Гаси се Хотмejл, стиже Aутлук.ком

Чак и након бројних битних представљања кључних производа чини се да Мајкрософт још није готов. Након мјесеци бета тестирања сервиса Аутлук.ком, компанија је отворила нови вебмејл сервис за јавност. Овај потез такође значи да ће Мајкрософт угасити Хотмејл бренд и пребацити све кориснике на нови Аутлук сервис. Наравно, сви постојећи корисници Хотмејла моћиће да задрже […]

среда, фебруар 20, 2013 / 10:06

Чак и након бројних битних представљања кључних производа чини се да Мајкрософт још није готов.

Након мјесеци бета тестирања сервиса Аутлук.ком, компанија је отворила нови вебмејл сервис за јавност. Овај потез такође значи да ће Мајкрософт угасити Хотмејл бренд и пребацити све кориснике на нови Аутлук сервис.

Наравно, сви постојећи корисници Хотмејла моћиће да задрже своје постојеће Хотмејл адресе.

„Ово није била лака одлука. Не познајем другу компанију са толиким бројем корисника која је одлучила да промијени име бренда. Међутим, ово је нешто ново, прилика да се припремимо за будућност“, изјавио је Дармеш Мехта, старији директор задужен за менаџмент производа.

Мајкрософт тренутно пролази кроз историјски период представљајући нове верзије скоро сваког производа који има у понуди.

Компанија је прошле јесени представила нови оперативни систем Виндоуз 8 а спремала се и за улазак на тржиште мобилних уређаја и екрана осјетљивих на додир. Потом су услиједили Виндоуз фон 8 и Сурфејс, први таблет компаније.

У том контексту промјена вебмејла не изгледа као драстична промјена, али ће и даље утицати на стотине милиона постојећих корисника.

Аутлук.ком има потпуно другачији изглед и навигацију од Хотмејла, а већина нових функција базирана је на плочицама виђеним у новом оперативном систему Виндоуз 8.

Нови сервис ће такође корисницима омогућити лакшу интеграцију сервиса као што су Фејсбук, ЛинкедИн и Твитер.

Хотмејл је први пут представљен 1996. године и постао је једна од најстаријих дот-ком прича када га је купио Мајкрософт 1998. године за 400 милиона долара.

Иако је Хотмејл донекле пао у сијенку Џимејла по броју корисника, он је и даље велик сервис са 300 милиона корисника.



Оставите одговор