Савановић: Именовани нови извршни директори ЖРС
Надзорни одбор Жељезница Републике Српске /ЖРС/ именовао је јутрос сва четири извршна директора овог јавног предузећа – изјавио је Срни предсједник Надзорног одбора Борислав Стевановић. Стевановић је рекао да је за извршног директора економских послова именован Бранислав Ђурица, док је нови директор правних послова Миленко Билић. За директора инфраструктуре именован је Драган Субашић, а нови […]
Надзорни одбор Жељезница Републике Српске /ЖРС/ именовао је јутрос сва четири извршна директора овог јавног предузећа – изјавио је Срни предсједник Надзорног одбора Борислав Стевановић.
Стевановић је рекао да је за извршног директора економских послова именован Бранислав Ђурица, док је нови директор правних послова Миленко Билић.
За директора инфраструктуре именован је Драган Субашић, а нови директор послова опарација је Драженко Тодоровић.
"Од извршних директора очекујемо велику храброст и примјену знања, јер је ријеч о људима који познају жељезничку проблематику, а пред којима је истовремено огроман посао", рекао је Стевановић.
Он је додао да нови извршни директори ступају на дужност одмах.
Машиновође овог предузећа, који штрајкују већ неколико дана, и који су окупљени у кругу добојске Радионице за одржавање шинских возила, кажу да нису изненађени оваквим потезом Надзорног одбора, јер се већ дуже спекулише како су Ђурица, Билић, Субашић и Тодоровић кандидати за позиције извршних директора, јавио је дописник Срне.
Машиновође додају да ово неће промијенити постојећу ситуацију и тврде да неће покренути превоз све док Управа не удовољи њиховим захтјевима.
Машиновођа ЖРС траже исплате разлика у заостатку додатка на плату, који се у стручној терминологији назива километар, као и даља исплата километра по раније утврђеној цијени од 2,4 КМ. Управа жељезница РС је поручила жељезничарима да нема новца и да ови захтјеви не могу бити испуњени.
Надзорни одбор ЖРС смијенио је 29. јула извршне директоре превоза Душана Спрему, правних послова Николу Пантића и економских послова Родољуба Миловановића, док је Димшо Тодоровић, извршни директор инфраструктуре, поднио оставку на то мјесто.
Ako nema novca za plate mašinovođa, neka ga nema ni za plate direktora, njihovih pomoćnika i savjetnika, ni za ministra saobraćaja i njegovu svitu. Besparicu, manjak u budžetima treba da osjete svi: plata nikome ne bi trebala da bude veća od doktora i li profesora, uključujući sve zaposlene u RS.Poći od smrdljive glavunture.