Пежо и Ситроен остају француски

Француски министар за оживљавање производње Арно Монтебург изјавио ће да аутомобилска компанија ПСА Пежо Ситроен остати француско предузеће, не искључивши могућност уласка кинеског капитала. „ПСА ће остатати француско предузеће“, потврдио је за Паризијен министар Монтебург. На питање новинара да ли то значи да Кинези неће ући са својим капиталом у компанију, министар је одговорио да […]

среда, октобар 23, 2013 / 08:44

Француски министар за оживљавање производње Арно Монтебург изјавио ће да аутомобилска компанија ПСА Пежо Ситроен остати француско предузеће, не искључивши могућност уласка кинеског капитала.

„ПСА ће остатати француско предузеће“, потврдио је за Паризијен министар Монтебург.

На питање новинара да ли то значи да Кинези неће ући са својим капиталом у компанију, министар је одговорио да он то није рекао већ само да ће компанија остати француска и у Француској.

„ПСА је предузеће које се суочава са великим проблемима. Циљ је да се фирма са 100.000 запослених у Француској опорави и да поново стане на ноге. То је могуће“, додао је министар, узимајући за примјер амерички Џенерал Моторс.

Америчка компанија која од фебруара 2012. посједује седам одсто капитала ПСА, претпјела је стечај, изгубила је 28.000 радних мјеста а данас је ипак стала на своје ноге, подсјетио је Монтебург.

Непрестане тешкоће са којима се сусреће ПСА како би саставио крај с крајем, упркос драстичној реконструкцији, посљедњих недјеља поново су покренуле гласине о доласку нових акционара како би се опоривала највећа аутомобилска француска компанија.

У штампи се спекулише да би француска држава и кинески Донгфенг могли да уложе између 2,3 и три милијарде евра у ПСА.

Прошле недјеље, предсједник Донгфенга, потврдио је да његова компанија разматра величину евентуалног улога његове фирме у ПСА.



Оставите одговор