Пад продаје кока-коле, упркос новој кампањи

Продаја кока коле широм Европе опала је за у посљедња три мјесеца док је приход у односу на исти период претходне године мањи за 1.5 милијарди долара. Из “Кока коле” се надају да ће ипак новом акцијом “Подијели кока колу”, у којој су персонализовали свој бренд са 150 најпопуларнијих имена штампајући их на својим производима, […]

среда, јул 17, 2013 / 11:56

Продаја кока коле широм Европе опала је за у посљедња три мјесеца док је приход у односу на исти период претходне године мањи за 1.5 милијарди долара.

Из “Кока коле” се надају да ће ипак новом акцијом “Подијели кока колу”, у којој су персонализовали свој бренд са 150 најпопуларнијих имена штампајући их на својим производима, успјети да надокнаде ове губитке. За сада то им је пошло за руком само у далеким Аустралији и Новом Зеланду гдје је продаја скочила за 4 одсто.

Мухтар Кент, предсједник и извршни директор компаније “Кока кола” каже да су резултати кампање “Подијели кока колу” испод очекивања, али да се нада да ће бити боље уз нови маркетиншки приступ.

“Иако нисмо задовољни резултатима нашег учинка, ипак имамо значајан удио у укупном тржишту безалкохолних и газираних пића. Упркос тешким условима у овом кварталу, посвећени смо да унапређењу наших резултата, па се у вези са тим искрено надамо да ће наши резултати бити бољи у другој половини 2013. године”, рекао је Кент.



Оставите одговор