Фејсбук: Постови и рекламе, неће бити никаве разлике

Друштвена мрежа Фејсбук непријатно ће изненадити велики број својих корисника када ускоро у цјелости спроведе у дјело свој нови потез, који већ изазива негативе реакције. Како је најављено из сједишта компаније, рекламе и спонзорисани постови на Фејсбуку се убудуће неће разликовати од постова “обичних” корисника. Једино што ће их издвајати јесте мали натпис “спонзорисано” који […]

субота, јун 8, 2013 / 15:26

Друштвена мрежа Фејсбук непријатно ће изненадити велики број својих корисника када ускоро у цјелости спроведе у дјело свој нови потез, који већ изазива негативе реакције.

Како је најављено из сједишта компаније, рекламе и спонзорисани постови на Фејсбуку се убудуће неће разликовати од постова “обичних” корисника. Једино што ће их издвајати јесте мали натпис “спонзорисано” који ће се појављивати у углу изнад огласа.

Иако је најављени потез изазвао лавину критика од корисника којима је пуштена пробна верзија, из Фејсбука наводе да ће тиме помоћи комерцијалном садржају да се избори за свој простор на тајмлајну, али и корисницима. Међутим, није прецизирано на који ће тачно начин корисници имати добробит од тога.

Осим тога, до сада актуелни огласи у све већем броју биће представљани као “спонзорисане приче” како би се олакшало дјеловање оних који плаћају огласе и повећала њихова ефикасност.

Питање живота и смрти?

“Они се сада не такмиче само са осталима који развијају своје послове. Они се такмиче са животом. Са људима који се вјенчавају и пишу о томе. Са људима који добијају дјецу”, наводи се у званичном саопштењу Фејсбука.

“Спонзорисане приче” које су већ преплавиле Фејсбук појавиле су се пре 18 мјесеци, и одмах су наишле на осуду великог дјела корисника те друштвене мреже. Међутим, управа Фејсбука правдала је потез тиме да је за одржавање мреже важан и њен економски аспект.

Тадашње увођење спонзорисаних огласа било је осмишљено првенствено како би се рекламни садржај пласирао на пријемчив начин све већем броју корисника који Фејсбуку приступају преко мобилних телефона.



Оставите одговор