Пивредна комора: Наставак кампање НАШЕ ЈЕ БОЉЕ

Привредна комора Републике Српске почиње интензиван наставак кампање промоције домаћих производа и услуга "Наше је боље", која ће трајати до 15. септембра, најавила је директор Привредне коморе Драгица Ристић. "Већ трећу годину успјешно реализујемо кампању `Наше је боље`. Сада смо одлучили да у периоду од 15. јула до 15. септембра медијски интензивирамо кампању како бисмо […]

понедељак, јул 16, 2012 / 06:39

Привредна комора Републике Српске почиње интензиван наставак кампање промоције домаћих производа и услуга "Наше је боље", која ће трајати до 15. септембра, најавила је директор Привредне коморе Драгица Ристић.

"Већ трећу годину успјешно реализујемо кампању `Наше је боље`. Сада смо одлучили да у периоду од 15. јула до 15. септембра медијски интензивирамо кампању како бисмо на што значајнији начин радили на промоцији домаће производње и јачању свијести произвођача и потрошача о значају и потреби куповине домаћих производа", рекла је Ристићева за "Независне новине".

Она је навела да ће у наредним мјесецима бити настављен труд да се на јасан и једноставан начин домаћим потрошачима укаже на стварну важност куповине домаћег производа, додајући да су ту и два нова мота "Купим, градим" и "Купим, садим".

"Наставак кампање неће бити само џинглови, билборди и поруке, већ ће то бити медијска кампања промоције и упознавања са великим бројем домаћих фирми и производима из њиховог асортимана. Грађане ћемо кроз велики број емисија и медијских наступа упознавати са карактеристикама домаћих производа, са њиховим поријеклом и квалитетом", рекла је Ристићева.

Она је навела да се може бити јако задовољно резултатима које је кампања направила од својих почетака до сада, те да највећи пораст продаје домаћих производа забиљежен у области млијека и млијечних производа, затим пића и сокова. "Домаћи млијечни производи су у једном периоду имали раст продаје за чак 25 одсто", рекла је Ристићева.



Оставите одговор