Пинтерест на трећем мјесту друштвених мрежа

Најновији извјештај који долази из аналитичке компаније Експеријан Хитајз говори да се Пинтерест, релативно млада друштвена мрежа, смјестила на треће мјесто по популарности. Одмах иза Фејсбука и Твитера. Према подацима о посјети из марта, а односе се само на америчко тржиште, поредак изгледа овако: Фејсбук: 7 милијарди Твитер: 182 милиона Пинтерест: 104 милиона ЛинкедИн: 86 […]

недеља, април 8, 2012 / 13:23

Најновији извјештај који долази из аналитичке компаније Експеријан Хитајз говори да се Пинтерест, релативно млада друштвена мрежа, смјестила на треће мјесто по популарности. Одмах иза Фејсбука и Твитера.

Према подацима о посјети из марта, а односе се само на америчко тржиште, поредак изгледа овако:

Фејсбук: 7 милијарди
Твитер: 182 милиона
Пинтерест: 104 милиона
ЛинкедИн: 86 милиона
Тагд: 72 милиона
Гугл+: 61 милиона
Инстаграм: 10,2 милиона
Фоурсвер: 2,9 милиона

Посјета са мобилних уређаја није урачуната.

Подаци ове компаније говоре да је Пинтерест прешао ЛинкедИн у фебруару.

КомСкор међутим Пинтерест не убраја у педесет најпопуларнијих сајтова у фебруару, иако се ЛинкедИн налази на тој листи. Према подацима ове компаније, мјерени су јединствени посјетиоци, а не све посјете, ЛинкедИн је у фебруару имао 36 милиона посјетилаца.

Пинтерест функционише тако што креирате своје плоче (боардс), а унутар њих категорије у које можете стављати фотографије, поруке, линкове и остали садржај који се иначе налази на друштвеним мрежама. Постове ‘пинтујете’, односно морате их ‘закачити’ у категорију у коју желите.

Постови се зову ‘пинови’ и можете их коментарисати, репиновати и лајковати. На Пинтересту имате ‘пратиоце’, а на Фејсбику и Твитеру можете дијелити садржај који стављате на Пинтерест. На Фејсбику и Твитеру можете дијелити и садржај својих ‘пратилаца’.

Сајт је лансиран марта 2010. године, најприје као затворена бета, да би се касније прешло у отворену бета варијанту, што значи да је регистрацију потребна позивница.

Повезано



Оставите одговор