i tvoj interes nedaju da priznaš.

  12. „Milenko“, glup si i nepismen.

    Prva stvar, to je i moj komšiluk jer živim 500 metara odatle, i isto kao stanari zgrade u kojoj je Centrum biram kuda ću ići kući ukoliko idem sa Banjalučkog polja. S tim u vezi, pazim kad ću se uputiti na raskrsnicu kod sata, mnogo rjeđe nego na semafor kod „Škorpiona“.

    Oduševljenje mogu da dijele samo moroni poput tebe po službenoj dužnosti.

    A u blok zgrada iza Merkatora se može doći i sa druge strane, i to znatno ugodnije.

    Sa ovim kružnim tokom je stvoreno usko grlo a, uostalom, vrijeme će to pokazati, s obzirom na frekvenciju saobraćaja i pravce.

    I na kraju, koliko god da je besmislen bio „Merkator semafor“, isti je iznikao i plaćen novcem građana. Sad vidimo koliko se isplatio.

  13. rekao sam da neću fašistima replicirati ali ću ovaj put napraviti izuzetak

    dakle, korisniče squalp

    moja je teza da je banja luka postala teška selendra, dolaskom fašističkih umobolnika i bande sa proplanaka šire krajiške regije. da bi to zaključio, podrazumijeva se da znaš kakve su društvene relacije bile prije 23 godine i ranije.

    pri tome, predlažem ti da izučiš stanje budžeta navodnog grada banja luke.

    očito si ti taj koji smatra da je banja luka centar svemira, nešto kao washington dc, vidiš kako su stvari relativne.

    a kako vidim da se dodatno trzaš na prozivanje fašista iz SNSD, zajedno sa vrhovnim šefom ovaca, lopova, mesara, kamiondžija, švercera i marginalaca Miloradom Dodikom, vrijeme je pred nama, pa ćemo vidjeti kako će to sve završiti.

  14. O tome koliko je rjesenje funkcionalno ili ne moze se raspravljati. Pogotovo ce biti zanimljivo koliko dugo moze da traje kruzni tok iz „Turbo Limač“ prodavnice. A cijena od 29.000 je samo II dio iznosa. Na njega treba dodati i troskove nedavno postavljenog semafora pa onda vidjeti koliko su „strucne sluzbe“ napravile „jeftino“ rjesenje.

  15. @Bojan5150

    Ma daj šta pričaš gluposti, kuda možeš do zgrade merkatora ugodnije doći lažove jedan. Kroz ciganluk onaj i onu oštru raskrsnicu jel? Ili kroz one silne parkinge i gužve sa druge strane ako ide do zgrade u kojoj je merkator. Ti si izgleda ovdje plaćen da pričaš samo gluposti.

    Svaki dan idem tom raskrsnicom i tvrdim da je preko 90% gradjana tu svaki dam prelazilo preko pune linije kad skreće za obe te zgrade!
    Sad ne skreću, nema brze vožnje i divljanja kao do sada a može si i od zgrade merkatora doći do zgrade gdje centrum bez da se ide 2 kilometra pa da se polukružno okreće!

    Čitam ti postove i ne vjerujem kako imaš obraza lagati ovdje svaki dan.

  16. @inspektor
    Banja Luka nije postala nego „ostala“ teška selendra ako za nju tako misliš.

    Da te samo podsjetim da je prije 13 godina:

    – na mjestu trga Kranije bilo blato čim padne kiša a danas je to uredjen trg, recimo nije po mom ukusu ali je ipak uredjen.
    – bilo je normalno da se dva puta godišnje izlije crkvena i da se ne može proći pješke a ni autom nekada kroz centar kod ekvator zgrade. Već smo recimo i zaboravili da se to ikada dešavalo.
    – nije bilo gdje baciti otpatke u gradu. morao sam držati pakovanje od sladoleda u dzepu dok ne naidjem na kontejner.

    – ulice su bile pune odpadaka a zelenilo se skoro pa nije uredjivalo.

    – nije bilo struje, vode, kanalizacije, asfalta ni rasvjete za ogroman broj ljudi koji se doselio u banja luku, mahom izbjeglica. a da nas je to skoro u potpunosti rješeno.

    – drvoredi u banja luci su podigli pola ulica i nije se moglo voziti normalno ni auto ni bicikl a da ne pričam o pješačkim prelazima koji su više ličili na poligon za vojne vježbe. Danas su skoro sve ulice sanirane. Stari drvoredi zamjenjeno novim koji će uljepšavati grad i narednih 100 godina.

    – zapadni tranzit i ulaz u banja luku je bio kao i ulaz u derventu. danas je to skoro kao auto put sa kdva kružna toka za koja mi mnogi stranci potvrdjuju da su proljepšali grad.

    – Grad nam hvale na sve strane po čistoći i urednosti

    Tužno je to što si ti i slični tebi plaćeni da seru a zaboravljaju sve ovo ili ste zaboravili kako je bilo prije tih nekih 13 godina pa vam je sve malo. Jedini cilj vam je da vaša guzica pokuša da profitira.

  17. „aras“, govno jedno SNSD-ovsko, vrijeme će pokazati opravdanost ove smijurije od kružnog toka (i posebno nj. cijene) s obzirom na frekvenciju i pravce saobraćaja, pa ćemo vidjeti šta ćeš pričati kad ga maknu. Ovaj oblik kružnog toka na tom mjestu, sa jednom trakom je greška, a za veći (dvije trake) mjesta, makar trenutno, nema.

    I ne znam šta se upireš tako, kad je ovo probno/privremeno rješenje, sve i da hoće, ovakav ostati neće.

    O kojih ti 90% građana govoriš? Kojih je to 90% građana, odakle, sa potrebom da od Centruma pređu do Merkatora, automobilom? A već sam rekao da je tu bila pogrešna horizontalna signalizacija koju su iscrtali tvoji magarci, isti oni koji su napravili nepotreban semafor.

    Isto tako, juče i danas sam gledao kako vozila stoje u kružnom toku – u pokušaju skretanja za Centrum – jer drugi samo prolaze pravcem. Sad još izdajte brošure sa zlatnim povezom i cijenom štampe od 300 KM, da se i tu malo pokrijete.

    ***

    „skvalp“, ti si još veće govno od „arasa“.

    Pričaš o zelenilu, a SNSD je skršio zelenila u Banjaluci koliko niko nikad neće moći skršiti.

    Drvoredi se održavaju „vrhunski“, pa se sasvim slučajno srušilo ono drvo kod glavne Pošte… A ono iza nje, što se malo naslonilo na Muzej, eto. Bilo je i jedno jogunasto pored njega koje nije htjelo samo da se sruši, pa ga radnici malo okresaše i nikom ništa.

    Ceste su iste kakve su uvijek bile, loše, i nakon ovog proljetnog „krpljenja“ i dalje mi otpada vilica kad na biciklu sa Starčevice stignem u Centar i vratim se.

    Trg Krajine je jedna od većih prevara, tri puta preplaćen, estetski unakažen, lift van funkcije, a paljeni jablanički granit se nakon par godina klima jednako kao one ploče koje su stajale preko 20 godina.

    ***

    I, za kraj, s obzirom da „aras“ meni reče da lažem, još jednom poziv za SNSD ekipu („aras“, „skvalp“, „herctrol“, „kajzer“,“ana_uric“, „filipvito“…), koja pokušava da se predstavi neutralna grupa savjesnih građana: govna jedna, predstavite se imenom i prezimenom, da vidimo ko ste, otkad ste članovi stranke, ko vas je zaposlio.

    Ja nemam šta da lažem, Bojan Vlajić (a nisam konobar), rođen u Banjaluci u kojoj živim čitav život, fakultetski obrazovan (i više), iz porodice u kojoj je nezaposlenost 75%, član nijedne stranke. Pišem samo ono što vidim i što mislim. Ako nekoga nešto dodatno zanima:
    http://bojan5150.wordpress.com/
    http://apsurdsrpski.blogspot.com/

    Pa da vidimo ko ste vi, da li ste ljudi ili miševi.

  18. А еве га и мали БУНДАЛО би да се побије:)))

    Па парипу блентави, ти бар имаш млађахну и крхку породицу! Само им још треба отац који ће се вуцати по затворима или инвалид кога ће морати издржавати умјесто да се ти бринеш за њих.

  19. Bojan5150
    I ne znam šta se upireš tako, kad je ovo probno/privremeno rješenje, sve i da hoće, ovakav ostati neće.

    Тако ће и бити!
    Ову „просторију 3х3“ довежене земље са три зелена жбуна,а плаћену 29 хиљада, могу 3 човјека са двије лопате и крампом очас потрпати у омањи камион и одвести на депонију.
    Са 29 хиљада добар домаћин стави под кров солидну кућу, са све гаражом, спратом и поткровљем.

    Или је ово можда игранка да се намири Ђуро Чекић.

  20. Realno ljudi su napravili najjeftiniji kružni tok u regionu. Za 29 000 nije moguće napraviti ništa slično. Pokušajte pronaći na internetu da je neko to uspio. Sve cijene su 300 000 KM pa do nekoliko miliona ili recimo u slučaju u Puli 10 miliona KM(42 miliona kuna).

    Sreća u ovom gradu ima mnogo normalnih gradjana koji su oduševljeni ovim potezom i koji vrednuju kada se uradi dobar potez još po ovakvoj cijeni.

    @slavija
    druže ja sam recimo svojim rukama radio kuću i kopao i znam da to nije tako lako kako vi to predstavljate. Vidi se da ništa niste radili u životu.

  21. Evo ja sam bio u Zagrebi 100 puta i nisam naletio na ovo ruglo 🙂 Ali nema veze barem je funkcionalno.

    Jesi provjerio koliko je koštao?

    Evo recimo u Zagrebu na raskrsnici Radničke i Zaharove ulice kružni tok, ništa veći od ovog na starčevici samo betonski, je koštao 5 miliona kuna(oko milion i 400 hiljada KM)

    U Umagu raskršće ulica Joakima Rakovca i Kolodvorske kružni tok sa jednom trakom koštao je 10 miliona kuna(blizu 3 miliona KM) ali to i sa rasvjetom i biciklističkom stazom.

  22. Ovo sve što ljudi pišu su informacije sa interneta i i ja sam nalazio isto.

    Hahahah uspio sam naći! Evo za ovog levata gore „inspektora“ slika koju je pokazao
    http://s14.postimg.org/7ozz4gknl/Dupli_kru_ni_tok_Zavrtnica.jpg

    je u naselju Zavrtnica i spaja tu ulicu sa Heinzelovom a u to je uloženo 20 milijuna kuna(5 miliona KM) drugar!!! ali to su dva kružna toka ovaj mali koji je u prvom planu i onaj malo veći ali se vidi da je veličine ovog na starčevici.

  23. milenkojaric,
    budalo…na starcevici je na vec asfaltiranu saobracajnicu na sred iste postavljena zemljurina, par znakova i kruzna plastika i to je kostalo 29k…

    sliku sam postavio kao primjer da se kruzni tok moze uraditi sa 100tinjak KM troska (farbanje kruga i postavljanje znaka u centar), ali ti si toliko glup pa to ne mozes shvatiti. predlazem ti da se vratis u osnovnu skolu i da ponovis prva cetiri razreda. ako neko smatra da si banja luka moze priustiti velelepne javne objekte, neka pogleda stanje budzeta grada pa neka ponovo razmisli. jbg, morao je neko finansirati sve zloupotrebe u gradskoj vlasti, malverzacije sa zemljom, unistavanje dokumentacije, prikrivanje tragova, a to su bili gradjani.

    zaista je degutantno ovakve stvari crtati idiotima koji su navijeni da ovdje seru jer nemaju druge prilike za to(inace ne upotrebljavam ovakav rijecnik ali izgleda najbolje pogadja takve primitivce).

    onaj drugi idiot je konstatovao da sam musliman. e pa nece tako moci.

  24. „milenko“, u kojem si ti naselju, zar ti nisi Vulićev komšija? Dajte se dogovorite, višestruki korisnici tog naloga.
    😀

    Šalu na stranu, kružni koji je započet kod Gradskog mosta, mislim da će biti pun pogodak – funkcionalno – iako će i on vjerovatno biti preplaćen… ali ovaj, posebno nakon semaforа sa senzorom, je čisti promašaj, plus još 29.000 košta? Daj malo obustavite gluposti, šta tamo ima da košta 29.000? Par kubika zemlje i kanti kreča?

    Dalje, nisu u pitanju ljudi koji žive u zgradi u kojoj su Centrum ili Merkator, nego i oni koji prolaze tuda, npr. na Starčevicu, najveće BL naselje. Razumijem u potpunosti da danas novac za kupovinu stanova (posebno novih, kakvi su u tim zgradama) imaju uglavnom… članovi stranke, koji žele što brže doći do istih, iz svih smjerova, al’ ne pita se samo njih.
    😉

    Rekao sam – ponoviću, vrijeme će pokazati upotrebljivost ovakvog kružnog toka na tom mjestu, ali cijena je čisti pasjaluk, graditeljima na čast.

  25. @Bojan5150
    Roditelji mi žive tu i prolazim svaki dan tom raskrsnicom. Na studentskom igram basket svaki dan.

    To da članovi partije neke samo kupuju stanove nadam se da i sam vidiš da je nevidjena glupost izrečena 🙂

    Od mojih roditelja, njihovih komšija i svi ljudi sa kojima sam pričao slažu se da je to pun pogodak u odnosu na semafor koji je prije stajao.

    Druga stvar mnogo je sigurnije za pješake i automobile a pogotovo što više maloumnici na motorima i u bjesnim autima ne mogu da divljaju tom ulicom što su svakodnevno radili.
    Evo ti prilog ATV-a o tome i izjave gradjana:
    http://www.youtube.com/watch?v=oppGVFoT-cw

    Ne znam kako ćeš ATV povezati sa režimom i tim sranjima ali jedva čekam odgovor na to 🙂

    Štp se tiče cijene, mislim da je više ljudi reklo koje su cijene kružnih tokova i da je ovo najjeftinije uradjen kružni tok u regionu i stvarno kako se možeš toliko poniziti da i tu lupetaš.
    Ne mogu sada opet da nadjem ali neki dan sam na netu našao na ovaj tip kružnih tokova i cijena im je od 5000 eura za one skroz male do 15 000 eura za najveće a to je bez PDV-a carine, montaže, znakova, trotoara, radnika …

  26. Bojan5150, 22.08.2013. 17:51:23 [88390]
    „milenko“, u kojem si ti naselju, zar ti nisi Vulićev komšija? Dajte se dogovorite, višestruki korisnici tog naloga.
    😀
    milenkojaric, 22.08.2013. 23:31:22 [88416]
    @Bojan5150
    Roditelji mi žive tu i prolazim svaki dan tom raskrsnicom. Na studentskom igram basket svaki dan.

    Миленко је одрастао уз козе покојног му комшије Здравка Јурића, зато и јесте „јарић“. 😀

  27. „milenko“ je jedna fascinantna mitska ličnost, naprosto.
    😀

    Iz Nove Varoši stiže na studentski preko ove „raskrsnice“.
    😀

    Isto tako, „milenko“ vidi ono što mi ne vidimo, on vidi plemenite metale u zemlji koja je postavljena, i njemu je cijena sasvim logična.
    😀

    Što se tiče ATV-a: „Postavljanje ovog kružnog toka koštalo je 29.000 KM. Kao isplativo se već pokazalo…“, navodi se u prilogu snimljenom na dan postavljanja kružnog toka. A ja sam mislio da su Chevy Chase i Dragomir Bojanić Gidra smiješni.
    😀

  28. Такозвани Миљенко Јарић је неколико пута овдје већ ухваћен у лажи. Између осталог, слагао је и да му је г-дин Милановић (власник земље на којој је регулационим планом уцртана школа, вртић и спортска игралишта на Старчевици) први комшија:

    „milenkojaric, 07.08.2013. 20:37:41 [86939]
    Za školu i vrtić znam jer je moj prvi komšija jedan od vlasnika zemlje te i neće da je proda gradu nego hoće da pravi zgrade i tu je problem. Još uvjek se vode sporovi oko zemlje jer njih ima 5-6 vlasnika pa rješavaju to.“

    Дебело је слагао и да Милановићи желе да граде зграде. Истина је да им никад нико из града није ни понудио да утврде цијену земљишта. Г-дин Гаврановић је рекао да ће чекати још 30 година док се не оспори Закон о имовини који је наметнуо високи представник, да неће двапут да плаћа исто земљиште. Истина је да град у свом посједу има и земљу чији су власници били породица Рамљак (нико није тражио поврат), али да се то крије и да лагано ничу једна по једна зграда на том земљишту. А неистина је да Милановићи желе да граде зграде. Њихова је земља и исод приватних монтажних кућа, тзв. марлесовки.

  29. Такозвани Тешан Подруговић се на овом порталу појављивао некад под другим ником и са фотографијом Емира Кустурице у аватару. Након што ме испод ауторског текста најгрубље извријеђао (скривен иза лажног ника) и упутио ми озбиљне пријетње, пријавио сам га МУП-у. Инспектор му је покуцао на врата и упозорио га да избаци из употребе и ник и мејл адресу са које се регистровао на портал, што је овај и учинио. Предмет је обрађен и прослијеђен тужилаштву. Како се исти није оглашавао нити наставио са увредама и пријетњама, одлучио сам да заборавим на то, иако сам преко својих извора још прије полиције дошао до идентитета особе. Знам да је у Тужилаштву све стопирано, но нисам злопамтило, и нисам желио да га даље прогоним (иако имам механизме и могућности), јер сам мислио да му је пријава МУП-у била довољно упозорење да се не може на тај начин понашати према мени.

    Но сама чињеница да је то стопирано (али не и застарјело) говори нам о држави, тј. одсуству исте. Даје нам поруку да држава не може (неће) да нас заштити и да требамо да „узмемо правду у своје руке“, како бисмо се заштитили од насилника и психички нестабилних људи, скривених иза тастатуре. Ево, данас испод овог текста видимо да се повратник појављује с пријетњама Будином породици и Бојану Влајићу. Дакле, није кажњен и држава му је поручила да некажњено може да настави с пријетњама употребом силе, што он и чини.

    Исти је охрабрен чињеницом да одвје одрађује за власт, присједа незапосленим људима са факултетским дипломама на муку, док истовремено користи просторије града Бање Луке за свој приватни бизнис. На овом порталу нам се јавно хвали да има дневну зараду 500 КМ. И такав се осјећа позван да дијели лекције људима опљачканим од власти, људима који се боре да прехране дјецу.

    Да ли толерисањем свега држава даје поруку Бојану Влајићу, Буди и мојој маленкости, да требамо лично да се обрачунавамо с људима који пријете нама и нашим породицама? Да му уђемо у радњу заједно и питамо: „Чича, пошто ти ова таписерија? Имаш ли интернет у радњи? Колико плаћаш овај простор граду? Је ли мислиш да можеш некажњено да радиш то што радиш?…….“

  30. Што се тиче самог кружног тока, мислим да је много потребнији на раскрсинци између Интегралове и Еуро-бенц пумпе. Добра је ствар да се успоравају возила на овој дионици, јер сам небројано пута свједочио проласку кроз црвено код Шкорпиона возила која се не успјевају зауставити из смјера Старчевице или Венеција моста, мада мислим да је семафор за пјешаке био боље рјешење. Кружним током 100 метара даље ријешио би се проблем и за возила станара зграде изнад Центрума. Чини се да ово неће дуго издржати и да се ја питам овуда не бих „протерао аутобус“. Плашим се и сценарија да се неко не залети у ову пластику па покупи пјешаке на тротоару. Такође, мислим да је преплаћено. Предложио бих Сиротановићима скеч у којем дјеца кредом цртају кружни ток. Мислим да се за мање од 50000 КМ могао са бетонским рубовима и истом овом земљом и травом у средини урадити много чвршћи и бољи кружни ток.

  31. Pa 29 000 KM, nije samo plastika. Dok se plati izrada projekta, montiranje,dozvole razne, radnicima plate i to kosta odredjenu svotu novca. A i da je sam kruzni tok 29 000 KM,ne bi me cudilo nije to nesto svakodnevno sto mozes kupiti na pijaci . Tako da msm da se ovdje niko nije „UGRADIO“, cijena je realna, a super je stvar gradjani su zadovoljni, to je bitno. A nije bitno da li je ovdje zadovoljan neki SDS-PDP-NDP potrčko, lizač guzice…koji ide i pljuje sve zivo sto se uradi i sto se objavi, ajd valjda im se to isplati.

  32. možda su zadovoljni oni koji su došli iz visoke krajine, ali građani koji su u gradu polagali vozački a ne u Čelincu, Kotor Varošu, Drvaru, ili Sanskom Mostu, primjera radi, ne mogu biti zadovoljni sa ovim nenamjenski postavljenim kružnim tokom, a bogami ni recimo sa onim kod Gimnazije, iz više razloga, koje svaki vozač koji je imao prilike voziti u civilizaciji vidi iz aviona.

    ali to je mala maca čime sve ne mogu biti zadovoljni, a to nezadovoljstvo je tako očito da ga ne treba posebno dokazivati, osim fašistima i umobolnicima koji čine oko 1-2% svake, pa i naše populacije.

Оставите одговор