Бања Лука: Жељезнице нису самоодрживе ни у другим земљама?
Министар саобраћаја и веза Републике Српске Недељко Чубриловић изјавио је да је у "Жељезницама РС" циљ да се уради рационализација након које ће сваки запослени моћи живјети од свог рада, а не да људи остану без посла. "Први пут менаџмет ЖРС жели да стабилизује компанију како би она постала самоодржив систем и треба знати да […]
Министар саобраћаја и веза Републике Српске Недељко Чубриловић изјавио је да је у "Жељезницама РС" циљ да се уради рационализација након које ће сваки запослени моћи живјети од свог рада, а не да људи остану без посла.
"Први пут менаџмет ЖРС жели да стабилизује компанију како би она постала самоодржив систем и треба знати да жељезнице ни у другим земљама никада саме не могу позитивно да послују или нису самоодрживе", рекао је Чубриловић за "Фокус".
Према његовим ријечима, оно што Влада Српске издваја за ЖРС није довољно и дошло се у фазу када укупан приход ове компаније готово не може да покрије личне дохотке и обавезе према радницима, па се морало приступити изради нове систематизације.
"Ових дана имали смо састанке, менаџмент је разговарао са Синдикатима, а ми из Министарства размијенили смо мишљења и са Борачком организацијом РС о ЖРС и морам нагласити да смо добили пуну подршку", истакао је Чубриловић.
Он је навео да Влада Српске има намјеру да стане иза овог пројекта и изразио наду да ће бити постигнута сагласност са свим заинтересованим и да ће се успјешно изаћи из садашње ситуације.
Надзорни одбор ЖРС донио је 6. септембра одлуку о макроорганизацији предузећа која предвиђа укидање 11 сектора и 24 директорска мјеста, чиме се обим администрације смањује за око 50 одсто, а у производње око 12 одсто. Тиме се смањује и број запослених радника за 444, па ће умјесто садашњих 3 505 бити укупно 3 061 радник.
ХА ХА ХА ХА…иди бре министре у п.материну, не засмијавај нас више, иди скочи под воз….:P
Lik ej sinoc na Dnevniku bio mrtav ozbiljan, i jos je rekao a nije preneseno da je jedino rjesnje kredit od 500 mil. evra.
Рамштајн, одличан коментар, мени сузе фрцају, па овај Недељко нас баш јебе у здрав мозак, о јебем те робијо, што ја живим у земљи Недељка, Ћургуза, Ракуља, Кривоусте Ранкице, ракуна Дукића, фоке Цвијановићке носом парам облаке и све знам госпоје, Мајкићке немајковићке ничије, Ђокице пинокице и наравно Миле сељака и његовог ћелавог другара Џомбиња, који није ништа учио од Муриња. Чубриловићу па ти си будала, јебо те воз који те до’но (ДНС)..B-)B-)B-)
пантер,
али замисли каква генијална идеја, узети кредит од пола милијарде, ког ће враћати порески обвезници, а трошити га у неликвидном предузећу за плате и трошкове, јер оно што се заради у том предузећу није било довољно да се сервисирају трошкови и услуге, да јесте не би то и дошло дотле, под стечај!
и још генијалац каже, „па јбг биће нови управни одбор и директор састављен од људи из политике, јер без политике не може данас ништа, бла, бла,…“сунце ти пољубим..па кад је то идеално, ‘ај’мо сва предузећа у РС подијелити политичарима, а они за сва та предузећа нек подигну кредит на рачун РС(свих нас) и да се ти кредити троше док има, кад могу ЖРС што не би и остала пропала предузећа!?
само би била квака кад би жиранти били баш ти политичари, а њихова имовина хипотека..:P
Kredit od 500. mil evra za zeljeznice, i od 500 mil evra za autoputic, rekao bi covjek da je ovo silicijumska dolina i da anm trebaju svi ti koridori za izvoz:)