Крајишник: Са Изетбеговићем сам договорио отцјепљење Српске

Први предсједник Народне скупштине Републике Српске изјавио је да је са Алијом Изетбеговићем било договорено да се РС може одвојити у року од пет година, од 27. септембра 1993., и да Дејтон никад није негирао споразум. И ми смо пристали да се РС одвоји кад се договоримо о мапи – рекао је Крајишник у интервјуу […]

субота, септембар 28, 2013 / 21:48

Први предсједник Народне скупштине Републике Српске изјавио је да је са Алијом Изетбеговићем било договорено да се РС може одвојити у року од пет година, од 27. септембра 1993., и да Дејтон никад није негирао споразум.

И ми смо пристали да се РС одвоји кад се договоримо о мапи – рекао је Крајишник у интервјуу за Фејс телевизију због којег наводно није отишао на пријем у Бању Луку, иако је, како каже, Милорад Додик хтио да пошаље хеликоптер по њега.

Крајишник је такође рекао да је послије рата нуђено "да се да доњи дио Сарајева за Горажде да би се РС одвојила", али није хтио рећи ко је нудио.

РС је постала мултиентичка, примијетио је бивши предсједник НСРС, а Федерација је 90 посто од два народа.

"Али неће се нико вратити и то је проблем. Био бих срећан сви да се врате, али то више нису исти људи. Да смо остали у Југославији БиХ би остала најсамосталнија република."

На питање о Биљани Плавшић, Крајишник је прецизирао да је она признала нешто што није тачно да би лакше прошла, а да се он хтио борити да би доказао истину.

"Ја сам дао себи завјет ако ја то не успијем доказати да задужујем своје унуке. Није казна година затвора, етикета ратног злочинца јесте права казна…Хаг је хтио да осуди неког челног човјека из РС, а ја сам био најпогоднија личност. Плавшић је направила погодбу која је била нечасна", наводи Крајишник.

Он тврди да друга страна бољег партнера за мир није имали од њега, али проблем је био што је око Изетбеговића била група људи која би се борила, како каже, до посљедњег Муслимана.

"Зашто Комшић и Изетбеговић нису дошли у Лондон да ме посјете кад су ишли код Дивјака? Зашто не кажу ‘ти си био члан предсједништва, нек ти суди суд’, ја би био поносан на то предсједништво. Навијао сам за Сарајево прије рата, док су остали навијали за Звезду и Партизан", присјетио се Крајишник.

Сарајево дистрикт

‘Ако смо имали некога ко је против нас то је био Милошевић. Имам несимпатије према њему јер је одустао од Сарајева. Могли смо направити поштеније рјешење. Ви би требали да славите Милошевића, он вам је дао Сарајево. Ја сам разговоарао с Хоолбрукеом. У бази смо шетали у он је нас срео. Питао је "Да ли ви пристајете да Сарајево буде дистрикт гдје ћемо бити равноправни?" и ја сам пристао. Зашто не би сарајево било заједничко", препричао је Крајишник дешавања из Дејтона, објаснивши да је предлагао 1995., да Сарајево буде копча, у којој ће људи остати, те да "Босна никад не би била подијељена да се то десило".

Крајишник је одбацио оптужбе да је украо 2,5 милиона КМ

"Наша влада је послала новац да узме нафту и неки идиот је облатио мене. Није то добро на све нас ако ми на другој страни гледамо све црно".



0 КОМЕНТАРА

  1. Већ сам написао да је овај човјек неправедно осуђен на толику затворску казну, јер је његова одговорност за злочине индиректна. Такође, драго ми је да се вратио жив својој дјеци.

    Али мислим да се не би требао експонирати у јавности и да су његове изјаве штетне. Не треба заборавити на који начин је њега Бања Лука испратила и зашто баш тако. Данас, када нови људи успијевају СДС у западном дијелу Републике Српске да дигну из пепела, у јавности се појављује г-дин Крајишник који искључиво лије сузе за Сарајевом. Подсјетићу да су неки људи из те екипе којој је припадао и г-дин Крајишник написали у Устав РС да је главни град Сарајево и то никад није измјењено, а директно је у функцији унитарне БиХ. Читајући ове његове изјаве, чини се да је и сам г-дин Крајишник имао значајну улогу у томе. Зашто г-дин Крајишник данас не помиње Гламоч, Дрвар и остале крајишке општине које су преко 90% биле српске? Неки људи су за сва времена због тога и ратног профитерства и криминала прекрижили СДС и и ту је на површину испливао Милорад Додик. Он и данас покушава да убере политичке поене преко г-дина Крајишника, као и да зада неколико удараца СДС-у.

    Говорећи из личног угла, мислим да нам не требају регионализми. Г-дин Говедарица из Херцеговине ми може бити дражи политичар он неког из Бање Луке, али су ми подједнако битни и Сарајево и западнокрајишке општине, и Требиње и Бања Лука, без обзира што сам рођен и живим у Бањој Луци. Зашто бих ја био паразит на рачун неког другог?

    Посебно је лицемјерно да г-дин Крајишник данас говори да би желио да се сви врате на своја огњишта. Управо је он позивао сарајевске Србе да напусте Сарајево након потписивања Дејтонског споразума. Учестовао је и у политици која је застрашивала припаднике других народа с циљем да напусте своја огњишта. Зар се ми можемо играти људским судбинама? ‘Ајде данс овамо, а сутра иди тамо!?

    Такође, он амнестира и господу рахметли Изетбеговића и Силајџића, уз реченицу да мисли да су они радили најбоље што умију. Стотине хиљада убијених, милиони протјерани, народи опљачкани и није крив он, а нису ни они други? Па нека каже ко је крив!? Рахметли Ћело 1, Ћело 2, Јука и остали не могу да нам кажу. Мртва уста не говоре. Толико уништених људских живота и пуј-пике, не важи!? Јово наново!?

  2. Пратио сам да га је г-дин Босић позвао да се активира. Надам се да је у питању куртоазија. СДС ће више да изгуби него да добије. Објасните ми како да ја лобирам сутра у Бањој Луци за СДС (како бисмо отјерали ово зло с власти на изборима, легално), када су људи прекрижили СДС због г-дина Крајишника, Кијца, Мандића и осталих из те гарнитуре? Ја им могу рећи, нису то исти људи, лопови су већином прешли у СНСД, г-дин Босић је нови, ту су нови, честити људи, г-дин Чеко, г-дин Лазо Марић, г-дин Божо Васић,…, а они ће одмах поменути Крајишника. Власт нема шта да понуди и они могу само да иду на дискредитацију конкуренције. Погледајте шта Вам раде везано за г-дина Шаровића! Г-дин Крајишник Вам у Крајини може скинути велики број гласова, ако настави овако. Он је човјек (не тако лијепе) прошлости, а само с новим људима можемо у будућност. Све ово написах крајње добронамјерно.

  3. Odlaskom gos. Krajišnika u muriju u SDS-u ostala je ogromna praznina te je vremenom SDS toliko oslabio da je 2006. godine doživio totalni debakl. Da je ovdje bio gos. Krajišnik SDS bio bio i dan danas na vlasti.Upravo od dvojca Krajišnik-Bjelica očekujem vaskrsvanje SDS-a, povratak na vlast i stare puteve slave i uspjeha u suprotnom SDS bi mogao otići u istoriju.

  4. Starina Novak, 29.09.2013. 14:34:58
    Управо тако, госп. Крајишник и тадашње руководство РС су били препреке онима који су тада имали планове да се РС сведе на данашњи ниво, да је Момо био и за шта крив не би се могао ни кандидовати, а камо ли постати функционер на нивоу БиХ. Пошто дашкови свјежег вјетра у комбинацији са једином правом ратном злочинком према српском народу, познатијом као баба са балкона, нису могли почети свој паклени посао, Момо је морао бити, не само уклоњен, него и сатанизован. Погодно тло за сатанизацију је била, наравно, малоумљем крцата босанска крајина. Малоумљем пребогата босанска крајина изњедрује режим који нас је довео на ниво павијана гологузана са физичким хендикепом, пошто нас је комунизам, који у малоумљем пребогатој бос.крајини никад није умро,већ довео на ниво павијана гологузана.
    Малоумљем пребогата босанска крајина и сада подржава режим који популарност стиче будалаштинама како су сарајлије продале 13 вукојебина, а упоредо с тим, руше српског министра у Сарајеву уз помоћ оних који су изабрани гласовима припадника ХВО-а или ХВ-а, који су правили покоље и у Мркоњићу или негдје друго.(партнерство СНСД-ХДЗ)
    Зато, апсолутно, стопроцентно дијелим Новаково мишљење, а Ти, Дражене, ако мислиш да Момо може наштетити угледу СДС-а, а исти да му поправља доктор конвертит, који вам је омогућио Гаврановића, можда имаш проблемчић.

  5. Хе, хе, који је ово циркус. Само се сјетите славодобитничког понашања Огњена Тадића у студију РТРС када се враћао Крајишник. А сада кукњава како ће СДС у БЛ пропсати због Крајишника. Ово само говори о незрелости СДС-а. Они нису у стању да предвиде ни догађаје у својој сртранци, а камоли да стратешки планирају и воде РС.
    Забораве неспособњаковићи да ти догађаји типа ‘дочек Крајишника’ имају ефекат пар дана, а послије псљедице могу бити и негативне.

    Све у свему, захваљујем Дражену што је посредно у јавност изнио расположење ГО СДС БЛ и његовог предсједника гледе Обрвана.

  6. drazen78bl, 29.09.2013. 14:04:27

    „Не треба заборавити на који начин је њега Бања Лука испратила и зашто баш тако. „

    не треба ал баш никако. и патријарха павла, јел? .) али се требало давно запитати зашто је то тако, јер ни „првоборци„ тадашњи бањалучки нити су имали тад, а немају појма ни данас зашто је то било тако. ни 93, ни 97.. а ни дан данас. као све мутаво и спонтано 🙂

    „Неки људи су за сва времена због тога и ратног профитерства и криминала прекрижили СДС и и ту је на површину испливао Милорад Додик. „

    није тачно, додик је допливао сфоровом амфибијом, са гологрудом биљаном плавшић на прамцу

    а види ово, ко год покушава да од бањалуке направи главни град – директно је у функцији загреба.

    шта ћемо садЕ?

    B-)

  7. Starina Novak, 29.09.2013. 14:34:58

    СДС-у је „скинуто“ 59 функционера, како би се та партија уништила. Прије тога је пао с власти тек када је у Бањој Луци доживио значајан пад, а све захваљујући Крајишнику, Калинићу, Кијцу, Моми Мандићу и другима из паљанске гарнитуре. У то вријеме су и многи Додикови садашњи лопови били у СДС-у. Сјећамо се приче о изградњи новог града – Српског Сарајева на некој ледини, па онда дође Алекса Буха на предизборни митинг на Трг Крајине и каже: „Стрпите се још 20 година, па онда Бања лука може бити главни град.“. Све су то били разлози да СДС губи гласаче у овом дијелу Републике Српске. А 2008. се поновио сличан гаф са кандидатуром г-ђе Раде Трбојевић (супруге Додиковог министра) у име СДС-а за градоначелника Бање Луке, иако није имала ни личну карту из Бање Луке, а то је довело до дебакла на изборима. То све су били такви аутоголови да је данас потребно уложити и задњи атом снаге да се отјера Милорад Додик с власти, јер он своју кампању заснива на причи да су други гори. Ово све не пишем напамет, већ често разговарам са суграђанима о политици и знам шта коме замјерају.

  8. Заметица Јован, 29.09.2013. 15:00:15

    Људи попут Тебе су карцином српског националног ткива, јер праве регионалне подјеле користећи фашистоидни вокабулар. Нама је потребна саборност више него икад. Треба нам и Бања Лука, и Пале, и Требиње и Брчко, а не да идемо једни против других. Чак и да је неко малоуман, не треба га вријеђати, већ му помоћи. Ви знате да ја нисам никад ни био за Додика, али то не значи да су они прије њега били добри. Погледајте данас шта говори г-дин Крајишник о Алији Изетбеговићу. Њему је жао што га Бакир није посјетио у затвору. Замислите сада да он уђе у политику! Мислите да га странци данас не би могли уцјењивати? Прво учествовао у расељавају људи (и Срба), а данас их позива да се врате. Је л’ се ми можемо играти људским животима?

    Да не дужим, готово да могу потписати текст Данијела Симића, а остало сам написао у коментарима испод текста:

    http://www.frontal.rs/index.php?option=btg_novosti&catnovosti=17&idnovost=36382&idizvor=1

    Не знам по чему неког називаш конвертитом ако је ишао у оне партије које нису на власти и готово увијек био на правој страни, када имаш ситуацију да су се хиљаде људи пребацивале у странку на власти, као овце за травом на Влашићу. Већ сада су нањушили промјену, па се масовно учлањују у СДС.

    А кандидата за Градоначелника Бање Луке је подржао готово једногласно Главни одбор СДС-а. Питам Те: ЗАШТО? Лично се нисам слагао с таквом одлуком и нисмо јавно подржавали ниједног кандидата осим што смо лобирали контра СНСД кандидата. Већ сам писао да ту нико из опозиције (СДС, ПДП, ДП) није играо искрено и поштено и у корист народа.

  9. Веља Сикирица, 29.09.2013. 16:14:07

    Вељо, мени је јасно да је дио СДБ тада организовао јуриш на г-дина Крајишника испред хотела Босна, али расположење у народу Крајине је било да подржава то, да су снажно против те криминализоване владајуће гарнитуре. СДС је у то вријеме био готово оно што је данс СНСД, само су много мање имали за украсти. Али сви се сјећамо румунске нафте по 7 ДЕМ, страначких предузећа, рекетирања радника у иностранству са 200 ДЕМ мјесечно без било какве контроле утрошка средстава, шверца с непријатељем. Многи данашњи СНСД-ови лопови су тада били у СДС-у. Мени лично је било одвратно гледати г-дина Крајишника како опљачканом народу који је остао без посла и огњишта прича како нема дјеци за кифлу, а како су му „добри људи из хотела на Јахорину“ брату дали кров над главом како не би спавао на улици. Каснији су се моји ставови према њему, јер је и сам био жртва. Ми нисмо жељели да оду једни лопови како би дошли још већи. Исти мотиви су водили и борце ВРС 1993. године. Друга је прича што је неко то искориштавао. СДС је био народни покрет и никада га не би ни странци скинули да није било лоповлука који је народ јако осјећао, тако да никад не би ни исталирали Додика.

    Једна би прича била да је главни град Српско (Источно) Сарајево, али чиме су се то водили српски политичари када су написали да је Сарајево главни град? Мислили су га војно потпуно заузети? Зашто нису промјенили 1997. године? Бања лука де факто данас јесте главни град, а док год постоји Република Српска, то није у функцији Загреба. Ми тим људима (па и г-дину Крајишнику) можемо бити захвални што су организовали народ како се не би поновио геноцид, али криминал који је почео у рату нас је довео у ситуацију да 1995. године војска нема три оброка, да је непријатељ 40 км од Бање Луке.

    Молим Те, одговорим ми само на једно питање: Како објашњаваш чињеницу да г-дин Крајишник сматра да су Изетбеговић и Силајџић радили најбоље што су могли и да их никад није требало процесуирати?

    Поздрав! 😉

  10. Ne serendaj više dražene. Opet bi glasao za Krajišnika da se kandiduje za bilo kakvu funkciju isto kao što ćeš da glasaš za reketaše iz SDS-a sljedeće godine. Prema tome ne treba ti ovoliko rečenica da nam to kažeš.
    Da imaš obraza zagovarao bi ovde treću opciju a ne bi lijepio plakate zelenaša i reketaša iz SDS-a a cijepao plakate drugih političkih opcija.

  11. herctref, 30.09.2013. 00:30:59

    Бигеру Тригеру, што си нервозан? Ја заговарам трећу опцију. Чак сам је и покушао стварати, за разлику од тебе, Додиковог подрепаша. СДС ће вас помести на изборима и мени је јако битно да дође до суштинске промјене. Ако бих бирао између Радмановића и Крајишника, глас бих дао Крајишнику (као мањем злу), али сматрам да је обојици мјесто у историји. Зато ја заговарам улазак нових, некомпромитованих људи у политику. Јеси ли ти послао телеграм ЦЈБ Бања Лука?

  12. Дражене, пажљиво, односно, како би на бањалучкој ТВ рекли, позорно, сам прочитао свој коментар, рекло би се 100 посто академски, потковано чињеницама, какав ба фашизам, друга је ствар што истина боли и кад се не може против чињеница, остаје вријеђање, али, није први пут, навикао сам. Шта сам то ја написао, а да није гола и сува истина? Крајишко понашање, како у рату, (септембар 93, бјежање са дрварског ратишта 1994-е, општу бјежанију 95-е, однос према муслиманима), тако и у миру (гажење аута институција РС, радовање смјени Предсједника Поплашена и сл) више не треба ни коментарисати, и нисам ја крив што се створио општи утисак да се у тим крајевима не види потенцијал за „српску ствар“. Вама још петокрака из дупета и главе вири, а ево већ данима читамо за кога Додик ради, ко су му партнери, коментатор Ненад М. чини ми се на тексту о бабиној аутономији износи податке за шта се залажу Додик и Павић……….,а Додик и Павић имају плебисцитарну подршку у својим крајевима.
    Питао си зашто је садашњи СДС поступио у БЛ како је поступио, па болан, зато и јесам подржао Новаков став да у СДС-у треба да се почну питати други. И на крају, колико сте ви у антидодиковској коалицији утицајни у БЛ и Крајини, видјело се неки дан кад нисте били у стању ни просторије МЗ откључати.

  13. Да се више не држимо у заблуди, у тим вашим крајевима је против Додика само она група људи која из ко зна којих разлога није задовољила своје апетите доласком крајишког режима на власт, никаквог ту патриотизма нема, то је само завист према великој већини коју је Додик намирио, што запошљавањем, што кредитима, што донацијама и жал за тим што и „ви“ нисте упали у шему. Такви су у мањини, и да се СДС на главу насади, не може прогулити у срединама гдје је СНСД добро потковао и закопитио. У ту мањину, наравно, не рачунам оне који нису добили ништа, али који су интелектом јаки ко Шиповачки змај, и који ће свакако гласати за Додика чим им овај запјева „ој ораје, орајееееее“. Хвала на пажњи и лијеп поздрав.

  14. Слажем се са Драженом, у највећем дијелу!

    Мислим да су ови интервјуи г. Крајишника вишеструко штетни и непотребни. Њему лично, али и партији чији је члан.

    Такође, ипак мислим да је главни проблем СДС- а антибањалучка кампања. Мислим да ће захваљујући томе, иако су већ прогласили изборну побједу 2014. тешко то да остваре у пракси ако се настави са поменутом кампањом. Лично сам мислила да је говор г. Босића у Сокоцу, прошле године на предизборној кампањи за локалне изборе, био инцидент… видим по наставку антибањалучке кампање у Херцеговини и неистинама које износи о наводном финансирању БЛ клубова, и Бањалуке генерално, херцеговачким новцем…, да то није био инцидент. Врло добро зна да то није истина и да овај народ нити ради у ХЕТ- у, РИТЕ- у и сл. нити има било какве користи. Али, пар пута поновљена неистина постаје истина. Тиме се прави двострука штета, завађа народ. Људи у Херцеговини мисле да некога издржавају, а да они због тога немају и тиме се ствара нетрпељивост, а људи одавде мисле слично и доста им је приговарања. Даље, бојкот градског одбора СДС- а за локалне изборе од врха странке је био очигледан и нанио вишеструку штету партији за локалне изборе.

    Реално, за побједу на изборима кључна је подршка бањалучке и приједорске регије, а СНСД ће то итекако знати да искористи, ако ови наставе као до сада.

  15. Овдје има неколико непобитних чињеница. Мислим да се СДС реформисао и слажем се са Драженом да му нису потребни стари кадрови, али је истина и да је пут ка самосталној Српској пресјечен управо у Бања Луци преко издајничке политике Биљане Плавшић и Милорада Додика. О томе се Карл Билт хвалио, како је успио да подијели Пале и Бања Луку. Требало нам је мало више памети да нам не би требала ова накнадна, али… било је шта је било. Сада треба зауставити овај Додиков проустшки поход да нам опет не буде касно. А Бања Лука ако хоће да буде главни град Српске мора да буде на висини задатка, јер од ње много зависи.

  16. anja banja luka, 30.09.2013. 18:43:15

    Одлична је ствар да политичари могу овдје из пера обичних грађана чути личне ставове. То што си написала ја свакодневно чујем од суграђана. Није мене пљачкао Рамштајн с Пала, него власт. Исто тако, данас ме као Бањалучанина не пљачкају Лакташи нити ја као Бањалучанин имам било какве користи од ове власти (а имам много штете). Беспотребно је завађати људе. Херцеговци су запослени и у ХЕТ-у и у РИТЕ Гацко, који су изграђени новцем свих грађана, а сами то не би могли изградити. Није у реду да се спонзоришу бањалучки клубови новцем тих привредних гиганата, али исто тако је јако штетно да се непросвијећеном народу сервира прича како га они други тамо пљачкају. Лично имам снажне мотиве да отјерамо ову антисрпску власт и јасно ми је да само СДС то може да уради у сарадњи с мањим опозиционим партијама. Желим да им помогнемо у томе, али кључ избора је Бањалука. Локални избори су показали да нам треба још мало напора. Понављам да власт нема шта да понуди, па иде на дискредитацију конкуренције. Објавили су неке своје новине и дијеле по граду, а на насловници како је г-дин Славко Вучуревић сепаратиста, раме уз раме са Чанком и Зукорлићем. Јасно је колико му је штетна та катастрофална иницијатива. Стварно је човјек очајан ако само помисли да би ови могли остати или да би они који дођу били слични. Биће лоше и ако се ови из Кулаша претворе у партију, али ће бити добро ако из те приче настане „контролор сваке наредне власти“. Онај ко је паметан, када преузме власт од СНСД-а може 50 година владати и узимати помало, зауставити аморалне идиоте у властитим редовима и усмјерити се на стварање. Неће страховати од властитог народа нити од затвора, као ови сада, а народ неће бити незадовољан. Нема нас овдје ни 12000000.

  17. NOIR, 01.10.2013. 09:17:07
    Па управо су људи овдје насјели на причу Плавшићке и Додика „они тамо вас поткрадају и одвлаче новац на Пале“. Људи нису препознали намјере нити позадину. Данас Додик опет игра на ту карту, мада је све мање наиваца. Проблем је што ће људи помислити „нећу за СНСД лопове, али нећу ни за СДС и Иванића, и они су били исти“. Само прича с новим људима, с људима који имају успјешну каријеру, а живе најмање неколико деценија у Бањој Луци можете овдје добити гласове. Понављам да је прича са г-ђом Трбојевић (немам ништа лично против жене коју и не познајем) била катастрофалан потез, директно у функцији СНСД побједе. Мени је много битније ко је какав човјек но одакле је, али просјечном гласачу није. Дакле, више зависи од постављања према Бањој Луци него од Бање Луке на висини задатка. Ако људи не изађу уопште, то је скоро па глас СНСД-у. Ја ћу помоћи из личних мотива да их скинете, нећу тражити никакав новац нити контауслугу, радићу то ради своје и туђе дјеце, па ако не промјените суштински, онда ћу и према Вама као данас према овима. Имаћу још већу моралну обавезу, јер ове нисам бирао нити им када помогао.

  18. Кад ја кажем да су крајишници били погодни за сатанизацију СДС-а и тадашњег руководства РС, Дражен ми каже да сам фашиста, пар коментара испод, и он напише исто, каже „насјели“. Значи ли то да су те приче биле лажне, јер на истину се не насједа…….?
    На ово, што дотични, свеприсутни Дражен, не реагује на моја два коментара, могао бих рећи да је паметнији попустио, али ипак бих то само могао рећи, извјесније је, да, што би рекао Веља Илић у Никад извини, не може против чињеница.

  19. Заметица Јован, 01.10.2013. 11:06:02

    Приче углавном нису биле лажне и ја за такав СДС данас нипошто не бих гласао. Нису они били добри, били су такође криминална организација у то вријеме, само је народ насјео на причу да су ови другачији. Они су гори, плус што су себи узели већину тих СДС лопова. А ти не би требао да генерализујеш, јер и ја сам из Бањалуке, из Крајине, као и многи моји истомишљеници, који нисмо насјели и нисмо никад подржавали ову Додикову власт. Својим коментарима правиш свађу међу Србима, вријеђаш људе на основу мјеста живљења, кажеш да их је требало све побити, показујеш јасну мржњу према припадницима свог народа (или можда ниси Србин?). Ја такав никад не бих био ни према другим народима.

    Извјесни Милашин некад написа:

    „Svi Radovanovi lopovi su sada kod Mileta. Eto šta ne valja. Šef Radovanovog kabineta Mile Dmičić je šef Kuzmanovićevog kabineta a bio je šef i kod pokojnog Jelića. Šef RTRS-a je Radovanov najpouzadaniji ministar svih vlada za najvažnije oblasti INFORMISANjE I VJERE. To su i sada kod Mileta najvažnije oblasti. Šef Radio Bijeljine i pucač granata po tuzlanskoj djeci Pero Simić je Miletov savjetnik za informisanje. Mladićev tjelohranitenj i ratni pratilac Velibor Šotra je sada Dodikov i Čubrilovićev savjetnik za bezbjednost.Gradoljub Davidović je do 97-me bio član SDS-a i nikada se nije ispisao iz stranke. U suštini svi su bili ili u SDS-u ili simpatizeri SDS-a sem Dodika i pok.Nenada Baštinca a Čađo je trčkarao za njima. Kasnije se prišlepao debeli parazit Krstan Simić pa kum Škrbić pa ostali. Glavni Dodikov finansijer na početku a bitan i sada Slavko Roguljić je na crnim listama jer je bio i Radovanom glavni finansijer. Da ne govorimo o Dodikovoj prvoj vladi koalicije SLOGA gdje su sem njega sve bili bivši SDS funkcioneri. Lista SDS-ovaca u SNSD-u i na funkcijama je predugačka. Najmanje je tih ratnopriofeterskih kadrova SDS-a sada baš u SDS-u. Oni se kreću za funkcijama i parama ko ovce s Vlašića za travom….. I da ne otvaramo ostale sličnosti… Radovan kćerki otvorio radio stanicu..Slobodan Milošević kćerki napravio radio stanicu..Milorad Dodik kćerki napravio radio stanicu.. Mali Marko Milošević sa 18 godina ušao u krupni biznis..Mali Igor Dodik sa 18 ušao u još krupniji biznis..Tu je Radovanom Saša podbacio jer je ostao samo mali lokalni preprodavac polovnih auta… Previše je sličnosti i koencidencija. Slobo završio u zatvoru (Hag)..Radovan završio u zatvoru (Hag)..Milorad još nije ništa završio…Radmilo Šipovac, član kriznog ratnog štaba Kotor Varoš i direktor radija – sada urednik FOKUS-a, Mirjana Kusmuk, šef kabineta Momčila Krajišnika sada urednik Glasa Srpske, pa jedan od omiljenih Radovanovih novinara Željko Kopanja, ratni izvještač i novinar Glasa Srpske, sada vlasnik Nezavisnih novina, pa Nikola Špirić, predsjednik izvršnog odbora Šešeljevih radikala od 93 do 96, pa onda u Demokratskoj stranci za Banjaluku i Krajinu pa u SDS-u pa kod PDP-a na listi i funkciji pa sad velika faca u SNSD-u i šef Savjeta ministara, pa Sretko Bursać, šef Špirićevog kabineta i njegov pratilac u svim tim transferima …………………………………………………….. I još stotine takvih su sada pri skutima SNSD-a a u SDS-u niko nije ostao… “

  20. дражене

    и ови побуњеници у сирији данас вјероватно имају узвишене мотиве.

    мени није јасна једино незаинтересованост да се погледа мало шире, да се нико не запита, мајку му, да ми није шта промакло у том периоду?

    чињеница је да је то била окупациона интервенција страних сила, планирана очигледно дуже вријеме, са унапријед изабраном локацијом и обезбијеђеним „домаћим фактором„ (раним прототиповима ових сиријских побуњеника), са пријетњама ваздушним ударима америчке авијације, са подршком сфора са земље и ваздуха и што је најбитније – са причом како се сарајлије, требињци, добојлије и остали спремају да дођу наоружани и да сруше Бањалуку. хоћемо ли можда рећи да је народ био спреман на сукоб са сфором, или да можда нису људи мобилисани по кућама да се „бране од паљана„ тих дана и да понесу оружје? Кад на то додаш потпуну медијску блокаду и агресивну пропаганду свим средствима информисања, са пријетњама, обећањима и класичним застрашивањем, те подршку Слобе, изнуђену или не, небитно је – стварно је чудно слушати данас, 2013, године, да се то издешавало због „јаког народног осјећаја„ криминала у власти.

    а што се тиче ганића и силајџића, ја никад не бих позивао на њихово процесуирање, мада се са крајишником вјероватно не слажем из истих разлога. конкретно, за добровољачку смо морали процесуирати одговорне из ЈНА. за сва мјеста гдје су нам страдали цивили, или где је дошло до непотребних губитака, морали смо процесуирати наше одговорне људе. ганић, силајџић, алија, орић и све оно усташа – сви су они радили оно што што се од њих очекивало да раде. ја ни најгорег непријатеља не бих предао хагу, а не вјерујем ни да би ти то урадио.

    😉

  21. Момо би могао мало да смањи доживљај, имао је период стварања РС, тај посао је добро одрадио, хтио то неко признати или не.

    За ово око хајке против тадашњег „криминала“, иако су средства информисања била ко индијански димни сигнали, интернет код нас тек у повоју, телевизија и слично, а ето замисли парадокса да су још онда као сви били „боље информисани“ о „паљанском криминалу“ па се дигла „кука и мотика“, док сад имамо све црно на бијело из сата у сат, све се зна, кад, гдје и колико је ко украо, проневјерио, изнио у гепеку, поклонио свастици, љубавници, тетки, у кредитима,…итд. и готово без изузетка сви су из режимске структуре власти, од високих функционера па до оног полицајца паличара на улици, све криминал и криминалац, а „кука и мотика“ курцу свира!? Управо ово што говори Веља Сикирица!

    Самим тим понашањем и аминовањем криминала, ствара се јаз између Истока и Запада РС, тачно је Дражене да ја никако не видим у тој причи изговор да ти пљачкаш или Ања, али ти људи су ту непосредно око вас. Како можете ви да утичете на њих, јер су вам тако рећи комшије, ја то стварно не знам, то боље ви морате знати, а да се пљачка Исток, пљачка се. Документовано, погледајте наш Клинички Центар или онај јад који се на бруку и срамоту само тако зове у Касиндолу!
    Је ли ова држава баш толико сиромашна и нема пара за такву установу?
    Погледај како се створила фрка око пара за Универзитет у ИС, па је министар брже боље, преломио преко кољена, и те паре из Аустрије, ипак окренуо према онима на УИС-у, умјесто да заврше поново у нечијем гепеку!?

    Мислим, да се разумијемо одлично. Ја подржавам тамо све вас људе који се свим силама одупирете оваквом режиму, није праведан, како данас није праведан према Истоку, тако ћете у скорије вријеме и ви доћи на удар те неправде и онда вам нико неће моћи помоћи, као што ни сада нама не може овамо на Истоку, док се сви скупа не покренемо у правом смјеру!

  22. Веља Сикирица, 01.10.2013. 11:32:26

    Jeсте, планирана је окупација, планирани су Додик и баба Биља, али они никад не би успјели да тада СДС није био криминална организација. У томе је поента. Крајишник и екипа нису били добри. Ми смо рат изгубили зато што се 1993. године прешло на шверц с непријатељом, што је рат постао бизнис, што се непријатељу продавало и оружје, а затварањем комуникација напумпане су цијене нафте и хране, па се давао југо 45 за врећу брашна.

    Зар Ти не видиш да управо данас Додик и друг Рајко форсирају причу о странцима који ће их смјенити и да г-дин Босић ради и говори оно што му кажу амбасадори? Чак и да то јесте тако, то није разлог да они остану на власти. А онда нико није причао о Требињцима, Паљанима и другим који руше Бању Луку, већ о мафијашки организованој власти. Да то није тако, не би данас сами СДС-овци причали како су „очистили“ своје редове, како су прошли кроз катарзу. Народ није имао осјећај, већ је криминал власти постојао.

    Не можеш Ти процесуирати само оног ко није спријечио, а не процесуирати оног ко је наредио и извршио. Хагу бих их предао да је Хаг био суд правде, суд у пуном смислу ријечи. Ккао је то политичка институција и прћија од суда, инсистирао бих да им се суди овдје, у Бањој Луци (ако се Србима суди у Сарајеву). Одговорни свакако јесу.

  23. drazen78bl, 01.10.2013. 12:48:20

    Дражене, криминалне структуре екс-Ју су толико моћне да су за њих политичке партије тек играчке или средство ка циљу!
    Погледај само случај Френки, Станишић и биће ти јасно много што шта.
    Није Крајишник могао никако управљати њима, ни кад се залагао за озакоњену РС, не као дио територија на ком управља рука Јовице Станишића из Београда, него за државу српског народа с ову страну Дрине.

    У том натезању, жеља и права, у једном моменту велика је била наша жеља за стварањем државе, али је неко јачи на вишем нивоу то амортизовао и изокренуо ток политичких превирања!

    Није могао СДС ни Момо Крајишник утицати на њих, колико су они могли утицати на Мому и СДС, зато су на крају и платили цех, Момо у Хаг, а СДС у дугорочну опозицију. Зато су и рекли да су прочистили своје редове, јер се даље није могло.

    Они што су могли, прећи преко свега, занемарити вољу народа који треба да то све прогута, а не да погура, ти су дошли на власт, а на крају крајева које још кад народ питао о било чему!? Да јесте, не би се правио баук и комедија од референдума, који никад да дође нити ће доћи на дневни ред.

    Момчило је склоњен и то прво он мора да призна, биће нам свима лакше кад те ствари гледамо отворених очију, а не да и даље држимо главу у пијеску и причамо о „паљанском руководству“ док тонемо све дубље у живо блато.
    Да је проблем био Момин „криминал“ тај проблем би одлепршао оног истог дана кад се Момо преселио у Хаг, а није, од тада па надаље, проблеми су се гомилали, множили и додавали један на други. Криминал је процвјетао и то најснажније кад смо „раскрстили са криминалом“!

    Зато данас имамо овог случаја бабића, видјех из твог коментара на другој теми, пиштољџија којег и суд помилује за то упирање пиштоља у човјека!?

  24. drazen78bl, 01.10.2013. 12:48:20

    Не разумијем ту тезу „они не би успјели„.. како не би успјели? Успјели би свакако. Шта би ми то урадили 97 да смо сви листом били против Биљане? Ратовали?
    а прича о криминалу је вјешто пласирана и најбоље успјела у срединама које нису видјеле рата и у којима је криминал и највише цвјетао. а ти сад узми па упореди рачун најобичнијег ратног пекара или пумпаџије из БЛ Градишке или Лакташа и Крајишников? а за мобилизацију, не лупам него причам шта сам видио и чуо. лијевчанска „ТО“+бањалучка полиција+сфор против аутобуса пуног људи који су пошли на тзв „Свесрпски сабор“ (=D)
    каменовање, јебање мајке вровачке, извлачење, шамарање, пријетње стрељањем, тад шта сам чуо да људи говоре једни другима, вјероватно ни код усташа не би горе прошли 97.. тад кад сам видио каква мржња (само ми ријеч усташка пада на памет) се испољава према своме, било ми је јасно да од нас нема ништа и да можда није никад ни било неких „нас„.. и на крају:

    „Na osnovu jasnih dokaza koje imamo, u autobusima koje smo zaustavili bili su ljudi koji su hteli da izazovu nemire, pa i nasilje. Kancelarija Visokog predstavnika, Sfora i medjunarodne zajednice ne moze da dozvoli nemire i zato cemo zaustaviti sve autobuse, jer izbori koji slede vezani su za lokalnu vlast i nema potrebe za dolazak ljudi sa strane“, rekao je zamenik Visokog predstavnika za civilna pitanja Zak Klajn na kasno sinoc odrzanoj konferenciji za novinare u Banjaluci. Klajn je dodao da ce Sfor primeniti
    silu da spreci nasilje i novinarima pokazao dokumente koje su zaplenili pripadnici banjaluckog Centra javne bezbednosti od ljudi koji su pokusali da udju u Banjaluku i izazovu nemire.
    „U tim autobusima bili su organizovani lopovi“, rekao je Klajn i dodao da ce predstavnici medjunarodne zajednice ispitati da li je SDS umesana u sve ove protivzakonite radnje. Zak Klajn je optuzio Momcila Krajisnika da je direktno odgovoran za izazivanje nereda i nasilja u i oko Banjaluke.


    за ганића и алију – нису брате одговорни, него су заслужни. да смо ми један народ, и да живимо у истој држави, онда би били одговорни. нама могу бити одговорни само наши људи чији су пропусти омогућили непријатељу успјех. јебеш кукање, коме ми имамо кукати
    😉

Оставите одговор