СДС: Влада треба поднијети оставку
СДС сматра да предсједник Републике Српске Милорад Додик и Савез независних социјалдемократа треба да предложе новог мандатара. „Ако ова влада нема снаге и моћи да се ухвати у обрачун с криминалном и корупцијом у сопственим редовима, посвети ефикаснијем рјешавању привредних и социјалних проблема, нека поднесе оставку“, рекао је посланик СДС Зоран Латиновић на прес-конференцији у […]
СДС сматра да предсједник Републике Српске Милорад Додик и Савез независних социјалдемократа треба да предложе новог мандатара.
„Ако ова влада нема снаге и моћи да се ухвати у обрачун с криминалном и корупцијом у сопственим редовима, посвети ефикаснијем рјешавању привредних и социјалних проблема, нека поднесе оставку“, рекао је посланик СДС Зоран Латиновић на прес-конференцији у Бањој Луци.
Упозорио је да РС тоне у дужничко ропство, имајући у виду да њен укупни дуг износи око 3,8 милијарди марака.
Сматра и да ће дефицит буџета РС-а наставити да расте у овој години, те да ће до краја године акумулирани бити у висини овогодишњег буџета, што је аларматно и упалило је већ одавно „црвену лампицу“.
„С оваком економском поликом, у којој нема одговорности, тонемо у позицију дужничког ропства. Не бих рекао да чак имамо и ‘грчки синдром’, јер је Грчка чланица ЕУ, која ће због сопствене сигурности наћи рјешење да се санирају проблеми у еурозони, али РС неће бити у таквој ситуацији, јер с оваком тенденцијом не би могла бити ни чланица Организације афричког јединства“, навео је Латиновић.
Циљ нове политичке стратегије СДС-а је превазилажење економске кризе, отварање нових радних мјеста и заједнички рад на стварању бољег амбијента у Републици Српској, рекао је данас Латиновић.
"Посланици СДС-а су већ указивали да је стање у привреди алармантно, а на наредној скупштинској сједници упозорићемо да је и главна ревизија објелоданила извјештаје по којима су нека министарства и предузећа потрошила више средстава него што је било предвиђено", најавио је Латиновић.
Он је рекао да је бивши министар спорта и омладине Проко Драгосављевић један од министара који је драстично прекршио буџетске ставке, те изразио увјерење да ће скупштинска комисија утврдити његову одговорност.
Što im to niste na Jahorini rekli, već je bosić gledao u predsjednika sv ronhila kao u ikonu.Što ste išli tamo, izlagali nas troškovima putovanja, obezbeđenja, krkanluka, noćenja, priprema, …
Sanjte li Garića ?
Zar ste oprostili njegovo ubistvoi i sramotnu presudu?
zar ste zaboravili po čijem je spisku visoki predstavnik pokosio vaše kadrove?
Znate li zašto pošto-poto hoće i vas da uvuku u mostarske priče? Da sutra i vi budete saučesnici neformiranja vlasti.
Znate li onu narodnu: Hajde za muvom pa ćeš na govno
Што би рекли политичари у РС ово је спиновање. Ово је дио представе са Јахорине, гдје је договорено да ће се ићи на промјену Владе РС, а као „спаситељи“ ће се појавити и ове пијавице из СДС-а. Заједно са СНСД-ом нема већих крвопија. Тако да ће коалиција са државног нивоа бити озваничена. Мада то Страхињић неће признати. А ни његов др. У ствари онај чији је Страхињић алтер его.
Приједор, већ сам писао, немој о Гарићу ако не знаш довољно. Што се тиче пресуде, срамотна је, а шта је довело до тога распитај се, отиђи у добој па види тамо сљудима ко је узимао рекет за грађевинске дозволе и имао много љубавница.. Заборави.B-)B-)B-)
Какви болесни коментари. Значи, шта год ураде ови из СДС имају изливе мржње од исфрустрираних Приједор-пинковаца који не могу сакрити мржњу. Такву мржњу може само имати неко ко је лично погођен, па закључујем да се ради о разним Чавићевцима, Калинићевцима, Иванићевцима, французима који су попушили у СДС, а вјероватно су раније живили на његовој грбачи. Ови критикују власт, а овај тврди да је то увертира за коалицију у РС?? Ово је збиља на Фронталу постао скуп исфрустрираних ликова који вјероватно у стварном животу не смију никоме ништа рећи па се с..у овдје. Ако настави овако, ово ће постати неозбиљан сајт јер ће га уништити ликови којима је потребан доктор, али не Стевандић.
Bolan ne bio, bil ne Bil, sve što nije kako ti misliš je bolesno.Pa to je bolest što misliš da jedino ti misliš ispravno.Otišao sam u rat sa SDS-om, i dugo bio sa njim.Ova koalicija sa onima koji su ga skupo koštali, ne valja.Oni su mu o glavi radili, i uvijek će.
Da, završim.“bolesni komentari“.pa tako se nije reagovalo ni u titino doba.Sve što nije sa mnom , protiv mene je.I, nisam ničim lično pogođen, posebno od SDS-a, niti sam živio ni na čijoj grbači, već isključivo od svoga vlastitog rada.Naprotiv, kada god su mi se obratili sds-ovci pomogao sam .Znači neozbiljan sajt je ako se jave ljudi koji dirnu u SDS, i treba im doktor? Pa to je suludo, i takvima treba doktor.Pa i istoj porodici ne misle svi jednako, a često nisu u istoj stranci.Moja gospođa i ja smo na prošlim izborima glasali za različite opcije.Pa, šta?
Bile ne bile, nisam član ni jedne stranke, pogotovo kalinićeve, niti znam kako se zove.
Stevandićeve roditelje sam poznavao, sa njegovom Prekajom sam emotivno vezan i često sam tamo, i kada bih ga tamo sreo popričao bih sa njim prijateljski i srdačno.Takvi kao ti im dobro dođu u predizborno vrijeme da lijepe plakate, i naravno da odljepljuju tuđe.
Ма ово је постало класика да када СДС критикује власт одмах се јаве ови који то разводњавају, рекао бих Чавићевци и ПДПовци, јер би по сваку цијену да се представе као једина опозиција. А то да су они опозиција Јахорини јасно је свакоме послије извјештаја Викиликса о сарадњи са страним амбасадама и продаји РС. И залуду вам је ово блаћење СДС, јер ово како ради СДС је све ок: нису опозиција РС, а јесу опозиција СНСД. И то једина права!
prijedor i pink panter,
Не разумијем шта вам конкретно смета у дјеловању једне политичке странке која је опозициона? Шта, по вама опозиција не мора да критикује власт? Мора да ћути пред очигледним расутром система? Изволите изађите у јавност па причајте ако мислите да можете боље.
Мени је драго када видим како је СДС од појединаца на Фронталу направио праве примитивне идиоте који су се примили на медијску причу о некој „коалицији“ и уласку у Владу РС. То само показује лице и наличје онога који не зна да политика није прћија па да медији све одгонетну, него је политика визија која подразумјева манипулисање широким народним масама и која је поврх свега дјелатност само за способне, а не за свакакве полтроне. Потећиће нафта Републиком Српском док то, овај приједор схвати.
И немој ти приједор овдје да причаш глупости у вези господина Гарића за који случај појма немаш. Посланици СДС-а у Парламенту БиХ су 25 августа ове године тражили јавно смјену Милорада Новковића и цијелог ВСТС-а управо зато што се никако нису огласили поводом срамне одлуке фамозном Рајку Савићу због убиства – http://informer.ba/tekstovi/vijesti/sds-trazi-ostavku-clanova-vstv-a/
Даље, http://www.sdsrs.com/sajt/index.php?option=com_content&view=article&id=3529:2011-09-02-15-18-51&catid=80:2009-08-18-12-09-57&Itemid=107
Прво се информиши па онда трчи нешто коментарисати кад ти већ прсти трче на тастатуру и Фронтал да би се спрдао са врло озбиљним стварима.
„zar ste zaboravili po čijem je spisku visoki predstavnik pokosio vaše kadrove?“
По чијем, јел те то Викиликс мало више релевантно информисао?
И није овдје проблем прозивање него константно зајебавање са реаговањем и нормалним поступањем опозиције. Видим да ти је носталгија за Титом и титовим временом па ето, надам се да ћеш једном одлетјети у Кубу код Фидела да развијаш своју интелигенцију ко прави Карл Маркс, да мало зајебеш ову парламентарну агонију.
dakako da treba da kritikuje vlast, i ne smije da ćuti pred raspadom sistema.Ne slažem se sa Tobom da je politika djelatnost samo za sposobne,, a ne za svake poltrone.Naprotiv, politika je pogotovo na našim prostorima za sposobne za kriminal, pljačku, otimanje i arčenje, za lažove , manipulatore, ukratko, za nemoralne ljude.Pa pojedinci su promijenili i promarširali kroz sve partije i ostajali u njima samo dok su bile na vlasti.(špirić…)Gdje to ima više poltrona nego u politici?
Da bi uspio u politici moraš biti udvorica i lilihip šefove guze.Neko više , neko manje, ali svi je obližu.
Da, nostalgičan sam za prošlim vremenima, ne za titom, jer smo ljudski radili, zapošljavali se, formirali porodice, putovali…Nažalost, danas mladi žive u robovlasništvu bez ikakve nade da će jednog dana biti imalo bolje.
Eto, smeta mi što opozicija nije glasnija, jača,agresivnija, onakva kakva je bila njihova opozicija kada su bili na vlasti, što ponekada iskorače, ali se brzo vrate dva koraka unazad da bi se poljubili sa pozicijom.
Dakle, ništa zlonamjerno.Zaista.
prijedor,
„dakako da treba da kritikuje vlast, i ne smije da ćuti pred raspadom sistema.“
Па чему онда онаква реакција првог коментатора опозиционе теме?
Не кажем да у политици нема полтрона, али њих нико у народу озбиљно не схвата и зато су они запуштена гамад која је ту ради интереса и која због истог не либи да изгуби образ. Који се данас полтрон у политици озбиљно схвата? Ниједан једини. Способни опстају у врху странке дуги низ година. Ето ти примјер СДС, нема бољег. Вукота Говедарица човјек којег сви цијене и поштују и који се никада не би продао; Ненад Стевандић; Зоран Латиновић; Лазо Марић… и низ других поштених и цијењених кадрова СДС-а. Тако да, полако са тим оцјенама и изјавама. Колективитети странака су се промјенили, а једино можеш бити киван на групу или појединца, а не на читаву странку јер ни сам не знаш ко је све ту.
Како мислиш – опозиција није гласнија – шта треба да се деру и сваки дан да одржавају неке митинге? Није суштина у митингу ако се неће пустити нека јасна порука са јасном тезом за будуће. Мени је рецимо ова изјава господина Латиновића сасвим коректна и она показује у ком смјеру дјелује СДС када је у питању ова власт у Републици Српској.
„što ponekada iskorače, ali se brzo vrate dva koraka unazad da bi se poljubili sa pozicijom.“
Зар је ненормална појава то што се представници Републике Српске усаглашавају око будућих наступа на нивоу заједничких органа? Да ли је ненормална појава када се жели јасно и недвосмислено послати порука – да свако задирање у ентитетско гласање мора одмах пасти са дневног реда? Да ли је ненормална појава то што се политички представници РС-а договарају како ће наступити по питању пописа становништва, посебно ако гледамо са становишта да Бошњаци у блиској будућности претендују да имају 50% становништва БиХ?
Ако су то ненормалне појаве због чега се осуђује сасатанак на Јахорини онда је то дефитивни показатељ колико ово друштво нема перцепцију да дефинише пријетње које ће услиједити у блиској будућности.
Шта је рекао Соренсен јуче? Дејтон је ствар прошлости? Дакле?
Spuki, 07.09.2011. 17:32:56
nemam obicaj da pljujem ljude bez razloga ali ponekad primjenim onu narodnu „ljutu travu na ljutu ranu“nesto mi se cini da ste ti i jos neki na ovom sajtu sitni partijski podrepasi koji malo povire iz guzice kad gazda digne rep.sta je to zbog cega bih trebao biti zahvalan sds konkretno?ko je to od ponudjenih likova u stanju nesto promjeniti? gdje im je plan i program rada ili je isti kao u snsd pa da ne gube vrijeme stampajuci dvaput isto?meni se zivot pogorsao bar 50% u zadnjih dvadeset godina a za to vrijeme su sds vecinom bili na vlasti a za vecinu njih zivot se poboljsao.prije otprilike mjesec dana stevandic je pisao neki tekst nidje veze sa stvarnosti pa sam napisao malo duzi argumentovan komentar i naravno nista od odgovora pa ako te zanima nadji procitaj i odgovori
U politici je najviše poltrona pa ni SDS nije imun od njih.Vukota je zaista iznad svih njih, ali predsjednik je kukavan i čemeran, dok procijedi riječ proteče Sana.Bio sam doskora njihov glasač, ali više nisam baš zbog njega.
Šta su naša i pozicija i opozicija uradila da nas bude više, da obolimo od galopirajuće bijele kuge?
Sorensen će biti ni gori ,ni bolji od ostalih .Svi su izdavali naređenja šta da se radi i kako, i sva su bila uslišena.Samo da ostanu na poziciji.
Svi mi se gade, bez obzira u kojoj su partiji, jer gledaju samo svoje lične interese.Laže ko kaže da je neko drugačiji.
Zar srpska majka nije rodila još jednog patrijarha Pavla koji se vozio tramvajem u potumplanim cipelama?Ili kao S.Stepanović:“ Do poslednjeg daha živjeću za svoj narod, jer me je on iznjedrio , i od mene napravio ono što jesam“
a, naši gadovi kažu:do poslednjeg daha živjeću od svog naroda.Ko j… narod.Narod je ovca za šišanje.
I, na kraju , Spuki, više mi nije važno kako se zove republuka, ovako ili onako, iako sam se za nju borio, važno mi je kako se ta republika odnosi prema onima koji su je stvarali.Pozdrav iz PD.
prijedor, 07.09.2011. 21:13:47
a po cemu je to vukota bolji, da znam i ja?
Šta je ono Vukota po zanimanju? 😉
Будите паметни.
http://youtu.be/RollPpK0IIk
Ma bravo herc 64, javljaju se podrepaši.
Svaki dan sve gore i gore, grđe i grđe, jadnije i bjednije.Svi gledaju samo svoju pohlepu da zadovolje.
Dođe mi da glasam za zlatka i harisa, pa ako me kradu , lažu, ne vole, znam da su mi neprijatelji, i ne mogu drugačije.Ali, kada mi to radi „moj“onda mi je gore.Turci su nam uzimali trećinu, a „naš“ nam ne daje ni trećinu.Još nam prijeti svojim poganim kažiprstom:ako pisnete neću vam dati ni to!
Fašistagenocidnizasvojnarod!
herc64,
А какве промјене тражиш? Социјалне? Економске? Јеси ли имао бољи животни стандард под Владом Пере Букејловића 2005 или сада? Ајде искрено реци.
Реално, ко данас у политици има програм и план? Апсолутно нико. Сви се руководе политиком да им је држава крава музара која је ту да задовољава нечије личне интересе. Ту четворку сам навео из разлога што одговорно тврдим да су то поштени људи који немају везе са криминалом и немају длаке на језику када причају о одређеним проблемима.
Ти изгледа тражиш неког савршеног политичара који се јавља само у утопистичким идејама. Тај се може створити тек када наводна демократија испари из нашег друштвеног надзора или евентуално када Америка престане да пласира политичаре из Сорошевог окружења. На крају крајева, ако себе сматраш способним па покушај неке ствари мјењати. Данас и обичан земљорадник може да се бави политиком.
Зашто, ако вам већ друштвени статус није добар, не покушате нешто да промјените кроз политику? Стање је лоше свуда у РС, па изволите, гурајте се кроз мјесне заједнице, општинске, регионалне одборе па представљајте нешто, а и зарадите нешто.
Причате овдје као да је политика јуче почела да шири своје пипке.
prijedor,
Код тебе се јавља невјероватан парадокс. Прво оптужујеш СДС за све и свашта, а онда причаш о личним виђенима предсједника СДС-а. Дефиниши шта желиш од политичке елите. Да ти као грађанину обезбједе егзистенцију или да на дневнику сваки дан гледаш гримасу неког политичара.
Бијела куга јесте наш највећи животни проблем у РС и сасвим подржавам иницијативу да се нађу нека ријешења и механизми за подизање наталитета. Мислим да је приоритет да имамо продуктивност нашег становништва.
„Svi mi se gade, bez obzira u kojoj su partiji, jer gledaju samo svoje lične interese.Laže ko kaže da je neko drugačiji.“
Гади ти се више од 50 одсто српског становништва? Јебига, то нам је реалност. Ја схватам да си ти имао велика очекивања од свих власти као борац али данас посла нема без страначке књижице, бар не на дугорочне стазе.
Spuki, 07.09.2011. 22:55:29
„А какве промјене тражиш? Социјалне? Економске“
prilicno glupo pitanje za drustvo koje je u tolikoj krizi jer trenutno treba mijenjati puno vise od onog sto si naveo a za pocetak bih se zadovoljio bilo kakvim promjenama.
„Јеси ли имао бољи животни стандард под Владом Пере Букејловића 2005 или сада? Ајде искрено реци.“
trenutno dobijam prosjesnu platu elektroinzinjera u bih a zaradi se i van posla.2005 sam bio nezaposlen.
„Реално, ко данас у политици има програм и план? Апсолутно нико. Сви се руководе политиком да им је држава крава музара која је ту да задовољава нечије личне интересе“
niko ali to im nije opravdanje da ga oni kao najjaca opoziciona stranka nemaju.slazem se da se svi ponasaju prema drzavi kao prema kravi muzari samo ne vidim zasto je jedna ekipa bolja od druge,mozda ti imas interesa ali ja nemam.
„Ту четворку сам навео из разлога што одговорно тврдим да су то поштени људи који немају везе са криминалом и немају длаке на језику када причају о одређеним проблемима.“
za ostale ne znam nisu odavde ali za govedaricu znam da je bar 90% njegovih gacana sposobnije i postenije od njega
„Ти изгледа тражиш неког савршеног политичара који се јавља само у утопистичким идејама.“ovo je toliki cinizam da nemam sta komentarisati. a koji je to politicar koji ispunjava minimalne norme zdravog razuma i pristojnog ponasanja?
herc64,
„prilicno glupo pitanje za drustvo koje je u tolikoj krizi jer trenutno treba mijenjati puno vise od onog sto si naveo a za pocetak bih se zadovoljio bilo kakvim promjenama.“
Зашто је глупо питање? Као грађанин ти тражиш промјене, а појма немаш ни шта би то промјенио? Направи листу приоритета па по том основу критикуј, а не форсирање ливаде на критици.
„za ostale ne znam nisu odavde ali za govedaricu znam da je bar 90% njegovih gacana sposobnije i postenije od njega „
Чуди ме да се неки такав није нашао на листи СДС-а. Ја само не знам кога си то узео па упоредио са поштењем Вукоте.
Spuki, 07.09.2011. 17:32:56
Ја разумијем о чему причају Приједор и Пинк Пантер и сигуран сам да нису злонамјерни према СДС-у.
Упоредите само опозиционо дјеловање Томе Николића према Демократској странци и СДС-а према СНСД-у! Да ли увиђате неке разлике?
Једноставно, ова два човјека (а добрим дијелом дијелим њихово мишљење) су јако незадовољни актуелном социо-економском ситуацијом у РС и у општем расулу опозиције вјерују да СДС као најјача опозициона странка треба да подузме кораке, да спријечи власт да нас даље гура ка дну, да прекине агонију српског народа…
Запитајте се зашто јако много људи прозива СДС да „и није права опозиција“! Ништа није случајно и то Вам је добронамјеран путоказ да народ жели да се супротставите даљем урушавању економије. Ако тако и ја размишљам (а ја сигурно нисам злонамјеран према СДС-у у којем имам јако драге људе).
Овај иступ господина Латиновића је оно што би требало имати континуитет. Мени би драго било да сам то чуо из уста г-дина Босића.
С друге стране, превише смо дискутовали о том односу СДС-СНСД, а ситуација је доста једноставна.
СДС је имао одличне понуде СДП-а и „платформаша“, а г. Додик никако није смио да препусти власт Лагумџији, поготово контролу над судством и тужилаштвом и безбједносним службама. Зато је СДС-у понудио неку врсту пакта „не дирај ме, не дирам те“, да СДС не прихвати понуду платформаша и да не критикује превише Владу РС, а заузврат да се СДС-у не дирају Добој и Бијељина, да му се дају неке позиције у Зворнику и неким другим општимнама и нешто на нивоу РС, па чак и учешће у Влади РС.
То одговара и СДС-у, јер колико год примамљива понуда била, ко би ишао Лагумџији у загрљај, то би га укопало до краја, а ипак се у РС добије нешто да се збрину неки кадрови, који су нестрпљиви да чекају 2014. годину.
Ипак, велика већина чланства у СДС-у никад неће подржати улазак СДС-а у коалицију са СНСД-ом и мислим да је нереална. Како вријеме одмиче, Влада РС ће све дубље падати у амбис и СДС ће се морати откинути потпуно.
Друга теорија јесте да ће СДС направити неку економску стратегију и ипак ући у Владу РС, да нас извуку са дна, што им може донијети и позитивне поене.
Ово су само слободна размишљања и баш ме интересује шта мисле Пинк Пантер, Спуки, Приједор и НОИР. Само, молим Вас, без вријеђања!
„Бијела куга јесте наш највећи животни проблем у РС и сасвим подржавам иницијативу да се нађу нека ријешења и механизми за подизање наталитета. Мислим да је приоритет да имамо продуктивност нашег становништва.“
Nema druge, idemo od početka. Zašto misliš da će sa rastom produktivnosti doći do povećanja nataliteta? Imaš li neko uporište u teoriji ili praksi koje bi to potvrdilo? Studija, knjiga, link?
Spuki, 07.09.2011. 23:24:17
Vukota (Obren) Govedarica je rođen 9. marta 1976. godine u Gacku. U Foči je završio Osnovnu školu „Ivan Goran Kovačić“ a 1994. godine Srednju mašinsku školu „Pero Slijepčević“. Diplomirao je na Fakultetu sporta i fizičkog vaspitanja u Novom Sadu 2000. godine.
prema tome 94 god je napunio 18 god pa kad je toliki srbin i rodoljub mogao je prvo odbraniti rs pa onda studirati, i ja sam imao indeks malo jaci i malo popunjeniji od njegovog pa nisam studirao.strucnu spremu necu komentirati izgleda da su difovci najjaci kadar sds i zato smo tu gdje smo.
Među vodećim imenima u SDS-u nekako je visok procenat nastavnika fizičkog. Eto, čisto kao interesantnost.
Када људи имају личне нетрпељивости и само њима знане фрустрације типа ове према Вукоти, онда се о томе не може расправљати, било шта да кажете. А то и нису пресудне ствари, само мучна психологија којој нема лијека, а и досадна је, јер се понавља.
Споразум СДС и СНСД не видим ни у каквом другом свјетлу него као интерес РС, аико је увијек питање и искрености и досљедности, али личпно мислим да је највађније да он функционише у дијелу заштите интереса РС, а на велику тугу странаца, па и Соренсена који су своје политичке успјехе градили на нашим подјелама и издајама. Због тога сматрам да ће бити велики притисци да се овај споразум развали, а како се у нас намножило много плаћеног шљама онда је јасно да ће и многи бити у функцији стварања јавног мњења како је то ради неких приземних разлога, а не ради РС.
У самој РС СДС треба да буде опозиција овој унутрашњој катастрофи, а та опозиција никада неће бити ни Иванић ни Чавић, јер како рече Викиликс Иванић не може прежалити раскид коалиције са СНСД, а коју су му странци наложили. О Чавићу да и не трошим ријечи јер је све показао. Док је он био на челу СДС никада нисам гласао за СДС, али за Босићево вођење СДС имам све симпатије и не слажем се да није рекао све што треба и како треба. Једина му је мана што је човјек нормалан у једном ненормалном стању и политици испод сваког дна. У том случају би могао прихватити да је залутао.
Дражене,
приједор је разочаран својим социјалним статусом као борац али он то презентује на неки други начин, рекао бих изгубљено и непромишљено. Такође упушта се у неке ствари за које није довољно информисан па питање убиства Бранислава Гарића претвара у неактивност СДС-а иако је СДС на многе и различите начине од 25 августа прошлог мјесеца тражио смјену цијелог ВСТС-а у ПС БиХ и тражио анализу истог по питању провођења ослобађајуће пресуде у том случају.
Ако је социјални статус у питању то није разлог да се осипа на унутрашња питања неке странке, и зато мени у неким случајевима приједор изгледа помало изгубљено. Разочараност у политичку елиту он као борац има пуно право, али не може да оптужује и да критикује нешто зашта није довољно упућен.
„Упоредите само опозиционо дјеловање Томе Николића према Демократској странци и СДС-а према СНСД-у! Да ли увиђате неке разлике?“
Не може се то поредити, јер политичка сцена Србије личи на све, али никако на неку здраву и нормалну конкурентску битку. Тамо је пун лофос либерала, мултиетничара и рушилаца српског народа и ја заиста нећу да коментаришем политичке односе оних који чак немају ни свој политички концепт опредељења, а камоли нешто више.
Кад сам видио како Тома лежи у оној болници кад је штрајковао глађу и жеђу, дигао сам руке и одустао да пратим свакакве људе из Србије. Једноставно, човјеку неки дио мозга каже да то више не прати јер нема шта паметно да види.
Наша политичка сцена у РС је нормалнија и здравија, на неки начин прихватљива да се прати, јер ниједна политичка странка никада неће погазити неке виталне интересе Српске. Најбољи примјер јесу заједнички органи односно ПС БиХ у коме 14 српских посланика дјелује заједно и јединствено. Овакав начин критиковања као што је то данас учинио господин Латиновић је сасвим коректно и у складу са опозиционим дјеловањем.
Немогуће је упоређивати Србина у РС и Србина у Србији јер су они ментално другачији. Ми волимо РС и све би дали за њу (безобзира из које политичке странке), док се Србија котрља у свом либерализму како би се домогла ЕУ. Хвала Меркеловој!
Није реално било за очекивати неку коалицију СДС-а и платформаша. Ма колико се фотеља нудило скроз је нереално било за очекивати да СДС као странке десног центра уђе у неку колаборацију са СДП-ом јер сам сигуран да би се томе успротивила велика већина чланства. Како је ХСП завршио у загрљају СДП-а можда најбоље може да се објасни чињеницом да је то врло мала и маргинална хрватска странка која нема велико чланство. Са друге стране, кад су сви формирали своје ровове односно блокове логично је било за очекивати и српски блок који се на крају и обистинио. На крају крајева некако се сама коцкица сложила кад су сви ушли у своје ровове па идаље пуцају једни на друге ево већ 11 мјесеци од неформирања Савјета Министара.
Ја стојим иза свог мишљења, а то је да СДС води једну одмјерену и дисциплиновану политику гдје не излијеће за свакаквим изјавама. Колико је било спекулација о уласку СДС-а у Владу па на крају Босић то глатко демантовао на Јахорини, а ови коментаторски примитивци се умирили ко да их је нешто посебно стрефило. Чини ми се да СДС овдје нешто чека, а то је да РС у неком наредном периоду доживи буквално социјални слом и да у том тренутку преузме власт. Могуће је да већ сада се ради нека економска и социјална стратегија али ко ће га знати… Углавном, чекамо отварање карти.
Spuki, 08.09.2011. 00:16:16
„приједор је разочаран својим социјалним статусом као борац али он то презентује на неки други начин, рекао бих изгубљено и непромишљено.“
Koлико сам схватио, „Приједор“ је ситуиран човјек, који емотивно реагује на јасну економско-социјалну и моралну пропаст српског народа, као и на биолошку неизвјесност.
Вама хвала за одговор!
NOIR, 08.09.2011. 00:15:55
А не мислите да се г-дин Додик жели заштитити од прогона правосудних органа или му заиста вјерујете да му је Република Српска битнија од његове властите коже?
http://slobodanvaskovic.blogspot.com/2011/09/stankovic-protjerao-zorana-tadica-iz.html
„Jednog dana gospodin Slobodan Stanković mi saopštava da je razgovarao sa tadašnjim premijerom Republike Srpske Miloradom Dodikom, koga i ja takođe lično poznajem, i da mu je gospodin Dodik kazao da i on hoće da bude u toj novoj firmi koja poseduje Data Centar, te da ćemo napraviti našu firmu na način da 33% pripadne gospodinu Dodiku, 33% gospodinu Slobodanu Stankoviću i 33% da pripadne meni.“
„Od mene je traženo da cenu ICT opreme povećam za par stotina puta, kako bi se naguralo na cifru koju Poreska Uprava RS treba da plati. Tačnije kojom će Hipo Alpe Adria banka da kroz način operativnog lizinga zaduži Poresku Upravu RS. To mi nakraju ispadne isto, jer Poreska Uprava RS na taj način kupuje taj prostor novcem koji pripada svim građanima. Cifra ove transakcije, a što se zna je preko 30.000.000,00 konvertibilnih maraka.“
Ко је овдје паметан, а ко будала?
СДС дјелује позерски, критикује оно са чим се у глобалу слажу и чију конзистентност подржавају, јахоринским сусретима, јбт ко некад бриони!
Једина права опозиција овим битангама је наоружан народ, а кад се деси онда ће бити касно за много шта!
DA, Dražene , lično nemam nikakvih problema, sve što me boli, a jako me boli je status moga naroda i RS. vlada ne samo da treba da ode, već treba da odgovara za potpun krah i slom RS, i ekonomski, i socijalni, i moralni, demografski, kulturni…I, mislim da je svaka kazna premala i preblaga za ovaj zločin.Pa svaki šarafić, a kamoli ministar, o predsjedniku da ne govorimo jer ima više nego engleski dvor, imaju milione.I, time se ponose.Pa jednoga visokog sijedog glavonju helikopter voza iz jeb…brda prađedovine po nekoliko puta dnevno i nedeljno na svaki sastanak, na slavu dodikovu, na šatorska prela i rugla naša.Predsjednik nam je traktordžija sa vokabularom kočijaša…
Ali, SDS, i ostale partije to mirno i blago posmatraju.Tvoje je Spuki pravo da imaš takvo mišljenje o bosiću, o Ivaniću, o Čaviću.Moje da mislim o njima sasvim drugačije.
A, ti Noir, zar treba glumiti unutrašnje jedinstvo kada se vidi da smo iznutra ekonomski prazna mješina?Zbog stranaca, na njihovu žalost, veliš? Pa, sve je majstor odradio po njihovom nalogu.Nas nestaje po nalogu fašista .Zar misliš da bi trpili neposlušne? Oni su neposlušne skidali zbog jedne riječi, Poplašena naprimjer.Ko je iskreno radio za dobro moga naroda i RS u Hagu je, ili nema pristupa politici.I, soroš , i sorensen, i visoki predstavnici su nam manje zla nanijeli , i nanijeće nam nego zločinačka SNSD, i njekovi kolaboracionisti.Ali, i oni koji to mlako posmatraju, i čine malo da zločin ,ubijanje bijedom moga naroda prestane.Glavni egzekutor je predsjednik.
SNSD i SDS su definitivno uništili ovaj narod, posebno onaj žmiro Bosić koji bi rođenu ženu podveo za pare.
Više od SDS mrzim samo SNSD, naravno zbog lemija.
DOLE KOALICIJA LOPOVA SNSD SDS- SLOBODA NARODU
Uvijek sam se pitao šta običnog čovjeka u ovoj lokalnoj stradiji koji nije u partiji, niti od nje može imati bilo kakve koristi tjera da vatreno zastupa pro et contra stavove i maše partijskim zastavama. Taj odgovor ne znam, ali znam da će takvih smetenjaka uvijek biti sasvim dovoljno tako da će ova rečenica koju vam je ovaj čovjek iz SDS-a imena Spuki ovdje napisao donositi mnogo korisiti onima koji znaju kako se radi posao:
„То само показује лице и наличје онога који не зна да политика није прћија па да медији све одгонетну, него је политика визија која подразумјева манипулисање широким народним масама и која је поврх свега дјелатност само за способне, а не за свакакве полтроне.“
Ovo je ukratko manifest svakog dobrog političara koji je razumio da je zadatak politike stvoriti razdragane mase koje njemu i njegovoj političkoj organizaciji donose korist i bogatstvo, a zauzvrat ruljanu daje samo pivkana i tri ćevapa u cirkuskom šatoru uz podvalu da neko čuva državu od stranih plaćenika. Srdačan pozdrav svima vama koji mlatite hiljade i hiljade maraka svakog mjeseca ne radeći ništa konkretno, već svaki put prodajući već prožvakanu žvaku, a pri tom imate timove koji se sastoje od nastavnika fizičkog (metaforički rečeno, da ne bude zabune). Na neki način jako vas poštujem. Samo derite volove, dok god se daju derati!
da li je neoružana revolucija u RS rješenje naših problema?
Revolucija koja bi imala za cilj rušenje Mirsada Dodika
Ako ne misliš lično ti doći na vlast i riještiti svoje probleme – nije! Sve bi ti bilo isto. Ako misliš uskakati u neku Skupštinu, e onda je to već druga priča.
Ma, ad hoc, ti si i dobar čovjek , i imaš predosta vijuga, samo radi na produženju fitilja, i brani se od kočijaškoprimitivnognalikpredsjednikovom vokabularu.Ne idu uztebe.
Nažalost, smetenjaci nam zacrtavaju staze tuge, bijede i stradanja odlazeći pod šatore po pivkana i tri ćevapa, ne znajući da su oteti od njih.
A, oni sitni koji žive u debelom crijevu stranačkih lidera gojeći se njihovim obalinama iskreno žalim.Bar da ponekada izađu iz njihove gu…., da se nadišu svježeg zraka.
Ne, pajo, nijedna revolucija ne donese dobro narodu.Naprotiv, strada najviše narod.I , svaku su počeli oni iz sjenke, i oni na kraju i dovedu svog pijuna.Kao što su doveli ovoga našega na tenku.
Moj savjet, gdje zapuca, odmakni se.Pucaju veliki, strada narod,a biće onako kako su zacrtali.Sada momentalno traže novog „ronhilmajstora“, ovaj im je odslužio.
prodadoše i šume,uništiše nam vodu,ostaviše nas da skapavamo od gladi i žeđi pa zar to nije razlog za revoluciju?
AD HOC
šta po tebi tzreba da se desi pa da se krene u revolucionarne promjene?
Jbg, Prijedorac, moram malo i opsovati, ali ja to samo umjereno i po potrebi, da bih bio razumljiviji 🙂
Ma zajebi revoluciju, osim ako nećeš biti komandant u njoj. Od svih revolucionara 1% se na kraju gotivi, a 99% puši onu stvar. Nađi način da se penješ gore, a zajebi globalne interese. To je samo žvaka za naivne. Pa valjda je toliko već jasno za sve ove godine propasti.
Стојим иза свог првог коментара. Не треба ме нико бранити (хвала Дражене), а што се тиче Спукија, његово сврставање мојих ставова у кош Иванића, Чавића и осталих који су слични овима који владају са нама је неукусно. Слуки нема појма о животу када коментарише људе које не познаје. Мишљења сам да и СДС-ово руководство ради добробити за грађане РС треба хитно поднијети оставку, јер док се потписују штетни уговори (Шуме РС) док се негира рада Главне службе за ревизију РС (од стране Владе РС), док Ракуљ (пичка му материна старачка, гори је од Додика, јер се продао за 3000 мјесечно, наравно КМ) тражи имбецилних 45 година стажа ии 70 година као услов за пензију, затварајући и наредних 5 година шансу да се млади запосле, јер ће ради старе и исхлапјеле будале, док се дешава катарза свих нас, они заједно са СНСД-ом конформистички причају о својој коалицији, замлаћују народ јебан у мозак опасностима из Сарајева, а у међеувремену остали смо без свега, па који ће ми курац и име РС, ако нећу у њој ништа имати???? Исто тако, оставке морају дати и Иванић и Чавић и Павић и Јандрић јер је то све скупа једна банда нерадничка, мамицу им јарећу свима. Спуки одјеби од мене, јер је теби добро и са оваквом влашћуx-(x-(x-(
revolucija bi odnijela mnogo šljama,novi bi se teže pojavio, u svakom slučaju nebi bilo SNSD-a i ostalih izdajnika
Ne, Pajo, ti si još dijete, revolucija bi odnijela mladost, donijela isotane bez očeva, u crno zavila majke.A, rezultat -nula.Misliš da bi predsjednikov sin i unuk bili ovdje?Oni su teži nego gadafijevi, oni bi bili u rimu , moskvi, , kipru…Ti da gineš, moj sin, i njegovi drugovi ?za
koga? za koga su izgunule hilljade? za bandu dodikovaca.
Јој заборавио сам Ђокицу, Петра 007 Ђокића, он треба да лети. Већ данима у глави ми одјекује, а годинама притајено чујем да власт пјева своме народу – Вјечнаја памјат…
Telefon me zeza, pa ne dovrših…
Budi Pajo strpljiv, što kažu muslimani: strpljen spašen.Njih će počistiti oni koji su ih doveli, i sve će im prisjesti.Kao gadafija, mubaraka, sanadera… Mlad si pa ne znaš šta su radili Čaušeskuu.
Svaka sjekira sebi malj odsiječe.A, oni su zaslužili maljinu, i dobiće je.
Evo socijalista Djokic reze socijalne dodatke borcima, pravi socijalista;)
Изненађује ме оволики излив мржње и нетрпељивости од стране коментатора, изузев Дражена који овдје испаде једини нормалан за неку здраву политичку дискусију.
Фронтал је постао раме за плакање и ултра критиковање свега и свачега, па макар нешто било корисно и добро. Аваз је постао мала маца, а тамо коментари иду од Патриотске лиге до Зелених беретки.
Дакле, ако неко не може да живи једним нормалним и цивилизованим животом онда се он мора самостално организовати и да дјелује у циљу представљања те групе незадовољних. Мјесне, општинске, регионалне организације па се фино укључите, јер од кукњаве само може бити горе. Приједор овдје осипа дрвље и камење на све, па чак и на оно зашта није довољно информисан или упућен, примјер убиства Бранислава Гарића. Разумијем њега као борца до некле да је незадовољан али не можеш ти сада од свега правити баук. Стање јесте алармантно али је све пролазно као уосталом и политичке елите. Онај Херц говори о промјенама, а појма нема шта би промјенио. Ево, ПИО грца у дуговима, стално се задужује и питање је ко нас је довео у такву ситуацију? Зашто су фондови празни? Ја се сјећам 2005 за вријеме Владе Пере Букејловића, сви фондови, јавна предузећа (Жељезнице и Шуме посебно) све је то радило како треба. У јавности уопште се није полемисало о неким незадовољницима код борачке и пензионе популације. Наравно увијек је било изузетака али не у оволиком броју као данас. Чуј штрајк! То је за вријеме Букејловићеве Владе била мисаона именица. Несхватљиво ми је да је таква једна Влада пала.
Spuki, eto, ne znam ništa o Garićevom ubistvu, i prihvtam primjedbu.Ali, šta su uradili oni koji više znaju?Kažeš, sve je prolazno, , kao i sve političke elite.Kao:čekajte, smirite se, ne pravite od svega bauka.
Pa, spuki, i mi smo prolazni, naš život.Momci koji su ratovali kao dvadesetogodišnjaci su već posijedili, a posla nemaju.Da trpe bijedu i sirotinju i broje žute feninge za hljeb, a smjenjuju se gori kriminalci gorima.Pišeš po zadatku SDS-a koji itekako snosi kriviicu za sve ovo zlo.Navalio si na bukejlovića ko prase u surutku.A, sjećaš li se onoga vašeg paravca? E, mi smo i dobro prošli, dobro i postojimo kakve su nas budaletine vodile.Stane pa kao ispred ogledala, povlači kaput pa se divi kakvo lijepo odijelo ima.od izlaska iz rata svaki dan crnji i gori.A, sad potpun mrak i pomračenje uma.Izađi malo spuki na vazduh iz bosićevog dup…
HAha, sjetim se paravca,od muke da se nasmijem.pa čovjek nije znao ni sastaviti jednu običnu prostu rečenicu.A, obukao se našim parama, pa se jadnik samo gladio po odijelu.
Ali, bilo je i gorih poslije, doduše iz druge partije.Taj nije mogao da upamti od starosti dvije riječi pa mu je predsjednik vlade pisao šta treba da kaže.Dadnu mu infuziju, nakljukaju vitaminima, i dovedu pred kamere…
HAha, sjetim se paravca,od muke da se nasmijem.pa čovjek nije znao ni sastaviti jednu običnu prostu rečenicu.A, obukao se našim parama, pa se jadnik samo gladio po odijelu.
Ali, bilo je i gorih poslije, doduše iz druge partije.Taj nije mogao da upamti od starosti dvije riječi pa mu je predsjednik vlade pisao šta treba da kaže.Dadnu mu infuziju, nakljukaju vitaminima, i dovedu pred kamere…
prijedor,
„Spuki, eto, ne znam ništa o Garićevom ubistvu, i prihvtam primjedbu.Ali, šta su uradili oni koji više znaju?“
Коме упућујеш питање? Мени који би одмах смјенио цијели ВСТС или нека овдје ладамудашка судско-тужилачка сјела?
Убиство господина Бранислава Гарића је правосудни преседан у историји и не знам ко још тога није свјестан.
Зашто мени причаш о младим људима који немају посла? Ја сам тога свјестан, али нема вајде ако ћемо се ми стално окрећати у прошлост и гледати ко је шта радио. Данас имамо овакво стање какво имамо и хајде да покушамо да створимо алтернативу постојаћим фондовима који су већ запали у дужничко ропство и који по свему судећи неће бити стабилни ни наредних 5 година. Одговорне за стање у ПИО треба ставити пред суд народа. Да једном декларативном и ултимативном грађанском иницијативом затражимо посебне услове за рад младих људи. Да их не гурамо стално у размишљања да одлазе из земље, јер и оно гдје ће евентуално радити у иностранству – радиће на црно.
Навалио сам на Букејловића зато што је то једина Влада РС која је имала свој континуитет и свој ефекат која је и за вријеме и послије мандата имала резултат. Упореди стање из 2005 и сада па ће ти све бити много јасније.
Јебо те, ти у цијелој Влади нађеш једног Паравца… па човјек говори „пасивно“ француски језик 😀 😀 Кад би појединци попут њега оцјењивали рад Владе онда Влада не би нинашта личила.
И да, заборавих драги мој приједор – Тренутно сам на најчистијем ваздуху на Романији, лежим у природи и теби шаљем поздраве 😀 😀 😀
I, moja kuma, Spuki, perfektno govori francuski, krojačica u pariskom Dioru.Da i nju stavimo za ministra?
Ako si na Romaniji, možemo se dozvati danas.Možda smo jedan pored drugog, doduše ti si nevidljiv.Nekidan si bio i na jahorini.Profesionalno nevidljiv, duboko uvučen u pozadinu-nečiju.
Ipak , kada se sjetim paravca i svih koji su nas“vodili“zahvalim Bogu što nas i ovoliko ima.
хахаха, па зависи приједор каква је кума 😀 Ако има добре способности одлучивања онд је прихватљива 😀
Може, продери се и зовни ме! Да те чују и Пале и федерално Сарајево.
На Јахорини сам био прошле зиме.
za vas su prihvatlivi samo oni koji nemaju sposobnost odlučivanja.Šta oni ima da odlučuju.Valjda šef odlučujedakle, moja kuma otpada.
приједор, ај добро је нећемо се више спрдати. Реко да те мало насмијем ти све озбиљно схваташ.
Нисам страначки активиста, ничији.
Напросто нисам више могао стално да читам неке политичке оптужбе за све оно што долази из било које политичке странке. Било да се ради из позиције или опозиције, посебно ових других.
Сви морају да буду свјесни да политичке странке које се налазе у опозицији морају да дјелују у правцу критиковања и заиста су поједини коментари били зачуђујући на ову тему. Слажем се да СДС мора јача и боље али ово можемо посматрати као увод у тако нешто. Е сад, што неко има анимозитете из прошлости као ти приједор то је друга ствар и то мораш са собом да рашчистиш јер не смијеш бити затвореник прошлости.
Разумијем неке твоје реакције као борца али за те проблеме надлежни су у ПИО које је неминовно ушло у дужничко ропство.
Najveći problemi u RS su problemi mladih, radnosposobnih, pa tek problem penzionera.Oni su najmanje važni.Što se mene tiče najbolje, i najjeftinije bi bilo da ih pobijemo.Da se vlast više ne muči sa njima, da pera pinokio bude ministar bez portfelja.
Spuki,
Колико ти очекујеш кредита СДС-у са оваквом политиком? снсд је врећа гована на челу са оном коњином која је ову некад поносну РС претворила у вучију јазбину, па се изједамо и отимамо једни од других за данас не мислећи на сјутра!
Ја се опет питам, а ти и сви ми би требали знати кад ће СДС бити стварна опозиција и борити се за народ, ако већ има тај префикс у називу странке, а не глумити опозицију онима којима сте отишли на поклоњење на Јахорини, да вас они „посавјетују“ како да наступате у Сарајеву? па јбм ти сунце, ако је СДС догуро дотле да га додик савјетује како се чува РС!
Послије рата, СДС се морао под хитно пречистити од наталоженог криминала, нису успјели, већ су се препустили криминалцима, имам осјећај и знам да су већина тих моћника једва чекали да виде леђа Радовану, па да преузму ствар у своје руке, јер за већину њих су постојала полицијска досијеа, а онда је пао Радован, и све је то пало у воду!
Криминалци из рата, ваљачи нафте, цигарета, алкохола, дроге,..све њих је требало пред зид и постријељати, а новац одузети и покренути фабрике које су тад још биле функционалне и лако би обновиле процес производње, од тога се лако одустало и догурало се овдје гдје смо сад, нигдје!
Колико и чијом све залсугом лако ће се препознати, само сам помислио да се СДС вратио на неку нормалу, којом је успјешно покренуо народне масе некад, сад послије јахорине, ништа вам више не вјерујем и знам да сам у праву!
rammstein,
зашто мислиш да нешто очекујем од било кога? Оно што ја као човјек нисам могао да схватим јесте да се свака реакција опозиције овдје на Фронталу стално напада и омаловажава, па једноставно тражим објашњење у ком правцу треба да се заснива класично опозиционо дјеловање неке странке? С једне стране једни хоће да опозиција буде јача и ефикаснија у критици, а други траже да им се запуши уста. Шта ви хоћете људи? Да ли је господин Латиновић био искрен или не, мање је важно. Важно је да је овим путем јасно послато до знања свим примитивним људима који је статус СДС-а. Увјерен сам да СДС има план за наредних, ево, 3 ипо године како ће да дефинише своју политику према тренутној власти у РС.
Одкуд ти знаш шта је било на Јахорини? Немојмо да причамо приче и бајке јер реално не знамо позадину. Колико сам био информисан на Јахорини није био обичан састанак два политичка руководства него свих представника РС у заједничким органима. Ко зна шта се све на састанку договори… у јавност се пуштају само отпаци који реално неамју неку политичку тежину. Тако да ће резултати тог састанка сигурно бити у наредним мјесецима.
То у вези криминала, једноставно не желим да коментаришем јер све мора имати своју аргументацијску линију. Ја могу да чујем – овај украо ово, онај оно, онај шверцовао – али ако то није доказано па џаба свему ти наводи. Свака озбиљна оптужба мора да има своје аргументе која то поткрепљује.
СДС=СНСД! Зашто? Дијелите власт у Добоју и Бијељини, заједно сте на државном нивоу, па коме ви више можете очи замазивати?
Е овај цитат ми се свидио са другог портала, па сам га копирао и ставио на право мјесто, јер и ја дијелим мишљење да је овај СДС=СНСД!
B-)B-)B-)
Spuki,
По теби, опозиција си само онда кад ниси у власти!? небитно за ставове, они су промјењиви и „прилагодљиви“ што је потврђено на Јахорини, кажеш ја не знам шта је било на Јахорини, а питаш ли се интересује ли ме шта су та огавна господа у сакоима имали да попричају уз јагњетину и салату?
Да се радило о неком тајновитом плану, па ваљда би и састанак био скривен од очију јавности, а овако ко на вашару, нисам могао проћи својим аутом улицама Источног Сарајева и Пала од њихових одвратних свјетлуцавих колона аутомобила!
Битно је шта је рекао господин Латиновић, али то исто могу да кажем и ја и ти и било ко други ево са Фронтала, јер је очигледан фијаско структура РС, а шта ће се учинити по реченом? Ништа! Па како онда можете причати да ћете „заједно“ са додиком бранити позицију РС, кад се та позиција сама од себе свукла на најмизернији ниво од постанка РС! Хоћете ли бранити њихово дивљачко задуживање без правог ефекта? Хоћете ли бранити њихов криминал преко ког су нестале све паре и из резервног буџета ескров рачуна и из фондова, а сад видимо да су фалсификовали буџетски извјештај и да су и тамо паре покрадене, јер колико знам није било повећања пензија ни других издатака да се тако правдају!?
Шта ћете ви од свега тога бранити са додиком у Сарајеву?
Svi vi kometatori izuzev nekih, sto mozete da serete pa to nije za povjerovati, kakvih se gluposti ovde moze procitati ali interesantno je to da su uvjek jedni te isti, vidi ovo
prijedor,
rammstein,
pink panter,
paja patak ,
drazen78bl,
zlizo,
Luzer do luzera. Da li vi ljudi sta radite osim sto palamudite i prosipate se kao stajnjak u proljece.:D:D:D:DB-)B-)B-)
kubadors, 09.09.2011. 13:11:55
Сад ће ти из Централног комитета бацити највећу коску са роза лептир машном и помиловати те испод браде и посути ДДТ-ом да се више не мораш чешати тамо гдје те највише сврби.
:D:D:D:D:D:D:D:DB-)B-)B-)B-)B-)B-)
Ево ти и од мене једна:
http://images.clipartof.com/small/1045607-Royalty-Free-RF-Clip-Art-Illustration-Of-A-Cartoon-Puppy-With-A-Bell-On-His-Tail-Looking-At-A-Bone.jpg
mam kakvu rozu masnu, njemu daju obicne koske sa malo krompira.
rammstein,
„По теби, опозиција си само онда кад ниси у власти!?“
Тако је. Не знам шта је ту нејасно.
„кажеш ја не знам шта је било на Јахорини, а питаш ли се интересује ли ме шта су та огавна господа у сакоима имали да попричају уз јагњетину и салату?“
Не знам шта су јели.
Интересује и мене о чему су стварно причали, али, проблем је у томе што неке ствари не могу да се обелодане у јавности. Ја опет кажем, ниједна политичка странка није примитивна и свака од њих има посебне разлоге зашто то ради. У политици опстају и договарају само они способни, а не неки наивци који површну схватају сва јавна дјеловања.
„Битно је шта је рекао господин Латиновић, али то исто могу да кажем и ја и ти и било ко други ево са Фронтала, јер је очигледан фијаско структура РС, а шта ће се учинити по реченом? „
Господин Латиновић је то рекао у име СДС-а, према томе то има посебну политичку тежину.
Не знам зашто мене сврставаш у неке битне чиниоце када то једноставно нисам. Обичан сам грађанин Републике Српске, студент који прати политичка дешавања у РС и БиХ.
Моја једина намјера због чега сам се јавио за дискусију јесте неоправдано критиковање опозиције која показује свој правац дјеловања и такође због тоталног спрдања са убиством господина Бранислава Гарића за које СДС повлачи активности како би овај случај добио судски епилог.
Нисам од оних који ће повјеровати на сваку тврдњу политичке странке јер иза свега тога крије се неки концепт дјеловања који није познат у јавности.
Spuki,
Није тако, несудјеловање у власти не значи аутоматски опозицију, да те подсјетим на период кад је Иванић саставио владу, а СДС му тад пружио „мањинску подршку“ или како се то тад звало, али углавном није учествовао у саставу владе, док је редовно подржавао у скупштини, Млађо је ту владу назвао искусно 😉 експертска!
Слична ствар је била и у Србији кад је спс подржавао Коштуничину прву владу, а нису били у власти!
Мислим да и садашњи поступци сдс-а исто представљају, мањинска подршка влади џомбића уз све додатне реквизите!
Разумим ја ту твоју подршку да се „они горе договоре“, али ти не разумиш ситуацију што од таквих договора ништа не постане, тачније тресла се гора родио се миш, ма какви миш, нека крупнија штеточина, продаја електропривреде и слично!
Да ли је тебе неко окривио за нешто па си се нашао одговорним да одговараш и што знаш и што не знаш, то је мање више упитно, али то да је убиство господина Гарића нека засебна прича, а поготово послије срамне улоге тужиоца рубила истакнутог члана снсд-а, који је ослободио Гарићевог убицу, а да из свега тога произађе могућност веће сарадње сдс-а и снсд-а је стварно лоботомиран случај!
rammstein,
Мањинска подршка се мора јавно испољити, а ја такву подршку не видим у дјеловању СДС-а према Влади. Чекај човјече, причамо о СДС-у који има традиционално бирачко тјело, још плус ови нови укључујући ту и руководство и главни одбор; и који је без икакве дилеме једна од најјачих партија у цјелој БиХ. Како за исте можеш да кажеш да пружају мањинску подршку Влади? То је неумјесно.
Шта онда раде СДА и СДП или ХДЗ и ХДЗ1990? Они онда још горе праве својим политичким дјеловањима, посебно ако се зна да су СДА и СДП заједно формирали нелегалну власт у Федерацији. СДА је традиционално било десно орјентисана, а СДП заступа неки грађански или боље рећи комунистички концепт који нема везе са оним зашта се залажу ови их СДА.
СДС и СНСД имају додирне тачке по питању одбране Републике Српске и њеног основног и светог виталног националног интереса који се зове „заштита од прегласавања“, и ја то разумијем. Такође, разумијем да СДС у РС дјелује опозиционо што је и данас потврдио када је критиковао електро привреду.
Заправо, мени је глуп и неинтересантан тај израз – мањинска подршка јер то реално може имати различита тумачења. Како год, мислим да СДС води једну промишљену политику у којој чека прави тренутак да преузме власт. Та политика је таква да се жели што више пустити тренутна власт да иде у провалију (ПИО, борачки додатак и остало што је тренутно на сцени) и онда све из почетка дизати и градити.
Мени је највише жао што је Влада Пере Букејловића пала јер је то била Влада правог континуитета са правом визијом како остварити економске и социјалне циљеве РС.
Што се тиче случај Гарић то је неправазиђени судски преседан који није био забиљежен у историји балканског правосуђа.
Spuki, 09.09.2011. 22:44:58
„СДС и СНСД имају додирне тачке по питању одбране Републике Српске и њеног основног и светог виталног националног интереса који се зове „заштита од прегласавања“, и ја то разумијем.“
spuki hvala na informaciji nisam zapazio dosad da imate nekih svetinja osim cvrste valute
Spuki,
Свакако се нисмо споразумили, па да не растежемо даље овако, ти мислиш да је добро да ови све сјебу до краја, па да ви то некако обновите, само се питам од чега ћете поћи?
Али нема везе, ионако је све одавно отишло у пм кад видим да један перица ђокица смишља законе..ееееј..јбт крадљивац импулса, пише закон о борцима?? да сам то могао претпоставити појео бих своју пушку, дио по дио, од затварача, цијеви, кундака, оквира, плинске капсуле,..али јбг човјек се учи док је жив, глуп је спашен тих мука!
Spuki, sveti nacionalni interes je zaštita i opstanak RS. Može li neko ko se nije borio za nju, ko je prodae,zadužuje posvaja, arči (namjerno i planski) da bude njen „čuvar“?
A, samo priča , ukazivanje na lopovluk, javašluk, kriminal (koje i budalast vidi) nije dovoljno da se spasi što se još da spasiti.
Ima li u SDS-u iko ko je nešto uradio osim govorancija?
Nije valjda da je to jedini lijek za oživljavanje utopljenika.
rammstein,
Ја сигурно нећу, а ко ће заиста не знам. Само кажем да је реално за очекивати да ће СДС, ако се оваква ситуација настави имати одговорност за формирање нове власти.
приједор пријатељу мој са Романије,
„Spuki, sveti nacionalni interes je zaštita i opstanak RS.“
Мислим да сам око тога био јасан као дан. Једино ако мислиш да РС треба штитити оружјем под неком ванредном пријетњом изнутра или споља. 🙂
„Ima li u SDS-u iko ko je nešto uradio osim govorancija?“
СДС је у опозицији у РС тако да не знам каква су ти ту очекивања од исте. Колико видим јуче су оштро критиковали електро привреду, а и онај стенограм господина Стевандића којег је Фронтал објавио показује за какве вриједности се СДС бори.
Spuki,
Запто је онда сдс ућуткао Дарка Бабаља и Вукоту Говедарицу они су били најеенргичнији противници додикове сицилијанске структуре власти?
zato, rammsteine, što onaj bosonogi hoće da obuje cipela ministra inostranih poslova.Ne interesuje njega što mi hodamo bosi po trnju.S kim si, takav si.Ili jesi, ili nisi s nekim.Badava izgovor da je to samo na nivou BIH.Ako muž pije, kocka, prodaje pokućstvo i kuću a djeca mu i gladna , i žedna, i bolesna, ne idu u školu…zar žena treba da zbog komšija glumi ljubav i slogu? Ili da spašava što se spasiti može:muža staviti ili u bolnicu, ili u ludnicu, ili u zatvor zbog maltretiranja porodice.
„Sjasi Kurta da uzjase Murta“
Inace vrlo interesantno je pratiti angazman bivsih SDS-ovih politicara poslije silaska sa politicke bine.
Ne bih o „Miliom“ i „Cavi“ ali recimo kada se vec Doboj spominje trebalo bi jos jednog bivseg visokr-rangiranog SDS politicara spomenuti koji je sada u privredi. Ili ne bi trebalo?
Isto tako treba spomenuti famoznog „BRKU“ iliti Super Maria sa incijalima S.S koji je isto tako dobro saradjivao sa SDS-om kao sto sada saradjuje sa SNSD-om. Jednostavno covjek od povjerenja svih politikih garnitura:
IRB dala Stankoviću novi kredit od 15 miliona KMObjavljeno u kategoriji:- EKSKLUZIVNO dana 02.09.2011
BANJALUKA, Investiciono razvojna banka Republike Srpske (IRB RS) dala je kredit od 15 miliona KM firmi „Integra Inženjering“ doo Banjaluka, jednoj od članica korporacije „Integral Inženjering“ na čijem čelu je Slobodan Stanković, saznaje Capital.ba.
Firma „Integra Inženjering“ je dobila 15 miliona KM od IRB, a koji ona dodjeljuje direktno, bez posredovanja komercijalnih banaka, a iz kreditne linije Evropske investicione banke po kamatnoj stopi koja se kreće od 5,00 do maksimalno 5,55 odsto.
Ovo je prvi kredit iz ove kreditne linije i jedan od najvećih kredita koji je IRB od osnivanja dodijelila nekom pravnom licu u RS.
Kredit za jedan dan
U Bazi podataka od dodijeljenim kreditima, vidi se da je IRB bila veoma ekspeditivna. Zahtjev za kredit je predat IRB-u 14. juna ove godine. Mjesec dana kasnije odnosno 14. jula kredit je odobren na Kreditnom odboru IRB, a isti dan i na Kreditnom odboru Skupštine akcionara IRB RS, kojim predsjedava predsjednik Vlade RS Aleksandar Džombić.
Ovo nije prvi kredit koji je IRB odobrila „Integra Inženjeringu“. Prije dvije godine „Integra“ je dobila kredit od pet miliona KM, a konzorcijum „Integral Inženjering“ dodatnih pet miliona KM.
Ukupno do sada ove dvije firme su od IRB, za dvije godine dobile povoljnih kredita u iznosu od 25 miliona KM.
.
Sličan kredit hoće Davidović, Bobar i Litvanci
IRB na raspolaganju po ovoj kreditnoj liniji Evropske investicione banke ima 97 791 500 KM, odnosno sada 82,7 miliona KM ako se oduzme kredit dodijeljen „Integra Inženjeringu“.
Za sredstva iz ove kreditne linije vlada ogromno interesovanje, jer ovo je, ako se izuzmu borački krediti, prvi put da je IRB odustala od svog osnovnog principa koji je postavio njen prvi direktor Jasminko Jotić, dodjele kredita isključivo preko komercijalnih banaka jer tako one snose rizik plasmana.
U ovoj kreditnoj liniji od EIB-a, IRB direktno plasira kredite i odgovara za njihovu naplatu, što se smatra veoma rizičnim, zbog mogućeg političkoj uticaja u izboru firmi koje ispunjavaju uslove.
Do sada je već 21 firma podnijela zahtjev za kreditom iz ove kreditne linije, između ostalih: „Ekvator“ Banjaluka, „Elvako“ Bijelina, „Sinecoop“ Gradiška i „Energolinija“ Zvornik.