Фејсбук губи на милионе корисника мјесечно!

Фејсбук губи милионе корисника сваког мјесеца и то на највећим тржиштима, показују независна истраживања. Фејсбук се убрзано припрема да инвеститорима представи своје резултате пословања у првом тромјесечју ове године, а аналитичари процјењују да је дошло до повећања од 36 одсто у односу на претходну годину. Међутим, прошлог мјесеца је највећа друштвена мрежа изгубила чак шест […]

уторак, април 30, 2013 / 09:37

Фејсбук губи милионе корисника сваког мјесеца и то на највећим тржиштима, показују независна истраживања.

Фејсбук се убрзано припрема да инвеститорима представи своје резултате пословања у првом тромјесечју ове године, а аналитичари процјењују да је дошло до повећања од 36 одсто у односу на претходну годину.

Међутим, прошлог мјесеца је највећа друштвена мрежа изгубила чак шест милиона корисника у Америци, што представља пад од четири одсто, према анализама фирме "СошлБерс". У Великој Британији смањење је износило 1,4 милиона, што је пад од 4,5 одсто.

Која друштвена мрежа је најпопуларнија у којој земљи?

Корисници такође прелазе на алтернативне друштвене мреже у Канади, Шпанији, Француској, Њемачкој и Јапану. Из Фејсбука нико није желио да коментарише ове промјене.

"Проблем је у томе што у САД и Великој Британији многи људи који желе да имају Фејсбук налог, га већ и имају. Међутим, фактор досаде ради своје и људи желе да пробају нешто ново. Да ли ће Фејсбук ићи путем "МајСпејса"? Ризик је релативно мали, али се не може рећи да не постоји", тврди специјалиста за нове медије Јан Мод из "Ендер Аналисис".

Алтернативне друштвене мреже попут Инстаграма, сајта за дијељење фотографија који је освојио 30 милиона корисника за 18 мјесеци прије него што га је Фејсбук преузео, све су популарније код младих.

Пат, друштвена мрежа за кориснике смартфона, коју је основао бивши запослени Фејсбука Дејв Морин, добија чак милион корисника недјељно.

Број корисника Фејсбука још убрзано расте у Јужној Америци и Индији.

Међутим, на развијени тржиштима, све је мање налога на овој друштвеној мрежи.

Смањује се и број минута које Американци проводе на Фејсбуку. Просјек у децембру 2012. био је 121 минут, али се смањио на 115 минута у фебруару.



Оставите одговор