Троје величанствених: Коначно се неко успротивио антисрпској пропаганди БХРТ за наше паре!

Троје људи који у пракси доказују да БХРТ није и званично регистрована као ФТВ2, зову се Љубомир Зубер, предсједавајући УО БХРТ, Дејана Радовановић-Шаренац (члан УО БХРТ) и Пејка Медић (директор БХ Радија1).


Слика стика 5: Од Јоханеса Хана и снимљених дана

Најновији спин, прављењем вијести од изјаве подгријаног, али ипак бившег представника ЕУ за проширење, потврда је од кога се случај Драгичевић користи за уходавање преузимања надлежности судова у Српској.


Повеља Бана Анадолца: Ко ће поднијети оставку на БХРТ?

Изгледа да главне одлуке на ФТВ2 доноси тзв. „Самостални синдикат“, односно лектори ове куће, а програм уређују агенција Фена и Анадолија. То се најбоље видјело по вијести која је објављена поводом 830. годишњице појаве првог оригиналног српског слова.


Портпаролка ПДП тражи заштиту за Свјетлану Топалић

„Напади и пријетње упућене уредници и продуценту на БХТ 1 Свјетлани Топалић, након што је на свом приватном профилу на друштвеној мрежи Твитер честитала Дан Републике Српске, озбиљна су пријетња по безбједност и живот, те позивам надлежне органе да испитају случај и пруже неопходну заштиту Свјетлани Топалић“, рекла је портпарол Партије демократског прогреса Ања Петровић.


Јави се Борка!

Не волим удруживања и савезништва и само сам из бескрајне симпатије према његовим веселим брцима пристао да се учланим у тамбурашки ансамбл Здравка Ћосића. Остало ме није занимало. Или сам барем мислио да ме не занима.


Гвозден Шарац: Ако ко разумије кроз шта пролази Радоја, то сам ја

Случај харанге који је у ефбиховским медијима посљедњих пар дана доживио уредник информативног програма БХТ, сјетио нас је да поставимо пар питања човјеку који је са мјеста новинара и уредника протјериван оптужбама за ратне злочине.


Шта се дешава, кад Србин ради свој посао у Сарајеву…

Марко Радоја се нашао на удару критика након што се у јавности појавила информација да је водитељима информативног програма овог јавног сервиса забранио да током информативних емисија 11. јула носе Цвијет Сребренице.


Троје величанствених: Коначно се неко успротивио антисрпској пропаганди БХРТ за наше паре!

Троје људи који у пракси доказују да БХРТ није и званично регистрована као ФТВ2, зову се Љубомир Зубер, предсједавајући УО БХРТ, Дејана Радовановић-Шаренац (члан УО БХРТ) и Пејка Медић (директор БХ Радија1).


Слика стика 5: Од Јоханеса Хана и снимљених дана

Најновији спин, прављењем вијести од изјаве подгријаног, али ипак бившег представника ЕУ за проширење, потврда је од кога се случај Драгичевић користи за уходавање преузимања надлежности судова у Српској.


Повеља Бана Анадолца: Ко ће поднијети оставку на БХРТ?

Изгледа да главне одлуке на ФТВ2 доноси тзв. „Самостални синдикат“, односно лектори ове куће, а програм уређују агенција Фена и Анадолија. То се најбоље видјело по вијести која је објављена поводом 830. годишњице појаве првог оригиналног српског слова.


Портпаролка ПДП тражи заштиту за Свјетлану Топалић

„Напади и пријетње упућене уредници и продуценту на БХТ 1 Свјетлани Топалић, након што је на свом приватном профилу на друштвеној мрежи Твитер честитала Дан Републике Српске, озбиљна су пријетња по безбједност и живот, те позивам надлежне органе да испитају случај и пруже неопходну заштиту Свјетлани Топалић“, рекла је портпарол Партије демократског прогреса Ања Петровић.


Јави се Борка!

Не волим удруживања и савезништва и само сам из бескрајне симпатије према његовим веселим брцима пристао да се учланим у тамбурашки ансамбл Здравка Ћосића. Остало ме није занимало. Или сам барем мислио да ме не занима.


Гвозден Шарац: Ако ко разумије кроз шта пролази Радоја, то сам ја

Случај харанге који је у ефбиховским медијима посљедњих пар дана доживио уредник информативног програма БХТ, сјетио нас је да поставимо пар питања човјеку који је са мјеста новинара и уредника протјериван оптужбама за ратне злочине.


Шта се дешава, кад Србин ради свој посао у Сарајеву…

Марко Радоја се нашао на удару критика након што се у јавности појавила информација да је водитељима информативног програма овог јавног сервиса забранио да током информативних емисија 11. јула носе Цвијет Сребренице.