Јаху се своди на 9000 радника, задржава дионице кинеског Алибабе

Интернетска компанија „Јаху“ смањује број радника за 15 одсто у покушају примјене „агресивног стратешког плана“, како би повратила профитабилност. Овим мјерама биће смањен број радника на око 9.000 до краја 2016. године. "Јаху" је недавно пријавио губитак од 4,3 милијарде долара. Извршни директор Мариса Мајер рекла је да се ради о снажном плану који укључује […]

среда, 3 фебруара, 2016 / 11:44

Интернетска компанија „Јаху“ смањује број радника за 15 одсто у покушају примјене „агресивног стратешког плана“, како би повратила профитабилност.

Овим мјерама биће смањен број радника на око 9.000 до краја 2016. године.
"Јаху" је недавно пријавио губитак од 4,3 милијарде долара.

Извршни директор Мариса Мајер рекла је да се ради о снажном плану који укључује храбре промјене у производима и у ресурсима.

"Јаху" покушава да се избори са конкуренцијом као што су "Фејсбук" и "Гугл".

У децембру, компанија је најавила да одустаје од плана продаје свог удјела у кинеској компанији "Алибаба" и, умјесто тога, се опредјељује за измјену главног интернетског бизниса.

Мајерова је морала да измјени свој план у вези са "Алибабом" након притиска који су извршили инвеститори.  



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *