СРС: Подршка радницима РиТЕ Угљевик
Српска радикална странка Републике Српске, подржава захтјеве радника РиТЕ Угљевик и грађана Угљевика да се стане на крај штетним одлукама власти у РС којима се наша природна богатства под сумњивим околностима додјељују страним инвеститорима, саопштено је из СРС РС. СРС РС подржава иницијативу радника и синдиката за одржавање тематске сједнице Народне скупштине РС на којој […]
Српска радикална странка Републике Српске, подржава захтјеве радника РиТЕ Угљевик и грађана Угљевика да се стане на крај штетним одлукама власти у РС којима се наша природна богатства под сумњивим околностима додјељују страним инвеститорима, саопштено је из СРС РС.
СРС РС подржава иницијативу радника и синдиката за одржавање тематске сједнице Народне скупштине РС на којој би посланици расправљали о овој проблематици јер ће, уколико се реализују намјере актуелне Владе РС, то представљати праву катастрофу, која значи отуђивање наших природних ресурса.
Упозоравамо јавност РС да питање концесије над налазиштима угља у Угљевику није проблем само те општине и Термолектране Угљевик већ се оно тиче Републике Српске и свих њених грађана, кажу у СРС.
Такође захтијевамо поништење рјешења Валаде РС о подјели налазишта угља “Исток” које, да би опастала, мора искључиво да користи постојећа Термолектрана, јавно предузеће које је у експропријацију овог терена уложило преко 150 милиона долара.
Осим тога, напомињемо и да покушај отимачине рудног богатства у Угљавику није усамљен случај давања у бесцијење природних ресурса који припадају свим грађанима РС, па сматрамо да би требало преиспитати и сличне одлуке Владе којима су дате концесије на искориштавање налазишта угља инвестиротима за изградњу ТЕ Станари или какве се то концесије нуде будућим градитељима Хидроенергетског пројекта “Горња Дрина”, као и у другим сличним случајевима у РС, наводи се у саопштењу.
У СРС захтијевају и да се све активности у релизацији ових концесија аутоматски зауставе док се на транспарентан начин не преиспита њихова оправданост.
Српска радикална странка сматра да и ови потези актуелне власти само показују колико је она штете направила и колико је још штете спремана да направи РС и њеним грађанима ради задовољавања нечијих финансијских интереса.
Ово само потврђује раније ставове Српске радикалне странке РС да је сваки нови дан владавине актуелног режима на челу са СНСД-ом и Милорадом Додиком додатна штета за РС коју су у посљедњих шест година довели на ивицу катастрофе, каже се у саопштењу.
Зато још једном позивамо предсједника РС Милорада Додика, да умјесто што планира козметичке промјене режима смјеном Владе, и сам поднесе оставку и омогући ванредне изборе. Сматрмо да вандредне изборе треба одржати на свим нивоима, како би се зауставило даље пропадање Републике Српске за коју још годину и по до редовних избора под оваквим режимом може бити кобно, стоји на крају саопштења СРС РС.
Све политичке странке и сва јавност морају обратити пажњу на оно што се дешава у Угљевику и дићи глас да се престане са отимачином прирпдних ресурса. То су богатства не само овог народа него наших покољеља.
Sve opozicione stranke, ako su stvarno opozicija, trebaju zajedno sa Radikalima pozvati ovog diktatora da se povuce inace odosmo u ponor.
Izgleda da smo vrlo brzo zaboravili prevaru zvanu CEZ, sa kojim je Dodik predstavljao Gacko kao buduce najvece gradiliste na Balkanu. Uzeli pare a od investicija nista. Ali mi se cini da je ono sa CEZ-om bilo smijesno kakva nas pljacka ocekuje u Ugljeviku.
Nas može da spasi jedino opštenarodna buna. Čekmo Petra Peciju. Petre, spremni smo!
Juriš braćo, moja moći,
Sutjeska MU neće proći…
JURIŠ BRAĆO, MOJA MOĆI,
UGLJEVIK MU NE SMJE PROĆI!!!!!
… NE SM’JE PROĆI.
“…постојећа Термолектрана, јавно предузеће које је у експропријацију овог терена уложило преко 150 милиона долара.“
Ја маислим да је земља сељацима плаћана маркама, а не доларима.
Михаљица, када ти следећи пут Амери буду писали домаћи задатак, замоли их да ти те доларе прерачунају у марке. Или бар у евре. Могли сте и ви то урадити. Није велики проблем.
Овако је превише провидно.
@Симо П. Ороз,
Kako bi stao u odbranu izdajnika (i u nacionalnom i ekonomskom smislu) najlakse je patriote zvati svojim imenom.
Професоре, не кужим. Буди јаснији!
Podmeces autoru ovog saopstenja da mu stranci daju instrukcije sa zeljom da ga etiketiras kao izdajnika a time branis prave izdajnike koji su dogovorili prepustanje prirodnih resursa Serdarovu i drugim bjelosvjetskim kriminalcima. Isti ti koji sad navodno brane RS u ratu ih nije bilo nigdje gdje se ona stvarala. Podgrijavaju nacionalnu pricu da bi prikrili katastrofalno stanje do koga su nas sve doveli. Nikad RS nije bila u losijem stanju od kad je nastala a sve zahvaljujuci ovim „patriotama“. A prave patriote koji nikad nisu glasali ni za jednu prnesenu nadleznost, koji su citav rat bili uz svoj narod, koji se nisu nakrali i obogatili na tudjoj muci proglasavas za Americke saradnike. Ne znam da li sam sad bio jasniji. Ocekivao sam da je dovoljno sve ovo reci u jednoj recenici oslanjajuci se na tvoju inteligenciju.
profesor, 22.02.2013. 11:26:10
“Podmeces autoru ovog saopstenja da mu stranci daju instrukcije sa zeljom da ga etiketiras kao izdajnika.“
Ја мислим да Михаљица не може бити издајник. Не зато што неће, него зато што ни то не умије.
Ја сам се само зачудио зашто у доларима изражава суму коју је рудник у Угљевику исплатио угљевичким сељацима за земљу. Неко је ту информацију дао Михаљици. Тај неко новчане вриједности изражава у доларима, а ми знамо ко у БиХ рачуна у доларима. Ни сељаци ни рудничко рачуноводство сигурно нису дали тај податак Михаљици. Да јесу он би био у маркама или евентуално у доларима.
Буди искрен па признај да ни ти не знаш колико вриједи долар ако не погледаш курсну листу.
“a time branis prave izdajnike koji su dogovorili prepustanje prirodnih resursa Serdarovu i drugim bjelosvjetskim kriminalcima.“
Не знам били се Путин сложио да се ради о криминалцима. Ако Путин каже да је Сердаров криминалац ја ћу се сложити. А нисам путиновац, то сви на Фронталу знају.
“…Isti ti koji sad navodno brane RS u ratu ih nije bilo nigdje gdje se ona stvarala.“
РС је створена прије рата 09.01.1992.године.
“Nikad RS nije bila u losijem stanju od kad je nastala a sve zahvaljujuci ovim „patriotama“
Онда ти заиста имаш лоше памћење.
“A prave patriote koji nikad nisu glasali ni za jednu prnesenu nadleznost, koji su citav rat bili uz svoj narod, koji se nisu nakrali i obogatili na tudjoj muci proglasavas za Americke saradnike.“
Богами, није Михаљица једини који се одвојио од Шешеља па почео радити за западњаке. немој да их сада именујем…
“Ne znam da li sam sad bio jasniji.“
Много си јаснији, али ти је коментар глупљи него онај нејасни.
“Ocekivao sam da je dovoljno sve ovo reci u jednoj recenici oslanjajuci se na tvoju inteligenciju.“
Немаш се на шта ослонити. Ја уопште нисам интелигентан, зато тражим да ми се све потанко разјасни. Али кад то утувим, онда дуго памтим. Што ће рећи да интелигенција и моћ памћења нису баш једно те исто.
Јесам Ороз, али немам пилеће памћење.
Ja ne znam sta Putin misli o Serdarovu samo znam da kada se prvi put pojaio u RS, pokusao sam saznati nesto vise o njemu pa na google-u ukucam njegovo ime jedini rezultat su bili neki ruski sajtovi u kojima je za njegovo ime vezan termin „ruska mafija“. Sto se tice dolara, potpuno je nebitno u kojoj valuti se izrazava vrijednost, mnogo je bitnija sustina. Zakacio si se za nebitnu stvar da bi skrenuo paznju sa sustine. Nisi cuo sindikalce koja pitanja postavljaju.
Sto se tice datuma kad je RS stvorena, slazem se, ali moja namjera je bila a ukazem na dezerterstvo danasnjih vlastodrzaca, tj. nije ih bilo kad se branila.
profesor, 22.02.2013. 12:24:37
“Ja ne znam sta Putin misli o Serdarovu samo znam da kada se prvi put pojaio u RS, pokusao sam saznati nesto vise o njemu pa na google-u ukucam njegovo ime jedini rezultat su bili neki ruski sajtovi u kojima je za njegovo ime vezan termin „ruska mafija“.“
Ја сам посјетио много сајтова на којима пише да је Путин вођа те мафије, па то не узимам као неки доказ.
“Sto se tice dolara, potpuno je nebitno u kojoj valuti se izrazava vrijednost, mnogo je bitnija sustina.“
Што се тиче тачности податка, потпуно је небитно у којој се валути изражава вриједност. Ту си у праву. Међутим, ја и нисам оспоравао ту чињеницу. Ја сам само изразио чуђење зашто је то изажено у доларима. Како му је то пало на памет?
“Nisi cuo sindikalce koja pitanja postavljaju“
Нисам чуо, али сам сигуран да, када је ријеч у новцу, вриједности изражавају у маркама.
“Sto se tice datuma kad je RS stvorena, slazem se, ali moja namjera je bila a ukazem na dezerterstvo danasnjih vlastodrzaca, tj. nije ih bilo kad se branila.“
Нешто не знам ни да су бивши властодршци били на првим линијама. Нико никад није видио ни Радовановог Сашу ни Ратковог Дарка на првој линији, а њихови вршњаци су гинули под Радовановом и Ратковом командом.
Ко год да је владао неби нас овако раскућио као овај нитков и његова криминална банда.Какви год да ус радикали макар им се не могу приписати никакви лоповлуци и издаје.
vozi misko, 22.02.2013. 12:53:42
“Какви год да ус радикали макар им се не могу приписати никакви лоповлуци и издаје.“
Што се тиче лоповлука, радикали то нису јер за лоповлук треба имати мозга.
Што се тиче издаје, питај Шешеља је ли тога било у радикалима… http://www.youtube.com/watch?v=guty757A-GQ
За лоповлук коњу не треба имати мозга већ немати карактера,а за ово друго то је већ њихова ствар,своји су.
U svo uvazevanje njegovog intelekta i uz sve osude haskog tribunala koji mu je nanio i nanosi nevidjenu nepravdu, Seselj je potpuno irelevantna politicka figura.
vozi misko, 22.02.2013. 13:10:24 [68937]
За лоповлук коњу не треба имати мозга већ немати карактера,а за ово друго то је већ њихова ствар,своји су.:D:D:D:D:D:D:D
profesor, 22.02.2013. 13:13:29
“U svo uvazevanje njegovog intelekta i uz sve osude haskog tribunala koji mu je nanio i nanosi nevidjenu nepravdu, Seselj je potpuno irelevantna politicka figura.“
Да је Тома у Хагу 10 година сигурно би и он био ирелевантна политичка фигура. Шешељ и не каже да је Тома небитан, он каже да је Тома издајник.
Мало је несхватљиво да предсједник робија 10 година, а његова десна и лијева рука господаре Србијом, лижу дланове Арапима, Турцима, Германима, а чинили су истан дјела.
Замисли да се осуди Стаљин, а Берија постане предсједник, да се осуди Хитлер, а да Гебелс постане канцелар, нешто ту не штима…
Simo,
Kad si se ti toliko razisao u stavovima sa Vukom? Slusao sam ga neki dan vrlo optimisticno i skoro pohvalno se izrazavao prema Vladi Srbije i Tomi (kad smo vec presli na teren Srbije, vidim da ne volis da pricas o kriminalnoj vlasti u RS i da ih branis)
profesor, 22.02.2013. 13:26:35
“Kad si se ti toliko razisao u stavovima sa Vukom?“
Очито је да ти Вука ни прије, а ни сада не разумијеш. О каквим Вуковим похвалама причаш? Николић и Вучић су пустили причу да ће Вук у амбасадоре, а ти пажљиво послушај шта је он на то одговорио.
Такође, Вук је за то да се под хитно ријеши проблем Косова и у томе је дао подршку Дачићу и Николићу јер је подржао дијалог са Албанцима. Шта је требао да каже? Сад кад су Николић и Дачић за дијалог, онда сам ја против! Вук је превише озбиљан и одговоран политичар да тако регује.
Што се тиче Вучића, његов став о Косову је непознат. Он се тиме не бави, јер то не доприноси порасту рејтинга. Његов план је да он селективно хапси по Србији, а да Дачић одради прљав посао око Косова који ће му сигурно срушити рејтиг, и да га онда пусти низ воду.
Вук је био велики политички противник Шешеља, али од кад је отишао у Хаг ни једну ружну ријеч о њему није рекао за разлику од Томе и Вучића. http://www.youtube.com/watch?v=uJ16h9kBR3o , http://www.youtube.com/watch?v=QnLUuWl4Kg8
Ево Вучића како Шешеља назива монструмом http://www.youtube.com/watch?v=zciZJe3Y8v4
vozi misko, 22.02.2013. 13:10:24
“За лоповлук коњу не треба имати мозга већ немати карактера.“
Ако мислиш на пијачарски есдеслијски криминал онда си у праву. Ту не треба ни карактер ни мозак. Е за овај други, у одсуству карактера, ипак је потребан мозак.
Зато тебе фата паника. Нит имаш мозга, ни катактера. Осуђен си да остамеш пијачарски лоповчић и шибицар.
profesor, 22.02.2013. 13:26:35
“kad smo vec presli na teren Srbije, vidim da ne volis da pricas o kriminalnoj vlasti u RS i da ih branis“
Професоре, за разлику од тебе, ја уопште не вјерујем да су ови Вучићеви потези борба против криминала. Нешто друго је посриједи. Вучић и Николић су дубоко уцијењени људи. Чиме су уцијењени брзо ће се сазнати.
Ја власт у РС браним само онда када их нападају гори од њих. А то је на Фронталу константа, тако да се може стећи погрешан утисак да о њима имам неко добро мишљење.
Што се Симе тиче, нек’ова власт иде у курац, али имам право да се борим да не дођу гори.
Одошмо од теме.
Михаљица, што у доларима?
Mozda za to sto tada kad je bila ekproprijacija nije bilo ni KM ni eura.
„zato“
Нема мене за шта хватати паника,ја нисам крао и пљачкао.Паника хвата твоје финансијере јер се ближи дан полагања рачуна.Али шта да вам кажем, жалићу вас кад будем имао времена.
А што се Михајлице и долара тиче боље и у доларима него као твоји шефови у кунама.Браниш овдје Странку усташких зетова,Радмановић,Кузмановић,Васић,Крагуљ,Гаврановић…
Треба ли још? И ти овдје неком причаш о образу и патриотизму.Фуј!
Uz svo duzno ili neduzno poštovanje gospodina Sime poroza,samo da mu kažem narodskim jezikom,bez namjere da ga uvrijedim,njegove insinuacije o plaćenicima iz Amerike su čista glupost. Dolari se pominju iz razloga jer je eksproprijacija tog dijela budućeg kopa istok vršena u osamdesetim i devedesetim godinama,a tada je dolar još uvijek bio najjača moneta i moneta za koju su se vezale međunarodne transakcije i prometi. projekat prve faze RiTE Ugljevik je međunarodni sa učešćem u poslu Slovenaca i Rusije. Tada se operisalo u dolraima jer euro još zvanično nije postojao. Dakle ako je lakše,drzava je za eksproprijaciju preko javnog preduzeća RiTE UGljevik isplatila veliki broj domaćinstava,istrazivala,pripremala taj kop sa ukupnim ulogom u te i druge aktivnosti od preko 150 milona sadašnjih eura,prema informacijama tog istog preduzeća. A sada se taj isti istok pokušava dodijeliti Komsaru. To je katastrofa i ni pokoju cijenu se ne smije dozvvoliti,jer je u protivmom to kraj prve faze. To je bitno,uopšte nije bitno da li se izrazava u dolarima ili eurima
Cak je i Mile shvatio da je Vlada radila katastrofalno (naravno jos uvijek nije shvatio da je u njemu problem), samo jos Simo Oroz brani neodbranjivo.
Ali mi je interesantno njegovo objasnjenje. Kao ne brani on vlast nego iz straha za dobrobit RS-a i naroda boji se da ne bi slucajno dosla opozicija pa bila gora od ovih. Simo, druze, moram te ohrabriti. Nemaj brige, ko god dodje ne moze biti gore. Ovo je najbore. I gluv i slijep i neobrazovan samo malo posten bi bolje radio od ovih.
Priznaj Simo u kojoj si se ti instituciji uhljebio pa se bojis za stolicu 🙂