Велики савез против збуњујућих реклама

Компаније Гугл, Фејсбук, Твитер, АОЛ и ИАБ су приступиле партнерском савезу – Адс Интегрити Алиенс ради заједничке борбе против нелегалних реклама које доводе купце у заблуду. Тај савез је створила некомерцијална организација СтопБедвеа, која је прокламовала борбу против штетних компјутерских програма. Адс Интегрити Алиенс планира да створи и развија препоруке за сајтове, провајдере и стручњаке […]

среда, јун 20, 2012 / 09:48

Компаније Гугл, Фејсбук, Твитер, АОЛ и ИАБ су приступиле партнерском савезу – Адс Интегрити Алиенс ради заједничке борбе против нелегалних реклама које доводе купце у заблуду.

Тај савез је створила некомерцијална организација СтопБедвеа, која је прокламовала борбу против штетних компјутерских програма.

Адс Интегрити Алиенс планира да створи и развија препоруке за сајтове, провајдере и стручњаке за прављење програма.

Партнери у савезу ће, такође, размјењивати информације о кретањима у интернет сегменту, али и о промјени законске регулативе у области интернет-маркетинга и рекламе.

Основни циљ савеза је да спријечи објављивање реклама које садрже штетне кодове, "увлаче" кориснике у афере и подстичу купце да набаве лошу робу.

Менаџер за глобалну политику Гугла Ерид Дејвис сматра да је подршка дјеловању таквог савеза потребна усљед наглог ширења интернет тржишта и могућности које оно пружа.

Гугл је, како се наводи у стручним круговима, често жртва несавјесне рекламе која се пласира помоћу његовог програма АдВордс.

Лани је, на пример, Гугл платио пола милијарде долара због објављивања реклама које доводе купце у заблуду на порталу Аптек.

У борби против штетне рекламе Гугл је протеклог прољећа почео да тестира програм "Проверени магазини". Компаније које се баве интерент-маркетингом могу да уђу у тај програм и доставе Гуглу властите податке.

Уколико расплажу довољним нивоом квалитета, учесници у том програму добијају знак квалитета од Гугл "Провереног магазина".



Оставите одговор