Шта има да се пита Мајкл Скенлан о путевима и мостовима у Брчком?

Као да је нормална вијест да човјек којег нико није бирао, расрправља о томе да ће Влада Брчко дистрикта до 15. децембра одредити трасу од 30 километара будућег ауто-пута Сарајево-Београд?

четвртак, 28 октобра, 2021 / 13:34

Не само то, већ је то званична информација о састанку министра комуникација и транспорта у Савјету министара Војина Митровића (СНСД – Милорад Додик) и супервизора за дистрикт Мајкла Скенлана (ОХР – Кристијан Шмит)?!

Шта Скенлан има са тим?

Грађевински је инжињер? Представник је једног од конститутивних народа? Изабран је на изборима да се тим бави? Именован од неког демократског института?

Невјероватно је колико понижење смо у стању да трпимо. Поготово у вријеме "српског јединства" и "бојкота ОХР и БиХ".

Да ли је у опису посла, да један "супервизор" договара трасе аутопутева? Наравно да није.

То је класични сукоб интереса, обзиром да је држављанин друге земље. Али, као и читав ОХР, као Дистрикт Брчко сам, формирани су да загорчавају живот Републици Српској, а самим тим и онима у Ефбиху.

Они даље у саопштењу кажу:

Током састанка саговорници су се сагласили да је за реконструкцију моста Брчко-Гуња прво потребно дефинисати споразум између БиХ и Хрватске, што је предуслов за даљи поступак пројектовања, саопштено је из Министарства комуникација и транспорта.

Током састанка разговарано је о активирању жељезничког саобраћаја за превоз робе и ревитализацији ЈП "Лука Брчко".

Скенлан је изразио спремност да максимално помогне у реализацији пројеката о којим је разговарано (можда тако што ће отићи својој кући? прим. Фронтал.РС), те информисао Митровића (?!) да су тренутно у фази припреме уређење корита ријеке Саве (какве везе он везе има и којим правом се у то мијеша?) за успостављање пловидбе и стављања у функцију Луке Брчко, чему претходи и поступак деминирања.

(???)