Тадић: Провјера имовине ствара панику код власти
Потпредсједник Српске демократске странке Огњен Тадић рекао је данас да паника која се појавила код одређених људи из врха власти у РС јасно покзује да је РС потребан закон о испитивању поријекла имовине, који је предложила СДС. "Овај закон је крајње ригорозан и јасна је паника која се појавила код једног броја људи у владјућим […]
Потпредсједник Српске демократске странке Огњен Тадић рекао је данас да паника која се појавила код одређених људи из врха власти у РС јасно покзује да је РС потребан закон о испитивању поријекла имовине, који је предложила СДС.
"Овај закон је крајње ригорозан и јасна је паника која се појавила код једног броја људи у владјућим странкама у РС", рекао је Тадић.
Он је на конференцији за новинаре одбацио неоснавним примједбе владе на предложени закон о испитивању поријекла имовине, назвавши их неаргументованим и бесмисленим.
"За људе владајућих странака јесте овај закон лош, јер они не могу да прихвате чињеницу да је дошло вријеме великих промјена и полагања рачуна",рекао је Тадић
Критке које чујемо на предложени закон о испитивању поријекла имовине, каже Тадић, имају за циљ да се пролонгира доношење овог законског рјешења.
Тадић је нагласио да се овим законским рјешењем стварају предпоставке за борбу против криминала у РС.
Говорећи о значају доношења овог закона, Тадић је рекао да је очито да не постоји јасна политичка воља да овај закон буде усвојен, али је, како је нагласио, јасно да у РС постоје здраве политичке снаге које ће овј закон донијети и дослиједно га примјењивати.
"Уколико закон не буде донесен до 2014. године грађани ће се сигурно опредјељивати за оне који су за борбу против криминала и корупције", рекао је Тадић, наглашавајући да СДС нема задршке према било ком појединцу из своје странке кога може обухватити овај закон.
"РС може опстати само ако је правна држава и то је једини озбиљан, конкретан и реалан патриотизам", казао је Тадић.
Осврћући се на примједбе владе, члан Главног одбора СДС и посланик у Народној скупштини Неђељко Гламочак је рекао да је чудно да влада има једно мишљење, а владин секретаријат за законодавство друго, који је дао позитивно мишљење о СДС-овом предложеном закону о испитивању поријекла имовине
"Очито је да нем политичке воље за доношење овог закона", рекао је Гламочак, указујући н потребу доношења овог законског рјешења.
СДС у предложеном закону предвиђа да сва имовина за коју не постоји законски основ стицања, представља имовину која треба бити враћена РС.
Нацрт овог закона треба да се нађе на дневном реду сједнице Парламента РС, која је заказана за уторак, 9. јануара уз претходну сагласност владе и скупштинских одбора.
Предложено законско рјешење се односи на имовину стечену послије 1. априла 1992. године и тиче се имовинског цензуса од 500.000 КМ, на дан стицања имовине.
Закон о испитивању поријекла имовине у РС односи се, прије свега, на званичнике, све носиоце политичких функција, без обзира на којем су нивоу власти, а који су те функције вршили од 1. јануара 1992.године.
Обухвата све функционере који су држављани РС.
Надлежност за провођење закона односи се на Пореску управу РС-а, која ће, ако се усвоји закон, формирати посебну јединицу надлежну за ова питања, а која ће водити финансијску истрагу ради утврђивања поријекла имовине.
Истрага се покреће по службеној дужности, по пријавама грађана или сваке године за све носиоце највиших државних и јавних функција, који су дужни да доставе податке о својој имовини, без обзира на то да ли је она увећана или умањена.
Пореска управа РС би, у року од шест мјесеци од дана објављивања закона, морала испитати поријекло имовине сваког предсједника парламентране политичке странке, водећег политичког, јавног, судског, извршног и законодавног функционера у РС.
Образлажући потребу доношења овог закона у СДС тврде да ово законско рјешење поштени дочекују мирно, а непоштени с стрeпњом.
Можда Перица има нешто да каже или предложи 😀 имао је врло инспиративан интервју у Пресу. Читао сам на сајту СДС ову информацију и има ли ко да поправи тамо писменост и грешке? Овдје је то мало боље пренесено, мислим граматички.
Пола странке ће Вам онда бити у затвору 🙂 У Добоју ћете остати без функционера 🙂
E crni Tadiću da si se imao snage osloboditi Šarovića,Cicka Bjelice i ostalih lopuža mogao si biti Vučić u Srpskoj.
A ovako si ostao obični kurac na biciklu i potrčko paljansko-sokolačke SDS-ove hobotnice zbog čijeg je lopovluka Dodik i došao na vlast.
I naravno na laj Tadiću na režim u čija ti fotelja guzicu grije i tebi i mnogobrojim stranačkim kolegama jer to je licemjerstvo !!!!!
http://www.banjalukain.com/media/pictures/2012/10/12/4ba6a1872caa56da6d8b8e471fb232e7.jpg
Slazem se stojane. Ovaj Tadic jedini ima kapaciteta u SDS da nesto konkretno uradi, a kako ga je Dodik zaposlio u Sarajevo pnda postaje licemijeran svojim izjavama.
Сви су они лицемјерни,и она Пандуревићка исто, увијек оптужују позицију за нешто,а не виде да све то и код себе имају.
Ма овај закон је чиста демагогија. То је познато и адвокатчићу Тадићу, али замајава јавност.
Боље ја да се бави како ће грешку М.Босића, да уђе у тв дуел са М.Додиком, исправити.
dobro jutro srpska!jesi li se to probudio ognjene?mozda je cuvar i napunio gace ali od tebe ga sigurno nije strah.mogo si slobodno prespavati jos malo do izbora.x-(
Ево закона. Био би напокон ред да и ми грађани учествујемо у доношењу истих.
http://sdsrs.com/dokumenti/Zakon_o_ispitivanju_porijekla_imovine.pdf
kuku nama kad smo dogurali dotle da nam zakone pisu nastavnici fizickog.kakva ste vi crna „vodecaopoziciona stranka“kad ni pristojnog pravnika nemate sds=stariji model snsd. procitao sam prvih mekoliko strana i ima to dodirnih tacaka sa zakonom npr postoje clanovi zakona itdB-)
Da li ima smisla ovo citati s obzirom da je ovo pisao narodni guslar gospodin Vukota Govedarica? Da me pogresno ne razumijete nemam nista protiv gusala i guslara, naprotiv volim to, ali sto nema smisla nema.
prijedlog zakona je cist politicki pamflet.
imovina je odavno prometovana nekoliko puta, sklonjena, iznesena, oprana…dokazi su problem, svjedocenja pogotovo.
e moj Tadicu bruko advokatska. nacini na koje je SNSD maznjavao pare su mnogo sofisticiraniji od SDS mafije. SDS je nosio pare u dzakovima a SNSD je to mnogo prefinjenije uradio. posto ste u dilu znate da od toga nema nista (pakt nenapadanja sa ciljem: zadrzi opljackano).
to ce se klupko odmotavati u iducih 10-20 godina, bice moguce doznati sta je ko radio, ali pare niko vratiti nece. jedino se moze uticati da se nivo buduce pljacke smanji…
E moj inspektore ove dvije politcke partije ne mogu da se sloze o tome kada je nastao kriminal. SDS kaze da je kriminal nastao od kako je Dodika, a SNSD kaze da je kriminal nastao od kako je SDS zapoceo svoju vladavinu. Bolan samo je jedna istina, onog trenutka kada je voljom srpskog naroda nastala RS i kada smo mi borci tu zelju narodu ispunili i kada su politicari stavili paraf kao toboze da su oni hemijskom olovkom stvorili RS u nasem entitetu je rodjen kriminal koji je do dana danasnjeg samo eksponencijalno rastao. Dakle samo je rastao i nikad se nije smanjivao, ali mnogo simpatizeri SDS-a to nece da priznaju.
Херцтреф, мислим да има смисла прочитати закон, па да ми грађани кажемо своје амандмане на исти. Не вјерујем да је Говедарица писао закон, он је само предлагач испред СДС-а. А лоповлук у овој држави је правио и СДС и СНСД, а праве га богами и ови из мањих партија. Зато народ треба да буде упознат са свим приједлозима закона и осталих ствари које они нуде. Ма народ треба да их прати шта раде и да их оцјењује. Вријеме је да народ узме ствари у своје руке. Они треба да буду сервис народа, а не власници живота и смрти. Ко год да предложи закон, буџет, било шта, ја ћу то прочитати. Херц64 нисам члан ниједне партије, са једнаким жаром посматрам све партије и оно што оне раде.
Ма да, шта ће нама закон, ми ћемо писати и читати коментаре..блах, јебеш народ, рекао сам већ, само опасати бодљикавом жицом и спалити напалмом све унутра!
Овај закон није страначко него прворазредно национално питање хоће ли нас бити или ће нас криминал прогутати до краја. Маните се чоравих страначких препуцавња! B-)
1. jula granica Evropske Unije dolazi na 50 kilometara od BL.
to ce biti najznacajniji dogadjaj od rata naovamo. pokazali smo da nismo nizasta sposobni. to ce strani faktor iskoristiti da umjesto nas pocne polako sredjivati nase dvoriste.
inspektor, 28.01.2013. 14:54:02
Проблем не ријешава ЕУ, већ политичка воља и снага нације да се избори са корупцијом и криминалом, који је организован од оваквих држава попут ове наша.
Узмимо примјер Турске, они су већ 15 година у статусу предпридруживање ЕУ, а нису чланица? Међутим они нису стали и кукали, кад ћемо ући, те кад ћемо ући у ЕУ, они су наставили себе да развијају и сад су они моћнији од већине тих ЕУ земаља.
Турска посуђује десет милијарди долара ММФ-у? Па јбт. запитајмо се ми мало, шта је код нас разлог пропадања? Баш ово упорно одбијања да се изборимо против корупције и криминала, јер се бункер политиком, бране стечене привилегије корумпираних политичара! Турска брани свој став да није било геноцида над Јерменима, ови из ЕУ их уцјењују исто као Србију за Косово, али јбг Турска их не .ебе ни за суву шљиву, фура своју политику и пролази боље, него Грчка која је колијевка цивилзације, а сада је срамота Европе!
rammstein, 28.01.2013. 15:40:07
“Проблем не рИјешава ЕУ…“
Јес’вас Стевандић описменио!!!
ПОСКУПЛЈЕНЈЕ 😛
Пссст..не јављај се, ијекавица или јекавица исти кур.ц друго паковање? Ријеши или рјеши како хоћеш!
У Црној Гори је правилно рИјешавати, или нИЈЕсам, а не нисам..итд, итд, зато сим-аго не серендај…јер одмах ми падне на памет твоја кованица ПОСКУПЛЈЕНЈЕ!B-)
koja politicka volja i snaga nacije? u kojoj godini ti zivis, ovo je 2013. a ne 1945. ili 1992.
koga to zanima? kad si gladan, ne maris za politiku i naciju.
mi smo gladni. treba nas nahraniti. nema vise povjerenja u politicke stranke. nemamo vise vremena cekati novi izborni krug od 2,4, godine, pad ove ili one vlasti. ove godine se doseze dno.
rammstein, 28.01.2013. 15:54:05
“или нИЈЕсам, а не нисам“
У праву си не треба нИсам, него нЈесам. Право си писмен.
KRADmstajn nasao da ispravlja kako se pravilno ijekavica pise. Svaka druga rijec pa greska.
Симо П. Ороз, 28.01.2013. 16:54:54
Не може Њесам? Конташ? Нијесам није исто што и Њесам или на латиници Njesam!? Њесам је неправилно!
KRADmstajn bolan sto se prosipas?
RIJESAVATI nije pravilno medjede!
Ja za razliku od tebe imam 57 godina balavce nevaspitani.
Ja tebe dozivljavam kao ovog „KOGA TI DAJ“?
http://www.youtube.com/watch?v=hdaLDLWRr9w
herctref, 28.01.2013. 19:47:53
🙁 ау, па ти си у тежем курцу него што сам замислио! Њесам нема везе са ријешавањем, а ријешавати или рјешавати или решавати никако не може да значи ово што си ти написао ријеСавати! Конташ, мајмуне…у ствари, сад знам ко си ти, открио сам твој инденитет. Ти си…
http://images.wikia.com/starwars/images/b/b8/Captain_Ackbar.jpg
али зато док си на нашој планети буди добра куца…ништа немој дирати и ништа се неће десити!
http://www.jutarnji.hr/multimedia/archive/00445/pitbull_445942S1.jpg
чибее….B-)B-)
Код нас у Шипову из рата је најбогатији изашао предратни конобар Стеван Медић, народни посланик СДС. Приватизовао је многа предузећа, а Тадић је у неким споровима био његов адвокат.
Интересује ме као ће се Тадић поставити када буде провјеравао такве случајеве?
KRADmstajn ga za*i sam sebi.
Pisanje rijeci „rjesavati“ nema veze sa pismenoscu nego sa izborom tastature. Ali pisanje rijeci rjesavati na ovaj nacin „rijesavati“ ima veze sa pismenoscu. Tvojom ! Hocete da se kladite da ce sad da se*e da ni „rjesavati“ nije pravilno vec „rješavati“. Kako god ispada MAGARAC.
Kavga smijesno je pricatio o sds-ovom lopovluku iz proslosti.
Мајмунче бре, а што ти пишеш РИЈЕЦИ? а не рЈечи? Ако сматраш да је ијекавица неисправна!? Требам ти промјенити траву, ово што сад пасеш ништа не ваља!B-)
Факат је Рамо неписмен. Чуди ме како му Стевандић не објасни писање ријечи (рјечи, како Рамо каже) рјешење (ријешење, како Рамо каже. Докторе помози му. Заклетва те на то обавезује.
Чекај бре, сим-ага, гдје се губиш!? Овдје те ја наводим да погрешно говориш ријеч „нИјесам“, јер је исправнија него твоја „нјесам“? нјесам=њесам! Неправилно, ствар ијекавице или јекавице је ствар говорног подручја а не граматике, значи рИјешавати и рИјеч је исто исправног облика!
С друге стране твој алтер его курацтреф, лупа ко пичка по самару опет погрешно сервисирајући неке ријечи говорног подручја, али и он пише рИјеч? То кад ви напишете, за вас је исправно, а код мене је неисправна иста та рИјеч?? B-)
О јбт сунце, шта уради додик од свог стада оваца??
Evo Simo sve si vidio. Ja mu govorim kako treba i kako je ispravno a on odmah brže bolje da ga za*ije meni pa ga za*bi sam sebi. Strašno !
Evo međede promijenio sam tastaturu i sad ću da pišem slova sa kvakicama i tek ćeš onda da ispadaš glup u društvu i tvoja nepismenost će biti tek onda uočljiva. Nije ijekavica neispravna međede, a i ja je pišem, ali kad se piše mora se pisati ispravno. I zapamti međede ako možeš:
Nepravilno Pravilno
Rječi Riječi
Rjeci Rijeci(sa engleskom tastaturom)
Rječ Riječ
Rjec Rijec (sa engleskom tastaturom)
Riješavati Rješavati
Rijesavati Rjesavati (sa engleskom tastaturom)
Zabi ga sam sebi opet kad reče da se ijekavica razlikuje od područja do područja. Razlikuje, razlikuje u izmišljenim jezicima kao što je Bosanski,Crnogorski, Paljanski, Romanijski i tako redom. Ajde ako ništa makar će ti se ovi čitaoci dobro ismijati. A ti sad naškilji oči i traži gdje smo preskočili koje slovo u brzini kucanja pa nas kompromituj!
herctref, 29.01.2013. 12:04:34
Хехехе… мамлазе, па погледај поново како ја пишем РИЈЕШАВАТИ, а не рЈешавати као што ме ви „исправљате“, није ствар у тастатури код тебе, већ у мозгу ког немаш!
Никад не пишем рЈеч, него рИЈЕч! Конташ, глупердо и сад мршшш у рупу из које си измигољио?
Зашто ти тврдиш да је неправилно рИЈЕшавати или нИЈЕсам, а исправно рЈЕшавати и њесам? Зато што си думб!
о јбт имаш 1 масовни 😛
herctref, 29.01.2013. 12:04:34
„smijesno“ 😮
Мени је ово и смИЈЕшно и смЈешно и смешно и жалосно, ко се нашао да бистри граматику и ијекавицу?
Па кад ти курцућеиф ставиш смИЈЕшно, али кад неко каже да је рИЈЕшио, онда кажеш да је то неправилно??B-)B-)B-)
Шта су двије будале нашле да исправљају, ооо.. пардон можда је двЈЕ, а не двИЈЕ!?
Мислим, ко зна сим-ага и курацтреф, сигурно знају другачије, и кад тако напишу они, онда је ИЈЕ-ИЈЕ=ЈЕ!? Мож’ бити би’дне!:P
Imas kucu ,imas vikendicu,imas auto, imas stanove,imas sator — vrati sator!
Da li bi mi neki ovde iskreno rekli da li razumiju šta piše ovaj paljanski lingvista?
B-)
http://4.bp.blogspot.com/-leDL92i3S84/UFiJ9dBxWxI/AAAAAAAAAGM/X18bH_K4ABU/s1600/no.jpg
За твоју дилему..
http://www.dekada.org/?Hrvatski%20jezik%20i%20knji%C5%BEevnost,kako-se-ispravno-pise-rijesiti-ili-rjesiti&d=7316
razumiju
promijenio
rijeci
smijesno
dvije
razumijete
итд. итд. све саме твоје ријечи, е сад када то ти дајеш за право да неко упише ијекавски, а кад јекавски, то ваљда од временске прогнозе зависи!?
Мајмуне, ако се позиваш на Вуково писмо, а он је рекао да је херцеговачко-црногорски ријечник најкњижевнији, а ја га користим, према томе твој крајишко-педерски новоријечник ме апсолутно не занима!
Онда би ти по том свом неком самознаном правилу=рЈЕшавати, писао разумју, промЈЕнио, рЈЕчи, смЈЕшно, двЈЕ, разумЈЕте!
Једноставно би избацио слово И из употребе? Али ти то не чиниш? Што имплицира да си ти једна обична снсд-е лујка каквих нам је усташа касиповић набацао у систем образовања преко свих граница!
Ајд мало смири доживљај Рамуше…
Није свака тема смртно важна и подобна за поделу на твоје и остале.
Глагол „рјешавати“ је само специфичан,изузетак…
Mr Biggy, 29.01.2013. 18:02:44
‘ајд извади мог рамуша из уста, па појасни што је то „специфичан изузетак“?
Ако не знаш тај изузетак (као и нпр. дијете,дјеца),ваљда знаш бар интерпункцијске знакове.
То су синоними,два појма одвојена зарезом.
Riječi: razumiju, promijenio, rijeci, smijesno, dvije,razumijete
su pravilno napisane.
Molim nekog profesora srpskog jezika ili nekog ko se malo više razumije u naš najljepši jezik na svijetu da objasni ovom paljanskom konju koliko ne zna. Inače pošto vidim da se trudi da nauči i da iz očaja smrda po kojekakvim portalima ne bi li sam sebe prevazišao ja ću da ga uputim na prave gdje će nakon pročitane materije da se postidi.
Konkretno za riječ „rješavati“
http://bujicarijeci.com/2012/08/rijesiti-rjesavati-rjesenje/
Sad ti dalje čeprkaj teme dugo i kratko E, izuzeci i tako redom pa da ti zadam DVJE, tri zadaće. Hhahaha čuj DVJE bi bilo logično.
Inače svi tamo oko Romanije baš imaju neki urođeni problem pa ovo nikako ne mogu da savladaju.
Mr Biggy, 29.01.2013. 18:31:38
😛
Докле дотјерасмо, ја говорим о нагласку, како је Вук рекао пиши како говориш, значи ако употребљаваш ИЈЕ онда га тако и пиши, рјешење-рИЈЕшити! Конташ! не иде као што не можеш рИЈЕћи Ријеч!
Ма зато су браћа преко Дрине паметна, уведи екавицу и бриши та како се коме ћеифне правила ИЈЕ или ЈЕ!
Од онолико халабуке, од сим-аге прозивања доктора Стевандића, малтене као да се сва Вукова азбука овдје промијенила, испаде спорно само једно слово од једне рИЈЕчи! рИЈЕшити!
О јбт. B-)B-)B-)
То се каже пиши како мислиш да је правилно и не забадај носу у туђи правопис, кад се и сам не владаш по различитим правилима тог истог правописа! ‘ал сте сморили за десетку. ма мршшшш…
Riješio da se branim
da objasnim svoj grijeh
darovali mi robiju
a nadu ni za tren…
У својим стиховима каже Бранимир Штулић, рИЈЕшио! Е сад ће неко рећи, то је пјеснички речено, трте, мрте, ово, оно…свеједно, али само да та курацтреф коњина која стално нешто Романију помиње, мора да си добио по пичци на Романији па је тако добро памтиш..B-)B-)B-) а ако ниси курцтреф дођи, никад није касно!
Дакле Џони Штулић није са Романије, али ето користи тај изговор!:P
Neka mi neko posle ovoga kaže da KRADmštajn nije budala.
Odlučio čovjek da se kompromituje do kraja.Ako.
Doći ću na Romaniju slobodno kao što sam i do sad dolazio, a ti samo reci gdje sledeći put treba da dođem.
Hvala ti što si me stimulisao da promijenim tastaturu,tvoja pismenost posle ovoga biće na velikom ispitu.
Neka mi neko posle ovoga kaže da KRADmštajn nije budala.
Odlučio čovjek da se kompromituje do kraja.Ako.
Doći ću na Romaniju slobodno kao što sam i do sad dolazio, a ti samo reci gdje sledeći put treba da dođem.
Hvala ti što si me stimulisao da promijenim tastaturu,tvoja pismenost posle ovoga biće na velikom ispitu.
Јес’ будала! Какав Стевандић, њему ни Радован не може помоћи.
Ma pusti …
ali mu je kredibilitet pao na niske grane.
Nekako mu više niko ništa ne vjeruje od kako ja pišem ovde !