Сутра у подне дуел Додика и Јовановића

Предсједник Републике Српске Милорад Додик сутра ће у Београду учествовати у дуелу са лидером Либерално-демократске партије /ЛДП/ Чедомиром Јовановићем о теми "Да ли је Српска геноцидна творевина или израз воље народа?" Дуел између Додика и Јовановића, који организује Танјуг, почеће у 12.00 часова у просторијама Прес-клуба Танјуга на Обилићевом венцу. Тема, покренута изјавом Чедомира Јовановића […]

уторак, јануар 31, 2012 / 13:08

Предсједник Републике Српске Милорад Додик сутра ће у Београду учествовати у дуелу са лидером Либерално-демократске партије /ЛДП/ Чедомиром Јовановићем о теми "Да ли је Српска геноцидна творевина или израз воље народа?"

Дуел између Додика и Јовановића, који организује Танјуг, почеће у 12.00 часова у просторијама Прес-клуба Танјуга на Обилићевом венцу.

Тема, покренута изјавом Чедомира Јовановића на Главном одбору ЛДП-а, изазвала је лавину реаговања у РС, најављене су тужбе и тражи се извињење пред српским парламентом.

"Актери овог најновијег политичког сукоба у сат времена имају прилику да објасне своје ставове, да их сучеле, а представници медија моћи ће да процене чији су аргументи убедљивији", наводи се у саопштењу.

Лидер ЛДП-а Чедомир Јовановић рекао је на сједници Главног одбора своје странке, у суботу, да је "Република Српска геноцидна творевина" и да је "настала на геноциду".

На ову изјаву реаговао је кабинет предсједника РС Милорада Додика одакле је поручено да лидер ЛДП "смишљеном лажи да је Република Српска настала на геноциду покушава да припише колективну одговорност цијелом народу, који је само бранио право на живот“.

У Додиковом кабинету навели су да је "ружно што, путем неистина о Републици Српској и њеном настанку, Јовановић покушава придобити или своје бираче или менторе". /



0 КОМЕНТАРА

  1. Ја не уочавам разлику између ове двојице. Мени су исти, имају исте шефове и финансијере. Чеду могу и да оправдам, попила му дрога мозак, па не зна шта лупа. А овај наш ђилкош је безобразан.

  2. Ovo je naručena debata. Predizborna . Naravno da su ciljevi njih dvojice isti, uništenje srpskog bića, ali metode i principi rada su im različiti. Čeda dobio zadatak da ovoga „isprovocira“ kako bi on kao branio RS. Ne brani se ono za koje se nisi borio! Onaj ko nije kuću pravio jeftino je proda, munta. Mora da skrene pažnju gladnoga naroda da ne čuju krčanje crijeva.
    Ima li logike da se predsjednik“svađa “ sa Čedom čija je partija jedva prešla cenzus? I, to u susjednoj zemlji!
    Neka on pokaže koliko je njemu stalo do RS i naroda u njoj tako što će manje da krade, da smaniji kriminal i korupciju, da ne budemo najveća bijeda Evrope.

  3. Чеда је добро дошао Мили јер је Силајџић отишао.На Чеди ће се брусити предизборна прича за наивне бираче.Чедо је заслужио да га ми из Републике Српске пошаљемо у…, а Мили ако је већ одлучио да води расправу са Чедом да се углада на Коштуницу а не на Тадића.

  4. Чини ми се да је овај пут наш „приједор“ потпуно у праву.
    Уопште не могу да нађем логику у овом замлаћивању Предсједника Републике и вође најјаче странке РС са овим циганским идиЈотом који тамо једва прелази цензус.

    Имам осјећај као да им је један исти шеф наредио да се праве будале у предизборне сврхе. Симптоматично је громогласно ћутање СВИХ политичких странака Србије поводом ове свињарије!:-o

    То ме само утврђује у мишљењу да је ова ПАРТИОКРАТИЈА најгори могући политички систем и владавина са моралом чопора хијена! Сви ће сад стајати у кругу и чекати који ће од ове двојице мамлаза први прокрварити, а онда ће чопор да шкеври сваки своју дионицу урликања… ФУЈ!!!

  5. Јбт. не ваља ни кад их игноришемо ни кад им одговарамо, па шта је у ствари најбоље, мислим да је ово паметан потез предсједника Додика, а уосталом узимајући изборно тијело у Србији и РС и кад погледамо изборне резултате обје странке добијамо овај резултат – ЛДП 216.902 (избори 2008.) – СНСД 240.727 (избори 2010.), тако да се може речи да Чеда није толико минорна нити безначајна личност.

  6. како не конатате, Чеда Прашак је експозитура Бориса Тадића, ово је све договрено да се скрене пажња народу са економских и социјалних проблема. Додик да иде се препуцавати са Чедом Ђанкаром?! Шта раде ти његови силни савјетници. Паметније и корисније би Додику било да је отишао у болиницу да обиђе обољеле од заушњака!

  7. Tv duel je jedna obična glupost i farsa,da bih se skrenula pažnja sa osnovnih životnih pitanja.Sada ćemo još i da navijamo.Sa jedne strane je naš Dodo čiji doprinos stvaranju RS je jeno veliko ništa,a sa druge strane čovek koji svakom svojom izjavom satanizira Srpski narod i čini sve da mu oteža i onako tešku situaciju u kojoj se nalazi.Poslije tog kako ga nazvaše tv duela,jedni će tvrditi da je Dodo apsolutni pobednik,a drugi da je Čedo u pravu.A narod,ko još o njemu brine!

  8. Samo nas bruke može spasiti magistar biger. Bigeru, deder prišapni iz pozadine koju pametnu našem predsjedniku da te džaba ne plaćamo. Jeste li ga ofarbali, popeglali, nasavjetovali, pripremili lijekova, maramica za curke. ..? Ima naš predsjednik još posla u BG, da pokupi kirije, da ode u „Lazu“ na kontrolu…
    Sutra ne treba niko da ide na pijacu, u pekaru, u piljaru. Sutra nam je ručak prenos cirkus predstave iz Bg .

  9. Какво је ово пресеравање. Какво је ово политички смеће. Ни Миле ни Чедо никада нису зарадили плату, само су је добијали, не зарађивали. Тако ће до краја својих мизерних живота у којима покушавају слуђене будале убиједити да су они најважнији на свијету. Бигеру, питао си за навијање, навијам да се студио сручи на главу овим назов и људима и да им се коначно наплати сав тај „патриотизам“.. Да ме више не бране и не заступају.

  10. Имплозија глупости код луде краве из лакташа, умјесто да сашије „званичном Београду“ и својим другарима борису и пачићу дачићу протестну ноту, да сами среде своје редове и то циганско копиле чеду доведу у ред, он се одлучио да још више избламира РС и њен народ.

    Не чуди ме, додик није стварао РС, па га за њом боли уво, али ова циркуска представа је ипак недопустива.

    Могу ова два пајаца забављати масе причама о томе како су постали комшије на Дедињу, ко је од њих двојице више накрао народних пара, ко има више, чији је дужи,…итд. али о РС њих двојица требају да шуте и поклопе се ушима!

  11. Inžinjering Demokratske stranke je ovo vrhunski zamislio. Oraganizuje ovaj cirkus koji ima neprocjenjiv PR pred izbore. Zato se nisu ni oglašavali. Ovako će se nakon megdana formirati 2 mišljenja birača u Srbiji (oni za RS i oni protiv) a onda će 2 stranke elegantno formirati koaliciju nakon izbora. Oni na dobitku Republike Srpska i Toma Nikolić na gubitku.

  12. :D:D:D
    Ма пусти рале буразеру…
    Шта ти мислиш, због чега сам дуго и пажљиво бирао слику за профил?!B-)

    Па 110% балијесина и 98% Срба добију ХИСТЕРИЧНИ НАПАД само кад искочи овај са слике!!!
    Не морам ништа ни написати, они проферцерају… Ахахахахаха…B-);)

  13. Божо Чукеранац, 01.02.2012. 11:07:26

    Дође ми да умјесто ове,ставим слику Меше, али они и не знају
    како је он изгледао,па би их морао подучавати,а то ми се не да.

    Зато знају за Мусу Ћазима Ћатића,али не због његове минорне
    алхемијадо поезије, већ преко новчанице од 50 КМ.

  14. Иво Андрић је најсадржајније описао тај конзервативни опортунизам потурчених босанских муслимана настао углавном из себичности вјечито гладних и грабежљивих босанских мудериза, који виде у свакој врсти реформе опасност за своје привилегије и права.

  15. Па Миле да си мање шверцовао, знао би за Сијековац. Какав је лик Јовановић, онако растројен, а ни овај наш није бољи. Мада га Милорад добро и аргументовано туче, Чеда се боји, каже спустите руке.. Неће Миле да каже геноцид, само злочин, Милораде одличан си, још да имамо економију..

  16. И кад би сви фудбалери репрезентације БиХ били Срби, опет не бих навијао за БиХ, а то није мржња, већ је отклон према сили. Све што је сила, не може дуго опстати.
    Како дијете сам навијао за Југославију, па ми није сметало ни што је Осим убацивао своје из Жељезничара: Баждаревића, Баљића, Хаџибегића, Јозића,… Бошњаци и хрвати су то срушили и сада ми намећу нешто против моје воље. То изазива отпор у човјеку, што је нешто природно.

    https://www.youtube.com/watch?v=547GBvyw7UA&feature=related

    Паметноме доста! Него мене занима је ли иза ника „змај“ онај наш Брко српског имена!? B-)

  17. drazen78bl

    ovdje se moze cuti svakakvih gluposti ali da su Bosnjaci srusili Jugoslaviju je najveca. BiH je krenula u nezavisnost tek kad su to uradile Slovenija i Hrvatska a i Makedonija je bila na istom putu. Crna Gora je to isto uradila desetak godina kasnije. jesu li to Bosnjaci trebali jedini ostati u Velikoj Srbiji? Bosnjaci su bili za Jugoslaviju do zadnjeg, zaboravlja se da su Izetbegovic i Gligorov 1991 godine ponudili plan za opstanak Jugoslavije u vidu tzv. stepenaste Federacije, ali su ga sruslili Slobo i Franjo.

  18. БиХ репрезентација је слика државе, постоје икебане у репрезентацији са српским и хрватским именима, као онај Комшић. Босна је чисто муслиманска прича, нажалост. Једини оквир за Србе је ова, економски никаква Република Српска.

  19. Сада га је Чедо напушио опасно. Прича 1 посланик, Биљана и тенкови (без тенкова, али са јасном алузијом), Милорад се бори, али некада, често, због сујете упада у ватру и не прича контролисано. 12 рунди прве 4 Милорадове, 4 неријешене и 4 Чедине. Ипак, због субјективности побједа Милорада.

  20. tvoj predsjednik i zna samo za propast, citava njegova politika ovih godina je propast, a sto je najgore gradjani RS zive gore nego prije pet godina. I ne znam sta je tu dobro. Potrosio je milijardu i pol KM od privatizacije telekoma RS i na tome gradio neki privid uspjeha. Sta bi bilo da sad Federacija BIH proda telekom i uzme 2 milijarde KM nas koliko se procjenjuje vrijednost BH telecom-a, kakav bi onda bio privid uspjeha politike Dodika?

  21. zmaj

    Ако ти је лакше да мислиш тако,ти мисли.
    Схватио би да ви живите добро,да тече мед и млеко.Нити се у Босни живи добро,нити ко тврди.Само се не живи добро нигде,нигде у бувшој Југи.Ако је лакше теби што ми сви лоше живимо и да је за то крив Додик (или само Додик) ти мисли.

  22. pink panter, 01.02.2012. 13:05:45 [27961]
    „Миле је Чеду у Србији уништио. Чедо и ЛДП неће прећи 1%.“

    Мислим да је само себи нашкодио, Чеда ће и даље имати 3% колико му треба да пређе цензус, Додик је само себи нашкодио, пада му реторика, сам себи је ископао јаму. Умјесто да се борио за економију, радна мјеста, могао је наредних 40 година да крадуцка и на крају да му дјеца буду милијардери, а он… Немам ријечи којима бих га описао!

  23. buddha

    Буди реалан,Чеда је прс’о.А да би дошли до економије,морамо прво решити наш статус или очувати исти,зар не?Повезано је,сигурно.
    На свима нама је да што бољу Српску правимо.Само да Додика и све друге што више „упрегнемо“!

  24. Чедо је гад и лопов и он за разлику од Миле, на срећу нема власт. Милорад ће на рачун овога, додатно умањити права социјалним категоријама грађана. Причаће се о угрожености, Чедо му је дошао к’о кец на 10-у. Чеди он никако није добро дошао. Буда, мај френд, слажем се с тобом, само да ти кажем, цензус је у Србији 5% и Чеда то тешко може ухватити..

  25. Додик у једном тренутку рече да је, током рата, спашавао муслимане из Градишке и извозио их у свом аутомобилу. Чуо сам да им је и дебело наплаћивао ту услугу. Не бих ме чудило да процури вијест како им је и оружије продавао.
    И још рече да има фамилију хрвате? Ко је уствари Додик?

  26. Bigeru, Svratio ti šef prije emisije po terapiju u „Lazu“, pričao o svojoj velikoj ljubavi za rs, i ništa novo. Izdeklamovao ono što uvijek priča i ni slovo više. On je razmontirao RS, narod doveo do najveće bijede evropske, odužio svoje što je obećao papi. Čekamo trenutak da izađe i kaže: Časni oče vatikanski, Ja sam odradio što sam obećao. Srba više nema.
    A, ti bigeru pozdravi gospodju mamu! Sjajna akrobatkinja na parteru! U svim položajima.

  27. Evo narode, još jedan dan prođe gledajući ofarbanog i zadriglog baka Rudonju. Uvijek iste priče. Sad stavite to u novčanik i otiđite nakupujte pune cekere djeci za večeru.
    Koliko nas košta ova predstava? Bolje bi bilo da je one pare koliko je danas od nas izdžepario za avion, obezbjeđenje, žderanciju … terapiju dao onom jadniku što na ovoj ciči štrajkuje glađu u BL parku.

  28. Сат времена Чединог пишања по Дудуку. Мутавац прећутао и ону подлост Чедомора о Божићима у Босни, као да Дудук не зна да су највећи злочини против Срба чињени на Божић. Па онда поклапање о Караџићу, боље си ти Додо држи сатаре а говорништво остави паметнијим од себе. x-(

  29. Дивно су забавили и насмијали муслимане, обојица. Тако и неки Фронталовци овде често имају обичај!
    Користи ће имати само Чедомир и ово ће да му помогне да пређе цензус, што му је и био циљ.

    Предједник треба да схвати да је предсједник Републике и да се понаша у складу са тим. Препирке са сваким, нижерангираним и у суштини небитним ликовима, нису у складу са тим.

  30. Олако се фрљате ви снсд-овци са тим цифрама, чединих 1,5% је исти број гласача колико их је добио и додик са 55%?
    Ради се о бројци око 230 хиљада, горе доле десетак хиљада!
    То ипак нешто значи, додик је овдје испао босански ован у босанском лонцу за другосрбијанску софру.

  31. rammstein

    Није то тема…шта ти је увек,што си толико погубан по себе?Па то су бројке о којима СДС може да сања.

    Разбио је Чеду и у том данас треба да се ужива.Сутра да почне да се ради,ако не већ данас.

  32. anja banja luka

    Тиме што Чеда једино што има „арлаукање“,недефинисане идеје и демагошку причу како би требало бити,а не како до тог доћи из овога како јесте.Међутим,ни то његово „трошење зуби“ није могло доћи до изражаја јер га је овај испресецао.
    Додик је свакав,али је било јасно да верује и да зна о чему говори,док је Чеда ћутао.Нетипично за њега,то му је главно оружје-халабука.
    Од почетка се није снашао,онако испијен у лицу,безвољан.
    Мислио сам да је бољи,али он је демагог.Говори о Срђи Алексићу који није тема и против кога Додик није,нпр.Или га оптужује за национализам,док тражимо оно што нам припада…

  33. Дуел је изгубио предједник, још прије него што је дуел и почео. Спустити се на ниво Чедомира Јовановића је већ пораз, сам по себи. Дати прилику Чедомиру Јовановићу да У ДИРЕКТОМ ТВ ПРЕНОСУ износи своје тзв. ставове је већ пораз, сам по себи.

    Надам се да предсједник то себи више никада неће дозволити.

  34. А стани, ти без проблема разумијеш оно Додиково мумљање? Мени за оно требају титлови. Разлика између Додика и Чеде је једна једина, Чеда је ђубре које прича исту причу цијело вријеме.

  35. bigeru magistre, dobio si zadatak i cetku ribacu da ga ga peres. eto sto razbi cedu, ali sto razbi RS? Da mu je u kuci sreca i zadovoljstvo kao sto su sretni zadovoljni ljudi u RS. i, tebi bilo sve veselo i napredno kao narod u RS. Nego , pozdravi mamicu. Jeste da je mnogima pomagala i davala sve od sebe, ali prijedor nije zaboravila. Otuda ti ne volis borce?

  36. anja banja luka

    Слажем се да се Додик „спустио“ на ниво Чедомира,али нико није очекивао да ће се Чеда остати без речи,стављајући у уста речи и дела опоненту који овај није ни рекао ни урадио.

    Међутим,кад је већ бој,боље да се победи.И нека се јавност Србије мало боље упозна са информисаношћу Чедомира Јовановића и са реалношћу Б/Х ако ништа друго!

  37. Mr Biggy, 01.02.2012. 13:23:07 [27969]

    „Буди реалан,Чеда је прс’о.А да би дошли до економије,морамо прво решити наш статус или очувати исти,зар не?Повезано је,сигурно.
    На свима нама је да што бољу Српску правимо.Само да Додика и све друге што више „упрегнемо“!“

    Ти си човјек за озбиљне опсервације! Празан стомак не рјешава проблеме економије, он произведе велике проблеме! Наш статус је ријешен у Дејтону, и свака промјена тог споразума може изњедрити нови РАТ, да изгубимо још неколико дестина хиљада српских глава! Јесте на свима нама је да ојачамо Српску, али вјеруј ми Српска је пред КРАХОМ, девасирана је изнутра захваљујући Милораду Додику и таквима ко што си ТИ! У овој Републици Српској за мене нема посла, јер нисам члан ниједне партије, али зато са младе СНСД-овце, са приватних бањалучких факултета ИМА посла! Да ти кажем, мени овакава Република Српска не треба, не желим је овакву! није то земља за коју се мој отац борио, за коју су гинули људи. Нека ВАС је стид и срам, због ВАС немамо чему да се надамо.

  38. Mr Biggy, 01.02.2012. 13:23:07 [27969]

    „Само да Додика и све друге што више „упрегнемо“!“

    Само да ми њега, и оне око њега смјестимо у затвор и да уђемо у траг парама које је он покрао од овог народа, све ће доћи на своје мјесто!

    Добро му је рекао Чедо на крају: „Завршићеш као Милошевић!“

  39. Додо се подобро ознојио кад је видио да му пдсовање и мангупске упадице и форе не пролазе. Е онда је кренуо да Чеди лиже дупе и да му се правда а врхунац је она изјава о превожењу Муслимана колима. Јад и биједа, предсједник државе да долази на ноге највећем проклетнику у историји Срба.

  40. buddha, 01.02.2012. 15:09:52

    Машинерија снсд-а не може обезбједити ни довољно посла чак и за то своје чланство, јер је економска конструкција урушена.

    Па све да сви одреда гласамо за снсд-е, да укинемо опозицију, опет ће незапосленост бити иста и чак и већа, јер ће тад имати потпуни монопол на корупцију и криминал.

    На крају крајева, боље би сто пута било да је додик изашао на тв дуел Иванићу који га је назвао лажовом, а није се притом хватао РС као талисмана, за разлику од сељака.

  41. buddha

    Укратко.
    Ја никад нисам тврдио да постоји неко благостање.Непотизам није изум Милорада Додика.И тешка ситуација и непотизам је одлика модерне српске државе.Ја ћу рећи да Додик није изузетак од тога,али сигурно није генератор.Није ништа гори од претходних власти Српске.Напротив.
    И против тога се морамо борити као друштво.

    Али тема није то.Данас је поражен један квазинапредни политчар који не схвата реалност Босне.О економији смо причали и јуче и данас и сутра ћемо,али ово је макар вербална победа Српске.

  42. Mr Biggy, 01.02.2012. 15:28:02

    Одкуд право твом шефу странке да своја говна покрива нашом ципелом?

    Твој шеф странке балансира од класичног ускакања себи у лажљива уста, кад говори о стварању и ствараоцима РС, до блискости ставова са дотичним чедомиром који се претежно ту преплићу, тако што зна да би га та „близина“ са њим опако опекла, а зна да су испрдак једне те исте машинерије, нато-пакта и америчке дипломатије која их је инфилтрирала на чело РС и Србије крајем деведестих!

  43. Mr Biggy, 01.02.2012. 15:28:02 [28014]
    „buddha

    Укратко.
    Ја никад нисам тврдио да постоји неко благостање.Непотизам није изум Милорада Додика.И тешка ситуација и непотизам је одлика модерне српске државе.Ја ћу рећи да Додик није изузетак од тога,али сигурно није генератор.Није ништа гори од претходних власти Српске.Напротив.
    И против тога се морамо борити као друштво.“

    Написаћу ти да је он ГЕНЕРАТОР, за вријеме његове владавине дошло је до ових друштвених аномалија, ОН је директно одговоран за овакво стање друштва! Отиђи у административну службу града БЛ видјећеш ко им ради све у општим, друштвеним дјелатностима? Све сами шљам са БЛЦ-а и књижицом СНСД-а! Појешћете нас са својим незнањем и глупошћу, а то је директна пољедица КАРАКТЕРА Милорада Додика! Искрено ја сам се надао 2006-2008 да су дошла боља времена, међутим, ове последње четири године све је упропаштено. Јадна мајка онима који дођу послије ВАС, ништа нисте добро направили, све је погрешно рађено, сад кад више нема новца сад ће чути само јауци из Републике Српке!

  44. bigeru, iz svega ovoga pozitivno je što je Čeda, koji moraš da priznaš nije neobaviješten, izgovori jednu rečenicu: Vi ćete g dodik završiti kao Milošević.
    Da, da, završiće onako kako je i zaslužio. I na to nećemo morati da čekamo još dugo. Svaki momenat njegovoga odlaska je sreća za RS.
    Bigeru, ah, ah , … sada znam na koga si pušač. Gospođa mama je strastveni duvandžija. Ne bira , važno je da je cigar.

  45. buddha

    Ето,мисли шта хоћеш,знаш како јесте.Додик је одговоран и за Вука Бранковића,ако ти је лакше.
    Сви знамо да није тако.Да је бар проблем само Додик,ја би га лично решио.
    ——————————-
    Паљанин

    Миле је постао непослушан.

  46. Mr Biggy,

    а запиташ ли се ти биједниче, колико смо то ми увалили тог човјека у го*на?
    Зашто?
    Зар он није могао бити исти тај доктор и у Канади? Имати плату и живјети бар онако како је живио осамдесетих година у бившој држави? Без имало бриге за своју породицу, коју овако не може ни да види, јер је слушо глас свог народа!

    Тај глас се и сад чује, јаук и немаштиња, а ко сад помаже народу? Ко му сад бриге води и прави будућност у којој ће бар превазићи оне основне бриге, како функционисати и преживјети!?

    Гледам емисију, кажу у Рогатици ватрогасци не примају плату 8 мјесеци? Шта рећи? Какву смо то ми „одговорну“ државу добили?

  47. rammstein

    Нисмо ми њега,већ он нас.Кад је савршени патриота,сигурно му није тешко то издржати,Српска опстаје.

    То није тема разговора,не би да даље улазим у твоје даље расправе везане за 95.!Ја живим за данас и сутра.

  48. Mr Biggy, 01.02.2012. 15:53:09 [28027]

    „Да је бар проблем само Додик,ја би га лично решио.“

    како то мислиш да би га ти лично ријешио, ако мислиш да оладиш, пријавићу те у муп, ја за ту опцију НИСАМ НИКАД, Боже сачувај! Мени је циљ да ЗАЈЕДНО гласно кажемо господине Додик ваша Влада не ради добро:

    – повећан је број незапослених
    – свакодневно се гасе мале продавнице
    – нема нових радних мјеста
    – плате и пензије су мале наспрам инфлацији коју имамо
    – људи се запошљавају искључиво помоћу странке и давањем мита

    Тражимо од вас предсједниче Додик, да распустите Скупштину РС и распишете ванредне парламентарне изборе заједно са локалним!

    То је оно што ја хоћу од тебе и од свих Вас којима је стало до Републике Српске, овако даље не иде! Незадовољство народа ће кулминирати насиљем на улицама, деструкцијом и девастирањем објеката а то ја НЕ ЖЕЛИМ!

  49. buddha

    Све бих ја то урадио да видим да ће то донети неко добро,да постоји адекватна политичка опција,способнија,моралнија…ово остало он зна,вероватно.
    Да је Миле проблем,ја би га „оладио“,а онда се сам предао.

  50. Mr Biggy, 01.02.2012. 16:11:37 [28040]

    „Да је Миле проблем,ја би га „оладио“,а онда се сам предао.“

    За ово се кривично одговара! Управо си написао да би „оладио“ предсједника. Срам те било! Какав год да је Додик (лажљив, прљав, муљав, корумпиран) ја никад не бих могао овако нешто написати! Мој став је да он кривично треба одговарати за сва своја недјела. Ви око њега, његови најближи ви га више мрзите него ја, и ви сте ти који ћете сутра без страха пуцати у истог да бисте сакрили ваша ЗЛОДЈЕЛА! Срам вас било, увијек сам говорио да је сав ШЉАМ се скупио у СНСД!

  51. Mr Biggy, 01.02.2012. 16:11:37 [28040]

    „Све бих ја то урадио да видим да ће то донети неко добро,да постоји адекватна политичка опција,способнија,моралнија…“

    Постоје рјешења, синоћ је Иванић предложио да се даје кредит свим фирмама које ће запошљавати људе, износ кредита је 5000-10000 марака по запосленом, а не да се стално донирају фирме које нису способне да послују позитивно (Фармаленд, Боска и сл.)! Економија, економија и економија!

  52. buddha

    Мени не би никад био проблем урадити било шта за добробит овог друштва и на крају сносити последице.Ја нисам ни рекао да не би требао одговарати за то.За све што урадим.Наступаш ко Чеда.Говориш оно што нисам рекао.А гласаш за СНСД,за „шљам“.

    Елем,да се манемо патетике,госн. Иванић је већ био на власти,његово деловање није непознато,бојим се да су ти које спомињеш истрошени.А то показују већ задња два изборна циклуса,између осталог.

  53. Симо П. Ороз, 01.02.2012. 15:08:13

    видим никог не боли курац шта ти мислиш, па ми нешто жао… дедер ти реци слободно шта мислиш, па нек иде све у три лијепе. опет си некако лакши болесник него овај биги смарач што дежура на порталу.

  54. Гдје нађоше „први другога“, међународни дан хомитја за овај егзибиционизам?

    Добри су ови дуели.
    Прво, народ се забавља и не мисли на проблеме или празан трбух. Друго, увијек дознамо и неке пикантерије, као нпр. да је наш Друг Предсједник признао постојање тзв. геноцида, за шта најчешће „виси“ бивши Предсједник Чавић. Није баш био увјерљив у демантију. Зачудио сам се кад је рекао да су у Градишки убијани Муслимани и Хрвати, па је спашавао Бошњаке превозећи их у Лакташе. Звучало је као да било организовано убијање несрба у Градишки, што мислим да не одговара истини. Ипак, на мене је највећи утисак оставила шармантна водитељка.

  55. O, u pravu je magistar biger. U ratu je za dobro svoga naroda bio na istoku. Školovao se , učio jezike, a budale su ginule, ko što on kaže nizašta. Sada se jadnik satra da pobriše sve ono što budale pokenjaju. I, opet ništa, ne ide da si bog. Džaba i mr, i strani jezici… ne ide. Pokupiće koju ćušku od gazda seronje , ali i to je u opisu posla.

  56. Симо П. Ороз, 01.02.2012. 15:08:13
    Znam sta ces reci i ovaj put cu se sloziti sa tobom.
    Serbi,po ko zna koji put nikako da se opredijele,jal’ sa amerima u komunizam jal sa komunjarama i udbasima u kapitalizamB-)

    Kako god okrenes neki Serb prije ili kasnije pobije sam sebe.
    A sto se tice “dodokriticara“,sudeci po broju komentara ove ocigledne inscenarisane parade,cini se da upravo oni “nabijaju“ rejting “bitnosti“obadvojice aktera ove trt-mrt uspavanke.

    P.S.Posebno je interesantan ovaj guster iliti zmaj,inace “glasoviti borac za BH.“a protivnik Srpske genocidne….
    zmaj , 01.02.2012. 13:01:53 najbolji put za unitarnu Bosnu je politika koju vodi Dodik a ujedno i za propast RS. B-)

    Pa kad je tako,sto se brines i bunis onda,ti kao nebi volio jedinstvenu BH?
    Barem je vama dobar…,reci zivio Mile!

    Svakakvih budaletina odjeB-)

  57. Mr Biggy, 01.02.2012. 16:01:57

    Хех, па ти глупане ниси још схватио на чему је поентиро чедо против додика.
    Поентиро је на додиковим изјавама о Караџићу „злотвору“, додик је сам себи ускочио у уста јер не може језиком у клин, а мозгом у плочу!
    додик је испао глуп, примитиван и жалосно смијешан, зато што га чедо туче његовим изјвама, а не својим, додик не умије за „сребреницу“ да аргументује норвешки документарни филм, а чедо цитира његову изјаву да је то „геноцид“!?

    Има ли горе комбинације него лажни патриотизам лажног лидера, „спасиоца“ који има 42% незапосленог „сретног“ народа?

    Да брука буде комплетна додик је спасавао бабу биљану да је она признала све то, само зато да би спасила своју гузицу, дно дна…зар је то вођење политике? Зашто вам на брукању јубилеја 20 година РС није била позвана и та дотична додикова менторка?

    Докле ћете ви додиковци да брукате овај наш народ и РС комплетно!?

  58. Србослав

    Не знам баш колико ти је то виђење исправно,собзиром да сам коментарисао само ову тему.
    Луди коментарише сваку,константно и нон-стоп је ту,па ако се неко „накачио“ на нечију грбачу то свакако нисам ја.Јбга,нико се није запитао тако нешто у његовом случају,а много је реалније.
    И ако чемо слуштати болесне некрофиле,нећемо далеко догурати.
    Боље слушај Чеду.

  59. rammstein

    Стварно не видим о чему је поентирао.Драматург је покушао на вику и галаму и на неупућеност у босански лонац да нам „посади“ клицу љубави према муслиманима и Хрватима,Босни итд.
    А за љубав је потребно бар двоје.
    И не само то,из своје неупућености,он мисли да овде разапињемо неподобне или их набијамо на колац.Испромашивао се момачки.

    Глуп и примитиван испадаш само ти.То што ти имаш мишљење о свом идолу као да је савршен,нормални људи имају реалније мишљење.Да је „злотвор“ видеће се у Хагу и сва тежина самара који нам оставља.Да има заслуге у организовању Срба у Босни,то му нико не спори.И то је реалност.

    Не може се спорити да одлука суда постоји,јер постоји.Има папир,јбга.Ту није ништа спорно.А јасно је речено да се он с тим НЕ СЛАЖЕ.Отвори очи,опери уши.

    Што ти стављаш бабу и њено признање на терет СНСД?Баба је ваше горе лист,изгледа једнако превртљива као и странка чија је била председница.Бар је била довољно мудра да одабере Додика,а не распали СДС.

    Хаха…какво брукање?Па јуче је највећа алапача од свих алапача демонтирана на свом терену.Погледај шта је СДС изјавио о томе.

  60. Mr Biggy, 02.02.2012. 10:24:50 [28124]

    „Што ти стављаш бабу и њено признање на терет СНСД?Баба је ваше горе лист,изгледа једнако превртљива као и странка чија је била председница.Бар је била довољно мудра да одабере Додика,а не распали СДС.“

    Биће да сте сви ви превртљиви, сви сте били у комунистима па у СДС, па у СНС па СНСД први мандат, па ПДП па поново СНСД… Не зна човјек гдје вам је почетак гдје вам је крај!

  61. buddha

    Ја нисам био рођен у време кад се то дешавало.
    Зна се где су били Стевандић и цо.,који данас фигурирају као моралне громаде и будућност Српске.
    Зна се и где се налазе и шта раде они који су на крају дошли до СНСДа.

    Знаш ли ти колико је Радована (које рече да мрзиш) на локалу у СДС?

  62. Mr Biggy, 02.02.2012. 10:24:50

    Па види лажни магистре, сваком је јасно да је чеда обрисао патос са додиком управо цитирајући његове изјаве, а не питањем да ли треба или не треба постојати РС!?

    Кад то сконташ онда ће ти бити јасна даља радња, јер ви обично касните са размишљањем, ви сте реално сад негдје у предкараџићево вријеме са мишљењем отприлике 1991.

    Знамо ми и боље од вас додикових „савјетника“, шта се чеду требало рећи, а зашто није? Зато што је чеда запушио уста додику управо додиковим раније изреченим говнима!

    Одрећи се Караџићеве улоге, а својатати РС је исто као опљачкати банку и својатати тај изнешени новац као легитимно право на посједовање новца.

    Бранити Караџића из додикових уста је гори напад на њега него што га нападају из тих инквизиторских судова, а све скупа по РС је погубно.

    Једноставно да скратимо представу, додик није смио ићи на такав тв-дуел и то је све што се требало урадити.
    Овако је дао прилику да другосрбијанска штампа слави његов морални и политички пораз као неки повољан знак за њих у Србији!
    Огавни петар луковић је већ констатово:
    „Čedomir Jovanović nije uradio ništa posebno; samo je činjenicama i pitanjima o činjenicama, diktatora genocidne Šumske saterao u ćošak smrada i srama.

    Glup, budalast i histeričan, Mile Dodik je konačno Srbiji pokazao da je prava tadićevska lutka omraza i mržnje; moguće je da već sutra Rajko Vasić ovaj duel proglasi Dodikovom pobedom – ali ukus krvi, ukus rata i ukus genocida ostaje kao najstrašnija emocija šumskog Mileta, poraženog i razbijenog u svim kategorijama.

    Ukratko: nokautiran ženski polni organ Šumske.

    Čkapi ostaje čkapi.“

    Овима сте ви пружили сатисфакцију и то захваљујући искључиво сопственим глупостима.x-(

  63. За тебе,Николаидиса,балије (али баш балије) и ЛДП-овце – Чеда је победник.За све остале оно је типично булоажење неупућеног.
    Зар да на вику и халабуку неко добије дуел?

    Речено је оно што је била тема и чак мало шире,а за то није било одговора.Може се до сутра причати са неким ко спомиње Алексића,љубав према ближњем и своју мајку,а да то није тема.

    Нико није бранио Рашу,већ Српску,запамти то.Он је добио тек онакву улогу какву заслужује.

    Пера Луковић?Стварно?Толико си се ниско спустио?До порнографије?Па за тог сам чуо тек недавно када је напао једини блистав покрет младих Срба – Бг Синдикат.Иа тог цитираш?Ти би могао и са Сотоном,само ако мисли као и ти.

  64. Mr Biggy, 02.02.2012. 10:48:36 [28128]
    buddha

    „Ја нисам био рођен у време кад се то дешавало.“

    Значи ти не знаш ИСТОРИЈУ, то су елементарне ствари! Без тог не можемо даље!

    1Зна се где су били Стевандић и цо.,који данас фигурирају као моралне громаде и будућност Српске.“

    Стевандић јест БУДУЋНОСТ Српске! Камо пусте среће да имамо више СТЕВАНДИЋА. Човјек је љекар, завршио је Медицински факултет! Он није свршени БееЛЦеовац који не зна основне појмове (притом је БЛЦ стално запослен у Влади РС или у градској управи)!

    „Зна се и где се налазе и шта раде они који су на крају дошли до СНСДа.“

    Сви су добро се ухљебили, Мастило, Томић, Шпирић, Радојичић и остали, нихове позиције знаш?

    „Знаш ли ти колико је Радована (које рече да мрзиш) на локалу у СДС?“

    Исти број колико је Милорада, данас гдје год дођеш да тражиш неко право све је Мило(к)рад до Мило(к)рада, сировина до сировине, примитивац до примитивца!

  65. Mr Biggy, 02.02.2012. 11:07:56

    додик је послужио као топовско месо том луковићу да још једном избаци отров на нас преко Дрине. Ко је за то крив? Па твој шеф што се успустио у „дијалог“ у ком је управо он био такав каквог описујеш, глуп, галамџија, млатарало рукама и неубједљив, јер нема линчни став.

    Он је препричавао једно те исто, не имајући мозга да очигледну ствар да Срби у БиХ нису бошњаци и не желе то бити искористи за побијање чединих теза.

    Од глупог додика нисам ништа боље ни очекивао, а још мање од његовог дрвеног адвоката каквим ти себе представљаш редовно овдје, а тврдиш успут да се „ниси ни родио“ кад се то дешавало? па јбт сунце…сваким даном у сваком погледу сте све луђи и луђи…

  66. @zmaj

    Исток се чује: „ЈАААВИ СЕ БРКОООООООООО!“

    Још један примјер чојства! B-)
    Био је храбар да ми кријући се иза ника каже „јадан је онај ко мрзи земљу у којој живи“, иако се не ради ни о каквој мржњи, већ једноставно волим природне ствари, а БиХ није природна. Сад га нема да нам каже колико има сиједих у брковима.

  67. drazen78bl

    Ako cemo o tome sta je prirodno pogledaj samo kartu BiH. vidjeces da su granice BiH, Drina, Sava, Una i more, dakle sve prirodna granica. A pogledaj sa druge strane unutrašnju granicu RS. ta granica dijeli zgrade, kuce, imanja, puteve. Samo na Trebevicu granica enttteta na desetak mjesta presjeca put Lukavica-Pale pa tako da svakih pola minute mijenjas entitete, slicno je i na mnogim drugim mjestima. Takodje Distrikt Brcko presjeca RS na dva dijela. Rs je kod Zvornika siroka samo 4 KM kod Teocaka, Da bi prosao iz Istocne Bosne do Hercegovine moras proci kroz Gorazde. Moze se nabrajati jos koliko hoces ali dovoljno da se vidi da li je prirodnija RS ili BiH

  68. змај-гуштер,

    Природно би и нормално било да се попнеш до тавана и скинеш ону икону коју ти је прадедо замотао у папир и сакрио између греда. И да одбациш ту ђаволоисламску вјеру и вратиш се коријенима. Е, то би било природно. А Босна може остати и Босна или Р.Српска, то је наша ствар како ћемо крстити нашу земљу.

  69. Србослав, 02.02.2012. 15:35:41

    Хехе…асоциро ме твој коментар на један посебан случај овдје у околини Сарајева, један муслиман средњих година, први се вратио у романијски крај послије рата, а кад су касније почели да пристижу остали „викенд повратници“ он их провоцира, тако што на свом приватном посједу држи свињу и таман кад се они окупе викендом, да кахвенишу, он намјерно иритира ту своју свињу да овим „комшијама“ квари забаву…пријављивали га, али моша, јбг нема узнемиравања на националној основи, јер и он сам тој полицији каже, као муслиман не могу друге муслимане национално вријеђати…

    Његова љубоморна родбина је почела трачарити о томе зашто је он успјешан и пословно и уопште у животу, кажу они е тако што је чукундедо оставио његовом деди „светињу“(икону и кандило) у аманет и ето та светиња њему помаже да има што год пожели!

    А он прича, ма какви они, шта они знају, па тај чукундедо оставио најпаметнијем и најспособнијем потомку светињу зато што је знао да ће је чувати и зато што је био сналажљив, а неће оставити оним дебилима који би је продали и изгубили, ето зато!

  70. zmaj , 02.02.2012. 15:48:38
    „A hoce li opstati na srecu ne zavisi od tebe i tebi slicnih.“
    Хоћеш да кажеш, на твоју срећу?

    Него се ти упамет, док не буде касно. Не може трајати читаву вјечност ни вријеме будала. То наиђе и прође, само треба издржати. Можеш сада наглабати док ти је Додика, али примакао се и њему крај. Шта ћеш послије?
    И не својатај моју земљу! Ако нешто имаш против ње, пакуј се и у Турску. Срам те било, чак и мојим језиком пишеш и говориш. Како те није срамота да мрзиш оно од чега си настао? Гдје ти је достојанство?
    Ја ти пријатељски кажем, послушај мој претходни коментар, скини икону и почни поново славу славити. Ако Бог да, па да ти дођемо и да се провеселимо, ево, бићу ти и долибаша.

  71. buddha

    Фигуративно,кад се све то догађало,ја нисам био рођен.

    Није он будућност Српске,већ ти,ја и многи други млади који имају амбиције и жељу за бољим друштвом,за бољом Српском.
    Баш је битно што је медицинар,па се учаурио у политику и обични је политикант.Бар да је озбиљан политичар.Непродуктивнији би био једино да ради у управи.
    Жао ми је,ја напредак не везујем за имагинарне ликове или за странке,већ за здраво друштво.

    Нико није више зла направио за Српску него СДС у ратном и поратном периоду.Толико да наш народ то памти и данас.
    ————————————
    rammstein

    Немам ја шта тебе да убеђујем,јасно се види из приказаног.Ко је овде луд,ко има идоле,ко верује у пропалу ствар-јасно је.
    То што није падао на Чедине нове теме,тезе,већ се јасно оградио од небулоза у којима је овај јачи.Чеда околиша,прича оно што ми све разумемо,али он не разуме како ствари функционишу.Подсећа ме на тебе,ваљда ти се зато и свиђа.

  72. Ако ти се више свиђа, утолико боље, лакше ћеш се одрећи те исламођавоље секте и вратити се коријенима. А Додик ради у твоју корист. Поведи и њега у Турску, када пођеш, и не враћајте се, даћемо вам и отпремнину.

    Послушај ме, скини икону и почни славу славити. Видјећеш да ћеш бити духовно богатији. Није то сад нешто страшно, може ти и Додик објаснити какав је то осјећај. И он је скоро почео славу славити. Обећавам да ћу ти бити долибаша(то је онај што ломи Крсни колач).

  73. zmaj

    А Босна је природна…види се сваким дан.
    Мислим да је бар јасно да одвајањем Српске не би нестали ни путеви ни простор Федерације.А Српска није пресечена код Брчког,већ је „сувласник“.А такав пример имамо и код Неума.

  74. zmaj , 02.02.2012. 16:32:55

    Само ти почни Крсну славу славити, макар ја и не био долибаша. Од мене имаш прасенце на ражњу. 🙂
    Ја ћу да те научим славарицу да читаш.
    Угледај се на Немању:
    http://www.youtube.com/watch?v=HlPmEJjabwE&feature=fvwrel

    До-до све воли што је муфте. Немој се ти на њега угледати.

  75. Mr Biggy, 02.02.2012. 16:25:54 [28212]

    „Није он будућност Српске,већ ти,ја и многи други млади који имају амбиције и жељу за бољим друштвом,за бољом Српском.
    Баш је битно што је медицинар.“

    Мали, онај ко не зна своју прошлост не зна ни своју будућност! Мени је битно што је он љекар, јер знам да има ко да ме лијечи, а ти иди на БЛЦ, Апеирон, ПИМ тамо је твоја будућност, уз ћалетову лову и/или шаку маминог муфа, ти ћеш успјети, а успјех у Републици Српској кошта 25000 марака + сношка.“

  76. zmaj , 02.02.2012. 15:57:46

    Тај човјек је успјешан привредник, осим држања свиње, има и богат посјед, лијепу кућу, приватну фирму…да си ти упола њега, гдје би ти био крај!

    Mr Biggy, 02.02.2012. 16:25:54

    😮
    Значи РС је пропала ствар, нећу више да вјерујем у њу! додик, чеда и ти сте та свијетла будућност.ок схватио.

  77. buddha

    „…а ти иди на БЛЦ, Апеирон, ПИМ тамо је твоја будућност, уз ћалетову лову и/или шаку маминог муфа…“

    Судећи према свему и требаће ти неко да те лечи.Ви квазиреволуционари без плана сте баш ударени у главу.Изгледа је заразно лудило.Бар би мртве могли да пустите на миру.Намећеш се као моралан,а због мишљења си спреман на најниже увреде које немају везе са разумом.

    Буди поздрављен брате Србине.Нек’ти политика не помути разум још више!

  78. Mr Biggy, 02.02.2012. 17:20:53

    Твој шеф стидно признаје да је човјек са мог профила ипак створио РС и то 1992, тако да ја немам за разлику од њега и тебе проблема што имам континуитет ставова!

    На томе је твог шефа јуче највише и разбијо чедо јовановић!

  79. prijedor, 02.02.2012. 17:36:18

    B-)

    Ти мораш Брате у сваком случају негирати да си тамо у његовом крају био те 1992, данас је рекао да се није био „ни родио у оно вријеме“, а то значи да је негдје тад започет рад на њему, одкуд знаш може те та његова мама „окривити“, а ко би волио да има онаквог потомка!?B-)B-)B-)

  80. Нема горег кад неки стари инструментализовани болесници почну да моралишу.Јасно је да сте перверзни,такви ојађени,екскомуницираниод нормалног света…остају само маштања као замена за живот.

    Има чика Пера литературу за вас.

  81. rammstein, 02.02.2012
    „а то значи да је негдје тад започет рад на њему“

    хехе… испаде да му је Приједор можда татко 🙂

    Приједор,
    Боље би било да си ћутао, сада ће Бигер да тражи неисплаћену алиментацију, који си био дужан по закону плаћати. 😀

    хехе..јадни приједор, шта га снађе.

  82. Aња, Брко је Јован Јовановић Змај! Што би неки рекли „раја с Мејдана“.

    Друже Змају, Брко, прачовјек је одавно изашао из пећине и овладао природом. У природи границе не постоје. Ријека се може препливати, премостити, а о границама у људским главама писао је Андрић. Оне су непремостиве. Само Ви не желите да се Андрић чита, јер Вам истина није циљ. Из разлога што није било довољно храбрости да се погледа истини у очи онако је завршила СФРЈ, из истог разлога ће се распасти ЕУ, а БиХ је немогућа и неприродна држава. Како можете жељети брак са нама који смо Вас убијали, силовали, прогонили,…? Признајте шта Вам је стварни циљ!

  83. drazen78bl

    evo da ti pokusam odgovorit. Cinjenica je da Bosnjaci ne vole RS, a da Srbi ne vole BiH. Bosnjacima je prihvatljiva RS samo ako je u BIH. Dodik se zaklinje u dejton iako je jasno da bi prica o izdvajanju RS znacila rusenje Dejtona u kome je i priznata RS. Bosnjaci na to nikad ne bi pristali i eto novog rata, to je jedna opasna prica. Dakle meni RS ne smeta ako me u njoj niko ne dira i ako je u BIH. U suprotnom eto novog rata svidjalo se to nekom ili ne. Zato je bolje ne cackati mecku. Ovako su sretni i oni koji vole Bih i oni koji vole RS.

  84. Змај, чињеница је да ти немаш појма о БиХ, да ти БиХ није на срцу, да су такви као ти Босну и удаљили од Срба, којима природно припада. Срби не мрзе никога и ништа. Срби само јасно изражавју свој политички став да не воле овакву Босну, гдје ви хоћете да доминирате. Ви сте због доминације ушли у рат, а не због великоспрских идеја и пројеката, који никада нису ни постојали. О Хрватима нећу. Имају они некога ко се брине за њих и превише. Жалосно је да су твоји политички лидери направили Босну мање могућом и заједничком у односу на ратни период. Како сте ви и ваша политика огадили клинцима који су сада људи и идеју да је Босна нека могућа заједница. не знате шта сте урадили. Кратко и јасно, маните се шеријата, протјерајте све које сте увезли из арапских земаља и забраните вехабијски покрет. Ако то урадите, можда почнемо опет стидљиво причати. Ако то не смијете и не можете и нећете да урадите, нама је потпуно јасно у којем правцу се развија ваше дјеловање.

  85. змај,
    Нисам ни ја за отцјепљење РС, али сам за то да Срби буду доминантни у БиХ. Какво отцјепљење? Па нисмо луди да вам поклонимо српску земљу, такозвану федерација БиХ. Не својатајте нешто што није ваше и што никада није било ваше.

    Послушај мој савјет, скини икону са тавана и почни славу славити.

  86. zmaj

    Никако не могу да да не направим паралелу са деведесетим.Ви сте волели Босну,ми Југославију.И могли смо ми бити задовољни што имамо Југославију,а ви што постоји Босна.

    Не схватам ни зашто сматраш да Бошњаци имају такав значај када говоримо о сецесији Српске.Даћемо вам баш онолики значај колики сте ви дали нама 90-их.Данас се независност остварује политичким средствима.Рат,који спомињеш,би закуцао задњи ексер на мртвачки сандук ове Босне.И учинили би сте нам услугу.

  87. Ваша политика вјечитог кмечања ми се баш, оно, јебено гади. Прво, једва чекам попис, а онда тебеи твоје истомишљенике на волеј. Зато што ћеш видјети да је много више Бошњака у РС него друга два народа заједно у Федерацији. Зато што је у Сарајеву убијано више Срба у једном дану него у Бањалуци у читавом рату. Та ваша замјена теза ће вас отјерати на потпуно дно са кјег се никада нећете дићи. Додик створио вехабије? Ма дај, па ни сам у то не вјерујеш, Додик је најбоље што се вама догодило и најгоре по понос мога народа и мене лично. Он вама попушта, допушта и даје. Рецимо МИП, који ће дијелити пасоше овим шугавим арапима који су дошли овдје да ратују и одсјецају главе. Немој бити ненормалан. Вехабија ће бити још више зато што вас је шејтан опсјео и шапнуо вам да можете добити све од некадашње Босне, али вам се шејтан зајебао па вас води у пропаст, биће Босне па макар и без вас.

  88. zmaj , 03.02.2012. 09:37:25

    Хехе..змају, чињеница да су о нашем ратном руководству РС судили сви он међународни фактори који су редом убијали и бомбардовали, Србију, Ирак, Афганистан, Либију,..спремају и Иран и да су баш те земље оличење ратног злочина, мени даје за право да вјерујем и знам да је наше ратно руководство било апсолутно у праву и да се само бранило од тих злочинаца који им суде!

    И немој нас „плашити“ са тим вехабијама, козојебима, шта са њима ви можете добити?B-)

  89. Magistre bigeru, neka narodu ovaj tvoj firer omogući da živi bar približno normalno. Danas je više nezaposlenih nego juče, a sutra će biti više nego danas. Priča o nezavisnosti je samo paravan u nestanak čiji mu je cilj. Poslali su svoje sinove iz ovoga strašnog suda .Zlikavac i njegova banda traže način da šturnu odavde punih džepova a nas da ostave u glibu. Čeda, ma koliko ga odbacujem u ljudsko smeće zajedno sa tvojim stanodavcem je rekao ,jer je dobro obavješten da će mu biti ko Miloševiću. Nije za neočekivati drugačije. Ko se mača lati od njega i gone. Zapravo, ko dolazi na tenku, završava ispod njegovih gusjenica. Ti „srbuj“ po narudžbi firera pa ćeš sa njim tražiti azil, ili pod gusjenice. Kurvu ljudsku rodila kurva bjelosvjetska. Bolje ti je da odeš u Bočinju i dnk analizom tražiš oca.

  90. rammstein и остали лажни патриоти

    Данас велики нису само САД и ЕУ већ и неки други који су нама блиски као нпр. Руси који имају стратешки интерес у Српској,Израел,Кина и неке друге земље које постају све важнији фактор у свету.

    …осим тога и неке земље региона би могле да признају „нову реалност“.

  91. Mr Biggy, 03.02.2012. 10:21:38

    Ау…па да ли то тврдиш да смо ми у ратном периоду ратовали и са Русијом? Да ли си ти уопште нормалан човјек? Ко нас је тад штитио како тако, али ипак јесте захваљујући политици Радована, ти би се требао прво негдје информисати, па рецимо сазнати за руски батаљон који смо тражили и добили као гаранцију за измјештање артиљерије око Сарајева? итд. итд.

    Против Израела ни тад нисмо били, није ни он ваљда против нас, а не знам колико је то пило воде код УСА њиховог спонзора исто као што сад не пије ни мало, такође поготово није Кина ратовала против нас, чак су нам испоручивали она симпатична одијела, зимска, војна, топла, док не покисну, а кад покисну можеш их бацити…

    „неке земље региона“ мислим на које то опет мислиш? Зар мислиш да ће тадићева и чедина Србија ратовати за нас, а неће ни за Косово прстом да мрдну? о јбт. рекох ја додиково кравље лудило се опасно шири, вас треба у строги карантин, па ако неко од додикових кретена оздрави пустити га онда међу свијет, овако зараза нема границу.

  92. rammstein и остала затуцана стока

    Хаха…па до кад ћеш сам себи ускакати у речи?Немам ја 3 живота па да болеснике доводим у ред.То ће др Стевандић морати да уради,жао ми је.А Гуслар да те доведе у физичку форму.

    Ти успоређујеш Русију 90-их и данас?Док се распадала СССР,а Запад јачао?Благо нама.Кину 90-их и данас?Па чак САД онда и данас нису исте.Па је л’ мог’о Рашо да оде у Израел онда уз највеће почасти,јесмо ли били толико блиски,је л’имо саветнике Израелце?Није више 95-та,побогу.
    ЈЕ Л’ РАЗУМЕШ КАД НАПИШЕМ ДА СУ НЕКИ „ВЕЛИКИ“ САД НАМА БЛИЖИ?Јеси ли ти толико глуп?Знам да сте затуцани,али можеш ли бар смисао да схватиш.

    „…колико је то пило воде код УСА њиховог спонзора…“
    Ником САД није „спонзор“,може бити само обрнуто.Као са Косовом,нпр.

    Шта ће нама признање Србије у овом тренутку?Нас у карантин?Па да опет ви коло водите?Па добијте изборе,а не запомажи ко каква баба.

  93. Е па видиш Брате prijedor, кад се пизде дочепају власти па онда умисле да су им порасла муда, а не знају слине обрисати, ми смо у оном страшном времену распада по Европи имали какве такве пријатеље у грчком народу, па смо преко њих могли нешто да излобирамо пролонгирамо код оних одвратних лицемјера из тадашње ЕУ! Рецимо ван дер брука, шисела, мејџора, кинкела,…јбг Радован је уз помоћ грчког министра тамо њима у минситарском савјету ЕУ ставио под нос Андрићева „писма из 1920“ као узорак нагомиловане мржње међу босанским народима.

    Данас нашег кравара сви шутну ногом у дупе са врата, гдје год се појави, потрошио је милионе да би био у америци са помоћницима замјеника секретара, а за разлику од тадашњих пријатеља, данас ми готово да немамо ни једног пријатеља у свијету, ако је интерес залог умјесто „пријатељства“ пиши пропало јер и интерес се мјења, као што нема вјечитог пријатељства, тако ни интерес није дуготрајан, а још мање поуздан.

    На неким важним интересима је и Гадафи засниво своје стратешке односе, па су га покопали чим се указала прилика за то…

  94. Mr Biggy, 03.02.2012. 10:46:07

    Ама човјече…што пјениш, објасни како су то нама сада „ближи“ него онда? Ако хоћеш да кажеш да су Кина и Русија економски јачи него 90-тих, то је сасвим други пар цокула, што не говори ни о каквој „близини“ са нама?
    Да ли ти то тврдиш да су руске ракете окренуте према западу само ако запне шта око РС? Па да ли си ти крштен?

    Какву корист имамо од Израела и додикове посјете тамо? Да ли је негдје предсјендик Израела потиписао да ће у случају угрожености РС војно стати у нашу одбрану? Није, причали су о води и бла, бла,…глупостима!

    Одкуд теби толико усађене глупости, да је руски интерес толики у РС да би употребио ракете да заштити територију РС?
    Ако имаш неки споразум додика и Путина, дај нек нам то објелодане, то би пуно значило за наше самопоуздање и да можемо прогласити независност што прије, ма још јуче!?

  95. rammstein и његовој Браћи који живе у 95-ој

    Данас је 3. фебруар 2011. године.
    Ми ДАНАС требамо пријатеље,ми ДАНАС настојимо да обезбедимо бољи положај Српске.ДАНАС имамо много значајнијих пријатеља,хвала Богу,него 91.

    И ето на чему би он да гради спољну политику.На Грчкој.Та је увек,а нарочито ДАНАС,била и јесте незаобилазни фактор у гео-политичким надмудривањима.И Богу хвала,пошто је Рашо извадио Андрића из рукава,кад су то видели они у ЕУ,одмах им је било све јасно.Ко да не знају о чему се радило и ради.

    Жао ми је,али Андрић није и не помаже ДАНАС.У неком нормалном свету,можда.А ДАНАС пролазе заједнички интереси и лобирање.А тек се ДАНАС Српска промовише.

  96. Mr Biggy, 03.02.2012. 11:05:34

    Да ли ти имаш и зрно мождане вијуге да би могао схватити шта те ја питам? И то сад у 2012, јер 2011 је прошла година збуњениче, паћениче!!!

    О Радовану можеш само са историјске дистанце причати и ни то не умијеш, колико видим, не иде ти од руке да схватиш његову поенту код министара са грчким пријатељима, јер да нисмо имали те Грке ЕУ би нас сматрала потпуно непријатељским народом, тако смо бар за неко вријеме избјегли нато-ударе, који су уследили касније.

    Уз то треба напоменути и доста добрих људи руских и грчких добровољаца који су се борили на нашој страни, ја тебе питам ко је тај додиков данашњи пријатељ који би био бар пола капацитета уз нас као што су неки онда били уз Радована?

    Јер то ваше кафанско мудровање „Радован је ратовао против целог света..а и Милошевић исто…бла, бла, бла,..“ не пије воде код неког ко није за разлику од вас пијо тинту!

    Јел ти разумиш српски, ја те питам ко је тај стратешки пријатељ са ким би нас додик могао одбранити у случају да нас „неко“ нападне?

  97. magistre unutrašnjih poslova i analnh puteva, da nije bilo 92.,… 95, 96…., da su onda bili svi kao tvoj tatuka, kao tvoj firer, e, mamica je davala i šakom i kapom i …. sve od sebe što jest, jest, da li bi bilo RS. To kako se Srpska promoviše danas, kako narod cvili i stenje pod firerom, kako narod moli za posao po parkovima štrajkujući na minusu i kako joj je danas ,onako bilo tvom klincu, i onome u Milanu. Da i m bude onako kako žive oni koji su svojim tijelima stvorili RS.
    “ Gosp dodik vi ćete završiti ko Milošević“ reče jedan vrlo obavješten tip.

  98. zmaj , 03.02.2012. 11:49:57

    Змају, велики играчи разбацују карте по свом столу како им налажу њихови интереси, тако је одвајкада било на Балкану, и то што они уговоре, биће тако, не пита се ту ништа ни санџак, ни БиХ, ни РС, чак ни остале „независније“ државе региона, тако је било и кад се стварала Југославија и исто тако кад се разваљивала.

    Од свега тога шта је нама битно, препознати интересе великих колико је то год могуће и преквалификовати се на ону страну која ти мање штете доноси.

    Кад би само мало дугорочно гледали, Хрватска ће реално ући у ЕУ, а онда ће отуда затезати са Србијом, али ће можда вући БиХ због Неума и пролаза доле на југ до Дубровника.
    За то вријеме најапаметнија ствар би била да Срби и муслимани-бошњаци поправе међусобне односе, јер ко зна за шта је то добро…;)

  99. rammstein
    slazem se sa svime sto si rekao. Ali ovakva politika sadasnjeg rukovdstva RS ne doprinosi tome. Ne kazem i da je Bosnjacka politika ispravna, ali sjeti se da je Tihic prije nekoliko godina otisao na Skupstinu RS i pruzio ruku rijecima da prihvata realnost postojanja RS. Sa druge strane nije uradjeno nista da se ti odnosi poprave, vec je dobio pricu o Sarajevu kao Teheranu, o raspadu BIH iako je svakome jasno da to nije moguce ne zato sto neko voli Bosnjake nego iz drugih razloga koje mogu nabrojati i sl.

  100. zmaj , 03.02.2012. 12:11:26

    Ништа није немогуће, само треба мало промијенити наочаре, можда ту ствари нису тако црне како их фарбају политичари по својој потреби, а и што би њих узимао као репер вриједности живота.

    Ево примјер нас из Источног Сарајева, Пала,..па ми немамо никакав компелкс од Сарајева иако нас има три пута мање од њих тамо, па јбг нећемо се ми са вама тући, него такмичимо се ко ће боље пословати, могу ваши људи да улажу овамо код нас, могу и наши код вас, то ти могу документовати у свакој прилици.

    Али не само то, већ ево и други случај скоро сам био на некој сахрани у Рогатици, српки обичај, спровод иде главном улицом која је на главној магистрали за Нови Пазар, Горажде, Пријепоље, Ужице, Прибој,…и замисли, сва возила са НП и осталих санџачких таблица уљудно се заустављају и чекају да прође поворка иако могу да том својом траком прођу из супротног правца, али људи неће, то је неки обзир, јбг. док са друге стране гледам неколико са овим нашим таблама пролазе и не осврћући се на поворку! јбг. то ваљда обичном човјеку више говори него зукорлић и други заговорници мржње?
    Е сад јбг кад бих ја теби рекао да је можда интерес муслимана у Србији да гласају за СРС ти ми не би вјерово, али ено примјер Јусуф Спахо посланик радикала у Скупштини Србије, засад је то једина антиЕУ странка на тим просторима и њено јачање је везано за антиЕУ расположење грађана Србије!

    Зашто је то важно? Па зато што би у догледно вријеме БиХ могла постати депонија свакаког олоша из Хамбурга, Амстердама,…који им тамо смета, јер социјала је обавеза тих држава, а они ако хоће своја права, зарове и фереџу, послаће их у Босну, да би себи растеретили буџет, а јбг нешто се нисам увјерио да су ти пакистанци, алжирци,…клинци, палци, баш неки крвави радници, па можеш замислити шта би то они овдје хтјели радити?

    Слична ствар је и са Србијом, и тамо граде неку „ромску државу“ па ће цигане из цијеле Европе ту да лагерују на депонију и гдје ће их најмање глава болити од тих богом датих нерадника!

    Па погледај само ову фрку код нас око Сејди-Финци случаја, јбт прогласи се неком мањином и одмах тражи да му измислиш једно министарско мјесто за њега, па мјесто у влади за свастику, супругу,..и осталу родбину? Из устава које ЕУ земље су то нама препоручили? Нек наведу и једну земљу у ЕУ која практикује таква „мањинска права“!? А нама траже ријешење да ако их има троје припадника те неке мањине, одмах једно мора бити предсједник државе??

  101. rammstein
    Mislim da je glupost ako neko misli da recimo Pale mogu funkcionirati normalno bez Sarajeva. Znam da ljudi sa Pala idu na neke jednostavne operacije u Srbiju a iste te operacije se rutinski rade na Kosevu. to je samo jedan primjer nenormalnosti ove drzave. Popis ce pokazati vjerovatno da u BiH zivi oko 3,5 milion stanovnika, znaci ima dovoljno prostora za sve. Kad bi recimo slusao Dodika ispalo bi da nijedan Srbin ne smije proci kroz Sarajevo, ali to je daleko od istine.

  102. zmaj , 03.02.2012. 13:43:37

    Ма пусти ти додика, немој да ти такви буду мјерило у животу, па управо његовом грозном политиком ми немамо КЦ Касиндол, него сви иду горе на КБЦ Кошево, из саобраћајних удеса, док је год при свјести повређени, само кука, возите ме на Кошево, јер зна да доле мрка капа да му спашавају живу главу,…то је нажалост додиков образ, јер да је он добронамјеран човјек он то никад не би дозволио, исто као што не би дозволио да његови пајташи пате овај народ овдје!

    Ја некад по десет пута дневно прођем и транзитом и осталим сарајевским улицама, а исто тако и кроз наш дио до Враца пролазе људи са Илиџе да избјегну гужву на Ступу..тако да је то све мање више уобичајено, додик живи у лакташима, са овим свијетом овдје и са нашим проблемима има додира таман колико и са Марсом, према томе, све ти је јасно.
    Од свега тога, он је нама само „мудро“ поручио да промјенимо име града??? Као кад би се звали додиковград, онда би могли да рачунамо чак на један бамби од његове милостиве владе! Ауу…

    Али зато са друге стране и он стално добија двојнике у огледалу, раније силајџића, кога сад нико не јебе ни за шта, сад је пронашао у лагумџији другог силајџића и тако редом..ко зна до кад, њима никад није досадно..јбг може им се, а нас нико ништа не пита још увијек!

Оставите одговор