Лукајић: Навијајте за Игокеу, да би могли гледати Звезду

Тренер Игокее Жељко Лукајић помало је био разочаран послије пораза његовог тима од Црвене звезде, али је нагласио и да су одиграли равноправно са најбољом екипом АБА лиге. Игокеа је водила од првог до 39. минута против лидера АБА лиге, али је на крају побједу, и то 23. по реду однијела Црвена звезда. "Треба реално […]

понедељак, март 16, 2015 / 08:42

Тренер Игокее Жељко Лукајић помало је био разочаран послије пораза његовог тима од Црвене звезде, али је нагласио и да су одиграли равноправно са најбољом екипом АБА лиге.

Игокеа је водила од првог до 39. минута против лидера АБА лиге, али је на крају побједу, и то 23. по реду однијела Црвена звезда.

"Треба реално поставити ствари. Звезда има само два пораза, игра Топ 16 Евролиге, и има одличан ‘ростер’. Ми смо одиграли једну равноправну утакмицу с њима. У кош предности се одлучивало до задњег минута. Крај је одлучила дужина клупе, нарочито нама на високој позицији. Одиграли смо једну отворену утакмицу и успјели смо смањити доминацију Звезде под кошем. Можда нас је пред крај стигао умор и притисак, и све остало да смо мало спорије улазили у неке кретње", рекао је Лукајић послије сусрета у Лакташима пред око 3.000 гледалаца.

Више од половине, а можда и двије трећине присутних у дворани бодрило је госте из Београда.

"Јако ми је драго што је била права спортска и кошаркашка представа каква и треба да буде, под јаком тензијом и неизвјесна до самог краја како само то у кошарци може да буде. Навијачи који су подржали свој клуб Црвену звезду, а који су из нашег окружења, могли су да виде да и ми имамо квалитет и да и ми радимо. Волио бих да дођу нас подрже у првенству Босне и Херцеговине, да будемо шампиони и да опет могу да гледају утакмице близу своје куће, јер ако гледамо локалпатриотски ми смо њихови као што су и они наши драги гости. Нама остаје то још једно коло, а ми ћемо га одиграти са овом енергијом, а види се да је Игокеа има и то ми је најважније да једно заједништво у екипи показује резултат", додао је Тренер "игоса".

Капитен Александовчана Бранко Јоровић подвукао је да је публика у дворани имала прилику да посматра врхунску кошарку.

"Мислим да смо контролисали утакмицу и дали свој максимум током већег дијела меча, можда нам је понестало снаге и концентрације у тим посљедњим моментима. Звезда је показала зашто је на првом мјесту, својим квалитетом и енергијом успјели су да тријумфују на самом крају. Желим да им честитам на побједи и пожелим срећу у свим такмичењима. Што се нас тиче ми можемо да будемо задовољни нашом игром, оно што смо хтјели и мислили да урадимо током утакмице ми смо то и урадили. Ово је била права увертира за последње коло АБА лиге и почетак домаћег првенства".

У посљедњем колу, црвено-бијели ће за осам дана дочекати МЗТ пред старт плеј-офа, док ће Игокеа два дана раније гостовати Мега Лексу у Сремској Митровици.



0 КОМЕНТАРА

  1. Беше ово лоша сезона за представника из западне српске државе у овој приватној лиги коју неки пгрешно зову регионалном.

    Урадили су почетком сезоне опасну селекцију, беше ту Амер и чак 8 играча који су играли за разне узрасте Србије, неки у млађим узрастима у својим годиштима и много обећавали, беше ту и одлични стручњак В.Јовановић, ал’ нешто је пошло лоше, тако се и наставило. Беше и промена, дошао је Катнић, такође некада велика нада српске кошарке и овај Канађанин Хеслип, изузетно „јако име“, момак који беше 3.стрелац доста квалитетне (где се ипак више игра за личну статистику) НБДЛ лиге, дошао је на клупу и „струја“ Лукајић, ал’ мало се променило, и ово је сезона за заборав.

    Ако би поредили рецимо два српска клуба, Игокеу и Металац, Игокеа би морала бити уверљиво боља, у Ваљеву за разлику од Игокее играју редом играчи који нису наступали за млађе узрасте Србије (и прошло љето прекобројни су испали Кутлешић и П.Ракићевић), и који нису нешто обећавали у млађим данима, и по рејтингу имена требали би имати 6-7 пораза више од Игокее.
    Ал’ ето Ваљевци су храбро одиграли, далеко су на табели испред Игокее и могу чак и дохватити ЕК и доказ да се срчаношћу може надокнадити тањи буџет клуба.

    За Игокеу долази завршница БХ првенства. Ту ће им ривал бити још један српски клуб, Леотар али Игокеа је у великој предности и ипак доста квалитетнија.
    Опасни су ови из Спарса из фед.Сарајева, имају јако младу и добру екипу, појачао их је током сезоне и Ђоко Шалић из Партизана, и они ће ипак бити главни ривал Игокеи.

    Свакако је важно да Игокеа добро одигра, пре свега како би и наредне сезоне имали у овој приватној АБА лиги (која питање је колико ће потрајати, а лично и нисам присталица приватних лига, баш као што сам присталица нацционалних лига, КЛС или у случају Српске, да се игра шампионат Српске како то беше до 2001-е, ал’ ово задње и није реално, на жалост) 5 српских екипа. У сваком случају, Игокеа ће морати нешто мењати наредне сезоне, мораће пажљивије вршити селекцију, како би били (ако обезбеде учешће) конкурентнији у АБА лиги.

  2. Не подносим те хибридне клубове, типа тајкунска Игокеа! Чега су они промотери, ни навијача немају, одували су их ови Звездини у њиховој дворани, а и кретање резултата и кадар невера на лицу МД-а! B-)

  3. Хахахаха, хибридни клуб, трчкарајући, побиједи славом опјевану Игокеу (клуб са традицијом, назван по дјеци Великог Вође).
    Симо, како то објаснити сљедбеницима?

    Поред тога, 2/3 „раје“ у средишту феуда, навија за гостујући, хибридни клуб без традиције?!
    Да то није, не дај Боже, нека политичка порука?

  4. PODSJETNIK ZA DODOBRANE

    „Ključ svih Dodikovih uspjeha je firma „Igokea“. Osnovana je 3. juna 1991. godine i registrovana za proizvodnju tapaciranog namještaja i dekorativnih artikala, inžinjering poslove na izgradnji i opremanju poslovnih zgrada, izvoz i uvoz neprehrambene robe, te usluge prometa i reklama.

    „Igokea“ je u početku zaista proizvodila namještaj, garniture s imenima „Kea“, „Igo“, „Mila“ i „Dik“, (što su nadimci njegove djece i članova porodice). Početkom rata nastavio je sa proizvodnjom namještaja, pa čak i dušeka, koje je izlagao na Beogradskom sajmu, ali je 12. juna 1992. godine u banjalučkom sudu proširio djelatnosti firme.

    „Igokea“ je od tada mogla trgovati naftnim derivatima, cigaretama i alkoholom, a iste godine još jednom je dopunio djelatnost, na „ugostiteljske usluge tipa bife, bar, kafana i slično“. U to vrijeme Dodik je bio poslanik u tadašnjoj Narodnoj skupštini Srpske Republike BiH koja je kasnije preimenovana u NS Republike Srpske. Trgovao je naftom, cigaretama, kafom i alkoholom, ali je na poslovima više izgubio, nego što je dobro poslovao, tako da slovi kao jedini ratni biznismen koji se nije obogatio, već je iz rata izašao potpuno osiromašen.

    Utaja poreza

    U Izvještajima Finansijske policije Republike Srpske, iz ratnog i poratnog perioda, tvrdi se da je Dodik tokom rata ovaj entitet finansijski oštetio utajom poreza i izbjegavanjem plaćanja brojnih drugih dažbina. Vidljivo je to iz Rješenja sačinjenog maja 1993. godine kojim se Dodiku nalaže da „radi otklanjanja nezakonitosti u poslovanju uplati obračunati porez za prvi kvartal te godine, kao i neplaćeni porez za 1992. godinu“.

    Tokom kontrole poslovanja „Igokee“, obavljene tokom jula i avgusta 1993. godine, utvrđene su brojne nezakonitosti direktora Milorada Dodika. Kako se navodi, u knjigama uopšte nije prikazao prodaju parfema, a inspektori su smatrali da je riječ o utaji poreza, pa su naložili plaćanje. Utvrđeno je i da je sakrio 44 hiljade litara dizela, „kako bi utajio porez“.

    Kontrolom je utvrđen i „šverc alkoholom“. Još drastičniji je nalaz finansijske policije iz juna 1994. godine. U njemu se navodi da je MUP RS utvrdio da je „Igokea“ na osnovu „falsifikovanih dokumenata prikazivala manju vrijednost robe i njeno porijeklo radi izbjegavanja uplate akciza i poreza“.“

  5. PODSJETNIK ZA DODOBRANE

    „Ključ svih Dodikovih uspjeha je firma „Igokea“. Osnovana je 3. juna 1991. godine i registrovana za proizvodnju tapaciranog namještaja i dekorativnih artikala, inžinjering poslove na izgradnji i opremanju poslovnih zgrada, izvoz i uvoz neprehrambene robe, te usluge prometa i reklama.

    „Igokea“ je u početku zaista proizvodila namještaj, garniture s imenima „Kea“, „Igo“, „Mila“ i „Dik“, (što su nadimci njegove djece i članova porodice). Početkom rata nastavio je sa proizvodnjom namještaja, pa čak i dušeka, koje je izlagao na Beogradskom sajmu, ali je 12. juna 1992. godine u banjalučkom sudu proširio djelatnosti firme.

    „Igokea“ je od tada mogla trgovati naftnim derivatima, cigaretama i alkoholom, a iste godine još jednom je dopunio djelatnost, na „ugostiteljske usluge tipa bife, bar, kafana i slično“. U to vrijeme Dodik je bio poslanik u tadašnjoj Narodnoj skupštini Srpske Republike BiH koja je kasnije preimenovana u NS Republike Srpske. Trgovao je naftom, cigaretama, kafom i alkoholom, ali je na poslovima više izgubio, nego što je dobro poslovao, tako da slovi kao jedini ratni biznismen koji se nije obogatio, već je iz rata izašao potpuno osiromašen.

    Utaja poreza

    U Izvještajima Finansijske policije Republike Srpske, iz ratnog i poratnog perioda, tvrdi se da je Dodik tokom rata ovaj entitet finansijski oštetio utajom poreza i izbjegavanjem plaćanja brojnih drugih dažbina. Vidljivo je to iz Rješenja sačinjenog maja 1993. godine kojim se Dodiku nalaže da „radi otklanjanja nezakonitosti u poslovanju uplati obračunati porez za prvi kvartal te godine, kao i neplaćeni porez za 1992. godinu“.

    Tokom kontrole poslovanja „Igokee“, obavljene tokom jula i avgusta 1993. godine, utvrđene su brojne nezakonitosti direktora Milorada Dodika. Kako se navodi, u knjigama uopšte nije prikazao prodaju parfema, a inspektori su smatrali da je riječ o utaji poreza, pa su naložili plaćanje. Utvrđeno je i da je sakrio 44 hiljade litara dizela, „kako bi utajio porez“.

    Kontrolom je utvrđen i „šverc alkoholom“. Još drastičniji je nalaz finansijske policije iz juna 1994. godine. U njemu se navodi da je MUP RS utvrdio da je „Igokea“ na osnovu „falsifikovanih dokumenata prikazivala manju vrijednost robe i njeno porijeklo radi izbjegavanja uplate akciza i poreza“.“

  6. Кад се ниси извињавао за преосталих 3 852 коментара, не мораш ни сад.

    Што не смакнуше криминалну џукелу, побили су десетине људи који су сметали тадашњу ратотворну-профитерску власт?

  7. Не бих се расправљао о спорту јер је познато моје мишљење о том лоповском бизнису.

    КК Црвена Звезда је као клуб финансијски пропао, угашен и избрисан из регистра правних лица. Онда је Небојша Човић, позната поштењачина, свом приватном клубу, који се до недавно звао ФМП, дао име Црвена Звезда.

    Ако то није хибридни клуб, онда не знам шта је.

    Иначе, у младости сам словио као велики навијач Звезде, тако да се у моју објективност не може сумњати.

  8. STEAUA

    Kriminalci jesu ubijali kriminalce, devedesetih godina prošlog vijeka. Bili su to SDS-ovi krimosi. Ono što je preživjelo te obračune prešlo je u SNSD.

    Sad im je mnogo lakše „raditi“. Imaju svoju policiju, svoje tužilaštvo, svoje sudove, svoju vladu i svog predsjednika.

    I samo ako im bilo ko „darne“ u njega – jadna mu majka. Preveliki je to „bizMis“ da bi neko smio „barčiti“ u njega.

    Kriminalce tereba tretirati onako kako to zakon predviđa. Ali za to bi država morala imati institucije. Ovdje kriminalnci posjeduju i državu i njene isntitucije. Eto zato se ne sudi kriminalcima nego poštenom i siromašnom narodu.

    P.S. KOLIKO (JOŠ) U SVIJETU IMA SPORTSKIH KLUBOVA KOJI NOSE IMENA DJECE PREDSJEDNIKA DRŽAVE????

  9. Одговор на то питање је једино релевантно ако је Додик још пре рата знао да ће настати Република Српска и још важније д аће бити њен председник.

    Због таквих ствари мислим да вас треба елиминисати из политичко-друштвеног живота.

  10. Mr Biggy, 17.03.2015. 11:12:34 [144954]

    Видиш Бигеру, твоје понашање (рјечник, мишљење) је резултат имитације погрешног модела (Баје). Ниси ти крив, тако те запало…
    Али, за разумијевање проблема, за сагледавање проблемских ситуација, тај метод је, често, недовољан. Неопходне су напредније мисаоне активности.
    Дакле, хендикепиран си усљед „залијепљености“ за Бају. Пробај се „одлијепити“ и осјетићеш јасан напредак.

  11. Пријатељу,ја сам се овде својски трудио,на почетку,да неким својим идејама допринесем конструктивној критици овог друштва и власти.

    Наравно,ту су били дивљаци попут Рамштајна или Приједора,а и уредништво Фронтала је почело да преноси садржај сумњивог квалитета.

    Углавном,од неког времена коментаре пишем у 30ак секунди и углавном будалама кажем да су будале.Сад је то тако како ти видиш,не поричем.

  12. Симо П. Ороз, 17.03.2015. 11:45:00 [144961]

    Суочена са финансијским недаћама, као и сви клубови у „региону“ Звезда је (да би се спасила финансијске пропасти) дала ИМЕ И ИГРАЧЕ, а ФМП средства. Дакле, ради се о некој врсти спонзорства.
    Не видим, ни у назнаци, основу да се због тога сматра „хибридом“ и инстант производом, а поготво да се упоређује са Игокеом!?

    П.С.
    КК „Црвена Звезда“ је основан 1945. године. Вишеструки првак и освајач Купа СФРЈ, СРЈ и Србије, редован учесник и освајач европских такмичења…
    Хибрид???

  13. ratio, 17.03.2015. 12:36:28

    Тај клуб о којем ти причаш је званично избрисан из регистра правних лица. Угашен је јер је финансијски пропао, остао дужан држави…

    Хибрид је спајање два различита материјала да се добије нови.

    Човић је имао свој клуб ФМП, играче, финасије. Све је остало исто, само је у суду промијенио име клуба.

    Нормално да му није пало на ум да врати дугове покојне Звезде.

    Јел’ ти сада јасније?

  14. ZNAM DA TAKO REŽIM RAZMIŠLJA

    „Због таквих ствари мислим да вас треба елиминисати из политичко-друштвеног живота.“

    Godinama tvrdim kako je U RS na vlasti rigidni, polutotalitarni režim sa elementima kulta ličnosti, koji pokušava da eliminiše sve svoje neistomišljenike. Na svaki mogući način.

    U nekim slučajevima uključujući čak i fizičku eliminaciju.

    Nije lijepo što je to tako. Ali jeste lijepo kad to i neko iz prvog ešelona režima otvoreno prizna.

    TO JE PRAVO LICE REŽIMA. BEZ ŠMINKE.

  15. Ти си, мајке ми, глуп човек. Негде си излапео у међувремену.

    1. То је мој лични став,набијем и тебе и режим.
    2. Не можеш очекивати да на небулозе које потураш магарцима гута свако нормалан. Питање је небулозно, хронолошки и на сваки други начин потпуно нелогично.
    3. Кад си ти мени „затирао сјеме“, какво је то лице било?

  16. (NE)ZNANJE

    1. Ne može se za čovjeka reći da je – PR! Odnosi s javnošću su jedno od (rijetkih) zanimanja gdje se ne može staviti znak jednakosti između naziva djelatnosti i lica koje je obavlja.

    2. Jeste, ja se bavim odnosima s javnošću. Zovem se Zoran janković. Radim svoj posao. I ne stidim se toga.

    3. Ko si ti, i šta radiš, jajaro?

    3. Zar su pozvaniji da društvo kroje jajare (jajara – žena sa muškim „atributima“, op. aut.) i kukavice koje iz anonimnosti rade to što rade tvrdeći da rade nešto drugo od onih koji kažu: „Jeste, ja sam taj-i-taj radim to-i-to“!

  17. Симо П. Ороз, 17.03.2015. 12:48:02 [144980]

    Симо, горепоменути Небојша Човић, у изјави од прије петнаестак дана, као да одговара на твоје тврдње, па каже:

    „Postoji samo Crvena zvezda, a takve priče nam drugi podmeću i oni ili ništa ne razumeju ili zbog svojih kompleksa prema Zvezdi ne žele da razumeju. Crvena zvezda sprovodi plan reorganizacije, sportska funkcija se sprovodi preko Crvene zvezde Telekom, a kao jedan nivo imamo razvojni klub kao FMP. Zvezda je jedna i jedinstvena.“

  18. Ја не „радим“,зато нисам пандан теби.Ја коментаришем,износим личне ставове.Упозоравам на ставове будала.Онда се те будале пробуде,па почну да етикетирају.

    Ја нисам започео дубљу дискусију која би ишла у неке приватне ствари,само хоћу да кажем теби и будалама које ти верују да је твоја теза и питање хронолошки и на сваке друге начине логички неодржива и бесмислена.

    Иако је то недвосмислено тачно,ти настављаш са неком дискусијом.Твој став је неисправан.Толико неиправан да „смрди“ на то да је плаћен и поданички, нарочито јер је стављен за трајања радног времена.

  19. Argumenti jednodnevne medijske zvezde padalice, lokalnog “nezavisnog” karabaja novinara ,saglasno njegovoj reputaciji i novobosanskim stremljenjima je naravno sarajevski zurnal.
    Portal čuvenog srbomrsaca Bakira Hadžiomerovića organizataora medijskog udara na RS, a u kome su medijski izvršioci bili bračni par Vasković, novinari poznati po “nezavisnosti”i prosrpskoj orijententaciji. Takvi samo na frontal.ba.buka i među šljivama mogu biti ozbiljno shvaćeni, Bez uvrede,za šljive,naravno.

  20. 2+2=5

    @Mr Biggy

    MNOGO OPASNI LJUDI.

    Da, ja mogu da pogriješim. Čak i da imam pogrešno mišljenje. Nekad i stav. Jer ih upravljam prema (dostupnim mi) činjenicama. Ako je veliki Dostojevski moga da koriguje stavove prema istinama mogu i ja mali. Međutim…

    Društveno opasni ljudi ste vi koji imate 100% stavove podudarne sa (bilo kojom) vlašću. Uvijek. I nikad ih ne korigujete.

    @ pleter

    Da… sve je tako. Svi mediji koji nisu pod kontrolom režima su prokleti lažljivci.

  21. ratio, 17.03.2015. 13:26:40

    “„Postoji samo Crvena zvezda, a takve priče nam drugi podmeću i oni ili ništa ne razumeju ili zbog svojih kompleksa prema Zvezdi ne žele da razumeju.“

    Постоји (или је постојала) Црвена Звезда која је дужна држави и Човићева Црвена Звезда. Ако Човић то тврди зашто неприхвати дугове старе Звезде?

  22. Симо, стоји ти констатација да се у спорт разумијеш ко Марица у к..него хајде, да те сад не подсјећам шта све стоји у договору о фузији два КК?

    Осим тога, без обзира шта ви комуњаре блебетале, како год сматрали тај фузионисани клуб КК Црвена Звезда, она има своје навијаче и своју одану публику која је свуда прати, има своје боје и своје трофеје који ће бити обједињени и након завршетка фазе фузије са ФМП, а сви дугови ранијег КК ЦЗ се уредно враћају и прилично смањују, а већ следеће сезоне, остаје клубу 3,5 милона еура више на рачуну, због смањења ранијег дуга који се отплаћивао из овогодишњег прорачуна буџета!

    Тако да је небулозно поредити тај и такав пројекат оздрављења клуба, са овим хибридом Игокеом без навијача и са сумњивом управљачком структуром. Одвратан клуб у сваком случају!

  23. Харперу, ти то говориш човјеку који је гледао више Звездиних утакмица него што си ти написао коментара на Фронталу.

    КК Црвена Звезда не постоји. Ово што се данас зове ККЦрвена Звезда је мафијашки пројекат једног од убица наше Звезде, Небојше Човића.

  24. Колики коњ мораш бити да неког зовеш комуњаром и својски навијаш за Црвену Звезду (или Партизан,небитно).То мора бити будала невиђена која нема даску у глави или морала уопште.

    Приметно је код телалуковаца који су заменили болесне Рамштајна и Приједора појачано коришћење кроатизама,ничим изазваних (нпр. прорачун или тко,речи које се ни на који начин не могу случајно изговорити у општем српском језику,а камоли написати.Које толико звоне у ушима да то није нормално….чудно.)

  25. Прорачун је хрватска ријеч? Прорачунај ти то мало боље?

    Симо о Звезди више лупаш, него што си је гледао, јави се да те упознам са неким од значајнијих личности из Звезде!

    Човићев пројекат је била једина солуција пред затварање клуба, да се то не би десило изабрана је та опција, која тече сасвим по плану и чистији рачуни су код нас, него код комшија, који дугују порез држави, крију рачуне, крију уговоре са играчима, а неки од играча их напуштају због неисплаћених плата! Свега тога више у Звезди нема, сви играчи су редовно плаћени по слову уговора, имају стипендије и расте и развија се омладинска школа у саставу КК Црвена Звезда! Кога од омладинаца развија КК Игокеа? Ко су ти јуниори и кадети тог хибриидног клуба? Је ли тај Хеслип? 😀

    Не млати више молим те, смијешан си!

  26. Ма уопште није.

    А и очигледно је да клуб који је јуче морао заложити сопствени грб,а данас доводи играче за милион долара има много чистије рачуне од оног којег играчи напуштају због недостатка пара.

    Не знам за морал,али дефинитивно у глави нешто фали.

  27. Бигеју, знаш ли ти шта је милион долара у кошарци? Је си ли то и ти слушао Тегијеве небулозе око Вилијамсовог уговора? Па за милионче можеш да доведеш скоро па Леброна човјече?

    Покушај набројати репрезентативце из садашњег састава КК Црвена Звезда или репрезентативце омладинских селекција, а покушај то исто избројати на страни КК Игокеа? Знам да ти то не разумијеш, али ето покушавам ти основне назнаке појаснити, за детаље ти си архидудук!

  28. „Ово што се данас зове ККЦрвена Звезда је мафијашки пројекат једног од убица наше Звезде, Небојше Човића.“

    Симо, није лијепо да тако говориш о Додиковом, па још и Вуковом, сараднику, опретивцу у пројекту ЦИА, којим је срушен предсједник Србије.

    Промисли мало прије него што напишеш коментар. Оваквом, непромишљеном, аргументацијом правиш штету и губиш поене.

  29. ratio, 17.03.2015. 16:00:03

    “Симо, није лијепо да тако говориш о Додиковом, па још и Вуковом, сараднику, опретивцу у пројекту ЦИА, којим је срушен предсједник Србије.“

    Чуј ово?! Вук учестовао у рушењу предсједника Србије!!!
    Ти се шалиш.

    “Промисли мало прије него што напишеш коментар. Оваквом, непромишљеном, аргументацијом правиш штету и губиш поене.“

    Јебе се Сими за поене.

    Разумијем ја да ти пишеш из интереса и да те интересују поени, али мораш да схватиш д анисмо сви исти.

    Ја ћу опет рећи. Мафија у спорту ми је огадила спорт.Тачка.

  30. Игокеа је приватни клуб и њени резултати су нам мање-више небитни. Оно што ширу јавност треба да интересује јесте ДА ЛИ ЈАВНА ПРЕДУЗЕЋА ФИНАНСИРАЈУ ТАЈ ПРИВАТНИ КЛУБ? Нпр. некад је БЛ Водовод био један од спонзора. Да ли су они Амери и остали страни играчи укалкулисани у цијену воде? Да ли ЕПРС спонзорише овај приватни клуб? Да ли ће ЕПРС и њена зависна предузећа прво отказати спонзорство приватном клубу у којем не играју домаћи играчи или подићи цијене киловат-часа? Да ли спонзорство Баклан инвестмент банке том приватном клубу има везе са чињеницом да данас сви грађани Српске покривају дубиозу и криминцл везан за ту банку, а нико кривично не одговара?

    Скретање теме на дуг Звезде и Човића је небитно за грађане Српске.

  31. Игокеа је приватни клуб и њени резултати су нам мање-више небитни. Оно што ширу јавност треба да интересује јесте ДА ЛИ ЈАВНА ПРЕДУЗЕЋА ФИНАНСИРАЈУ ТАЈ ПРИВАТНИ КЛУБ? Нпр. некад је БЛ Водовод био један од спонзора. Да ли су они Амери и остали страни играчи укалкулисани у цијену воде? Да ли ЕПРС спонзорише овај приватни клуб? Да ли ће ЕПРС и њена зависна предузећа прво отказати спонзорство приватном клубу у којем не играју домаћи играчи или подићи цијене киловат-часа? Да ли спонзорство Баклан инвестмент банке том приватном клубу има везе са чињеницом да данас сви грађани Српске покривају дубиозу и криминцл везан за ту банку, а нико кривично не одговара?

    Скретање теме на дуг Звезде и Човића је небитно за грађане Српске.

  32. Симо П. Ороз, 17.03.2015. 16:09:31 [

    Био сам у журби па ти нисам стигао у потпуности одговорити:

    1.Вук није био близак Човићев сарадник?!
    Ти се, Симо, шалиш.

    2.“Разумијем ја да ти пишеш из интереса и да те интересују поени, али мораш да схватиш д анисмо сви исти.“

    Цијеним да се разумијеш у ову материју…
    Ја спорадично напишем по који коментар, вјерујући да је то у мом, као и у интересу моје и остале дјеце (па и твоје унучади). Да се руководим приземним интересима, колико би требао коштати (носити поена) спорадичан коментар да бих се могао „поштено окористити“?

  33. drazen78bl, 17.03.2015. 16:48:15 [145067]

    Мораш признати да смо у овој расправи, ипак, напредовали. Спор је, али је напредак.
    Ти намећеш мишљење за које је неопходна дедукција, а ми смо тек превазилазишли учење по моделу…

    А (у праву си) и скретничари раде пуном паром.

  34. lokalni karabaja,slažem se. Tvoj „mali“ problem što je celo tvoje znanje je u stvari reciklaža. U tom duhu, zato nam još jednom linkuj portal spskog “prijatelja” Bakira Hadžiomerovića

    http://www.nezavisne.com/novosti/bih/Specijalna-emisija-FTV-60-minuta-povodom-Dana-RS-Bez-komentara-123293.html

    Ne štedi na tome. Ponavljanje će bitno pojačati tvoju argumentaciju a i reputacija “nezavisnog” “nacionalno odgovornog” karabaje “novinara”, time će svakako biti učvršćena. To da primaš platu od bosanskog SDS-a,i da si bio medijska bošnjačka zvezda je samo priviđenje zavidnih , daleko bilo.

  35. haha,lokalni karabaja,

    umesto kradje tudjih misli, vrati se onom što je sigurno originalno tvoje.Pa nam jos jednom linkuj tvog prijatelja Bakira Hadžiomerovića,da učvrstimo gradivo. Možda postanemo pametni i nezavisni kao ti. Aj kad te molimo,možda od te tvoje zvezdane intelektulane prasine padne nešto i na nas obične smrtnike. Pa da i mi postanemo zvezde,ne moramo bas bošnjačke. Ipak, znamo da taj nivo ipak nije dostizan za nas.

  36. KRATKONOGI

    U laži su kratke noge. Misli nisu ukradene, moje su. I nisu misli nego su zapažanja. Opservacije.

    Sljedeća laž: iako poznajem dosta BiH novinara Bakira Hadžiomnerovića – ne poznajem. Tvoja impresiorinost njime mi je čak pomalo i zabrinjavajuća.

    Ali zato poznajem… recimo Ljiljanu Kovačević. Spada u sami vrh beha novinarstva. Ima djecu. Dakle, nečija je majka. Sjećaš li se licemjera koji je ovoj majci, dok je pošteno zarađivala novinarski hljeb, uputio najvulgarnije pogrde. A kad je neko spomenuo njegovu majku (ili je to učinio sam?) sav se našao uvrijeđen. Zamisli, majka mu se razboljela zbog novinara. Naivan nam je ko francuska sobarica.

    (Digresija: prije nešto manje od 100 godina ovdje se pisac smio poigrati riječima na način da je kralja pozdravio (parafraziram) riječima – pozdravljam njegovo visočanstvo i milu mu mamicu – i proći nekažnjeno,a danas je verbalni delikt kažnjiv po Z JRM).

    Isti taj kabadahija je (neću mu spomenuti ime samo iz razloga da mu ne napravim nove probleme) pustio svoje gorile na dijete jednog mog drugog kolege dok je išlo iz škole. Oprebili su ga, krvavo je došlo kući. A kad je njegovo dijete spomenuto u vezi sa nekim milionima, sav se našao uvrijeđen: ko to smije da mu dira porodicu.

    E sad… kad im je takav šef, šta očekivati od „branitelja“ njegovog lika i djela? Da igraju fer, ga govore istinu, da nose frak i idu u pozorište? Šipak.

    Šta očekivati od spodoba kojima je šef idiot?

    Prilog: http://zurnal.ba/novost/16717/kada-psuje-glavni-baja-sve-uvrede-milorada-dodika-

  37. haha,

    toliko besmislenog recklažnog pisanja a dovoljan je samo završni biser argumentacije, koj nas obične smrtnike ostavlja bez daha, Bakirov ugledni portal. Možemo li vas pitati ugledniče, kako ste stigli do tolikih visina istinoljubivosti,ljubavi prema svom narodu i povrh svega te riznice mudrosti. Bili bi vam zahvalni za još koji biser,da oplemenimo našu priprostu dušu,mozda i neki link čuvenog klasika, baletana Vaskovića i njegovih originalnih misli. Tu tek našoj sreci neče biti kraja.

Оставите одговор