Инстаграм данас чини више од 150 милиона корисника

Популарна фото/видео друштвена мрежа објавила је како су у посљедњих пола године сaкупили додатних 50 милиона мјесечно активних корисника, што се догодило упркос бројним контраверзама око приватности и власништва над материјалом – али и куповине од стране Фејсбука. У овом тренутку огласа нема, али директорица пословања Емили Вајт, која је међу Инстаграм екипу прешла с […]

понедељак, септембар 9, 2013 / 23:26

Популарна фото/видео друштвена мрежа објавила је како су у посљедњих пола године сaкупили додатних 50 милиона мјесечно активних корисника, што се догодило упркос бројним контраверзама око приватности и власништва над материјалом – али и куповине од стране Фејсбука.

У овом тренутку огласа нема, али директорица пословања Емили Вајт, која је међу Инстаграм екипу прешла с матичног Фејсбука напомиње како огласи стижу унутар године дана. Њена мисија никако није једноставна – покушати интегрисати маркетинг без угрожавања свега позитивног везаног за ову мрежу. Откако је Фејсбук купио Инстаграм, мрежа је нарасла за 128 милиона корисника и потпуно је прерасла у нешто што би сировим бројевима могло конкурисати и Твитеру.

Многи аналитичари сматрају како је Инстаграм право благо кад је у питању новац – теоретски би мрежа могла зарађивати стотине милиона америчких долара, али потези који би остварили тако нешто би могли “загадити” мрежу – посебно ако се ствари поставе на погрешан начин.

Када је Вајт стигла у тим, нису постојали јасно дефинисани циљеви компаније. Почетком године је у Инстаграму било запослено 32 људи, који су се оријентисали искључиво на производ као такав. Нико се није бавио подршком за кориснике, нити се ико бавио аналитичким алатима. Можда најгоре од свега – једна једина особа се бавила хиљадама брендова који су почели користити Инстаграм за промоцију. Ствари су сада нешто другачије, а визија јаснија – иако Вајт сматра да је кључ свега у одржавању једноставности.

Платформа описана као она од високог приоритета сад ће покушати избјећи проблеме кроз које је пролазио Фејсбук у свом "одрастању", ако је вјеровати ријечима Емили Вајт.



Оставите одговор