Убилачка елита (Killer Elite)

Килер Елит се одликује врло добрим ритмом – динамичан је (мада не на агресиван начин попут ранијих Стeтамових филмова)


НАДЗОР (LOOKOUT)

Занимљив филм, који се свакако да погледати. Мотивацијски фактори у продуцентској рачуници су веома наглашени, и овај филм испуњава све фукнције у том погледу.


ЗЕ ФИЛМ (ZE FILM)

Француске Муње. Док га гледамо, он полако оставља свој балаво-сребрнасти траг по кори великог мозга, намјесто по рукаву.


ПРАСТАРИ (PRIMEVAL)

Ово је један од антологијских примјера, битности одреднице "надахнут" истинитим догађајима. Тешко да може бити већег срања, уколико би га компоновали са стварношћу. Нешто као онај филм Анаконда, само што је у Африци.


ПЛАВА И ПЛАВЉА (BLONDE AND BLONDER)

Ни по чему овај филм није посебан, осим што Памела Андерсон има много веће сисе од партнерке Дениз Ричардс. Ова то надокнађује глумом, која и није претјерано захтјевна, али је опет мисаона именица за маскоту ПЕТА.


АНАМОРФ (ANAMORPH)

Филм образован у сегменту да нам се објашњава како је анаморфозис, илити анаморфоза србизирано, поступак још из ренесансе, када слика из промјењене перспективе, има сасвим другачији облик. А такође и значење.


ДАНОЛОМЦИ (DAYBREAKERS)

Почиње крајње нормално. И то је главни квалитет до краја. Све је у овом филму потпуно исто као америчко друштво данашњице, изузев што су у овом доносиоци одлука вампири.


Трећа седмица других наставака: ПИРАТИ С КАРИБА: ТАЈНА МРТВАЧЕВЕ ШКРИЊЕ (PIRATES OF THE CARIBEEAN: THE DEAD MAN´S CHEST)

Можда би у кадру када капетан Ниџо Врабац обори кокосовим орахом једног од лигњолике посаде која се домогла шкриње, неки ботаничар знао протумачити да ли су снимали на правој локацији. Види се ту доста биља у кадру.