Нападнута америчка амбасада у Сарајеву
Мевлид Јашаревић вехабија из Новог Пазара данас је око 15 часова наоружан калашњиковим пуцао на зграду Амбасаде Сједињених Америчких Држава у Сарајеву.
Ватра је отворена са аутобуске станице на Мариндвору, а два радника обезбјеђења су повријеђена у пуцњави.
Јашаревић је на зграду амбасаде запуцао са трамвајске станице, а затим је побјегао, након чега је погођен снајпером у ногу. Нападач је, пуцајући, узвикивао: "Алаху акбар".
У овом терористичком нападу рањена су двојица припадника Дирекције за координацију полицијских тијела БиХ и један припадник обезбијеђења америчке Амбасаде.
Јашаревић је дугогодишњи прирпадник вехабијског покрета, боравио је у Горњој Маочи код Брчког у вријеме полицијске акције у фебруару прошле године, а прије годину дана ухапшен је у Новом Пазару као потенцијална пријетња амбасодрима.
Сумња се да је имао помагачe.
УЗНЕМИРУЈУЋИ СНИМЦИ:
Opa…
Редовно читам Аваз,прије свега коментаре и видим да Бошњаци нису никако добро с памећу последњих дана.
Нисам могао бити душман као што су они нама па сам морао написати коментар на текст о Јасушију Акашију,за дивно чудо није било минуса али је зато себи девет сати послије неко дао одушка пуцањем по амбасади САД.
Ово је мој коментар из Аваза:
Мекензи „силовао по логорима“,Акаши = „нескривени заштитник крваве српске политике“,Карла дел Понте = „четникуша“,Силајџић пљувао по Расмунсену као да је „агресор“,итд,итд,…
Пљувати руку која те храни,и то обилато!????
http://www.youtube.com/watch?v=nyGjAinyuWI&feature=player_embedded
Не могу да им опросте што су дочекали предсједника! 😉
Ово је превише.Одавно очекујем да ће им Бањалука ускоро бити циљ.
Опет рока снајпер по Сарај’ву!:-o
Па што свога????
Ја хајвана…B-)
Чађо одмах блокада према Влашићу, Добоју, Блатна, Оштра Лука, Језеро/ Тијесно, контрола путника и аутобуса и враћање наших пасоша и личних карата.
Молио бих господина Божу да ми духовито објасни због чега је онај смијешни дјечак с брадом остао у панталонама из 6 основне или је била попалва па се скупилеB-)B-)B-)B-)
Божо, они би са овим да нас плаше? Рамштајн овакве за доручак једе! Па брат из Приједора, ех сада ће они и код нас ако не будемо радили како су нас учили кад смо били мало из ОНО и ДСЗ.
У име демократије и бољег живота на овим нашим просторима, тражим да се баци атомска бомба на рајвоса!!!B-)
Људи, јеба је јеба, али када видим снимак и таблу Холидеј Ина сјетим се локација почетака прије 19 година. Није ово добро. Заиста треба појачати контроле роба и људи према РС, јер питање је тренутка када ће овдје направити веће срање. Овдје ће пуцати насумице по Источном Сарајеву или Бијељини, Бањалуци, рачунајући да је сваки метак погодио мету. Њима је мета све од колица дјечијих до непокретних стараца, ако су Срби. КИНЕСКИ ЗИД. Искористите ово за причу о референдуму.
Кад је тероризам у питању, упамет ви којима је стално до напрђивања. Жоби па ти си бар до сад увијек био неко чије смо коментаре уважавали, бар ја и сигурно знам за још неке. Хајде молим те сконцентриши се, напиши паметно о овом како ти то умијеш.
Видим смајлије,а овдје нема ништа смијешно.
Брчко је пуно ове терористичке гамади,хоботница која држи овај град као свога таоца брижна је према вехабијама.
Остаје нам једино да молимо Бога и Америку да нам својим моћним оружјем и милосрђем помогне да се ослободимо злочиначке хоботнице која је мајка вехабија.
Питање је дана докле ће се моћи у граду злочиначке хоботнице слободно ићи у Цркву,писати Ћирилицом на радним одјелима или аутима,говорити српски!??????
Нико не коментарише снагу Србије, Икарбус у по Техерана.
Mene cudi da nisu i ranije poceli. Medjutim meni stvarno ne ide u glavu sta je ovaj htio. Na snimku izgleda kao da ga je neko sasvim legalno postavio da tu „strazari“ i da cuva nekoga od nekoga… Razumio bih da je poletio u juris sa zeljom da pomlati sto vise „svojih ciljeva“ bilo da su u pitanju Amerikanci, ili gradjani ili ko vec. A ovako patrolirati po gradu, sa oruzjem i to nelegalnim i na kraju popiti metak mi izgleda sasvim sumanuto. Nije valjda mislio da ce ga neko pustiti da cijeli dan seta sa puskom.
Svaka sikira sebi malj otsiječe. Eto im ih sada mudžahedini, sandžaklije, šiptari.Uvozili su ih, valjali su im kada su nosali otsječene srpske glave. Pitanje dana je bilo kada će da krenu. Ovo nije dobro. Ni za koga. Gledam u Iraku, Afganistanu, , Libiji , Turskoj ubijaju svoje civile, djecu, žene. Niko nije siguran.
Ludilo.
Ма ово је чин једног лудака, којих има на овим просторима, прилично.
Е сад читам коментаре на Авазовом порталу, о поријеклу.
Сад неким опет крива Србија. Па из Србије, из Санџака су и Ганић, С.Халиловић,и Ћело Бајрамовић и већина комаданата бошњачке армије.
Сјетих се коментара једног колеге, Бошњака, датом поводом „празника“1. 3.(како се већ зове). Каже колега, гледао на разним телевизијама присјећања о том датуму, све причају Санџаклије, нигдје никог поријклом из БиХ.
Na snimku je pravo zabiljezeno kada ga zapucase u vugla. A da je smijesno kako je obucen smijesno je. Koja primitiva jebo te. Glasam za Kineski zid prema ovim jadnicima. Fuj u sta se transformisase muslimani!
Hebaji ga , onda ti valja kineski zid napravit oko sanđžaka.:D:D
Evo prilike mladim lavovima SNSD da stanu na branike RS.Sve me ovo nešto podsjeća na rane devedesete godine.
Ништа се случајно не дешава, поготово овакве ствари, с обзиром да је овај фрик санџаклија, а те санџаклије контролишу више од пола града Сарајева, због којих оне „праве сарајлије“ долазе на кафу код нас у Лукавицу, јер не могу очима да их смисле, могућ је неки већи терористички чин ускоро.
Неспособне власти оба ентитета, су слаба гаранција да се тако нешто на вријеме спријечи, а овакви фрикови брадати и неугледни сасвим слободно се возикају по цијелој БиХ, чак ни саобраћајна полиција не воли имати посла са њима, па их и не контролишу.
Ништа се случајно не дешава, поготово овакве ствари, с обзиром да је овај фрик санџаклија, а те санџаклије контролишу више од пола града Сарајева, због којих оне „праве сарајлије“ долазе на кафу код нас у Лукавицу, јер не могу очима да их смисле, могућ је неки већи терористички чин ускоро.
Неспособне власти оба ентитета, су слаба гаранција да се тако нешто на вријеме спријечи, а овакви фрикови брадати и неугледни сасвим слободно се возикају по цијелој БиХ, чак ни саобраћајна полиција не воли имати посла са њима, па их и не контролишу.
Најбоље да им дате идеје! x-(
Одавно је већ вријеме да се озбиљно посвети пажња овом питању и да се ИМЕНУЈУ одговорни. Министар је прије пар дана рекао да се ово питање преувеличава. Наравно, човјек који је страдао у Бугојну није њему ништа, дјевојка која је једва преживјела… па је лако да се прича!
Министарство безбиједности је, већ сам то раније наглашавала, ресор на којем, осим МИП-а, Република Српска МОРА да инсистира!
Узгред, благо речено је дрско и безобразно да син онога који је довео лудаке у ову земљу да убијају Србе и да сада упропаштавају младе људе… сада држи лекције на прес конференцијама! x-(
zulkedin, 29.10.2011. 08:29:49
Ma najlakse je za toB-)
Na san(dj)ak baciti jednu nuklearku i mirna….SrpskaB-)
anja banja luka, 29.10.2011. 12:26:03
Mislis na Bakija?
Slazem se.Zipa,fundaentalisti dijele lekcije o “uredjenju“drzave…
Da nebi bilo nesporazuma,Srbi znaju sa kim imaju posla jos od devedesetih,samo petro i narko dolari su uradili svoje u formiranju “novih poredaka“.Ako sad Muslimanima nije jasno da su ih zaveli u bratoubliacki antisrpski rat ,te ne otvore oci i vrate se korijenima,nikad nece.
Jahaču Srbi znaju s kim imaju posla ne samo od devedesetih, već vijekovima ranije. S daljim dijelom tvoga komentara se u cjelosti slažem.
anja banja luka, 29.10.2011. 12:26:03
Не треба њима посебно давати идеје. Реално, нема ко да нас заштити озбиљно и остаје нам само да се молимо Богу. О томе човјек не треба да размишља, јер ће ући у параноју. Можда се можемо поуздати у стране службе.
И мислим да је Бакир имао већу улогу у довођењу оваквих у БиХ од оца. Погледај поново, па ће Ти бити више јасно:
http://vimeo.com/29775160
Сви су скоро били једно вријеме у Бечу.
samo ne znam sto nije otisao pucati na ambasadu SAD u svojoj rodnoj Srbiji… Nego dosao nama kvariti i onako unisten imidz drzave!
kao da nemamo dovoljno svojih problema….
rixadu, 29.10.2011. 15:25:45 [17599]
„samo ne znam sto nije otisao pucati na ambasadu SAD u svojoj rodnoj Srbiji… Nego dosao nama kvariti i onako unisten imidz drzave!“
Зато што знају да их свесрдно подржавате, и да им је ту најсигурније! „Клањаће“ рејс Церић за „спас њихов“ милионима евра, само да не проговоре њеогово име и имена политичара који их штите!
Нека, нека упознаће свијет ко су ваше политичке вође Ганић и санџачка екипа!
А ти урлај Алах екбер!;)
@buddha
????
Ko ih podrzava???
ti i ovakvi glupani poput ovog Mevlida imate nesto zajednicko a to je ogranicenost!
Jadni si i ti i oni….. Ja se zgrazam i cetnika i ustasa i vehabija. ne mozes voliti karadzica a mrziti Hitelera ili Bin Ladena
Nema razlike izmjedju Mladica, Hitlera, Muhameda Atte ili bilo kog drugog kasapina…. jedino je sreca sto ovaj divljak Mevlud nije nikog ubio ali da je on imao moc kao sto je imao Mladic nad civilima mogu samo zamsiliti kakav bi zlocin pocinio!
Ne daj boze!
Al sto vrijedi to tebi buddho objasnjavati…. sto vrijedi objasnjavati nesto Mevludu…. nema smisla
Amerikanci su dokazani prijatelji Bosne i Hercegovine i njihovo prisutvo ce uvijek biti prihvaceno i odobravano!
A ovi poput Mevluda i slicnih treba deportovati nazad u svoju maticnu Srbiju.. ili ga pridruziti Mladicu u Hagu
Kako se dogovore svjedno mi je!
rixadu, 29.10.2011. 16:04:10 [17605]
„Jadni si i ti i oni….. Ja se zgrazam i cetnika i ustasa i vehabija. ne mozes voliti karadzica a mrziti Hitelera ili Bin Ladena „
Згражам се магараца попут тебе, који величају исламске декларације (јебига онај Фејсбук те одао), а овамо покушавају продати причу о мулти-култи толеранцији.
Чобане бихаћки!
Ако се већ згражаш над вехабијама, зашто не кажеш властима за њихове кампове у Грмечу? То је теби под носом а не мени. Али зашто ја теби уопште објашњавам ово све, па те вехабије су ТВОЈИ САБОРЦИ, заједно сте сјекли српске главе!
Тебе треба оптужити за саучесника у ТЕРОРИЗМУ!
rixadu, 29.10.2011. 16:04:10 [17605]
„Jadni si i ti i oni….. Ja se zgrazam i cetnika i ustasa i vehabija. ne mozes voliti karadzica a mrziti Hitelera ili Bin Ladena „
Згражам се магараца попут тебе, који величају исламске декларације (јебига онај Фејсбук те одао), а овамо покушавају продати причу о мулти-култи толеранцији.
Чобане бихаћки!
Ако се већ згражаш над вехабијама, зашто не кажеш властима за њихове кампове у Грмечу? То је теби под носом а не мени. Али зашто ја теби уопште објашњавам ово све, па те вехабије су ТВОЈИ САБОРЦИ, заједно сте сјекли српске главе!
Тебе треба оптужити за саучесника у ТЕРОРИЗМУ!
Ја, што свој море зајебат’ хинсана… То немере нико!x-(
Таман Музафер истакне кандидатуру за шехида и бронзану бисту у по Сарај’ва умјесто Андрића, а онај просрпски крмак за снајпером ТРАС! Па у обје ноге…
И сад шта? Ни шехида, ни славе, ни устанка, ни пиЋке матер’не,сад мора и СИПА и ФБИ, и „босанско“ тужилаштво да тару главу, да лажу петљају и заташкавају…
Како реиса и Бак’ра склонити из ове приЋе???;)
Питање је сад!!!B-)
rixadu, 29.10.2011. 16:06:41 [17606]
„A ovi poput Mevluda i slicnih treba deportovati nazad u svoju maticnu Srbiju…“
Зашто их депортовати? Ја сам за то да се вехабије ЛИКВИДИРАЈУ са лица земље! И овог јуче да су одрадили како треба, а не у ноге, био је један ОБРЕЗАНИ ПАС мање;)
@buddha
kakva islamska dekleracija?????
O cemu ti pricas???
ko to spominje?
jel ti uposte procitas to sto navodis?
e moj jadnice… takvi poput tebe i poput ovog mevluda su svoje zivote ostavljali po bihackim brdima. jer su bili zadojeni mrznjom.
Ova zemlja ne pripada samo jednom narodu i radiklaci poput vehabija, ustasa ili cetnika moraju biti onemoguceni za bilo kakve napade….
cak sto vise meni su ove vehabijske bradonje strasnije od onih cetnickih bradonja sto su razneseni oko bihaca!
„Зашто их депортовати? Ја сам за то да се вехабије ЛИКВИДИРАЈУ“
pa pametnije je uhapisti zivog teroristu i onda ga natjerati da progovori…….
lako je ubiti ali neces tako rijesiti problem!!
ali opet sto ja tebi to objasnjavam kad si ti istih uvjerenja kao ovaj Mevlud… samo sto je tvoja mrznja usmjerena prema nekom drugom narodu.
@buddha
„Ако се већ згражаш над вехабијама, зашто не кажеш властима за њихове кампове у Грмечу? То је теби под носом а не мени. Али зашто ја теби уопште објашњавам ово све, па те вехабије су ТВОЈИ САБОРЦИ, заједно сте сјекли српске главе!“
U 501 brigadi nije bilo vehabija. cak sto vise mislim da je samo jedan vehabija bio tj (nekakav arap). On je bio u 505 brigadi pa ako je neko poginuo na rejonu buzima ili sanskog mosta onda si mozda u pravu a svi oni koji su poginuli pokusavajuci zauzeti Bihac su poginuli od Biscana koji su branili svoj grad!
Да се ја и Стане Доланц питамо све би ове требало по кратком поступку.Нема ту преговора.Багру уништити да поштен свијет може мирно да живи да спава на клупи у парку и завеже бицикл за ногу ко у моје вријеме.Зајебо сам се што сам муслиманима дао велико М.И што Алију на вријеме нисам збринуо.Храниш куче да те уједе.
A, kiše nejma , pa nejma, balinĆe jope smrdi, jerBo mora da se briše prstima kojim halaiše pitu.
FUJJJJJJJJJJJJJJJJJ!
i nemoj skrecati sa teme. jebo te vise rat i 5 korpus. Ako ima kampova kakvih nacice to amerikanci, nece oni cekati nase nesposobnjakovice da nesto urade (vidis da se ne mogu godinu dana oko vlasti dogovoriti).. Kako su nasli i Karadzica Mladica i ostale zlocinace tako ce i naci vehabije!
jedino sto covjek moze uraditi ovdje jeste osuditi ovaj teroristicki napad i dati punu podrsku nasim prijateljima tj amerikancima.
Njihovo prisutvo u Bosni i Hercegovini je uvijek dobrodoslo i ostace zauvijek! valjda nisi toliki idiot da se ne mozes sa ovim sloziti?
rixadu
Сумњам да неко уопште ту твоју причу ноже да „прогута“.Толико демагогије и лицемерства је могуће срести само код неког муслимана.Част изузецима,како би ти рекао.Сад ви немате ништа са тим вехабијама (и муџахединима)?
Каква су то успоређивања Хитлера и Младића?Шта ако се испостави да је Младић невин?Јеси ли гледао „Издани град“?Ако су Амери могли да створе имагинарни свет око Либије,мислиш да нама нису могли приписати све злочине у Босни?Рат се добија пропагандом.
И Амери су добродошли…и Срби су исти ко овај муслимански вехабија?Не знаш ни ко је Хитлер,ни ко су четници,па стога или шути или се информиши.
Кад си тако национално освешетн,шта ти значи „риксаду“?
Mr Biggy
„Каква су то успоређивања Хитлера и Младића?Шта ако се испостави да је Младић невин?“
Zar bi se nevin covjek skrivao u misijoj rupi 15 godina!!!!
Malo je ironicno da nama bosancima dodje srbijanac i puca po ambasadi u nasoj domovini…
Pa zar nisu bas Srbijanci zapalili ambasadu SAD u Beogradu prije nekoliko godinia??
Lakse bi Mevludu bilo da je napao ambasadu SAD u Bg, ko zna mozda bi imao i podrsku od lokalnog stanovnistva!
nisam ja nacionalno osvjesten na nacin koji ti to definiras (da mrzim pripadnike drugih naroda).
Meni ne smetaju ljudi drugacije boje koze, vjere ili nacije. Dapce ako si rodjen u BiH imas ista prava kao i ja jer smo gradjani iste drzave)
Za to ne moras biti osvjescen.. moras samo biti normalan
mozda je tebi nacionalno osvjesten ovaj pod nikom prijedor ili buddha… oni ne mogu smilsiti muslimane i podnjeti cnjenicu da dijele drzavu sa njima.
mozda su tebi nacionalno osvjesteni pripadnici KKK…
To je vec tvoj problem
rixadu
Aко си ти „нормалан“,зашто имаш такав надимак?Ниси ти тај који одређује ко је нормалан.Бар у стварном свету.
Какве везе има то што се крио са кривицом?Можда се крио јер је мислио да ће му бити нарушена процесна права (а то већ јесу)?Од кога се то Хитлер бранио,па их поистовећујеш?
Нема тај ништа са Србијом.Муслиман је,фанатик,спреман да погине због ко зна чега,дошао је тамо где су његови.Уместо да попут неког глупог клинца одговорност пребацујеш по ко зна који пут на Србе,боље да се окренеш онима који су то све и довели овде.То су „јунаци“ попут Младића,само они о којима би требао да водиш више бриге него о њему:Алија,Ганић и ини.
Не сметају ти људи других вера,само покушаваш да нам наметнеш „босанство“.Не сметају ти ни они другачијег схватања,али су они онда фашисти,нељуди и ко зна шта још.
Ти си,брале,пун предрасуда и нетрпељивости према свим који не мисле попут тебе.А то су обиљежја нациста.
rixadu
Немам ја проблем што ти мени стављаш на терет што је неко други рекао или што ти мислиш да ја имам неки став.Ни први ни задњи муслиман који мисли да све зна.Ја имам своје ставове и за њих одговарам,не за оно што ти мислиш.
Pozdrav balinĆetu iz tamjanom mirisnoga Prijedora , ispod srpske Kozare!
ne znam kakve ima veze tvoj ili moj nik. mogao sam ja staviti MR Biggy…. bezveze
e naravno da ovaj vid fanatizma ima veze sa mudzahedinima koji su dosli u Bosnu tokom rata. Cak sto vise pocinili su strasne zlocine nad Srbima i tako ukaljali ugled obicnom bosanskom vojniku….
no to je sad druga prica… Ono sto je cinjenica je da oni (vehabije) i njihov vid propagiranja ISlama je negativan, oni su militantni i sad bitno ko ih je doveo nego je bitno kako rijesiti ovaj problem. Pa mogao je jucer proci pored ambasade sa 5 kg TNT i sve raznijeti oko sebe….
ne daj boze!
Drago mi je sto se bas u ovom trenutku dok mene pojednci napadaju dok ja osudjujem bilo koji vid terorizma ostvaruje saradjnja dvije drzave (Srbija i BiH) kako bi se ovaj klan razbio…..
rixadu, 29.10.2011. 15:25:45 [17599]
„samo ne znam sto nije otisao pucati na ambasadu SAD u svojoj rodnoj Srbiji… Nego dosao nama kvariti i onako unisten imidz drzave!“
B-)
па није ваљда да САМО то не знаш?
ево да ти кажем зашто? Зато што оваквих фрикова, са подрезаним ногавицама, сукња-мантилима и брадама има неколико хиљада у Сарајеву, док би овакав на путу према Београду већ био скењан негдје између Сурчина и Батаје..:P
Ето зато је твој сапатник из бошњаћког санђака дошао у центар мултиетнићара да завара траг.
А ако си слушао оне тероетичаре геноцида, онда мораш знати да у Србији нејма више муслимана, побили хин све Слобини и Арканови ћетници деведесетих…B-)
Mr Biggy
meni smetaju oni koji uporno pokusavaju me izvrijedajti svojim sovinistickim i diskriminatornim stavovima.
Smetaju mi i prezirem takve soviniste i fasiste jer oni to uistinu i jesu!
Prezirem ratne zlocince, ne bitno ko je kome pocinio zlocin. Zlocinac je zlocinac.
@rammstain
Opet da ti kazem. Sarajlije nikad nece napasti ambasadu SAD-a
Amerikanci su dokazani prijatelji BiH i uvijek su dobrodosli u nasu domovinu.
A u Srbiji su vec vidjena paljenja americkih zastava i rusenja njihovih ambasada…..
rixadu
Мој надимак нема никакву конотацију,осим са величином,а твој има…просипаш демагошке приче о једнакости и невезаности за веру,а надимак говори нешто друго.Није безвезе,баш напротив.
Не само што има везе са муџахединима,већ има везе и са вама,јер сте им ви омогућили да се настане и да наставе са својим деловањем.Али ти то пребацијеш на Србију!Гле чуда.Не нападам те,али ми је већ до краја дошло стрпљење са демагозима,онима који све знају,онима који имају монопол на жртве,онима који су једини настрадали,онима којима су пуна уста једнакости и „босанства“ као да живе у Холандији.
Ми би овај проблем лако решили сецесијом.Као и безброј других.
rixadu, 29.10.2011. 17:23:15
ау па јбг по Србији су американци рушили мостове, зграде, возове, термоцентрале, хемијску индустрију, текстилну индустрију, касарне, болнице, радио телевизију, конвоје, а што је најгоре УБИЈАЛИ ЦИВИЛЕ…е па зато шта је штете да им ми запалимо једну амбасаду!
али ви, па још муџахедини, којима је америка све дала и све омогућила и пружила..па јбг знам да је због тога теби највише криво, а да је овај дечко пуцао на србску амабасаду ти би први овдје правдао, па шта и они су нас? зар не?:P
Узгред, зар не мислиш да иза ових вехабија не стоји америка, исто као што су у Либији убили пуковника Гадафија, да би инсталирали ал-каиду њихову ко фол најнепријатељску организацију на свијету.;)
Mr Biggy
Da ali secesija ne dolazi u obzir. To si valjda shvatio do sada
umjesto da gubis vrijeme na nemoguce okrenimo se svi zajedno nalazenju rijesenja kako bi svi bili zadovoljni u Bosni i Hercegovini.
Meni je isto puna kapa vise demagoga koji govore da narodi ne mogu zivjeti zajedno u Bosni.
AKo su zivjeli toliko stoljeca u Bosni zivjece jos najmanje toliko.
Samo je pitanje na koji nacin, da li u mrznji ili u suzivotu. Ja biram ovo drugo….
@rammstain
да је овај дечко пуцао на србску амабасаду ти би први овдје правдао, па шта и они су нас? зар не?
Vidis to je razlika izmedju mene i tebe. On je divljak i terorista pa pucao on po bilo kojoj ambasadi.
Da prvadam takvog covjeka ili dapace stavim njegu sliku na profil to bi bio moj licni poraz kao covjeka bas kao sto je tvoj licni poraz staviti sliku covjeka odgovorog za genocid odnosno za najveci zlocin u Evropi poslije Drugog sv rata!
To je poraz tebe kao covjeka pa i ne cudi da mislis da postoji situacija u kojoj bi neko pravdao ovog teoristu ili bilo kog drugog
@mr Biggy
Suzivot je moguc medju ljudima razlicitih vjera, rasa ili nacija
TO NIJE DEMAOGGIJA A SVE SUPROTNO JESTE!
Kad to shvatis onda cemo moci popricati
rixadu, 29.10.2011. 18:28:52
ее јеси видио, а на овог са моје слике су исти овакви пуцали 1992 а ти их и сад браниш? па јбг нимало доследности, или си за муџахедине или против или како кад ко и обично…:P
Да те подјсетим у априлу мјесецу 1992 рафалном паљбом из пушкомитраљеза је изрешетан стан доктора Радована Караџића, срећо нико није страдао, а порука је била више него јасна!
Ти се одлучи, а ево још мало снимака од јуче..јбг изгледа ко празник у Сарајеву, прангија се увелико…;)
http://www.youtube.com/watch?v=b0rLnQ2KO-8&feature=player_embedded
rammstain
neko karadzicu izreesto stan pa on odlucio granatirati grad 3 godine i napraviti genocid u Srebrenici 🙂
Pa majko moja ti si bas zesca pukotina i nesto tebi objasnjavati da fasisiti, nacisiti, cetnici, vehabije, teroristi ili bilo koji drugi zlocinac nema opravdanja.
objasnjavati tebi da Auswic, Jasenovac, Srebrenica, Garavice, 11.09 pa i ovo mucenicko ubistvo gadaffija ne smiju se pravdati je suludo
To je isto kao da sad ovom Mevlidu sto je pucao pokusvam objasniti da je ovo sto je uradio lose a on na to govori Allahu Ekber 🙂
ludjaci ste obadvojica brate 🙂
@rammstain
usput da ti kazem i meni je u ratu granata sa grabeza raznijela stan pa mi nije palo na pamet da pravim genocid nad cijelim jednim narodom 🙂
rixadu
Сецесија није могућа?Ок,али ти сигурно нећеш о томе одлучивати.
Какав ти суживот спомињеш,па константно намећеш „босанство“,један народ и сличне утопистичке идеје.Знам ја да народи могу живети заједно иако су различити,али ти си прави пример муслиманске дволичности.Стално спомињање српских злочина,а о вашим ћутати.Ја сам да се поштује сваки национални корпус,утемељен у нашој реалности а не да ми се намећу једнострани злочини,па „босанство“ и сл.Човече убеђивао си ме да сам нешто друго од оног како се ја осећам,давао нека смешна генетичка истраживања,а причаш о сиживоту!?!Па докле?
Кад ти схватиш где живиш можемо причати.Кад не будеш лицемеран онда можемо причати.Ко да ти је Мерлин ментор.
rixadu
Елем,и тај геноцид који константно спомињеш…колико је жртава у Сребреници и који је основни елемент КД геноцида?
И зашто носиш споменути надимак?
rixadu, 29.10.2011. 19:31:41
B-)
хохохо..па ниси ти мало сјебан у мозак, ти си тотални фијук..
теби граната разнијела пола стана у рату? ау јбт али доктору Радовану изрешетан стан као знак да му је рат тек објављен!
Прије тога Радован није ником бацио ни гранату, ни пуцао по фасади, а није ни послије, али јбг теби тако лакше, па још кад сву ту своју фрустрацију упакујеш у 11.9. ма милина једна…:P
Таква обмана свијести какву ти форсираш у својој глави, доводи до оваквог апсурда као ово јуче на сарајевским улицама, прије или касније мораћете пући, јер мозгом у клин, језиком у плочу..неће вас далеко одвести.
@Mr Biggy
ne namecem bosanstvo. Mi svi i jesmo bosanci i hercegovci. Zelim da nas vise priblizim onim sto nam je zajednicko a to je drzava.. Normalno je da me vise zanimas ti nego neki turcin. Sta ja imam sa njim. Bas nista. Ja i ti djelimo ovu bosansku svakodnevicu.
Mi i jesmo jedanki. Ja i ti kao i svi drugi drzavljani BiH bez obzira na vjeru naciju, rasu….
Svi oni koji misle rasturati Bosnu kroz secesiju, teroristicke napade, etnicko ciscenje su neprijatelji Bosne i Hercegovine.
92 – 95 je ratom pokusana secesija odnosno razbijanje Bosne pa nije uspijelo. Tako da nece ni sad u miru. Ovi teroristi napadima na moju zemlju isto nece nista promijneiti. Njihovi radikalni oblici ISlama nikad nece biti prihvaceni od strane vecine u BiH i to ti mogu obecati
Nik je od milja, zajebancija iz mahale. bilo nas 6 sa nadimcima ciji je sufiks bio rix. Jedan je sad u Banja Luci….
@rammstain
obamana svijesti???
Tebi je najbolje da ides u Hag i svjedocis u odbranu Karadzica od tuzbe za genocid. Taman da mu budes svjedok da je on pocinio genocid jer su mu pucali na stan 92 🙂
pokusaj ga tako pravdati 🙂
ovo me podjseti na onaj vic od hitlera u kojem je hitler pocinio genocid nad jevrejima jer su mu se jevreji zamjerili u djetinstvu 🙂
nemam ja vama vise sta reci.
Mevlid je jedini drzavljanin Srbije koji se usudio suprostavit americkom imperijalizmu koji je oteo srce SrbijeB-)
како је смјешно гледати ове полицајце како се кукавички сакривају, и наравно чекају србина да ријеши проблем.
Неки дан се министри хвале како имају обучену полицију кад оно цврц милојка
Турци, да ли је потврђено да је снајпериста био СРБИН?
Риксаду, пратим те шта причаш и морам ти рећи да си ти аутистична будала за коју нема спаса. То што је онај мајмун Мевлудин из Н. Пазара то нема везе, он је у души исти онај који разноси невине у Ираку, Балију, Турској, а ево сада и овдје, послије оног мајмуна у Бугојну. Треба стоку убити, одсјецањем главе јавно. Затим Риксаду, ти си дерпе и стока зато што покушаваш наметнути неко лажно заједништво свима нама. Затим мамлазе, ти не схваташ да смо ми направили сецесију и да је вријеме и да то формализујемо, дођи ти код мене у БЛ и стисни муда и испричај ово што пишеш нећеш инати ниједног зуба у глави и ниједног прста, јер овдје је Република Српска и ти се напуши кур.а. Молим министра Чађу да сада искористи тренутак и коначно маркира границе и све што долази из муслимансјке федерације контролише детаљно. Треба нам граница хитно. Мрш у пичку материну , други пут ћу тебе погодити у главу са Грабежа, Рипча одакле хоћеш, а што се тиче твога пријатељства са америма то ти је смијешно, амери за секунду промијене пријатеље, они одређују с ким се друже, а ти више ниси тај. Јасно потурице???
Бооогами пантере… Аферим!
Ја то болесно псетанце „крканду-усранду“ одавно прескачем. Да не умажем тену гованцом! То кад прочиташ један његов просер, сви су исти. И то већ годину дана како читам ова прејебавања по фронталима, нема већег смора, тешка индустрија, дим, смог, удави!;)
Rixadu, vase licemjerje nema granica. Slusam tvoje politicare pa vidim da je steta sto vehabije nose brade, jer inace biste ovoga najradije proglasili cetnikom. Posto nista ne mozete uciniti da Srbima prebacite ljagu koju je ova budala nanijela vama, onda se kao davljenik za slamku hvatate i potencirate to da je on iz Srbije. Jos da je kako izmuljati da ga je Tadic licno poslao da malo pripuca, tek toliko da „bosanski narod“ nema mira od srpskog agresora… Joj, joj, samo vas slusam sta drobite i ti i tvoji politicari i silni „bezbjednjaci“…
Rixadu, kazes tebi nije palo na pamet da vrsis genocid nad drugima. Ja ti vjerujem, ali ne razmislja svako kao ti. Tako si imao kojekakve Cacu, Juku, Nasera, Celu, „Krusku“, „Pusku“ i slicne koji su mnogo mojih sunarodnika otjerali u smrt. I zbog takvih a koji za tebe vjerovatno predstavljaju heroje, nema suzivota i nemoj ni o tome dzaba da drobis…
pink panter, 29.10.2011. 21:58:03
:D:D:D Исто бих написала, додуше без ових ружних ријечи…
Маркирајмо!
Српска треба озбиљно да размишља о Обавјештајној агенцији! Др Стевандић је својевремено нешто сл. предлагао!
rixadu, 29.10.2011. 17:23:15
Opet da ti kazem. Sarajlije nikad nece napasti ambasadu SAD-a
Amerikanci su dokazani prijatelji BiH i uvijek su dobrodosli u nasu domovinu.
*******lijepo si to rekaoB-)
Samo…zaboravljas da u Sarajevu,gotovo da i nejma SarajlijaB-)
Poplava san(dj)aka i bliskoistocnijeh mudjosaB-)
E moj rix.,rece’l ja tebi onomad,vrati se pradjedovskoj vjeri dok je vrijemeB-)
anja banja luka, 30.10.2011. 02:19:05
To Anja,sreco moja,to…apsolutno se slazem.
Obavjestajna agencija nama treba i to po uzoru na OZNU ili UDBU.Treba ove kokati iz potaje a prepisivati sve fundamentalistickim medjusobnim okrsajima.
Samo tako se moze ocistiti ova gamad i obezbjediti kakvu takvu bezbjednost nasoj djeci.Bez koznih mantila iz vremena Staljina,nista.
A što su se genocidaši uzjogunili , nemojte se plaho nervirat moglo bi kome naškodit ne daj bože kakvog infarkta ( moždani neće )..
Nema nikakvih granica više jedna je jedina BiH i zna se njena granica .Sve ostalo možete samo sanjat..
Doduše , možete uzet marker pa crtat kod kuće do mile volje..:D:D:D
Jahac..
Vidiš kako jezik hoće pravo ko u ratu…
„Obavjestajna agencija nama treba i to po uzoru na OZNU ili UDBU.Treba ove kokati iz potaje a prepisivati sve fundamentalistickim medjusobnim okrsajima.“
zulkedin, 30.10.2011. 07:48:39
Ko se nervira?B-)
Ima tu istine u tome sto si rekao,samo kako je krenulo,cini se da ste sami sebi odsjekli granu na kojoj sjedite.Mogla bi lako ta vasa jedna jedina da se pretvori u paramparcad.
Serijatsku Bosnu mozete samo da sanjateB-)
Eh,kad se samo sjetim,hehehehhe,evo malo izvjestaja Odeljenja za zaštitu naroda,poznatijeg kao“OZNA“
SPISAK LIKVIDIRANIH
Od 15. IX. 1944. g. do 1. 1. 1945.
U XII. UDARNOJ DIVIZIJI
-Duljković Mehmed, borac prateće čete I. bataljona XII. proleterske udarne brigade, Musliman, bio u SS diviziji i zarobljen poslije 15. X. 1944. na sektoru Istočne Slavonije. U jedinici se pokazao nedisciplinovan, prgav, spreman na tuču, harangirao medju Muslimanima da se bježi preko u Bosnu.
-Svrabović Rusein, biv. vodnik u gestapovcima, u NOV stupio do 15. IX. 1944. i nalazio se u IV. bataljonu Osječke udarne brigade. Isti je svršio kurs u Stockerau, nalazio se u gestapovcima 2 godine, te učestvovao u više neprijateljskih ofanziva kako u Bosni tako i u Slavoniji. U jedinici je učestvovao u organizovanju dezerterstva 7 Muslimana koji su dezertirali u Bosnu sa 3 p.m. početkom XI. Mjeseca 1944. Kao takav i za učestvovanje u tom organizovanju dezerterstva osudjen je po Vojnom sudu divizije na smrt, ali je zalaganjem nekih drugova, kao na pr. rukovodioca polit. Odjela Voje Sobajića, oslobodjen je i pušten ponovno u jedinicu s motivacijom da je dobar borac.
Poslije svega toga hapšen je s naše strane.
.-Kasupović Hasan, rodjen 1926. Vinogradje, Cazin, aktivni ustaša, Musliman, ranjen kod Lipika na osiguranju pruge i stavljen u zarobljenički logor.
.-Karajić Arif, rodjen 1923, Polje, Kladuša, aktivni ustaša, Musliman, ranjen kao i gornji i dopraćen u zarobljenički logor.
B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)
Jahaču moj , zna dobro balinĆe da nje, nejma, nejma,i nejma. Nejma je ni u snu, samo je ima na tvom niku. E, ako je ima dojdi u moj tamjanom mirisni grad pa vidi kol’ko je ima.
obris’o bi mi administrator kada bih ti rek’o šta da brišete s tvojim nikom sada kada je mraz osušio travu.
jahac, 30.10.2011. 08:34:31 [17697]
Одакле си преузео ове податке, имаш ли неки извор да окачиш линк или?:)
:D:D:D
Наш јахач то вади из породичне архиве.B-)
То је још ђедо наслаг’о, све по фајловима и када је којег ујку послао у џехенем…;)
evo opet ovih posjetilaca gey parada sto se za rucicu vodaju po banjaluci-bozo i prijedor.
e pedercine pogledajte svoju licnu ima li na njoj zastave rs-nejma,uzmite svoj pasos ima li na njemu zastave rs-a -nejma bosne nejma samo u vasim cetnickim glavama pedercine,a i vi cete je prihvatit cim dodika skine masonerija,cim zavrse kradju koju sprovode preko njega.sto se tice ovog vehabijskog kretena on je isti peder ko i vas dvojica zlo je zlo.a ti kreaturo sto brises guzicu u svakom drugom komentaru da ti kazem da civilizovani ljudi peru guzicu vodom a zatim operu ruke stoko neandertalska pederska.
…amiĐe i dajĐe preseljav’o na ahiret. Fala đedi što ih preseli.
A, šta rade balinĆad kada je sušna godina, kada presuhnu izvori , đugumi prazni, kada nejma zagrabiti ni u maštrafi? escajgprstima!
dragi moji bosanci i hercegovci dok su medju nama ovakvi krkrkani poput ovog prijdora, buddhe ili onog mevluda sto nam dodje iz srbije nema nama napretka! jadna je ova Bosna sa njima
Božidare, partneru moj!
Neka njih nejma s nama, pa kako gođic šetali kroz BL i PD, za ručicu, pod ručicu… , kako nam volja. More nam se.
Dakako neg’ jadna. To mi i hoćemo.
rixadu
О томе ја говорим,Нећеш ми ти говорити да сам „босанац“,јер нисам.Чак такви ни не постоје.Немамо ни заједничку државу.Ми имамо своју аутономију и чим се пружи прилика поделићемо Босну.Распада се Белгија,оснивач ЕУ,а Босна…хехе.Немамо ни исти језик,нити веру.Имамо само ваше глумљење вечне жртве.
Шта ти имаш са Турцима?Па или јеси један од њих (колико год то теби тешко било прихватити) или си један од нас Срба (још и теже,а?)
92-95 уништена је Југославија.Нисте могли живети у таквој држави,а нас терате да живимо у овој одвратно накарадној креатури,вештачких обиљежја?
Ти да волиш Босну и да верујеш то у шта говориш никад ти не би сметало што сам ја Србин.Овако,остаје да вам наравно не верујем.
zulkedin
Никад ти то не би писао да знаш да је тако.Не би ти сметало.Лако је доцртати границе.
Јој види му стајлинга мора да је јутро било влажно па му се панталоне скупиле, а полицајци ха,ха,ха, како би се тек крили да нису имали оружје, а чули смо да је уредно платио трамвајску карту 1 Км до Маријин Двора, неће човјек да оштети ГРАС јер је сав санџаклијски.
@Mr biggi
„Шта ти имаш са Турцима?Па или јеси један од њих (колико год то теби тешко било прихватити) или си један од нас Срба (још и теже,а?)“
Po tebi covjek iz Bosne moze biti samo turcin ili Srbin 🙂
Ovo vise i nije pitanje tvog ne znanja iastorije. Ovo nema veze sa necijim (ne)znanjem nego samo sa necijom zadojenosti
neznanja*
„Немамо ни исти језик,нити веру.“
haj bar imamo istu boju koze:). Ili ipak da crncima damo da se odvoje od JARa ili od SAD:).
Daj bolan sta ti je pa kad nije JNA mogla rasuti Bosnu 92 mislis da sad ima neko snage.
Ima u stvari neko a to je SAD ali oni imaju drugaciji sjer djelovanja od bosanskih secesionista….. Oni ce prije odvojiti vojvodinu od Srbije nego rasuti Bosnu.
rixadu
Покушај ми објаснити (!?!),па ћу ти опет наћи рупетине у тезама као ономад са „генетским истраживањима“.Али МОЛИМ ТЕ да ми кажеш своје „знање“,преклињем те.
И сам знаш да већина вас потиче од нас или Турака.Нема то везе са задојеношћу.Ако је неко од нас задојен види се из његовог надимка и глупих објашњења истог,као и дволичности.Није вас било ни као муслимана,ни као „босанаца“,ни као „бошњака“ све до доласка Турака,а о савременим конститутивним актима (осим наметнутог Дејтона)да не говорим.И то је тако.
И немој селективно одговарати на питања,већ на сва која постављам.
Eво од кога је Мевлид „преписао“ стајлинг: http://www.youtube.com/watch?v=kQ6dcm65UOo
rixadu
Како ко,кад говоримо о боји коже.Није могла ЈНА растурити Б/Х?Па ВРС је имала контролу над 60-70& територије Босне.Та ЈНА је 91. била на Масленичком мосту,могла је да читаву Југу стави под надзор за 1 дан.То није одговарало на Туђману ни Алији ни нашим профитерима.
И данас се ратови воде тек формално,а добијају за зеленим столом.Нећете ви ту моћи ништа урадити,мада занимљиво је како мислите да ћете нешто да се питате.Па ни дан-данас не можете донети никакву одлуку без Срба.
И не брини за Војводину.Данас живе тамо само Срби практично,ако Албанци на Косову.Као Срби у Српској.;)
А тај је отпјевао једну специјално за нашу Ању http://www.youtube.com/watch?v=CarA73v96j4&feature=related .
Љубав нема граница. Прелази и преко маркиране зоне.:D:D:D
овај је дошао из бућа потока, а не из санџака.
шта ти мислиш турчине, који курац је он ту сад чекао да га туку снајпером у главу?
balinĆe, razbucaće vas onaj ko razbuca i Libiju,i Irak, i Afganistan, ko neće da Ćuje za palestinu…
Ponajlak smrde i nima escajgprsti.
A, viĐaj juĆe, kunu se i ližu ambasadoru g….. ,ko biva -napad na USA , napad na bih,. A, slatko bi kresnuli šibicu da usa ne postoji. Vaš moto je-Ko nas somunom mi njega hanĐarom. Planetarna ste opasnost, stoga vas……
Mr biggy
A Srbi mogu nesto odlucivati bez Bosnjaka ili treceg konstitutivnog naroda 🙂 ma ja bas
Zao mi je sto ces se jednom kao orunuli did okrenuti i vidjeti da zivis u BiH.
U i o Bosni su pitanja rjesena. Pa cak je i pitanje Kosovo rjeseno. Samo slijep to ne vidi….
ovdje ima nekoliko vecih bolesnika od ovog Melida. Ovaj prijedor je neka isfustrirana besposlena stara drtina
rixadu
Стварно је занимљиво што мислите да се ваш положај не мења упркос чињеницама које око нас настају.И та утопистичка размишљања о стабилности Босне,безобзира шта се у свету дешава.“Косово независно,Босна сигурна“.“Ма ја“,ко што би ти рекао.Све се мења,све зависи само од кључних међународних фактора који су промењиви.Већ сутра се може поставити питање опстанка Босне.Уместо да правите одрживу Босну,која би опстала и кад ми будемо могли бити незваисни,ви глумите искључиве жртве,улазите у конфротације са нама и нападате Српску,силом стварате вештачку нацију.чинећи штету једино Босни.
Немам ја ништа против Босне,само не онако како је ви замишљате.Не као исламску,“грађанску“ Босну.Босна је одувек била и српска земља.Ми можемо у Српској да одлучујемо без обзира на друге,а ви ту моћ немате чак ни у читавој Федерацији.
И Босна и Косово решено?Где ти живиш,јбте?У Скандинавији?
potpisujem sve mr Biggyjevo.
Dobro i prijedor kaže:… Planetarna ste opsasnost , stoga vas…
Ne znam šta je dalje mislio, ali vjerovatno :dalje se fućka.
Razumjela sam.
Најљепше од свега је чињеница да су то припадници ИСЛАМСКЕ вјере, и да носе муслиманска имена, као што га имају РЕЏО и ЗУЛКЕДИН – НЕПРОЦЈЕЊИВО! 🙂
„SARAJEVO – Dino Pečenković i izvesni Ahmetspahić, obojica iz Gornje Maoče, priznali su da su za novac u petak dovezli Mevlida Jašarevića u Sarajevo, gde je vehabija iy Novaog Pazara izvršio teroristički napad na Ambasadu SAD.
Tužilac Tužilaštva BiH Dubravko Čampara rekao je da su pripadnici Agencije za istrage i zaštitu (SIPA) BiH juče u Gornjoj Maoči ispitali Pečenkovića i Ahmetspahića, inače iz Zenice.
Čampara je naveo da je pronađena i Mirela Jašarević, supruga Mevlida Jašarevića, nad kojom se, takođe, provode istražne radnje, nakon kojih će biti odlučeno o daljem postupanju sa ovim osobama, prenosi FTV.
U jednoj kući u Gornjoj Maoči pronađeni su i lični dokumenti Jašarevića, a pretresi su izvršeni i na nekoliko lokacija u Sarajevu, tokom kojih je uhapšen Semir E.
Mediji navode da su pripadnici SIPA juče pretresli i kuću Nusreta Pašalića u Gornjoj Maoči, ali da on nije priveden,prenose bosanski mediji.
„
Svi su oni mevlidi. Ha Saraj’vo, ha zen’ca, ha gornja maoča. Nosili tole ili farmerke, bili bradati ili ćosavi.Poslije Bugojna sve se sleglo. E, sad kada su udarili na američku ambasadu peru ruke od vehabija, a u svakom od njih kuca vehabijsko srce.
zulkedin, 30.10.2011. 07:48:39
„A što su se genocidaši uzjogunili , nemojte se plaho nervirat“
Па како да се не нервирам, јбт код нас ништа не ваља, ни муџахедини нам нису прави муџахедини ко у Ираку, Афганистану, Пакистану,…кад груне један бомбу одлети или амбасада или џамија у ваздух и буде стотине мртвих, а ово …хммм..лажни муџос па пуц, кљуц, пуц, кљуц,.. на зградетину, јутрос начинили процјену штете 16 конвертибилних марака…пууу и то ми некакав муџахедин…:P
То је требало овако да изгледа
http://www.youtube.com/watch?v=X7_0NoRHOEM
B-)
rammstein, 30.10.2011. 16:38:02
Dobro si to reko , nema onde ni m od muđžahedina..
Trebo je samo pogledat a ima snimaka kamara , kako ste to vi radili 4 godine sa Sarajeva i žarili i palili Bosnom..
Svašta bi naučio..
Mr Biggy
Знали сте и ви оплести по својима,не би ли ми испали криви.
zulkedin, 30.10.2011. 17:22:20 [17756]
„kako ste to vi radili 4 godine sa Sarajeva i žarili i palili Bosnom.“
Јебеш му матер, штета што нам гранате нису могле добацити до оне фантомске пијаце…јер да су могле…било би куд и камо ефикасније…
@mr biggi
Srpski narod moze da odlucuje samo o onome sto je u domenu entiteta ali nista sam ne moze odlucivati bez druga dva naroda o pitanjima koja se ticu drzave.
Nekad davno su pametni ljudi rekli o Bosni ovo
Bosna nije ni Srpska ni Hrvatska ni muslinska zemlja vec i jednih i drugih i trecih
Ja sam je kao takvu uvijek i dozivljavao i svi oni koji je kao takvu dozivljavaju su dobrodosli….
A oni drugi kao sto su ove vehabije cetnici, ustase ili bilo koji drugi radikalci nikad nece postici svoje ciljeve…
Odnosno Bosna nikad nece biti Serijetska, Srspka ili Hrvatska
buddha
Mozda ti nisi skontao ali jedan od razloga zasto se svijet zaloszio za Bosnu ovakvu kakva je: odnosno zasto nije dozvolio da muslimani pobjede 95 kad su gotovo svi Srbi bili na traktorima koji su picili prema Begoradu i zasto Bosna nije podijenjena na 3 dijela je upravo ovaj radikalni Islam.
Evropa nece cisto ISlamsku drzavicu u srcu evrope. Nas ima oko 2 miliona u Bosni i cijepanje Bosne bi jos vise radikaliziralo Bosnu. TO ne treba ni americi ni evropi.
Dapce mislim da su bosanci jedini muslimani kojima su amerikanci dobrodosli i koji su prijatelji amerikancima..
Doduse sad tu spadaju i siptari 🙂
И БИН ЛАДЕН ЈЕ НЕКАД БИО ПРИЈАТЕЉ АМЕРИКАНЦИМА
pa se okrenuo protiv njih…. doduse i vi ste se okrenuli protiv amerike.
Dapce dok su naprimjer srbijanci palili ambasadu Amerike u Bg mi smo im zemlju u centru grada gdje su napravili ambasadu dali gotovo dzabe 🙂
SAD SU DOKAZANI PRIJATELJI BOSNE I HERCEGOVINE.
Bili i ostali!!!
И ВИ ЋЕТЕ ЗАВРШИТИ КАО БИН ЛАДЕН (ј….е вам амери маму, врло брзо)
rixadu, 30.10.2011. 17:48:48 [17760]
И Срби су били у убјеђењу да нам је Француска пријатељ, а сад се испоставило да су нам они јебали матер гдје год су стигли (у Првом рату су 60% српских младића прогласили за обољеле од тифуса и послали их на Видо, 10 дана је цебала ЛЕДЕНА киша, поцркали су од хладноће… потом су доставили им пушке и муницију која не одговара тим пушкама… Сад са Косовом види се да су укључени у трговину ЉУДСКИМ органима).
То што ти кажеш да не дају исламску државу у срцу европе, е мој сине, па у Њемачкој је сад 10 милиона Турака, у Француској је преко 15 милиона муслимана, а ти се замајаваш неком привидном причом која је пласирана да умири Србе. Видиш да су срце, бубрези, јетра све под муслиманима. Заболи њих полни орган за 3милиона муслимана у Босни, суштина је да су они преко ВАС добро зарадили од арапских земаља, увалили вам ВЕХАБИЈЕ, и оног тренутка кад год им буде у интересу плануће буре барута Босна-Косово-Грчка, и поново ћемо ми православци најебати. Само је ПРАВОСЛАВЉЕ УГРОЖЕНО јер је једина религија која (још увијек) није се уклопила у циљеве НСП-а!
Сребреница је организована да појединци зараде велике суме новца, оног тренутка кад ту не буде више пара откриће се истина.
Оно што је сигурно, моје дијете није угрожено од наших духовних вођа, а твоје богами јесте, не знаш ко вам је опаснији рејс Церић, или она Новопазарска будала што му на таблама беемвеа пише МУФТИ, или вехабије/муџахедини…
Паметније би ти било да пронађеш податке о својим прецима, и вратиш се корјеновима. Само тако ћеш знати да ће ти унуче бити на сигурном, иначе већ видим насловну страну новина Код терористе је пронађен пасош БиХ… Узвикнуо је Алах екбер и разнио се у метроу…. B-)
zulkedin, 30.10.2011. 17:22:20
е па јбг зулке, ево и овај твој риксад каже да је Босна и наша, српска, па шта и ако смо радили…ваљда имамо право да уређујемо своју земљу како нам одговара?;)
@buddha
ja ti fakat necu stajati na kraj tvom mastanju da ce jednom SAD promijeniti svoj stav i donijeti neovisnost RS-u kao sto su nedavno donijeli Kosovu. To je tvoje pravo i slobodno mastaj. Pustio sam i onu Anju Banja Luka da masta… Ona je cak bila i preciznija pa je po njoj ostalo 3 godine do neovisnosti njoj nikad ne prezeljene RS :)..
A sad sto se tice ovih vehabija uocio sam jos jednu bitnu slicnost sa vecinom ovdje :9 :
Ni vi ni vehabije ne priznate zakone Bosne i Hercegovine!
@buddha
a mozda si u pravu sto se tice turaka u Njemackoj. Mozda i oni mastaju o nekoj velikoj turskoj i secesiji od Njemacke:)
rixadu
О томе ја и говорим.У надлежности Б/Х и јесте само 10 и кусур надлежности,док је остало у нашим рукама.Схватам и вашу фрустрацију немогућности управљања чак и Федерацијиом.Оно што не схватам је да мислите да сте такав фактор и да константно показујете какви би били да имате моћ коју желите.Не би било места више ни за кога.Реално,нама је доста оно што имамо,а узећемо и шта год нам се још пружи.
Да то је речено и то је истина.Али то није оно што ви желите.Како Церић каже,и ви сте заслужили своју државу.Кад он то каже,онда то значи шеријат.Било је после рата покушаја да се у законе Б/Х уведу неке шеријатске одредбе.Босна је увек досад била и биће и српска,што се не може рећи за муслимане.
Ја не схватам да ти константно имаш потребу да успоређујеш неуспоредиво.Потребу да мени докажеш да нисам Србин већ Босанац,да овог лудог вехабију (које је Алија довео,а ви им дајете могућност да се шире) пребациш на терет Србији,да изједначиш вехабије и четнике…смешно је.А онда мени пребацујеш како сам „задојен“ и сл.Опет,нећеш ти говорити ко је добродошао,ко је нормалан.Дај се освести,јбте.
@Mr Biggy
Hah ti kao da meni govoris iz Berlina pa je u RS med i mlijeko. Cak sto vise u goroj ste poziciji od Federacije. Morate dizati kredite da bi ostali likvidni.
DOduse ni smo ni mi deblji ali svakom normalnom covjeku je jasno da ne moze biti puno bolje u jednom dijelu BiH nego u njenom drugom…
„Ја не схватам да ти константно имаш потребу да успоређујеш неуспоредиво.Потребу да мени докажеш да нисам Србин већ Босанац“
Za mene je Ceric jedan obicni prikriveni fudamentalista, u manjem obimu mozda jedino od ovih vehabija tako da ti nikako ne stoji meni imputirati Cerica 🙂
Jedina razlika izmedju tebe i Cerica je ta sto bi on pravio Serijet od Bosne a ti etnicko cistu Srpsku zemlju…
Nije moglo genocidom 90ih pa nece ni teroirzom ovih vehabija vjeruj mi. Bosna ce uvijek ostati Bosna kao sto je i ostala zadnjih 10 vjekova
Ne drug niko tebi ne uskracuje tvoje pravo da budes Srbin, Hrvat, Bosnjak ili neko treci… To je demokratsko pravo svakog gradjanina Bosne i Hercegovine…
Kad kazem bosanac ili hercegovac upravo mislim na sve gradjane Bosne i Hercegovine jer to i jesmo i svi smo u tome jednaki. Ne moze Srbin imati prednost nad Bosnjakom niti Bosnjak nad Srbinom niti neko od nas nad Hrvatima. Kad prestanemo se takmiciti u ovom glupom sportu krenucemo dalje.
Do tad cemo tapkati u nasem primitivizmu!
rixadu, 30.10.2011. 22:40:02 [17776]
„Do tad cemo tapkati u nasem primitivizmu!“
Тапкај ти у свом примитивизму, јер сте ви муслимани још увијек поприлично заостао народ. Због твојих дједова ми не можемо напријед, ти си тај потомак оних што вјеру издаше за комад пишљиве земље, потомак си усташких дорадника што у Јасеновцу Србе поклаше.
Твоје вође су довукле овамо муџахедине/вехабије а све у циљу наставка мануфактуре из Јасеновца. Ђубре људско!
rixadu
Не говори ја да је у РС мед и млеко,не знам где то прочита.Или опет стављаш мени речи које нисам рекао?Бићемо савршено солвентни чим нам вратите 600-ак милиона које дугујете.Ниједна наша тема досада није била економска па стварно не знам откуд сад прича о томе.Губиш се?
Једина већа глупост јутрос јесте ово о изједначавању мене и Церића (!?!) и „мој концепт српске Босне“.Ужас,лаж,глупост која није вредна коментара.Осим што је он ваш представник (који има нимало прихватљиве стваове) подржаван је од већине муслимана.Стога опет остаје да ти (или вама) нимало не верујемо.
И боље што није могло 90-их. (Иако прескочи да ми одговориш колико је сахрањених у Поточарима). Моћиће за зеленим столом.Сад нема Алије и Караџића да се богате на туђој крви.Не видим,посебно након ове дискусије са „нормалним“ муслиманом шта то заправо повезује Босну,шта би требало да је одржи.Исти као и радикални муслимани „…бла,бла,бла…геноцид…бла…сви смо ми „Босанци…бла,бла…“
Наравно да ми не може,штавише неће ни моћи забранити да будем то што јесам.Само ако нико не може имати предност над другим,зашто ви стално хоћете да будете испред осталих?Излизана прича та о примитивизму,ми вам не можемо помоћи,занелисте се у улогу великих муслимана (попут овог вехабије) и улогу једине жртве.
rixadu, 30.10.2011. 22:40:02 [17776]
Ово сте ви, а више поштујем Имамовића него тебе јер је отворен:
„“Besciljno krvoproliće nije propisano vjerom“, kaže Imamović u obraćanju svojim pristašama. „Vjerom je propisan džihad, a to je borba na Allahovom putu, borba za uzdizanje Alahove vjere“, kaže.
Džihad, dodaje, mora biti javna i obznanjena borba od poznate legalne strane poznatom neprijatelju sa poznatim ciljevima i uvjetima.“
http://www.index.hr/vijesti/clanak/video-govora-vodje-vehabija-iz-gornje-maoce-vjerom-je-propisan-dzihad-a-ne-besciljno-krvoprolice/580223.aspx
Тамо гдје разумијем као оправдан тај џихадлијски тероризам, а већина муслимана у БиХ га не подржава(?) то је да сваки дан окупаторски војници скупљају кости по Кабулу и Афганистану,Ираку, ускоро и у Либији…
http://www.pressonline.rs/sr/vesti/globus/story/183909/Talibani+preuzeli+odgovornost+za+napad+na+autobus+NATO-a.html
јбг тамо су им нато-талибани друге врсте западни окупатори дошли у земљу окупирали народ и државу, али зато ови босански талибани подржавају џихад ако је он окренут само и искључиво против Срба. За други нису вјероватно ни обучавани од своје старије браће нато-талибана!:P
Сјајно! Колико видим… поново сте, уласком у дискусију са Риксијем и друштвом, обезбиједили истима простор за писање манифеста и измишљање историје и сл. причица. Нико мене не слуша! 😀
А шта смо то требали Ања? Пустити да нам и овдје серу и соле памет, као на својим порталима, гдје преовлађује мишљење како су сви Срби масовне убице оптерећени свакодневним послом смишљања начина убијања „невиних бошњака“!?
Ја тамо не залазим, а кад они доперјају са својом идеологијом овамо, треба им дати по зубима и то је то.
Па не треба. Само им, као што рекох, и овде дајеш простор! Игноришите их! Знају они све ово боље од нас! 😉
Ово је као и са талибанима. Прво их храните и направите, па ће онда да уједају руку која их је хранила. Шта се чуде Американци?
Код нас се талибани зову вехабије. Нема ту пуно разлике.
anja banja luka, 31.10.2011. 11:36:14
Ima tu istine,mada se nebi trebalo oko toga uzrujavati.Ima medju ovim njihovim komentatorima i onih koji nemaju dovoljno informacija,te su konstantno pod propagandom.
Mislim da im treba dati sansu da sagledaju istinu,bez lazi koje dolaze iz raznih centara moci.
Neka makar razmisljaju a ovo sto se desilo u Sarajevu bi mogao biti okidac u nekim glavama i znak da je trijeznjenje zapocelo.
Neka prelistaju arhivu i neka shvate da Srbima nije toliki problem puka promjena vjere itd.(sto je floskula),nego Srbima je jedini problem negacija samih sebe i podloznost tim propagandama.
Cak u vrijeme otomanske vlasti nije bila tolika netrpeljivost izmedju Srba i Srba,koju potpucavaju razni interesni krugovi.
Neka i oni malo shvate i zapitaju se zasto je npr.Hasan pasa Predojevic obnovio najstariji Kozaracki manastir podignut u vrijeme kralja Milutina,koji je bio spaljen u turbulentno vrijeme Tursko-Ugarskih sukoba.?
Neka shvate i zasto Hrvatska zvanicna istorija(povijest),podrzana naravno i pokrenuta ideja u Vatikanu,plemicku srednjovjekovnu porodicu Predojevic naziva
“Hrvatskom plemskom obitelji“,koje je preslo na islam.
(inace kompletno pleme Predojevic slavi svetog Jovana).
Neka se zapitaju ko je osnovao Sarajevo i Novi Pazar?
Ko je İshakoğlu İsa Bey i ko je Hersekli Ahmed pasa(na Turskom)?Ko su pleme Pavlovica/Radenovica i ko je zaduzbinar manastira Zagradje u Herceg Novom?
Ko je Katarina?……“Blessed Catherine of St Sava (Bosnian: Katarina Kosača (20 December 1425 – 25 October 1478) was the Queen consort of Bosnia as the wife of Stephen Thomas. She was a daughter of Stjepan Vukčić Kosača, duke of Hum, and Jelena Balšić, granddaughter of Serbian Prince Lazar.“
Neka se zapitaju malo nisu oni ovdje bez razloga.Pojedini su doduse po zadatku ali dosta ih ima koji imaju mnogo dilema,jer krv je krv i neda mira…
Neka i oni razmisle koje je to pismo ispisano na steccima i zasto?Neka razmisle kako i zasto je Paveliceva propagandna masinerija sa relativnim uspjehom “ubijedila“ Muslimane da su Vojvode i knezovi srednjovjekovne Bosne u stvari Hrvati…po nekima cak i Ugari…sve samo ne Srbi.
Neka razmisle u kom smijeru ide ,ne samo religijsko odredjenje,vec i potpuno predavanje svim mogucim djelovanjima spolja,umjesto rjesavanja problema sa onima koji pripadaju istom plemenu.
Neka razmisle zasto se u nekim(cak i vjerskim publikacijama)a da ne govorimo medijima,sve vise(cudna mi cuda)upotrijebljavaju izrazi tipa;tjedan,svibanj,lipanj itd…priopcenje??
Neka razmisle kuda srljaju bjezeci iz jedne krajnjosti u drugu iz druge u trecu,pa evo sad i sve vise identifikovanje tog naroda sa nekom saudi Arabijom i sl.(sto je potpuni nonsens).Neka razmisle….
Mr Biggy
izvini nisam procitao u ovom navodu da si naveo i Srpska a to „I“ puno toga mijenja
Mislio sam da si rekao da je Bosna iskljucivo Srspka. Ona to nikad nije bila niti je bila iskljucivo muslimanska.
Protiv te iskljucivosti cu uvijek biti!
Inace zelja nametanjem svojih ideja i vjeovanja pa cak i na silu drugima i jeste osobina radiklnih pokreta.
To i jeste cilj ovih vehavibija ali i cetnika ustasa…..
Ja cu biti ono sto jesam .Ja sam musliman Bosnjak na nacin kako ja to zelim biti a ne na nacin kako neki vehabija to zeli niti cu ikad biti nesto drugo osim Bosnjaka ma koliko bio protjerivan i napadan. Ti budi ono sto zelis samo ne diraj u mene i moju vjeru nit cu ja u tebe i tvoju vjeru. Meni ona ne smeta. Ne smeta mi ni RS kao sto ivids nigdje ne napadam RS. Ona je ustavna kategorija Bosne i Hercegovine i protiv takve RS nemam nista protiv. Ali protiv RS koja bi cijepala Bosnu itekako imam i ako to neko zeli opet cemo imati problema
92 godine sam uzeo pusku i branio sam tu slobodu izrazavanja, to pravo da sam odlucujem kkako cu se moliti Bogu i sta cu biti, branio sam sovju zemlju da se ne razbije!
Borio sam se protiv onih koji su to pravo uskracivali drugima po Prijedoru i zatvarali ih u logorima koji podjesacju neodoljivo na nacisticke. Borio sam se protiv onih koji su pocinili genocid u Srebrenici.
A ako treba boricu se i pritv ovih bradatih spodoba vehabija koji imaju isti cilj samo drugacije metode ili opet nekog ko dirne u integritet moje domovine!
ELEM POENTA!
Ako si mislio da je Bosna Srpska koliko je i Bsnjacka i Hrvatska odnosno ako si potencirao jednakopravnost sva tri konstitutivna naroda u BiH onda se slazem! Cak sto vise radujem se toj konstataciji sa tvoje strane
rixadu, 31.10.2011. 15:11:46
Istu stvar sam i ja ucinio braneci integritet moje domovine,koja je bila jedina domovina koju sam priznavao a to je bivsa SFRJ na koju ste atakovali.
Niko od nas nije imao nista protiv BiH,kao ustavne kategorije ali u toj istoj Jugoslaviji,koja je bila zajednicka domovina svima nama,radikalni elementi su pucali u Srpske svatove,radikalni elementi su okruzivali nasu vojsku i ti isti elementi i dan danas poricu postojanje Srpskog naroda u BiH.
Imam protiv istih takvih koji su doveli te mudzahedine,koji su putovali po kojekakvim zemljama obuceni u smijesne krpice,trazeci novac za oruzje,borio sma se protiv onih koji su uskracivali pravo na samoopredjeljenje ljudima u Sarajevu(njih najmanje 200000 koje su protjerali),protiv onih koji su upravljali logorima smrti u II svjetskom ratu,kao i onima u Kazanima,Lori,Tarcinu,Pazaricu i mnoim drugim.
Borio sam se i protiv onih koji su i mrtvima odsijecali usi i prste,da bi mogli dobiti pare od nekog smrdljivog seika za dobro odradjen posao.
Borio sam se i boricu se protiv svih onih koji zele da nas potrpaju u zajendicu sa onima koji su nas bombardovali u 20-tom vijeku.Protiv svih onih koji podrzavaju raspad moje domovine i koji u isto vrijeme uskracuju drugima isto to pravo.Imam svasta da kazem protiv BiH koja je cijepala moju domovinu.
Imam takodje svasta da kazem i ovim aktuelnim izdajnicima,koji sistemstski pljackaju Srpsku a sve u sklopu zajednickog organizovanog djelovanja s ciljem zatiranja Srpskog imena,kulture,pisma identiteta,istorije,tradicije i ako hoces i religije i fizickog opstanka.
Za tu ideju sam spreman poloziti zivot i dan danas.Mozda cak spremniji danas vise nego ikada.
Nama ne treba nista vise od onoga sto je garantovano Dejtonom,medjutim,paradoksalno se za BiH zalaze vise Srpska strana,negoli federacija.
Kad Srpska bude pod svim pritiscima toliko ugrozena,nestaje Dejtonske BiH ili bolje receno nestaje bilo kakve BiH.
Pogledaj malo svoju stranu,pogledaj u Sarajevo i odnos prema Srpskoj.Pljuju po sebi samima i ne obaziru se na opasne posljedice takvog stava.
Negiranje Srba i Srpske je negirane te iste BiH o kojoj pricas.
Јој како су глупи, јадни и заробљени у своје изманипулисане пропагандне машине ови наши потурице…
Човјече је ли Хрватска припада само Хрватима? Можеш рећи и да Енглеска не припада само Енглезима. Ни Финска Финцима. Али зову се те земље како се зову. И Српска има своје јасно име.
Без икакве задршке се види ко има насилне идеологије и ко их потпирује. Србима је горе него Палестинцима у посљедње двије деценије, али нико није дошао са барикада на сјеверу Косова у Сарајево и пуцао по америчкој или њемачкој амбасади.
Али јесте Мевлудин из Новог Пазара, вичући о Чеченији и сличним „братским земљама гдје су муслимани угрожени“. Питате ли се што сте ви исти они што су нападали Србију да је исценирала „муслиманске екстремисте у Санџаку“ кад је ухапсила групу у којој је припадао и Мевлудин? А Мевлудин дошао баш у Сарајево…
Запитајте се зашто је то тако и зашто више нема Југославије?
Није ли и Словенија припадала Србима такође, по мишљењу овог Риџе-екстремисте? Нема више Тита нигдје у бившој СФРЈ, не знам што би морао бити у БиХ?
Каже „ако има кампова, наће их Американци“…
Хахахах!
Ето тако изгледа „суверена БиХ“ из угла исламских екстремиста којима су пуна уста мултикултуралности и суверенитета…
ахахахаха!
B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)
@jahac
Da mi je samo znati kako si ti mogao braniti SFRJ iz drzave BiH koja je iskoristila svoje ustavno pravo dato svim republikama da referendumom odluce o svojoj daljnoj sudbini.
SFRJ je nastala spajanjem republika koje su se kasnije i i odvojile. TI si kao brani SFRJ iz Bosne. Pa sto nisi onda isao braniti Jugoslaviju 99 na Kosovo….
TO bi bilo isto kao da je kojim slucajem Bosna i Hercegovina nastala spajanjem Federacije i RS pa se RS odvoji i ja idem napadati RS kako bi branio BiH.
Nemoj vise nebuloze pricati… Drzi se ti onih pjesmica iz 40ih godina.
…“SFRJ je nastala spajanjem republika koje su se kasnije i i odvojile..“
Колико ти година имаш? ДВАНАЕСТ???
Па та глупост не може писати ни у вашим муџахединским уџбеницима, просто не држи воду, има и других држава око нас, народа, школа, универзитета, професора, студената…
НИСУ СВЕ КЊИГЕ ПОПАЉЕНЕ МАЈКУ ТИ ЈЕБЕМ МАНИЈАЧКУ!!!
Заиста, да ли има администратора на овом порталу и ДА ЛИ ТАЈ ЧОВЈЕК ИМА БАРЕМ ОСНОВНУ ШКОЛУ!!!!!!!!!!!!x-(x-(x-(x-(x-(x-(x-(x-(x-(x-(x-(x-(x-(x-(
ЗАШТО НЕ БЛОКИРАШ ЗА СТАЛНО ОВОГ БИШЋАНСКОГ ШИЗОФРЕНИКА ?????????????
ИЗВОЛИ ЗА СВА ВРЕМЕНА БРИСАТИ И МОЈ НАЛОГ, САМО ДАЈ АКО БОГА ЗНАШ, БАРЕМ ТРУНКУ ПОШТОВАЊА ПРЕМА СЕНИМА ОНИХ ИЗГИНУЛИХ ЗА ТУ ЗАЈЕДНИЧКУ ДРЖАВУ И ЗАКЛЕТВУ И УСТАВ… ИМАЈ И САМОПОШТОВАЊА! ИМА ЈОШ НОРМНАЛНИХ И ЖИВИХ ЉУДИ КОЈИ ЈОШ НИСУ ДОЖИВЈЕЛИ ТОТАЛНУ АМНЕЗИЈУ!!!!!
СИМИЋУ, ПОКАЖЕШ ЛИ ОЦУ ОВАКВА СРАЊА ПО ТВОЈОЈ „ФИРМИ“ ИЛИ МУ ЧУВАШ ЗДРАВЉЕ???
RIXADU
Од кога си ти то бранио БиХ 1992, одакле ти пушка?
Ко ти је дао-продао?
и не спомињи више сребреницу кад видиш га испливава истина по којој је то ионако био сценарио твојих изетбеговића
@pajo
prodao mi?
Ne nije niko. Prvo sam imao nekakvu lovacku pusku koja je bila teska kao olovo. ona nam je bila zajednicka meni i prijatelju u rovu a kasnije kako smo kako smo vas tukli oko bihaca osvajali oruzje od vas. Pa prvi dan sukoba smo vam uzeli tenk i pragu….
95 smo vam dnevno uzimali po 5 tenkova…. cccc Sramota je sta ste imali 4 godine a niste uzeli 3 km a onda od 95 mi smo za dva dana dosli do Kljuca (to ti je 100 km).
Kakva istina o Srebrenici. Mislis i ova danas gdje su dvojiva Srba osudjeni za genocid. Da upravu si istina je sve vise utemeljena sudskim presudama!
@Bozo
Sta je bilo prije SFRJ? Sta je bilo prije SHS?
Haj malo obnovi gradivo…. neznalico!
Јебем ти сунце Риксаду па ти ем си безобразан, ем си необразован, али што си глуп, то је најстрашније. Чуј те ловачке приче, ти си дијелио ловачку пушку, у уста те јебем, продавали су вам оружје из Хрватске преко Сплита све стизало, па матер ти хебем, па још ’91 у Славонији смо у кукурузу рокали црнчуге са бољим оружјем од нашег. Ви голоруки? Па да није било шверца и неморалних политичких одлука, у Бихаћ би ушли жмирећи, ја све вас „борце“ из 5 корпуса хебем у уста, ви сте чкапије највеће, само сте цмиздрили, брашно сте добијали када би наша стока продавала вам по великој цијени, као и уље и цигаре. А заову твоју причу о 1995. години сада бих те зубима прекинуо на врату мајку ти хебем балијску покварену, никада мира ни босне неће бити. да вам није било НАТО авиона и усташа ви не би стигли никада даље од болнице у Бихаћу до које смо се ми ладно спуштали у новембру ’94, па нас генерал Миловановић враћао. Стварно би ви ускоро могли с нама поново у ринг, па да вас нас неколико стотина хиљада мање истамбура ко левате. Да ти кажем да је случајно Бихаћ био на коридору ти би био гдје и многи „шехиди“, на рацку вас набијем талибани шатирани. Јеси глуп, хебем ти све по списку.x-(x-(x-(x-(
rixadu
Глупи балијаћу границе Југословенских република је исцртала такозвана ЂИЛАСОВА КОМИСИЈА која је оформљена 11.07.1945.Имала је 5 чланова. Они су тада на жалост нацртали све границе унутар Југославије.Само будалетина као што си ти може написати глупост ,да је Југославија 1945 г.настала спајањем 6 република.Али ниједна граница није вечна па неће ни ова БиХ
Дај шта се палите на комплексаша.
Све су то велики ратници и уједно велики мултиетниЋари.
Сви причају исту причу, али срећом више никог осим оних што им је дупе пуно девиза не пуше ту причу. Невјероватно је колико неки људи могу бити ретардирани.
Риџо мајсторе, ти си најбољи показатељ да БиХ не може постојати као држава никада! На првој кривини, има да се преврну кола.
Проблем је што се ви надате да ћете моћи нешто урадити, али нема без американаца ништа. Мада, и они ће сконтати ко пуца на њих… Немој се ништа сикирати.
optumus opet pitanje ? sta je postajalo prije Jugoslavije. Sta je bilo tu gdje ti zivis? Kakvom cijelinom je samatran taj prostor na kojem sad zivis Odnosno BiH???
@kifla
Samo u tvojo glavi ne moze postojati BiH.
Upravo zato u tvojoj glavi onaj ko pripada desnicarima odnosno radkalcima su argument da Bosna kao „ne moze“ a oni koji poput mene na sav glas trube protiv ekstremista su opet razlog da Bosna „ne moze“ jer smo licemjerni.
Ne moze tebi nikakao izgleda!
Bilo je Bosne i prije a i poslije Jugoslavije. To sto ti nemas pojma o istoriji Bosne pa mislis da je Bosna nastala u Jugoslaviji je samo odraz tvog neznanja.
A ti sjedi u kuci i jos vide upadaj u bjedu cekajuci AMerikance da skontaju da su Srbi u pravu! Bice opet ona „kasno marko na kosovo stize“ to ces skontati kad ustanes iz te bjedne stolice kao did i skontas da i dalje zivis u BiH!
optumus
granice Bosne koje spominjes nije djilasova komisija nacrtala 🙂
ali opet tebi uakzivati na tvoje nezanje je samo gubitak vremena. Cak sto vise treba se samo nasmijati jer je po tebi prvo bio djilas i 1945 godine pa su se po njoj vodili na Berlinskom kongresu 1878 godine 🙂
Mozda je tebi fakat 1878 godina bila poslije 1945 godine 🙂
Djilasova komisija je manje vise samo potvrdila povjesne granice koje kao sto vidis postoje i dan danas
E moj djilase :)…..
rixa
Ћоравој коки не вреди бацати жито
pink panter, 31.10.2011. 21:55:44
Tebi taj qrac ne ispada iz usta.Imaš li ti majke ti šta pametno reć , pa hebem ga ako je skupa ta terapija reci druže skupićemo koju markicu i za tebe…
Ђе си Зулкедине турчине напуши се курч.не што би рекао онај глумац у „лепим селима“. Имаш ли ти какав демантиј мојих навода или си стварни и ти јако, јако, највише глуп да вјерујеш да се Бихаћ одбранио војнички? Само реци да ли је Бихаћ војнички одбрањен за све остало ћу те препустити Божи.
@optimus
To su istorijske cinjenice koje su takve kakve su. Procitaj malo vise o granicama BiH. Ukucaj isto i Berlinski kongres….
Mozda ti pokusavas ubosti koje zrno ali ovdje je rijec o istorijskim cinjenicama!
@pink
Jok Srbi nas odbranili, u Srebrenici bosnjaci pocinili kolektivno samoubistvo, Sarajlije se same granatirale 4 godine, Karadzic i Milosevic prodali SAO Krajinu i Bosansku Krajinu, Srspku djecu bacali lavovima…..:)
daj bjezi 🙂
pink panter, 31.10.2011. 22:35:34
Bihać je odbranjen samo vojnički i nikako drugačije.O nekim drugim dijelovima možemo pričat . Za tvoju informaciju 4 godine sam ratovo sa „borcima“ ko ti…
A podaleko sam od Bihaća.
pink panter, 31.10.2011. 22:35:34 [
To itebe bozo guzi pedercino jebo vam Atif D. seke…
ауу јбт луднице овдје, али добро је видјети докле параноја може довести једну националу скупину фрустрираних фрикова, звану бх муслимани.
Југославију су створиле „републике“!? Ово треба уоквирити и предавати на часовима психопатологије ишчашених умова!
јбг риксаде, тај ти дидо био пролупеску тотално у вријеме стварања Југославије актери су биле монархије, од којих је једна којој је твој дидо био одан до краја као шуцкор, вриснула на триста комада.
И још никако не могу да се престанем смијати, како ли си то ти са ловачком пушком и једним ахбабом заробили тенк!?:D:D:D
Ево ја ћу да возим тенк, а баш бих волио да га ви „заробите“ од мене, било би цријевцади на све стране.:P
Берлински Конгрес и сеобе
Од Берлинског Конгреса (13.06.1878 – 13.07.1878) па надаље, прекида се права историјска нит наше Српске историје, све је окренуто наглавачке и тек тада долази прича о сеоби Словена, не пре!!
Та прича нас је приказала да смо дошли у туђу земљу, а не да смо аутохтон народ који је одувек постојао на овим просторима.
А да смо одувек присутни овде говори и списак за регрутовану војску Римске Империје из 18-те године после Христа! Деретић је проучавајући Античке писце код Плинија открио тај списак где се појављују имена Српских племена! Детаљније о свему томе сазнаћете гледајући видео материјал.
Али,…по причи са Берлинског Конгреса, Срби су на овим просторима дошли у 7-ом веку иза Карпата. Драгољуб Антић, научник који данас ради у Винчи, вршио је математичку анализу кретања народа и великих армија.
По тој анализи, војске се могу кретати, али не и Народи.
Војници могу да заплене храну у неком селу, да се прехране, али кретање народа је нешто друго. Поставља се питање, како ће се толики милионски народ прехрањивати током сеобе, како ће теглити толику храну?
Да би се народ прехрањивао, потребно је да на сваких 25км. постоји нека прихватна станица за прехрањивање, а да је и тако…ко ће уопште прехрањивати други народ?
Дакле, није се могао народ кретати, већ само ратници.
По тој причи са Берлинског Конгреса, речено је да су Словени населили простор од Јадрана до Татре.То је огроман простор. Да би се тај простор населио тај народ би морао да буде вишемилионски! Одакле…
Осим тога, поставља се питање староседеоца, јер ко ће прихватити толике дошљаке? Деретић наводи, да ни један од тих који су писали о сеоби Словена, нису описивали ни једну битку са староседеоцима. Да се толики милионски народ стварно доселио, морао би да храну узима од других, јер да би се плодови сетве и жетве реализовали, потребно је да прође 6 месеци.Али, да ли би ти староседеоци баш давали храну, толииким масама, морао би да се води неки рат, битка.
https://dzonson.wordpress.com/tag/berlinski-kongres/
Toliko o Berlinskom kongresu koji je,slobodno mozemo reci uvod u opravdano ubistvo Ferdinanda u Sarajevu i uvod u I svjetski rat.
rix;ta tvoja idiotarija i bajka o lovackim puskama zaista ne ide(ni djeca u vrticu nebi kupila tu pricu).Shvatam da pokusavas da se odbranis pred cinjenicama ali osvijesti se i shvati da vas je Pavelic zaveo i da ste od tada zadojeni nepotrebnom mrznjom prema Srbima.
zulkedin, 31.10.2011. 22:45:42
Bihac je odbranjen politicki.Bihac je imao samo strateski polozaj i Srbi su ga mogli zauzeti(zajedno sa cijelom regijom),medjutim islo se na izbjegavanje krvoprolica,koliko je moguce,jer u toj regiji Srba,gotovo da nije ni bilo.
Prodaja oruzja je isla glatko,potpomognuta Slobinim jastrebovima,Arkanom i ostalim sljamom,kao i ratno-profiterskim lobijem u samom RS-u.
No sada nije ni bitno,bitna je cinjenica da postoji dosta pojedinaca u vasem narodu koji vjeruje u bajkovite price,poput rix-a.Njega kao mladog covjeka su vjerovatno opsjenili ustaski mediji,koji su prepuni dobro osmisljene Vatikanske i germanske propagande.
Njima(i jednim a i drugima) je zajednicki cilj prvenstveno uklanjanje rak rane pravoslavlja,koje je na ovaj ili onaj nacin vezana za Ruse,koji su po njima,makar i fiktivno “indirektna“ opasnost za igrarije i prekrajanje Balkana,te potpune dominacije zapada na ovom oduvijek turbulentnom podrucju.Poslije nas slijedite vi,koje je takodje za cilj asimilirati,pokatoliciti i ostatak pobiti u nekom sukobu koji ce u nekoj buducnosti biti iniciran.
U svakom slucaju i najnaivniji posmatrac bi mogao vidjeti posljedice krvavog rata koji su vodili Srbi i Muslimani od 92-95,kao i predvidjeti daljnje djelovanje,kao i ciljeve.
Zaista ne treba biti vidovnjak i vidjeti ocigledno a samo oni koji su potpuno u vlasti medija,koji su 100% danas okrenuti zapadu,vidjece samo ono sto vam se servira.
U pravu je rix. u jednoj stvari.Sva ova prekrajanja velikih sila i zlo koje dolazi iz centara moci(u prvom redu Rim),nije od juce,nego je to jedna dugorocna i osmisljena strategija.
I ovja dogadjaj u Sarajevu,bez obzira na aktere je sumnjiv sam po sebi.Taj inscenirani spektakl.holivudskog scenarija ce biti jednog dana nekome adut za neke buduce korake.
Zivi bili pa vidjeli…
Jahaču , govno kada diraš ono više smrdi. Zaobiđi ga, a govno je govno, to barem svako vidi. Misli govno da mu se vratiti ponovo u antinu i nato guzice, ali izbacili su ga iz dupeta , dupe obrisali, povukli vodu, zatvorili vrata na wc-u , i eto ga sada u septičkoj.
Поштовани посјетиоци овог нашег усамљеног портала у свијету самољубља и профитерства на свему што има моралну вриједност, захваљујемо вам на изношењу ваших ставова.
Ипак, пошто заиста немамо довољно средстава за барем нормалне услове рада у поређењу са донираним медијима са било које стране, нисмо у могућности ни да ангажујемо додатно особље које би се бавило говором мржње, некултуром и отвореним простаклуком.
Зато апелујемо на вас да дате примјер политичкој елити и не понашате се у вербалном смислу као они. Покушали смо у једном периоду да пустимо кориснике да се саморегулишу у међусобним расправама, без санкционисања, са тек понеким брисањем коментара који су били претјерано малигни или простачки.
Овај портал и јесте основан да би свако могао рећи шта мисли, али ипак ћете се сложити да граница постоји и то на мјесту да је слобода неограничена док не угрожава право других на слободу.
Многи корисници који се не укључују у расправе и само прате вијести на нашем порталу, пишу и жале се да неки од коментара нарушавају слику самог Фронтала. Уколико је и вама, као и нама, стало до овог портала, молимо вас да нас разумијете и свима заједно олакшамо борбу за друштво слободе и равноправности.
Хвала на разумијевању.
ГУГЛАЈТЕ ЋИРИЛИЦОМ!
Ма јебеш паре администраторе!!! ЧУВАЈ НАМ ЗДРАВЉЕ!!!!!!!!!x-(x-(x-(
БРИШИ СТОКУ И БУДИ ДОСЉЕДАН! НЕМА ВЕЋЕ УВРЕДЕ ОД УВРЕДЕ ЕЛЕМЕНТАРНЕ ИСТИНЕ И ЗДРАВОГ РАЗУМА! ТО СЕ ОВДЈЕ СТАЛНО ДЕШАВА, ЈЕР БАЛИЈЕ који овуда тролују (не могу их назвати ни муслимани ни бошњаци, ни људи јер то нису) ПЕРФЕКТНО играју на ту карту ТАКВИХ увреда!
Ја лично, а колико видим нити остали саговорници којима је Република Српска на срцу, ЈЕДНОСТАВНО НЕМАМО ту врсту гена безобразлука, безобзирности и мржње према простој и нефарбаној ИСТИНИ па ма каква она била и ма какву нам пропаст носила!!!
Само ПО ТОЈ дистинкцији – односу према ЕЛЕМЕНТАРНОЈ истини и стиду или недостатку стида док се тако масно лаже и у исто вријеме церека (ЋорлуЋи), можемо се на овом порталу одредити ко је ко и ко којем народу или деривату припада!
МЕНИ ЈЕ ЛИЧНО ВЕОМА ЖАО због тога. Сматрам да бисмо сви лакше живјели на овим просторима када бисмо ИЗБЈЕГАВАЛИ ЛАЖ ИЗ ЗАДОВОЉСТВА!!! Ако политичар слаже због дневнополитичког бенефита, па да и разумијемо, такав је пос’о… Усрана професија!
Али на овој затрованој територији званој БиХ, ЉУДИ ЛАЖУ ДА БИ УВРИЈЕДИЛИ ДО КОСКЕ свога ближњег, свога рођака или комшију. О онима које сматрају непријатељима, да и не говорим. Ту је, ваљда по таквом моралу, СВЕ дозвољено. Видимо рад Суда БиХ, Комисије за нестале,ратне команданте специјалних терористичких јединица који сад сједе у Предсједништву и причају о миру и суживоту, поучавају нас правди и Православљу,вјерске великодостојнике који сами себе сматрају за политичке фирере итд…
Молим администрацију овог портала да учини ДОДАТНЕ напоре непрофитног типа, и уведу ПИСАНО ИЛИ НЕПИСАНО правило коментарисања које строго санкционише увреде писањем ноторних ЛАЖИ И НЕИСТИНА, дакле свих тобожњих „ратних“ или „историјских“ „чињеница“, што се НИЧИМ не могу ДОКАЗАТИ и које дубоко вријеђају прије свега мој, СрБски народ који то не заслужује. Мене лично могу псовати и вријеђати до миле воље, али би било добро да се овај портал не би претворио у вашариште ПРИМИТИВНИХ ЗЛОЧИНАЦА И КЛОАКУ НАЈНИЖИХ СТРАСТИ И МРЖЊЕ босанске, дакле НАЈТАМНИЈЕ нијансе црног, обришите и трајно бришите коментаре „риксаду“, „зулкедина“ и свих сличних који помињу сребренички „геноцид“, „геноцидаше“, „босанску нацију“, „босанце и херцеговце“, „ратне побједе армије БиХ“, негирање Срба и српске државности, негирање РС итд.
Ако се потрудите па то и учините, ЈА СВЕЧАНО ОБЕЋАВАМ ДА ЋУ ДОНИРАТИ ФРОНТАЛУ ЈЕДНУ ЦИЈЕЛУ РАДНИЧКУ ПЛАТУ!!! (радничку, да не буде забуне, функционерску тражите од доктора Неше)
Па да пробамо дискутовати О СТВАРНОСТИ, а не о измаштаним свијетовима или пројектованим ратним циљевима…
Божо Чукеранац, 01.11.2011. 13:58:43 pa ti si svinjo genocidna u prethodnom komentaru plasiro 50 uvreda koje su za skinut komentar,a neces jos dugo cekat vrijeme kada ces za negiranje srebrenice i genocida biti guzen u sarajevu,a sa tobom i administrator koji nesankcionise negaciju genocida.I da ti kazem da je ovaj portal ne vasariste nego genocidiste i ja sam ovde samo da zajebajem pedercine poput tebe.tvoje komentare cita osam ljudi od toga te cetvero jebe,a cetvero podrzava,jer su pederi ili kurve kao i ti…
Док то не доЋекаш, мислим то у рајвуса и „санкционисање негације…“, моРеш обући трофртаљне пантоле, фазонират’ браду, набацит’ мантилић и шмајсер, па правац – Бајна Лука!:D;)
Питај администратора да ти да моју адресу па бујрум!
ПИЋКО ОБРЕЗАНА само претиш…B-)B-)B-)
(Хахахахахаха… „пиЋко обрезана!!!):P
pederu metne ti tata,a guzice te budi siguran…a u bl.sam svakako nemoram pustat bradu da dodjem,tvoja adresa mi netreba jer ne udaram zene i pedere…
ЗнаЋи НИШТА!:P
Пушење… МРТВО ПУВАЛО за тастатуром… ПиЋкурина…
ВИДИО ТИ ГРАДА И БАЊАЛУКЕ НИСИ!!!
Тебе не би ни пропустили горе на „нули“ због смрада по лоју и штали!
МРШ У ПИћКУ МАТЕР’НУ!!!B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)
Браћо муслимааанииии!!!!!!!!!
Само храбро, држи те сеее!!!!!
Амери вам ништа не могу, они су само навикани. Пичк..ине класичне!!! Знају само из ваздуха са осиромашеним уранијумом и касетним бомабама, ништа прса у прса. Знамо ми срби то најбоље (ваша браћа по крви)..
Задајте им следећи ударац и нека буде ЈАК!!! Ајмо сада сви у напад, ајмо ајде!!!! Нека следећа мета буде ОХР. Они то заслужују!! Они више не навијају за вас и не подржавају сваку одлуку из Педерације, зато морају да плате!!!
Предлажем формацију 5-5-1, са врло истакнутим шпицем, то добитна комбинација..
Ево 20 КМ на брадате да ће бити из 1 у 1
(коефицијент је 1,80)) !!!!
Cuh juce jednu… kratke tole,duga brada
kalasnjikov ambasada.
sta pjenis bozidare pedercino,djaba redas te smajlije pederu,nemogu oni zamjenit tvoju neinteligenciju.pitaj zensku populaciju svoje familije dali cuke cuvaju iz fore ili zbog lizanja…pedercino.
sta pjenis bozidare pedercino,djaba redas te smajlije pederu,nemogu oni zamjenit tvoju neinteligenciju.pitaj zensku populaciju svoje familije dali cuke cuvaju iz fore ili zbog lizanja…pedercino.
ZA DRUGA bozu:
Evo sad te onaj kosooki dobio 6:0 u trecem setu,a ti dok dodjes na nivo ovog gospodina sa slike crknuces,vec si se poceo raspadati a imas tek 24 godine,povreda za povredom,ahahahah
A sad ovako bozice drveni filozofe koji pokusavas svakoga poklopiti,prvo nisam ni rekao da mene neko ne mirise a evo ti moj odgovor (isti kao svaki tvoj) kao da si ga ti rukom napisao:
JEBEM TI SVE STO IMA DODIRA SA TOBOM,FRUSTRIRANI MAJMUNE KOJI LIJECIS KOMPLEKSE NA PORTALIMA,ZIVOT TI PROPAO PA PRICAS DRUGIMA KAKO TREBA DA SE PONASAJU.JEBEM TI ZENSKI ROD KOJI NAZALOST NIJE KRIV STO ZIVI SA TOBOM,A DOK TI PISKARAS OVDE ONE MORAJU DA ZARADJUJU PARE KOJI TI IDIOTE NISI SPOSOBAN DA OBEZBIJEDIS RADECI PREKOVREMENO U KLASNIKU,ZA TAKVE KAO TI IMA JOS PAR KREVETA OVDE NA MEJDANU,MAJKU LI TI FASISTICKU,STOKO JEDNA NEOTESANA.
E sad administratore mene obrisi ali ostaavi ovaj komentar bar pola sata,neka ova picka od covjeka nas i vas bozo vidi,mamu mu nabijem fasisticku…pozdrav
Бил’ се ти понос’о са Божом, кучко Божина?! Би како не би, само да се не бојиш грабовог ко’ца! 😀 Па још кривог…
Ја сам твоја опсесија као што је и сваки газда своме кучку, пујди или куји која у њему види Бога!;)
Или Божу…
normalan1981, 05.11.2011. 20:20:47
Пицо „нормална“! Боље остави своју слику и адресу па да се ко људи испричамо, а не овако иза никова…B-)
Можда сам ти комшо преко улице уштвице педерска, зализане косице, што сањаш РоЂера на себи…:D:D:D
Видим да сте се ви балијски педери увезали и синхронизовали… Јебига, остави и мени број телефона и Имејл, па да се и ја у’ватим у то ваше педерско коло. Има да фрцају кокице!
Ostavi ti meni svoj ili da ga trazim od tvoje zene,sta mislis?
Frajeru jedan,ovde prosipas demagogiju,ma nabijem te jos jednom,sad hoces da pricamo kao ljudi,e ne moze to tako,od sad sa tobom samo na ovaj nacin,mamu ti fasisticku…
Ostavi ti meni svoj ili da ga trazim od tvoje zene,sta mislis?
Frajeru jedan,ovde prosipas demagogiju,ma nabijem te jos jednom,sad hoces da pricamo kao ljudi,e ne moze to tako,od sad sa tobom samo na ovaj nacin,mamu ti fasisticku…
Божо Чукеранац, 05.11.2011. 20:23:40 [1
nisi ti meni pedercino kacavendina opsesija,ti si meni dezurno piciste i sluzis da nasmijavam ostale goste na ovoj stranici,a i kako te jebem ovde nepijem lexaurine.znam da si dno dna i to mi je jos veci poticaj da te zimgu,strasno mi falis kad ti zakasni plata od 480 km pa ti iskljuce internet.sve u svemu da te nema trebalo bi te jebat.
normalan1981, 05.11.2011. 20:39:44
bozojenjasvi, 05.11.2011. 23:36:41
Zasto panicite?
Pa zar ne vidite da su Serbi na vasoj straniB-)
Ajmo braco…SVI SMO MI MEVLID B-)B-)B-)
Neđelja sveta je. Proglašavam završen derbi između kršćanina i islamiste. Kao nepristrasan i nezavisan sudija kao što su sudije vazda i svuđe , pogotovo ovđe kod naske , u što smo se kroz istoriju , historiju i povijest uvjeravali.
Elem, pobjednik je u sve tri runde ( trica je ovđe sveta i neizbježna)
BOŽ(J)IDAAAAAAAR !!!!!!
Pobjedniku čestitam da mu je srećna sveta Neđelja ova i svaka naredna, a gubitniku sretan kurban Bajram!
Razlaz, ‘ajmo razlaz!
jahac, 06.11.2011. 06:08:19
Ah da,cestitkama obrezanima se prikljucuje i dobri bosnjanin Mevlo sa pjesmom;“Kalasnjikov“B-)
A preko bare se pitaju;Sta je Brejvik htio da kaze u onoj predbajramskoj cestitci??B-)
Jos jednom cestitka uz onu staru;“SVI SMO MI MEVLID!“’B-)