Пад тражње у Бразилу и Кини оборио резултате Колгејта
Амерички произвођач средстава за хигијену Колгејт-Палмолив компани у трећем кварталу забиљежио је пад профита од 17 одсто на годишњем нивоу и снизио прогнозу годишњег профита због слабије тражње у Кини и Бразилу, као и због јаког долара. Овај произвођач паста за зубе, сапуна и детерџената за текућу годину рачуна на раст профита по акцији од […]
Амерички произвођач средстава за хигијену Колгејт-Палмолив компани у трећем кварталу забиљежио је пад профита од 17 одсто на годишњем нивоу и снизио прогнозу годишњег профита због слабије тражње у Кини и Бразилу, као и због јаког долара.
Овај произвођач паста за зубе, сапуна и детерџената за текућу годину рачуна на раст профита по акцији од 3,0 до 4,0 одсто, умјесто 4,0-5,0 одсто, како је раније најавио, пренио је Ројтерс.
Између осталог у саопштењу се истиче да земље у развоју, гдје Колгејт остварује половину прихода, посљедњих мјесеци пролазе кроз тежак период, наводећи примјер Бразила који је пао у рецесију и Кине чија економија успорава.
У Латинској Америци, гдје Колгејт држи близу 45 одсто тржишта производа за хигијену зуба, у трећем кварталу приходи су опали 4,5 одсто.
Глобално, нето профит износио је 542 милиона долара, према 656 милиона у истом кварталу прошле године. Истовремено, приходи су благо опали, на 4,38 милијарди долара.
Органски раст прихода, који апстрахује аквизиције, цесије и валутни ефекат, износио је 3,5 одсто.