НДС: "Објективно" истраживање Ипсос стратеџик маркетинга

Народна демократска странка-НДС сматра да је истраживање, које је спровео и објавио Ипсос стратеџик маркетинг, у најмању руку смијешно, али истовремено и веома тенденциозно и смишљено направљено од стране наведене агенције. НДС сматра да је ово истраживање смијешно јер представља један класичан покушај спиновања јавности од стране агенције, која је једино по томе позната, као […]

четвртак, мај 31, 2012 / 14:15

Народна демократска странка-НДС сматра да је истраживање, које је спровео и објавио Ипсос стратеџик маркетинг, у најмању руку смијешно, али истовремено и веома тенденциозно и смишљено направљено од стране наведене агенције.

НДС сматра да је ово истраживање смијешно јер представља један класичан покушај спиновања јавности од стране агенције, која је једино по томе позната, као и по шићарџијском раду за неки ситан интерес. Ипсос је агенција коју већ одавно нико не узима за озбиљно и у миљеу истраживања јавног мнења се сматра нерелевантном и крајње необјективном. Последњи гаф, који је урадила ова агенција, је истраживање по којем је Борис Тадић требало да буде побједник предсједничких избора у Србији, са разликом од 16 % у односу на Томислава Николића, а сви знамо каква је била реалност и резултати тих избора, саопштено је из НДС.

У овој странци сматрају да оваква истраживања представљају и неки вид казненог дјела, које се ради са умишљајем и са циљем да се покуша промјенити свијест бирача.

– На овај начин покушава се послати порука да глас на изборима ништа не вриједи, јер се слика политичке сцене у Републици Српској неће нимало промјенити, а на тај начин се ствара летаргија и невољност код бирача – објашњавају у НДС.

НДС сматра да је крвна слика политичке сцене у РС значајно другачија, те да је крајње некоректно служити се оваквим методама.

– НДС нема и не жели новац из црних фондова и од великих тајкуна, па да на тај начин покушавамо прибавити гласове. Наша снага лежи у нашем чланству и раду на терену, кроз директан контакт са бирачима – саопштавају из НДС.

Још једном позивамо јавност да не насједа на сличне небулозе и глупости плаћених и нерелевантних "истраживача" јавности, а вријеме и локални избори ће потврдити ко је у праву, као што су показали и Општи избори 2010. године на којима је НДС добила два директна посланичка мандата, а агенције, као што је наведена, нису нам давале никакве шансе, стоји на крају саопштења.



Оставите одговор