СДСапуница: Стевандић о Тадићу и Босићу
Члан Главног одбора СДС-а Ненад Стевандић, који је замрзнуо своју функцију у тој странци, изјавио је да је и СДС након избора звао људе да мијењају страну, али да су за тај неуспјех криви Младен Босић и Огњен Тадић који су, како каже, након изгубљених избора морали поднијети оставке, а не сами себе наградити функцијама […]
Члан Главног одбора СДС-а Ненад Стевандић, који је замрзнуо своју функцију у тој странци, изјавио је да је и СДС након избора звао људе да мијењају страну, али да су за тај неуспјех криви Младен Босић и Огњен Тадић који су, како каже, након изгубљених избора морали поднијети оставке, а не сами себе наградити функцијама у Сарајеву.
Стевандић је рекао да многи сматрају да се Босић и Тадић у Сарајеву понашају као Јован Дивјак и Мирко Пејановић у ратном периоду, јер су их изабрали Бошњаци, тачније СДА, а не српска већина.
Он је за "Независне новине" изјавио да је своју функцију у СДС-у замрзнуо због суноварата националне политике и третирања Бакира Изетбеговића као послодавца, а не партнера.
"Неће да кажу да ће изаћи из власти ако Бакир не повуче декларацију која угрожава Републику Српску, већ се труде да буду што тиши, а што охрабрује све који кидишу на Републику Српску", рекао је Стевандић.
Стевандић каже да зна да се у Тадићевој организацији "обилазе људи у Градском одбору СДС-а Бањалука, којима се лаже" да је он прешао у СНСД и од којих се тражи подршка за његово избацивање из странке.
"Наметање Тадића у Бањалуци, како би се Бањалука контролисала из Сарајева, свима је познато и тако су нелегално смијењена четири градска одбора, а посљедњи је преваром смијењен Ђорђе Умићевић, иако је био најбољи носилац листе од свих опозиционих партија", истакао је Стевандић, који је и потпредсједник Народне скупштине Републике Српске.
На питање да ли прелази у ДНС, Стевандић је рекао да га за ту странку везују због дугогодишњих добрих односа и њиховог става о преносу надлежности када једини нису гласали за то.
"Против Републике Српске никада ништа не бих урадио ни за сво благо свијета, а за Републику Српску сам спреман да све радим џабе", рекао је Стевандић и поручио да ће поносно водити српску демократску политику које се лидери СДС-а одричу.
GRAND TRADE
Cijela Republika Sspska zna da je ovaj papak rudonjin čovjek, samo bosić tadić & co, to ne znaju…Pa koji qurac se bavite politikom???
Vi podigli stranku???
Pa da nije BN televizije pored vas „sposobnih“ ne bi cenzus prešli!!!
Ovaj smrad stevandić je ucjenjen jer dodik ima neke podatke o njemu…Navodno je premlaćivao neke muslimane i hrvate tokom rata i o tome postoje neka svjedočenja.A i sama njegova doktorska diploma je dikutabilna. Čujem da je osakatio neke ljude svojim lječničkim „umjećem“…
Ali da oni puste njega da rovari i truje po sds-u???
UŽAS!!!!
Чуј као случајно хаџи-лојо рачић зна да је доктор неког тукао, фуј.
sličnosti ribara i dr. papka:
zavukli ruku u isti džep…
razlike ribara i dr. papka:
dr. papak malo više zahvatio…
Стевандићу,
За разлику од претходних интервјуа, овај је за похвалу. Јасно сте рекли, ко су ти, који, ПО ВАШЕМ МИШЉЕЊУ, угрожавају Републику Српску. Требали сте и раније именом и презименом, а не да својим изјавама кривите Странку и да повезујете СДС с Бакиром Потурком. Знам да је Босић предсједник, и да СДС представља и заступа предсједник СДС-а. Али, СДС је нешто више од појединца, па је тако наставио да функционише и без Радована Караџића.
За разлику од нас, снсд-ОВЦЕ заједно држи култ личности. Безглава маса некритички посматра вођу и српском народу наноси штету. Та СЕКТА, сваком појединцу је јасно, нестаје са хапшењем лакташког криминалца.
Зато, из поштовања према СДС-у, као државотворној странци, и свим великим људима који су је чинили и чине, учините услугу и пажљивије користите то име.
ribar,
javno ti preporučujem da ne ulaziš u diskusiju sa maloumnicima, idiotima, kretenima, majmunima i SDS-ovski zaslijepljenim ljudima jer samo štetiš sebi, svojoj ideji, udruženju i svojoj porodici.
Kako moćeš ulaziti u diskusiju sa nekim kome je evo lično Stevandić bio sve i svja samo prije pola godine, kako je bio najbolji čovjke na svijetu i kako je to bio jedini pošten doktor u ministarstvu zdravlja i kako je on jedini kompetentan bio da vodi ministarstvo zdravlja kada tobože „savez za fotelje“ preuzme vlast. Ne lezi vraže kada su maske pale i kada je jedini Stevandić prvi priznao da oni u principu nisu ni bili savez za promjene nego savez za fotelje ali to je bila očigledno politička ideja stranke osvojiti što više fotelja a ne vlast. Stevandić automatski postaje najgori od najgorih, loš čovjek, sumnjiv doktor sa sumnjivom diplomom i pored takvih idiotskih izjava raznoraznih „Jankovića i Milosavljevića“ ti opet ulaziš sa njima u neku raspravu ubjeđujući ih da su idioti. Šta tu imaš ikoga da ubjeđuješ kad svako ko zna sabrati 2 i 2 to vidi.
Варог Обазрајевић, 23.05.2015. 15:08:56 [149469]
Da li možeš da nabrojiš ovde 20,30 „velikih ljudi“ koji su činili i čine SDS?
ker-tref
Šta se ti buniš?
Pa ti si davno zgrabio svoj dio kolača!
I on je mnogo veći od ZORE očajnika…
Варог Обазрајевић, 23.05.2015. 15:08:56 [149469]
I zaboravio sam da ti kažem da je Stevandić sve u pravu. Bakir jeste poslodavac SDS-a i tačka.
Toliko je SDS nejak potvrđuje i posljednja sjednica savjeta ministara gdje se po nalogu Bakira prijevremena raspravljalo i usvajala informacija o terorističkom činu u Zvorniku gdje je SM donio odluku da je to bio napad a ne teroristički akt i druškane moj ta informacija ide pred Savjet bezbjednosti ujedinjenih nacija. Naprosto bih sam sebe zapalio kada bih imao vlast u BiH a da ne spriječim tako nešto vrlo vrlo važno da se dogodi na štetu srpskog naroda.
O kakvoj mi snazi SDS-a pričamo i „velikim ljudima“ u istoj?
Српска демократска странка, као државотворна странка, водила је Републику Српску и Републику Српску Крајину. Што значи, када бих само узео период 1990-1995. година, могао бих набројати на десетине великих људи из СДС-а, који су оставили неизбрисив траг у српској историји, а многи дали и животе.
А за то вријеме, лакташки криминалац, у америчким круговима познатији као муслиманско-усташки Србин („човјек спреман на све“), бавио се кријумчарењем свега и свачега, а у слободно вријеме и давао интервјуе, у којима је вријеђао све српске борбе и идеје, називајући Републику Српску, Републиком Шумском итд.
Kvazi doktora i loseg studenta Stevandica je trebalo davno najuriti iz SDS-a jer je 2012 godine pokazao da je samo ubaceno kukavicije jaje.
Sto prije urade to ovi iz SDS-a, bice bolje po njih!
„Што значи, када бих само узео период 1990-1995. година, могао бих набројати на десетине великих људи из СДС-а, који су оставили неизбрисив траг у српској историји, а многи дали и животе.“
Zbog ove rečenice koja se sve više čuje iz SDS-a treba da zasjeda skupština Republike Srpske i da donese jedan zaključak o informaciji da istoriju Republike Srpske pišu borci Republike Srpske, da je stvorio narod, a odbranili borci. Jedino što je istina iz tih stranačkih izjava da je to sve bilo dok je tad Srpskom vladao SDS jer drugi nije imao ko i to je sve. I da je imao i da je bio neko drugi u sasvim istom bi okruženju živili i danas. Mi bi imali Republiku Srpsku, postojala bi i neka Federacija i neka BiH, postoja la bi 2 entiteta itd itd.
Ja te i dalje pozivam da nabrojiš makar 10 najvećih ljudi SDS-a od 1990-2015. godine. Ako ne nabrojiš u principu si samo jedan obični galamdžija, jak na jeziku i ništa više.
Sandra90, 23.05.2015. 15:58:09 [149475]
Oprosti što nam to ne reče prije 6 mjeseci ili godinu dana. Pa čekaj zar Stevandić nije bio najozbiljniji kandidat za ministra zdravlja? Kako to sad loš student, loš doktor, ne razumijem ništa.
GRAND TRADE
„Ovaj smrad stevandić je ucjenjen jer dodik ima neke podatke o njemu…Navodno je premlaćivao neke muslimane i hrvate tokom rata i o tome postoje neka svjedočenja…“
Ето савршене прилике да Босић раскринка доктора и покаже како таквима нема места у његовој странци.
Не знам где вас проналазе такве паметне. Кад вама ганглијашима може пунити главе таквим стварима и почињати ужасне кампање против неистомишљеника, нека нама јавно каже.
herc-tref,
Препоручујем ти да прочиташ књигу „БОСАНСКИ РАТ“ од Добрице Ћосића, али немој да се потресеш када прочиташ да је „отац нације“ споменуо и похвалио велики број СДС-ових кадрова, па чак, мислим, да је пребацио и твоје „лицитирање“ с бројевима. Креће с Јованом Рашковићем…
Hercika,
KO JE UBIO SRPSKU, MATERIJALNO I BIOLOSKI?
CIJI JE JARAN SEJFO TOKIC?
KO JE UBIO MILANA VUKELICA?
TRILATERALAC?
ZMAJ OD REZIMA?
SDS?
DA, HERCIKA, ODGOVOR JE TACAN!
EVO I KAPETAN ZARNE U INBOX MI SALJE TACNE ODGOVORE.
ZUTOKAKI U 50 NIJANSI!
Шта је Додик урадио, а да СДС није, и тиме „уништио“ боло шта, Прдоња?
Стварно је болесно да идеш од Кликса, преко Фронтала и БН-а да шириш те бесмислице, дај једном мало конкретизуј ствари. Притом, очекујем да не набрајаш десетине кобајаги афера о чему не знаш ни гласа, већ си нафилован од разноразних аналитичара, фронталовских фашиста и других.
KO JE JARO TOKICEV?
KOME JE SEJFO KEC IZ RUKAVA?
KO JE REALIZATOR EPOPEJE Bila jednom jedna Srpska?
Da, hercika, odgovor je tacan.
zmaaaaaaj od rezima!
http://www.rtvbn.com/345175/Mico-Micic-novi-premijer
Јебеш све, али Босић се поч’о шпрдати не само са двоганглијашима и телалуком, већ и аналитичарима, фашистима и добрим делом народа.
Kada je razotkriven, Stevandic sada prica nebuloze o „zamrzavanju“ svog clanstva – sto mu lici na ono sto je Boris Tadic govorio „kada je skratio“ mandat da bi ponovo bio izabran. Vecina gradjana R. Srpske ga je „procitala“ i zato ga dzaba ne smatraju „trojanskim konjem“ Bajine stranke u SDS. A, da li je kada Stevandic kritikovao ujku Spirica zbog prevrtljivosti, nezajazljivog bogacenja, dvolicnosti prema biracima, Spiriceve veze sa preduzecem MING iz Mrkonjic Grada? Nije, naravno i nece nikada!
Pigi
Stevandić je ološ, kao što si i ti, i kao što je 99% članova i simpatizera SNSD-a!
Uživam gledajući kako se raspadate!
Strah vas je obuzeo, mater vam jebem lopovsku, to se sa jupitera može vidjeti!
Варог Обазрајевић, 23.05.2015. 16:39:14 [149480]
Znači ako je to rekao Dobrica to je to, drugačije mišljenje ne važi i završavao priču ko je stvorio Republiku.
E kuku kuku kakve slepce ovaj SDS okuplja oko sebe. Ovakvih cirkuzanata nema ni u politici Albanije.
Može Dobrica se zahvaliti poimenice svakom SDS-ovcu od 1990 do dana današnjeg, a zaključno sa tobom, ali ako nisu bili borci vojske Republike Srpske popišam se na sve njih ovako javno.
Šta radi ova administracija što ne izbacuje ovu stoku sa frontala!
ker-tref
Jebaću ti majku, je l’ ti jasno! Do sad’ sam te poštovao, mislio sam da treba bit’ korektan. Jebaću ti mater, imam dvi godine, jebaću ti majku!
„Stevandić je ološ, kao što si i ti, i kao što je 99% članova i simpatizera SNSD-a!“
Ja сам спреман да ти поверујем и да признам, бар да си ме некад у животу срео. Прошао крај мене.
С обзиром да ниси, твоје реченице су последица фашизма и незнања, а такве су и све твоје тврдње. Зато си предводник двоганглијаша.
Od loze-groz, od šušnja-babura, a od čovjeka-čovjek!
herc-tref,
То је само твоје мишљење, и ништа више.
Ако неко вријеђа и Добрицу Ћосића, мислим да га не треба сматрати озбиљним.
Препоручио сам ти књигу(„писана је ћирилицом, ако је уопште знаш“), па када будеш имао времена, прочитај, пошто видим да за те активности, до сада, ниси имао времена. ПОЗДРАВ!
I Gadafi je volio satore.
Slutnja?
Udario bot na bota. Posmatrajuci sa strane, nezavisno, cini mi se da su ovi SNSD-ovi botovi argumentovaniji, elokventniji, pismeniji i kulturniji. Bice da ih gazde bolje placaju ili imaju bolju selekciju u SNSD-u. Kako god, jadna nam majka svima vama takvima.
Šta su botovi?
Virtuelni politicki agitatori. Ne bih da ulazim u opis licnih osobina, zadrzacu se na tehnickom opisu.
Botovi – to su ti ovi što se pozivaju na nepristrasnost; objektivnost; mir; demokratiju – a sve to dok Rudonja ne ukrade i posljednju marku iz države,,,
Botovi bi trebalo da su softveri koji se predstavljaju kao ljudi – u internet žargonu – plaćenici koji ne misle svojom glavom nego ispunjavaju nečija naredjenja zarad kreiranja javnog mnenja.
Ok, to sam i pretpostavljao…
Nešto poput pigija, ker-trefa, ex-1978, sime oroza…
Hvala!
Rudonja
smrdonja
Zmaj Ispod Bijelog Satora
firci
poglavnik,
Ajneseri…
50 Nijansi Zutokaki…
wer ist das?
Nikako da se sjetim o kome se radi.
Pomagajte drugovi…
Hvala , hercika, sto si mi javio u inbox o kome je rijec.
Hercika, u pravu si, sta radi ova administracija?
hahahah, pa do neki dan si rikao : stop cenzuri na frontalu?
Ne zamjeri tebi nista cika prijedor, krivi su neimari sto grade kad nemaju sivog materijala
Hajde da pokusamo na sljedeci nacin… Ja sam apsolutno politicki ne opredijeljen, cak sta vise i rezigniran. Nisam glasao vise od 10 godina. Prema procentima izlaznosti na izbore moglo bi se konstatovati da oko 50% ljudi u RS ima slicno razmisljanje kao i ja. Virtuelni politicki agitatori, umjesto strategije diskreditacije, svadjanja i podmetanja klipova protivniku, imate li reci nesto nama (polovini gradjana RS) sto bi nas motivisalo da glasamo i politicki opredijelilo? Odgovori tipa: oni su opljackali, oni su ovo, oni su ono ne dolaze u obzir. Znam ja da je prica o pljacki i ostali niski udarci dosta ucinkovita, koliko se sjecam tako je i dodik dosao na vlast. Zasto bi narod ponovo nasjeo na tu pricu? Ne kazem da je nema ali ovdje prica o pljacki sluzi samo kao sredstvo da se dodje na vlast da se moze pljackati. Zar ne? Barem dosadasnja praksa to pokazuje.
Зашто би те било ко позивао да гласаш? Глас је слободно лично право и ја те позивам да га даш ономе ко га заслужује. Или никоме.
Ове на које алудираш уопште не занимају друштвена решења. Они желе останак или промену власти из опортунитета. О неком конструктивном разговору ту нема ни речи.
Моја „мисија“ је да мало за*ебавам двоганглијаше (крезубу стоку без даске у глави) телалук (ботове), фронталук (слепе поклонике политичке усмерености овог портала), а више да разоткривам аполитичне пиарове странака, аналитичаре који сматрају да је НАТО група извиђача наспрам Путина и понеког квазинационалисту-фашисту-бројача крвних зрнаца…
Имао сам Др. Ненада Стевандића у фејсбук пријатељима. И кад сам видио да је објавио на свом фејсу чланак са независних са насловом, парафразирам, „Стевандић: нисам ни Додиков ни Бакиров“ само сам у коментарима написао:“Ал’ знамо чије су Независне.“.
Недуго послије тога долази ми приватна порука од Стевандића и овдје објављујем преписку:
„
Nenad Stevandić
22.05.2015. 09:42
Nenad Stevandić
Poštovani vijest je skinuta sa nezavisnih zbog naslova a objavili su je svi mediji. Ne prodajem vjeru za večeru i mogao sam biti zadovoljan postojećim gdje imam već neku funkciju ali imam i zahtijev brojnih prijatelja da govorim. Naravno imam i kritike i i one su važne .
Бојан Нишевић
22.05.2015. 11:00
Бојан Нишевић
Poštovani, hvala Vam na objašnjenju. Ne bih da se upuštam u diskusiju s Vama jer pretpostavljam da Vi nemate vremena da odgovorate na sve poruke. Ali kad već obrazlažete svoje stavove ja ću vam napisati pa Vi ako mognete pročitajte. Sve što pišem, pišem pod parolom IMHO (u prevodu: po mom skromnom mišljenju). Jedan istinski opozicionar režimu zla i šljama koji u nas vlada ne bi trebao u opšte da čita to smeće od pamfleta, a kamo li da dijeli njihov link. Ne samo zbog toga što služi kao obično mafijaško-stranačko glasilo, već zbog toga što Vi dobro znate koliko su Nezavisne i njihov gazda oteli narodnog novca, koliko se za te pare moglo izgraditi vrtića otvoriti novih radnih mjesta, a uništenje banjalučkog simbola Glasa da ne pominjem. Dakle ne da niste trebali djeliti njihov link, već sam zapanjen da u opšte čitate to smeće. A ako ste iskreni u svojim tvrdnjama da niste novi „papak“ onda Vi možda niste svjesni koliko ste izmapulisani. Čudna je ta koincidencija Vaših poteza sa raspadanjem režimske većine u Skupštini i nestašicom papaka. Inertnost SDS i to konstantno tavorenje omogućava režimu da opstaje, ne mislim da je Bosić sposoban da povede ni stranku ni narod protiv režima i prava je šteta da je tako jaka stranka u takvim rukama. Režim je nesposoban za sve, osim za krađu i otimačinu. I opstaje sa džepovima prepunim oraha samo zahvaljujući još nesposobnijoj opoziciji. Ali Vaši potezi niti koriste SDS-u, ni narodu već su na direktnu korist ovom mafijaškom režimu. Možda ste mogli upotrebiti tu lukavost lisice pa izvesti stvari malo drugačije, iznutra. Povesti neke inicijative, nametnuti tempo ostalima. Ovako to što radite direktno je podudarno nestašici papaka, a vrijeme će pokazati da li zaista želite dobro ovoj sirotinji od naroda ili ste stvarno samo još jedan obični papak.
Nenad Stevandić
22.05.2015. 13:05
Nenad Stevandić
Hvala ali ne mogu se sa vama razumjeti niti želim biti nepristojan imam svoja uvjerenja i saznanja kojima sa posvećen“
Одмах послије ове поруке Стевандић ме је блокирао на фејсу. А ја се онда питам ако је демократа и ако не стоји оно што сам му писао, зашто ме је блокирао?
Podvor je opet rezigniran…
I opet ne piše odvojeno od trpnog pridjeva…
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
Doktor je dugo vremena sjedio na dvije stolice. Sada je došlo vrijeme kad maske polako padaju.
On ne misli uopšte na ovaj narod već isključivo na sebe i svoje interese i to su i razlozi za ovakve izjave. Da misli na narod probleme sa strankom riješio bi unutar stranke, a ne ovako…
Znamo svi da je imao velike ambicije, a kako ih nije uspio ostvariti sad udara najnižim udarcima…
Ko je njemu novi poslodavac sasvim je jasno čim daje izjave za Nezavisne novine…
bojane
Znači, „doktor“ je definitivno papak?
malina
Potpisujem sve sto ste napisali…
Isasa, oprostite mi sto sam NEPISMEN. Moja NEPISMENOST NE MIJENJA cinjenicu da sam NEOPREDIJELJEN i poprilicno rezigniran. Hvala Vam sto ste mi ukazali da NE ZNAM gramaticki ispravno napisati NEOPREDIJELJEN.
Nego, mozete li me argumentovano posavjetovati, da se opredijelim, da izbjegnem blamazu zbog svoje nepismenosti. Kada neko upita jesam li opredijeljen, da NE KAZEM: ja sam NE OPREDIJELJEN. Bio bih Vam zahvalan.
Malina, 23.05.2015. 19:31:59 [149518]
Malina hoćeš li se javno izviniti doktoru kada shvatiš da pogrešno konstatuješ?
ker-tref je bot
Pa – Podvor – nažalost, nije u pitanju samo gramatika.
Neko ko je zaista neopredijeljen ne bi imao toliku volju da tu svoju “neopredijeljenost“ zastupa. Dakle – škripi ti malo i logika – j-ga.
Kako sam već kazao tvojoj dobroj prijateljici Zori – “neopredijeljeni“ ili oni koji govore kako su svi isti i kako se ništa neće izmijeniti – oni i te kako idu na ruku aktuelnim mafijašima.
Stvari ovako stoje – ako ti to nije jasno onda si teška neznalica, a ako ti je jasno onda si običan papak.
S obzirom da svakome ko može sastaviti iole smislenu rečenicu mora biti jasno da neopredijeljeni i te kako odgovaraju Rudonji i njegovim kriminalcima – ti lijepo stavi prstić na glavu, pa zaključi – jesi li teška neznalica ili papak?
GRAND TRADE
Isasa, znaci da se NE OPREDJELJUJEM za „rudonju“?
Ne znači – ti si već za Rudonju i ti to vrlo dobro znaš…
Dakle – jesi li neznalica ili papak?
Samo to je, naizgled, ostalo upitno.
Naizgled zato što, ponoviću – ko god može sastaviti iole smislenu rečenicu…..(pogl. gore)
nego
KOLIKO KOŠTA I ČIJA JE ZGRADA U PICINOM PARKU?
Isasa, zasto je problem sa velikom voljom zastupati svoju neopredijeljenost? Kada manjina vas koji ste opredijeljeni uzimate sebi ekskluzivitet nametanja svoje opredijeljenosti i to radite sa velikim zarom, zasto mi nepredijeljeni nemamo pravo samo reci da smo neopredijeljeno? Ocito da vi virtuelni agitatori funkcionisete svi po istom principu pokusaja diskreditacije, omalovazavanja, razvrstavanja … Zaboravljate jednu cinjenicu, 50% naroda u RS je nepredijeljeno. Pokusaj diskreditacije tipa „ako si nepredijeljen onda si za rudonju“ u najmanju ruku je neozbiljan nacin razmisljanja. Ocigledno je to vama opredijeljenima tesko objasniti. Nista od vasih argumenata, ocigledno cu i dalje biti opredijeljen da ostanem neopredijeljen, sa velikom voljom. Kada vidim kako opredijeljeni razmisljaju moja onda moje neznanje izgleda sasvim prihvatljivo.
Spomenuo si i logiku. Logika je sljedeca… Vidimo dokle nas je dovela politika opredijeljenosti u poslednjih 20 godina. To je jasno? Ne moram objasnjavati? Obzirom da ste vi politicki opredijeljeni napravili to sto ste napravili mozda je doslo vrijeme da i mi sa politickim stavom da budemo politicki neopredijeljeni nesto kazemo. Ono osnovno sta bi rekao svaki od 50% nepredijeljenih je da nam je pun Q i rudonja i mudonja i kurte i murte a pogotovo nam je pun Q medijskih i internet pajaca i agitatora.
Podvor – sad mi se ipak čini da nisi Papak – da je u pitanju opcija br.1.
Tvoj problem je što pod opredijeljenošću pretpostavljaš nužno pripadanje jednoj partiji.
Ja ne pripadam nijednoj, ali sam opredijeljen…
Opredijeljen sam protiv toga da aktUelni predsjednik x (x – ko god da je) može izjaviti da zna da je neko nekoga ubio i sve to na TV, a da ne odgovara za to…
Opredijeljen sam protiv toga da aktuelni predsjednik X (x – pog.gore) može da prijeti vlasniku TV kuće y…
Opredijeljen sam protiv toga da predsjednik može da prijeti radnicima RAOP-a da – ako se predsjedniku x digne – ti radnici neće dobiti novac po sudskoj odluci…
Opredijeljen sam protiv aktuelnog predsjednika x i partije mu y koja sistematski uništava sve institucije RS koju, opet, brane tako što je sistematski potkradaju…
……
Isto tako ću biti opredijeljen protiv nekog budućeg predsjednika x i njegove partije ukoliko bude činio isto…
E – sad slušaj – ukoliko ne budu činili isto – ukoliko uvedu vladavinu zakona – onda – tek onda ću biti – NEOPREDIJELJEN…
Dakle – još jednom – ti jesi opredijeljen – a dokaz za to je što ne vidiš da se može biti opredijeljen, a ne pripadati partiji…
Nego
KOLIKO KOŠTA I ČIJA JE ZGRADA U PICINOM PARKU?
Mora da sam bas nepismen kada ne razumijes sta pisem. Nemam vise volje, mozda cu sutra nastaviti ako ne budem imao pametnija posla.
ОПРЕДИЈЕЉЕН за борбу против зла.
Него, кад већ не одговара „пријатељима“ да и ја покушам доктора, као колумнисту, и надам се, „фана“ Фронтала,замолити да одговори на једноставна питања:
– Како објашњавате свој статус у медијима које контролише власт, а за које до јуче нисте ни постојали?
– Какав исход очекујете (из конфликта у који сте ушли са намјером и најавом)?
– Гдје се рјешавају конфликти унутар једне групе – или – да ли је Радојичић висио (или се појавио) на БН-у?
П. С.
Деструктивни конфликти, докторе, какав је, недвосмислено, и овај који Ви водите, имају за циљ наношење штете и максимум девастације.
Девастирате при том, докторе, и наде преточене у гласове!
podvor, 23.05.2015. 22:25:47 [149533]
Evo ja ću ti objasniti pošto ti ovaj plaćeni bot SDS-a cijelo vrijeme pakuje prijedlog za koga ti treba da se opredijeliš ali nema neku tamo mušku stvar da ti to kaže ovako:“Podvore glasaj za SDS“.
Ako ti iz njegovih komentara ne možeš da skontaš čiji je on slijepi pripadnik sa nemogućnošću realnog sagledavanja situacije i na taj način opredjeljivanja kome da da glas onda baš imaš problem.
Napada opciju x i brani opciju y a samo tupan i glupan ne mogu da sagledaju ko je x a ko y a ključna je stvar da RAZLIKE IZMEĐU X I Y NEMA, DAKLE X=Y onda si i tupan i glupan.
Da sam u pravu naveo bi makar jedan primjer grijehova Y opcije, a toliko ih je da 10 godina ne mogu nigdje nikoga pobijediti jer narod pamti svaki grijeh iksova i ipsilona i žestoko ih kažnjava.
Dakle moj dobri podvore da ti još jednom podvučem, jedan od najplaćenijih botova SDS-a Isaša ti savjeruje da glasaš za SDS, za savez sa fotelje kako ih ja volim nazvati. Je li ti sad jasno?
ratio, 23.05.2015. 22:47:01 [149534]
Ko te šiša, da ne kažem ko te nešto drugo, kad me nisi čitao na vrijeme i kada sam ovdje upozoravao šta se krije iza saveza za promjene.
Malina, 23.05.2015. 19:31:59 [149518]
Hoćeš li se javno izviniti doktoru kada se uvjeriš u svoje pogrešne kosntatacije?
Herc-tref, znaci da se opedijelim za opciju X? Ako sam dobro shvatio, vas komentar i komentar isase je identican, osim sto jedan propagira opciju x a drugi opciju y. O lijepa neopredijeljenosti!
???????:)
Ili da idem sa opcijom ko da vise?
Kakav bolid….
nego
KOLIKO KOŠTA I ČIJA JE ZGRADA U PICINOM PARKU?
Kakav bolid….
Ali nevidjen….
podvor, 23.05.2015. 23:11:45 [149538]
Šta ti ja mogu što slabo „kopčaš“. Naveo sam ti primjer kako to rade stranački botovi koji koji te na mala vrata uvode pod svoje skute i kapute a ovamo ti pričaju kako treba glasati po savjesti, realno i za najbolju trenutnu opciju nabrajajuću ti samo grijehove x opcije. Nema bezgrešne vlasti, to neka ti je jasno. Nema ni opcije koja svima može udovoljiti i to neka ti je jasno. Ako ti već neko priča kako opcija x ne valja zbgo tog i tog a ne da ti pri tome objašnjenje zašto je opcija y dobra tu nešto onda ne štima. Nisi me čitao na vrijeme kada sam prognozirao ovakav rasplet političke scene. Kada sam ovdje pitao ove SDS-ovske slepce da mi kažu jedno ime i prezime koje bi bilo najbolja opcija za Republiku, jedno ime i prezime koji bi najurio sve kriminalce i lopove, jedno ime i prezime koje će se suprostaviti alama u Sarajevu, itd itd ajde pogodi koji sam odgovor dobio!!!!
Ko je bolid?
Nego sta smaras s tim pitanjima, otidji u katastar i vidi cija je a u poresku da provjeris koliko je kostala. Ako ne budes zadovoljan odgovorima ti do suda pa tamo to rijesi.
podvore jesi li toliko pismen i načitan da protumačiš frazu: ž
„Kakav bolid….“
Ali nevidjen….
KOLIKO KOŠTA I ČIJA JE ZGRADA U PICINOM PARKU?
Zasto postajete bezobrazni i licemjerni cim neko iznese suprotno misljenje? Niste inspirativni, ajde ako kazete sta suvislo mozda se opet prikljucim konverzaciji
podvor, 23.05.2015. 23:21:25 [149546]
Pa tako razmišlja SDS-ov glasač. Njegov zadatak je da te ubijedi da sljedeće godine u svom selu glasaš za SDS-ovog kandidata. Zamisli sad na kakvim je on mukama kada mora ubijediti nekog da glasa za SDS-ove kandidate ko slabo kopča, kao ti npr, a pri tome nema odgovor na tako prosta pitanja.
A kako razmislja snsd-ov glasac? Da odem pod kakav sator da mi objasne? Pretpostavljam da su pod satorom sve super-kontaci? Vas dvojica kao da ste jedan lik, samo se razlikujete prema x i y
@podvor,
Добро … и лупетања могу послужити при разводњавању приче.
Али, ако у исту раван стављаш Херца и Сашу?!
Е, то само говори да си у грдном проблему, синко!
Sad kaf se sds- ovac i snsd-ovac udruze protiv jednog nepredjeljenog:D
Ratio, mozda ih ti bolje poznajes… Prihvaticu da mozda grijesim ali ovo sto sam do sada procitao djeluje mi identicno, jedinu razliku vidim u predznaku
podvor, 23.05.2015. 23:41:23 [149552]
Jebi ga sinko, nisi me čitao na vrijeme i prije izbora kada sam ovdje javno rekao za koga treba da se glasa. Nikad u životu nisam rekao da treba da glasaš za šator jer šator su razapinjale sve političke opcije u srpskoj koje su bile na vlasti od 92. do 23.05.2015. i ako igdje nađeš da sam napisao ili pozvao da se glasa za neku političku figuru koja je na vlasti ili je prije nekad bila slobodno ćeš imati šansu da me pljuneš u lice jer ću ti reći gdje to možeš da učiniš.
Ukratko samo, pozivao sam da se glasa sa opcije koje imaju ideje i energije da ih sprovedu a pri tome nisu bili nikad na vlasti ali su me napadali samo SDS-ovi glasači. Treba li ti crtati zašto su me napadali i prijetili mi smrću?
Ispravka
Kakvi bolidi,,,,,
Ali nevidjeni…
nego
KOLIKO KOŠTA I ČIJA JE ZGRADA U PICINOM PARKU?
hеrc-tref, 23.05.2015. 22:51:53
Da doktor sjedi na dvije stolice odavno se zna. Mnogo mu je puta progledano kroz prste, a sve radi jedinstva u stranci. S obzirom da je Bosić ponovo imenovan za predsjednika stranke, a priliv članstva je sve veći, jasno je da više ne treba praviti kompromise jer su oni do sada stranci nanosili samo štetu.
Jednostavno, doktor je precjenio svoje snage i promašio vrijeme za udar. Njegova sadašnja retorika kao i novine za koje daje intervjue jasno govori čiju on politiku provodi.
Uostalom, ako mu je na umu dobrobit naroda postavlja se pitanje zašto laže? Na čiju podršku je Mile računao kada je izjavljivao da će Bosić na čelu SDS-a ostati najdalje do Maja ove godine?
ratio, 23.05.2015. 23:42:23 [149553]
Tako je momčino. Razlika je što Isaša prima platu od SDS-a i njihovj e glasač a ja primam penziju koju sam zaradio i pri tome ukazujem zašto više nikad niko ne treba da glasa za SDS. Ostaje još blizu 50 stranaka za koje može da se glasa. Malo li je?
Ова група снсд-ОВАЦА угледала се по интелигенцији и образовању на свога предсједника. Не могу вјеровати какве бесмислености пишу. Послије неколико прочитаних њихових коментара (ставова) мислим да спадају у ТОП БОЛИДЕ КОСМОСА.
Malina, 23.05.2015. 23:56:04 [149561]
Kako znaš da je priliv članstva u SDS sve veći? Pa što ne kažešda si član, šta si kukavica?
I ne kaže se „precjenio“ nego „precijenio“.
podvor,
je li vidiš sličnost pisanja između komentatora Isaša, ratio i Варог Обазрајевић. Što će reći da je to sve jedan komentator, drugi nadimci, drugo pismo, jedan drugog brane i čak koriste iste fraze. E sad ti nađi na internetu kako je Aco Vučić napravio uputstvo za svoje botove i program za branjenje njegove malenkosti. Ima na internetu gdje god hoćeš pa ćeš da vidiš kako je ono srbijansko botanje potpuno prepisano ovde u Srpskoj.
Ali nevidjen…..
Herc-tref, kada smo sigurni u sebe, svoje ideje, planove, djela onda to casno zastupamo, jasno prezentujemo i cijelu energiju ujeravamo da to i ostvarimo. Na nasoj politickoj sceni toga nema. Sva energija se trosi na diskreditaciju protivnika i lov na vjestice. Mozda bih i mogao da prihvatim vase stavove da ih jasnije iznosite umjesto sto energiju trosite na diskreditaciju sds-a. Ovako isasa i vi isto mi dodje
KOLIKO KOŠTA I ČIJA JE ZGRADA U PICINOM PARKU?
podvor, 24.05.2015. 00:06:32 [149567]
Opet ti kažem. Nisi me čitao na vrijeme i moje apele kome da se daje glas pa zato tako pišeš. Pročitaj sve vijesti na frontalu u zadnje dvije godine pa će ti sve biti jasno.
Ali nevidjen…
Dobro Herc-Stref – hajde sad laku noć; lijepo pajki i čujemo se drugi put. Bilo je interesantno, ali dosta za večeras 🙂
Moj hercika , u zasluzenoj, penziji!!!!!!!
A, pisam se na zemlju i na rezim u njoj u kojoj su tzv penzije za 40 god staza dovoljne da se zivi od nje 3 dana.
Pisam se na zemlju u kojoj nezasluzene kraljevske penzije, gdje je jedna penzija jednaka godisnjoj penziji doktora ili profesora za koju ni dinar nisu uplatili u fond imaju tzv zasluzni gradjani, naprimjer , crkvena lica,seratori, i drugi koje poglavnik svrsta u tu kategoriju..
Pisam se i pljujem na zemlju u kojoj narod bukvalno bioloski nestaje trcecim korakom jer ga je Zmaj Ispod Bijelog Satora stavio pred zid i puca na njega bijedom.
Pljujem na zemlju u kojoj je rezim Sve Ce To Narod Pozlatiti.
Pljujem na zemlju u kojoj je na kormilu djavo koji manipulise sa neukom masom koju je dobio unistavajuci obrazovni sistem ekremizujuci ga obesmisljavajuci ga.
Pljujem i pisam se na zemlju u kojoj zmaj rezimski dovodi svoje jaranbarjaktare da skrecu paznju kako se ne bi govorilo o fasizmu i genocidu , terorizmu i diskriminaciji kojega rezim legalno sprovodi….
Jer sta je ovaj i ovakav zivot u zemlji Bila Jednom Jedna Srpska nego legalni fasizam , genocid, terorizam , diskriminacija .
A, biti u ovakvoj zemlji neopredjeljen ne znaci pripadati nijednoj stranci, nego znaci opredjeliti se za zivot ili masovne zlocine koje provodi rezim.
Ponavljam: ja sam mozda jedan od najstarijih komentatora, nasrecu , mogu solidno da zivim, djeca ne zavise od mene, ja ne zavisim od njih, ali nesretan sam kada vidim da se oko mene desavaju zlocini, da rezim ubija bijedom u zemlji u kojoj mogu svi da zive skromno od onoga cime ih je Bog podario, ali rezim neda.
Ubija mrtve, zive i nerodjene.
Ovo je zemlja u kojoj je legalizovan zlocin i kriminal, i ne mogu da budem sretan, ne mogu da zapjevam i da se nasmijem onako kako to cini zmaj koji vitla na svoj narod macem siromastva.
podvor,
Ovo ti je još jedan indirektni poziv od „poštenog“ SDS-ovca da glasaš za SDS.
Znaš, svi ti oni tako pate što je narodu teško, sve njih to boli da su im se žive rane napravile, jednostavno ljudi su uvenuli.
Ali ali ali toliko su stari da se sa grčkim rođendanom upoređuju. Imaju penzije od koje žive 3 dana a radili su 40 godina. Ne zavise od djece niti djeca od njih.
PITAŠ LI SE PODVOR MOŽDA OD ČEGA ONI UOPŠTE ŽIVE AKO ZARADILI PENZIJU OD KOJE SE MOŽE ŽIVITI 3 DANA?
Ali nevidjen…
GRAND TRADE
Sta je botovi, nemate slobodan dan ni nedjeljom?
ahahaha, hercikaaaaaa, pa rekao sam ti da zivim od mosada,MI6, sorosa, cia-e, aida usw, usw…
KO JE UBIOSRPSKU?
KO JE REALIZATOR FASISTCIKE IDEJE Bila Jednom Jedna Srpska?
SDS?
JA?
ISASA?
SEJFIN DRUGAR BARJAKTAR IZ PERUDJE?
ZMAJ IZ BIJELOG SATORA?
ahahahaha, kazu da budale doslute nesto, da nije bijeli sator slutnja na libijskoog vodu i njegove satore?
KO JE UBIO MILANA VUKELICA?
CIJA JE ZGRADA U PICINOM PARKU?
MILE RADISICA, MILE ZMAJA, MOGA KOMSIJE MILE?
Da, hercika, njegova je!
U pravu si!
MB!
OVO B JE PREZIME NJEGOVOG IMENJAKA, POGODITE KOJEGA…
MB!!!!!!!!
Prijedor, odgovoricu vam ja… SDS poceo da ubija, SNSD nastavio, sad je mrtva trka ko ce preuzeti ubijanje. To ubijanje ne bi bilo moguce da gore pomenute kriminalno-politicke organizacije nemaju vojsku zasljepljenih poslusnika i agitatora kakav si i ti prijedor. Znaci i ti je ubijas. Samo je pitanje da li to radis svjesno ili nesvjesno?
Pametniji si kad „mučeš“!
PODVOR, PA REZIM UBIA I NEDELJOM, I NEDELJOM LJUDI NE MOGU DA KUPE HLJEB JER IM JE POGLAVNISTVO ODUZELO PRAVO NA POSAO.
zASTO BIH JA NEDELJOM O TOME SUTIO?
podvor
Ti si snsd bot!
To je više nego očigledno…
Podvor – vrati se desetak postova unazad i utvrdi gradivo. Ti ne možeš da načiniš razlikovanje političke i stranačke opredijeljenosti. Ako nisam stranački opredijeljen – ne mogu biti opredijeljen uopšte?? – Ma hajde bogati.
Dakle – ko god da kritikuje vlast na bilo koji način on je nužno stranački opredijeljen.
Ti si Rudonjin BOT – jasno kao dan.
Nego
KOLIKO KOŠTA I ČIJA JE ZGRADA U PICINOM PARKU?
Ali gledaj ti koliko je to besmisleno stvorenje. – Govorim o Podvoru…
Evo, on sam kaže – SDS je počeo ubijanje, SNSD nastavlja – dakle, ne može gore – kontinuitet ubijanja – ali on se i dalje naziva NEOPREDIJELJENIM.
Dakle – BOT-u – tebi odgovara kontinuitet ubijanja. Ti si NEOPREDIJELJEN.
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
KO JE UBIO RISTA JUGOVIĆA?
lsaša, 24.05.2015. 11:26:53 [149593]
plitki, pa lijepo te čovjek pitao da mu iskucas ime i prezime ili političku organizaciju za koju da se opredijeli na sljedećim izborima i obrazloziš zašto.
Isasa, dragoslav, ocigledno ne citate pazljivo ili po nekom sablonu iskrivljujete ono sta ne zelite da cujete. Evo jos se batrgam sa vama samo sto sam poprilicno uporan covjek, ne znam dokle cu. Sta hocu da kazem… Pretpostavljam da je cilj vasih komentara da nekoga ubjedite u nesto? Sa takvim pristupom necete uspjeti. Otjeracete svakoga ko ne misli ko vi. … E, ako vam nije cilj da ubjedite nekoga u nesto onda imate jeben problem sa licnim frustracijama. Kako god, pogresan vam je pristup
Podvor
KOLIKO KOŠTA I ČIJA JE ZGRADA U PICINOM PARKU?
„PODVOR, PA REZIM UBIA I NEDELJOM, I NEDELJOM LJUDI NE MOGU DA KUPE HLJEB JER IM JE POGLAVNISTVO ODUZELO PRAVO NA POSAO.
zASTO BIH JA NEDELJOM O TOME SUTIO?“
Podvor je mislio da se obično nedeljom ode u crkvu kod nas pravoslavaca pa se onda rade neke druge stvari. To si možda vidio od Mladena koji već godinama ne pušta sveštenika u kuću da mu osvješta vodicu, a tek sad ni namjerava da to promjeni kada ima poslodavca u Sarajevu. Ti pises od 9 sati ovde i još mu u lice kažeš da si SDS-ov bot. Dakle ne plaća te ni cia ni bia nego SDS lično.
Био сам уверен да само ја за*ебавам двоганглијаше, кад оно… B-)
Herc-Stref – i ti se vrati i obnovi gradivo…
nego
KOLIKO KOŠTA I ČIJA JE ZGRADA U PICINOM PARKU?
Podvornice, sds je to radio, stoga sam ga i napustio odmah poslije rata kad sam shvatio da ne misle stati.
Ovom zlikavcu sam se obradovao jer sam vjerovao njegovim lazima , mogao je da jehtio da se ucio na njegovim greskama, ali nista nije uradio, naprotiv zlocini njegovi nemaju razmjere.
stavio je sTvorove na budzet, amnestirao ih je od krivice.
Ako je terorista onaj koji je srusio kule bliznakinje, onda je terorista na kub onaj koji je srusio cijelu Srpsku.
Nije rijesio ubistva sdsovska, nastavio je sa ubijanjem, simbol ubijanja i diktature je Vukelic, njega su ubili pred zgradom policije . Sta je poruka?
Ok, ja sam poslusnik, a kako se ti boris protiv toga zla?
cutanjem/
Predlagao si partiju sa Igorim i Stevandicem?
Pa zar oni nisu vojnici stranaka koji u krivi za nase nedace.
Stevandic se sepurio po BL dok sam ja bio u rovu, i okoristio se posteno o Srpsku, i malo mu je.
Ja sam s njim zavrsio na ovom mjestu kad je pisao za frontal, vidio sam da smrdi necovjestvom. Nadao sam se da grijesim, nazalost, bio sam u pravu.
Igori je podmuklica, zao, , prepreden i jako opasan za sve nas. Nikolaidis, igoraidis. Strani je igrac, ogromno se okoristio na nasoj nesreci…
Zasto nisi rekao da biramo nove, recimo, Sijakovica?
Za njega govorim odavno, a takvih ima koliko hoces.
lsaša, 24.05.2015. 11:37:11 [149600]
Vidiš koliko si smotan i priglup.
Ne znam šta hoćeš da postigneš tim papagajskim ponavljanjem ko je ubio čija je zgrada ovde na frontalu.
Svako ko imalo razmišlja glavom a uporan je kao ti to bi svako jutro poslao nadležnim institucijama na email i čekao odgovor.
Lijepo sam nekoliko puta napisao da BOT-ovi ne mogu da razumiju da se može biti politički opredijeljen, a ne pripadati partiji – ali, đaba botovima govoriti…
NEGO
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
KO JE UBIO RISTA JUGOVIĆA?
Dobro, zaboravio sam da nabrojim i sds kao moga finansijera.
Priznajem!
Hercika, najozbiljnije, iz svestenicke sam porodice.
Shvati to kako hoces, ali tako je.
I o crkvi znam koliko ti ne znas. I zbog toga sam najblizi stavovima Tolstoja.
Isasa, kao sto sam ranije napisao, Moje politicko opredjeljenje je da budem politicki neopredijeljen, da ne budem slijepi poslusnik, da ne volim stranku vise od brata, da ne branim po svaku cijenu ideje za koje smatram da su pogresne… Stranke smatram kao tariguz, koji poslije upotreba treba baciti. Do cega dovodite vi opredjeljeni, tumaci kako hoces opredjeljen si, dovodite do dubokih podjela, postajete instrument za manipulacije i mesetarenje, jednostavno ubijate rs, neki svjesno neki nesvjesno. Kontas?
„đaba“
„bolid“
hahahahahahahahaahahaha
BOLID – kojim institucijama??
Narodnoj skupštini – institucija koja je uništena nebrojeno puta – posljednji put sravnjena sa zemljom aferom Papak.
Policiji? – Istoj onoj koja osam godina “otkriva“ ubistvo MILANA VUKELIĆA?
Sudstvu – Instituciji koju je aktuelni predsjednik pogazio toliko puta da je besmisleno i pominjati – posljednji primjer imaš sa radnicima RAOP-a.
nego
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
KO JE UBIO RISTA JUGOVIĆA?
“ На питање да ли прелази у ДНС, Стевандић је рекао да га за ту странку везују због дугогодишњих добрих односа и њиховог става о преносу надлежности када једини нису гласали за то. „
Значи, Драгуљчетов инстинкт ме учинио скоро видовитим. Поновићу, прва асоцијација ми је била новински наслов “ Стевандић у ДНСу „.
Међутим, није истина да ДНС једини није гласао за пренос надлежности. Једини који никада нису јеси посланици СРС РС. Поставља се логично питање ЗАШТО У ДНС (који је дио Додикове већине), a не у СРС РС (која је опозиција)?
Г-дин Радомир Пашић је, након сукоба са руководством СДСа, прешао у НДП. Дакле, није мијењао страну (1945.). Доктор има право на неслагање с руководством странке и напуштање исте, али не вјерујем да су му гласачи дали повјерење да би сутра био дио Додикове већине. Чак када би провео анкету унутар властите фракције, вјерујем да би далеко више људи за њим прешло у СРС РС него у ДНС. Један број људи ће свакако остати у СДСу. Преузимањем ГО СРС РС Бања Лука Доктор би остао дослиједан, добио широк простор да организује странку и такмичи се с Огњеном Тадићем ко ће имати више одборника 2016. Ућуткао би све „зле језике“. У противном, сумње би се појачале. У ДНСу тешко да би могао задржати позицију потпредсједника НСРС (Чубриловић је битнији) и био би у унутарстраначкој хијерархији ништа боље рангиран него у СДСу.
Видим да неки помињу Додикову уцјену, што не можемо са сигирношћу искључити. То сам чуо и од људи који Доктору дају подршку. Прочитао сам поново на интернету оне пријетње Додика да ће проговорити о стварима које компромитују Доктора, па бих јавно поставио питање:
ДОДИК ИМА САЗНАЊА ДА ЈЕ Г-ДИН ШАРОВИЋ ПОВЕЗАН С УБИСТВОМ РИСТА ЈУГОВИЋА И О „НЕЗАКОНИТИМ РАДЊАМА ДР СТЕВАНДИЋА“ И НИЈЕ СВОЈА САЗНАЊА ИЗНИО МУП-У И ТУЖИЛАШТВУ РС? НЕ ЧИНИ ЛИ ОН ТИМЕ КРИВИЧНО ДЈЕЛО? Сигуран сам да би се обрадовао кад би му др Стевандић подебљао једва скрпљену у НСРС.
Након свега, занимљива су ми и питаеа:
ДА ЛИ ЈЕ ОГЊЕН ТАДИЋ ГЛАСАО ЗА СТЕВАНДИЋА ИЛИ ЧАВИЋА НА ЛОКАЛУ 2012.?
ДА ЛИ ЈЕ НЕНАД СТЕВАНДИЋ 2014. ГЛАСАО ЗА ТАДИЋА ИЛИ ДОДИКА?
ДА ЛИ БИ ДР СТЕВАНДИЋ ДАНАС ЈАВНО ПОМИЊАО БАКИРА И ДОБИО ПРОСТОР У НЕЗАВИСНИМ ДА ЈЕ ИЗАБРАН ЗА ЗАМЈЕНИКА ПРЕДСЈЕДНИКА СДС?
За разлику од већине, не бих доносио судове и закључке на основу „рекла – казала“. Блиска будућност ће показати. Мени је јасно да овдје ипак у првом плану нису идеолошка неслагања већ међуљудски односи. Искрен да будем, не вјерујем да игдје људи могу без конфликата, од подручног шаховског савеза и удружења плетиља до политике.
prijedor, 24.05.2015. 11:42:23 [149604]
Sve vidim.
Napdaš crkvu gdje stigneš i ne stigneš i koga stigneš.
Ako su to tvoja porodična sveštenička saznanja onda šta li su tek tvoji radili to je već za jednu veću diskusiju.
Podvor – kontam – ti si, kako sam već rekao – školski primjer BOT-a…
hercika, nadleznim institucijama !!!!!!!!!!!!
hahahaha, institucije ne postoje, sve je to zmaj ispod satora!
Ti kao ne znas?
Zmaj je poklopio svojim papkom sve, sve je satrao i sve zatrao! Sad hoda po vrticima i skolama osnovnim, znas zasto.
Da, upravo zbog toga.
Odnese paket pelenica porodiljama cijim muzevima neda posla.
Odnese svesku djaku cijem dedi daje penziju za tri dana zivota, i cijem ocu neda posao.
Ruga im se, i staje na zive rane…
INSTITUCIJE U SRPSKOJ, HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA, IMA IH KOLIKO I U SAHARI HUMUSA.
Nego
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
KO JE UBIO RISTA JUGOVIĆA?
banjolučki don žuane koji vrijeđaš djevojke i uvažene narodne poslanice,
bolje bi ti bilo da se zatvoriš u puhovsku rupu i da sam sebe ne demantuješ ovdje povodom doktora.
TI si ga prvi proglasio novim ministrom zdravlja nakon pobjede saveza za fotelje. Pričao si nam da je to oličene poštenja, ljudskosti, veličine i da jednostavno mu ministarstvo zdravlja ne gine.
KOLIKO KOŠTA I ČIJA JE ZGRADA U PICINOM PARKU?
Da , hercika, poticem iz svestenicke porodice,
Sta god ti o tom mislio, ali tako je.
O crkvi i onima u njima znam mnogo, i stoga sam najblizi s tolstojem o stavovima o pravoslavnoj crkvi.
Crkva je institucija koju su stvorili ljudi, isto kao banke, skupstine, vodovod i kanalizaciju, vlade, i u njima ima i dobrih i zlih ljudi.
Crkve s Bogom imaju onoliko koliko i ostale institucije koje su napravili ljudi da bi se o njhi okoristili.
Vjerujem u Tvorca, molim Mu se, ali o crkvi mnogo znam da bih isao u nju.
Zmaj i uociizborni otvarac spomenika….., biskup nokauter, …
Zgrada je Milina.
Radisica?
Zmaja ispod satora?
B?
Evo , hercika mi je u inbox napisao odgovor.Tako sam i ja mislio. Vjerujem, Isasa.
Da si iz svešteničke porodice naučili bi te makar da se u crkvu ne ide ni zbog naroda ni zbog sveštenika nego zbog sopstvene duše.
Dosta više o crkvi, prestani da patetišeš, ma još puno komentara koje moraš danas da napišeš, a ne bi me čudilo da pred kraj radnog vremena počenš „mukati“.
ČIJA JE I KOLIKO KOŠTA ZGRADA U PICINOM PARKU?
Ух… Ми смо право шизофрен народ. Приде живимо у Републици Ад Хоминем.
Од сто тридесет коментара, бар 90% су лични напади и теорије завјере. Истрага ботова, бог те! Конструктивну критику лупом мораш тражити. Што је најгоре, није то случај само овдје… Читава јавна сфера нам је таква!
Бринем се да то лоше утиче на моје здравље. Постаћу и ја шизофрен. Ево, већ имам неки чудан осјећај да на Фронталу постоји још само један коментатор са педесетак никова, који је ту да мене ситног и небитног зајебава… 😀
Па, Мачору, претерано излагање коментарима на Фронталу дефинитивно лоше утиче на здравље…Приједор је најбољи пример.
Дражене, реално, стварно си пи*ка. Али лепо од тебе што си одабрао страну коначно.
hahaha, kako moj biger casti Drazena sa imenom ..cka.
duginih boja decko.
Slinavi i uplakani djecak kojega majka ostavlja odlazeci sa mojim drugarima u pic parkove derventske ima otklon od …cke.
BigerU moj, ako , ako, nemam predrasuda prema drugacijim makar bili u ODORAMA duginih boja.
Pozdrav bigeru i gospodji mami, mojoj prijateljici u ratnoj Derventi.
Како се зове човек који је спреман да се одрекне, рекло би се и неког с ким има солидан однос, само због тога што није више у странци?
До јуче је био кул лик, сад је продана душа?
Човека избаце из ГО БЛ, укину функцију да не би био потпредседник, а он не ваља? Па то највећи тиранин од почетка света и века није ни помислио да уради. Али Босић је господин, да се закључити.
hahahaha, hercika, crkva DANAS i dusa!!!!!!!!
Zmaj i dusa!!!!!
Biskup od Hercegovine i dusa!!!!!!
Uociizborni otvarac spomenika i dusaaaaa!!!!
Da je nik staklo, moj hercika, pa da tvoje oci vide ko im je s druge straneeeeeee, opet im ne bi vjerovao kao sto im ne vjerujes sta vide oko sebe….
hahahaha
*највећи тиранин од почетка света и века
Мисли се, наравно, на Додика.
E, situVacija u zmajevom gnijezdu je slozena i haoticna , cim je biger na dezuri.
O, barjaktaru jaranu , da ne govorimo.
I crne slutnje s satorima…
Je li oono Gadafi razapinjao satore?
Pravo mi nije drago , ja nameracio odnijeti zmaju u Tunjice termosicu s kafom.
Подршка доктору Стевандићу. Свако ко држи до себе и не жели да учествује са врхом СДС -а (ово нема везе са обичним чланством које је згрожено) у овоме што раде треба да направи отклон од истих што прије.
Заиста не знам шта више треба да се деси да поједини коментатори на Фронталу увиде куда Босић и његова екипа воде Републику Српску.
Заиста страшно!
Anja, ti se salis?
Nije Bosic Zmaj Ispod Bijelog Satora.
Koliko je placao za satore, mogao je da industralizuje jedan grad, recimo BL.
Naravno, ne amnestiram ni Bosica, od krivice, i njega je vodao Zmaj na priuzi kao pudlicu. Nije to bez icega.
A dr i sokolski dom u ratnoj BL je poseban prica.
Ne amnestiram opoziciju od krivice, imaju sjajne plate, nikakvu odgovornost, i stoga im je ovako najbolje, lezi hljebe da te jedem.
Ali zmaj je zmaj, zmaj je neman, prozdrljiva, zlocinacka koji zdere sve i materijalno, i ljudsko, i zivo, i mrtvo, i rodjeno, i jos nerodjeno.
Vidis li Anja gdje smo, vidis li da nas je pojeo.
Mile B. i jos gori.Ubija maljem bijede.
подвор,
добар си.
Али да се вратимо теми, Стевандић, гдје ће и због чега би требао.
Ја кажем да му је мјесто у ЗОРИ, да у парламенту Српске заступа наш програм из области заштите животне средине и заштите прородних ресурса ради одрживог развоја.
То би му донијело репутацију не само у Српској и БиХ, него у регији и Европи.
Постао би други велики вођа новог таласа у регији заједно са Мирелом Холи која чуда прави са ОРАХ-ом(трећи по рејтингу) као једини посланик у Скупштини Хрватске.
То је толико логично, човјек је доктор, сви добронамјерни родитељи, интелектуалци, писмени млади људи еколошка и друга удружења грађана ће поздравити тај његов потез и њега прихватити као родољуба и хуманисту, што би по вокацији и требао бити.
Каква курчева нова партија, нису Чавић и Крсмановић са милионима туђих марака ништа направили, осим себи обезбједили мандате.
Такође да пређе у било коју другу партију биће проглашен пребјегом и интересџијом, значи завршиће своју политичку каријеру.
Како год окренеш, у лијепу и неизраубовану причу ЗОРЕ ако упадне, историја ће га памтити као родољуба, остало нећу уопште да нагађам јер знам да гдје год друго пређе, противници ће га уништити медијски да се продао проказујући га као лопова и издајника, зар не?
Ања,припреми се за салву увреда,јер браниш Стевандића.Ти,која си до јуче нападала на Бају.Ја сам био члан СДС-а 1991.Затим у ВРС до децембра1995.Бакирови Срби си играју са судбином 1,3 милиона Срба исто као и Бајини Срби са њиховом егзистенциојом.Због тога што админи не цензуришу глупе постове,нападе и слично,Фронтал је од супер ствари,постао средство Сарајева.Нисам коментарисао пола године,и поново се одјављујем,док се ботови не „смире“.
Подвор,мачак.
Подршка,али мислим да не можете ништа промијенити.Овде је или,или.Нема дијалога.
ČIJA JE I KOLIKO KOŠTA ZGRADA U PICINOM PARKU?
@anja banja luka
Добро нам дошла!
😉
Обраћаш се „појединим коментаторима“, а ниси прецизирала којим тачно. Ограничени су па не могу да схвате?
Од мршавог Босића не видиш претилог Додика?! Не води Босић Републику Српску, већ Додик и његова СНСД Влада. Куда? Чини се да су се и они препали погледавши у провалију. Колико знам, Босић има фотељу у бх институцијама. А посланици странке на чијем је челу, укључујући и др Стевандића, имају одличне наступе у НСРС. Многи нису запазили да су сви, па и „замрзнути“ Стевандић гласали идентично, против Владиних лоших законских рјешења. Мој политички став према др Стевандићу ће бити негативан тек ако (или када) пређе на страну Додикове већине. Што се тиче сукоба унутар СДСа, то је њихова интерна ствар, и као неко ко није члан могу само да изразим жаљење, јер сам гласао и за Стевадића 2012. и Тадића 2014. године. И излобирао им много гласова, посебно Огњену 2014. Приватно Доктор је увијек нио коректан према мени, има дивну породицу и то нема везе с политиком. С Огњеном сам сједио два-три пута. Оба су ме позивали у СДС у више набрата. Босића никад видио, мислим да дијелимо политичке ставове, да није лопов, да има добре намјере, али не и довољне храбрости да иде у сусрет проблемима. Недопустиво је избјегавање комеморација, лоша је дефанзива и препуштање иницијативе Сарајеву, лоши су и бројни дефанзивни компромиси с Обреном, Вучуревићем, Иванићем. Мислим и да је КЗ дугорочно опасан, али да га је донио хотећи да се са тог нивоа власти обрачунава с криминалом и корупцијом у Српској. Мислим да вјерује да ће, попут Вучића, хапшењима добити много поена у народу. Нема много времена за реализацију.
Понављам да је њихов сукоб више интерперсонални него идеолошки. Доктор имао амбицију унутар странке (потпуно легитимно), ова двојица скочили да га спријече, чувајући своје позиције. Мени ништа чудно и логичан је разлаз. Једино што ме интересује јесте да ли ће Доктор бити дио већине Милорада Додика, који га је прозивао за два кривича дјела и једно коруптивно у сукобу око Мила Радишића.
Јавним помињањем тог Додиковог насртаја и паралелама ДНС – СРС РС и Пашић – папци, радим јавни притисак на Доктора, који ће ово прочитати. Поменом недостатака СДС политике рафим притисак и на гдина Босића, који ће такође ово прочитати. Осталим коментарима или се шалим са Симом Пјетлићем или аргументима „отварам очи“ онима који још увијек су благонаклони Додику. Ко хоће да види, видјеће.
Велики поздрав нашој Правници!
Serbini ume, ko brani, napadaju ga.
A, kao , oni koji ga brane, ne napadaju one druge!
Pa svugdje je ili, ili,
ili pijes, ili ne.
Ili pusis, ili ne.
Ili si tamo, ili ovamo.
Ili si gore, ili dole,
Ili si zaposlen, ili nezaposlen….
Dijalog ovdje?
Zivimo u zemlji Kad Jaganjci Utihnu.
Hanibal i dijalog!
Dzelat i zrtva da vode dijalog!
Prvo sto je uradio obesmislio je obrazovni sistem kako bi ljude zaglupio, da mu hajluju i kad njih i djecu im ubija.
Dalje ide samo od sebe.
Dijalog se rodi kad umre diktatura.
Ovdje je borba za goli zivot, ako znas da ce te Hanibalcina smazati, da ce ti kozu oguliti, onda necu dobrovoljno da stavim glavu na panj.
Interesantno je kako se odmah pokreće priča o partijskom pomirenju i višim interesima čim se ozbiljnije krene u raskrinkavanje imovinskog kartona “branilaca“ RS.
Nego
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
KO JE UBIO RISTA JUGOVIĆA?
Između ta dva događaja krije se sav jad i bijeda političke mahale u RS.
Je li iko dobar sa škrbićem, desi se neki udes na formuli1 u monte karlu, zna li kako je filipe masa?
Elem, po mom skromnom misljenju za RS, u ovom trenutku, najbolje rijesenje bilo bi da stevandic i radojicic prepoznaju interes RS i da udju, zajednicki, u formiranje novog politickog subjekta. Pojedinacno da ulaze u taj proces ne bi imalo smisla. RS je u opasnom stanju duboke podijeljenosti, cemu se ne nazire kraj bez nekih radikalnih promjena na politickoj sceni. Ta radikalna promjena bilo bi udruzivanje stevandica i radojicica. Time bi:
Povukli dobar dio clanstva sds-a i snsd-a
Povukli dobar dio glasaca sds a i snsda
Motivisali znatan procenat apstinenata da glasaju za tu opciju
Sds i snsd kao trenutno dva najveca problema za rs dovoljno oslabili da ih marginalizuju
Doslo bi do kohezije i ujedinjenja polirickih procesa u rs
Ovo ne potenciram zato sto sam odusevljen sa jednim ili drugim, jednostavno je rs dovedena do opasne tacke, ova dvojica su se logicki nametnula za sprovodjenje ove ideje, mogao je to biti i kurta i murta.
Pametnim pristupom, sa idejom ujedinjenja mogli bi napraviti rezultat kao sns u srbiji.
Ovo govorim iz ugla nekoga ko nije obojen stranackim bojama a takvih nas je 50% u rs pa vi vidite.
Ovi sto ce sada krenuti sa pljuvanjem i omalovazavanjem zamolio bih vad da iznesete vasa misljenja sta bi bilo optimalno rjesenje za rs? Argumentovano i kriticki trebalo bi to to i to? Ono pljacka, rudonja, grand i ostali botovski fazoni su izlizani. Znaci sta napraviti?
Evo i prijedlog naziva stranke
PARTIJA NEOPREDIJLJENOG JEDINSTVA B-)
Evo – ja ću ti u startu argumentovati da su tvoji stavovi ništa drugo do pokušaj smirivanja uzavrele situacije, a sve u svrhu postepene legalizacije svega onoga što se do sada pokralo.
Argumentujem to time što si kazao da je pitanje GRAND TRADE-a izlizano.
To pitanje može biti izlizano tek onda kada dobije svoj sudski epilog. Sve dok su oni koji su učestvovali u izgradnji te zgrade na vlasti – sudskog epiloga neće biti.
Radojičić je dio iste te vlasti i ne sjećam se da je ikada pokrenuo to pitanje. – Neposredan saučesnik.
Koalicija Stevandić-Radojičić nije ništa drugo nego legalizacija do sada pokradene imovine kojoj se ne može dokazati porijeklo.
podvor,
Ne može tako i tačka. Sve mi se čini da lobiraš za nekog ovde ali eto recimo da griješim.
A čini mi se zato što pišeš ko muva bez glave i onako ko grom iz vedra neba rodiš ideju šta bi najbolje bilo za Srpsku.
Dijete drago, za Srpsku bi najboli bili oni ljudi koji imaju ideje i snagu da je sprovedu. Onog trenutka kada Stevandić i Radojičić napišu kako bi riješili postojeće probleme ja ću reći prvi da li je to to ili pucanj u prazno i borba za foteljama kao ovaj savez za promjene koji je slagao narod da ih žele a u stvari laž najveća.
Ko ima ideje, pa čitaj frontal u zadnje 2 godien i sve će ti se reći. Znaš li koliko je ovdje bilo odličnih ideja na temu poljoprivrede, turizma, vodenih potencijala i šuma itd itd. Toliko dobrih da je sve bilo izračunato i razrađeno do jedne marke ali nisu mogle da se čuju glasnije od ovih SDS-ovih govana komentatora koji su gušili i pljuvali jer to upravo SDS nije odgovaralo da neko glasno priča o rješavanju problema a oni da ćute, to je direktni atak na njihove fotelje i moralo je biti ugušeno. Prati šta piše Lazarević i dosta toga će ti se reći.
Дражене,прочитао сам још једном.Сукоб је идеолошки не персонални.Нема клечања пред Бакиром и тачка.Ако Босић мисли да је Бакир пријатељ РС,ја га жалим.Ако мислиш да ће касније Босић вратити КЗ на ниво РС,кажи како?Босић је слаба карика СДСа,ова његова представа о скупштинској већини је да се смири Мићић(наводни премијер).Опет спрема ражањ за зеца из шуме.Ако човјек жели што више РСа а мање Босне,то је идеологија а не персонални сукоб.Ако каже да се СДС врати цркви и престане нападати Патријарха преко разних љигавих Савановића,то је идеологија,а не персонални сукоб.Персонални сукоб је можда,да СДС у Крајини воде Крајишници а не Тадић,мада је и то дијелом идеологија.Ја са муслиманима и Хрватима више никад не желим братски однос само пословно.То је идеологија.Идеологија и љубав је РС,пуца ми к…ц за федерацијом и БиХ у цјелини.То је идеологија,мене,мог оца,била дједа,прадједа,чукундједа а преносим је и на дјецу.Све у инат директору пол.академије СДС који од Савановић поста Шабановић(очекујем да сруши брану и уништи Андрићград).
nego
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
KO JE UBIO RISTA JUGOVIĆA?
Pretpostavljam da su i to, za PODVORA – “izlizana pitanja.“
lsaša, 24.05.2015. 16:36:07 [149643]
Međede međedovski treba li tebi crtati kvadrate i trouglove. Ne može ni jedan političar tako direktno da pokreće pitanja koja su vezana za tužilaštvo a onda za sudove jer bi to značilo da politika upravlja tim istim sudom. Koliki međed moraš biti da sračunaš dva i dva. Nemoj molim te da pišeš ovdje kako nema institucija i kako je sve instrumentalizovano kao što već pišeš. Ako je to tako onda kome ti postavljaš pitanja ovdje kao neku papagaj? Ako već imaš saznanja u neregularne radnje izvoli pa tuži sve poimenice i još ako imaš dokaze ima da ide sve ko podmazano. Koji si međed majko mila i koga ti možeš tvojim pisanjem da ubijediš nekoga da glasa za SDS.Fuj
Evo – ja ću ti u startu argumentovati da su tvoji stavovi ništa drugo do pokušaj smirivanja uzavrele situacije, a sve u svrhu postepene legalizacije svega onoga što se do sada pokralo.
Argumentujem to time što si kazao da je pitanje GRAND TRADE-a izlizano.
To pitanje može biti izlizano tek onda kada dobije svoj sudski epilog. Sve dok su oni koji su učestvovali u izgradnji te zgrade na vlasti – sudskog epiloga neće biti.
Radojičić je dio iste te vlasti i ne sjećam se da je ikada pokrenuo to pitanje. – Neposredan saučesnik.
Koalicija Stevandić-Radojičić nije ništa drugo nego legalizacija do sada pokradene imovine kojoj se ne može dokazati porijeklo.
Serbinum, 24.05.2015. 16:38:08 [149645]
Odličan komentar i odlična pitanja.
Molim komentatore da ne obrađaju pažnju na botove koji će nastojati da razvodne konstruktivan komentar i da skreću pažnju na sebe svojim budalastim postavljanjem pitanja ko je ubio nekoga i čija je nečija zgrada.
Bolid – aktuelni predsjednik je prije bilo kakve sudske istrage javno kazao kako je sve u redu sa papirologijom GRAND TRADE-a.
Bolid – pretpostavljam da je to miješanje aktuelnog predsjednika znak nezavisnog sudstva??
Herc-Stref – iskuliraj čovječe…mazni jednu žestu…
Treba li da pominjem rečenicu – “niko iz SNSD-a nije umiješan u ubistvo MILANA VUKELIĆA“ – sve to prije bilo kakve istrage?
Treba li da ti po deseti put pokažem snimak u kojoj aktuelni predsjednik govori da zna ko je naručio ubistvo RISTA JUGOVIĆA i da- godinu dana poslije – NIKOM NIŠTA…..
Saberi se bot-u – što bi kolega OBEY rekao – obey slugo…
nego
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
KO JE UBIO RISTA JUGOVIĆA?
Između ova dva pitanja je, ponoviću – skrivena sva bijeda političke mahale u RS i, PODVOR – ova dva pitanja su “BOTDETEKTOR“.
Po njima ćeš prepoznati stranački opredijeljene i politički opredijeljene.
Međede zovni ga na telefon i pitaj ko je ubio tog nesretnika šta ovde papagajišeš ne znam šta je sporno kada ti ovdje svi isto preporučujemo da ovdje nije mjesto da papagajišeš pitanjima. Ako je već spomenuo da zna i prijetio Šaroviću tim ubistvom ako ti on ne kaže zovni onda Šarovića međede i možda saznaš. Ako ti ne kažu ni jedan ni drugi onda si vjerovatno kurton.
Bolid – ti bi samo volio da je to “PAPAGAJISANJE“…
To može biti “papagajisanje“ tek kada se ta ubistva i riješe…
Sve drugo je BOT-ovsko zataškavanje i samolaganje…
nego
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
KO JE UBIO RISTA JUGOVIĆA?
Nisam opet cuo nista od vas.
Nista niti za koga ne lobiram. Procitao sam ovdje par zanimljivih clanaka, poceo citati komentare i eto me. Pokusavam jasno i glasno reci svoja razmisljanja i svoje stavove, za razliku od vecine komentatora. To je sve, vjerovali ili ne.
Herc, mislim da je u ovom trenutku najbitnija ideja, program pa cak i strategija politicki proces kohezije politickih ideja, procesa i djelovanja u rs. Dzaba bilo koja ideja u ovoj konstalaciji odnosa. Jedino rjesenje je pojava novog kvaliteta i novog kvantiteta, uz marginalizaciju sdsa i snsda kao dva glavna uzroka svih problema.
Ulazak u jedan takav projekat vjerovatno bi trebao biti osmisljen i idejno i ideoloski isplaniran. Ali osnovni smisao treba da bude, u pocetku, ono sta navedoh.
Zamolio bih administratore još jednom da, ukoliko mogu i umiju – ubace smajli koji povraća….kao na skype-u.
podvor, 24.05.2015. 16:57:38 [149659]
Podvor pokušao sam ovde upravo to da uradim da apelujem da se glasa za ljude koji nikad nisu bili u vlasti i da se glasa za „treće ljude“ ali koji imaju ideje i hrabrosti da ih sprovedu. SDS-ovi plaćenici su bili najglasniji u osakaćivanju mog apela.
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
KO JE UBIO RISTA JUGOVIĆA?
podvornice, pa ja iznosim svoje ideje i stavove vec dugo.
To sto neko ne razumije procitano, driga je stvar.
Podvornice,
moj stav je da se ova vlast proglasi zlocinacko teroristickom organizacijom. da im se zabrani radi da se stave u zatvore.
Glavni dokaz je opljackana Srpska.
Kad se budu branili, oni ce i prethodne vlasti uvuci, dabome opravdano, i njih pohapsiti dok se ne utvrdi istina.
– Vratiti smrtnu kaznu,
– Stevandic i Igoriadis su nosioci vlasti koja je dovela nas tu gdje smo, i zabraniti im politicki rad
– Imamomnogo pametnih, postenih ljudi, ako ih nemamo, zasluzujemo da i nas nema.
naprimjer Ivan Sijakovic.
Stevandic i rt,
Igoriadis u vrhu zlocinackog rezima.
Po njegovom naredjenju su primani radnici, konkretno, spisak koga treba zaposliti , u elektro u mom gradu.
Podvornice, pocnimo od pocetka. jer svakako pocinjemo, po ko zna koji pu od nule.
Pogledaj gdje smo, na brisanom prostoru, nigdje nista, prezaduzeni, pocistimo gadove koji su nas pocistili, koji su nSrpsku sravnili sa zemljom, nigdje jedne fabrike, u kasama ni feninga.
Herc, to bi mozda bilo najbolje rjesenje ali treba biti i objektivan. Kada bi jedna takva ideja mogla dobiti dovoljan broj glasova? Nikada. Ovo sto ja potenciram bilo bi ostvarivo… Znaci, nisu bitni ni radojicic, ni stevandic, ni eventualno ta nova partija, u ovom trenutku najbitniji su procesi koji bi time bili pokrenuti. Ova dvojica su dovoljno medijski i politicki eksponirani, imaju znacajnu podrsku, kako u strankama tako i medju glasacima, ideju ujedinjenja podrzao bi i znatan broj apstinenata. Sa dobro osmisljenim programom mogli bi napraviti znacajan rezultat a sto je najvaznije time bi se politicki procesi u rs na odredjeno vrijeme stabilizovali.
Ovako samo ocekujem neku budalu da pozove na ulicu, a gledajuci ove likove poput prijedora, isase, racica ne smijem ni zamisliti do cega bi to dovelo.
GRAND TRADE
Prijedor, hajde da kazemo da stvari treba rascistiti. Ali to nije prijedlog rjesenja, to je cilj. Kako? Nasilno? Sta sa onima koji slijepo brane drugu stranu, kao vi vasu, a tu ste negdje po brojnosti. Na ulicu i jedni i drugi pa ko ne iskrvari pobijedio je?
Prijedor, to vase poeticno jadikovanje, vulgarno narikanje i stranacka ostrascenost samo po sebi nije prijedlog rjesenja. Ja ne vidim da ste ista suvislo rekli u tom smislu. Kazete proglasiti vlast zlocinackom? Kako, ko?
podvor, 24.05.2015. 17:22:01 [149666]
Neću polimisati s tobom ako budeš gubio vrijeme na tu budalu. Posljednja opomena!
Što se tiče Radojičića-Stevandića, ok. Recimo da si ti u pravu da oni mogu dobiti glasove i da je ideja sprovodiva.
A sta ćemo ako oni nemaju ideju kako riješiti probleme? Šta onda.
Šta će meni neko ko je „popularan“ ako ne zna da radi? Ne razumijem te!
Evo – ja predlažem da se izvrši legalizacija svega što je do sada pokradeno; da se sve to lijepo zaboravi i da ostane sadašnjim vlasnicima i da krenemo od početka…
Nego,
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
KO JE UBIO RISTA JUGOVIĆA?
„Evo – ja predlažem da se izvrši legalizacija svega što je do sada pokradeno; da se sve to lijepo zaboravi i da ostane sadašnjim vlasnicima i da krenemo od početka…“
Majmunska posla ….
Obey……..
Herc, imali sada ideja i ljudi koji ih sprovode, osim ideja izdaje i ideja pljacke i zaduzivanja? Moze li neko treci uskociti, za sta se vi zalazete? Mislim da ne moze iako bi to mozda bilo najbolje rjesenje. Sta ostaje? A nesto mora radikalno da se zaokrene. Kao sto ste i sami konstatovali ovo bi bilo ostvarivo. Ostvarivanjem toga samo po sebi dovelo bi do smirivanja politickih trvenja u rs. Licno mislim da je to prvi preduslov za sprovodjenje ideja o kojima vi govorite. U trenutnim uslovima ne mogu proci programske ideje, prvo ideoloske i stabilizacija procesa. Iskreno ne znam jesu li ova dvojica sposobni to iznijeti na svojim ledjima ali mislim da je y ovom trenutku i ovoj konstalaciji odnosa to jedino rjesenje.
Da i, naravno – ona zgrada u Picinom Parku – to da se legalizuje – čim Stevandić i Radojičić rasture opoziciju….
Odlična ideja – Herc-Stref i Podrig – izvinjavam se – ne znam gdje mi je glava bila – odavno nisam čuo ništa pametnije….i, da ne zaboravim – tu je sve i krenulo – NEPRISTRASNIJE.
Herc, treba neko da prekine ovaj trend i ova trvenja, da ne dodje do ulice i makedonizacije. Mislim da je to za pocetak sasvim prihvatljiv argument koji ide u prilog ideji stevandic-radojicic. A kasnije bumo vidjeli.
Mislite na ulicu oko medicinske elekronike?
😮
Da – j-te – moglo bi doći do ulice oko medicinske elektronike – ma vi ste genijalci…
prijedor
– Imamomnogo pametnih, postenih ljudi, ako ih nemamo, zasluzujemo da i nas nema.
naprimjer Ivan Sijakovic.
———————-
Не може он!
Човјек једва да важе 70кг, а то овдје не пролази.
Овдје је ВАГА пресудна, а памет цури ли цури по бијелом свијету док ови на ВАГУ задовољно трљају руке. Остаће им сва ливада.
anja banja luka, 24.05.2015. 13:32:22
Bosić ne vodi Republiku Srpsku jer je on u opoziciji. Prema tome, pitanje treba preformulisati – znaš li ti gdje SNSD vodi Republiku Srpsku?
Što se tiče doktora, valjda na osnovu zadnjih dešavanja možeš zaključiti kako će proći.
Podvorniče, ne, ja nisam za ulicu. ni u kom slučaju.
Ulicu priželjkuje režim, i ukoliko dodje, nedobog , do toga, jedini scenarista biće rudonja.
Oni imaju spremni taj scenarij, policiju su instrumentizovali za to, imaju spremne hercike za paljenje rajhctaga, za bukače, premlaćivanja pa i za ubistva, i da to podmetnu stranim plaćenicima, isilu, sds-u-
To je scenario kojim su Englezi 27. 3. 41. napravili demonstracije u BG, bolje rat-nego pakt. Dakle, siguran budi , pa ja imam djecu, unučad, ulica nije rješenje, niti smije da bude, došlo bi do nereda, koji odgovaraju rudonji da taligne avionom punim poharanog blaga.
Uostalom, on ima iskustva kako se to radi, 5. oktobar i paljenje skupštine, rušenje Miloševića….
Previse je „slucajnosti“ oko Stevandica u kratkom vremenu i mislim da je to dovoljno dobro pojasnjeno u nekim komentarima iznad.
Ja bih ipak podsjetio na neke ranije izjave g.Stevandica:
Stevandić: Korupcija problem broj 1
Tajkunsko-politička elita blokira rad institucija u Srpskoj
dr Nenad Stevandić našao se u žiži javnosti jer već mesecima ukazuje na korupciju u svim sferama društva. Svoje izjave je potkrepljivao dokazima. Zbog oštrih nastupa zasmetao je aktuelnoj vlasti i SNSD. Tako ga je predsednik RS i SNSD Milorad Dodik nedavno javno optužio da je tražio 50.000 maraka od poznatog privrednika Mile Radišića da završi izgradnju kuće.
dr Nenad Stevandić našao se u žiži javnosti jer već mesecima ukazuje na korupciju u svim sferama društva. Svoje izjave je potkrepljivao dokazima. Zbog oštrih nastupa zasmetao je aktuelnoj vlasti i SNSD. Tako ga je predsednik RS i SNSD Milorad Dodik nedavno javno optužio da je tražio 50.000 maraka od poznatog privrednika Mile Radišića da završi izgradnju kuće.
Da li aktuelna vlast strahuje od vaših nastupa i izjava oko korupcije u RS?
– Naravno da strahuje. Aktuelna vlast je zakovana u korupciji jer postoje tajkunsko-politička elita u Srpskoj koja blokira rad RS i institucija. Ali, poslednje otvoranje sukoba sa SDS po tom pitanju je najveća greška SNSD. Treba da se sete da su došli na vlast uz pomoć stranaca i stranaka iz Federacije BiH kada su “pucali” SDS u leđa. A mi iz SDS smo kada je SNSD došao u sukob sa međunarodnom zajednicom i strankama iz Federacije BiH čuvali njihova leđa i štitili interese RS. Danas SNSD pokušava i da ostane na vlasti uz pomoć stranaca i stranaka iz Federacije BiH. A SDS se zalaže da narod sudi o tome ko treba da vlada.
Plašite li se za svoju bezbednost?
– Ovo što se dešava u poslednje vreme, a šta radi predsednik RS, doživljavam kao zastrašivanje i poziv na linč svih onih koji se bave problemom korupcije u Srpskoj. Samo lud čovek se ne boji za svoj život.
I za kraj:
Treba da se sete da su došli na vlast uz pomoć stranaca i stranaka iz Federacije BiH kada su “pucali” SDS u leđa. A mi iz SDS smo kada je SNSD došao u sukob sa međunarodnom zajednicom i strankama iz Federacije BiH čuvali njihova leđa i štitili interese RS. Danas SNSD pokušava i da ostane na vlasti uz pomoć stranaca i stranaka iz Federacije BiH. A SDS se zalaže da narod sudi o tome ko treba da vlada.
hеrc-tref, 24.05.2015. 11:39:44 [149602]
lsaša, 24.05.2015. 11:37:11 [149600]
Vidiš koliko si smotan i priglup.
Ne znam šta hoćeš da postigneš tim papagajskim ponavljanjem ko je ubio čija je zgrada ovde na frontalu.
Svako ko imalo razmišlja glavom a uporan je kao ti to bi svako jutro poslao nadležnim institucijama na email i čekao odgovor.
Postovani, molim vas da procitate tekst na blogu gospodina Borislava Radovanovica vezanog za ubistva i za nadlezne institucije. Hvala
Isasa, Prijedor, sa zadovoljstvom citam vase komentare i drago mi je sto stalno spominjete ubistva i zgrade, al’ ljudi, ponekad i pretjerate 🙂
Herc, vise od 10 godina sam bio u SDS-u, kad je Bosic poizbacivao “stare“ clanove, i ja sam se isclanio, od tad nisam clan ni jedne stranke. Citam “Frontal“ redovno, a i komentare, a upoznat sam i sa programima vecine partija u RS, po meni, jedino konkretan program ima gospodin Lazarevic i ta njegova “Zora“, tako da, nije ni tvoj “favorit“ Bog zna sta.
Podvor, prijatelju, citajuci tvoje komentare, imam osjecas da zajebavas i Herca i Isasu. Dobro ti znas sta nije u redu u RS i dobro znas da to treba promijeniti, al’ isto tako dobro znas da je i opozicija ista, tj. nikakva, nazalost.x-(
Pingvini dragi – veliki dio aktuelne političke (čit.mafijaške) turbulencije u RS svodi se na sljedeće – kako legalizovati ukradenu višespratnicu u centru Banjaluke,,,
To je sve….
hеrc-tref, 24.05.2015. 11:39:44 [149602]
lsaša, 24.05.2015. 11:37:11 [149600]
Vidiš koliko si smotan i priglup.
Ne znam šta hoćeš da postigneš tim papagajskim ponavljanjem ko je ubio čija je zgrada ovde na frontalu.
Svako ko imalo razmišlja glavom a uporan je kao ti to bi svako jutro poslao nadležnim institucijama na email i čekao odgovor.
Postovani, molim vas da procitate tekst na blogu gospodina Borislava Radovanovica vezanog za ubistva i za nadlezne institucije. Hvala
Isasa, Prijedor, sa zadovoljstvom citam vase komentare i drago mi je sto stalno spominjete ubistva i zgrade, al’ ljudi, ponekad i pretjerate 🙂
Herc, vise od 10 godina sam bio u SDS-u, kad je Bosic poizbacivao “stare“ clanove, i ja sam se isclanio, od tad nisam clan ni jedne stranke. Citam “Frontal“ redovno, a i komentare, a upoznat sam i sa programima vecine partija u RS, po meni, jedino konkretan program ima gospodin Lazarevic i ta njegova “Zora“, tako da, nije ni tvoj “favorit“ Bog zna sta.
Podvor, prijatelju, citajuci tvoje komentare, imam osjecas da zajebavas i Herca i Isasu. Dobro ti znas sta nije u redu u RS i dobro znas da to treba promijeniti, al’ isto tako dobro znas da je i opozicija ista, tj. nikakva, nazalost.x-(
Kako legalizovati onu zgradurinu???
Pomoću kojih trikova?
Onakvo zdanje i propade. Ode u ruke dušmanima, a znoj smo tudji prolili dok sve nismo opljačkali i džaba.
Kako sakriti i/ili legalizovati zgradurinu u centru glavnog grada??
Kako?
Panika – toliko tuđeg; pokradenog novca smo uložili i prcmarinko – ništa….
Džaba ste krečili papci….
Da pitam ove Bakirove papke da li znaju ko je dao ime stranci i pisao statut stranci Dragana Cavica,inace veleizdajnika i bliskog prijatelja vjecitog gubitnika Ognjena Tadica?E moji banjalucani…Sve ce doci na svoje na lokalu
Da, slazem se da je izdajnik, u ratu je budaletina bila u VRS, nije vodio rauna sta ce vojnici da ronhiluju.
Pa sa Sejfom hodao po Perudji.
Pa ga dovezose fasisti na svojim tenkovima na presto.
Pa ga fasisti platise da rusi Milosevica i pali srpsku skupstinu.
Pa ode fasisticki helikopter po Franju Majdancica da ga postave na presto.
Pa opustosi budzete do poslednjeg feninga.
Potrosi mtelove pare,
bobar banka,
igokea,
Tesla,
Birac,
papci,
trilateralac…,
jaranbarjaktar,
zavadja nas izmedju sebe, i sa drugima
i tako do sutra.
Sve u svemu: Cavic realizova projekat Bila Jednom Jedna Srpska…
E, gdje bi nam bio kraj da nije bilo Cavica!
Sveta bandera! sta cekamo!
I, jos nesto, da sam sa Bobarovom familijom, exhumirao bih Gavru, Cavic mi je sumnjiv,
Koliko je volio VRS pokazao je… zasto ju je ukinuo i to bez odluke GO SDS u to vrijeme…mnogi su bili pripadnici VRS kao Cavic,linije nije vidio,sepurio se u u bijelim opasacima po gradu
KOLIKO KOŠTA I ČIJA JE ZGRADA U PICINOM PARKU?
Па према свему судећи, како је све Додиково, мора бити и та зграда.
С обзиром да је он највећи ловатор на свету, зграда кошта бар 100 милијарди. Евра. Његов шпајз вреди бар милијарду.
Demokrato, on je barem bio u BL, sepurio se, nije ronhilovao, nije svercovao. a i da je ostala vrs, sada bi je zmaj pripremio kao sto sprema policiju kako sa gladnim narodom kada se digne, a teroristi , su mu ocito dobro dosli.
Ok, slazem se , sve dosadasnje vlasti su radile malo da Srpska stane na noge, da narod normalno zivi od svoga rada. Zmajeva falanga je mogla da je htjela da procesuira sve izdajnike, ubice, kriminalce, znala je kako ne treba da radi, ali nazalost, sve ih je amnestirala, i prigrlila pod svoje skute na nas racun, i nastavila jos zesce da nas mrvi i zatire.
Pitanje je : kako dalje, ovako vise ne ide, jer ovo sto rade je zavrsni udarac u bioloskom nestajanju i zatiranju naroda. Materijalno su nas zatrali.
Kako dalje?
Sa ovima koji su to radili, dalje se ne moze?
S kim, dalje?
Nije valjda da nema cestitog i moralnog covjeka.
Ako ga nemamo, i treba da nas nema.
Ivan Sijakovic!
KOLIKO KOŠTA I ČIJA JE ZGRADA U PICINOM PARKU?
BigerU, on je izolovan kao sto izoluju onog koji ima ebolu. Jos malo, i on je gotov. I da jeste njegov, vjerujem da jeste, vjeruj . nista nece ponijeti s sobom. , kao i onaj kojega kopira u podizanju satora.
Meni licno nije drago , volio bih da mu sudi narod o kojega se ogrijesio, nameracio sam da mu odnesem termosicu kafe u Tunjice, i zatvor je za ljude, ali kako tretiraju fasisti oni koji su ga dovezli svoje poslusnike, nisu izgledi da ce se docepati sanjanih Tunjica.
Jos zalije mi je sto ce samo on fasovati, a hiljade gadova koji supili krv narodu ce se izvuci.