Oкупација Вол Стрита: Ухапшено 500 људи

Њујоршка полиција ухапсила је 500 активиста покрета "Окупирајте Вол Стрит", који су се из Бруклина запутили ка финансијском центру Америке протестујући против похлепе мултинационалних компанија. Полиција највећег америчког града пустила је демонстранте да заузму двије траке чувеног Бруклинског моста и дођу на пола пута до Менхетна, да би им затим муњевитом акцијом пресјекла одступницу и […]

недеља, октобар 2, 2011 / 11:49

Њујоршка полиција ухапсила је 500 активиста покрета "Окупирајте Вол Стрит", који су се из Бруклина запутили ка финансијском центру Америке протестујући против похлепе мултинационалних компанија.

Полиција највећег америчког града пустила је демонстранте да заузму двије траке чувеног Бруклинског моста и дођу на пола пута до Менхетна, да би им затим муњевитом акцијом пресјекла одступницу и ухапсила десетине људи, који су кренули ка Вол Стриту не би ли изразили протест због грамзивости тајкуна и мегакомпанија.

Хапшења су изазвала бијес међу Њујорчанима, посебно пошто је поново објављена мало запажена информација да је финансијска групација "Џеј Пи Морган Чејс" недавно донирала полицији највећег америчког града 4,6 милиона долара, што је протумачено као "куповина заштите".

Претходно, покрет "Окупирајте Вол Стрит" је заузео парк у финансијском дијелу Менхетна, који је претворен у револуционарни камп у којем су стотине демонстраната узвикивале пароле против тајкуна и банкара, али се и повремено скидали до голе коже, што је био провјерени пут до ударних вијести.

Такви потези су у почетку изазивали осмјехе код финансијских моћника који су са тераса посматрали демонстрације, али је на опште изненађење покрет послије неколико седмица добио снагу, па се полако шири Америком.

Осим Њујорка, покрет "Окупирајте…" добио је подружнице у Чикагу, Сан Франциску, Лос Анђелосу, Вашингтону, а скуп те организације најављен је и у Тампи у држави Флорида.

У почетку, најважнији медији у Америци су са подсмјехом извјештавали о акцијама овог покрета, махом због чињенице да немају вођство ни јасне политичке циљеве или захтјеве, али је број окупљених на Бруклинском мосту и још неколико мјеста на Менхетну у многоме промијенио тон написа.

Суштински, покрет протествује због непримјерене силе коју користи полиција, лошег поступања са мањинским заједницама, прије свега муслиманима, виисоке незапослености, одузимања кућа због хипотекарних кредита и одлуке државе да избави велике банке, чија је похлепа била главни разлог невоље у коју су запале 2008. године.

Међу присталицама покрета су режисер Мајкл Мур и глумица Сузан Сарандон, а имају подршку неколико синдиката са педесетак хиљада чланова.

Блогери "Њујорк тајмса" покрет пореде са бунтом младих на тргу Тахрир у Каиру, наводећи да су оба бунта настала као израз незадовољства групе отуђених младих људи, који су присталице мобилисали путем социјалних мрежа.

"Апсолутно је трг Тахрир био инспирација.Морали смо да кажемо доста", рекао је "Њујорк тајмсу" Тајлер Комбелик, дизајнер из Бруклина.



0 КОМЕНТАРА

  1. Већ сам коментарисао да је спас од ропства за цијели свијет, па тако и за нас, револуција у САД и другим значајним западним земљама.
    Често САД перципирамо као непријатеље који су нам у два наврата у прошлом вијелу дјецу засипали бомбама. То је наравно разумљиво, али треба знати да је амерички народ прва жртва новог свјетског поретка. Знате ли колико десетина милиона људи у САД нема социјално и здравствено осигурање, колико је гладних? Исти ти финансијски моћници који праве свињарије по свијету су увлачили САД у ратове. Народ САД већ деценијама има морбидне риалити програме и заглупљивање народа, које код нас виђамо тек задњих 10-20 година. Управо се америчким грађанима одузимају некретнине које су биле под хипотекама.

    Зато је јако добро ово што се дешава. Нажалост, народни покрет још увијек нема неку значајну снагу. Добио сам од стрине – американке фотографију како хапсе неку 80-годишњу бакицу (иначе, моја стрина је велики противник глобализма, скоро је објавила на фејсбуку да се стиди Обаме и владине администрације, а везано за Косово: „USA took away Kosovo from Serbia. That’s like taking Texas away from the USA.“)
    Једина нада за спас од ових луђака, власника банака и корпорација, јесте побуна народа у САД. Али они имају приватну војску (НАТО) и имају новац да поткупе или финансирају долазак на власт својих послушника у све и једној држави свијета. Биће сигурно сурови у одбрани својих позиција, на све су спремни. Сада им је потребан нови свјетски рат.

  2. Синоћ ми један познаник прича шта су урадили у Бугарској, земљи која је чланица ЕУ. У неком бугарском граду је водовод дужан око 8 милиона евра и како не могу да отплате дуг, водовод иде на добош. Исто, тако су изгубили комунално предузеће задужено за чистоћу града. Сада ће на својој кожи осјетити шта значи ропство.

    Исти сценарио се планира и овдје. Ако се нешто корјенито не измјени, за десет година ћемо имати само ваздух. Како многи неће имати новац да плате воду, струју или одвоз смећа, живјеће у мраку, без воде, затрпани депонијом смећа. Све то ако не умру од глади до тада.
    Већ ове сезоне осјећам значајно лошије централно гријање због слабије наплате.

  3. Очигледно да има нешто у тој 2012.! Ја као непоправљиви оптимиста вјерујем да ће да буде боље! Битно је да је почело у САД, то је прва станица. Подмићивање полиције у виду наводних донација доказује да су се уплашили!

  4. Najbitnije je da to počne i oko zgrade vlade u BL.Šta je tamo mnogo me ne interesuje.Vozač tramvaja u atini ima 4 000 eura platu, ima i trinaestu platu , i neda da mu se smanji plata ni cent.
    moj narod nema šta da jede, ne može da školuje djecu, i ako ih iškoluje nemaju gdje da se zaposle, ako i dobiju posao ne dobijaju platu, nisu prijavljeni i osigurani, penzionere je vlast osudila na smrtnu kaznu ubijajući ih bijedom i neimaštinom. moj narod ova vlast je osudila na biološki nestanak.
    Da bi iko ko ne pripada vladajućoj strukturi kriminalaca i njihovih slugu još je ostao ovaj način kojeg vidimo u grčkoj španiji, na vol striti OKUPIRAJTE VLADU I KAŽITE : OVAKO VIŠE NE MOŽE !!!!!!

  5. prijedor, 02.10.2011. 23:03:14

    „OKUPIRAJTE VLADU I KAŽITE : OVAKO VIŠE NE MOŽE !!!!!!“

    A шта ако власт каже: „Ето стварно, ми смо имали други утисак гледајући дневник у 19:30. Сада када видимо колико вас је незадовољних заиста увиђамо да смо вас довели на руб егзистенције, и ево, повлачимо се. Само нас немојте линчовати!“

    Прије неколико дана само се усагласили да власт треба да оде демократским методама. Протест грађана се може изразити и на другом мјесту и на други начин.
    Даље, ако се не промјене ствари у САД и земљама развијеног запада, тешко да ћемо много постићи промјеном власти. Једино можда кад би овај народ могао без ВОЂЕ, па да државом владају њене институције, а не неприкосновени ауторитет. Ако бисмо опет имали јаког појединца на врху, па макар био поштен и радио за свој народ, био би лак плијен онима који су нам наметнули дивљи капитализам. Ликвидаијом таквог човјека би нас вратили поново на почетак.

  6. dražene, kada je moja generacija stala 68. pred tita i rekla : mi hoćemo posao, on je poslao Veljka Vlahovića da sjedne sa nama u park na travu, i sve je bilo rješeno. Nije naslilno da nezaposleni odu pred vladu i kažu: mi hoćemo posao.
    On narod linčuje surovo teškim životom, njemu treba da se sudi za oduzimanje prava na život.Ako on ljudima oduzima pravo na rad, on im oduzima pravo na život.Osuđuje njih i njihove porodice na smrt.On je ubica.

  7. aleks, 02.10.2011. 20:59:10

    Чини ми се ипак да је Француска била прва, протести због подизања границе за одлазак у пензију и сл. Ипак, Француска, Шпанија, Грчка, сада Португалија, евентуално ми (мада мислим да би било контрапродуктивно)… све је то у реду, али мислим да је прва и најважнија станица тамо гдје је све и почело, а то су САД. Дакле, чини ми се да је ово нека прекретница и потпуно ми је феноменално ово што су урадили.

  8. Чувам народ Драж и ово што имамо! Већ сам ти, прије пар мјесеци, рекла да бисмо ми платили све посљедице. Маса не може да се контролише. Утакмица од прије неки дан је показала да неко увијек може да направи проблем. Чувар би, у случају неких нереда, већ био на некој дестинацији, на пристојној удаљености!

  9. anja banja luka, 03.10.2011. 00:39:07

    Рјешење су избори, али Ти не желиш да се кандидујеш. Остаје нам само да се препустимо судбини и зажмиримо кад наиђемо на препреку у животу. 5.октобра је власт промјењена уз помоћ криминалаца.

  10. Женско, па још уз то и балавица да се кандидује? 😀 Ето видиш да заправо ти доприносиш томе да све остане исто! 😛

    Народ послије оваквих дешавања НИКАДА сам не изабере власт! Увијек је то уз помоћ криминалаца или некога „са стране“!

  11. anja banja luka, 03.10.2011. 00:46:23

    Не говорим о збацивању власти на улици, већ о мирном показивању незадовољства. Прочитај шта написах „Приједору“, молим Те!
    А Ти си јуче написала да се млади требају бар удружити и причати о томе. Ја Те позовем да са неколико људи који коментаришу попричамо о томе на пићу, Ти нећеш. Плашиш се да Ти се не провали идентитет. 😀

  12. ко да је битно шта слушају, као да и њих неко слуша, да слуша не би долазило до тако масовних хапшења ненасилних протесташа у квазидемократској држави.

    Ови људи су жртве америчког конзументског друштва, живот изнад могућности, превара од америчког сна.
    Да би парирали лагеру социјалистичких земаља послије WW2 које су у своје циљеве основа живота поставили бесплатно здравство и школство на уштрб луксуза, док је у америчком систему направљен обрнут редослед луксуз и живот саткан од лијепих жеља, на рачун основних потреба.

    Да би се то омогућило, биле су потребне кредитне картице и живот на креду, а то је управо био увод у овај гордијев чвор, несразмјере између потрошње и производње, једноставно су се изгубиле радне навике и тежња ка вишем циљу.
    Кад американац пожели најновије ауто, он једноставно оде и купи га на картицу, не размишљајући, како ће ићи та отплата, на ту исту картицу стиже уплата примања, али је и празни свакодневна потрошња, тај искорак са нереалном потрошњом помножен са каматом долази на наплату у виду одузимања имовине под хипотеком, то су углавном куће и станови.
    Ни то не би био проблем да су то тек изузетци, кад се омасовила активација хипотека, цијене тих објеката су драстично пале и на тај начин продубиле дужничку агонију. У градовима САД данас просјечно по 10 хиљада људи живи и спава у аутима, јер немају свој дом.
    Коначно су схватили узрок својих проблема и кренули да своја шаторска камп-приколичка насеља смјесте испред Волстрита главног генератора кризе овакве врсте!

  13. drazen78bl, 02.10.2011. 16:16:39

    …“Већ ове сезоне осјећам значајно лошије централно гријање због слабије наплате. „

    Јебем га, како га осјећаш, кад још није ни почело?!
    Или се заносиш у кривинама, или имаш неке прекогнитивне способности за које ни сам не знаш?:D
    Ако је ово друго, кандидуј се „на изборе“, можда бисмо и ономад прошли боље да је баба Ванга хтјела у политику…

  14. drazen78bl, 03.10.2011. 00:34:54
    „А ко би рушио град? Кад су Мому Крајишника гађали парадајзом на улазу хотела Босна,…“

    Ни дан данас ником није јасно зашто су они(претече „отпораша“ у Србији, додик, плавшић, баштинац&компани..) гађали Крајишника у Бањалуци?

    Је ли им било жао што Бања Лука није припала кроацији, већ остала у саставу РС? Или су хтјели потпуну сарадњу са нато пактом? или да промјене дрес!?

  15. rammstein, 03.10.2011. 08:31:10 [15475

    Nisi uopšte u pravu. Ti prebacuješ krivicu na samo građane a to nije razlog što se dešava ono što se dešava. Ovi protestuju prvestveno zbog toga što je vlada dala ogromne pare poreskih obveznika bankama da pokriju gubitke koje su sami napravili a oni te pare nisu ponovo investirali niti vratili već nastavili sebi isplaćivati velike plate i kapital prebacili negdje drugo ili jednostavno zamrzli, sklonili sa tržišta. Provedena istraga nad Federalnim rezervama pokazala je da su pare dobile i banke i korporacije koje uopšte nisu u Americi. Dalje, protestuju jer se angažmanom vanjskih firmi po ugovorupodrivaju radnička prava, smanjuju im se zdravstveno, obrazovno i penziono osiguranje, zbog zloupotrebe pravosudnog sistema, zbog ulaganja ogrmonih novaca (koje opet kasnije pokupe od poreskih obveznika) da bi korporacije bile oslobođene različih tužbi, zbog uloge državnog aparata u ograničavanju slobode medija, zbog blokiranja početka korištenja alternativnih izvora energije kako bi se i dalje zavisilo od nafte, zbog ratova van Amerike i mučenja ljudi po zatvorima, bog namjernog pogrešnog informisanja stanovništva putem medija, itd. itd… dakle to su zvanični razlozi što oni protestuju a ne konzumerizam.

    ovo čisto zbo činjenica.

  16. Божо Чукеранац, 03.10.2011. 09:40:23

    Ради се о лапсусу. Претпостављам да ћемо имати лошије гријање. За тако нешто није потребно бити видовит. Довољно је сабрати 2+2.

    rammstein, 03.10.2011. 10:39:47

    Прво, тај атак на Крајишника су водили неки безбједњаци, што може да завара, јер су обични, поштени грађани били јако незадовољни, јер је и тада било корупције и криминала на највишем нивоу, само су имали далеко мање за узети.
    Видиш, ја желим бити коректан човјек и не дијелити народ са истока и запада Републике Српске. Зато објективније од Тебе сагледавам догађаје из блиске прошлости. Код Тебе се осјећа остраштеност и пристрасност. Дакле, да ме неко питао да ли је Момо тада заслужио трули парадајз у главу, ја ћу рећи да јесте. Сјети се његовог цинизма када је на СРТ-у причао како нема дјеци за кифлу кад иду у школу, а како су се „добри људи из хотела на Јахорини смиловали над његовим сиромашним братом и дали му смјештај како би имао кров над главом“. Чуо сам да су Момина дјеца добра и скромна, али немој ми рећи да је био морална вертикала! и није само Момо био проблем. Због ратног профитерства и криминала на највишем нивоу замало нисмо изгубили рат потпуно. Знаш ли Ти да наша војска пред крај рата није имала довољно муниције, да су имали по 2 оброка дневно, да су носили од куће храну? Друга је ствар што је г-ђа Плавшић навучена од Американаца да искористи тај криминал као причу на којој је преузела власт.

    Дакле, што се тиче Моме Крајишника, он нема заслуге зашто хрватска војска није ушла у Бању Луку. Заслужна је наша војска из 1. крајишког корпуса и неки други фактори. Управо је власт тада, као и ови данас, довела у питање опстанак Републике Српске. Па због тога ни дан данас СДС не знам каквим радом није у могућности да значајно поправи изборни резултат, ма колико се трудили. У Бањој Луци на челу имају једног честитог и квалитеетног човјека, али је немоћан да значајно поправи имиџ странке, јер су неки људи прецртали СДС, управо због неких ствари из средине 90-их. Ја лично познајем и приватно се дружим са дивним људима из те странке, чак и са Пала, и не гледам их кроз ту политику, али признај колико је било лоповлука у то вријеме! Ја имам доста родбине у иностранству и сви су плаћали по 200 КМ мјесечно пореза у рату. Гдје су завршиле те паре? Мислиш да нису нашли пут до џепова појединаца? Царина је прича за себе.

    Лицемјерно је зато да постављаш питање „Је ли им било жао што Бања Лука није припала кроацији, већ остала у саставу РС?“, ако знамо да је комплетна тзв, Висока Крајина (13 општина) жртвована у Дејтону, како бисмо „скратили“ територију на 49%, а у Дрвару је живјело преко 99% Срба, у Гламочу преко 90%. Ја знам да се морало, али се узело далико највише од Крајине. Рат се могао завршити још 1992. године, да нису појединци сконтали да се на туђој муци може јако добро зарадити. А шлепери су пролазили…

  17. aleks, 03.10.2011. 11:03:55

    Слажем се ја са тобом, али морамо погледати и шта други мисле о том ефекту америчке депресије, рецимо Путин их критикује за паразитизам, који сталним пробијањем кредитних задужења на индиректан начин одржавају.
    Кад им неко то отворено говори, онда ваљда поуздано зна разлоге зашто, и зашто конкретно говори о паразитном дјеовању америчког друштва.
    Све ово што ти наводиш су околни разлози, који утичу на још веће незадовољство протесташа али не и кључно, јер имала је америка и протесте због вијетнамског рата, црначког статуса,..па није никад овако биједно изгледала, као сад.
    Ови људи су прави невољници, жртве система, америчког друштва и њихов једини избор је да се овако боре, они немају назад куд, јер немају ништа…

    Тачно је да се овдје помиње и Мајкл Мур, он је као неки скенер америчког посрнућа у својим филмовима је предсказивао и овакав сценарио и сад је све то скупа дошло до пуног изражаја.
    http://www.spiegel.de/international/world/0,1518,712496-2,00.html

    http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=30005

    http://www.kurir-info.rs/planeta/kraj-americke-bajke-110436.php

  18. drazen78bl, 03.10.2011. 12:52:04

    Ниси у праву, не браним ја Мому Крајишника, али не дајем за право да је гађан јајима на миг плавшићке и додика, само зато што му дјеца нису имала за чоколаду, како је он рекао, а неког то изнервирало!?
    Па што сад не гађате овог што му се син не дрогира, већ крца милионе?

    Ако ме је ко научио локал патриотизму онда сте то ви из Бања Луке, и ја сам баш на тој релацији локал патриотизма, не интересују ме људи на које ја не могу да утичем, држим се своје средине и гледам како да ту ствари буду што боље.
    О ситуацији у рату, нема потребе да причамо, био сам опет понављам од 1991 до 1996 о свему сам упознат и то прилично, а да није било муниције..хммм..тог команданта јединице који је остао без муниције треба стријељати, чак ни сад није касно!
    На који је то начин водио рат, да је остао без муниције на крају рата? као на свадби, јбг испуцало се и нема више…о јбт, какви су то ратници..али добро, није битно, није тачно да је Крајина изгубила највише, осим Книнске, ње ми је заиста жао, али Српско Сарајево је највриједнији дио РС који се морао препустити непријатељу, иако је војнички одбрањен, да би постојање РС добило потпис у Дејтону, да је Милошевић закопао иза опстанка Српског Сарајева, вратили би се венс-овеновом плану, јбг тај нам је мање одговарао од овог што смо у Дејтону избоксовали.
    Јесу те крајишке општине биле српског већинског живља, али су пасива тешка, брате, шта ће ти општине које и овако на истоку пропадају, а имају шуму и чист ваздух!:-o

  19. Што се начитах глупости у коментарима. А Божи честитам што је провалио Дражена гледе гријања. Дражен се уживио у улогу опозиционара, али ми већ иде на нерав његово увлаченје СДС-у. Изгледа да није прошло код дока, сада хвали Умићевића.

    Елем да кренемо:

    Дражен:
    “Знате ли колико десетина милиона људи у САД нема социјално и здравствено осигурање, колико је гладних“

    Колико Дражене? Реци проценат, мани се милиона.

    “Већ ове сезоне осјећам значајно лошије централно гријање због слабије наплате“

    Ово је најјачи коментар на Фронталу.

    “Дакле, што се тиче Моме Крајишника, он нема заслуге зашто хрватска војска није ушла у Бању Луку. Заслужна је наша војска из 1. крајишког корпуса и неки други фактори.“

    Што се правимо невјешти? Да су Амери хтјели усташе би ушле у БЛ.

    Рамо:

    “Кад американац пожели најновије ауто, он једноставно оде и купи га на картицу“

    А шта уради Србин?

    “ер имала је америка и протесте због вијетнамског рата, црначког статуса,..па није никад овако биједно изгледала, као сад.“

    Типично вехабијско размишљање.

    “О ситуацији у рату, нема потребе да причамо, био сам опет понављам од 1991 до 1996“

    Ја мислио да је рат завршио 1995. Надборац Рамо не би био надборац да себи не припише једну годину више. Права партизанија.

    “али Српско Сарајево је највриједнији дио РС који се морао препустити непријатељу, иако је војнички одбрањен,“

    Сероњо један, знаш ли ти колико је Крајишника погинуло бранећи Сарајево. А ниједан Срајлија није погинуо бранећи Крајину. Једино што је истина да су Сарајлије продале западне општине.

  20. Ја сам у одличним односима с челним људима из СДС-а Бања Лука, тако да Симо Певец нема разлога за забринутост. С доктором сам много чешће у контакту него с гпсподином Умићевићем, а признајем да ми је г-дин Умићевић један од дражих људи у политици. Тај човјек није желио бити марионета у рукама страног фактора попут Вука Драшковићћа нпр. и жртвовао се за свој народ.

    Него Симо скреће с теме. Знамо да му је драга Америка, али није одговорио Божи:

    „Божо Чукеранац, 29.09.2011. 23:54:56 [15301]
    Симо Орозе, ови твоји пуцају у ненаоружане Србе! Заборавили да су дали Чичи орден због савезништва против швабе!
    Ево их сад попримили швапске манире… Јес’ да су пуцали по голорукој нејачи и у Вијетнаму, али у Европи, осим швабе, јошт’ нико није!
    Ургирај код Вука да их уразуми, ‘оће Вучина, рјечит је он, и утицајан тамо… Не може се чекати до сљедећег „молитвеног доручка“ и тако то…:P “

    :D:D:D:D:D

  21. симо зулкуфур ороз,

    зар је дозвољено одсуство из психијатрије, или се ниси вратио на вријеме са викенд одсуства…америчка дрољо турског поријекла, тебе су као малог питали америчким говнима…B-)

  22. drazen78bl, 03.10.2011. 18:17:50

    “Него Симо скреће с теме. Знамо да му је драга Америка, али није одговорио Божи:“

    “Јес’ да су пуцали по голорукој нејачи и у Вијетнаму, али у Европи, осим швабе, јошт’ нико није!“

    Ево Дражене одговрићу. У Европи су према дјеци осим Шваба, најгоре поступале хрватске и муслиманске усташе, балисти и комунисти свих нација. Али до последњег рата никада Срби нису убијали дјецу. У овом рату јесу. Нажалост.

    rammstein, 03.10.2011. 18:54:12

    Вратио сам се из Америке и непријатно се изненадио колико ти педерлука има у комшилуку. Више него у Америци.

    Чувај гузу.

  23. rammstein, 03.10.2011. 13:08:09
    http://www.youtube.com/watch?v=oAva8-gCMdE
    tu se sve vidi a zna se ko je tad odlucivao-gazda u beogradu i tvoj omiljeni kockar.koliko ja znam a znam podosta izmedju srba i hrvata je sve dogovoreno samo sto ovaj tvoj nije imo muda da kaze narodu a sa muslimanima se trgovalo naveliko:bihac, gorazde, sarajevo itd i sad mi nije jasno zasto je posteno prodati nekoliko hiljada necije djece a telekom nije?nije mi jasno sto ga branis ili si mozda i ti koji put „provozo“ kola predsjednika vlade dok je budzet bio u gepeku?

  24. herc64, 03.10.2011. 22:17:49

    Не, ја сам само своја аута возао, а претпостављам зашто ти мрзиш Радована, а можда смо и тебе провозали по Требињу тад у марицама пошто се накупило криминалаца у тај фини хецеговачки градић у току рата око Дубровника и Равног.

    Можда те и Дука пропустио кроз шаке, зато ти Радован не силази са памети, тако и треба..знало се ко онда прави државу, а ко су паразити попут тебе.

    С.П.О. кад будеш одлучио да купиш ново ауто, не испод 100 хиљада марака вриједности, онда се јави да причамо о нереалним жељама и солидним могућностима, попут америчког конзументског начина живота.

  25. Симо П. Ороз, 03.10.2011. 20:07:00

    „Ево Дражене одговрићу. У Европи су према дјеци осим Шваба, најгоре поступале хрватске и муслиманске усташе, балисти и комунисти свих нација. Али до последњег рата никада Срби нису убијали дјецу. У овом рату јесу. Нажалост“.

    ТО НИЈЕ БИЛО ПИТАЊЕ! Срби су убијали дјецу овик КФОР- оваца или шта? ПУЦАЛИ СУ У НЕНАОРУЖАН НАРОД, ЛАГАЛИ О ГУМЕНИМ МЕЦИМА, ПОСТУПАЛИ ИДЕНТИЧНО КАО И У РС (нема велике разлике између свештеника Старовлах, Раде Абазовић… и овога)… Не мијењај тезе. Одговори човјеку на питање и обавијести нас када Вук постави ово питање ономе коме треба да га постави!

  26. Симо П. Ороз, 03.10.2011. 20:07:00

    Гдје смо то ми убијали дјецу???! Шта сереш?
    Или то ти још увијек млатиш Сребреницом као твој шеф гибаничарски патриота Вук?
    Јеб’о те он! Због своје пропале гибаничарске политике и Даниних „обавјештајних“ а „антикомунистичких“ савјета, још једино он и сарајевске аге из „круга 99“ причају о „убијању дјеце у Сребреници“.
    Сад ће да туже Карлу, па оне Норвежане, па ко год зуцне против митова о убијању дјеце… Сав свијет им се смије. Твом се шефу кезе још једино амери иза леђа, сви други више и не обраћају пажњу на будалу…
    Па оно чувено „стријељање“ на Кандићкином снимку који је „шокорао“ Хаг а заиста сјебао многе овдашње честите главе, организовали су управо шефови твога шефа из Ленглија!
    Као што можеш видјети на интернету, једночинка је одиграна, нико више не помиње стрељања ђеце осим тебе…

Оставите одговор