Опет помичемо бројач: Премијер обећао аутопут до краја године

Аутопут Бања Лука – Градишка биће састављен и завршен пресвлачењем посљедњег слоја до краја године – изјавио је премијер Републике Српске Александар Џомбић. У репортажи Аутопут БЛ – Градишка: Бројач је отишао у плус након свега што смо видјели, и онога чега на траси аутопута нема, ипак "нисмо били малигни" да тврдимо да аутопут Бања […]

уторак, јул 19, 2011 / 14:06

Аутопут Бања Лука – Градишка биће састављен и завршен пресвлачењем посљедњег слоја до краја године – изјавио је премијер Републике Српске Александар Џомбић.

У репортажи Аутопут БЛ – Градишка: Бројач је отишао у плус након свега што смо видјели, и онога чега на траси аутопута нема, ипак "нисмо били малигни" да тврдимо да аутопут Бања Лука-Градишка неће бити готов до 2012. године.

Хоће – рекао је данас након обиласка градилишта, предсједник Владе РС, Александар Џомбић. Али не цијели, јер Маховљанска петља би требала бити готова таман када се наврши годину дана од посљедњег рока за крај аутопута, који је дао предсједник РС, Милорад Додик, а који је као што знамо пробијен.

Завршни слој каквог нема у БиХ

Приликом обиласка трасе аутопута Џомбић је рекао новинарима да га је извођач радова обавијестио да је почео са полагањем завршног слоја од ријеке Саве, као и да је ријеч о завршном слоју првом такве врсте у БиХ.

"Аутопут је практично састављен са Маховљанском петљом и још су остала два километра друге траке како би био спојен цијели аутопут", рекао је Џомбић.

Петља какве нема у БиХ

Предсједник Владе РС је додао да је Маховљанска петља са техничког и грађевинског становишта веома захтјевна, а можда и најкомпликованија петља на простору БиХ, и подсјетио да је рок за извођење радова на петљи мај сљедеће године.

"Радови на овој дионици су пролонгирани због имовинско-правиних односа, које сада рјешавамо", додао је Џомбић.

Мост – можда за двије године

Када је ријеч о изградњи мосту на Сави према Хрватској, Џомбић је рекао да су у току преговори са Владом Хрватске и ресорним министарством, те да би у наредних два три мјесеца требало пронаћи модалитет на који начин склопити уговор и кренути у изградњу.

Он је подсјетио да би рок за извођење тих радова требало да буде двије године.

Џомбић је нагласио да Влада РС може да исфинансира изградњу моста, јер има резервисана средства из кредитне линије, као и да је у овом случају за сваку врсту договора, и о извођачу и о финансирању, "само да мост буде изграђен и аутопут пуштен у пуни капацитет".

Аутопутем до Добоја 2014. године

"Мислим да ћемо за три године завршити и аутопут Бања Лука – Добој, па ћемо имати комуникацију и од Добоја према Хрватској", рекао је Џомбић.

Министар саобраћаја и веза РС Недељко Чубриловић рекао је да је за очекивати да ће дијелови аутопута на којима није било никаквих проблема бити завршени до краја ове грађевинске сезоне.

"С друге стране, очекујемо да до краја октобра буде завршен и дио аутопута који је радио италијански извођач Видони, а који се повукао из пројекта", рекао је Џомбић.

Логично, министар Чубриловић је опрезнији у изјавама, након многих које дао о завршетку градње аутопута и продужетку рокова, које су долазиле након ових првих па се сада ограничио само на дионицу коју је градио "Видони".

Мрка капа

Џомбићу је ово прво обећање које се тиче краја градње првог аутопута у Републици Српској, а премијер је можда охрабрен недавном изјавом министра за инфраструктуру и енергетику у Влади Србије, Милутина Мркоњића, да "не мора да буде тачан сваки рок", који он као министар одреди у вези аутопута.

Како год, видимо се у јануару 2012. – или са екипама Путева РС док буду чистиле снијег на аутопуту ради неометаног собраћаја, чему се сви надамо, или са новим извјештајем о роковима који не морају да буду тачни.



0 КОМЕНТАРА

  1. Министар саобраћаја и веза РС Недељко Чубриловић рекао је да је за очекивати да ће дијелови аутопута на којима није било никаквих проблема бити завршени до краја ове грађевинске сезоне.

    😛
    висока трава, сунце у јулу, снијег у јануару,…све су то јако изненађујући фактори код министара са везама!

  2. По свему судећи, г. Џомбић неће још дуго на челу Владе РС. Како га је Предсједник намагарчио. Додуше, заједно су нас водили ка дну у прошлом мандату.

    http://www.blic.rs/Vesti/Republika-Srpska/266967/Dodik-pripremio–keca-iz-rukava-da-osvezi—Vladu

    Највише ме ганула ова констатација:

    „Dodiku je navodno dozlogrdilo što Vlada ne ostvaruje rezultate kakve je očekivao, te što sve češće mora da se bavi i ministarskim poslovima. Podsećanja radi, sav posao s Rusom Rašidom Serdarovim oko izgradnje Termoelektrane „Ugljevik“ završio je Dodik, a slično je i sa ostalim ruskim ulaganjima u RS.“

    Сигурно му је тешко пало да одрађује послове с Русима. Министри, имате ли душу? Не може човјек „ONE MAN SHOW“ стићи на све стране, као хоботница.

  3. То све треба отићи и измлатити говњавом мотком. Ова репортажа коју сте линковали све најбоље говори…

    Ако мене питате, неће они завршити тај аутопут ни до нове године, ни онако како је Џомба рекао.

    Ретард до ретарда!

  4. Da nije tuzno bilo bi komicno, posebno za one sa malo duzim pamcenjem.
    Inace poznato je za prvu dionicu – Klasnice – Mahovljani, pocetak 2002 g. evropski i vjerovatno svjetski rekord po cijeni kostanja po km. puta.
    Naravno da je sa takvim rezultatom S.S. nagradjen da sam nastavi izgradnju preostalog dijela ( 27 km ) do Save. Vidoni i Konstruktor su samo maska za ispunjenje formalnosti o lotovima , razl.izvodjacima itd.
    Tragikomicno je S.zmazalica inace kadrovcik vladajuce partije svojevremeno na ovom portalu opravdavao ovaj kriminalni poduhvat.
    Kada se svemu doda problematika mosta na Savi, te Mahovljanska Petlja (Niskogradnja), nema nam druge nego zaludjene mase zabaviti novim jubilarnim potpisavanjem ugovora stoljeca za izgradnju dionice B.Luka – Doboj.
    Najzalosnija cinjenica po meni je produzenje mandata „SUPER MARIU“ N.Cubrilovicu na mjestu ministra za saobracaj.
    U nekim normalnim zemljama on bi uredjivao staze za setnju u Tunjicama ili potporni zid na Drini kod Foce a ovako ostaje nam samo da gledamo nove epizode „Igara bez granica“

  5. drazen78bl, 20.07.2011. 12:24:14

    Значи, ти би да неко глуп и недорастао (твоја дефиниција мене), буде на челу Владе?! Ето видиш да си гори од Лемија и Џомбића заједно! 😛

    Само да ово личи на ауто-пут. Када год буде завршен посао, колико год да буде потрошено… само да не буде макадам као ови први километри. 😀

  6. Имам доказе! :D:D:D Рекао си да нисам дорасла расправама на овом порталу… што у преводу значи ово што сам горе написала… Све пише тамо гдје се Жељо играо блогера! Нема смисла да поричеш сада.

  7. buddha, 21.07.2011. 11:32:38

    Откуд знаш?

    Нисам желио прећи неку границу пристојности. Шта мислиш ако је једног дана Миле именује за „Јацу Косор“!? Нећеш моћи добити посао никако. Ово Ти није требало. B-)

  8. drazen78bl, 21.07.2011. 11:50:53

    Ниси желио да пређеш, али си прешао. Занимљиво је како се нпр. ужасаваш псовања и примитивизма у случају нпр. Боже, али не и у случају тзв. buddha- е. Божо никада овако нешто не би рекао. Нема везе, али добро је знати. Позз

  9. anja banja luka, 20.07.2011. 18:45:33

    „Само да ово личи на ауто-пут. Када год буде завршен посао, колико год да буде потрошено… само да не буде макадам као ови први километри.“

    Немој Ању да трзате, а колико је дјевојка потрошила енергије писајући и ослушкујући и најмањи звук багера, заслужује бар да постане главни контролор наплатних рампи на том фантомском ауто-путу ако га кад клошари споје са земљом.
    И ја се надам да ће кад тад тај ауто-пут бити доступан, макар као туристичка атракција за шетаче туристе, као овдје је требао да се прави ауто-пут у оно вријеме кад смо још имали неку пару у џепу…

Оставите одговор