Еколошка партија упозорава и тражи оставке: Сачувајмо ресурсе, то нам је остало

Након низа апела и упозорења властима РС да се заустави дугогодишње пропадање привреде које је проузроковало губитак десетина хиљада радних мјеста у привредним гранама које су радиле и могле опстати уз вођене развојне економске политике данас као одговорна партија која има програм и визију упозоравамо, апелујемо и тражимо: – упозоравамо на неодговорно понашање министарства привреде […]

среда, фебруар 20, 2013 / 18:42

Након низа апела и упозорења властима РС да се заустави дугогодишње пропадање привреде које је проузроковало губитак десетина хиљада радних мјеста у привредним гранама које су радиле и могле опстати уз вођене развојне економске политике данас као одговорна партија која има програм и визију упозоравамо, апелујемо и тражимо:

– упозоравамо на неодговорно понашање министарства привреде и енергетике, министарства грађевинарства,урбанизма и екологије и геодетске управе за имовинско-правне послове РС због оглушавања на наше апеле и апеле јавности који се односи на скоро све концесије које су додијељене или су у поступку додјеле страним или домаћим инвеститорима

– упозоравамо да се ради о концесијама преосталих природних ресурса који би својим правилним коришћењем могле донијети сигуран новац у вриједности 200 милијарди марака за наредних двадесетак година чиме би наша садашњост, будућност и будућност наших покољења била толико стабилна да би могли обзиром на број становника имати један од најбољих стандарда од свих држава Европе

– упозоравамо и апелујемо на грађане РС, владу, све партије опозиције и позиције, предсједника РС да немамо пречег посла од заштите преосталих природних ресурса, односно да се под хитно зауставе све правне радње везане за концесије и формира независна комисија од часних и стручних људи који ће испитати све уговоре (завршене и започете) док није касно

-упозоравамо ако не буде одјека на овај апел да ћемо учинити све да спријечимо пљачку и заштитимо народ од издаје и уништавања његове будућности

– тражимо од владе да због ове ситуације хитно поднесу оставке министарка Сребренка Голић, министар Жељко Ковачевић, те да се испитају све институције и појединци који су својом неспособношћу или криминалним поступцима допринијели оваквом стању привреде и неодговорном коришћењу природних ресурса.



0 КОМЕНТАРА

  1. Оштро, конкретно, радикално и намијењено оним који печате концесије, свака част, доста је, зар да одемо сви у п*чку материну због Голићке и оног безкичмењака Ковачевића.
    За геодетску управу и њихове малверзације свих ових година да и не говоримо.

  2. Знате ли ви господо из Владе било шта урадити и организовати сопственом памећу и умом овог народа или баш све морате распродати и дати под концесију? Ако не знате ви, питајте људе који знају. Није срамота питати.

  3. Ako je neko prvi ukazao na ovaj problem to je bila NSP. Prvi smo se pobunili zbog prodaje nacionalnih resursa mada tada, prije tri godine, niko apsolutno nije smio da pisne vjerujuci da Mile radi dobru stvar i nas su optuzivali da opstruisemo ulaganje u razvoj, da smo izdajnici, da smo prtiv Srpske… Zato i jeste bio pritisak da se Foca uzme, da im niko ne pravi probleme oko hidrocentrala, i niko ni tada nije smio reci rijeci. Mi ostajemo dosljedni svojoj politici i socijalistickoj ideji i ne sjedimo ispred Milinih vrata, kao sto su neki nedavno sjedili i cekali ga nekoliko sati da ih primi, ali bezuspjesno.

  4. Много појединаца је указивало на овај проблем али је он сад ескалирао до мјере кад народ мора одбранити своју будућност.
    Што се тиче Еколошке партије чији сам свакако симпатизер што би требао бити свако нормалан и освијешћен, знам да су указивали на те проблеме кроз изборне кампање и кроз медије који су хтјели да објаве таква саопштења и реакције.
    На крају крајева па основа њиховог програма је очување природних ресурса и њихово правилно коришћење за опште добро.

    Колико видим сад су почеле и друге партије да то бране што је добро,није овдје циљ да неко политички профитира него да се спријечи пљачка.
    Добро сам прочитала саопштење и апел из којег је видљив позив позицији, опозицији и удружењима грађана да се ово зло заустави.
    Шта рећи, него него придружите се сви Лазаревићу, Милојевићу и осталим који за нас све раде посао од историјског значаја и сигурно ће због тога од стране многих којим то смета имати проблеме.

  5. Свака част Фронталу што даје могућност да се огласе и они који су против распродаје природних ресурса и који немају приступ медијима стипендираним од Владе РС.

    Волио бих да се о овоме јавно очитују и господа Иванић, Босић, Чавић, Михајлица, Павић, јер сам примјетио да им је ово некако мрска тема од које се бјежи. Као да постоји консензус да се не замјери нико Швабама!?

    Да ли се варам или се у тексту жељело рећи „200 милијарди марака“, а не „200 милиона“?

  6. Хвала Дражене у праву си штампарска грешка, ради се о 200 милијарди марака.

    Овај ник РИБАР што пише о слици нисам ја писао, почели су да нас хакују јер боли.

    Молим све посјетиоце портала да обрате пажњу, ако буде нешто искакало из мог нормалног конкретног и коректног писања да знају да је то неко убачен, ево појавили су се ових дана и неки други дупли никови, замолио би администратора ако може да заштити своје чланове.

  7. Не могу вјеровати да има оволико будала.

    сутјеска, 20.02.2013. 20:32:29
    “Оштро, конкретно, радикално и намијењено оним који печате концесије“
    Паметњаковићу, објасни народу да треба да се навикне да живи од струје. Нећемо термоелектране, нећемо хидроцентрале, нећемо миницентрале, нећемо нуклеарне централе. Шта који курац хоћемо?

    Ветерани РС, 20.02.2013. 21:28:11
    “Знате ли ви господо из Владе било шта урадити и организовати сопственом памећу и умом овог народа или баш све морате распродати и дати под концесију? Ако не знате ви, питајте људе који знају. Није срамота питати.“

    Паметњаковићу, реци ти који су то људи који знају, гдје су се доказали, наброј фабрике које су направили и на крају најважније, као ћемо доћи до лове нда направимо фабрике? Ко је луд да направи неку фабрику за прераду неке руде, а да нема концесију. Нико паметан неће себи дозволити да дође у ситуацију да га уцјењују локалне вуцибатине и будале.

    Advokat, 20.02.2013. 23:49:10

    “Шта рећи, него него придружите се сви Лазаревићу, Милојевићу и осталим који за нас све раде посао од историјског значаја и сигурно ће због тога од стране многих којим то смета имати проблеме.“

    И за тебе питање. Шта хоћемо?. Шта алексисти неће сви знамо.

    ribar, 21.02.2013. 02:03:01 [68678]

    Хвала Дражене у праву си штампарска грешка, ради се о 200 милијарди марака.“

    Ма није грешка, теби је то исто. Ево ја мислим да наши ресурси вриједе 2000 милијарди.

    “Молим све посјетиоце портала да обрате пажњу, ако буде нешто искакало из мог нормалног конкретног и коректног писања да знају да је то неко убачен.“

    Значи ли то да оне увреде на мој рачун ниси писао ти?!

    ribar, 21.02.2013. 02:03:01

  8. Šteta je što ovakvi apeli ne nailaze na širi odjek u javnosti.Da bih se nešto bitnije promijenilo opozicija mora da se dogovori o zajedničkom nastupu bar kada se radi o traženju vanrednih izborana svim nivoima.To bar ne bih bilo teško.Ako vlast to ne prihvati onda se do cilja dođe organizovanim masovnim protestima.Evo promjera u Bugarskoj.Narod masovno izašao na ulice samo zbog toga što ne dozvoljava da dođe do povećanja cijene struje.Problem je u tome što strani faktor drži sve poluge u ovoj oblasti u Bugarskoj.I naša vlast je na putu da rasproda sve prirodne resurse.Šta se dešava kad se to dogodi imate primjer u Bugarskoj.I da podsjetim one koji ne znaju Bugarska je članica EU.

  9. Шта је ороз (Васићу) што си се унеровозио, да те можда не боли истина?

    Прво ово саопштење је у исто вријеме отишло срни и ниси дао да се објави, толико о демократији и неким који кажу да се није указивало на све ово.

    Ко каже да неће бити концесија на руде, неке водотоке, неко земљиште, да се неће шумско благо користити?

    Ево један примјер:
    -правиће се термоелектрана у Угљевику и Гацком
    -правиће се хидроцентрале нпр.Горњи и Доњи хоризонти

    -оно што је сигурно правиће их Електропривреда РС а не неки Хамовићи и остали

    Зашто?

    Зато драги народе што је увијек жирант кредита од тих свијетских лопова који су повезани већ петнаест година са домаћим лоповима Влада РС тј. народ, управо је то урађено између осталих банана држава и Бугарској.

    Што би ми њима били жиранти кад можемо бити себи?

    Што би они дигли кредит са грејс периодом од три године за које се вријеме направи централа и почне да зарађује продајући струју кад то можемо ми сами?

    Што би они зарађивали екстра профит кад може РС?

    Кад дође вријеме да се продаје струја петина годишње зараде иде на отплате кредита остало остаје концесионару лопову коме су наши лопови дали концесију или нама односно држави.

    Питам народ, коме је боље дати и ко овдје губи?

    Нећу више расправљати и учити некога из владе како се управља, остаје позив отворени за тв дуел министара и њихових савјетника да пред народом рашчистимо како даље, са чиме располажемо и како то искористити.
    Расправљати овдје са људима из владе који су задужени да угуше и обесмисле сваку добру причу на овом порталу је узалуд.

    Због могућности да ми неко поново хакује ник као што су то урадили у тесту о слици нећу више коментарисати ништа о саопштењу, али би молио пријатеље са отвореног фронта да то учине и на упаде ове банде из владе реагује.

  10. Рибар,

    Између потенцијалних градитеља електрана, ЕПРС-а и разних хамовића има једна велика разлика. Хамовићи нису у губитку, јебаји га. Не постоји банка која ће дати кредит губиташу. Влада РС није нити може бити гарант концесионару јер је она концедент, односно она је та која са концесионаром потписује уговор, тако да је то све шупља политикантска прича којом каљаш једну велику идеју, екологију. Зар ћемо и тај покрет и тај потенцијал провозати по политичкој каљузи.
    Поново те питам, зашто не опалиш по напрдњацима гледе никла, кад си некакв курчев еколог?

    Такође, хвала на комплименту што мислиш да сам Васић. Када сам са оволико мало труда успио достићи таквог зајебанта, мош’ мислити шта ће бити ако ме наљутиш.

  11. Не желим да будем ничији адвокат, али сви знају да сам симпатизер Еколошке партије што сам више пута истакла на овом једином слободном медију.
    Пустите господине ороз ту демагошку причу, не би Ви и остали овдје толико нападали Лазаревића да није у праву.
    Ево податак за размишљање, ако искористимо само половину природних ресурса у нашем аранжману или дамо на концесију подаци су отприлике следећи:
    -за двадесет разних већих пројеката (концесија) на свакој је годишња добит минимум од 50 до 100 милиона марака годишње бруто, неке као темоелектране доносе минимум пет пута већу зараду, отприлике у просјеку можемо годишње зарадити кад се одбију кредити око двије, три милијарде.
    Када то помножимо са 30 година износи минимум од 70 до 100 милијарди марака чистих пара.
    Ваљда се господине Симо те паре улажу у остале гране привреде,(пољопривреда, туризам,финална прерада дрвета, или боље речено отварају се невјероватне могућности за креативност и подстицај младим људима који имају идеје а немају новац).
    Кад тај новац обрћете сваке године са приливом од двије милијарде плус овај буџет, плус већи буџет кад се успостави правна држава јер се минимум краде сад 50% посто буџета на разне начине, дођемо до тога да се за четири године могу запослити сви незапослени у РС, о томе пише Лазаревић о томе можда на други начин говори Милојевић и остали паметни људи.

    Немојте молим Вас причати о о томе гдје су људи који могу нешто промијенити, па од рата до данас сву привреду која је по задатку уништена су водили страначки кадрови који су извршавали налоге шефова, а они налоге својих шефова из инистранства и нисмо ми једини примјер, таква је и федерација и многе земље које су назване земље у транзицији а у ствари су биле полигон за пљачку и прање пара.

  12. Advokat, 21.02.2013. 13:36:07

    Ма какава демагогија и напади. Ја само питам како обезбиједити паре за те пројекте.

    Ако искористимо ово, ако искористимо оно, паре ће доћи. Ја само тражим да алексисти одговоре ко ће бити власник новоизграђених погона и како ће тај власник обезбиједити паре, пројекте, здраву технологију итд.итд.
    Не треба да причамо о потенцијалу који није мали, али није ни нешто велико. Чист просјек.
    Нећу да само причамо о томе шта треба , него и томе ко, када и како то треба урадити.
    Вша прича је ШУПЉА…

  13. Да се чују они који су против „продаје“ ресурса,којом се сматра чак и градња хидроцентрала на Дрини по БОТ систему…

    О том пројекту су већ сви дали своје мишљење…0 гласова против акта о томе у скупштини.

    200 милијарди…камо среће!

  14. Знате Ви добро господине Симо да нама треба три милијарде, да запослимо све незапослене у привредне гране које могу опстати деценијама а не годину, двије.
    Питам ја Вас колико ће годишње бити пара у буџету РС, ако наши природни ресурси буду коришћени од стране приватника или ако их користи држава са могућим улагањима тих приватника у одређеном проценту?

    Немојте ми рећи да ти који имају капитал неће овдје уложити нпр. у производњу струје у проценту који нама одговара, што да не, знају да је то сигурна зарада.
    Реците отворено људима да те компаније никад не улажу свој новац ма колико га имали, него дижу кредите и учествују у разним пројектима само кад имају сигурну зараду.

    Они наравно гледају да узму сав профит, али то могу само ако им дозволе корумпиране власти, ако не прилагоде се тржишту.

    Онако како Ви и остале Ваше колеге браните неодбрањиво нећемо дуго чекати да се у РС нешто радикално деси.

  15. Pa đe si bigeru? O, proširili ste lepezu dejstava: laži, obmane , ucjene, kriminal, korupcija, otimačina…, prelazna vam aktivnost hakerisanje, pa onda dolazi na red žuta kuća.

    Tebi ne zamjeram , s obzirom na plehanovštinUUUUU, a ponajviše zbog gospodje mame, koju smo imali priliku da vidimo u filmu koji si juče postavio na moj profil, s očitom namjerom da me podsjetiš na svoju gospodju mamu.

    Strastvena ronhilcura, nema šta. U, svakom slučaju, pozdravi je.

  16. Знате ви добро мр.Биги да се ту ради о профиту за тридесет година правилног коришћења природних ресурса од стране државе, али ево нека је половина, подијелите то на тридесет година , колико је то пара у буџету, колико је то здравог новца да се инвестира у више грана привреде и колико од тог здравог улагања(нпр. пољопривреда, туризам)долази новог здравог новца, колики би онда био годишњи буџет, колике плате и пензије, какво здравство, образовање, култура?

    Што ја то Вас питам, сигурна сам да би они који пишу овдје по задатку нашли ману и Ђоковићу ако би он рекао да се у РС може боље, поштеније, здравије, културније.

    Зар нисам у праву?

  17. Прво,да би могли да разговарамо,морали би да се манемо претпоставки да неко пише „по задатку“.

    Кад спомињете Ђоковића,треба рећи да су ини који се овде називају „великим Србима“ писали да је Ђоковић „пи*ка која се слика са Додиком и Тадићем,игра женски спорт и неверник који упражњава јогу“.

    Отприлике тај профил људи пројекат Горња Дрина назива „продајом“,“издајом“ и слично…то је опет и мене мало заинтригирало да видим о чему се ту ради.

    Укратко,то је БОТ концесија у коју улази немачка фирма,други дистрибутер струје у највећој сили Европе.Они праве хидроелектрану која за 30 година остаје нама.Ради се о дистрибутеру који је већ препознатљив бренд и који има тржиште где ће по „европским“ ценама ту нашу струју да прода,а да нама припадне 40& добити.Остаје уходан посао за релативно кратко време.А Дрину Швабе неће моћи понети са собом.О гео-политичком значају што имамо и немачки капитал у Српској,нећемо трошити речи.

    Алтернатива томе је да се не ради и не прави ништа,па оваква ствар и није најгоре што нам се десило.Имајући у виду да смо задњи такав пројекат сами направили,у неким бољим временима,пре 30-ак година,односно да сад немамо ни пребијене и да сигурно немамо најсавременије технике,и нема неких драстично бољих решења.

    Дакле,не улазим у то да ли је пројекат савршен и да ли је могло боље,мислим да се не ради о „продаји“ ресурса и да није најгора ствар од досадашњих власти.

  18. Bigeru, manuli smo se pretpostavki. Nije pretpostavka da je danas četvrtak, ali se četvrtak toga niti stidi, niti to krije.
    Ali, projekat Kako uništiti Srbe i RS ne bi uspio bez lažiju, podvala, korupcije, … sve začinjeno fuj muzikom fujfujfuj pjevača.

    Odveli ste nas o propast, bijedu i ropstvo,gledajući facu zločinačku onako izbezumljenoprestrašenu znate vi dobro da je pitanje trenutka kada će kresnuti šibica. U Rusiji osim ručka nije dobio smještaj, pa nema mu nego omča samom sebi za vratinu.

    A, ti traži sebi drugo dupe za lizanje. I, znaj , krv i znoj opljačkanih, nikome nije donio sreću pa neće ni tebi.
    Onako kako nisi tu po zdatku, onako ti sretno bilo ono najmilije. OK? Ako te ja okrivljujm na pravdi, neka bude meni tako. Dogovoreno! Za onaj film koji i prilijepio na moj profil ti ne zmjeram. Htio si da ti vidimo mamu kako promoviše pušenje.

  19. Симо П. Ороз, 21.02.2013. 12:44:53 [68735]
    Рибар,

    Између потенцијалних градитеља електрана, ЕПРС-а и разних хамовића има једна велика разлика. Хамовићи нису у губитку, јебаји га
    naravno da nisu u gubitku,ti odlicno znas i zasto nisu u gubitku(socijalizacija gubitaka i privatizacija profita)ali o tome ne pises jer ti ne odgovara.
    Не постоји банка која ће дати кредит губиташу.
    postoji, irb, ona ih daje iskljucivo gubitasima ako su ofarbani crveno.ali i o tome ne pises jer ti ne odgovara

    Mr Biggy, 21.02.2013. 17:07:49 [68808]

    Прво,да би могли да разговарамо,морали би да се манемо претпоставки да неко пише „по задатку“.
    ti si skolski primjer pisanja po zadatku.nisi ti bas toliko mutav da ne znas sta i zbog cega zastupas, isto tako znas da po pravilima koja ti zastupas zivi oko pola milijarde ljudi(sad i pola evrope) a ostale zaboli qrac za liberalni kapitalizam ali ga i dalje branis i logicno je zakluciti zasto.
    Алтернатива томе је да се не ради и не прави ништа,па оваква ствар и није најгоре што нам се десило.Имајући у виду да смо задњи такав пројекат сами направили,у неким бољим временима,пре 30-ак година,односно да сад немамо ни пребијене и да сигурно немамо најсавременије технике,и нема неких драстично бољих решења.
    alternativa nije da se ne radi nista nego da smjenimo nesposobnu i korumpiranu vlast i da konacno pocnemo normalno zivljeti i ti to dobro znas ali to je ono sto te najvise i boli jer ti je fotelja pod guzicom meka i ne mjenja ti se za traktor i plug a mozda i tunjice.
    nemoj me samo ubjedjivati da smo siromasniji i manje strucni nego 47 kad smo pravili jablanicu.

  20. Bigeru, a što nemamo prebijene, meni se gadi da vam ja „prebijam“ i priobijam kućnu listu, pa ostavljam da vi svako svoju onako muški probijete, od najmladjeg do najstarjjeg.

    Milijarde ste maznuli, ostale vam puste, sada uskačete u tudje identitete, sutra ćete loviti po ulcama ljude da im otimate organe, zločinci nd zločincima.

    Zgazite čovjeka usred grada, i platite milionima našim nekoga da odleži umjesto vas, nanu li vam fašističku.

  21. herc64

    Ти си школски пример тврдоглавог Херцеговца и шта год човек да напише ти држиш неки свој став који имаш не знајући због чега је такав.Нећу ја теби сваки пут цртати своје тезе и мишљења о будућности друштва у Српској.Неколико пута смо дискутовали и до сад би морао неке ствари да схватиш.Али то није мој проблем.

    Нико не брани либерални капитализам,напуштен је већ вековима…то што ти капитализам оцењујеш према нашем „дивљем“,занемарујући како је 9 од 10 најразвијенијих земаља света капиталистичко,опет није мој проблем.Данас се све мора платити масно,нема јавних радова,нико не гура паре у џепове да останеш/постанеш неутралан или да се окренеш Истоку.

    Сменићемо постојећу власт па ће убрзо постати јасно да се тиме ништа неће променити.Ето ти си у Требињу добио нову власт,надам се да већ живиш нормално.

  22. „Волио бих да се о овоме јавно очитују и господа Иванић, Босић, Чавић, Михајлица, Павић, јер сам примјетио да им је ово некако мрска тема од које се бјежи. Као да постоји консензус да се не замјери нико Швабама!?“
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Па мој Дражене шта ће да се огласе кад су Фочу продали СДС-овци.То само говори да на вријеме нису препознали о чему се ради и да ни њима није баш стало до ресурса (бојим се да је тако)! Реално, алтернативу постојећем политичком систему не треба тражити у странкама које су обнашале (да се изразим рватски) досадашњи ПОЛИТБИРОИ и АГИТПРОП-и… Једини је мени се чини у стању да нештио уради онај Вукановић од Требиња, ако га народ подржи. А ове јебивјетре из опозиције не фермати! Калкулисали су и у Бањалуци, Требињу и гдје све не, а и сами знамо да немају капацитета да ствари изведу на чистац, а поготово јер их имају у шаци за пријашње малверзације (не сви и не генерализујем), али дефинитивно нису у стању. Вукановић је по мојој процјени наш Вучић!;)

  23. Буди се народ, данас поново еколози, стручни људи, опет сви у заштиту природних ресурса.
    На дневнику малочас одлазећи министар Ковачевић каже да нису још потписали уговоре за хидроцентрале на Тјентишту, нити ће потписати, Голићка рече да је она то затекла и да мисли да је по закону, чуј мисли?

    Годинама вас је Лазаревић кроз кампање и кроз саопштења за јавност упозоравао испред Еколошке партије, никад то озбиљно нисте схватали, саопштења нису објављивана због дугогодишњег медијског мрака.

    Јучашње саопштење за јавност гдје се тражи оставка министара није објавила срна и ртрс иако су добили саопштење у исто вријеме као и Фронтал, предпостављате зашто.

    Херс64 нема потребе више улазити у полемику, погледајте како се злоупотребљава свака ријеч, најбољи примјер је помињање Ђоковића и окретање приче против других.

    Да господо вјерујте ми једино што ће сигурно бити што се тиче Ђоковића да ће се стидити фотографија са појединцима врло брзо, мада је био злоупотребљен, али наш Ноле национале је дошао памети, видите како је Кустурицу елегантно избјегао.

  24. Sada cu kao rammstain da zvucim: Halo Banjalucko djecice, prijedorski srezu, i malo izvan, dozovite se pameti. Halo frontalu.rs, halo administratore, znas li ko ti pise po frontalu. Pa vi niste sajt, za vas je Respekt zaista respekt. Je li ko kada slusao tzv.prof.Milojevica i njegova predavanja, zna li ko slucajno njegovu pozadinu i budalastine. To su sitni likovi, prodane duse.
    Administratore, prosetaj se do Pala, pa pitaj ljude za Nikolu Lazarevica. Pa kakva crna ekoloska partija kod nas sa 150 glasova podrske u narodu. Dajte dragi sunarodnici ne provaljujte se vise.
    I Nikola Lazarevicu, molim te ne prijavljuj se vise pod razlicitim nickoovima. Advokat, ribar, pa sve si to ti. Znamo ti.
    Ziv bio, furaj svoju pricu ekolosku, ali ne lozi vise ljude ovdje.
    Sretno!

  25. Господо,да ли вам је јасно да не можемо напријед са причама протканим кроз страначку припадност?Па то нас и вуче уназад и стално нам то и подмећу,а ми се палимо на то и они тако успијевају да буду одвојени од нас,у своме свијету на рачун народа.Сачувати своје,односно,природне ресурсе је тема о којој нема дискусије,нормално да је то неприкосновено и без тога нема нам постојања.Али природа нуди и тражи нашу сарадњу.Она ништа не значи ако тога не буде.Већ сам писао да немам идеју како једну марку да зарадим у оваквом нашем животном блату,али нико ни од вас не нуди такву идеју.Знам и ја писати елаборате своје и преписивати туђе,па давати и упоређивати статистику,а резултат тога је…ово што имамо данас.С обзиром да владајући експерти врше прегруписавање сматрам да је прољеће стигло,јер и прије се дешавало да почетком календарске године процвијетају висибабе.Не желим да се мијешам у стручност,али у резултате морам јер се на мене,односно на нас свију,односе и вријеме је да сручњаци буду „награђени“, а дипле јаворове ћемо касније,па на потезу смо,али немамо адекватно ријешење.Гласам само за људе,а не за странке,а оне треба да постоје због различитости мишљења јер сам против једноумља и лидера.Можда је гори од свих,али је господин Вукановић нешто сасвим ново у овој нашој орбити и још их има много али нису спремни и немају нашу подршку да се покрену… Живи,здрави и весели били

  26. herc64, 21.02.2013. 17:50:23

    „Између потенцијалних градитеља електрана, ЕПРС-а и разних хамовића има једна велика разлика. Хамовићи нису у губитку, јебаји га
    naravno da nisu u gubitku,ti odlicno znas i zasto nisu u gubitku(socijalizacija gubitaka i privatizacija profita)ali o tome ne pises jer ti ne odgovara.
    Не постоји банка која ће дати кредит губиташу.
    postoji, irb, ona ih daje iskljucivo gubitasima ako su ofarbani crveno.ali i o tome ne pises jer ti ne odgovara“

    Сјајни одговори. Свака част!

  27. СРбин 74, 21.02.2013. 20:26:21

    И ја мислим да Вукановић има добар потенцијал и да жели да помете мафију, али не треба заборавити да Вучић иза себе има јаку странку и спољну подршку за то то ради. Вјерујем да ће Вукановић има значајно мјесто у политичком животу РС, али још је то на дугом штапу. Док не дође његово вријеме, ови ће све распродати, дати под концесије, уништити. ВРИЈЕМЕ???

  28. Господине ТОМЦАТ, напишете Ваше име, онда критикујете по задатку.
    Напишете неки текст да људи виде шта знате, сигурно ће Вас Фронтал објавити.
    Можете се крити иза ника, али кад сте неки ниво онда објасните народу што се укључују интелектуалци, еколошка удружења, партије, у одбрану природних ресурса?
    Зар после апела Еколошке партије нису јуче СДС,данас Радикали и НСП исто реаговали.Сутра ће и остале партије,мораће, народ више није овца.

    Овдје се ради о заштити природних ресурса и правилном коришћењу, зар то није основа програма Еколошке партије, зар није тренутно актуелна прича о распродаји преосталог народног богаства, зар није пала данас влада Бугарске због цијене струје коју морају да плаћају Нијемцима због концесија које су дале њихове власти?

    Тамо је народ изашао на протесте, данима је истрајао, било је и силе али је влада пала.

    Да Ви нисте из власти или се бојите да нови талас часних, храбрих и паметних људи не угрози позиције ваше партије која би поново да влада?

    Једно је сигурно од то двоје то Вам не замјерам, али Вам јако замјерам прозивање људи поготово оних који друге не вријеђају него износе своје мишљење.

    Ваша храброст је велика кад тако можете написати лоше о човјеку чији је програм за изборе 2010 био проглашен најбољим од стране Европске комисије, баш ме интересује смијете ли Николи у лице рећи све ово?!

    Ана Лазаревић мр.права и адвокат, тренутно на докторским студијама и кћерка Николе Лазаревића, човјека који ме васпитао као српкињу, а то значи да часно станем иза сваке ријечи, што би вјероватно и Ви да су Вас тако у кући васпитали.

    С поштовањем

  29. Хвала што се бавите овом, мислим по будућност Републике Српске, најважнијом темом.

    Иначе, да ли неко зна нешто више о најави спашавања Топлане БЛ спаљивањем отпада или како већ? Људи по граду причају о еколошкој катастрофи која се наводно планира.

  30. anja banja luka, 22.02.2013. 00:57:04

    http://www.glassrpske.com/drustvo/vijesti/Banjaluka-Italijani-ponudili-rjesenje-za-grijanje/lat/110287.html

    Advokat, 22.02.2013. 00:55:24

    Диван одговор! О Вашем оцу не знам много, знам га само с тв екрана и овдје што прочитах коментаре, али видим да Вас је дивно васпитао.

    Поздрав женама на Фронталу! B-)

  31. prije ce biti finansijska katastrofa Toplane BL, drzavnog preduzeca gubitasa u monopolistickoj poziciji koje nikako nije moglo/smjelo biti u gubitku, iz koga su pokrali par desetina miliona KM (a tu su i direktne subvencije i dotacije plus oprost dugova u vidu nenaplacenih potrazivanja) u sprezi sa gradskom vlasti u nekoliko mandata. sad ce da se zaduze za 130 mil. KM i da to pokriju, a garant ce biti Grad BL.

    naravno, niko nece odgovarati za to a gradjani i uvazeni komentatori ce se naci u cudu kao da se to odjednom i u momentu desilo B-)

    ali, banjalucani su im dali tri mandata pa ne vidim sto bi to sad nekoga interesovalo. sitniji propusti…B-)

  32. drazen78bl, 22.02.2013. 00:47:39

    “Сјајни одговори. Свака част!“

    drazen78bl, 22.02.2013. 01:15:33

    Диван одговор!

    Дражене, твоја егзалтираност показује твоју незрелост. Уопште не читаш шта ко пише, него падаш у еуфорију одушевљен формом, а да о суштини уопште и не размишљаш. Ово је основни разлог зашто ћеш остати само политичар у покушају.

    Када сам говорио о банкама и чињеници да у РС не постоји привредни субјект (приватни и јавни) који је кредитно способан да може добити кредит који је довољан да успјешно заврши енергетске објекте о којима је ријеч, имао сам у виду да толики кредит (ради се о стотинама милиона и милијардама марака) не може добити ни РС. Нема такву кредитну способност, нити је имала, нити ће имати.
    ИРБ као инвестициона банка нема укупног капитала ни за пола екетране, нити је икада имала, нити ће икада имати. Није ИРБ направљена да финансира овакве објекте. Она прати много мање инвестиције. О раду ИРБ не бих овом приликом јер то нема везе са темом.

    Ваш проблем је што галамом покушавате да сакријете једноставну чињеницу да РС нити има, нити је икад имала, нити ће икад имати довољно новца да сама заврши бар један енергетски објекат. Постоје само двије опције.
    1. Ништа не градити
    2. Градити електране страним инвестицијама стратешким партнерством.

    Препоручујем ти да се манеш Естоније и да мало прочачкаш Норвешку, па ћеш можда схватити о чему причам. Млад човјек, а алексист. Не иде.

  33. @Simo P. Oroz.

    RS bez ikakvih problema moze sa svojim sredstvima graditi ovakve infrastrukturne projekte. O tome i je bilo rijeci na gore pomenutoj konferenciji. Samo elektroprivreda RS ima dovoljno sredstava za taj posao. To su svi strucnjaci saglasni. Ali je cilj prodaja resursa i zatiranje naroda. Budi Srbin pa sacuvaj Drinu, a ne budi Srbin pa se nagovori Bakiru.
    Ima se sa cim, samo kada bi se htjelo…

  34. Најбоље од свега што неки и даље сматрају да ће Бог послати неког са неба да поведе Србе.Једва чекам да видим свемогућег Месију који ће да чаробним штапићем реши вековне проблеме и недостатке српског друштва.

    Ко нас је клео,није дангубио.

  35. Симо П. Ороз, 22.02.2013. 06:57:59

    Херц64 те урнисао коментарима И твој его то не може да издржи. Кад вас неко надјача аргументима, потежете за увредама. Како би било да ти неко каже: „Жена ти је алексист, а ти си швапски коњушар“? Немам амбиције да будем политичар, већ да се заустави ово лудило. Само људи који цијене по себи то не могу разумјети.

    ЕПРС је у губитку зато што је затрпана партијским непотребним упосленицима и вјероватно зато што се из ње извлачи профит незаконито.

    Ања је добро питање поставила: ЗАШТО СЕ УЛАЖЕ У АУТОПУТЕВЕ КОЈИ ДОНОСЕ ТРОШКОВЕ, А НЕ У ХИДРОЕЛЕКТРАНЕ КОЈЕ ДОНОСЕ ПРОФИТ?

  36. drazen78bl, 22.02.2013. 11:33:40

    “ЕПРС је у губитку…“

    Овдје престаје нормална логика, а почиње алексизам. ЕРПС је у губитку тј. нема пара, али ЕРПС треба да прави електране.

    Ја сам до сада мислио да ће за анализу алексизма требати само политичари, међутим, биће посла и за докторе. А наш Дражен је и политичар и доктор. Додуше и једно и друго, за сада, у покушају.

  37. Ороз је требао одавно завршити у јухи, па његови склеротични крвни судови у мозгу оправдавају његову логику.

    Ако је државно предузеће попут ЕПРС у губитку, онда се одговорни смијене, неки пошаљу и на робију, а прекобројни партијски војници пошаљу кућама и уведе се домаћинско пословање.

    Међутим, ликовима којима је апстрактно мишљење страно је довољно рећи „овог мјесеца су нам режије и трошкови живота већи од прихода“, па да он уступи кућу и земљу богатом странцу на управљање, уз обавезу да странац сваког дана његовој дјеци да напоја што остане иза свиња и за вечеру попаре сваки други дан. Мудар домаћин ће гледати како да повећа приходе и смањи расходе, па кад самеље сељацима живо у дједовој воденици, да направи још једну.

    Симо је кукавица која се крије иза ника ђуђана. Храбар је свашта написати из мишије рупе. 😀

  38. drazen78bl, 22.02.2013. 12:22:25

    “Симо је кукавица која се крије иза ника ђуђана“

    Не би се ни ти Дражене представио да те није наговорио Стевандић. Мислио си покупити гласове, постати одборник и тако се ухљебити. Ми који немамо такве амбиције пишемо своја запажања “кријући“ се иза никова само из једног разлога. Превише је будала и манијака, а ја баш немам времена да се са њима бакћем.
    Од када ми је жена забранила да пијем, Фронтал ми замјењује кафану и кафанску зајебанцију. А у кафани је увијек било зајебаната и оних које зајебавају.

    “Ако је државно предузеће попут ЕПРС у губитку, онда се одговорни смијене, неки пошаљу и на робију, а прекобројни партијски војници пошаљу кућама и уведе се домаћинско пословање.“

    Све си у праву, ако одговориш на једно просто питање.
    Ко ће одређивати ко је прекобројан?

  39. “Ако је државно предузеће попут ЕПРС у губитку, онда се одговорни смијене, неки пошаљу и на робију, а прекобројни партијски војници пошаљу кућама и уведе се домаћинско пословање.“

    Још један „резултат“ дугогодишње владајуће олигархије раван злочину.
    А то је, да је на хиљаде младих, а партијских војника, олигархија учила „да једу готову рибу, уместо да их научи да пеца“.
    Живели су ових неколико година удобно и раскошно,лажно се уљуљкавајући, мислећи да нешто раде и вреде само тиме што иду на некакав посао и носе чланске карте.
    Тако су им прошле године у успаваности и уљуљканости, нису открили и остварили себе и своје стварне могућности, а ови су њих и све нас преко њих дебело ојадили.
    Последице ће тек да наступе,није их тешко наслутити, а најгоре по њих(партијску војску).

  40. Симо П. Ороз, 22.02.2013. 12:35:49

    „Мислио си покупити гласове, постати одборник и тако се ухљебити.“

    Написах ја да свако цијени по себи. Ја од накнада у мјесној заједници нисам узео ни марке, као ни за телефонске трошкове. Исто тако у заједници етажних власника. А Стевандић ти је ноћна мора. Не знам какве трауме те вежу за њега, али ти је потребна дуготрајна психотерапија. Некад ми се чини да си опсједут тим човјеком. Човјек је мене позивао у СДС и био коректан према мени, а моје колеге с листе су гласали по свом нахођењу, неки за Чавића, неки за Стевандића, и то је ствар личног избора, а да ме је неко наговорио, то су класичне инсинуације. Прекасно ти је жена ззабранила алкохол, јер су посљедице иреверзибилне.

    Прекобројне ће одређивати нова, одговорна управа предузећа. Исто као они који су покуповали предузећа што одреде.

  41. Симо,буди нежан према нашем Дражену,он је просто еволуирао откад је на Фронталу…

    Схватио је да још од времена Арчибалда Рајса Срби имају неке аномалије у друштву и иако није поентирао да је кривица махом на нама (закључио је да нам је за постојеће стање крив Запад и ММФ),ал’ ја и даље верујем у њега.Чак је направио дистанцу од Стевандића.

    Чак се више не намеће да је он Месија којег чекамо.

  42. Симо П. Ороз, 22.02.2013. 13:46:00

    Оff topic си……. Ови које ти подржаваш сигурно неће изабрати нову, одговорну управу. Само ти продај своје, и кућу, и њиву, и бабу, па узми Бигера за новог брачног друга, јер се овдје вас двојица најснажније борите за те еуРОПСКЕ вриједности, па је ред да властитим примјером покажете народу како то изгледа у пракси. Кум нек’ вам буде структурални Миле, а кума бароница Ештон, стари сват ван Ромпеј,а дјевер Којот фон Драсковитз.

  43. Пријатељи удаљавамо се од теме саопштења.
    Личне увреде, дискредитовање људи без покрића и одговорности за написану ријеч, молио би оне који искрено желе да се нешто позитивно деси у нашем друштву, да одговарају на провокације ставом о теми коју коментаришемо.
    Најбољи начин да их маргинализујемо је да коментаришемо у овом случају како доћи до спријечавања погубних концесија, шта мислимо о раду министра Ковачевића и министарке Голић од којих је Еколошка партија затражила оставке.
    Зар нису наши коментари испод овог саопштења?

  44. Симо П. Ороз, 22.02.2013. 06:57:59
    sto se pravis mutav kad nisi.irb sam spomenuo vise sa cinizmom nego kao argument jer nisu sposobni cuvati pet nacrtanih ovaca ali su sposobni podjeliti desetine i stotine miliona nasih para politicki podobnim pojedincima i firmama i siguran sam da su dosad procerdali bar jednu osrednju he.
    http://nebojsavukanovic.info/taxonomy/term/4?page=13 ovdje se govori o nacinima da svaka firma bude gubitkas a da pojedinci , u koje spadas i ti, omaste brke.samo u jednom prilogu se vidi kako je pojela maca oko 10 mil km jer npr meni gazda ne placa ni odvojeni zivot ni prevoz ni gume ni gorivo ni reprezentaciju pa ne vidim zasto bi se to placalo zaposlenima u het ako na trzistu, za koje se ti zdusno zalazes, postoji neko ko ce raditi bez tih stavki i za manju platu ili mozda trziste vazi za mene a ne vazi za tebe i zaposlene u het.ukratko het godisnje samelje 50-60 mil km i otprilike pola zavrsi u privatnim djepovima na nelegalan nacin tj 25-30 mil a jos koji milion bi se dao ustediti trzisnim odredjivanjem cijene rada zaposlenih.30 mil svake godine pojede maca odnosno macor i samo da su te pare ulagane u nove pogone mogla se dosad napraviti ili gornja drina ili ugljevik a vjerovatno i oboje + stanari kad se racuna i visegrad i bocac.ovo sto sam naveo vidi svak ko nije slijep a postoje i stvari za koje nemam dokaze ali moje je pravo da sumnjam i da svoje sumnje prenesem drugima a ja npr sumnjam da su pare koje su nestale na ovaj i slicne nacine zavrsile kod glavnog macora i da nikakve svabe ni rasid ne postoje nego da macor nasim parana pravi svoje centralex-(

  45. Gospodjice Advokat, odnosno Ana Lazarevic, godine mi ne dozvoljavaju da polemisem sa vama. Svako ima pravo na drugacije misljenje, i treba ga cijeniti. To sto vas otac prica je obicna nebuloza, mada ga ja postujem jer vjeruje u nju. I zelim da istraje. Mada morate razdvojiti stvarnost i realnost od zelja, prica i mastarija. I naravno prazne price. Ako pricamo o vlasti i projektima koje neka vlast prezentuje, onda se za nju i njih bori. I kada narod to prepozna, onda je to uspjeh, jer vam vjeruje. Barem kratkorocno. Onda to donese pobjedu na izborima i vrsite vlast.
    S obzirom da je Ekoloska partija i njeni kandidati vise puta ponudjenja ovom narodu, i vise puta su nudjeni razliciti programi, koji nikako nisu dobili podrsku naroda. Cak ni toliko da se predje cenzus, makar na nivou lokalnog parlamenta, onda to sve govori o uspjehu programa, price koja se zastupa, i naravno onih koji je predstavljaju.
    Na drugoj strani, tuzan je medij koji daje prostora gubitnicima i sitnim profiterima poput Alekse Milojevica. To i vrijeme i njihovi rezultati pokazu.

    Vama zelim mnogo uspjeha na doktorskim studijama, da nastavite stopama jedne ponosne srpkinje. I da nas i dalje uspjesno zastupate u Beogradu,gdje vec dugo boravite. Tamo gradite svoju karijeru, i naravno nakon sto je izgradite, dodjete ponovo u nase lijepe Pale, i implementirate programe koje Ekoloska partija zastupa. Sa uspjehom, svakako. Tada cemo se mi koji ovdje zivimo, radimo i gradimo onako kako znamo sa zadovoljstvom povuci.

    Lijep pozdrav!

    P.S. Jedan savjet: Do tada manje pisite na frontalu. Ima boljih i ljepsih stvari da se nauci i vidi u Beogradu.

  46. Вјероватно сте из Пала господине ТОМЦАТ и вјероватно припадате партијама које тамо владају 20 година, партијама које су унаказиле шуме,оставиле Пале без извора питке воде, уништиле 4500 производних радних мјеста, односно цјелокупну привреду која је постојала у рату и после рата.

    Немојте само рећи да је то небулоза,демантујте ме молим Вас?!

    Сад вас питам је ли истина ово што сам ја написала о стечајним управницима Пала како вас Никола зове.

    Питам Вас зашто имате болесну потребу да најбоље људе у свом граду мрзите?

    Питам Вас зашто не кажете колико је Никола подијелио ученицима средње школе и студентима стипендија за десет година рада његове МЕГЕ?

    Питам Вас зашто не поменете да је Никола Лазаревић сам 2009 године осликао цркву у Палама поводом њених сто година(вриједност посла преко 70.000 км)имате то уклесано на зиду цркве са благослов митрополита Николаја, ваљда идете у цркву, јер Ваши сигурно нису док сте такав лицемјер?

    Питам Вас зашто не поменете да је Никола Лазаревић 2011 и 2012 године изградио највећи рибарски центар у бившој Југославији у подножју Јахорине заједно са својим рибарима чији је предсједник упркос буџету удружења који не може бити за одржавање тог тренутно најатрактривнијг туристичког објекта у регији и упркос великом отпору локалних власти (осигурана вриједност имовине 600.000 км.) постоје и сад билборди у центру Пала на којим је слика центра са поруком какву само Никола може рећи:“РАЂЕНО С ЉУБАВЉУ ЗА СВЕ НАШЕ ГРАЂАНЕ“, је ли истина то господине Томцат?

    И да завршим о мом Београду, да завршила сам тамо државни Правни факултет, магистрирала и положила правосудни на том истом државном факултету, али Ви то добро знате љубоморни човјече.

    Нисам се још вратила у моје Пале и моју РС зато што Вама неодоварају школована дјеца честитих људи, гдје бисте Ви и Ваша дјеца са приватним дипломама радили господо шофери и шумокрадице, кад би ми дошли да нешто направимо за овај народ, као захвалност што су нам омогућили да постоје факултети и да их ми завршимо?

    П.С. Нисте Ви старији човјек, старији људи нису тако неваспитани,Ви сте млађи човјек, нека уш и крвопија која сиса крв овом народу пошто сте све у Палама покрали!!

    Извињавам се посјетиоцима портала на задњим ријечима али овакво лицемјерство заслужује много горе обраћање.

    С поштовањем Ана Лазаревић

  47. Gospodjice Ana,ruzno je to sto me vrijedjate na takav nacin.Ja iznosim drugacije misljenje i mislim da je vas otac politicki izgubljen i da su ideje za koje se bori neostvarive i zabluda.Nisam ulazio u njegove poslovne poduhvate i podrsku vjerskim objektima.Ja mu cestitam na tome,ali to nije nesto o cemu se treba hvaliti i postavljati svoja imena.Istinski ktitori su nepoznati.I to je opet moje misljenje.I da vam kazem,uzalud vam titula,kada ste iskljucivi i ne prihvatate tudje misljenje.Niti pripadam vlasti ni grupama sumokradica,a moja djeca su zavrsila drzavne fakultete,i sto je bitnije,imaju znanje.Vama opet zelim sve najbolje,i molim vas da se naucite da prihvatate tudja i drugacija misljenja.Lijep pozdrav!

  48. Ја Вас вријеђала господине Томцат, да сте Ви частан човјек не би писали онако о Николи, сјетите се „Дођите у Пале да питате за Николу“, да баш треба да дођу да виде шта Никола ради и гради, како окупља људе и увијек је први шта год треба урадити и помоћи, да виде како још има чак и у овом злом времену хуманих, часних и храбрих људи.

    Нисте Би старији човјек који има двоје дјеце са завршеним државним факултетима, такви ако овдје коментаришу су идеолози неких партија.

    Молим Вас честитате Николи на подухватима, које је као хуманиста и организатор постигао али……

    Шта причате, па у Вашем првом коментару на којег сам и реаговала Ви кажете да је он лош и неспособан човјек, сад хвалите његова дјела којих успут буди речено има много више, ја сам навела само задње три године, није се Никола хвалио својим ктиторским достигнућима него сам ја морала бар дио да наведем због Вашег коментара.

    Срам Вас било, али и хвала јер сад јавност на Фронталу зна ко је Никола Лазаревић у свом крају, зна сад јавност да Никола осим што добро мисли и пише, има и изванредне способности у организовању послова, знали сте то господине ТОМЦАТ, зар не?

    П.С. Добићете заслужену критику од Вашег шефа странке(вјероватно са вишег нивоа јер сте вјероватно Ви предсједник локалног одбора или њихов идеолог) због тога што сте захвањујући својој глупости подигли углад Николе Лазарењвића и Еколошке партије РС.

    С поштовањем

  49. Naravno da sam to rekao.Pa svi trebaju doci u Pale i pitati za Nikolinu budalastinu oko Ekoloske partije.Koliko je glasova vas otac imao za narodnog poslanika,a koliko partija sada na lokalnim izborima?!Postovana gospodjice,tasto ne prihvatite moje misljenje da je rijec o politickom promasaju i nebulozi?!I vi mene opet vrijedjate,jer ja drugacije mislim.Pa gdje vam je akademska tolerancija?!Bez potrebe za daljim prepiskama,lijepo vas molim da se okanete uvreda,prihvatite drugacija vidjenja stvari.Morate imati tu sirinu.I reci cu vam,dugo sam razmisljao o stranackom angazovanju,ali kada vidim stepen zaslijepljenosti na portalima,odustajem.

  50. O levatbigeru, dobro veče, dobro veče hercika.

    Juče sam ti vidio sele , igra glavnu ulogu u onom pušačkom filmu emira režisera koji si prikačio na moj profil.
    Vjerovatno da , pošto je kod tebe sve na prodaju, da prodaš i sestru, kaoo što si prodavao mamu. Fala, lijepo. ! Kažu mi da se na nju od silnog pušenja navalila sida. Skloni cigare od dece.

  51. Замолио би коментаторе да не одговарају више на провокације ових што све обесмишљавају и хакују.
    Погледајте како овај Томцат доби по носу од младе даме, али шта вриједи, прво оптужи човјека да је нико, онда га разби на комаде дама, онда Томцат фали човјека али ипак не ваља, онда опет добије по носу, а он на то као неће више расправљати, сад ће прећи на други ник или на другу жртву и тако редом, Гебелсовци.
    Коментаришите људи о концесијама од тога нам живот овиси, јебеш ове мишеве.
    Имам један приједлог за колумнисте, пишите о свему и пишите често, бар вас неће моћи хаковати.

  52. Ево ја ћу се извинути свима зато што су ме нападали и вријеђали и захвалити на великом броју коментара што свакако ова тема заслужује.

    Држим се теме о којој треба коментарисати, просто се сваком човјеку у данашње вријеме страшне економске кризе и невјероватно неповољних климатских промјена изражених задњих година намеће питање шта и како даље?

    Како да опстанемо на глобалном и локалном плану?

    Ова сва наша упозорења изражена задњих мјесеци кроз саопштења и на други начин, усмјерена су на поштено и одговорно понашање власти и других структура које чине једну државу, као и јак притисак на народ РС да врло озбиљно схвате ситуацију у којој се налазимо.

    Треба ли неко други из иностранства да нас учи како ћемо уредити свој живот, како ћемо трошити своје природне ресурсе, како ћемо управљати правилно својом земљом и имовином у њој да можемо добро живјети и оставити још боље нашим покољењима?

    То је смисао живота одговорних људи и родитеља, ако вршимо власт или управљамо наша одговорност за будућност је тим већа.

    Што се тиче овог саопштења и тражења оставки, оно је изнуђено од стране прозваних министарстава јер су се оглушили на упозорења Еколошке партије, еколошких удружења, угледних појединаца, ево задњих дана се ту придружују и остале партије.

    Мислим да је крајње вријеме да се власт врши одговорно, са великим потезима или стратегијом рада и развоја за наредне деценије и даље.

    То подразумијева коришћење природних ресурса да нормално живимо, њихово чување и обнову због генерација које долазе.

    Ми тога имамо у односу на број становника сасвим довољно да можемо имати живот достојан човјека, зашто онда то и не урадимо?

    Треба што рече Радован трећи нешто фундаментално мијењати, овог пута смо затражили оставке министара који су најодговорнији за концесије које би значиле еконоску пропаст РС за сва времена.

    Видите како је одмах Ковачевић рекао да нису на Сутјесци потписали и неће потписати да се праве хидроцентрале.

    Видите да се може, све је било спремно, неко је добио паре а неко концесију, али кад народ каже не, нема ништа од посла, знају то лопови са једне и друге стране.

    Понављам , вријеме је да се све заустави, формира комисија од часних и стручних људи, све испита, онда ради и гради, сами или са заједно са инвеститорима што има еконоску оправданост са минималним или никаквим еколошким последицама.

    Надам се да сам јасан, волио би да и други конкретно коментаришу како виде коришћење наших ресурса.

    С поштовањем Никола Лазаревић

  53. Хвала Лека, морам ли да понављам да коментар испод Леке није мој, него наших пријатеља који својим глупим коментарима и хаковањем само помажу.

    Интересантно, после више хаковања тупаџије се сјетиле да се потпишу мојим именом, мора да вам је кад сте хаковали Гебелс био одсутан.

  54. Zar nije sve jasno! Onaj ko nije bio sa Simićima devedesetih, nije ni danas, niti će sutra biti.
    Firci i fircijevci dovodeći hakere Simiću pokazuju da im je jedini cilj da unište sve što je srpsko, da ućutkaju svakoga ko nije sa kriminalcima i pljačkaškim hordama , koji ne mogu ne dižući glas da posmatraju kako ljudski ološ rasprodaje naše rijeke i šume, našu zemlju za koju vijekovima nebrojeni junaci davali svoje živote.

    Danas kada imamo svoju republiku, a ostala nas je šaka, kada bismo mogli da živimo ko ljudi skromno, ne daju nam. A, ko se našao da uništava i arči našu republiku? Ko ne dozvoljava da govorimo o onome što nas tišti?

    Ko Simićima slobodarskojunačkim sinovima dovodi bigerLevateHerctreferske dušmane?

    Naš izrod , kukala mu majka! Naš izrod i ovu šaku hoće da uništi, da zatre svaki trag našeg postojanja, šaljući bigere da nam kažu da je Švabama mjesto na Drini i Sutjeci, da nas ima da nema.

    Neka se vidi, neka se čuje, neka se zna , neka se pamti kako naš izrod davi sinove junaka levatskoHakerskoDušmanskim rukama!

  55. Ниџо, изгледа да си их добро уздрмао, хакују те на све стране, ево сад сам коментарисао то на саопштењу Електропривреде.
    Само гурај.
    Поздрав храбрим људима са Фронтала и позив да се нешто напише културно и паметно,управо због ових кретена који хакују.

Оставите одговор