Други гомилају губитке, Фолскваген, BMW и Дајмлер рекордно послују
Концерни аутомобилске индустрије оријентисани само на домаће тржиште и те како осјећају посљедице рецесије, док насупрот њима "Фолксваген", "BMW" или "Дајмлер" биљеже рекордне добитке, првенствено рачунајући на кинеско тржиште. Европска дужничка криза све више продубљује расцјеп у европској аутомобилској индустрији, јер на једној страни концерни, као што су "Фолскваген", "BMW" или "Дајмлер", биљеже рекордне добитке, […]
Концерни аутомобилске индустрије оријентисани само на домаће тржиште и те како осјећају посљедице рецесије, док насупрот њима "Фолксваген", "BMW" или "Дајмлер" биљеже рекордне добитке, првенствено рачунајући на кинеско тржиште.
Европска дужничка криза све више продубљује расцјеп у европској аутомобилској индустрији, јер на једној страни концерни, као што су "Фолскваген", "BMW" или "Дајмлер", биљеже рекордне добитке, а на другој страни, "Опел", "Форд" и "Пежо" се боре са драматичним губицима.
Стручњак за аутомобиле Фердинанд Дуденхефер са Универзитета Дуисбург-Есен појаснио је да предузећа која своје аутомобиле претежно продају у Европи, имају велике проблеме због рецесије у јужној Европи.
Са овом оцјеном сагласио се и директор "Дајмлер групе" Дитер Цече, истичући да произвођачи који у основи остварују профит на европском тржишту немају много могућности да надокнаде губитке.
Шеф "BMW-а" Норберт Рајтхофер сматра да је његов концерн у правом тренутку изабрао праву стратегију којом се опредјелио за ваневропска тржишта – пише "дојче веле".
Чак се и кинески произвођачи аутомобила све више окрећу новим глобалним тржиштима, па тако "Корос", дио компаније "Чери", на 38. Женевском сајму аутомобила представља своје прве моделе, који треба да продрмају тржиште у Европи.