Твитер отказао сарадњу Гуглу, због фаворизовања Гугл +
Поново су се јавиле оптужбе да Гугл упорно и дуготрајно користи свој претраживач за промоцију друштвене мреже Гугл, а притужбе стижу из различитих смјерова, укључујући и конкуренцију и стручњаке. Темељна притужба своди се на то да Гугл користи свој претраживач који је најпопуларнији међу свим претраживачима на начин да се у резултатима претрага показују резултати […]
Поново су се јавиле оптужбе да Гугл упорно и дуготрајно користи свој претраживач за промоцију друштвене мреже Гугл, а притужбе стижу из различитих смјерова, укључујући и конкуренцију и стручњаке.
Темељна притужба своди се на то да Гугл користи свој претраживач који је најпопуларнији међу свим претраживачима на начин да се у резултатима претрага показују резултати везани уз Гугл+.
Један од најважнијих приговора понудио је програмер специјализован за претраживаче Дени Саливен који је описао како Гугл у резултатима претраживача приказује странице пословних субјеката које за промоцију користе Гугл+. Тиме се даје непоштена предност страницама које се оглашавају на Гугл+ над онима које се оглашавају на другим социјалним мрежама.
Саливен је претраге којима је описао Гуглов нови трик вршио одјављен из својих Гугл рачуна, те путем "инкогнито" претрага које омогућује Хром. Циљ таквих претрага био је добити генеричке резултате, а не оне уобичајене који су кројени према преференцијама појединог корисника.
Гугл+ има сличне функције какве имају Фејсбук и Твитер, међутим још увијек се не може с њима мјерити, поготово с Фејсбуком који има 850 милијуна чланова који проводе доста времена на Фејсбук страницама.
Међу осталима баш се Твитер прошле седмице пожалио на Гугл. Протекле двије године Гугл и Твитер имали су споразум који је омогућавао Гуглу да у претрагама објављује Твитер постове у реалном времену, односно чим се појаве на Твитеру, буду пренесене на Гугл.
Међутим Твитер је одлучио да не продужава тај уговор па су из Гугла коментирали како им није јасно зашто се жале. Успркос томе Гугл и даље приказује постове с Твитера на резултатима претраге вршенима путем Гугловог претраживача, који укључују и линкове на профиле познатих особа, државника те разних институција.
Фејсбук се још увијек није огласио. Фејсбук има договор с Мајкрософтом и њиховом претраживачем Бингом на којој се могу приказати резултати који су изван досега Гугла.
Гугл је лансирао Гугл+ с циљем да буде кључни фактор који ће уједињавати све остале производе те компаније.