Израелци и Срби имају исту несрећу

Амбасадор Израела у БиХ Давид Коен рекао је вечерас у Бањалуци да јеврејски и српски народ имају заједничку историју и да нема народа као што су ова два, која су толико пропатила у Другом свјетском рату. Коен је, након свечаног пријема у Банском двору поводом 63. годишњице независности Израела рекао да су, нажалост, многи Јевреји […]

уторак, новембар 1, 2011 / 08:16

Амбасадор Израела у БиХ Давид Коен рекао је вечерас у Бањалуци да јеврејски и српски народ имају заједничку историју и да нема народа као што су ова два, која су толико пропатила у Другом свјетском рату.

Коен је, након свечаног пријема у Банском двору поводом 63. годишњице независности Израела рекао да су, нажалост, многи Јевреји на овим просторима уништени у Другом свјетском рату, тако да у цијелој БиХ данас живи око 1 000 Јевреја.

Он је оцијенио да концерт и свечани пријем, који су вечерас одржани у Бањалуци, имају много значаја и да предстваљају комбинацију српско-израелске културе.

"Ово је једна комбинација културе која има дубоке коријене у односима између српског и јеврејског народа и овдје смо први пут да у Бањалуци, у РС, обиљежимо дан независности државе Израел", рекао је Коен новинарима након пријема.

Коен је рекао да ће Израел у наредном периоду настојати да успостави што бољу сарадњу са компанијама у РС, закључујући да је ријеч о храбром пријатељству РС и Израела које води ка бољој и јачој привредној сарадњи.

Арије Ливне, сенатор РС и шеф привредног представништва Српске у Израелу, рекао да су односи између РС и Израела мало компликовани, јер РС није држава, већ ентитет у држави БиХ, што отежава односе који би били на највишем нивоу уколико би се радило о двије државе.

"Односи између РС и Израела су толико добри да не могу бити бољи", закључио је Ливне.

Он је изразио жаљење што је амбасадор Пољске у БиХ напустио салу у Банском двору за вријеме његовог обраћања присутнима када је рекао да је Пољска била антисемитска земља у Другом свјетском рату.

"Нисам мислио на генерацију данашње Пољске, већ на генерацију у Другом свјетском рату. Уколико је то речено на недостојан начин сматрам да треба да се извиним амбасадору Пољске у БиХ на томе што је казано", рекао је Ливне новинарима у Бањалуци.

У Банском двору у Бањалуци вечерас је одржан концерт и свечани пријем који је приредио амбасадор Израела у БиХ Давид Коен поводом 63. годишњице независности Израела.

Свечаном пријему и концерту присуствовали су предсједник РС Милорад Додик, који је и покровитељ ове свечаности, предсједник Народне скупштине РС Игор Радојичић, потпредсједник РС Емил Влајки, премијер РС Александар Џомбић, министри у Влади РС, предсједник Академије наука и умјетности РС Рајко Кузмановић, градоначелник Бањалуке Драгољуб Давидовић, амбасадори, угледни јавни и научни радници, представници вјерских заједница.



0 КОМЕНТАРА

  1. „која су толико пропатила у Другом свјетском рату.“

    јесте, само што смо ми Срби наставили патити и послије Другог свјетског рата и сада исто патимо.
    Неком је Други свјетски рат био нека прекретница, а нама је био само пролазна станица у возу званом патња.

  2. evo jedan komentar o principijelnosti politicara iz RS:
    “Radmanović je izdao pravoslavlje jer ne želi priznati Palestinu
    Povodom podrške koju je izraelski ministar vanjskih poslova Avigdor Lieberman ovih dana uspio isposlovati kod srpskih političkih predstavnika u BiH da blokiraju glasanje BiH u Vijeću sigurnosti i onemoguće podršku palestinskom zahtjevu za priznanjem, u Ramallahu, u Palestini, arhiepiskop grčko-pravoslavnog patrijarhata Teodosije Atallah Hanna jučer je održao konferenciju za štampu na kojoj se obratio srpskom članu Predsjedništva BiH Nebojši RadmanovićuOn je, kako prenosi MINA, kazao da ga je jako pogodila vijest koju je saznao iz sredstava informiranja, da se srpski član Predsjedništva BiH protivi priznanju Palestinske države.

    Smatram, dodao je Hanna, da je stav srpskog člana Predsjedništva BiH u suprotnosti s načelima Pravoslavne crkve, s učenjima Svetog jevanđelja, i u suprotnosti je s ljudskim i duhovnim vrijednostima.

    On ističe da je sramotan stav predstavnika srpskog naroda koji za sebe kaže da je pravoslavac, a pravoslavlje znači ispravno i pravično mišljenje.
    “.

  3. zmaj , 01.11.2011. 11:53:11

    Чији ти је то па „коментар“?! Хахахахахаха….:D:D:D

    Је ли твој или твога бабе? И ти ћеш љиго и балијска уштво да одређујеш и дефинишеш Православље, правду и правиЋност!!!???

    Оооооо, мајку вам дегенерску јебем!x-(

  4. Kada bi od mene zavisio glas, ruku bih digao za Izrael. Visoko i bez imalo dvoumljenja. Ipak mislim da je ovakav glas od RS došao isključivo kao zahvalnost Libermanu što je vadio „nekoga“ kod Eštonove koji je av, av , uvijek na našu štetu. .’Ajde da se i mi okoristimo o nekoga, ali … daj Bože.Nisu prilike.
    Dignutu ruku za bombardovanje Libije mu ne opraštam.
    Inače, Hanna je u pravu, kada kaže da je onaj kojega spominje već odavno u suprotnosti s učenjima Svetog jevanđelja, i u suprotnosti s ljudskim i duhovnim vrijednostima.
    A naša crkva o tome ćuti. Kao da je zbog njih a ne zbog naroda.

  5. Ја нисам ни споменула Либију! Немој да галамиш (чујем до БЛ). Не подносим галаму. У шуму па изволи, из свег гласа. 🙂

    Ја сам овде ПРВА осудила гласање против Либије, тачније уздржаност, док неки још нису ни знали за Фронтал!

    Постоји више врста користи, не само материјална, о којој неки једино, очигледно размишљају.

  6. prijedor/anja banja luka

    Вас двоје и даље о тези да је Радмановић имао утицај на агресију у Либији?Тај комшија би свакако био на бироу,али искључиво вољом Запада.Корист од Израела је засад декларативна и симболична (обиљежавање стратишта) а то би требало дићи на један виши ниво собзиром на њихов утицај.

  7. Naravno da nije imao uticaj , ali i da je imao, i da je mogao razvalio bi po nedužnom narodu. ( svoj bombarduje pljačkom i kriminalom, zašto da štedi tuđe narode?)
    Nije se njegova prljava ruka , koja nažalost predstavlja RS, trebala da nađe u vazduhu. Otpala mu dabogda zbog toga.
    Ili je trebao da bude suzdržan, ili da kaže: pošto sam još u alkoholnom delirijumu, nisam sposoban valjano da rasuđujem. To je trebao da ga posavjetuje i njegov savjetnik , ali mu je zet pa nije htio da ga bruka.

  8. u sustini to je sjebano drustvo i jedno i drugo. To je jasno. Sto se tiče nekih postova koji govore o tome kako je to dobar potez i sl, svi mi dobro znamo, al dobro da obični građanin bez obzira da li se priznala fucking palestina ili ne priznala, ama bas nema nista. A ti Biggy sto se pozivas na arape, sta ja znam kakvi su oni drustvo, nisu mi bliski 🙂

  9. bossanac1

    „Обичан грађанин“ (у смислу који муслимани према најновијем тренду називају све нас,пошто смо сви ми „један народ“) нема ништа од тога.Срећом,таквих грађана у Б/Х је занемарив број.

    (Не)обичан грађанин Републике Српске има од тога користи што ми уз себе имамо значајног спољнополитичког пријатеља преко којег можемо доста урадити на плану самопромоције и учвршћења позиције.Супротан глас Српске би значио супротно.

    Не верујем да не знаш баш,“босанче“.Читаво Сарајево је ишарано арапским називима,много арапских пара је код ваших профитера.Собзиром да ти не одговара баш друштво споменутих Јевреја,помислих да ти по „argumentum a contrario“ вероватно одговарају Арапи,вехабије и ини.

  10. Biggy, objasni mi molim te šta mi obični u RS imamo od samopromocije i učvršćenja pozicije? Nemoj da me pogrešno shvatiš, i ja sam eto za Izrael, mada i ti kažeš da samo obilježavamo stratišta. Meni treba da bolje živim ustvari da ikako živi moja porodica. Ovako više ne ide, ovo samo poremećen mozak može da zamisli da ovako kazni ljude.Jeb više i Izrael i Arape, i Usa i ruse, i turke i balije, i ustaše i četnike, i nas.. i naš život. Ili da nas pobiju ili da nas ovako više ne muče. Pa svaki dan sve nepodnošljivije. Ovaj šašavi Mevlud im dobro došao da skrenu temu , sad Izrael ili Palestina, pravo pitanje je : šta djeci sutra skuvati!

  11. Када је почео распад Југославије,99% Срба је очекивало да ће Израел и Јевреји бити наша подршка током задњег грађанскога рата,али многи су заборавили да су Тито и ЈНА подржавали Арафата и његов народ. Школовали њихове официре у војним академијама да би они кад се врате ратовали против Израела. Да смо којим случајем имали подршку Израела између 1990 и 1995, вероватно би сада многе ствари биле другачије. Ипак је Черчил био у праву -„Вјечни су само интереси“. А за РС је бар тренутно у интересу је подржати Израел

  12. Ja Bigi mislim da ti imas psihički problema, al dobro. Ako ti smeta termin obični građanin, eto hajde me nazovi obični čovjek, stanovnik BiH, sa državljanstvom BiH, apolitičan, ne pripadam ni jednoj stranci. Priznam član sam sindikata i na svu srecu u radnom sam odnosu. Nisam neki funkcioner i nemam veliku platu, pa zato kazem obicni građanin.

    Sad ako ti stvarno mislis da ces imati koristi od nepriznavanja Palestine, i ako će građani RS-a imati koristi od toga, onda sam i ja za nepriznavanje palestine.

  13. simona, 01.11.2011. 22:37:30 [17977]

    „mada i ti kažeš da samo obilježavamo stratišta. Meni treba da bolje živim ustvari da ikako živi moja porodica. Ovako više ne ide, ovo samo poremećen mozak može da zamisli da ovako kazni ljude.Jeb više i Izrael i Arape, i Usa i ruse, i turke i balije, i ustaše i četnike, i nas.. i naš život. Ili da nas pobiju ili da nas ovako više ne muče. Pa svaki dan sve nepodnošljivije. „

    Не слажем се са тобом, тотално погрешне тезе си поставила. Стратишта се МОРАЈУ обиљежити и поштовати, по цијену да хљеба немамо, у супротном каква је разлика између оних који су били егзекутори и нас који игноришемо те ЉУДЕ.

    Како живи твоја породица? Очигледно добро, не виђам ни тебе ни ове друге што кукају овдје на улици да протествују, имаш Интернет, компјутер, топло ти је, гарантован секс три пута седмично. Јел’ ти треба нешто више? Очигледно добро вам је, јер да вам није добро до сад би ви протествовали на улици против „Чувара“.

    Народ га је изабрао, нека ужива, да сам на његовом мјесту укинуо бих плате и пензије, направио још три зграде „Владе“ запослио партијски подобне и кунем ти се да опет нико неће реаговати. То је чудо са ким улице дијелимо. Видим да кафане су пуне, суграђанке су обучене као холивудске звијезде, возе се добра аута, станови су по квадрату 2000 марака, Меркатор, Макси, Конзум само отварају нове супермаркете.

    И ти кажеш да је „сваки дан неподношљивије“? 😉

  14. buddha, nismo se razumjeli. Dakako da treba stratišta i obilježavati, i posjećivati i nikada ne zaborabljati. Mislila sam da seje korist os Izraela kako reče biggi simbolična i deklarativna, svodi se zasada samo na posjećivanje stratišta. Kada su nas bombardovali ne sjećam se da su nešto puno dizali glas. Ali, o tm potom. Makar nam nisu slali teroriste, mudžahedine, vehabije.

    Internet i kompjuter moraju da imaju srednješkolci i studenti, pa i po cijenu odricanja od nužnih stvari, kao što i jeste.O, seksu ne bih ovdje. Moje sugrađanke se uglavnom , kao i ja, oblače u prodavnicama polovne robe, ili kod kineza.Konzum, interex, su prazni, pokoji kupac, kupuje se uglavno ono što se mora.Ja sam odmah na ulici protiv „čuvara“, naše zle sudbine, naše trgedije, našega unesrećitelja… čim krene bilo ko . Djeca su me molila da ne budem prva, a zbog njih bih bila i prva, makar i sama.No, djeca bi teško podnijela da me „čuvarevi“ nazovu Soroševom ili ne znam čijom.
    Buddha, nas dvoje se kako vidim ne razlikujemo po stavovima prema ovim snsd ljudožderima .
    Ja ti iskreno kažem da prije nego legnem dobro razmislim hoću li sutra moći da skuvam djeci da jedu.

  15. simona, 02.11.2011. 11:10:56 [17996]

    Да се не лажемо немамо ми никакву корист од Израела. Напротив, поједини припадници тог народа су дали толики допринос сатанизацији Срба, да се не можемо из тог медијског блата извући ни за 100 година! Говорим, о корпорацији Рудер и Фин, Сорошу припадницима ЈЕВРЕЈСКЕ МАФИЈЕ! Додик како се увезао са њима, привидно је стала харанга на нас, а човјек им је дао оно што никад није смио урадити – ЈАСЕНОВАЧКУ ГРАЂУ. Дао је наше мртве, исто као што је урадио (продао) Караџић деведесетих.

    Гдје је нестао новац од телекома никако ми није јасно. Да су га покрали, морао би се појавити на тржишту (принцип спојених посуда – ако ти мени украдеш новац, појавиће се код тебе зар не?). Међутим, пара НЕМА. Привреда нам у курцу, број запослених је МАЊИ од броја пензионера. И нико се не буни на такво стање. Значи да је добро већини, ако је њима добро и мени је. Моја генерација је одрасла у неимаштини, тако да мени је свеједно имао 100 марака или ниједну у џепу, увијек у некој нади да ће бити боље, да ћемо на зелену грану… а оно… 30 година прође, а грана никако да олиста.

    Ако ВАМА, РОДИТЕЉИМА није стало да ВАШОЈ дјеци буде боље (успут љубоморан сам на вас, ви имате дјецу, ја и већина мојих познаника увијек морамо на вријеме извадити, јер не желим да и моје дијете живи као ја, јер не могу му приуштити НИ минимум егзистенцијалних услова), онда не видим смисао критике. Овај Фронтал, какав је такав, више служи као блаблаоница, издувни вентил, испишеш оно што те мучи и осјећаш се мало боље, зар не?

  16. јбг буддха, колико видим једини који данас брани РС из деведесетих је управо Радован Караџић, кога ти овдје стално прозиваш и нападаш, па како онда очекујеш да ће још неко стати у одбрану РС?
    Изгледа да смо се подсвјесно помирили са чињеницом да РС не постоји више, ово што сад имамо није дио нас, ми не учествујемо у оном основном дијелу битисања ентитета или државе РС, умјесто нас одлучују увјек други. Ко онда да се побуни? Они што одлучују умјесто нас!? блах..не вјерујем, да ће то учинити, јер им је овако таман, народ без државе је идеална групација за искориштавање до бесвијести.

  17. rammstein, 02.11.2011. 12:01:01 [18008]
    „јбг буддха, колико видим једини који данас брани РС из деведесетих је управо Радован Караџић, кога ти овдје стално прозиваш и нападаш, па како онда очекујеш да ће још неко стати у одбрану РС?“

    Пријатељу,

    По чему нас он то брани? Човјек који прода 13 општина за 5 милијарди $, и још каже ма ту ништа осим шиме, не успјева ништа осим гљива тај човјек је за мене НАЈВЕЋИ УСТАША! Само због њега никад, али никад не могу приступити СДС-у. Немам ја ништа лично против тебе, али имам против твог глорификовања лика и дјела једног потпуног идиота, неспоснобног за ВОЈСКУ, дорадника УДБЕ и шверцера! Није његовом заслугом заустављен погром над српским становништвом, и није ОН одбранио Бања Луку. Некидан кад сам то гледао на РТРС, лоше се осјећам данас.

  18. buddha, 02.11.2011. 12:18:48

    јбг пријатељу, терет прошлости је огроман, не можеш ти то тако лако сконтати, ево сад сазнадох да је ухапшен Сарић, јбг шта даље рећи. Свако ко је био пунољета у то вријеме може бити „осумњичен“ и ухапшен и процесуиран, на њима је да ли ће „сарађивати“ или се поштено бранити, ја мислим да се Радован одлучио на поштену одбрану, па шта год да буде.
    У томе је поента одбране РС, могао је он многе ствари прећутати спасити своју гузицу ко мрљава бабетина, а онда би то вукло још негативних консеквенци као послије бабиног „процеса“.

    А за ово смарање о продаји тих јебених 13 општина, ја више стварно немам шта да кажем, ето ти наводиш и цифру, ајде молим те покажи још купопродајни уговор на увид.:P
    Овако ти нћу вјеровати уопште, јер износиш произвољности, у једном јебеном рату, се неке територије добијају и јебено губе у чему си ти баш толико сигуран да су те општине требале остати у РС, а да изгубимо рецимо Посавину и Подриње и да немамо РС!?

  19. Mentore, moj brat i ja se razilazimo po tom pitanju. Kaže da su nam Izraelci više nanijeli zla nego što će ovi ikada.I nama i svijetu. Česte su rasprave između nas dvoje zbog toga. Moj glavni argument je da se ne bojim da će Izrael poslati među nas ovakve budale poput Mevluda, a njego je da njihov Mosad plaća teroriste da naprave rusvaj i kod njih samo da bi sijali strah od Arapa. Zatim onaj 11.9. pripisuje njima…
    Ko to zna, i da li će se ikada znati? .

  20. Није он добио ни једну марку за ових 13 општина, мислим на новац од муслимана и тзв. међ. заједнице. Извукао је само оно што је било у бившим СДК у тим општинама.

    Гледала сам емисију и морам да кажем да можемо само Богу да се захвалимо што уопште постојимо. Ако је истина да су постојале толике свађе, анимозитети… добро смо прошли!

    Мислим да су неки претјерали са одбраном лика и дјела неких. Таква безусловна одбрана, под сваку цијену… и потреба да се све негира, иако су неке ствари очигледне, је прилично забрињавајућа.

    Радован није крив за оно за шта се оптужује у Хагу и сви треба да му помогнемо да се брани, али на нека питања треба да одговори и овде. Превише је људи, знам много часних, поштених, аполитичних… који говоре о ономе што смо имали прилику да чујемо неки дан у емисији Некад било.

    Не постоје никакви изговори да неко ко је у браку нема дјецу, па ни ова тешка економска ситуација! Не постоје никакви изговори ни за избјегавање и одгађање уласка у брак, осим наших хедонистичких потреба које су потпуно неоправдане! Према томе, на посао… биће пара, сви ћемо помоћи. Можда до тада проради и Фронтал народни покрет па се домогнемо власти… па поставимо ствари на своје мјесто. Озбиљно, нема изговора. 😀

  21. simona

    Шта имамо од стабилне и чврсте РС?Па предуслов за боље сутра.Израелци живе јако добро,а при том немају ни 10% наших богатстава.Осим тога,стварно представљају значајан политички фактор на међународној сцени.Собзиром да немамо много таквих пријатеља у свету,није неопходно да са њима улазимо у конфротацију.На нама је да то искористимо на најбољи начин,што зависи од способности наших представника.Могу нам помоћи од обиљежавања стратишта,бољег стандарда,па све до виших политичких циљева.Од њих можемо да научимо и много о поштовању нас самих.

    bossanac1

    Реално,ни први ни задњи муслиман који је психолог,психијатар,генетички инжењер и томе слично.Баш сте фаце.Шта да ја говорим са човеком који почиње увредама?Али то говори о теби.Српска има користи,бојим се да Босна и ти,теби слични „Босанци“ и немају.Напротив.

  22. zmaj ,

    па јбг ти заборављаш да је оно што је наше у Српском Сарајеву тада било још у нашим рукама, нису мене никад интересовала махалска насеља око Сарајева типа вратник, бистрик, седреник, бућа поток, мојмило брдо, бријешће брдо, сокоље, кобиља глава, то вам великодушно поклањам, то су дивља сељачко-санџачка насеља, која са Сарајевом имају везе једино што се види град из тих предграђа без инфраструктуре и урбанистичког плана, а част Баш Чаршији она је неко историјско-музејско средиште града и требало га је очувати као што и јесте очувано од обје стране.

    Ања, слажем се са тобом да нико није дао новац за те општине, али да ли је Радован извукао 5 милијарди $ из СДК тих општина? па јбт гдје је ту осјећај реалности? то ни на вол стриту не би могао узети, а шта су те сиромашне општинице имале у току рата пара? Не вјерујем ни да су имале у каси по двије хиљаде дојч марака максимално.
    Радован није ником ни за шта крив, сами смо себи криви, а он ето одговара тамо, ако имаш нешто нејасно овдје, питај мене, ја ћу ти све одговорити.

  23. anja banja luka, 02.11.2011. 13:15:01 [18019]
    Није он добио ни једну марку за ових 13 општина, мислим на новац од муслимана и тзв. међ. заједнице. Извукао је само оно што је било у бившим СДК у тим општинама.

    Све је он то уредно прослиједио Холбруку и екипи, зато га нису дирали 15 година, оног тренутка кад није имао новца да плаћа своју слободу, тад је ухапшен.

    „Гледала сам емисију и морам да кажем да можемо само Богу да се захвалимо што уопште постојимо. Ако је истина да су постојале толике свађе, анимозитети… добро смо прошли!“

    Јеси видјела какви магарци су нам били на челу, а овај сад, у то вријеме није се удостојио да се прикључи тој групи људи, који су организовали и одбранили Бањалуку (звали Кларка и екипу, и молили да престану са протјеривањем Срба), да нису то урадили поновио би се Јасеновац!

  24. U, pravu si Biggy, ne treba da ulazimo ni skim u konfrotacije s kim ne moramo. Mi sposobnih , naravno imamo, ali nisu na pravom mjestu. Ovi koji su natakvom mjestu troše to u svoje lične interese. Znaš li koliko nas je koštalo lobiranje Libermana da dođe u BL da opravda presjednika kod Eštonove i drugih velikoh igrača u vezi onoga referenduma? Nemale pare su potrošene zbog njegovih gluposti. U pravu si kada kažeš da oni nemaju ni 10% našeg bogasttva, a žive dobro, i u onakvom okruženju. Njihovi političari su nacionalno osvješteni, njihovi sudovi sude i one najviše zbog korupcije, a kod nas RS = dodik, On je Bog , on je vlasnik našeg života. Kada ovaj naš “ bog“ padne na tjeme, valjda je srpska majka rodila poštenih sinova i kćeri kome je dobro naroda srpsoga ispred njih.

  25. rammstein
    pretjera ga sad pa Sarajevo je i nastalo prvo na Bistriku i Vratniku, a po tebi su to predrgađa. A sto Srbi i dalje ne zive u tim tzv. srpskim dijelovima kriv je taj pod cijom se slikom predstavljas i Krajisnik. Da su pozvali Srbe da ostanu na Ilidzi, Vogosci i drugim dijelovima i danas bi tu zivio veliki broj Srba. Mozda bi poslije bio koji incident ali vecina bi ostala gdje jeste. Ali cilj je bio naseliti Istocnu Bosnu da se ne bi Bosnjaci vratili tamo, to je prava istina, svidjala se nekome ili ne. A ako cemo vec o seljacima nisu dolazili u Sarajevo samo iz Sandzaka, nego i sa Sokoca, kalinovika i drugih vukojebina.

  26. zmaj ,

    хехехе..јбг увијек се на исти начин покопаш у „аргументовању“, по теби требали смо остати тамо са вама и чинити вама грађане другог реда, умјесто што смо се одлучили стварати свој град овамо југоисточно од Добриње? Па јбг, јесте то Крајишник-Караџићева идеја и могу ти рећи да ми се свиђа, бар сад имамо свој град, а нисмо се одрекли наше имовине у том другом дијелу града, као што видиш, све од Илиџе преко сарајевског поља, вогошћанске петље, па до старог Илијаша сво то земљиште је србска приватна имовина.
    А ти сељаци из Калиновика, Сокоца,..су насељавали бар онај ужио дио Војничко поље, Добриње и Илиџу, а нису једино муслимански сељаци долазили из санџака, уух било је ту с коца и конопца сељачина од Жепе, Фоче, Калесије, Коњица, Главатичева,…;)

    buddha, 02.11.2011. 13:46:15

    Код тебе параноја нема граница, небо је граница…B-)
    па да је новцем купово своју слободу, онда би сједио и радио ово што сад ради додик, а не би се скривао по Београду и дурмиторским и врлетима фочанског краја.

  27. Pa protestvuju i u Americi, širom Evrope a žive ni blizu našem rs-etiopijskom standardu.
    Ovo kod nas je zločin za koji treba da odgovara vlast za uništavanje jednog naroda u biološkom smislu. Zašto se penzioneri ne organizuju i tuže vlast međunarodnoj organizaciji za zaštitu starih i iznemoglih lica da su im oduzeli pravo na život?
    Mora da se počne od nečega.
    HELP !!!!!! U RS ubijaju stare ljude!!!!!!!!

  28. prijedor, 02.11.2011. 14:46:28

    Тачно тако, само пензионерима треба додати и младе људе, ја се јежим над њиховом судбином, свеједно имали они бескорисне факултетске дипломе или не, њих чека ропство и биједа, а све им то обезбједио додик и његова трула политика.

    Сад кад прочитам наслов теме „Израелци и Срби имају исту несрећу“ ма немамо исту, јбг ми имамо гору несрећу, ми имамо милокрада додика, а они на њихову срећу таквог немају!
    🙁

  29. simona

    Драго ми је да се слажемо по питању Израела и потенцијалних користи које можемо од њих и осталих да имамо.Жао ми је што не управљамо боље ресурсима,што немамо више правих људи на правим местима.То је нажалост одлика модерне српске државе од Отомана,преко комуниста,па све до данас када требамо коначно да ухватимо корак са развијеним светом.Што се тиче формуле „Додик=РС“,такво нешто више има везе са неспособном прошлом влашћу (када је РС ослабљена преносима надлежности) и истом таквом данашњом опозицијом као и,по мени,неоспорном Додиковом политичком умећу.Како било,мислим да би без њега (безобзира што се неки овде неће са тим сложити) све било много горе.

    aleks

    Тачно,штрајкују у Израелу,САД-у,па и у Грчкој при чему свака држава има бољи стандард од нас.И у самом тексту се спомиње „social justice“,што је јако разлочито од борбе за голи живот.Израел је 15. земља света по животном стандарду.А живе у камењару окружени непријатељима Арапима.Замисли колико је тешко организовати стабилно друштво ако ти је комшија нпр. Иран.

    buddha

    Да,нажалост нас прате ти и такви „лидери“.Ја сам много тога увидео так кад сам прочитао књигу Генерала Лисице у којој он објашњава ко су и шта су били СДС-овци у тим најтежим тренуцима за РС.По мени једна од ретких неокаљаних личности у протеклом рату.Пензионисали га СДС-овци у сред рата.

  30. Biggy, ne bi ni valjalo kada bi se u svemu slagali. Mislim da je ako u mojoj kući nešto ne valja, ako mi se iz kuće iznose stvari i prodaju, ako mi djeca oli muž, uzimaju onoliko koliko ne smiju jer ćemo ostati gladni, ako se neko iz kuće zadužuje na ime kuće pod visokim kamatama, sve u svemu živi se neplanski i rastrošnički kriv je isključivo domaćin. Zar domaćin RS nije u stanju da vidi da oko njega lopovi razvlače sve, da su budžeti prazni, da lopove rastjera i kazni. Danas gledam Tegeltija i Radojčić zaposlili žene za savjetnike ministara, zar to nije grozna, užasna poruka narodu: mi možemo sve, a ništa nam ne možete. Presjednika krivim za neuspjeh , bolje reći ekonomski i svaki drugi fijasko RS. Da li on to radi iz neznanja, nesposobnosti da se odupre kriminalcima, ili po narudžbi svjetskih moćnika posebno je ptanje. A, svejedno mi je kako sam dospjela u vir, da li zbog poplave, zbog, klizišta, zbog moje nepažnje, ili me je neko gurnuo. Ja sam u viru.
    Mislim da nama nema spasa, ne što se ne bismo znali izvući iz gliba, već zbog toga što nam ne daju da se izvučemo.

  31. simona

    Сумњам да баш наше руководство све ради неплански и да се задужују под лошијим условима него што могу.

    Надам се бољитку,најавио је неке чистке у својим редовима,верујем да се то може провести.

  32. Mr Biggy

    можеш ли ми дати извор који потврђује да је Израел 15. по стандарду живота(сви други извори тврде да је 45, 6,7). проценат оних којих живе испод линије сиромаштва: http://www.indexmundi.com/g/g.aspx?c=is&v=69
    мало о протестима: http://www.indexmundi.com/g/g.aspx?c=is&v=69
    слажем се да је „друштвена правда“ појам који значи много тога.

  33. Mr Biggy, 02.11.2011. 16:13:50

    шта ти подгузна милорадова муво знаш о Израелу? Да ти се шеф партије не трпа у ту причу, ти би на Израел мислио таман ко на Свазиленд и овако немаш појма о чему причаш.
    Ко си ти и твој шеф странке да пресуђујете у спору Израела и Палестине, који траје тако дуго, и нашли се баш вас двојица да попујете, свакој шерпи поклопац.
    Слушао сам ти шефа странке на б92 да у земљу пропаднеш од стида колико глуп и неписмен човјек узео себи за право да нас представља.

    Јбт славко лисица, да је то неки генерал и људина не би имао такво презиме, чиме се он може похвалити у рату?

  34. rammstein

    За разлику од тебе ја немам неку личност која одређује моје мишљење.Имам велику главу која и сама мисли о свему шта се дешава.Нико ми то не може одузети,па ни ти.Ни тај за кога мислиш да ми је шеф.Ни он,а поготово не ја,не одлучујемо о спору.Ја гледам само ИНТЕРЕС Републике Српске.И теби као и „приједору“ кажем да оспорите неки мој став пре него кренете с пљувањем неког кога ни не знате.

    Кад је могао Караџић да нас представља,боме,може и Додик.

    Информиши се мало о Лисици,он је заслужнији за РС него Караџић.Генерал и људина који је читаву Посавину оставио Српској док су други крали.Неће ти се свидети као ни СДС јер је био поштен.

  35. Mr Biggy, 02.11.2011. 19:34:09 [1

    ово је само један иѕвор.. могу их наћи и 101.. У ствари могу те директно спојити са људима који тамо живе…истина да су неки најбогатији људи борци за Израел..али преко туђих леђа..занимљиво је да је већина становништва Израела за признање државности Палестине. Израел добија и овако и онако.. али, видјећемо шта ће донијети ова подршка тј. суздржаност, коју потпуно разумијем. ионако нам то и није приоритет..

  36. simona
    Ја не волим о томе да расправљам, али треба погледати ко су највећи пријатељи Израела, па ко су наши највећи непријатељи и видјећеш да су већином исте земље. Њихови пријатељи и уједно њихова највећа инвестиција, су побили више српских цивила и нерођене дјеце ( мислимо и о томе ) него што ће такви залуђеници до краја постојања овог нашег напаћеног народа ( или њиховог, свеједно ).
    Нису ми драги ни једни, али бирам антиглобализам и стајем на страну десетина хиљада убијене дјеце и жена!!!

  37. aleks

    Могуће је.Ја то гледам искључиво са аспекта интереса Српске.Реално,потребно је само да пратимо њихову спољну политику и то је то.Имају став да не допуштају независност Палестине,у појасу Газе чак граде зграде за своје становништво,а занимљиво је да те зграде граде – Палестинци.Спољнополитички су пријатељи Српске и врло утицајни.Срамота је да Јасеновац не би био познат по свом злу да га Јевреји не спомињу.Имамо Израел,Русију,Кину и то треба што боље искористити.

  38. Ментор

    У праву си.Али,реално,они нам могу бити мост према тима нашим непријатељима,данас се без њих ништа у свету не догађа.Конфротација са Западом нас је превише коштала,треба покушати мало другачије.Не мислим на понижавање,али мало другачије.

    Можда ти бираш антиглобализам,али у том случају смо ми „мали“ готови.Ако се прилагодимо,можда и буде нешто од нас.

  39. Mr Biggy
    Наравно, све стоји, зато се ја не бавим политиком и не гласам, јер нисам прагматичан. Ја само говорим оно шта мислим, и напомињем ствари које не смију да се забораве и да се затварају очи пред геноцидима!
    А то да би Израел и Америка били одлични савезници је више него тачно, али проблем је што смо ми већ поробљени, а са робовима не сарађујеш него их бичујеш, што ови и раде.

    Надам се да ће бити нешто од овога

  40. Mr Biggy,

    Од кад си то ти тумач интереса РС? Који су то твоји ставови по том питању? Не треба подржати нечију независност да исто тако нико не подржи у будуће вријеме нашу независност?
    блаах..баш ми је пун к..рац вас вјечитих савјетника, тако смо једно вријеме мимо своје воље „подржавали“ Арафата (цијела СФРЈ), па испушили, па онда добили поруку од Израела 1992 да би послао своје авионе да се бомбардују Срби, а сад би ти све то саставио у једну питу од гована и пронашао прави излаз, станемо на страну америке и моћника, ето то ће њима пуно значити, до мојега..x-( а ми смо свакако „мали“ и небитни, па ће „твој“ и додиков став бити пресудан…а Боже недај будале човјека..:-o

  41. rammstein

    Ајд’ мало читај шта пишем кад већ коментаришеш.Хипотетски,ми сад да признамо Палестину,били би једини са још пар муслиманских земаља.Директно контра става пријатељске силе.Палестина неће постати независна гласом Б/Х,већ глаосом Амера и Израелаца.Е тако ћемо и ми постати независни,не гласом Палестине сигурно.

  42. Bigeru, zalud sanjaš nezavisnost, ovi neofašisti tvoji nisu dovezeni na tenkovima da nam donesu nezavisnost, vć da nas nestane. Kako vidiš, nestaje nas. Ubijaju nas natenane , divljački, u našoj istoriji nezapamćeno. Do sada su nas neprijatelji ubjali maljem, mačem, sabljom, metkom, a sada nas ubijaju tako što mladima i sposobnima ne daju posao, ne mogu se ženiti, rađati djecu, a stare ubijaju dajući im samo pare da podmire račune .
    Monstruozno, ali nažalost istinito.
    Bigeru, objesi nezavisnost mačku o rep. Iz prostog razloga što neće biti ovdje nikoga da se bori za nju. Dodik nas sve pobi. Mrtva usta ne govore.

Оставите одговор